Change Full Damage/Heal

Dodane przez  Rzepako 17.01.2015 (19:23)

Chang'e
Podstawowe informacje
ocena
BógChang'e143106
Kupione przedmioty
Podstawowe
Reklama
Umiejetności
Crescent Moon Dance
1234567891011121314151617181920
Moonlit Waltz
1234567891011121314151617181920
Moonflower Dance
1234567891011121314151617181920
Waxing Moon
1234567891011121314151617181920
Opis Buildu
Wprowadzenie

Witam serdecznie, jako diamond Chang'e postaram się opisać ją jak najlepiej i udzielić kilku ciekawych porad. Ten build odnosi się do Chang'e, która jest nastawiona zadawanie damage i spory heal, nie polecam używać go na Solo, a raczej na Joustcie oraz Siege, ew. Midzie :)
Plusy i Minusy
PLUSY:
-ogromny stun z ulti
-ogromny damage late game
-wysoka mobilność dzięki pasywce
-wbudowane aegis/beadsy pod drugim skillem
-niski cooldown

MINUSY:
-początkowo mały heal
-początkowo dość niski damage
Umiejętności
Świetny pasyw, bardzo przydatny szczególnie jesli gramy solo, pozwala nam kupować itemy z dowolnego miejsca na mapie. Drugi pasyw Chang'e daję buff do movement speeda na czas używania dowolnej jej umiejętności.

Główny skill Chang'e. Ma bardzo nieduży cooldown i spory damage, jak na healera. Można nim też łatwo clearować miniony.

Skill, który pozwala nam uniknąć dowolnego CC i dmg, jesli odpowiednio go użyjemy, dzięki niemu Chang'e jest jednym z najlepszych Bogów w grze.

Niewielki z początku heal, który jednak w miarę upływu czasu, staję się potężnym narzędziem, które niejednokrotnie uchroni nas od śmierci.

Ultimate Chang'e, jeden z najlepszych w grze, ma duży zasięg i stunuje na 1s+1s za każdą osobę stojąca za uprzednio trafioną postacią.
Przedmioty
Standardowe buty dla każdego maga, dają sporą mobilność i trochę penetration.

Większość kupuje ten item w late game, jednak Chang'e ma zbyt mały dmg na początku, żeby sobie na to pozwolić. Główne źródło Magical Power naszej wróżki.

Dzięki pasywce, już na początku, trafiając z basic attacków będziemy zadawać bardzo duży damage w połączeniu z Rod of tahuti. Poprzedni item dodaje nam ponad 120 magical power, więc z Polynomiconem będziemy zadawać jednym basiciem ponad 150 damage, a w late game nawet ponad 400.

Item dodaje nam sporo, bo aż 100 magical power i świetny pasyw, który pozwoli raz na minutę zadać dodatkowe 15% maksymalnego zdrowia przeciwnika bijąc z dowolnej umiejętności.

Item da nam sporo penetration, co pozwoli na łatwe niszczenie wieży i feniksów oraz zadawanie większego damage.

Bancroft's Talon da nam zarówno sporo magical power jak i lifesteal, który w połączeniu z naszym healem, sprawi że bęziemy niemalże nieśmiertelni.

Sprint przyda się w late game, żeby nie pozwolić naszym wrogom uciec.
Praca zespołowa
Jako Chang'e z tym buildem, możemy śmiało grać bardzo ofensywnie, użycie seryjki:

Ult -> Jedynka -> Basic -> Trójka

gwarantuje nam killa za każdym razem, jeśli już posiadamy już Polynomicon!

Chang'e świetnie sprawdza się we współpracy z tankami takimi jak Atena, jeśli Atena przyciągnie do siebie pięcu wrogów (np. podczas bronienia Gold Fury) a Chang'e użyje ulti, ostatni w linii przeciwnik zostanie poczęstowany stunem na 5 sekund! co pozwoli z łatwością unicestwić przeciwników.

Chang'e jest świetna w grze zespołowej zarówno dzięki stunowi jej ulta, który może nieraz uratować ja lub dowolnego sojusznika, ale także dzięki healowi, ktory pod koniec gry będzie w stanie uleczyć nam i naszym sojusznikom ok. 300hp.

Grając Chang'e trzeba również pamiętać o posiadaniu dużej ilości Potionów Many, w niektórych przypadkach, polecam nawet zamianę beadsów na meditation.

Jesli potrafimy w odpowiednim momencie użyć naszego drugiego skilla, możemy uniknąć ogromnych obrażeń z ultów np. Vulcana albo Scylli, ale także strzałów wieży lub stunów i cripple'ów.

Heal Chang'e posiada mały cooldown, przez co nieczęsto musimy się recallować, oraz możemy zwabić do nas wroga, jesli mamy mało HP. Jak znajdzie się wystarczająco blisko używamy naszego combo opisanego wyżej i powinniśmy wyjść ze starcia bez szwanku, mało tego, healniemy się Trójką!
Junglowanie
Osobiście nie próbowałem grać w Jungle Chang'e i myślę, że to raczej niemożliwe.
Podsumowanie
Chang'e, jesli dobrze umiemy rozgrywać akcje i grać zespołowo, jest jednym z najbardziej niebezpiecznych bogów w SMITE. Polecam wszystkim spróbowanie zabawy z nią. Jest mój ulubiony bóg w grze i jedyny którym mam diamond. Mam nadzieję, że nikt nie zawiedzie się na moim buildzie :)


Reklama

Komentarze


avatarKarleManate (80)
Build calkiem niezly, ale mam male uwagi.
Przedmioty zamienilbym kolejnością i dodal item na stacki np Warlock Sash zamiast Polynomicon i wyglądałoby to tak:
Warlock-Buty-Bancroft-Soul River-Tahuti-Obsidian Shard

No i w maksowaniu sie pomyliles :P.
Daje 4
17.01.2015 (21:25)
avatarWonlann (212)
"Osobiście nie próbowałem grać w Jungle Chang'e i myślę, że to raczej niemożliwe."

Każdą postacią można grać na jungle :)
17.01.2015 (21:34)
avatarGlacio (553)
1. 0 cdr na Chang'e to żart, full cdr to podstawa.
2. Słaby dmg w early? Można to bardzo prosto rozwiązać i już na 5 lvlu wygrywać trade'y, a nawet wcześniej.
3. Polynomicon to jeden z najsłabszych itemów na magów po nerfach.
4. Brak book of tooth.
5. Sprint grupowy powinien być w sytuacyjnych.
6. Za bancrofta o wiele lepszy będzie Ascelupin.
7. Aegis powinno być w styuacyjnych. 2 Chang'e + Aegis = OP
8. "polecam nawet zamianę beadsów na meditation." Na tym wpisie skończyłem się zastanawiać, czy może ten build ujdzie.
9. "Grając Chang'e trzeba również pamiętać o posiadaniu dużej ilości Potionów Many" Dobra, dobrze zbudowana Chang'e wróci się do bazy tylko, gdy zginie.
10. Na midzie bierze się bursta, a Chang'e to bóg, którym spamisz skillami po 600 dmg i dajesz utility teamowi. Stun, heal, ascelupin, mana z 2 skilla.
11. 0 Opisu jak używać tej drugiej części pasywa Chang'e lub czegokolwiek, co ułatwi grę osobie nowej z Chang'e. Zresztą na takim buildzie nikomu nie ułatwi gry.
12. A jak nie book of tooth to chociaż Doom Orb.
17.01.2015 (23:14)
avatarRzepako (4)
@Glacio
1. Według mnie cooldown i tak jest niski bez itemów na redukcje, jak napisałem, ta Chang'e ma zadawać jak najwięcej dmg, wiec zamiast cdr, wolałem zastąpić go dodatkowym itemem na obrażenia
3. Polynomicon daję nam świetny pasyw, który daję nam dodatkowy dmg z niczego
4. Book of Toth rzeczywiście przydaje się na Chang'e , ale nie jeśli mamy dużo potem many
5. Nie wiedziałem, że można dodać sytuacyjne, to mój pierwszy build na tej stronie
6. Jeśli nastawiamy się na heal to tak, jesli na damage to nie.
7. Według mnie sama 2 wystarczy w zupełności, jeśli potrafimy jej odpowiednio użyć
8. Meditation później zaminiamy na Salva, co znacząco pomoże naszej drużynie.
10. Masz rację, ten biuld nie jest zbyt dobry mida, raczej pisałem go z myslą o Jouscie, Siegu lub na Custom
12. Doom Orb jest cieżkie do stackowania, bo traci sie połowe po każdej śmierci, dlatego nie polecam go szczególnie dla początkujących, dla doświadczonych graczy owszem.

Może nie jest to super build, ale jestem nowy na tej stronie, postaram się poprawić w przyszłości i dziekuję za konstruktywne uwagi :)
18.01.2015 (13:55)
avatarxlMagic (1)
Build dość dobry, jednakże mam jedną uwagę, nie ma żadnego itemu na staki co jest błędem, pozostawiam 4/5. :)
18.01.2015 (14:47)
avatarGlacio (553)
Book of Tooth daje ci więcej powera w early niż RoT. Nie musisz wracać do bazy, bo ciągle masz manę. Ascelupin daje ci dodatkowe hp i movement speed, co z pasywką Chang'e jest świetne, ew. Gem of Isolation jest dobry. W late nie masz czasu na auto atak, bo jest on bardzo wolny i w tym czasie adc cię zabije. Tu chodzi o combo 2 skill + aegis daje ci jakieś 3 sekundy nietykalności - Wbijasz się, robisz dmg, stunujesz itd. Aegis -> 2, lub 2 -> Aegis. Właśnie mając full cdr zadajesz więcej dmg, bo budujesz ofensywne itemki pod cdr ( Chronos i buty ).
I porównajmy:
3 sekundy cd na 1 skillu - 2x jakieś 600 dmg = 1200 dmg w ciągu 6 sekund.
5 sekund cd na 1 skillu - 1x jakieś 800 dmg w ciągu 6 sekund.
Heal:
6 sekund cd na healu - 2x heal za jakieś 250 = 500 heala w ciągu 12 sekund
10 sekund cd na healu - 1x heal za jakieś 300 w ciągu 12 sekund.
Już nie mówię o tym jak często możesz używać drugiego skilla.
Na dodatek nie ucieka ci dużo ap budując cdr - Poly na Book Of Tooth, Bancroft ( wcześniej ) na Chronos Pedant.
Oczywiście na Chang'e jest strasznie dużo buildów, ale mało z nich wykorzystuje jej potencjał. Book of tooth jest jakby stworzone dla niej.
Spróbuj kiedyś zagrać takim czymś:
Book Of Tooth - Buty na cdr - Chronos - Jakas peneteracja/RoT - Peneteracja/RoT - Sytuacyjny np. Ascelupin


Medytacji NIGDY się nie buduje, tylko i wyłącznie na assasulta.
18.01.2015 (17:03)
avatarRzepako (4)
@Glacio
Ok, dzięki za porady, masz rację ;)
18.01.2015 (17:58)
avatarTheJeron78 (41)
1.Po co lifesteal Change? Ta postać powinna mieć min. jeden item na cd. Itemy Polynomicon, Bancroft i buty pene zamieniłbym na BoT, Eternal Staff i buty cd, ew. za roda dać chronosa.
2.Change ma mida? please, ta postać kapitalnie sprawuje sie na solo, Divine-Run+3skill i postać z healem chuja ci zrobi.
3.Jak brakuje ci many, to idziesz po taką mana buffa. Od tego to jest, a nie kupujesz medytację, która jest dla idiotów.
4.Polecam zapoznać się z pasywką Poly. Ten item ssie po całości.

Pozdrawiam.
19.01.2015 (8:30)
avatarShirei (1308)
Serio? Chronos za RoT'a? Cooldowny cooldownami, ale Rod of Tahuti to podstawa na maga.
19.01.2015 (9:06)
avatarTheJeron78 (41)
Nie? To, że taka Change nie ma RoT'a nie znaczy, że zrobi mniej dmg. Nie trzeba kupować na maga roda, żeby siać rozpierdol
19.01.2015 (10:12)
avatarShirei (1308)
Mamy więc podzielne zdania.
19.01.2015 (10:15)
avatarGlacio (553)
TheJeron nie ośmieszaj się już, proszę.
21.01.2015 (23:05)
avatarTheJeron78 (41)
Z czym się nie zgadasz?
22.01.2015 (12:01)
avatarGlacio (553)
Cdr to podstawa na Chang'e, ale nie ma opcji, by wywalić RoT'a. Połączenie RoT'a i Book of Tooth daje ci ogromny mana regen i jest to główne źródło dmg i ap.
Buty na cdr/Pene - Book of Tooth - Chronos - Pene/RoT - Pene/RoT -sytuacyjne
Oczywiście można Chang'e budować jakoś ogromny dmg i tanky, ale to nie jest hel, która nie potrzebuje ap żeby siekać ze skilli. Budując Etheralla musisz nastawić cały build pod niego, więc dodajesz Warlock Sasha i Gema/Ascelupina.
Chociaż jak pobiorę smite po formacie, to postaram się coś potestować 2 itemki na dmg, a reszta pod defa, ale raczej pod utility ap jest najlepsza. Heal, stun, mana i ogromny dmg. Po to jest jej 2 skill, 1 -> 3 -> 4/1 -> 2 -> Aegisy, czy coś w tym stylu i robisz ogromnie dużo dla teamu, i jesteś nietykalny/a przez ponad 2 sekundy!

( 1+1x1? Widzę, że coraz poważniejsza weryfikacja XDDD )
22.01.2015 (12:11)
Aby dodać komentarz musisz być zalogowany/zarejestrowany Zarejestruj się!