Ao Kuang Conquest Jungle

Dodane przez  Tygrysor 31.10.2016 (10:47)

Ao Kuang
Podstawowe informacje
ocena
BógAo Kuang21435
Kupione przedmioty
Podstawowe
Sytuacyjne
Reklama
Umiejetności
Water Illusion
1234567891011121314151617181920
Dragon Call
1234567891011121314151617181920
Wild Storm
1234567891011121314151617181920
King of the Eastern Seas
1234567891011121314151617181920
Opis Buildu
Wprowadzenie
Ao Kuang to mag, ale bardzo nietypowy. Czemu? Już wyjaśniam.
Po pierwsze jest to mag, ale walczący wręcz.
Jest takżę jedynym magiem którym gra się rolę jungli nawet w profesjonalnych rozgrywkach.
Jest także moim ulubionym bogiem ze względu na niesamowite zróżnicowanie umiejętności.
Zapraszam!

Plusy i Minusy
Plusy:
-Op jak żaden inny bóg (oprócz Freji)
-Niewidzialność
-Najlepsze ataki podstawowe maga
-Fenomenalne ulti (9999 dmg- pozdro dla kumatych)

Minusy:
-papierowy jak każdy mag
-słabe early
-niektóre umiejętności trudno trafić
-mało cc
-auotoban w rankedach

Umiejętności
Water ilusion- Bardzo fajna umiejętność, stajemy się niewidzialni za nami pozostawiając obszar, który możemy zdetonować by zadać obrażenia (równoznaczne z wyjściem z trybu niewidzialności). Niestety, w przeciwieństwie do Lokiego czy Serqet otrzymując obrażenia znów stajemy się widzialni. Zapomniałem dodać, iż używając tej umiejętności nasz Ao Kuang przenosi się do przodu co pozwala nam dogonić wroga.

Dragon Call- To taki trochę buff do basiców, ale nie tylko. Ao Kuang przywołuje małe smoki. Otóż po użyciu tej umiejętności nasze następna 6 ataków podstawowych zada dodatkowe obrażenia i dodatkowo spowolni wroga. Ponadto używając tej umiejętności ponownie możemy wystrzelić to w linii i spowolnić, a zarazem dogonić oponenta.

Wild Storm- Bardzo potężna umiejętność, z pozoru wydaje się tylko umiejętnością zadającą obrażenia w stożku, ale, ale! "Umiejętność traktowana jest jako atak podstawowy"! Co to oznacza? A to że będzie zadawała dodatkowe obrażenia z polinomicona! Ponadto działa na to Dragon Call. Gigantyczne obrażenia maksujemy pierwsze.

(Trąbki proszę!)
King of the Eastern Seas! - Jeżel nasz wróg ma poniżej 30 procent zdrowia i znajduje się obok Ao możemy go natychmiast zabić i pożreć (Come here my breakfast!). Następnie nasz mag zamieni się w smoka i może wylądować z pełnymi ładunkami zadając obrażenia, ponadto leczymy się o część naszego zdrowia. Tą umiejętność nie maksujemy ze względu na to że próg egzekucji się nie zmienia.

Pasywka: King's sword Poza walką zdobywamy do trzech ładunków. Gdy użyjemy umiejętności kumulacja zada dodatkowe obrażenia i zniknie. Jeżeli jesteśmy bez many możemy użyć ładunków do castowania umiejętności.
Przedmioty
Odrazu chciałbym powiedzieć że pewnie spotka się z krytyką brak Chronos pedant, ale myślę że nei jest on aż tak potrzebny na Conquest dlatego tu go nie ma, ale jeśli ktoś bez niego nie wytrzyma zapraszam do zmienienia Buildu.
Zacznijmy:
-Bumba's Mask- Item obowiązkowy na jungle w dodatku to PM5, czego chcieć więcej?
-Butki penetracji- Z racji że polegamy na swoich basicach wg mnie penetracja bardziej przydatna niż 250 many i 10 procent cd.
-Polinomicon- Nie wyobrażam sobie buildu na Ao bez tego itemu, ze względu na jego pasywkę (itemu).
-Demonic Grip- Bardzo ważny itemek zwiksza nam speed atack i daje trochę penetracji.
-Gem of Isolation- Po ostatnim buffie spoko itemek, trochę zdrowia no i pasywka która pozwala nam zapomnieć o fatalis wraz z Dragon Call.
-Spear of Desolation- bardzo drogi, ale warty swojej ceny. Pasywka komponuje się z ulti.
-Rod of Tahuti- chyba nie muszę uzasadniać swego wyboru, mnóstwo mocy i dodatkowe PM5.
Praca zespołowa
Ao Kuang nie potrzebuje nikogo, gdyż jest Junglą. Choć oczywiście bez wsparcia nie da rady. Fajnie gdy ktoś nam zakorzeni cel gdyż mamy pewność że trafimy nasze 3.
Chciałbym tu coś napisać o combowaniu. Otóż jak wygląda typowy gank z combo:
1 (niewidzialni) następnie 2 by aktywować poli i dostać bonus do trójki następnie 3 (nie możemy spudłować!) i jedziemy basicami aż do śmierci. Warto pamiętać że gdy jesteśmy w trudnej sytuacji to warto skupić się na jednym celu by go zultować zabić i uciec.
Nie zapominajmy że nasza iluzja też zadaje obrażenia i możemy tego użyć pozbawiając się ucieczki.

A więc zwrócono mi uwagą, by podsunąć propozycje gdzie wardować:

A więc polecam wardować przede wszystkim 3, 2 i 1. Jeżeli gramy porządkiem odwracamy mapę i tak samo.
Junglowanie
Przez cały ten poradnik opisywałem junglowanie więc nie mam nic do dodania. Według mnie jest to postać tylko na junglę ewentualnie na solo.
Podsumowanie
A mightby sword!!!
Miłego pożerania swoich wrogów!


Reklama

Komentarze


avatarTerc (89)
Już myślałem że kolejny build z samymi itemami, a tu niespodzianka. Nie ma się do czego przyczepić ale mogłeś dodać wardy, no i niby Ao z 2 i 3 oneshotuje ale ja się na solo Kumbą pod full damage i też oneshotuje :/
31.10.2016 (14:01)
avatarBragga (21)
Nie wiem skąd tak niska ocena. Planuje zacząć grać ao i na pewno wypróbuję ten build. Ode mnie 5.
01.11.2016 (14:20)
Aby dodać komentarz musisz być zalogowany/zarejestrowany Zarejestruj się!