Agni Mid/Conquest/Siege by Layne.

Dodane przez  Layne0000 26.08.2014 (10:59)

Agni
Podstawowe informacje
ocena
BógAgni27679
Kupione przedmioty
Podstawowe
Zamienniki z przeszywa/LS na Conq
Reklama
Umiejetności
Noxious Fumes
1234567891011121314151617181920
Flame Wave
1234567891011121314151617181920
Path of Flames
1234567891011121314151617181920
Rain Fire
1234567891011121314151617181920
Opis Buildu
Wprowadzenie
<p>Dziś postanowiłem zarzucić build na Agniego, moim zdaniem jednego z najbardziej zmyślnych i oryginalnych AP-ek&oacute;w w grze. Jest to postać bazująca gł&oacute;wnie na masywnym dmg-u ze skilli kt&oacute;re na late game zabijają w ekspresowym tempie. Warto r&oacute;wnież wspomnieć, że Agni to chyba jedyny AP mający typowy dash co sprawia, że granie nim nie jest tak &#39;statyczne&#39; jak granie większością mag&oacute;w opierających się na obszar&oacute;wkach. Agni oczywiście docelowo jest midderem, ale r&oacute;wnież na solo lane czy też na aranie/siege&#39;u sprawdza się bardzo dobrze.</p>
Plusy i Minusy
+ Ogromny dmg ze skilli.
+ Bardzo przyjemny i pożyteczny stun.
+ Po ogarnięciu Combo bardzo łatwo łapie kille.
+ Dash.
+ Nieźle idzie skontrować assasynów ( Dash, bądź też stun i seria meteorów na głowę.

- Wymaga sporo praktyki, żeby w pełni go ogarnąć.
- Żeby intuicyjnie używać stunu również trzeba rozegrać jakąś ilość gier.
- Ofensywne użycia dashu często może skutkować śmiercią.
Umiejętności
Pasyw- Tyłka nie urywa, ale w late game robi sporo róznicy. Po 5 basicach nasza następna '2' bądź ult zada dodatkowe dmg.

'1'- Obszarówka z mały dmg, ale za to długo stojąca. Używana praktycznie tylko do stunowania (odpalamy ją na ścieżce, albo odwrotnie, wpadamy na nią z dasha bądź podpalamy dwójką).

'2'- Pierwszy maxowany skill, duży dmg, w miare łatwy do trafienia. Uniwersalne zarówno do czyszczenia linii jak i bicia wrogich bogów.

'3'- Rzeczony dash, standardowo przydatny do ucieczki ale również do rozpoczynania walki (celujemy bezpośrednio w przeciwnika i odpalamy stun). Zadaje całkiem spory dmg.

'4'- Fajny, nietypowy ult, co 12 sec (na full CD) dostajemy meteor (max 3). Następnie możemy je wyrzucić na głowe jeden po drugim;) Duży dmg, średnio-długi casting w związku z czym najlepiej rzucać na zestunowanego wroga. Niezły do dobicia.
Przedmioty
Pierwszej wersji buildu używam głównie na arenie, gdzie wymaxowany CD daje nam meteora co 12 sekund. Następne itemy tj. Spear oraz Rod of tahuti to dla mnie oczywistości dla każdego maga także nie widze sensu się nad tym rozwodzić. Jeżeli chodzi o końcówkę buildu tutaj często eksperymentuje ale najczęściej biore Gem of Isolation (wrogowie często zachaczają o naszą małowidoczną i lekko bijącą 'jedynke' co automatycznie skutkuje slowem) i kończe Soul Reaverem który fajnie podbija nam dmg z i tak mocarnych skilli. W razie potrzeby dorzucam zamiast GoI Shard na przeszycie.
Co do alternatywnych itemów:
Na conquest zazwyczaj jako drugi item kupuje Brancroft of Talon co jest dosyć oczywiste. Wtedy z buildu wypada nam Zegarek w związku z czym wole zostawić jakikolwiek CD z butów. Inna sprawa jeżeli mamy zamiar go (zegarek) wrzucić gdzieś dalej, wtedy 25% CD na Conqueście nam spokojnie starczy więc można zainwestować w buty na przeszycie.
Jezeli chodzi o aktyw zazwyczaj wybieram jeden z dwóch 'ratujących tyłek' tj albo Combat Blink albo Aegis, kto co lubi. Również sprint ma sens, ale jak mówie raczej wole doinwestować jeden z dwóch wyżej wymienionych.
Praca zespołowa
Głównie zajmujemy się stunowaniem i rzucaniem meteorów na głowy przeciwników. Mamy duże AoE także mamy naprawde dużo do powiedzenia w team-fightach.
Co prawda zakładka nosi nazwę 'praca zespołowa' ale odnosząc się do normalnej gry na linii warto dodać, że Agnim możemy dosyć szybko próbować aggrować przeciwnika. Wystarczy zrobić przewage na minionach, wlecieć dashem na wprost przeciwnika (żeby znalazł się na ścieżce) rzucić mu stun, 3x meteor, '2' i w zasadzie już w early nie będzie czego zbierać (przy małej pomocy minionów). Również na Siege z kolegą na linii możemy szybko robić podejścia pod zabicie wrogiego duo. Wtedy podstawą jest szukanie stunu na obu przeciwnikach tak żeby można ich było skutecznie zarzucić ultem.
Junglowanie
Nie próbowałem i nigdy nie widziałem, ale w sumie ma to jakiś sens. Wpadamy dashem na linie rzucamy stun i ulti. Do przetestowania.
Podsumowanie
Agni nie jest prostą i oczywistą postacią jak chociażby Poseidon czy Ao Kuang, ale dobrze opanowany daje zdecydowanie większe możliwości. Gra nim jest emocjonująca i nieszablonowa, ale jednocześnie wymaga sporo skupienia bo nie jest to spam wirami na ślepo ;P.


Reklama

Komentarze


avatarLayne0000 (24)
Prosiłbym o podpięcie pod mój prof.
26.08.2014 (11:07)
avatarAdamkazmirowicz (807)
Fajny build leci 5 ode mnie
26.08.2014 (11:36)
Aby dodać komentarz musisz być zalogowany/zarejestrowany Zarejestruj się!