Delma: Drugi Avatar Margaryny

Dodane przez  Ballcadeias 10.08.2014 (1:14)

Rama
Podstawowe informacje
ocena
BógRama297346
Kupione przedmioty
Podstawowe
Zamienniki
Na Arenki lub coś innego czyli Spowolniony Minigun
Reklama
Umiejetności
Astral Strike
1234567891011121314151617181920
Pick Me Up
1234567891011121314151617181920
Rolling Assault
1234567891011121314151617181920
Astral Barrage
1234567891011121314151617181920
Opis Buildu
Wprowadzenie
Jest to buildzik na Ramę wiem iż build nie różni się niczym aczkolwiek Rama nie jest ADC którym możemy spamić strzałami jak Artemis/Ullr swoim 3 skillem, Rama jest w tej chwili najsilniejszym ADC (przynajmniej według mnie) posiada siłę Anhura czyli 40 basic power + chore dmg na koniec z jego 1 spowolnienie już nie takie jak kiedyś lecz spokojnie ;]

Delma With It!
Plusy i Minusy
+Chore Dmg i zależnie od itemu spowolnienie panie z Fatalisem mógłbym robić kółko
+Ultimate potężny ale za to trudny do opanowania
+Dzięki Pick Me Up nie musimy czekać 5 lat na załadowanie strzał zabijamy miniony i już mamy 5 naraz ;)
+Cripple dzięki któremu możemy anulować każdą ucieczkę wystarczająco czasu żeby rozdupcyć wroga Astralną strzałą :D

Dla panikarzy ultimate może sprawiać problem
Aby poprawnie nałożyć Cripple podczas szybkiej walki trzeba poćwiczyć
Po ostatnim patchu strasznie żrące manę strzały
Podczas farmienia Astral Strike jesteśmy narażeni na skille typy strzała neith/ullra pocisk Apolla itd.

Umiejętności
-Astral Strike- Na początku farmimy w późniejszym etapie gry używamy go cały czas do walki !Pamiętaj nie marnuj strzał na miniony z blue buffa możesz zepsuć przy tym farmienie,nie używaj strzał na Gold Fury czy Fire Giant są przy nich bezużyteczne

-Pick Me Up- Rozwijamy jako drugi z powodu wielkiej szybkości ataku nie będziemy aż tak do tyłu jeśli chodzi o speed attack a także Pasywnie daje nam większą maks 50% większą szanse na wypadnięcie strzały także fala minionów i nie musimy się srać z czekaniem aby załadować Astral Strike

-Rolling Assault- Maksujemy jako ostatni mimo 100 dodatkowych obrażeń poprzez tylko jeden strzał, nie przyda się aż tak jak Astral Strike, oprócz dashowania by uciec używamy tego by uniemożliwić dashowanie skakanie itd innym.Pamiętaj masz tylko jeden strzał z Crippla zanim strzelisz dobrze wyceluj masz kilka sekund na jego użycie!

-Astral Barrage- Świetny Utlimate dobitkowy ,ucieczkowy,chroniący przed CC taki silny lecz bardzo trudny 1 strzał jest banalny reszta już nie im mniejsze tym silniejsze częstym błędem graczy jest to że walą tym ultem na szybkiego bez opanowania nie róbcie tego często traciłem przez to kille! macie około 5 sekund do wylądowania na ziemię więc spokojnie bez nerwów ale także szybkimi myślami celujcie we wroga
oczywiście jeżeli już chcecie walić na szybkiego polecam taktykę ''Do Przodu'' czyli walcie cały czas do przodu tam gdzie wróg ucieka czasami działa.
Przedmioty
''Conquest''

Devourer's Gloves - Podstawowy item kupujemy od razu 2 poziom rękawic nie bawimy się w Deathtoola ponieważ jest zbędny a zamiast tego przy 3-4 lub mniejszej fali minionów będziemy mogli się wrócić po rękawiczkę pamiętaj nie schodź z linii dopóki nie zbierzesz 60 stacków wyjątek jeśli jest bardzo duża potrzeba wkroczenia do walki bez stacków będziesz za słaby.

Warrior Tabi - Kupujemy bo Delma Huligan jeden chodzi boso a poza tym daje penetracje Ninja tabi nie jest potrzebne ponieważ Rama skupia się wyłącznie na Astralnej Strzale.

Qin's Sais - Jeśli mamy mocno Tanky drużynę i z nimi sobie nie radzimy, jeśli jesteśmy ''Minigun Rambo'' i jedziemy wszystkich jak chcemy kupujemy Executionera.

Deathbringer - Masełko Delmy jest tak przepyszne że już zadaje krytyki po złożeniu Deatha możemy już bardziej angażować się w Teamfighty bez krytów strzelamy tylko w papierów

Rage - Nóż do masła ułatwiamy Deathbringerowy przypie...rdzielić wrogowi w tyłek ;)

Titan's Bane - Wiadomo że z supporta wrogów w late game zrobi się betono cemento mur i będziemy go bić 7 lat więc to ułatwi nam robotę

''Zamienniki''

Executioner - Wyjaśniłem przy Qin'sach

Malice - Tu już zależy czy chcesz polegać tylko na Deathbringerowi czy być Yolo i odpalić Delmie kosiarkę do Astralnej Szczały oczywiście gdy kryt siądzie

Frostbound Hammer - I dokładnie na tym itemie padło by najwięcej pytań już wyjaśniam, dużo ludzi uważa ten item za gówno ale ale nie zrażajcie się do niego przez niski bon życia jego mamy w dupie, bardziej interesuje nas Pasyw Hammera daje nam 30% spowolnienia na 2 sekundy! i to co każdy podstawowy atak po skończeniu pasywa Hammera! Rama przed nerfem spowolnienia jedynki całkiem zamrażał w miejscu ludzi i mógł robić z nimi co się żywnie podoba niestety nadszedł nerf, lecz Hammer daje Ramie nadal wspaniałe spowolnienie jak we wczesnych czasach świetności ;)

Bloodforge - To gdybyśmy nie radzili sobie w Teamfightach podhealowanie zawsze się przyda wszystko oprócz Executionera zamieniamy za Rage

''Arena''

Hastened Fatalis - Przeczytaj o Hammerze jeśli już to zrobiłeś pomyśl o połączeniu fatalisa ze spowolnieniem wyobraziłeś sobie? dokładnie możemy okładać wroga nawet robiąc kółko wokół niego xD

''Atkywy''
Purification Beads - Chroni nas przed ciężkimi Kontrolami Tłumu

Heavenly Agility - Według mnie bardziej przydatny i lepszy od zwykłego sprinta posiada te same cechy co sprint zwykły + pomaga drużynie jedyny minus to większy cooldown ale to nic w porównaniu do jego przydatności
Praca zespołowa
A więc tak na początku standardowo łapiemy blue buffa z naszego campa(nie na arenie) idziemy na linie i farmimy miniony próbując tez okładać wroga strzałami po twarzy, kiedy już kupimy rękawiczkę stackujemy do 60 punktów tak jak wymieniłem u góry nie walcz bez stacków bowiem jesteś bez nich za słaby walcz tylko w ostateczności. W mid game kiedy nazbieramy stacki zdobędziemy Qin'sy możemy się pokusić o małą walkę, jeśli skopaliśmy dupę wrogom na linii to tym bardziej, kiedy pokonamy przynajmniej 3 wrogów możemy zniszczyć z teamem Gold Fury za to możemy pokusić się już o Deathbringera jeśli mamy dostateczną ilość golda, walczymy walczymy jeśli da rade odciągamy uwagę wrogów aby nasi mogli pushnąć linię lub idziemy na nią solo. W late game kiedy w zależności od sytuacji złożymy dość pokaźną ilość itemów można rozpocząć Team Fight, jesteś łucznikiem nie tankiem nie wpierniczaj się na każdego lepszego wroga bo cię zje w kilka sekund, jeśli masz okazję zaskocz wroga od tyłu okładając go z Astrali (tu się może przydać hammer) uwierz nie będzie wiedział co się dzieje i co go zabiło ;).
W przypadku gold fury również przy Fire Giancie potrzeba przynajmniej 3 zabitych wrogów lub więcej aby go zrobić, czemu? Ponieważ wrogowie zawsze stawiają wardy przy nich a jeśli przy full wrogim teamie rzucicie się na FG nie dość że go wam ukradną HOGIEM 3 to jeszcze was pozabijają, gdy już zdobędziecie FG zabijcie kilku wrogów poniszczcie wszystkie towery feniksy i kończcie rozgrywkę całym arsenałem (nawet ultami)
Junglowanie
Dzie ty chcesz tą margaryną Junglować XD chyba tylko buffy brać
Podsumowanie
Delma jest to jedna z najpotężniejszych jakie wyszła ale trudna do opanowania machina do zabijania, w odpowiednich rękach może mieć w dupie cały wrogi team i zabijać kogo mu się podoba komentujcie i oceniajcie szczególnie jestem ciekaw waszego zdania o Hammerze ! ;)

Smaczego!


Reklama

Komentarze


avatarOchimster (5)
Czy to Ty sam sobie wstawiłeś 5 ?
10.08.2014 (10:18)
avatarzajebanan (224)
WOW każdy tak robi. Jak tak nie robiłeś to jesteś nup.
10.08.2014 (10:56)
avatarGlacio (553)
"w tej chwili najsilniejszym ADC "
Powiedz to artemisce stawiającej trapa pod ultem ramy, lub stunującej go w dżungli dżi dżi.

Zajebisty build 2/10
10.08.2014 (11:28)
avatarGlacio (553)
+ Artemis lepiej carruje grę solo
10.08.2014 (11:34)
avatarBallcadeias (1272)
Nope nie wstawiłem sobie 5, Phi ja jak się nafeeduje to Artemize jem na śniadanie, co mi z jej pułapki lub dzika jak mam bidsy >.< jeśli powiesz mi że po użyciu bidsów na pułapke użyje knura to ja już będę daleko za nią xd z Hammerem robię takie slowy że Art nie wie co się dzieje xd a spowolnienie stackuje się do 3 razy czyli daję nam(chyba) koło 30% + 30% z młota art musiałaby spierdalać sprintem żeby przeżyć XD
10.08.2014 (13:04)
avatarAdamkazmirowicz (807)
widać że ball w mecie jesteś a co z buildem HS+Rekawica+buty+executioner+DB+rage?
build nieaktualny 1/5 dziękuje dowidzenia to jest krytyka nie hejt!
taki build na adc to sie brało dawno temu
10.08.2014 (13:07)
avatarGlacio (553)
@Adam
Jakie dziecko mety XDDD Ja nie biorę na Neith żadnego itemu do stackowania mimo mety i carryuje większość gier. 7:3 k.d. ratio na ligach : ) ) ) ) )
10.08.2014 (13:13)
avatarGlacio (553)
Balca, to na twojego hammera artemis ma sprinta, a sprint ma mniejszy cd niż Beadsy. + Max bidsów na 5 lvl'u nie masz.
10.08.2014 (13:15)
avatarBallcadeias (1272)
I tak dla mnie Rama to Koks , pozatym Art nie może pokonać każdego zawsze znajdzie się ten silniejszy ;p

Ojej! Mam wziąć HS bo na turnieju nim grali ojejejej po chuj 2 itemy do stackowania no kurwa facepalm XDDD ja z tym buildem rozpierdalam każdą metę czy turniejowa czy nie turniejowa.
10.08.2014 (13:34)
avatarAgraelRaelag (621)
Arte odpala ulta, Rama odpala ulta, albo 3 i ma w dupie dzika ;)

Zgadzam się z Ballem, Rama to aktualnie najlepszy ADC
10.08.2014 (13:38)
avatarGlacio (553)
No i na tego ulta artemis stawia pułapkę ; )
10.08.2014 (13:40)
avatarBallcadeias (1272)
A jak stawi to ja użyje beadsów xd
10.08.2014 (13:42)
avatarGlacio (553)
To ja użyje sprinta i cię zabije pierwszy ze względu na większą szansę na kryta + większy AS i MS
10.08.2014 (13:48)
avatarAgraelRaelag (621)
Ale co ci z tej pułapki? Przecież ty będziesz już miał niecałe pół hp, bo dostałeś z mojego ulta, a jak Rama będzie miał nastackowane strzały to z 1 i 2 cię rozwali.
10.08.2014 (13:55)
avatarBallcadeias (1272)
A jak ty użyjesz sprinta to ja użyje dasha włącze skille spriont i tyle po arcie
10.08.2014 (13:57)
avatarAgraelRaelag (621)
Nie wiem jak Ball, ale ja mówię jak jest :)
10.08.2014 (13:59)
avatarBallcadeias (1272)
Dobra
Glacio robi motłoch na Artemis
Ja robie motłoch na Ramie

ja miażdżyłem nawet 10 Artemis

Glacio 10 Ramy (jak trafił XD)
10.08.2014 (14:03)
avatarGlacio (553)
Jezu, ale można łatwo wyminąc tego ulta Ramy, poza tym nie zawsze masz ulta.
10.08.2014 (14:04)
avatarAdamkazmirowicz (807)
Ah mużyn też świetny adc , na assaulcie wycarryowałem team 16/4/20 minigunem attack speed 2,22 z quinsami i ultem rozwalał wszystko
10.08.2014 (14:04)
avatarBallcadeias (1272)
Dobra Glacio już nie rób swoich wywodów bo i tak będziesz pierdzielił dalej że art jest najlepsza dla mnie Rama dla ciebie art XDD
10.08.2014 (14:19)
avatarGlacio (553)
AH MUZEN XDDD Gówno, najłatwiejsza postać do skontrowania.
10.08.2014 (14:28)
avatarAgraelRaelag (621)
"Ah mużyn też świetny adc , na assaulcie wycarryowałem team 16/4/20 minigunem attack speed 2,22 z quinsami i ultem rozwalał wszystko"
AMC to tylko i wyłącznie na assaultcie, nigdzie indziej. I AMC nie ma dobrego ulta, ma chyba najsłabszego z hunterów (no może xbalanque ma słabszy, a Ullr nie ma w ogóle)

"Jezu, ale można łatwo wyminąc tego ulta Ramy, poza tym nie zawsze masz ulta."
Jak masz skilla, to każdego trafisz, a i Arte też nie zawsze będzie miała dzika pod ręką, więc takie tłumaczenie jest słabe :P
I jak nie masz ulta, to powinieneś mieć beadsy ;)
10.08.2014 (18:37)
avatarTripiston (258)
Aż mi sie płakać sie jak to czytam, oczywiscie ze najlepszym Hunterem jest Apollo.
-Mobilność (Trójeczka, Ultimate)
-Split pusher (epicki pasyw który nic nie kosztuje) który może uciec w każdej chwili dzięki swojemu Ultimate
-Nie uciekniesz przed nim jeśli on ma ultimate
-Kontruje każdego prawie assasyna swoim chorym mesmaria coś tam na dwójeczce które trwa chyba więcej niż 2 s
-Genialny Carry Game, nie raz mi sie udało poprowadzić nupków do zwycięstwa
-AoE buff do Movementu dla teamu
-No tylko stuna nie ma i jest trudny nawet bardzo po polega na Basickach

A artemis , drewno bez Escape mechanizmu
Rama to jeszcze jeszcze, tłuste ma to masło to sie prześlizgnie wszędzie xD
10.08.2014 (18:46)
avatarCreavir (50)
Tak sie kłócicie który by wygrał, a ciekawe jakbyście trafiali w rzeczywistości ;) Wszystko zależy od umiejętności gracza i od sytuacji.
12.08.2014 (14:29)
avatarkiogu1 (608)
Nie zgodzę się z tobą. Fak arte nie jest najlepszym adc, ale rama z ucieczką, slowem i ultem "zabiorę ci 1/2 hp jak nie znajdziesz kolumny" jest naprawdę mocny.
Sam apollo wcale nie jest aż tak silny. Ult, który ciągle pożera masę many (nie to co tanathos), reszta to skille, które teoretycznie mają ułatwić ucieczkę i nie da się porównać ich z taką np. pułapką arte, jej slowem czy dramatycznym wzrostem at speed, znacznie wyższym i szybciej odpalanym niż ten z pasywki apolla,
15.08.2014 (20:52)
avatarkiogu1 (608)
Poza tym ciężko jest mówić o braku mechanizmu escape. Zostajesz z połową hp, goni cię loki, przypadkiem wbiegasz do dżungli?mijasz kolumnę pułapka i 2, ew. 2 i buff 20 % pod szybkość.
15.08.2014 (20:56)
avatarBallcadeias (1272)
https://fs12.formsite.com/HiRez/form54/secure_index.html
15.08.2014 (22:21)
avatarFiskomery (24)
Gówno się znacie. Każdy adc jest silny na swój sposób, wszystko zależy od tego kto jak kim umie grać.
16.08.2014 (23:35)
avatarTamSaDrzwi (23)
@Fiskomery
Popieram!
26.12.2014 (11:30)
Aby dodać komentarz musisz być zalogowany/zarejestrowany Zarejestruj się!