Afrodyta Bratnia Dusza na Arenę

Dodane przez  Rain 12.07.2015 (20:23)

Aphrodite
Podstawowe informacje
ocena
BógAphrodite273151
Kupione przedmioty
Podstawowe
Sytuacyjne
Aktywne
Reklama
Umiejetności
Kiss
1234567891011121314151617181920
Back Off!
1234567891011121314151617181920
Love Birds
1234567891011121314151617181920
Undying Love
1234567891011121314151617181920
Opis Buildu
Wprowadzenie


Typ: Mag
Trudność: Średni
Poradnik: Arena
Afrodyta grecka bogini ,której głównym zadaniem na arenie jest pomoc innym w krytycznych sytuacjach oraz leczenie ich gdy tego potrzebują. Jest to build dla osób którzy chcą zadawać obrażenia Afrodytą oraz skutecznie wspomagać innych.

Afrodyta mit. grecka - bogini miłości, piękna, kwiatów, ogrodów, gajów i wiosny.

Pewnego dnia wyłoniła się z piany morskiej na Cyprze z nasienia, które spadło z Nieba, kiedy Kronos odciął genitalia Uranosowi. Przyjęły ją tam Hory, kwitnące boginki pór roku. Inne wersje mówią, że były to Charyty. Stamtąd poleciała na Olimp rydwanem zaprzężonym w gołębie. Według nieco innej wersji Afrodyta wyłoniła się z wody, a następnie została uniesiona przez wiatry (Zefiry) na wyspę Kyterę, a potem Cypr. Lukian podaje, że w młodości Afrodytę wychowywał starzec morski Nereus. Zupełnie inną wersję przyzywa Homer, który piszę o bogini miłości jako córce Zeusa i nimfy Dione. Platon wymyślił jeszcze inną historię podchodząc do sprawy w sposób czysto filozoficzny. Mianowicie istnieją dwie Afrodyty: Afrodyta Urania zrodzona z Uranosa jako symbol miłości czystej i Afrodyta Pandemia, córka Zeusa i Dione, symbol miłości pospolitej.

Plusy i Minusy


Plusy:
-Wysoka odporność na kontrolę tłumu,
-świetnie współpracuje z każdą postacią,
-pomaga w ucieczce w krytycznych sytuacjach,
-najpotężniejsze leczenie pojedynczego celu w grze,
-spore obrażenia,
-przydatne odepchnięcie z drugiego zaklęcia,
-zaklęcia działają na naszą postać oraz na postać z którą jesteśmy połączeni.

Minusy:
-Brak jakiejkolwiek ucieczki,
-trzeba trzymać się blisko osoby z którą jesteśmy połączeni za pomocą pierwszego zaklęcia, zaklęcie niestety nie ma zbyt dużego zasięgu przez co trzeba trzymać się na przodzie z naszą bratnią duszą.

Umiejętności

Loving Embrace
Pasywny skill zapewniający naszej bratniej duszy 30% many zdobytej przez nas.
Uważam ,że zaklęcie to jest mało przydatne na arenie. Afrodyta powinna dostać inny pasywny skill ,który zwiększałby jej obrażenia.

Kiss
Posyłamy całusa w stronę sojusznika po czym jesteśmy z nim powiązani. Jeżeli jednak poślemy całusa w stronę wrogiego boga zostanie on ogłuszony na 1 sekundę.
Jeśli posyłamy całusa w stronę przyjaznego boga czas odnowienia jest skrócony do 3s. Całując wroga czas odnowienia trwa 16*s.
Zaklęcie dodaje nam również prędkość ruchu oraz zwiększa obrażenia zadawane przez naszą bratnią duszę przez 8s. Obrażenia zostają zwiększone tylko wtedy gdy ogłuszymy przeciwnika naszym pocałunkiem.

Back Off!
Zaklęcie zadaje obszarowe obrażenia oraz odpycha przeciwników. Jeśli jesteśmy połączeni z bratnią duszą zaklęcie działa także na naszym sojuszniku wrodzy bogowie zostają odepchnięci spowolnieni i doznają obrażeń. Niestety przeciwnik nie może otrzymać podwójnych obrażeń od nas i naszej bratniej duszy.

Love Birds
Zaklęcie zadaje przez 3s co 0.5s obrażenia przeciwnikom natomiast my jesteśmy leczeni tak samo jak bratnia dusza. Żeby nasz przyjaciel mógł zostać uleczony musi być z nami połączony za pomocą pierwszego zaklęcia.

Undying Love
Afrodyta oraz nasza bratnia dusza stają się niewrażliwi na wszystkie obrażenia oraz zdejmuje z nas wszystkie kontrole tłumu.










Przedmioty

Podstawowe

Podstawowo na start buty pod cd.

Bardzo przydatny przedmiot na arenę nie musimy martwić się już maną. Jest to bardzo wygodne i ważne gdyż można długo utrzymać się w polu bitwy dzięki czemu można uratować wiele tyłków przed śmiercią. Dodatkowo przedmiot dodaje nam ogromną ilość magicznej mocy. Jeśli chodzi o zbieranie stacków to nie problem na Afrodycie z łatwością w szybkim czasie uzbieramy 75 stacków.

Przedmiot ,który pozwala osiągnąć nam maksymalny procent cd dostajemy także sporo fizycznej odporności dzięki czemu jesteśmy bardziej wytrzymali. Item ten dodaje nam także 550 many co wiąże się z tym ,że nasza moc magiczna zostaje zwiększona dzięki pasywce z naszej książki te dwa itemy świetnie ze sobą współgrają.

Jest to przedmiot ,który znacznie zwiększy nasze obrażenia zadawane przeciwnikom ale także zwiększy znacznie nasze leczenie.

Przedmiot dający nam penetrację ,która daje dość dużo przeciwko wojownikom oraz tankom. Pasywka przedmiotu świetnie współgra z naszym trzecim zaklęciem.

Kolejny przedmiot ,który dodaje nam manę przez co nasza magiczna moc znów znacznie wzrośnie ale tutaj głównie chodzi o passywkę przedmiotu która jest zabójcza. Przedmiot dodatkowo zapewnia nam 100 punktów magicznej mocy.

Sytuacyjne:
Wszystkie przedmioty sytuacyjne są zamiast Book of Thooth

Jeśli komuś zależy bardziej na leczeniu niż zadawaniu obrażeń polecam te dwa przedmioty. Aktualnie Lotus Crown jest lepszy niż Rod of Ascelpius ale to już wasz wybór.
Są także zwolennicy life steala którzy nie wyobrażają sobie dobrego buildu bez ls.

Praca zespołowa

Na arenie jesteśmy połączenie głównie z jakimś tankiem bądź wojownikiem jeśli nie ma ani tanka ani wojownika przyczepiamy się do asasyna. Oczywiście leczymy tych którzy najbardziej tego potrzebują. Bardzo ważne jest żeby używać ulta jak najczęściej nie czekać z ultem nie wiadomo na co ultujemy wtedy gdy nasz przyjaciel jest w zagrożeniu bądź my sami potrzebujemy ratunku.
Podczas przerzucania się z jednego naszego przyjaciela na drugiego trzeba uważać żeby nie spudłować bo gdy spudłujemy cd zostanie policzone jako próba ogłuszenia przeciwnika a w tym czasie kiedy mamy cd na 1 bardzo możliwe ,że ktoś z naszej drużyny będzie potrzebować pomocy. Warto też stunować przeciwnika tylko ,że tak jak wyżej napisałem cd jest dość długie a w tym czasie prawdopodobnie ktoś będzie potrzebować naszej pomocy. Spamować jak najczęściej 3 po zakończonym meczu powinniśmy mieć co najmniej 20k leczenia graczy ja zazwyczaj mam coś ok. 30k. Używać bardzo często 2 głównie gdy uciekamy bądź nasi sojusznicy uciekają.
Postacie z którymi warto współpracować:

Fenrir- Nasz Fenrir może rzucić się w 5 Afrodyta wyleczy go i zapewni nieśmiertelność na 2s w tym czasie wilk może porwać przeciwnika i przynieść go do naszej drużyny bez żadnej usterki.

Ymir- Idealnie łączą się stuny Ymira i nasz on zamraża my stunujemy. Ymir wraz z Afrodytą jest nieśmiertelny i zabójczy przeciwna drużyna jest przyparta do ściany.

Hercules- Jego leczenie plus nasze leczenie zapewnia mu możliwość wbijania się w przeciwną drużynę bez obawy ,że umrzee. Przeciwnicy wręcz uciekają prze nim gdy Afrodyta jest z nim połączona.

Isis- Posiada potężne umiejętności i przepotężny ult który niestety ciężko naładować na maksa z pomocą Afrodyty jest to bardzo proste Afrodyta stunuje Izyda stawia ulta rzuca kulkę z drugiego zaklęcia ogłusza i eksploduje ulta po takim czymś kill gwarantowany.

Neith- Uważam ,że to combo jest OP oby dwie się leczą Neith ma świetną ucieczkę plus dodatkowo Afrodyta daje jej nieśmiertelność.

Uważam ,że Afrodyta współpracuje świetnie z każdym kto ogarnia postać którą akurat gra dlatego uważam ,że lepiej trafić na arenkę z ogarniętą afrodytą niż z nieogarniętym tankiem.

Na kogo warto uważać?


-Change może osłabić nasze leczenie o 50% jeśli ma jeszcze klątwę przeciwko leczeniu to możemy zapomnieć żeby się uleczyć.
-Ne Zha jak złapie nas w ulta to potem możemy nie zdążyć się wyleczyć gdyż postać ta ma ogromne obrażenia potrafi zadać ok.700 obrażeń z krytem.
-Odin jak nas zamknie w ulcie to mamy malutkie szanse na przeżycie więc jeśli widzimy go na arence lepiej trzymać się z tyłu.

Warto też pamiętać ,że jeśli przeciwnicy kupią przedmioty przeciwko leczeniu bądź klątwę trzeba próbować unikać ich ataków i omijać ich a także warto wtedy kupić Heavenly Agility.
Junglowanie

Na arenie na początku staramy zdobyć blue buffa gdy mamy już pierwsze 3 przedmioty z naszego buildu naszym głównym celem staje się red buff. Znacznie zwiększy nam obrażenia i leczenie. Możemy robić też fioletowego buffka dla hunterów i assasynów w naszej drużynie. To chyba tyle jeśli chodzi o dżunglę na arenie.
Podsumowanie


Myślę ,że Afrodyta to wspaniała postać potrafiąca zdziałać wiele z dobrą drużyną czasami trzeba się poświęcić żeby móc uratować czyjeś dupsko ;). Jest to postać ,która może przesądzić o losach arenki. Naprawdę bardzo przydatna postać na arenkę o ile ogarnia się nią bo nieogarnięta Afrodyta hmmmm lepiej nie chcecie spotkać takiej na arence.



Build będzie jeszcze edytowany dojdą jeszcze screenshooty z gry do Pracy zespołowej.

Rain


Reklama

Komentarze


avatarShysHestPlay (270)
Build na, bardzo fajnie opisany a itemy spoko. Na afrodycie skladam zawsze taki sam lub podobny zestaw przedmiotów. W buildzie na solo wolę jednak skladac przed zbroją warlock sasha (czy jakoś tak). Na solo zebranie stacków to zaden problem a hp zawsze sie przyda, gdyz skladamy zbroje z maną, ktora pasuje idealnie do book of tooth i jego pasywki wiec skladanie zbroji z hp bylo by lekką glupotą i marnowaniem potencjału afro. Oczywiscie kupuję warlocka za soul reavera, a rod of tahuti przechodzi na ostatnie miejsce w tym buildzie, chyba ze na solo nie ma wojownika lub tanka a support przeciwnikow jestnseednio rozgarnięty
12.07.2015 (23:26)
avatarRain (10)
Dzięki jak coś to build jest tylko na arenę ;))
12.07.2015 (23:48)
avatarDovahkiinP98L (128)
Build dobry i ładnie zrobiony, ale on nie tylko jest na arenę :D widziałem wiele afrodyt z takim buildem na siege, 3v3 itd. dodałbym jeszcze do sytuacyjnych warlock sash :) i jakie zaklęcia? xD skille chyba chciałeś powiedzieć :p ale nie czepiam się build dobry 4/5 :)
13.07.2015 (0:40)
avatarDovahkiinP98L (128)
Ps. popraw opis butów bo coś ci się pomyliło tam chyba ;D dałeś niebieskie buty a piszesz że dają nam manę :)
13.07.2015 (0:42)
avatarRain (10)
Jesteś pewny, że nie dają jeśli tak to w takim razie jest błąd w opisie przedmiotu. Piszę mi że buty dodają 250 many :p
13.07.2015 (0:51)
avatarRunini (72)
Niestety przez to że ludzie grają Afro na arenie, 80% bitew jest przegrane, jak dobrze by nią nie grali. Ponieważ dopiero w late game zaczyna w miarę dobrze bić, w early nic prawie nią nie zrobisz nie mowiąc o starciu 1 vs 1.
Ale sam build jest ok.
13.07.2015 (11:11)
avatarAdamkazmirowicz (807)
Widać że obosy powyżej nie wiedzą jakie jest przeznaczenie aphro...
To nie jest postać pod robienie obrażeń...
"-Change może osłabić nasze leczenie o 50% jeśli ma jeszcze klątwę przeciwko leczeniu to teoretycznie jesteśmy martwi."
Weakning curse,powiadasz?
A twój ult aphro niweluje jego działanie,beads też...

"Niestety przez to że ludzie grają Afro na arenie, 80% bitew jest przegrane, jak dobrze by nią nie grali. Ponieważ dopiero w late game zaczyna w miarę dobrze bić, w early nic prawie nią nie zrobisz nie mowiąc o starciu 1 vs 1.
Ale sam build jest ok."

Aphro nie służy do walk 1v1,ona ma leczyć nie bić :)

Wg. mnie soul reaver kompletnie nie potrzebny,aby zmaksymalizować jej "utility" rod of asclepius / lotus crown to itemy must-have

Już nie wspomnę o tym że ułożenie wszystkiego graficznie (czyt. przedstawienie postaci,itp) skopiowane 100% od Sharo :)

PS. jeszcze źle napisany pasyw. Ty nie dostajesz many od bratniej duszy,tylko ona od Ciebie.

Pozdro
13.07.2015 (11:25)
avatarRain (10)
Widzę mścisz się za Nu We :)) Aphro nie jest 1 na1 ? Nie raz nie dwa na conq jest Aphro albo na solo albo nie midze. Jak spotkasz ogarniętą Chang'e bez problemu może cię zabić i nawet ult nie pomoże ale to musi być ogarniętą Chang'e. Afrodyta nie służy tylko do leczenia jeśli jesteś takiego zdania to nawet nią nie próbuj grać dobra Afrodyta leczy i zadaje spory dmg. Co do soul reavela to jest ostatni item tak teoretycznie można wziąć wszystko.
13.07.2015 (11:40)
avatarRain (10)
Jeszcze co do grafiki sharo pytałem się jej czy to nie będzie jej przeszkadzać że wezmę jej grafikę powiedziała że nie ma problemu i że jej to nie przeszkadza ;))
13.07.2015 (11:42)
avatarNektarynek05 (245)
Jak aphro jest pickowana w ligowych joustach 1v1 w rangach platyna +, więc wątpię, aby była słaba. Widziałem na streamie dema :D
13.07.2015 (11:52)
avatarPanSIlent (1373)
Wybaczcie błąd w Shoes of Focus. Nikt nie jest doskonały i zdarza się robić błędy.

Jak znajdujecie krzaczki lub chochliki w przedmiotach/umiejętnościach to informujcie mnie o tym.
13.07.2015 (14:20)
avatarkepis (11)
Chrono's Pendant wydaje mi się lepszym zamiennikiem Breastplate of Valor, Book of Thoth daje wystarczającą ilość many a dodatkowa magiczna siła przyda się bardziej niż mizerna obrona fizyczna z BoV.
13.07.2015 (17:08)
avataraditirex (984)
Adam znowu się wypowiada na temat postaci którcyh nie znaXD.
-Ult afro niweluje tylko slowa ale anti heal z weaking wciąż zostaje(chyba że coś zmienili)
-Afro nie jest dobra na solo? a to ciekawe a ja nią platyne wbiłem...
-Sour reaver jest op na większości magów
- Marudzisz na kogoś chociaż twoje stare buildy miały po 2 gwiazdki
-Każdy popełnia błędy adamek pamiętaj o tym.
Już lepiej się nie wypowiadaj o bogu o którym nie masz za bardzo pojęcia.
Dziękuje dobranoc.
13.07.2015 (17:25)
avatarAdamkazmirowicz (807)
Raczej ty się nie znasz,głupcze :)
Ult afro zdejmuje wszystkie negatywne cc geniuszu
Marudisz? ty to lepiej buźkę zamknij bo tylko ciebie tutaj brakowało.
Build jest zły i tyle,ty również!
Nara.
13.07.2015 (18:03)
avatarPanSIlent (1373)
Bez wyzywania się, proszę.
13.07.2015 (18:40)
avatarShirei (1308)
Nie chce mi się czytać wszystkich komentarzy, ale wtrącę się do dyskusji:
Akurat ult Aphro jest wyjątkowy, bo można go użyć nawet wtedy, kiedy jest na nas nałożony Silence. Chociażby stojąc w "2" Nox możemy się spokojnie uratować. Jak wspomniał Adam, ult Aphro zdejmuje każdy rodzaj CC.
13.07.2015 (18:48)
avataraditirex (984)
Aż z ciekawości sprawdziłem czy ult afro zdejmuje wszystko od weaking curse, i tak jak mówiłem zdejmuje slowa ale antiheal nadal zostaje.
13.07.2015 (20:10)
avatarRain (10)
Jedyną postacią potrafiącą zdjąć antiheal jest Hel za pomocą 2 skilla nie dość ,że Hel może zdjąć sobie go to jeszcze wszystkim którzy będą w zasięgu skilla.
13.07.2015 (20:33)
avatarAdamkazmirowicz (807)
Zawsze mozna kupic beadsy przeciwko weakningowi...
13.07.2015 (20:38)
avataraditirex (984)
Beadsy oraz 2 hel też nie działają jedynie ściągają slowa jak ult afro.
13.07.2015 (20:57)
avatarRain (10)
Drugi skill działa u Hel i nie powiesz mi ,że nie !!! co do ulta Aphro niestety nigdy jeszcze nikt nie kupił na mnie klątwy znaczy kupowali ale nie za bardzo pamiętam czy po użyciu ulta zdejmowało antiheal ale podejrzewam ,że skoro 2 hel zdejmuje to ult Aphro raczej też. Co do beadsa nigdy nie sprawdzałem szkoda go marnować na coś takiego.
13.07.2015 (21:09)
avataraditirex (984)
Sprawdziłem już czwarty raz i nie, nie działa po walnieciu sobie dmg, po czym użycia weaking i walniecia po tym 2 pod siebie ,a póżniej heala nic mi nie zhilowało to samo z afro. Jak nie wierzysz to możemy zrobić test wspólnie. Nick taki sam jak tutaj.
13.07.2015 (21:28)
avatarQosmoAlone (48)
http://www.reddit.com/r/Smite/comments/1zvxi8/weakening_curse_cant_be_cleansed/

"It's a debuff, not CC. You can't cleanse protection reduction either, it's intended."
13.07.2015 (21:28)
avatarTakiJeden (65)
2 skill Hel nie ściąga antiheala, tylko slowa - mówię to ja z X Hel
13.07.2015 (21:38)
avataraditirex (984)
ja też mam 10(no i na afro teżxD) i dziękuje że qosmo znalazłeś że wiki to debuuf a nie cc.
13.07.2015 (21:45)
avatarMadlenka (9)
Ładnie opisany build. Właśnie go testuję. Od samego początku wydaje się OP.
24.07.2015 (9:21)
avatarAdectos (21)
Bardzo fajny build polecam każdemu kto lubi grać Afro :) Sam z niego korzystam :>
27.08.2015 (12:53)
Aby dodać komentarz musisz być zalogowany/zarejestrowany Zarejestruj się!