Amaterasu na solo lane S3

Dodane przez  Puncheon 29.03.2016 (13:53)

Amaterasu
Podstawowe informacje
ocena
BógAmaterasu51425
Kupione przedmioty
Podstawowe
Startowe
Zamienniki
Ostatnie 3 przedmioty
Reklama
Umiejetności
Divine Presence
1234567891011121314151617181920
Heavenly Reflection
1234567891011121314151617181920
Glorious Charge
1234567891011121314151617181920
Dazzling Offensive
1234567891011121314151617181920
Opis Buildu
Wprowadzenie
Przedstawiam wam mój build na Amaterasu, którego sam sukcesywnie używam.
Jest to hybryda, który potrafi dużo na siebie przyjąć, oraz zadać sporo obrażeń.
Jest to mój pierwszy build.

Zapraszam do lektury.

Plusy i Minusy
Plusy:

+ Dobry lane clear, co jest niezbędne do przetrwania na solo lane
+ Wysoka mobilność
+ Buff do szybkości ruchu
+ Własne leczenie
+ Aury które działają na sojuszników, oraz przeciwników
+ Duża kontrola tłumu na umiejętnościach
+ Dash
+Duże obrażenia z ataków podstawowych
+Duża szybkość ataku

Minusy:

- Manożerna w early, bez mana buffa ani rusz
- Musowa gra agresywna, żeby dobrze wyczyścić linie trzeba podejść do minionów
Umiejętności
- Buff, który zwiększa nam szybkość ruchu oraz leczy nas oraz sojuszników, zwiększa również szybkość ruchu twoją i sojuszników, co sprawia, że nasza postać jest bardzo użyteczna w team fightach.
-Umiejętność która czyścimy fale minionów, dobrze użyta po zakupie warrior tabi czyści linie jednym strzałem po naładowaniu lustra. (Lustro ładujemy zadająć obrażenia gdy umiejętność jest aktywowana, lub gdy przyjmujemy obrażenia, można wystrzelić umiejętność przed naładowaniem jeśli tego wymaga sytuacja, ale zada wtedy mniejsze obrażenia, w pełni naładowane lustro zadaje 2 razy większe obrażenia)

-Nasz dash, który ucisza przeciwników, zadająć im również średnie obrażenia, dobry do pościgów, lub nawet do ucieczki, jeśli sytuacja tego wymaga.

- Nasze ulti z cc, składa się z 3 uderzeń, pierwsze nie robi nic, drugie zwiększa nam obrażenia bazowych ataków o 20 % i spowolni wroga, trzecie uderzenie zwiększa obrażenia o 40% oraz ogłuszy wroga, trzeba trafić wszystkimi atakami, żeby kombinacja zadziałała.
Ult potrafi namieszać w teamfighcie, ma spory zasięg oraz dość duże obrażenia.


Combo:
Używamy jedynki aby aktywować buffy, aktywujemy naszą 2-ke, dashujemy do przeciwnika używająć 3, uciszając go obijamy przeciwnika podstawowymi żeby naładować lustro (dash również zadaje obrażenia łądując 1/2 lustra, pare ataków podstawowych powinno dokończyć lustro kiedy trafisz przeciwnika lustrem, nie ma 3/4 życia, musi uciekać, wtedy dobijamy go ultem, lub gonimy dashem, ma dość krótki cooldown.
1>2>3>4

Prostsze combo, do postraszenia przeciwnika
Aktywujemy buffa, używamy 2ke, dashujemy do przeciwnika, obijamy podstawowymi, wystrzeliwujemy lustro, przeciwnik musi się wycofać.
1>3>2
Przedmioty
Na start:
Naszyjnik z szafirem -Item który daje nam 15 siły fizycznej oraz 100 zdrowia, po trafieniu wroga skillem lub atakiem zadaje 2 razy dodatkowe 30 obrażeń, co w early potrafi być bardzo użyteczne i badzo bolesne.
Warrior tabi -Szybkość ruchu oraż zastrzyk siły fizycznej na poziomie 40 jednostek, przy tej cenie jest to sporo, po zakupie tego itemu, czyścimy linie przy naładowaniu tarczy jednym ciosem.
Napierśnik odwagi - Sporo obrony fizycznej, oraz 20 cooldownu, jeśli naszym przeciwnikiem na linii jest wojownik lub hunter, który zadaje obrażenia fizyczne, jeśli mamy na linii jakiegoś maga np. Sol, Zhong Kui, czy ktokolwiek zadający obrażenia magiczne i irytujący heal, kupujemy zaraze .
Gniew Jottuna -40 siły fizycznej, 150 many, 10 fizycznej penetracji, oraz 20 cooldownu, połączenie z napierśnikiem odwagi, daje nam pełny cooldown dość szybko, co pozwala na katowanie przeciwnika naszym dashem, 2ka i częstym leczeniem, oraz ult co ok. 50 sekund.
Skóra Urchina -Item który daje nam 250 zdrowia 250 many oraz 35 obrony fizycznej oraz magicznej, stack zapewnia nam 3 obrony fizycznej oraz magicznej (10 stacków) Finalnie daje nam 65 obrony fizycznej, oraz magicznej.
Bastion Nadziei - Daje nam 200 zdrowia, oraz 60 obrony magicznej, jeśli naszym przeciwnikiem jest mag bez leczenia, kupujemy zamiast napierśnika odwagi. Kiedy nasze życie spada poniżej 30 % dostajemy tarcze +150 zdrowie +10 za twój poziom. Przydatne jeśli trzeba uciekać, lub przetrwać w teamfighcie.
Mroźny młot - Dostajemy 300 zdrowia+ 25 siły fizycznej, genialna pasywka tego przedmiotu dla Amaterasu, trafienie ataku podstawowym spowalnia przeciwnika o 30% na 1.25 sekundy, co jest efektywne przeciw szybkiemu assasynowi drużyny przeciwnej np. Merkury. Kiedy atakuje nas jungler przeciwników , trafiamy go atakie podstawowym, po czym uciekamy dashem jeśli mamy mało życia, do tego przewagę daje nam buff, który zwiększa szybkośc ruchu.

Zamienniki:
Mantle of Discord - Zamiast skóry urchina, daje 60 ochrony fizycznej oraz magicznej, oraz redukcje czasu odnowienia (która niestety przepada), pasywka tego przedmiotu jest bardzo użyteczna w teamfightach, ogłusza wrogów na 1 s kiedy zdrowie spadnie poniżej 30 procen,t oraz daje Ci odpornosc na cc na 1s, w połączeniu z bastionem nadziei, który daje nam tarcze, możemy być drugim supportem, który zadaje duże obrażenia, oraz ma duży resistance (przetrwanie) .
Miecz rozcinający kamień . Możemy zamienić z gniewem jottuna, lub mroźnym młotem, jeśli musimy zadać większy damage, zabrać troche ochrony przeciwnikowi i wziąć ją na siebie, co będzie czynić nas jeszcze twardszym i zadawać większe obrażenia, + troche szybkości ataku.

Aktywki: Broniony teleport: -Szybki powrót na linie, lub do warty żeby szybko pomoć drużynie w teamfighcie.
Oczyszczenie - Wiadomo po co, aby być odpornym na efekty kontroli tłumu.

Ja używam takiego zestawienia, ponieważ zaraz po supporcie jesteśmy najbliżej przeciwnika, a sprint zazwyczaj bierze nasz carry, zeby gonić przeciwnika.
Praca zespołowa
Jest wiele możliwości, aby namieszać w teamfighcie, możemy gankować mida w early oraz w mid gamie, po prostu używając combo które przedstawiłem w umiejętnosiach, czekamy az sojusznik wyczysci miniony, dashujemy na przeciwnika strzelamy dwojką, uruchamiamy aure żeby działała na Ciebie i sojusznika, po czym dajemy wykończyć oponenta naszemu magowi, przyda mu się trochę xpa za fraga, nie bądźmy samolubni, zabijajmy tylko wtedy, kiedy wymaga tego sytuacja.
Late game: Możemy zainicjować teamfight naszym ultem, zachodzimy od jungli, nieraz uda się trafić wszystkich 5 przeciwników, nie raz po prostu możemy trafić 3, 2, lub jednego. Tak czy inaczej, staramy sie inicjować walkę ultem atakując z zaskoczenia z jungli, po czym uruchamiamy aure osłabiając przeciwników i buffując swój team, odpalamy przy okazji 2ke i skupiamy się na carry, lub maga przeciwnej drużyny, zmuszając go do wycofania lub, jeśli kombinacja się uda możemy go wyeliminować.

Inna opcja, używamy aury , i ruszamy za supportem, jeśli support ma dobre cc i użyje jej na przeciwniku używamy naszego ulta, czyniąc z rywali łatwy cel dla naszych egzekutorów, uciszamy tego kto potrafi zrobic najwiekszy ambaras, po czym okładamy go atakami bazowymi, żeby go spowolnić, z aktywną 2ką, nasz carry lub mag wtedy bez problemu go wykańcza, a jeśli ucieknie dobijamy go naszym lustrem.

Z tym buildem, jesteśmy bardzo wytrzymali, oraz zadajemy spory damage więc trzymamy się raczej blisko, ale za plecami supporta, jeśli support zginie, lub nie zdąrzy dołączyć do teamfightu a oponenci go zainicjują, możemy łatwo naszą 3ką (dashem) uciszyc inicjatora i zacząć swoją serenadę.
Junglowanie
Amaterasu jest również dobra na jungle, tylko wymaga innego buildu, ale do tego stworze inny poradnik, polecam ogólnie, ale jeśli amaterasu jest na jungli, drużyna traci korzyści, które amaterasu zapewnia w teamfightach.
Podsumowanie
Jest to mój pierwszy build, używam go praktycznie cały czas, grajac również rankedy, wydaje mi się, że jest dosyć przejrzysty i oddaje całą przyjemność z gry tym oto wojownikiem.
Życzę owocnych i przyjemnej gry.
Pozdrawiam, Puncheon.


Reklama

Komentarze


avatarkarolmiszczu (13)
Napierśnik odwagi i miecz tnący kamień...muj polski ne jest taki dobra żeby to zrozumieć. Build spoko, ale wydaje mi się że lepiej po wymaksowaniu 2 maksować 1. I pierwsza umiejętność daje także Power, nie tylko szybkość
29.03.2016 (14:29)
avatarTerc (89)
Build nie jest zły. Poza tym dobrze opisany tylko parę razy źle zrozumiałeś działanie itemu lub polska wersja językowa źle tłumaczy.
29.03.2016 (15:24)
avatarPuncheon (1)
@karolmiszczu
No twój polski nie jest zbyt dobry, nie wiem w czym masz problem, z nazewnictwem przedmiotow? Podałem polskie nazwy itemów , bo gram na polskiej wersji językowej, strona jest również po polsku, jeśli build spoko to czemu dales 3.5? Bo CI nazwa nie pasowala?

@terc
Co z z dzialaniami itemu? Wydaje mi sie ze wszystko w porzadku
30.03.2016 (14:52)
avatarPanSIlent (1367)
Puncheon - wielu ludzi ma problem z polska wersją bo jest... no, kiepska. Zrobiona "na odwal się".
30.03.2016 (15:14)
avatarkarolmiszczu (13)
@Puncheon
To było dla żartu. Nawet nie wiedziałem że ten item na defa to Napierśnik Odwagi. Przestałem grać na polskiej wersji językowej gdy grając ADC powiedziałem że buduję staki, a na czacie ,,zbieram siły". 3.5 ponieważ zapomniałeś o tym że 1 daje dmg. Jest to ważne, raz przeżyłem z 20 hp bo Amaterasu nie odpaliła właśnie dodatkowego DMG
30.03.2016 (15:50)
Aby dodać komentarz musisz być zalogowany/zarejestrowany Zarejestruj się!