Hades AP 1vs1 ownage!

Dodane przez  adasm95 27.08.2014 (11:25)

Hades
Podstawowe informacje
ocena
BógHades7636340
Kupione przedmioty
Podstawowe
vs AD
vs AP
Reklama
Umiejetności
Death From Below
1234567891011121314151617181920
Shroud of Darkness
1234567891011121314151617181920
Devour Souls
1234567891011121314151617181920
Pillar of Agony
1234567891011121314151617181920
Opis Buildu
Wprowadzenie
Witam, jest to mój 1 build dotyczy on mojego ulubionego boga - Hadesa głównie na ligi 1vs1. Zapraszam do czytania!
Plusy i Minusy
Plusy:
+ Twardy nawet pod AP
+ CC z 2 skilla
+ Heal z 3 skilla
+ Ucieczka z 1 skilla
+ Silny ult...

Minusy:
- ...ale łatwy do skontrowania
- Często trzeba polegać na ulcie
- Na ulti nawet nie potrzeba beadsów, starczy zwykły dash/skok
Umiejętności
Pasyw:
Średni pasyw, dodaje efekty do pozostałych skilli. Nakłada się za pomocą basic attacku/1/2 skilla,
Pierwszy skill:
Death From Below: Hades przekopuje się pod ziemią we wskazane miejce, zadając troszkę damage. Gdy na przeciwniku jest pasywka przeciwnik dostaje slowa (spowolnienie). Nakłada pasywkę.
Drugi skill:
Shroud of Darkness: Nakłada na przeciwnika silence (wyciszenie). Gdy na przeciwniku jest pasywka zamiast silence nakłada fear (wystraszenie). Nakłada pasywkę.
Trzeci skill:
Devour Souls: Nasz najsilnieszy skill. Hades wyskakuje i wali swoją pałą i zadaje dmg wrogom. Gdy na przeciwnika jest nałożona pasywka, zadaje dodatkowy damage zależny od ilości przeciwników których uderzyliśmy, oraz nas lecza, również zależnie od tego ilu przeciwników uderzyliśmy. UWAGA! Po użyciu tego skilla, pasywka znika z przeciwnika!
Ultimate:
Pillar of Agony: Hades unosi się w górę i przyciąga wszystkich przeciwników, oraz zadając ogromny damage. Gdy na przeciwniku jest pasywka, jego ogrona jest obniżona.
Przedmioty
No to przejdźmy do wdzianka naszego Hadesa.
Zaczynamy ze starterem , oraz kupujemy pierwszy poziom bancrofta lub butków.
Oczywiście butki standardowo muszą być.
Kolejny itemek to bancroft , aby szybciej zabijać przeciwnika, oraz lifesteal który nam pomoże więcej się leczyć za pomocą 3 skilla.
Kolejny jest polynomicon , ponieważ nie mamy aż tak silnych skilli, a dzięki polynomiconowi czasami nawet zabijemy przeciwnika bez ulta :p Kolejny itemek to jeden z najlepszych itemków na magów: Rod of Tahuti świetny pasyw, teraz będzie nam jeszcze łatwiej zabić przeciwnika.
Teraz itemki kontra AD:
Brestplate of Valor Pasyw całkiem przydatny, oraz trochę obrony. Kolejny itemek to: Hide of The Nemean Lion kupujemy głównie dla pasywa, defa oraz 200 hp. Czasami fizyki kupuję na nas obronę. Co teraz? Gdy ktoś kupi 1-2 itemki na obronę zamiast 1 itemka na obronę kupujemy Spear of The Magus , a gdy przeciwnik kupi więcej niż 2 itemki na magicznego defa kupujemy Obsidian Shard
Teraz itemki przeciwko AP:
Bulwark of Hope spora dawka HP, magicznego defa i średni pasyw.
Ostatni itemek jest opcjonalny: Void stone przeciwko zwykłym magom, a przeciwko magom z healem Pestilence .
Jeśli chodzi o aktywki:
Weaking Curse kupujemy przeciwko postaciom z healem aby im uprzykrzyć życie. Po użyciu nakłada slowa, oraz sprawia, że przeciwnikowi "nie działa" heal. Na przeciwników z mocnym CC kupujemy Greater Purification, nie działa na nas wtedy żaden slow, fear, stun czy jakies inne dziadostwo. Na przeciwników którzy zadają bardzo mocny dmg (np. Zeus 3 skillem, Anubis ultem) kupujemy Greater Aegis nie możemy nic zrobić, ale za to nie przyjmujemy dmg, ani nie może na nas zostać rzucone żadne CC.
Praca zespołowa
Pozwolę sobie tu opisać nasze combo.
Combo na heal: Wlatujemy 1 skillem w grupę minionków i rzucamy 3 skill.
Combo na zabicie przeciwnika: Staramy się aby przeciwnik był blisko minionków, wlatujemy 1 skillem w niego i grupę minionków, rzucamy 3, basic attack, następnie 2 oraz ulti. Gdy nie chcemy używać ulta robimy tak samo, wlatujemy 1 skillem, następnie rzucamy 2 skill, potem 3 skill i dobijamy basicami.
Napiszę tu jeszcze, kogo polecam banować:
Podstawowym banem jest Kali po prostu jest OP na ten tryb. Polecam banować: Frey'e może łatwo skontrować nasze ulti swoim ultem, He Bo może nas po prostu łatwo zabić, oraz skontrować nasze ulti swoim ultem.
Tutaj opiszę "taktykę":
Staramy się wbić, kiedy przeciwnik trzyma się w taki sposób:

wtedy zadamy dodatkowy dmg 3 skillem od minionów. Natomiast, gdy przeciwnik trzyma się w ten sposób:
wbijamy w przeciwnika (najlepiej w minionki też) próbujemy go "ściągnąć" do nas 2 skillem, a następnie wykonujemy resztę combo.
Junglowanie
Na początku można zrobić sobie blue buffa, lub ukraść go przeciwnikowi (blue nie jest konieczne, aczkolwiek pomoże nam dłużej utrzymać się na linii. W późniejszej fazie gry można się pokusić o buffa na damage, aby szybciej zabijać.
Podsumowanie
Hades jest wbrew pozorom bardzo silną postacią na 1vs1. Bardzo się namęczyłem pisząc ten build, za komentarze dziękuję! Życzę miłych ligowych meczów! Pozdrawiam ;)


Reklama

Komentarze


avatarAgraelRaelag (621)
"oraz lifesteal, który nam POMORZE" - kolejny taki błąd na tej stronie, o ile wcześniej był on w komentarzu pod innym buildem u innej osoby i nic nie wspominałem, to już gdzie błąd jest w poradniku, muszę na to zwrócić uwagę. Popraw to ;)

Co do Hadesa na 1vs1, to mam wątpliwości czy to będzie działać (beadsy+skok=brak ulta i mały dmg bez ulta).
Pochwalisz się w jakiej jesteś dywizji? Chcę wiedzieć, gdzie to jeszcze może działać :P
27.08.2014 (12:35)
avataradasm95 (200)
Obecnie Gold II, 90TP. Dzięki za poprawkę, już edytuję ;)
27.08.2014 (12:37)
avatarAdamkazmirowicz (807)
"ponieważ nie mamy aż tak silnych skilli, a dzięki polynomiconowi czasami nawet zabijemy przeciwnika bez ulta :p"
no to ci powiem że nie bo poly na 3 item to jakiś żart , sam pisałeś że pisze chujowe buildy a sam owego nie umiesz napisać
Za dużo itemów pod tanka zwłaszcza soveregnity jest niepotrzebne bo w pasywce daje ci obrone na AP również a można by było dać np mail of reneval\
z taką ilością defa cięzko ci będzie spushować nawet wieżę o feniksie/tytanie nie mówiąc
"Pillar of Agony: Hades unosi się w górę i przyciąga wszystkich przeciwników, oraz zadając ogromny damage. Gdy na przeciwniku jest pasywka, jego ogrona jest obniżona."
jakim cudem zadaje ogromny dmg jeżeli na tym buildzie robisz hadesa pod prawie tanka?
27.08.2014 (12:44)
avataradasm95 (200)
Gdzie ty tu widzisz Hades pod "prawie tanka"? 2 itemki pod defa są konieczne, ponieważ z 4 itemkami BEZ PROBLEMU zabijam przeciwnika. Z resztą, jeśli ktoś chce to na 5 i 6 itemek może dać jakiś item pod damage, tylko gdy będziemy ultowali to będą nas zabijać. Nie wiem czy ty grasz Hadesem, ale podczas castowania ulta TRZEBA PRZEŻYĆ.
Przyładowy mecz vs Hun Batz http://screenshooter.net/100113619/vushogr
PS. Zgaduję że dałeś 1 "odwetowo"
27.08.2014 (13:08)
avataradasm95 (200)
Tak btw. w tym buildzie nie ma dużo cd, dopiero na 5 item, więc trzeba również umieć zabijać BEZ ULTA.
27.08.2014 (13:10)
avatarAgraelRaelag (621)
Z jednym z Adamem się zgodzę, Sover to chyba nie jest najlepszy wybór na 1vs1. I czy na tym buildzie nie brakuje ci przebicia? Jak przeciwnik złoży obronę przed ap, to same butki mogą nie wystarczyć.
27.08.2014 (13:22)
avataradasm95 (200)
Rzadko kiedy ktoś robi dużo defa, dodam sytuacyjne pod pentre, jeśli chcecie to tego sovera zmienię na coś innego. Coś polecasz?
27.08.2014 (13:26)
avatarShiniGami (34)
Valor i Lion wystarczy na 1vs1 przeciwko AD, raz grałem hadesem w Diamond na joustach i wygrałem przeciwko mercuremu ponieważ obijał się lionem a ja miałem lifesteal z talona, mimo ze nie jestem zwolennikiem Hadesa bo za bardzo go można kontrolować to Valor i Lion wystarczą.
27.08.2014 (13:30)
avataradasm95 (200)
Pozmieniałem trochę, piszcie co zmienić ;)
27.08.2014 (13:36)
avatarShiniGami (34)
Mógłbyś dodać zakładkę z active np : przeciwko heallerom kupujemy Fioletowego creepinga ( nie pamiętam pełnej nazwy ) aby uniemożliwić im heala itp itd, beadsy aegisy sprinty, blinki, rozumiesz ;)
27.08.2014 (13:41)
avataradasm95 (200)
Okej, dorobię zakładkę z aktywkami ;)
27.08.2014 (13:43)
avatarShinable (28)
Moim zdaniem jest okej, ale uważam, że gdyby icona Kali była wstawiona na początku zamiast tak w środku tekstu i obrazek pana z mema trochę zmniejszony to byłoby okej, ale to moja opinia. :P Sam build wydaje się w porządku.
27.08.2014 (13:43)
avataradasm95 (200)
Dopisałem kogo polecam banować, nie umiem zmniejszyć rozmiarów obrazka, jeśli komuś się uda, poproszę o link ;)
27.08.2014 (14:01)
avataradasm95 (200)
Dzisiaj albo jutro jeszcze wejde na customa ze znajomym i porobię screeny sytuacji, w których warto się wbić. Jeśli jeszcze macie pomysły jakie screeny powinny się tu znaleźć to napiszcie ;)
27.08.2014 (18:22)
avatarNuDzIaRzZ (312)
Nie czytam tego spamu ale od siebie dam 5*... i powiem, że build zły nie jest ;) oczywiście musiałeś się pochwalić nabytym Diamond Skinem i Ao Kuangiem który jest jednogłośnie: Ciśnięty przez Ciebie :D
27.08.2014 (20:51)
avataradasm95 (200)
Diamond skina nie kupiłem :p
Gdy miałem legendarke na starym patchu, automatycznie dostałem diamonda :p A Ao to znajomy który "pozował" do screenów xD
27.08.2014 (22:02)
avataradasm95 (200)
Tak btw. czy komuś się nudziło i sobie klikał F5 na tym buildzie? :O
27.08.2014 (23:21)
avatarBallcadeias (1271)
JAK TY ZROBIŁEŚ 4k WYŚWIETLEŃ nawet mój tyle nie ma :(
28.08.2014 (11:43)
avataradasm95 (200)
Czytaj wyżej
Poproszę o koment osoby co prawdopodobnie dała 1.
28.08.2014 (11:51)
avatarHellRey (115)
Podoba mi się, nie jest rewelacyjny ale bardzo dobry, tylko obrazki w opisie przedmiotów mogłyby być na początku bo niezbyt fajnie to wygląda.
zostawiam 4 pozdrawiam
jeśli masz ochotę to dodaj mnie do znajomych na smite chętnie zagram 1v1 na takiego hadesa, będzie to nielada wyzwanie.
28.08.2014 (11:58)
avataradasm95 (200)
Za jakiś czas możemy zagrać, teraz gram promo ^^
28.08.2014 (12:15)
avataradasm95 (200)
Ja pierdole 1 ban "Hades" i mnie Merc rozjebał jak Pose grałem...
28.08.2014 (12:16)
avatarAgraelRaelag (621)
Te itemki na penetre mogłeś zostawić tak jak było w "penetracja", a aktywki dać do "podstawowe". Przecież te itemy, nie kupuje się tylko vs AD :P
28.08.2014 (13:03)
avataradasm95 (200)
No chyba że tak, zaraz zmienie :D
28.08.2014 (13:08)
avataradasm95 (200)
Jak ziomek mi Hadesa zbanował to napisał mi na pw, że to jest "cheat god" xD
28.08.2014 (13:21)
avatarPassonQ (1)
Chujowy build także daje 5 gwiazdek ...
28.08.2014 (14:06)
avatarPassoneq (1)
Build zajebisty! Daje 5
28.08.2014 (14:20)
avatarBIgi (636)
Ziom trzaskasz multikonta? xD
28.08.2014 (14:22)
avatarNukL3 (513)
Rotfl. Hahaha.
28.08.2014 (14:26)
avatarHellRey (115)
tak to wygląda i te niecałe 5k wyświetleń w jeden dzień. coś tu nieładnie pachnie
28.08.2014 (14:27)
avatarBallcadeias (1271)
Daj ktoś czita na wyświetlenia chce mojego Cabre podrasować
28.08.2014 (14:32)
avatarHellRey (115)
wchodź i wychodź na strone to Ci nabije
28.08.2014 (14:34)
avatarBIgi (636)
Ball 5 zł i masz 6 tysi wyświetleń ok?
28.08.2014 (14:51)
avataradasm95 (200)
Kup mi RUN.exe skina to ci 10k załatwie xD
28.08.2014 (15:22)
avataradasm95 (200)
PassonQ to mój kolega xD A tej podszywki drugiej to nie znam ;_;
28.08.2014 (15:24)
avatarGlacio (553)
Za nabijanie wyświetleń nie ma ich zmniejszenia?
28.08.2014 (19:44)
avataradasm95 (200)
A kto mówi że ja nabijałem? :O
28.08.2014 (20:16)
avatarGlacio (553)
Nieważne kto, ale jest to zabronione :x
28.08.2014 (20:25)
avatarAgraelRaelag (621)
I tak do Degre jeszcze ci brakuje, do roboty leniu!
28.08.2014 (21:08)
avatarBIgi (636)
Nie, nie dobijaj Balla!
28.08.2014 (21:15)
avataradasm95 (200)
Nie, to by było zbyt widocze xD. A tak na serio to akysz, jam nie hacker nie umiem nabijać :/ Jakbym umiał to bym z 50k sypnął xD
28.08.2014 (23:49)
avataradasm95 (200)
Co się stało z moją oceną 4*?
01.09.2014 (18:26)
avatarAdamkazmirowicz (807)
Jeśli chcesz mogę ci dać 1 , adam zawsze do usług.
01.09.2014 (19:19)
avatarGlacio (553)
Nie, wcale nie nabijałeś wyświetleń i gwiazdek, bo po co. Wcale. Co z tego, że buildy mające pół roku często tyle nie mają, a jak mają to był pod nimi spam i długie dyskusje, bo wtedy każdy widział.
01.09.2014 (19:38)
avatarAdamkazmirowicz (807)
Ten tekst i sens zdania mnie rozwalił
"Kolejny jest polynomicon , ponieważ nie mamy aż tak silnych skilli, a dzięki polynomiconowi czasami nawet zabijemy przeciwnika bez ulta :p " - Poly na 3 item walnie za 150 około więc dupy wroga nie urwie.
Albo :
Kupujemy hide of neman lion ze względu na pasywke , defa oraz 200 hp (Czyli ze względu na wszystko?)
01.09.2014 (19:56)
avataradasm95 (200)
Adam, zgaduję że ty już ocenę dałeś ^^
A w hide chodziło o to, że dlatego kupujemy go, a nie np. sovera.
Co do poly, jest NIEZBĘDNY na Hadesie. Zawsze muszę kogoś dobić basiciem (z poly). Zagrałem 1 mecz bez poly i gdyby nie to, że grałem z noobem to bym przegrał, ponieważ ledwo go zabijałem (wygrałem tylko przez to, że nie wiedział kiedy uciekać). Może i w bronze bez niego dasz radę, ale już w silverze dla mnie gra Hadesem bez poly nie miała sensu.
02.09.2014 (14:26)
avatarDeGreZet (713)
Zatwierdzam.

No może pomijając Liona bo lepszy Urchin, ale szczerym okiem to w 95% to samo co mój build.
03.09.2014 (15:02)
avataradasm95 (200)
Bez przesady, ale od mistrza trzeba się uczyć :D
Tak btw. grywasz jeszcze hadziem na jungli? Bo mam taki zamiar, tylko nie wiem czy to będzie miało sens :p
03.09.2014 (22:49)
avataradasm95 (200)
Tak btw. po co Ci urchin na 1vs1? Tu potrzeba czegoś konkretnego vs ad
04.09.2014 (17:10)
avatarDeGreZet (713)
Hades w dżungli zawsze spoko, ale na rankedach trochę zbyt niebezpieczny dla grającej nim osoby - masa hejtu i team czasem nie wie jak współpracować.
Co do 1v1 to Urchin biorę tylko gdy walczę z jakimś ap bo wtedy i tak potrzebuje defa do tankowania i dive'ów, a z ponad 150 pkt. przyjmujemy napawdę mało dmg. Jak w opisie mojego buildu jest inaczej to sory, ale długo tego nie aktualizowałem.
07.10.2014 (23:30)
avatarBallcadeias (1271)
Dergezet ty żyjesz! Dużo cie już na Smite nie ma xd
07.10.2014 (23:36)
avatarDeGreZet (713)
Nie ma mnie bo umarłem.
07.10.2014 (23:37)
avatarBallcadeias (1271)
Rip DerGeZet kiedy pogrzeb?
07.10.2014 (23:41)
avatarDeGreZet (713)
Spytaj się Shireja, to wszystko jego wina. Zresztą nie spytasz go bo on ma już wyrok.
07.10.2014 (23:43)
avatarDeGreZet (713)
A tak na serio to wcale nie umarłem, bo to był taki żart. hehe

Jak interesują kogoś moje losy to mozecie śledzić mój kanał na YT:
https://www.youtube.com/user/ThePolishPenguinPL
07.10.2014 (23:46)
avatarShirei (1313)
Mnie obwiniają, a ja nawet nie wiem za co. ;_;
08.10.2014 (15:39)
avataradasm95 (200)
Degre jaki marny troll xD
Zapodal kanal jakiegos MINKRAFTOWCA %_%
13.10.2014 (22:42)
avataradasm95 (200)
Sypnę wam potwierdzenie zayebistości tego buildu :D
http://screenshooter.net/100488016/irlsbdn
11.01.2015 (15:18)
avatarTakiJeden (65)
Gratulacje :) A mógłbyś napisać z kim przegrałeś? czyt. kogo wypada banować =D ?
11.01.2015 (15:29)
avatarShirei (1313)
Warto banować najbardziej OP picki takie jak: Freya, Chronos, Kali, He Bo, Mercury.
Są oczywiście Bogowie, którzy mają większy problem przeciwko postaciom, które nie są takie OP, ale nie wyrabiają się dlatego, że tamte postaci mogą ich świetnie skontrować. Dla Hadesa na pewno problemem będą postacie posiadające skok, zwłaszcza więcej, jak np. Serqet.
11.01.2015 (15:46)
avatarTakiJeden (65)
No to jestem po swoich 2 pierwszych rankedach Hadesem i tak jak Thanatosa rozgromiłem 5-1 tak z Ne-Zhą był spory problem. Co prawda było 5-4 dla niego (dla niej), czyli coś tam uciąłem, ale miała jeden item pod obronę i choć zastosowałem się do twojej rady, aby kupić Spear of Magus zamiast jednego itema pod obronę to w gruncie rzeczy gówno dało. Wystarczyło, że przyssała się 3 lub Ulti, a potem odpalała sprinta i 2. Totalna masakra. Nawet z spowolnieniem zabierającym Lifesteel nic nie działało ;_;
12.01.2015 (11:34)
avatarShirei (1313)
Thanatos jest akurat słaby w 1v1, bo tam często gra dochodzi do late game'u. Wróg się szybko odradza, wiec ciężko szybko wygrać, a do tego szybko leci gold. Thanatos jest postacią dobrą w early game, dlatego potem ma problem. Na Ne Zhe rozumiem wziąłeś ten hełm, żeby kryty nie wchodziły? Może i ten build tutaj jest dobry, ale na takie postacie jak Serqet, czy Ne Zha pod defa zawsze warto wziąć ten nowy przedmiot, gdzie po otrzymaniu krytycznych obrażeń nie możesz znowu otrzymać krytyka przez jakiś czas. Oprócz tego dobre aktywy wygrywają grę, beadsy chociażby uchronią cię przed ultem Ne Zha o ile użyjesz go przed jego ultem. Równie dobrze możesz to skontrować za pomocą magi's blessing. A na sprinta i 2 masz fear'a. Jeśli będzie mieć fear'a przez 2 sekundy, to krócej będzie używać "2". Mam nadzieję, ze pomogłem. ^ ^
12.01.2015 (12:30)
avataradasm95 (200)
Przegrałem na Nox, zdecydowanie ją banuj ;)
12.01.2015 (13:32)
avatarTakiJeden (65)
Ekhem...ekhem... oczywiście, że wziąłem hełm ^^ ... Tiaaa... Tak mi się spodobał ten build, że zacząłem składać Hadesa szablonowo tak jak w buildzie xd Beadsy oczywiście miałem natomiast o hełmiku kompletnie zapomniałem, ale wielkie dzięki za radę :) Z tym fearem to chyba po prostu panikowałem i starałem się bardziej leczyć 3 niż odpędzać 2 i dopiero kontrować.
12.01.2015 (15:37)
avatarShirei (1313)
Przypominam, że nasza "2" nakłada blighta, więc gdy uderzysz podstawowym atakiem, a potem użyjesz "2", aby dać feara, to wciąż będziesz się mógł uleczyć na przeciwniku "3". Co do beadsów... zły wybór to nie jest, ale osobiście bym darował sobie polynomicona i wziął magi's blessing na Ne Zhe. Może ci zbić bańkę "3", ultem i fistem, więc nie licząc ulta na 2 sposoby, same beadsy mogą nie starczyć. Ale to taka moja subiektywna ocena, która powinna się sprawdzić przy grze na Ne Zhe.
12.01.2015 (16:09)
avatarTakiJeden (65)
Mogę spytać, w której dywizji grasz, że tak kosisz?
13.01.2015 (17:42)
avatarShirei (1313)
O mnie chodzi? Aktualnie Platyna IV, ale można powiedzieć, że mam więcej teoretycznej wiedzy, aniżeli umiejętności.
13.01.2015 (17:54)
avatarTakiJeden (65)
Ale grasz głównie Hadesem na rankedach? (miało być do adasma, ale jak coś wiesz to gadaj =D)
13.01.2015 (18:01)
avatarDeGreZet (713)
4000 wyświetleń w jeden dzień. Ciekawe jak to się stało. XD
18.01.2015 (20:32)
avatarShirei (1313)
Do tego twój komentarz jest 69... przypadek?
18.01.2015 (20:36)
avatarNektarynek05 (252)
Do tego degrezet ma 3 duże litery w niku. Illuminati ma 3 katy... DEGREZET TO ILLUMINATI!! Przypadek?
18.01.2015 (20:56)
avataradasm95 (200)
Sorka że nie odpowiedziałem, gram przeciwko graczom od wysokiego golda do niskiego diamentu.
29.01.2015 (20:52)
avatarGandalf1858 (1)
Wow, dzięki tobie wszystkie nobki z THUEL razem ze mną będą umieli grać Hadesem!1!1!
01.08.2015 (17:12)
avataradasm95 (200)
Obecnie gram z nowym zestawem itemków, niedługo zaaktualizuję sam build. Tutaj jakieś ssy z gier. http://screenshooter.net/100488016/sgosmog
10.08.2015 (21:03)
avatarBisiek (228)
Można wiedzieć, w której jesteś lidze? Bo takie multum winów Hadesem, którego nie spotykam na poziomie platyny II jest interesujące :)
10.08.2015 (21:27)
avataradasm95 (200)
Niestety, z powodu bana gram na nowym koncie, silver 3, mozemy pyknąć 1v1, dodaj WhiteLion3 jeżeli chcesz.
10.08.2015 (21:32)
Aby dodać komentarz musisz być zalogowany/zarejestrowany Zarejestruj się!