Bogini Księżyca

Dodane przez  skautowski 12.03.2015 (21:18)

Awilix
Podstawowe informacje
ocena
BógAwilix84395
Kupione przedmioty
Podstawowe
Arena
Active
Active Arena
Reklama
Umiejetności
Summon Suku
1234567891011121314151617181920
Feather Step
1234567891011121314151617181920
Moonlight Charge
1234567891011121314151617181920
Gravity Surge
1234567891011121314151617181920
Opis Buildu
Wprowadzenie
Witam !
Jest to pierwszy build do Awilix na tym forum więc starałem się aby był on przejrzysty i jak najlepszy dla graczy, którzy nie spotkali się wcześniej z Boginią Księżyca.
Plusy i Minusy
+ bardzo mobilna mimo zmniejszonego strafe'u na "Suku" (czyt. Skill 1)
+ pierwsza umiejętność zarówno do engage'u jak i disengage'u
+ bardzo duże obrażenia w krótkim czasie
+ wytrzymała mimo robienia ją pod pure dmg

- dosyć łatwa do skontrowania jeśli ktoś gra na nią poraz enty
- problemy z sustainem na tym buildzie
Umiejętności
Passive-Initiative
Pierwszy cios Awilix zadany po wyjściu z walki ma zwiększoną moc fizyczną o 30% przez 2.5 sekundy.
Daje nam to przewagę w różnych wymianach na solo lane oraz duże obrażenia na campach w jungli
1. Summon Suku
Awilix ujeżdza swoją panterę Suku, zwiększając szybkość ruchu o 25%, ale obniżając manewrowość (uniki) o 50%.. Awilix może zeskoczyć z Suku zadając 80/130/180/230/280 obrażeń +80% mocy fizycznej przeciwnikom w obszarze doskoku. Anulowanie umiejętności nie uruchomi CD.
Umiejętność pierwsza czyli coś co czyni Awilix potężnym bogiem do eliminacji wysuniętych carry przeciwnika. Dobry skill do ucieczki jak i do engage'u.
2. Feather Step
Awilix skacze nad ostatnim przeciwnikiem którego uderzyła w przeciągu ostatniej 1,5 sekundy, zadając 60/90/120/150/180 obrażeń +50% mocy oraz unieruchamiając wroga na 0,6s. Obrażenia umiejętności są skalowane i uwzględniają zwiększone obrażenia z podstawowych ataków Awilix, tj. 1x/1.5x/2x. Jeśli w jej sekwencji ataków ten atak będzie trzeci z kolei, obrażenia zostaną zadanie przeciwnikom w niewielkiej odległości od głównego celu.
Bardzo ciekawa mechanicznie umiejętność, która da nam przewagę nad przeciwnikiem gdyż znikamy mu na moment z pola widzenia. Skill wymagany do combo o czym mowa później.
3. Moonlight Charge
Suku pomaga Awilix, zadając przeciwnikom przed sobą 70/110/150/190/230 obrażeń +60% mocy. Jeśli przeciwnik został zaatakowany od tyłu, czyli w plecy, zostaje podrzucony w górę.
Wyrzucamy małą panterę w przeciwników, który zadaje obrażenia bądź podbija jeśli przeciwnik zostaje zaatakowany nim od boku lub z tyłu. Skill wymagany do combo o czym mowa później
4. Gravity Surge
Awilix wzywa moc księżyca do pomocy, aby przyciągnąc do siebie przeciwnika sprzed siebie. Działa to na bogów, którzy są podrzuceni lub w trakcie wykonywania skoku. Cel po przyciągnięciu otrzymuje 200/250/300/350/400 obrażeń +80% mocy gdy wyląduje. Po przyciągnięciu Awilix oświetlona ksieżycem otrzymuje 30/40/50/60/70% Szybkości Ataku i 20/30/40/50/60 mocy fizycznej na krótki czas.
Gravity Surge czyli najważniejsza umiejętność Awilix. Jeśli przeciwnik jest podbity możemy użyć na nim tejże umiejętności przyciągając przeciwnika i rzucając go na ziemię, zyskując przy tym całkiem niezłe buffy.

COMBO
Najważniejsze na Awilix to ogarniać combo i timing naszego ulta bo bez tego nie zabijemy niemalże nikogo (w ciekawy sposób).
Siedząc na naszej panterze skaczemy w przeciwnika co da nam możliwość użycia drugiej umiejętności. Przeskakując za przeciwnika szybko wyrzucamy naszą panterę (skill 3) i ulti na podbitego wroga. Później dobijamy go auto atakami z buffem do attack speedu i physical power'u.
Przedmioty
SOLO LANE
Zaczynając z Bluestone Penantem nie wystrzelamy się za szybko z many, wiadomo. Warrior Tabi ponieważ attack speed na Awilix nie jest ważny, a jego dostajemy i tak z ulti. Jotunn's Wrath daje nam fizyczną siłę, cooldowny, manę i penetrację co jest bardzo dobre na naszej bogini szczególnie jeśli gramy na kogoś kto buduje fizyczną obronę. Rage, criticale co z naszymi autoatakami po ulti daje nam bardzo dużo obrażeń. Hydra's Lament to kolejne cooldown reduction (razem mamy już 40%) oraz fizyczna siła + potężny aktyw, który na naszej Awilix jest mega dobry. Deathbringer to kolejne kryty oraz duża ilość fizycznej siły. Qin Sais to przedmiot typowo late game'owy, który daje nam przewagę nad przeciwnikami z dużą ilością hp.
ARENA
Wszystko jak wyżej z wyjątkiem Shifter's Shield'a, który jest lepszy na arenie od Qin ponieważ daje nam resisty, a wiadomo na arenie ciągła walka więc wypadałoby jakiegoś defa mieć.
Praca zespołowa
Świetnie współpracuje z Poseidonem , Ahnurem , Janusem oraz z większością innych assasynów.
Poseidon wiadomo, rzuci ulti, my rzucimy swoje i kille murowane. Ahnur może rzucić dobre ulti po naszym oraz również ma podbicie. Janus to samo co Ahnur może łatwo wycelować swoje ulti + daje nam movement speed. Assasyni są w teamcompach do "wyłapywania" przeciwników więc Awilix może się tam wpasować.
Junglowanie
Daje radę z tym, że ciężko o sustain. Osobiście nie polecam ale nie zniechęcam potencjalnych testerów Awilix na jungli.
EDIT
W związku z komentarzem abym rozpisał się bardziej co do jungli robię to. Więc startujemy z Bumba's Mask i oczywiście standardowo robimy buffy i pomagamy koledze na solo lane. Kontrolujemy mid campy, a gdy uderzy nasz 5 poziom możemy zacząć gankowanie zazwyczaj na linię, która bardzo o to prosi. Standardowo gankując robimy nasze combo. Około 8-9 poziomu możemy zabrać się za Gold Fury. Jak mówiłem wcześniej z sustainem krucho jednakże campy robimy bardzo szybko ze względu na nasz drugi skill, który zada obrażenia AoE jeśli jest po naszym drugim autoataku.
Podsumowanie
Nasza Awilix jest boginią z bardzo dużym potencjałem i według mnie bije na głowę niektórych assasynów pod względem damage'u jak i mechaniki.

Ogólna ocena Awilix 9/10

Zachęcam do komentowania ^^


Reklama

Komentarze


avatarPanSIlent (1363)
Jako, że Awilix to bogini właściwie stworzona do Jungle, to mógłbyś się bardziej rozpisać w zakładce "Junglowanie".
Cała reszta jest wystarczająca. Nie wymagam elaboratów na kilkaset stron :)
13.03.2015 (9:08)
avatarNuDzIaRzZ (312)
Postacią nie miałem przyjemności zagrać ale jako build na tego typu Assassina w pełni się zgadza. Dlatego nie widzę przeciw wskazań aby dać Ci 5*. Dobry poziom ;) Będę szukał twojego nicku w "najnowsze buildy".
13.03.2015 (18:19)
avatarskautowski (3)
Bardzo dziękuję za miłe komentarze mimo iż jest to mój 1-wszy napisany build. Będę doglądał do których postaci jest ich mało i dodam nowe :)
14.03.2015 (19:57)
avatarPanSIlent (1363)
Zawsze możesz się sugerować buildami podanymi niżej. Są napisane obszernie i rzeczowo. Po prostu zajebiblijnie.
Ale jako, że twój build jest w zakładce "Najwyżej oceniane" to powinno Ci dać niezłą motywację do następnej pracy.

http://smitebuild.pl/buildy/serqet-zabojcza-dama
http://smitebuild.pl/buildy/konkurs-hel-strazniczka-umarlych-na-kazda-okazje
http://smitebuild.pl/buildy/how-to-cabrakan-tank-build

Masz błogosławieństwo Silenta ;)
P.S. Zmiana avatarów to wciąż dla mnie pestka, więc jak ktoś chce coś innego - pisać.
14.03.2015 (21:03)
avatarAdamkazmirowicz (807)
nie lepiej maxować 2 niż 3 na awilix? wiemy że 2jka trafi xd
15.03.2015 (9:10)
avatarskautowski (3)
@Adamkazmirowicz drugi skill to tylko tzw "gapcloser" a trójki i tak używasz będąc za plecami wroga, a i tak zrobisz większe obrażenia niż przy max 2. Nie wiem jak będzie na nowym patchu ale raczej nic się nie zmieni, jak coś to dam edit ;)
15.03.2015 (22:22)
avatarQosmoAlone (48)
Co to za herezje tutaj widzę?
" trójki i tak używasz będąc za plecami wroga, a i tak zrobisz większe obrażenia niż przy max 2."
Obrażenia od Feather Step, co jest wyraźnie napisane w opisie umiejętności skalują się wraz z podstawowymi atakami, co daje 360+100% mocy. Od kiedy ta wartość jest mniejsza od 230+60%? Kardynalny błąd.
"+ wytrzymała mimo robienia ją pod pure dmg" od kiedy klasyczny zabójca bez umiejętności leczenia jest wytrzymały? Ba, Awilix była na tyle słaba, że w następnym patchu jej hp zostanie zwiększone.
16.03.2015 (9:34)
avatarPiterator (46)
Przecież maxuje się 2... chociażby przez wzgląd na mniejszy cooldown. Umiejętne używanie 2 jest o wiele bardziej efektywne niż 3. Przecież 3 skill jest głównie po to, żeby zrobić sobie okazję na użycie ultimate'a... w końcu nie każdy bóg ma escape system, który możesz wykorzystać. Wybacz, ale jak dla mnie głupotą jest maxowanie 3.
06.04.2015 (1:45)
Aby dodać komentarz musisz być zalogowany/zarejestrowany Zarejestruj się!