adc conq 4.22

Dodane przez  Nyggative 05.12.2017 (0:38)

Ullr
Podstawowe informacje
ocena
BógUllr7553
Kupione przedmioty
Podstawowe
starter/zamiennik
penetr
Reklama
Umiejetności
Bladed Arrow / Thrown Axe
1234567891011121314151617181920
Expose Weakness/Invigorate
1234567891011121314151617181920
Hail of Arrows / Glory Bound:
1234567891011121314151617181920
Wield Axes / Wield Bow:
1234567891011121314151617181920
Opis Buildu
Wprowadzenie


Jest to build pod nordyckiego narciarza ( choć na pewno nie będzie się różnił na innych adc).
Po ostatnim buffie jest banowany dosyć często jak hachiman, ale jeśli jakimś cudem trafi w nasze ręce to możemy nim zdziałać cuda ( zwłaszcza jeśli gracie tak jak ja, wyłożenie się w 1-szych trzydziestu sekundach też jest nie lada wyczynem).
Plusy i Minusy
+duża penetra, kradzież życia, szybkość ataku, dmg w struktury, clear jest dosyć ok
- Z buildem pod penetre sam na sam z adc pod kryty będzie problem, bezpieczniej jest trzymać się drużyny. Traci też na mobilności przy odpuszczaniu umiejętności 2.
Umiejętności
Pierwsza umiejętność naszego bohatera- strzała przenikająca przez wrogów lub w formie melee- topór stunujący pojedynczy cel. Stosujemy ją głównie do czyszczenia linii, maksujemy ją odpuszczając sobie przy tym "ulta" i umiejętność 2.


Druga umiejętność dodająca siły fizycznej/szybkości ruchu, użytyczna przy ucieczkach, szybkim przemieszczaniu sie. Dodajemy ją dopiero na 6lv, choć możemy poczekać z tym dłużej.


Trzecia umiejętność to grad strzał na niewielkim obszarze lecz z długim zasięgiem i wysokim dmg/skok. Użyteczny przy ucieczkach, doskokach do przeciwników, obijania ich z dystansu czy też clearowaniu w early game.

- Umiejętność zmieniająca formę, działająca także jako pasywka- zwiększa nam również atak speed przy formie dystansowej lub lifesteel w zwarciu.


Przedmioty
Startujemy z :

2-3x
2-3x
/
Wciąz się zastanawiam nad wyborem tolla/bluestona, ale postawiłbym na ten pierwszy ze względu na dodatkową regenerację hp i buty które zamierzamy złożyć (dodające 100 many)

- Pozwala nam bić mocniej i szybciej, dodatkowo daje troszkę many, co przydaje się przy częstym używaniu umiejętności.

Zakupujemy od razu po butach i uzbieraniu 2k golda. Jest to najlepszy (aktualnie ) lifesteel w grze, staramy się stackować jak najszybciej.

W tym momencie dochodzimy do fazy gry, gdzie wrogowie mają już dosyć sporego defa bazowego i zaczynają zaopatrywać się w pierwsze przedmioty defensywne. Item ten pozwala zmniejszyć ich ochronę fizyczną aż o 36 %, zwiększa naszego strenghta oraz speeda.

Nie jest to najważniejszy przedmiot, ale pozwala nam zadawać więcej obrażen wrogom, którzy mają sporą ilość życia, jeden z dwóch itemów, które byłbym w stanie zamienić w razie takiej potrzeby.

Titansy są robione jako przedostatni przedmiot. W obecnym sezonie połączenia egzekutora z titans`em to coś normalnego- egzekutor pozwala nam zmniejszyć ochronę Bogów, a titansy zwiększają nasze dmg zadawane strukturom dzięki czemu wzrasta nasza przydatność, Niezbędne, gdy przeciwnicy mają wielu wytrzymałych bohaterów.
Dodatkowa kradzież życia, znacznie zwiększa penetrację (15%) i szybkość ataku (+20%) byłbym w stanie zamienić za kwestia dmg w tankow

Jeśli chodzi o relikty to staramy je się dobierać pod wrogów, najczęstrzymi wyborami będą

Praca zespołowa
Zaczynamy od red buffa, robimy fioletowy i próbujemy zrobić to najszybciej jak się da, aby już na początku mieć przewage nad wrogiem.
W early game schodzimy z duo tylko jeśli jest potrzeba pomocy w jungli/midzie ewentualnego ganku tej linii, najlepiej pod nieobecnością wrogiego łowcy i po wyczyszczeniu linii. Później przemieszczamy się z drużyną, bo niszczenie fenixów/wież bossów bez adc trwa wieki ( szczególnie w środku gry).
Musimy wardować linię!! Gra we wczesnym etapie z supportem nie obliguje nas do nie stawiania ich.
Jeśli strażnik był tak uprzejmy i zwardował za nas, wardujemy mida/ gf- po prostu tam gdzie ward nie ma, a muszą być.
Mapa z wardami ze strony dignitas

Naszym zadaniem jest zadawanie dmg strukturom, bossom, obijanie przeciwników i nakładaniu im stuna, jedna sekunda bezruchu kończy się często przyjęciem bardzo dużego dmg, a może nawet śmiercią papierowych postaci.
Junglowanie
Ullr jest jednym z niewielu adc ( o ile nie jedynym), którym byłbym w stanie pójść w jungle z powodu jego mobilności i stuna. Delikatnie dawałbym więcej w 2 umiejętność, a na starcie zamiast butków kupił bumbe, nie powinno pójść tragicznie.
Podsumowanie
Świetny Bóg, ze świetnymi umiejętnościami. Nic nam nie zostaje tylko grać i cerrować.


Reklama

Komentarze


avatarBragga (23)
dalem 5 gwiazdek bo wedlug mnie ten build zasluguje na 5 gwiazdek. Jest po prostu kompletny. Takich buildow potrzeba na tej stronie jeszcze do mojego ulubionego ullra wuwunia bęc:)
05.12.2017 (0:49)
avatarNyggative (8)
Dzięki wuwunio benc, czekam na opinie Terynozaurusa Adiego, bo coś czuje, że czeka mnie jeszcze kilka poprawek
05.12.2017 (0:58)
avatarToXiC (7)
Fajnie opisane tylko według mnie mogłeś trochę bardziej rozpisać plusy i minusy ale to już tylko moje zdanie ;)
Co do buildu to będę testował na normalach bo na rankedach wątpię że ban go ominie heh.
05.12.2017 (1:30)
avatarNyggative (8)
Rzeczywiście nie jest tu wiele napisane, po update postaram się dodać build z krytykami i tam się bardziej postaram. Dzięki.
05.12.2017 (1:32)
avatarBarBastek (14)
Z tego co pamiętam to Exe i TB to kiepski pomysł z powodu % penetracji, która się nie kumuluje. Chyba, że coś się zmieniło i nie jestem na czasie...
05.12.2017 (11:15)
avatarCrucy (657)
Titan i Exe ogólnie nie działają źle, ale nie dają tyle, ile potrzebujesz. W przypadku tych dwóch itemów, najpierw działa Executioner i dopiero po obniżeniu protekcji, Titan's Bane wchodzi do gry. Budowanie ich - moim zdaniem - ma sens tylko wtedy, kiedy drużyna ma problem z tankami (nie jednym, a kilkoma), a DMG dealerami potrafią się inni zająć. Robiąc takie dziwne połączenie tracimy na AS/LS/crit. Ogólnie Ullr jest hybrydową postacią - jak spieprzysz combo (da się to zrobić po buffie?), to wtedy zostają Ci podstawowe ataki, za to jeśli combo wyjdzie - nie musisz praktycznie niczego od siebie dodawać.

Build skomentować mi ciężko, Conquest w tym momencie obchodzi mnie tyle co nic i nie znam szczegółów jego mety, ale nie wiem czy z tym wyjątkowym połączeniem Qinsy mają jakiś sens. Są drogie i dają nam niewiele w przypadku Ullra, no ale cóż, może nie do końca rozumiem styl gry autora.

Nie lekceważyłbym także ulta, który robi różnice. Dajesz w niego punkty dosyć późno, no ale skille to indywidualna kwestia każdego gracza ¯\_(ツ)_/¯
05.12.2017 (16:07)
avatarBragga (23)
z tego co widzialem to kazdy build na kazdego adc wyglada tak samo i na scenie pro i na scenie rankedowej autora (spodziewam sie brąz/silver) jedynie czasem jakies alternatywy. Nie jest to najlepszy build z mozliwych na ullra ale jesli chodzi o wykorzystywanie potencjalu i mozliwosc dobrego pushu to nie wypada najgorzej
05.12.2017 (16:57)
Aby dodać komentarz musisz być zalogowany/zarejestrowany Zarejestruj się!