Artemis - śmierć czai się za rogiem.

Dodane przez  Glacio 03.12.2013 (10:36)

Artemis
Podstawowe informacje
ocena
BógArtemis78320
Kupione przedmioty
Podstawowe
Alternatywa
Reklama
Umiejetności
Transgressors Fate
1234567891011121314151617181920
Vengeful Assault
1234567891011121314151617181920
Suppress The Insolent
1234567891011121314151617181920
Calydonian Boar
1234567891011121314151617181920
Opis Buildu
Wprowadzenie
Artemida - bogini łowów

Artemis, jest wyjątkowo silną postacią, nie ma co tu więcej pisać zapraszam do przeczytania build'u :)
Plusy i Minusy
Plusy
+ Szybkość ataku;
+ Kryt;
+ Stun z 4 i slow z 3;
+ Da rade solo na conquest;
Minusy
- Manożerna;
- Krucha;
- Trudno jej będzie walczyć przeciwko 2 przeciwnikom.
Umiejętności
- Według mnie najmniej przydatna umiejętność. Nie zawsze przeciwnik wejdzie w pułapkę tak, że możemy go zabić, a obrażenia z niej są marne. Maxujemy jako ostatni skill.
- Genialny skill. 70% szybkości ataku + 20% poruszania się. Nadaje się do ucieczki, gonitwy, czyszczenia minionów i bicia. ( więc tak naprawdę do wszystkiego : P )
- Push, obrażenia w early game + slow.
- CUDO! Ten skill w połączeniu z 2 robi swoje. Stun + dmg dzika i przeciwnikowi pozostaje tylko się modlić.

Nasze combo:
3 -> 4 -> 2
Jak przeciwnik miał ok. 3/4 hp, a jest papierem to nawet w Early game leży.
Przedmioty
Heartseer vs Devourers - Devourers da nam bodajże zaledwie 10 mniej powera niż heartseeker + lifesteal, natomiast HS da nam trochę więcej powera i szybkość poruszania się. Co wybierzesz twój wybór, oba itemy są dobre, choć ja preferuje Devourers.
- podstawowy item, więcej nie ma co gadać. - 20% szans na kryta + dmg + 50% silniejszy kryt, kolejny genialny item.
- szybkość ataku + obrażenia, a do tego genialny pasyw zmniejszający za każdy basic atak fizyczną obronę przeciwnika o 8% i dodatkowe 6 ( max. 3 stacki ). Teraz nasze obrażenia z combo 3 -> 4 -> 2 będą o wiele lepsze.
- genialny przedmiot, daje nam kryta + dmg obowiązkowy! ( Można zamienić miejscami z Deathbringer, jak kto woli )
Qinsy vs Hastened - oba dają prędkość ataku, qinsy dodają nam fajny na tanków pasyw, a hastened usuwa spowolnienia, gdy używamy normalnych ataków. To zależy od preferencji, ja osobiście wole Hastened, mieć tą swobodę ataku i stać się prawdziwym snajperem. Na dodatek mamy Exe, więc i tak wariorzy czy tankowie nie są aż takim wyzwaniem.
Purification - no jak wiadomo na kontrole :P
Combat Blink - Czasem ciężko jest się wyrwać jak goni nas 3 wrogich bogów, problem z głowy.
Można jeszcze kupić sprint, usuwa spowolnienie podczas używania ataków co jest niezwykle przydatne.
Osobiście aktywy kupuje pod koniec gry.
Praca zespołowa
Tu opiszę co mamy robić na duo lane na conquest.
1-4 lvl
Kupujemy Death toll + 1 lvl HS'a/Devourers + potke na mane, zaczynamy od mid campa/blue ( zależy gdzie jesteśmy ), następnie bierzemy blue. Na lini zostajemy do czasu, gdy zbierzemy kasę na wymaxowanie HS'a/rękawiczek ( 1300/1400 ). Musimy mocno harrasować wroga, by nie zepchnął nas pod wieże.
5-10 lvl
Nie gramy agresywnie. Gdy przeciwnik podejdzie do nas robimy proste combo 3 -> 4 -> 2 i dobijamy. Ważne jest, by pushująć miniony 3 zahaczać również o przeciwnika, da nam to przewagę. Tutaj skupiamy się na farmie, czasem trzeba się powstrzymać od pójścia walczyć na solo lub mida, nie jesteśmy apollem.
11-13 lvl
Teraz skupiamy się na burzeniu wież, nadal nie gramy zbyt agresywnie. ( Uważaj, gdy bijesz wieże, by nie wyszedł ktoś z jungli, może to oznaczać twoją śmierć i stratę stacków. ) Mimo, że nie gramy agresywnie, to jak widzimy np. maga czy inny papier idący do jungli staramy się z zaskoczenia uderzyć 3 potem stun i 2. Pamiętaj, że Artemis w late game jest potworem, więc do tego 13/14 lvla skup się na farmie, by potem zjadać wroga. Oczywiście jak ktoś gankuje nasz lane wspieramy go ultem i atakujemy na 2 + 3.
14-20 lvl
Teraz możemy być agresorami, papiery zjadamy na ok. 4 hity, nasz ult ułatwia trafianie, a 2 ataki/s robi swoje. Staramy się zwabić przeciwnika to jungli, kręte ścieżki + stun i może pisać testament.
Junglowanie
Nie nadaje się do jungli, ew. na większych lvl'ach coś zrobi z 2, ale na dłuższą metę to strata potencjału.
Dość długo potrzebujemy blue buffa, potem buff na atak/spida.
Podsumowanie
Mam nadzieję, że spodoba się build. Czekam na opinie, krytykę. Nie jestem pro graczem, ale wy możecie mi podpowiedzieć co zmienić, a ja to wypróbuje i jak będzie lepiej to zmienię.

Dziękuję, że poświęciłeś chwilę czasu na przeczytanie mojego buildu, jestem ci naprawdę wdzięczny!



Reklama

Komentarze


avatarAgraelRaelag
"Lecz ma 1 genialne zastosowanie, ward."
Niestety ale już nie ma zastosowania jako ward, ale wciąż potrafi uchronić przed gangiem junglera na lini ;D
16.01.2014 (15:34)
avatarAgraelRaelag (621)
Bardzo dobry build, grając pierwszy raz na nim staty 23/3/7 i prawie weszłaby nieoficjalna penta :D
20.01.2014 (17:09)
avatarHosx
Bulid ok ... ale nie potrzebny life style
11.02.2014 (10:19)
avatarGlacio
Co ty pier*olisz za przeproszeniem?! Powodzenia na Artemis bez ls.
Niepotrzebny*
11.02.2014 (12:50)
avatarGlacio (553)
Zaktualizowane
02.07.2014 (12:52)
avatarNeyermis (3)
Dobry build :-) . Mam 11 lvl, na arence miałem 35/0/ 6
05.01.2015 (23:30)
avatarDamire (68)
Genialny build. Daje 5. Powalam każdego lepiej, niż na automacie.
09.08.2015 (18:07)
Aby dodać komentarz musisz być zalogowany/zarejestrowany Zarejestruj się!