Bacchus: Drunk&Furious (joust/siege/arena build)

Dodane przez  kepis 19.04.2015 (18:47)

Bacchus
Podstawowe informacje
ocena
BógBacchus33298
Kupione przedmioty
Podstawowe
zamienniki
aktywne (do wyboru)
Reklama
Umiejetności
Chug
1234567891011121314151617181920
Belly Flop
1234567891011121314151617181920
Belch of the Gods
1234567891011121314151617181920
Intoxicate
1234567891011121314151617181920
Opis Buildu
Wprowadzenie
Witam wszystkich zebranych, chciałbym przedstawić moją wersję buildu na Bacchusa.
Oczywiście build jest tylko wskazówką, itemy składamy odpowiednio do naszych oponentów, ja przedstawiłem wersję optymalną na zbalansowany team (np. 2 fizycznych + 2 magicznych + tank)

Bacchus jest postacią bardzo elastyczną, potrafi nieźle obić wrogów jednocześnie samemu wychodząc z akcji bez szwanku.

Build jest dobry dla wszystkich którzy zaczynają grę bacchusem, jeśli ktoś opanuje grę tym bogiem może budować więcej mocy lub deffa, w zależności od stylu gry.

Plusy i Minusy
PLUSY
+pasywka podnosząca obronę i moc
+łatwy do nałożenia stun (cone)
+błyskawicznie castowany ult z ogromnym dmg w late
+ w 100% odporny na kaca
MINUSY
-manożerca, jak większość bogów zresztą (early)
-jak każdy tank słabo bije miniony
Umiejętności
Pasyw.Drunk-O-Meter:
tipsy: Otrzymuje 7% mniej obrażeń i dostaje 10 fizycznej siły.
smashed: Otrzymuje 14% mniej obrażeń i dostaje 30 fizycznej siły.

idealny pasyw dla tanka, przed każdą akcją ładujemy na max

1.Chug:
Zwiększenie DRUNK-O-METR: 22/28/34/40/46%,
Zwiększenie Obrony: 15/20/25/30/35,
Czas trwania 6s,
Koszt: 40/65/90/115/140,
cd 10s.

zwiększa obronę i zmniejsza ilość powietrza w wydychanym alkocholu ( ͡° ͜ʖ ͡°) żłopiemy w bazie, kiedy licznik spada i przed każdym skokiem (2)

2.Belly Flop:
Obrażenia: 90/130/170/210/250(+70% magicznej mocy)
Spowolnienie: 20%,
Czas trwania spowolnienia: 2s,
Koszt: 70/75/80/85/90,
cd: 16s.

całkiem miły slow, można używać do ucieczki (rzadko) bądź do teamfightu/ganku (jak najczęściej)

3.Belch of the Gods:
Obrażenia co uderzenie: 20/35/50/65/80(+15% magicznej mocy),
Czas trwania stuna: 1s,
Debuff leczenia: 25%,
Czas trwania debuff: 3s,
Koszt: 70/75/80/85/90,
cd: 14s

boski stun + niewielki dmg. używamy tylko gdy jesteśmy mocno natankowani (winem ofc)

4.Intoxicate:
Obrażenia 250/325/400/475/550(+70% z twojej magicznej mocy)
Czas trwania podpicia libacji: 8s,
Bonus do fizycznej siły: 20/30/40/50/60,
Czas trwania buffa: 5s,
Koszt: 95,
Czas odnowienia: 90s

instant ult, klikamy i *jebs* mamy killa (najczęściej). Pamiętajmy żeby używać go po skoku między wrogów (2) lub do dobicia tych, którzy uciekli twojemu teamowi. ***dobijanie wrogów okładanych przez kolegów może zakonczyć się gównoburzą na chacie i zwyzywaniem od ks'erów***
Przedmioty
Reinforced Greaves: podstawa, trochę hp i redukcji cc

Sovereignty: klasyk, fizyczny deff i hp+ aura dla teamu

Breastplate of Valor: koniec kłopotów z maną i długim cd

Heartward Amulet: magowie rosną w siłę, trzeba sie bronić. Kolejna porcja zdrowia + aura dla teamu

Void Stone: redukcja obrony wrogów i wzmocnienie naszej + nieco mocy

Rod of Tahuti: pałę tahuti składamy gdy jesteśmy w stanie przyjąć na klatę całe combo wroga. Jeśli nie (premade >__< itd) łoimy obronę.

ALTERNATYWY

Hide of the Urchin: ładujemy na arenę.

Hide of the Nemean Lion: załóż gdy hunter i assasin grzmocą cię basic'ami

Bulwark of Hope: weź gdy magowie masakrują cię czarami
Praca zespołowa
Bacchus jako tank polega na drużynie (Pierścienia ofc) i sam wiele nie zdziała. w late możemy pokusić się o zmasakrowanie maga bądź adc, jednak już 1v1 z warriorem nie polecam.

Combo wygląda następująco:
1.walimy kielona (1)
2.walimy z powietrza (2)
3.bekamy na całą kompanię (3)
4. cieszymy sie z asyst
BĄDŹ
1.rozbijamy butlę z denaturatem (4)
2.skaczemy na uciekającego wroga (2)
3.uwalniamy wyziewy z paszczy (3)
4.cieszymy się z asyst
Junglowanie
na arenie nie ma za bardzo gdzie junglować, na joust/siege możemy co najwyżej gankować skokiem na bęben (2) i beknięciem (3).

Teoretycznie bacchus może junglować na conq, w mid/late może spokojnie masakrować mid i obijać solo. Jak jednak wymieniłem jest to poradnik na joust/siege/arena i na tych trybach się skupiam.
Podsumowanie
Bacchus jest postacią z ogromnym potencjałem, dobrze zagrany może ustawić całą grę. Niejednokrotnie spotkałem się z sytuacją, gdy wrogowie po kilku spotkaniach z bogiem wina nie mieli odwagi wyjść poza zasięg wieży, a na arenie wygrywałem z przewagą ponad 100 punktów.

Serdecznie zachęcam do własnych eksperymentów z Bacchusem, mój build jest tylko sugestią, to od was zależy jak będzie wyglądał wasz build.

Jeśli poradnik się spodobał nie zapomnij go ocenić, jeśli nie - zostaw swój komentarz, jestem otwarty zarówno na pochwały jak i krytykę.


Reklama

Komentarze


avatarMondraker (6)
Mam dwie uwagi:
1. Brakuje many. Na arenie może nie stanowi to problemu, ale na siege czy joust już będzie kłopotliwe. Jak gram bacchusem na conquest jako support zwykle zaczynam od shoes of magi ze względu na 250 many. Na joust/siege chyba warto kupić heartwooda jeszcze przed sovereignty.
2. Moim zdaniem nie ma sensu maxować skilla 1 na początku, bo będziemy zużywać za dużo many na utrzymanie pasywa (koszt wzrasta ponad 3 krotnie, a drunk-o-meter tylko 2-krotnie). Znacznie bardziej przydatny jest dmg z Belly-flopa i Belcha.
26.04.2015 (23:00)
avatarlapacz (35)
"Dostaje 10 FIZYCZNEJ siły".
05.05.2017 (13:14)
avatarlapacz (35)
Skoro strażnik ma fizyczną siłe to mnie bije ult chronosa zbudowanego jak assasyn
05.05.2017 (18:48)
Aby dodać komentarz musisz być zalogowany/zarejestrowany Zarejestruj się!