Goobis to życie, Goobis to miłość

Dodane przez  QosmoAlone 14.03.2015 (0:05)

Anubis
Podstawowe informacje
ocena
BógAnubis2310664
Kupione przedmioty
Podstawowe
Full AP
Vs Physical
Reklama
Umiejetności
Plague of Locusts
1234567891011121314151617181920
Mummify
1234567891011121314151617181920
Grasping Hands
1234567891011121314151617181920
Death Gaze
1234567891011121314151617181920
Opis Buildu
Wprowadzenie

Goobis, Goobis, Goobis, zwany też aNOOBisem - uosobienie pojęcia szklanego działa. Dwa ultimatey, typowe Aoe ze slowem i Stun. Zero ucieczek. Jest to niewątpliwie bardzo ciekawa i satysfakcjonująca postać do grania. No bo któż nie lubi strzelać zabójczymi laserami z oczu? Moja osobista historia z Anubisem wyglądała na początku podobnie do tej z Thanatosem. Kiedy byłem noobem i powoli wbijałem poziomy konta obawiałem się dwóch postaci. Latającego Boga Śmierci, który po zdobyciu First Blooda zarzynał wszystkich po kolei i omawianego tutaj Szakala. Kiedy Anubis był moim przeciwnikiem na linii wiedziałem, że jeden błąd/trafiony Stun zakończy się moją śmiercią. I tak w kółko. Dopiero kiedy nabrałem doświadczenia wiedziałem, że Goobis nie taki straszny jak go malują. Ale to przeszłość, a obecnie mamy Sezon 2, którego podstawą jest brak penetracji w butach. I tutaj, w stosunku do 90% magów Anubis zyskuje, ponieważ penetracji na początku nie potrzebuje, gdyż taką daje mu pasyw [jest do dokładnie kradzież obrony, więc jeszcze lepiej]. Do tego gracze gracze uświadomili sobie, co Anubis robi z GF/FG/Tytanem - mianowicie topi te cele w ciągu kilku sekund. Tak więc Anubis w Sezonie 2 zyskał pewnie uznanie w Świecie Zachodu. W Chinach od dawna jest TOP pickiem.
Plusy i Minusy
Plusy postaci
- Ogromne, obszarowe obrażenia. Jeżeli ktoś dodatkowo unieruchomi tanka to Anubis potrafi zabić nawet najbardziej wytrzymałe postaci w przeciągu 3-4sekund. Połączenie 3 i 1 zabija praktycznie każdego maga/łowce/zabójce;
- Bardzo szybki i trudny do uniku, przenikający przez miniony Stun;
- Kradzież obrony celu - rodzaj naturalnej penetracji;
- 30% odporność na CC, odporność na CC podczas trwania Ultimatea, odporność na Knockback podczas trwania 1nki;
- Po zakupie przedmiotów z LS dobija (dzięki pasywowi) do absurdalnej wartości 65% Lifesteala. Użycie trójki na fali minionów leczy mu połowę paska życia. Wiem, że zabrzmi to absurdalnie, ale posiadając jakikolwiek przedmiot defensywny potrafi bić się z ADC 1v1 właśnie dzięki kradzieży życia;
- Bardzo szybki (wystarczy 1szy poziom 1nki) w czyszczeniu linii. Po wbiciu kilku poziomów 3jki czyszczenie linii jest również bezpieczne, analogicznie do innych magów;
- CD jego wszystkich(!) umiejętności skraca się wraz z poziomami, co w late game, jeżeli potrafimy o siebie zadbać jest absurdalne;
- Jedna z najlepszych w grze postaci przeciwko GF/FG/Tytanowi;
- Dzięki nerfowi Aegisa jego obrażenia są praktycznie gwarantowane - tylko kombinacja beasów i aegisa ochroni ofiarę;
- Bardziej ogólnym plusem Anubisa jest to, że naturalne obrażenia jego umiejętności mają tak absurdalne wartości, że nie potrzebuje on drogich, nastawionych na farmę przedmiotów, dzięki czemu jest on 'online' szybciej niż część innych postaci.

Minusy postaci
- Anubis to postać ekstremalna - ogromne obrażenia okupione są ZEROWĄ mobilnością. Nie dość, że nie posiada żadnych ucieczek, to do tego dwie z jego czterech umiejętności unieruchamiają go w miejscu - tak więc jest bardzo podatny na Ultimatey innych magów;
- Jak to typowy mag, posiada niskie statystyki obrony i punktów życia, to pierwsze jest odrobinę rekompensowane przez kradzież obrony celu (bodajże 21 obrony);
- Czyszczenie linii dzięki 1nce jest, co prawda błyskawiczne, ale na pewno nie jest bezpieczne. Dopiero po wbiciu kilku lvl w 3jce Anubis może czuć się bezpieczny - tak więc Anubisem jest bardzo prosto zginąć na pierwszych poziomach, szczególnie przeciwko fizycznym solo-lanerom;
- Dzięki braku możliwości ucieczki Anubis jest naturalnym celem, praktycznie w każdym etapie gry, co przy braku pomocy drużyny potrafi być uciążliwe - dlatego jego linia musi być oWARDowania 100% czasu;
- Jako, że wszystkie jego umiejętności to DOTy to ciężko wykorzystać ich potencjał przeciwko mobilnym celom takim jak Serq/Thor/Bastet. Dodatkowo Shell of Absorption i Spirit Robe są przeciw niemu naprawdę skuteczne.
Umiejętności
Trzeba przyznać, że jego umiejętność pasywna jest naprawdę bogata i po prostu mocna: 30% odporności na CC, dodatkowy LS (dzięki czemu dobijamy do 65%) i kradzież 21 punktów odporności celu. Prawdziwe bogactwo.

Drugi Ultimate Anubisa. Brzmi to jak żart, ale 40%scalingu od jednego uderzenia, które następują co 0.5sek, to nie byle co. W late game umiejętność ta potrafi zadać spokojnie ponad 1000 obrażeń, a sam nie raz widziałem na ekranie pośmiertnym wartości rzędu 1200+. Tak potężna umiejętność musi mieć jednak minus w postaci unieruchomienia Anubisa w jednym miejscu oraz kształcie szerokiego stożka, przez co zasięg jest bardzo niewielki. Na szczęście stożek ten jest wystarczająco duży by objąć całą linie minionów, dzięki czemu możliwe wyczyszczenie linii na 1 lvl postaci tylko dzięki tej umiejętności. Haha. Dodatkowo jesteśmy odporni na knockback, dzięki czemu możemy skontrować Herculesa/Tyra i pewnie całą rzeszę innych postaci. Umiejętności tej używam tylko w ostateczności lub gdy czuję się całkowicie bezpieczny, w innym wypadku opieram się na 3jce. W zakładce podnoszenia umiejętności nadałem jej priorytet 3, ale równie dobrze możemy skupić się również na Stunie i podnosić tą umiejętność jako ostatnią. To już zależy od preferencji gracza i sytuacji w grze.

Stun. Skillshot. Przenika przez miniony. Bardzo prosta i błyskawiczna umiejętność, służąca jako setup/przygotowanie pod 3jkę/Ult lub do obrony przed napastnikami. Jako, że jest to skillshot to po prostu musimy nauczyć się trafiać tą umiejętnością. Bez niej jesteśmy po prostu bezużyteczni, ponieważ bardzo łatwo uniknąć (części) obrażeń z reszty jego zdolności. Tutaj mogę dać Wam jedną ważną RADĘ. Zawsze poruszajcie się z przygotowaną 2jką, tak aby użyć jej błyskawicznie. Chodzi mi mianowicie o to, żeby cały czas mieć 'wciśnięty klawisz 2' lub używać tej umiejętności na Instantcaście, co jest akurat bardzo trudne. Jeżeli oglądacie mecze pro graczy to oni tak właśnie robią. Cały czas mają przygotowane umiejętności tego typu. Szczególnie dobrze to widać na licznych filmikach Barracudy. Generalnie cały czas szukajmy okazji do zestunowania przeciwnika, róbmy to odruchowo i agresywnie. Jeżeli nie uda nam się trafić to nie odpalajmy Ultimatea, będzie to po prostu strata okazji. Lepiej po prostu się cofnąć/uciec. Zawsze możemy rzucić 3jkę, ponieważ ma Slowa.

AOE, która spowalnia ofiarę. Bardzo typowa umiejętność każdego szanującego się maga. Nasza podstawowa zdolność do czyszczenia linii i atakowania przeciwnika. Nic specjalnego. Stosujemy z 2jką, lub jako podkład do Ultimatea do spowolnienia ofiary.

LAZEEEER. Nasza wspaniała, posiadająca absolutnie obrzydliwe obrażenia umiejętność specjalna... Jeśli uda ci się trafiać cel przez więcej jak sekundę. Dodatkowym minusem jest to, że jesteśmy podczas niej unieruchomieni, przez co jesteśmy istną kaczką dla innych magów. Na szczęście jesteśmy odporni na CC, co przydaje się np. przeciwko takiemu Aresowi. Używamy tej zdolności tyko wtedy kiedy cel jest unieruchomiony naszą 2jką lub przez innego sojusznika. W innym wypadku nie ma to większego sensu. CD tej jak i każdej innej zdolności Anubisa maleje wraz ze wzrostem doświadczenia tak więc nie bójmy się odpalać tej zdolności. Nie czekajmy aż zdrowie przeciwników będzie niskie. Od tego mamy 3jkę. Niestety musimy być bardzo ostrożni przeciwko umiejętnością innych magów, które mogą zabrać nam 50+% punktów życia takim jak Smok Kuku. Nie przejmujmy się jednak DOTami, ponieważ mając 65% LS spokojnie wyleczymy ponad 1000 hpków :D
Alternatywnym, ale bardzo cennym zastosowaniem tej umiejętności jest STOPIENIE w kilka sekund GF/FG - myślę, że w tym przypadku można śmiało użyć do tego całego swojego pakietu zdolności i zniknąć z miejsca zbrodni zanim przeciwna drużyna zorientuje się, co się w ogóle dzieje.
Przedmioty
Grę zaczynamy w większości przypadków z Vampiric Shroud i Tiny Trinket. Do tego 1 hp potion, 2 mana potion dla midlane, a dla solo lane 2 hp potion, 1 mana potion.

Tak jak wymieniłem powyżej absolutną koniecznością jest zakupienie Shoes of Magi, 2óch przedmiotów z LS i Spear of the Magus.

Shoes of Magi 65 magicznej siły i 250 many to prostu zbyt dobre statystyki aby odpuścić na rzecz 15% CDR. Buty zakupujemy albo jako pierwsze albo dokańczamy nasz przedmiot z LS. Zazwyczaj będzie to
Bancroft Talon - tani i skuteczny przedmiot, który sprawdza się u Anubisa doskonale. Jedynym minusem jest brak dodatkowej many, ale nie można mieć wszystkiego.
W okolicach pierwszego lub drugiego powrotu do bazy pamiętajmy o zakupie 1szego poziomu Beadsów i Wardów.

Następnie zakupujemy drugi przedmiot z LS. Wiem, że wydaje się to dziwne, ale jest to naprawdę skuteczna dla tego boga strategia. Dzięki temu potrafimy leczyć się absurdalnie szybko dzięki czemu nasza przeżywalność w trakcie 1nki i 4jki znacznie wzrośnie. W zdecydowanej większości przypadków naszym przedmiotem będzie Pythagorems Piece, który daje zdrowe 90 mocy, 10% CDR i 25%(!) LS. Ten przedmiot jest naprawdę niedoceniony i mam nadzieję, że będę go widywał częściej. Aura mocy i LS jest również miłym akcentem.
Jeżeli drużyna przeciwnika opiera się na leczeniu możemy pomyśleć o Divine Ruin, ale musi to być uzasadniony przypadek. Nasze obrażenia i tak są tak wysokie, że nasi przeciwnicy często nie będą mieć szansy na wyleczenie się.

Czwartym i absolutnie niezbędnym przedmiotem dla Anubisa będzie Spear of the Magus. Wszystkie nasze umiejętności to DOTy [damage over time] dzięki czemu wykorzystamy zdolności tego przedmiotu w 100%. Sama włócznia zabiera 35 i 20% magicznej obrony, co w połączeniu z pasywem Anubisa (kolejne 21, co daje 56+20%)powoduje zadawanie TRUE dmg większości ofiarom. Od tego momentu jesteśmy prawdziwym władcą życia i śmierci, który zaśmiewa się z delikatności swoich przeciwników.

Posiadając te 4 podstawowe przedmioty możemy pomyśleć o dokończeniu Beadsów i drugim aktywie. Osobiście preferuję u Anubisa Sprint 2, dzięki któremu będziemy posiadać sensowną ucieczkę i ochronę przed spowolnieniami, co jest KONIECZNE przeciwko takim postaciom jak Bakasura/Bastet, czy każdej innej postaci na Melee. Junglerzy praktycznie nigdy nie mogą pozwolić sobie na posiadanie tego aktywa, więc jest to najskuteczniejsza forma obrony. Pod koniec meczu, gdy jedna potyczka może zadecydować o losie rozgrywki dokupuje Heavenly Agility, dzięki któremu można odmienić cały teamfight.
Spora część osób kupuje u Anubisa Combat Blink, ale na przedmiot ten trzeba wydać 900 golda i do tego ma CD aż trzech minut, co nie jest zbyt atrakcyjne. Jeżeli jednak drużyna przeciwnika opiera się na super burst'cie i nie ma żadnych slowów to czemu nie? Jest to oczywista kontra na Odyna, ale nie występuje on zbyt często. Ciekawą opcją jest również Greater Blink, którego możemy użyć już po 3ech sekundach od zaprzestania walki. Nasz stun trwa 2sek na najwyższym poziomie, tak więc jest możliwa ucieczka za jego pomocą. Ogólnie jednak Sprint będzie bardziej skuteczny.
Aegis u Anubisa kupujemy tylko w uzasadnionych przypadkach typu Scylla/Poseidon/Kukulkan. Przedmiot ten nie rozwiązuje jednak [w przeciwieństwie do Sprintu i Blinka] największego problemu tej postaci, czyli braku mobilności. Po ustaniu działania tarczy i tak najprawdopodobniej zostaniemy zabici przez junglera/adc. Aegis jest fantastyczny u magów z dobrymi ucieczkami takim jak Agni/Scylla/Janus, gdzie potrzebujemy akurat tych dwóch sekund na CD.

Kiedy skompletujemy nasz podstawowy zestaw pomyśleć musimy o dostosowaniu się do panujących warunków.
Jeżeli kompozycja drużyny przeciwnej opiera się na fizycznych bogach warto zainwestować w obronę - najlepszy tutaj będzie Breastplate of Valor. 75 fizycznej obrony to naprawdę spora wartość. Dzięki temu będziemy mogli tankować GF. 550 many zaspokoi nasze niedobory spowodowane brakiem many na trzech wcześniejszych przedmiotach. Jeżeli gramy na solo lane to możemy kupić ten przedmiot nawet wcześniej. Warto pomyśleć o obronie szczególnie wtedy kiedy jungler jest papierową postacią i potrzebujemy [po za tankiem] dodatkowej osoby na czele drużyny. Bardzo ważną cechą jest tutaj 25% CDR, co jest po prostu boskie! CDR na magach to bardzo dobry pomysł, szczególnie takich jak Anubis, którego naturalne obrażenia są bardzo wysokie.
Zamiast w/w zbroi lubię zainwestować w Chronos Pendant, który wprawdzie nie zwiększa znacząco naszych obrażeń, ale daje nam CDR. Przy 35% CDR [10% z Pythagorems Piece + 25% z w/w przedmiotów] nasze umiejętności mają naprawdę krótki okres oczekiwania. Ult dla przykładu to 45,5 sekund, a 3jka, czyli nasza podstawowa umiejętność to 7,15 sekundy. Przy takim CDR stajemy się koszmarem.
Ostatnim wariantem jest Magis Blessing, jeżeli drużyna przeciwnika opiera się na twardym cc. CC immunity, hp i odrobina obrony nigdy nikomu nie zaszkodziły.

Jako ostatni [lub czasami przedostatni] przedmiot kupuję klasyczne Rod of Tahuti, co podnosi nasze obrażenia w znaczący sposób. Typowy przedmiot dla magów. Nic specjalnego. Oczywiście z racji dużego kosztu i pasywnej zdolności nie jest to przedmiot, w który warto zainwestować na początku rozgrywki.


Praca zespołowa
Zakładkę tę potraktuję jako opis przebiegu meczu.

Na poziomach 1-4 musimy być bardzo ostrożni na linii, ponieważ stanowimy łatwy kąsek dla fizycznych bogów. Do tego zazwyczaj na mapie występują maksymalnie dwa wardy, więc informacji o ruchach przeciwnika mamy niewiele. Polecam wyrobienie sobie nawyku spoglądania na minimapę, co 10sek, by mieć stałą świadomość (nie)obecności junglera. W momencie, gdy wbijemy 5 poziom powinniśmy spróbować zestunować przeciwnika i wykończyć go ultem. W przypadku Hadesa lub Bakasury zalecałbym jednak ostrożność. Jeżeli mamy do czynienia z tym ostatnim to KONIECZNIE musimy zacząć mecz z Sprintem 2. Jest to najlepsza i SUPER skuteczna odpowiedź na Bakasurę. Naprawdę ciężko mi zrozumieć ludzi, który na solo lane stają przeciwko Bakasurze i nie kupują tego aktywa. To po prostu śmieszne.

Przy każdym powrocie do bazy zadbajmy przynajmniej o 1 ward, w przypadku mid lane nawet o dwa. Jeżeli mamy przewagę na linii to stawiamy agresywny ward przy wejściu do jungli drużyny przeciwnej, w innym przypadku stawiamy warda defensywnego. Z czego należy pamiętać, że Anubis z racji swojej natury jest prawdziwym magnesem na junglerów, więc wardy obronne są wskazane. Jeżeli czujemy się zagrożeni to po prostu siedźmy pod wieżą i czyśćmy linie za pomocą 3jki. Warto zakupić w tym okresie 1szy poziom Beadsów.

Kiedy nasza 3 będzie samodzielnie czyścić miniony możemy pomyśleć o rotacjach do mida/lub z mida na sąsiednie linie. Lub, co jest naprawdę skuteczne [jeżeli wiemy, że przeciwnik nie posiada defensywnych wardów] idźmy w miejsce midcampów i czekajmy aż midlaner pójdzie za nami. Anubis to mistrz zasadzek w jungli.

Na wyższych poziomach kiedy na horyzoncie pojawia się możliwość ataku na GF mamy niekwestionowaną przewagę z racji absurdalnego DPSa dla nieruchomych celów takich jak GF/FG. Musimy być jednak super ostrożni, bo od tego momentu [jeżeli jesteśmy na midlane] będziemy obok supporta głównym celem potencjalnych ataków. Jeżeli jesteśmy na solo-wczasach to możemy posłużyć za przynętę na junglera, by w tym czasie nasza drużyna zajęła się Złotą Furią. Potencjalna śmierć jest warta 1500 golda dla całej drużyny.

W late game, szczególnie od momentu posiadania 35% CDR stajemy się niezwykle groźni. Jeżeli jesteśmy stroną atakująca to śmiało używamy 2jki i 3jki. Do Ulta uciekamy się gdy ktoś jest 'Out of Position' lub gdy teamfight na dobre rozgorzeje i nie musimy się bać ulta wrogiego maga. Najlepszym sposobem na granie taką postacią jak Anubis jest rzucenie 2jki/3jki i momentalna ucieczka na tyły swojej drużyny. Nie oglądajmy się na drużynę przeciwnika tylko bądźmy CAŁY czas w ruchu. Jeżeli oczekujemy ataku ze strony przeciwnika zostawmy 2jkę do obrony. Jeżeli zaatakuje nas taka postać jak Bakasura/Nemesis/Mercury odpalamy Sprint i uciekamy (nie próbujmy walczyć bo przeciwnicy najprawdopodobniej są pod wpływem steroidów) aż do momentu, gdy nasze CD powrócą. Wtedy momentalnie odwracamy się i rzucamy 2jkę/Ulta. I tak do skutku. Zawsze zachowujmy dystans WIĘKSZY niż pozwalają na to umiejętności mobilne, takie jak skoki. Nawet jeżeli taki Bakasura/Bastet doskoczy do nas i zabierze nam 90%hp, ale zdołamy uciec to szybko poszukajmy najbliższe miniony, wyleczmy się i wróćmy do walki. Mało kto będzie się nas spodziewał te kilkanaście sekund później z pełnym paskiem hp. 1nki używamy tylko w ostateczności, gdy nie mamy ŻADNEJ możliwości ucieczki.
Junglowanie
Osobiście nigdy nie grałem Anubisem na jungli, ale ze swoim chorymi obrażeniami i dzięki blinkowi daje radę.

Co do zachowania w jungli to zawsze pamiętajmy o wardach i świadomości (nie)obecności junglera. Jeżeli wiemy, że znajduje się po drugiej strony mapy bądźmy agresywni - nawet jeżeli otrzymamy obrażenia od przeciwnika to szybko się wyleczymy i znów będziemy gotowi do walki. W przypadku niebezpieczeństwa podwińmy ogon i po prostu siedźmy pod wieżą.
Gdy znajdujemy się w jungli zawsze pamiętajmy o poruszaniu się z przygotowaną dwójką. Błyskawiczna reakcja u Anubisa to podstawa. Nawet jeżeli nasz ult jest na CD to jest duża szansa, że przeciwnik użyje beadsy, co zawsze jest cennym dla nas wydarzeniem, o którym powinniśmy poinformować drużynę.
Podsumowanie
Goobis to ekstremalna postać, która stawia wszystko na ostrzu noża. Z jednej strony mamy niesamowity DPS i LS, a z drugiej absolutny brak mobilności. Postać dla ludzi o silnych nerwach, ponieważ jak mało kto jest magnesem na wszelkiej maści ataki ze strony jungli i nie raz, nie dwa w naszą stronę będą lecieć oskarżenia o feedowanie. Takie życie naszego małego Szakala/Psa. Nie zmienia to jednak faktu, że topniejący w zastraszający tempie pasek życia naszych ofiar to widok naprawdę satysfakcjonujący.
Na koniec mam dla was wspaniały filmik z życia tego bóstwa :D
https://www.youtube.com/watch?v=4er3R5yE1K4


Reklama

Komentarze


avatarShirei (1313)
Wow... Jaka ściana. Dodam do listy buildów, które muszę przeczytać. Ehh, coś mi wolno idzie ten projekt topowych buildów... Za dużo buildów do przejrzenia mam, a myślałem, że tyle śmieci jest na portalu, że nie będzie z czego wybierać... X_X Oczywiście nie chcę zniechęcać do pisania obszernych buildów. Ważne, żeby były treściwe, bo o to chodzi. Więc jeśli miałeś wiele istotnych rzeczy do umieszczenia, to gratuluję. Na pewno zerknę za niedługo.

1069 postów!
14.03.2015 (0:48)
avatarVeniVidiVici (124)
Moim zdaniem build na 6*, samo rozpisanie i dokładny opis przebiegu meczu jest na 5* a do tego ta moc LS OMG :) jedyny problem to chyba postacie posiadające stuna ...

Mam tylko 1 pytanie: To aura z Pythagorem's Piece działa też na nas ? o.O bo skoro tak jest to będę ten itemek częściej kupował :)
14.03.2015 (8:59)
avatarVeniVidiVici (124)
A i jeszcze 1 - za Chrono's Pendant nie był by lepszy gem of isolation ? :)
14.03.2015 (9:01)
avatarPanSIlent (1423)
Są buildy, i są TE buildy.
Są portale i jest Smitebuild.pl
Sa markety i jest Alma :)

Jak już Shirei nic nie pisze, to build wzorowy.
Dziękuję, zamykam.
14.03.2015 (9:10)
avatarAdamkazmirowicz (807)
więc tak :
ja składam na anubisa coś takiego

bancroft > shoes of the magi > spear of magus > gem of isolation > rod of tahuti > soul reaver

Czy zawsze jak gracie z ruskami to feedują i idą afk? bo ja gram codziennie z ruskami tak kozaczą 1v1 fucking noob a jak widzą mojego bake to sie odrazu poddają i mówią że mają lagi :D

Buildzik epicki leci 5* :)
14.03.2015 (10:56)
avatarQosmoAlone (48)
@VeniVidiVici - tak, aura działa również na twoja postać, tak samo jak np. w Heartward Amulet.
Gem of Isolation to faktycznie dobra alternatywa dla takiego maga jak Anubis. Osobiście wolę jednak CDR, dzięki któremu chociażby możemy częściej rzucać stuna.

@Adam - widzę, że build typu OHKO. Dobry, ale tylko w przypadku, gdy nasza drużyna potrafi nas dobrze bronić i nie mamy na głowie junglera typu Thor.
14.03.2015 (11:23)
avatarAdamkazmirowicz (807)
Takim buildem gra mi się najlepiej :) dużo penetracji , cc (slow dodatkowy + 3jka = ponad 50%)
A właśnie po co ten item z aurą na 1szy? wydaje mi się że talon byłby lepszy na start
14.03.2015 (12:37)
avatarPanSIlent (1423)
Wypróbowałem na Arenie ten build i prawie się pośliniłem z zachwytu.
Wystarczy fala minionów i Grasping Hands aby przywrócić sobie 60% HP.
A ja naiwnie budowałem Anubisa pod pentrację. Głupi ja :)
14.03.2015 (13:04)
avatarOm3nov (348)
Ku*wa nie chcę mi się tego wszystkiego czytać. Tak patrząc na to wszystko pobieżnie build jest bardzo spoko :) A i widzę wszystko dokładnie opisane tak więc zostawię 5. Ja jednak preferuję obsidian shard zamiast chronosa czy też valora ale co kto lubi :) Zaskakuje mnie tylko brak Gem of Isolation jako alternatywy chociaż jak i również to, że nie budujesz bancrofta pierwszego bo jakby nie było dzięki niemu można ustać dłużej na lini a kasę na pierwszym levelu poświęcić na potki many i wardy zamiast potków życia i many na przykład. 3 skill "nic specjalnego" :D skądże znowu :P
14.03.2015 (16:32)
avatarOm3nov (348)
I chwileczkę, stun noobisa przenika przez ściany? Od kiedy, czy ja o czymś nie wiem bo nie przypominam sobie, żeby jego stun przenikał ściany chyba, że jest to jakiś specjalny rodzaj ścian, wszedłem specjalnie sprawdzić bo zgłupiałem, nie wprowadzaj ludzi w błąd :)
14.03.2015 (16:40)
avatarQosmoAlone (48)
Ludzie, czytajcie build, a nie paczcie na obrazki. Wprawdzie na liście dałem Talons jako trzeci przedmiot, ale w opisie przedmiotów napisałem, że zazwyczaj biorę ten przedmiot jako pierwszy lub po butach:
"Buty zakupujemy albo jako pierwsze albo dokańczamy nasz przedmiot z LS. Zazwyczaj będzie to
Bancroft Talon".

@Om2nov - hmm, w takim razie to moja pomyłka, ale jestem prawie przekonany, że przenika np. przez ścianę Ymira. Sprawdzę to w grze i ewentualnie poprawię.
14.03.2015 (17:31)
avatarQosmoAlone (48)
Ok, sprawdziłem - faktycznie nie można stunować przez ściany T__T
14.03.2015 (17:42)
avatarOm3nov (348)
No napisałeś napisałeś czytałem potem. Ale stun nie przenika sprawdziłem na ymirze bocie, na logikę też jaki miałoby to sen gdyby przenikał przez ścianę ymira, to po co ona?
14.03.2015 (17:44)
avatarOm3nov (348)
No właśnie ;p
14.03.2015 (17:44)
avatarQosmoAlone (48)
Niektóre umiejętności w grze przenikają przez ściany, np. 1nka Apollo.
14.03.2015 (17:47)
avatarOm3nov (348)
No tak niektóre, ale stun noobisa nigdy przez żadne byłby zbyt OP zdecydowanie już i tak widziałem pretensje, że przez miniony przenika :D
14.03.2015 (17:48)
avatarQosmoAlone (48)
Anubis potrzebuje jak najwięcej miłości! Btw. nie jestem pewien, ale jego ult przenika przez ściany, tak?
14.03.2015 (17:53)
avatarOm3nov (348)
Jego ult owszem. Zresztą jak pierwszy skill również :) Jakoś muszą wynagrodzić mu ten DOT :D
14.03.2015 (17:59)
avatarRzepako (4)
Chyba najlepszy build jaki widziałem na tej stronie, wszystko super opisane i wyjaśnione, leci 5 :) gratki
15.03.2015 (18:04)
avatarTripiston (258)
I to jest prawdziwy build, nie to co inne 5-minutówki.
Grottulacje autorze, wysiliłeś sie, napisałeś wiele ciekawych i przydatnych rzeczy.
18.03.2015 (7:39)
avatarblackcurant (2)
witam serdecznie mam mogl by mi ktos powiedziec, co to znaczy "zakup przedmiotow z LS" chcial bym ogarnac ten bulid lecz nie czaje niektorych skrótow :(
25.11.2015 (18:50)
avatarToniaS (202)
Lifesteal :) jak chcesz jeszcze coś wiedzieć to pisz pw albo tutaj :P
25.11.2015 (20:03)
avatarblackcurant (2)
w takim razie powiedz mi prosze jeszcze co to znaczy HOG
30.11.2015 (13:12)
Aby dodać komentarz musisz być zalogowany/zarejestrowany Zarejestruj się!