Kali robi sałatkę

Dodane przez  ihjasty 03.10.2015 (18:02)

Kali
Podstawowe informacje
ocena
BógKali33378
Kupione przedmioty
Podstawowe
Może sie przyda
Reklama
Umiejetności
Nimble Strike
1234567891011121314151617181920
Lash
1234567891011121314151617181920
Incense
1234567891011121314151617181920
Destruction
1234567891011121314151617181920
Opis Buildu
Wprowadzenie

Kali, hinduska bogini czasu i śmierci. W Smite pełni rolę zabójcy. Postać ta opiera się na bazowych atakach na których skupimy się w naszym buildzie. Moje początki z tą postacią nie były zbyt miłe, feed, feed i jeszcze raz feed padałem jak mucha, nie potrafiłem nic zrobić. Odkąd nauczyłem się tym w miarę grać moje statystyki są dość wysokie. Głównym impulsem do gry tą postacią był skin który dostałem i nie żałuje tego, że spróbowałem na nowo. Ostatnie statystyki 11:1 czy 17:4 mogą być na korzyść tego, że jednak coś potrafię tym grać lub ktoś może napisać, że pewnie same KS . Jednak jeśli ktoś spróbuje buildu i pozna tą postać będzie wiedział, że trudno o takie statystyki nie jest. Za błędy i nieścisłości przepraszam człowiek to tylko człowiek na bieżąco coś się poprawi :).
Plusy i Minusy
Plusy:
-Mocny sustain (prawie każdy skill nas leczy)
-Penetracja z pasywki (tank z nałożoną pasywką to też papier)
-Ult dający nieśmiertelność przez krótki okres, urodzony assasyn!
Minusy:
-Nie jest to postać na early game
-Trudna do opanowania
-Jak ktoś ogarnia to nas kontruje łatwo (na szczęście inteligencja w smite to rzadkość
Umiejętności
- Nasza pasywka, na cel który mamy oznaczony dostajemy dodatkową penetrację 10% penetracji + dodatkowo 1% za każdy nas lv łącznie 30% penetracji. Dodatkowo, jeśli nasz cel zginie z naszej ręki leczymy się za 80% naszego HP! (penta kill? Easy oby tylko team był wyrozumiały). Co by tego było jeszcze mało za każdego zaznaczonego wroga dostajemy o 25% więcej złota!!! Jeśli nie idzie nam w early (to nie postać na early) parę killi i jesteśmy tak nafeedowani, że nawet przeciwny jungler z taką samą ilości killi i bezbłędną jungą może mieć mniej złota jak my.
- Nasz mechanizm ucieczki, doścignięcia tak samo jak u Serquet w buildzie Silenta nie polecam zaczynania walki z tego skilla, lepiej zachować na później. No chyba, że ocenimy sytuacje i będzie to najlepsze rozwiązanie. Oprócz obrażeń umiejętność ta daje dam 20% leczenia z zadanych obrażeń, zawsze coś. Maksujemy ostatnie
- Nasza główna umiejętność do czyszczenia linii, campów i walk z innymi bogami. Polecam używać ją na początku, gdyż zadaje obrażenia z krwawienia + do tego daje nam LS z trafionego celu. Maksujemy jako pierwsze
- Nasz pomocny buff, polecam używać go zaraz po lashu. Dostajemy sporo mocy co zapewnia nam szybką likwidację celu. Dodatkowo wróg zostaje ogłuszony na 1s. Nie kiedy tyle wystarcza, aby zlikwidować papier na 20lv z wszystkimi itemkami. Maksujemy jako drugie
- Nasza umiejętność ultimate, cudo. Ile razy zdarzyło się wam aby wpaść swoim assasynem i nie zabić kogoś, a on uciekł z 10 hp i przy okazji nas zabił . Z tym narzędziem wykosimy wszystko ^^ nawet trawę z jungli. Na maksymalnym poziomie mamy nieśmiertelność przez 5 s co w grach moba daje naprawdę dużo. Dodatkowo gdy ult się skończy dostajemy jakiś bonusie hp tak, żeby nie paść od jakiegoś przypadkowego miniona. Sam ult zadaje dość marne obrażenia, ale to akurat traktuje jako dodatek.
Przedmioty
- Wybieramy butki z większą mocą, atak speeda będziemy mieć i tak dość, a więcej mocy da nam lepszy clear minionków czy campów na start.
- Najlepszy przedmiot dla postaci skupiających się na szybkości ataku. Dużo mocy , atack speed, i cholernie mocna pasywka z true dmg zmieli nawet najbardziej ztankowanego koxa na polu bitwy. Przedmiot ten musi być!
- Skupiamy się na hitach więc przedmiot ten nie jest chyba zaskoczeniem, wysoki atack speed dodatkowa prędkośc poruszania i ten pasyw! Tworzą z naszej Kali istny rzep na pupie przeciwnika ;). Po tych 3 przedmiotach, zaczyna się zabawa. Osobiście czekam do Hasteda, aby naprawdę zacząć mocno bić i wbijać się w ludzi, a tak spokojna bez stresowa farma golda no i wiadomo dobijanie nie dobitków z małą ilością HP
- Do capa atack speedu już się zbliżamy, najlepszym wyborem jest połączenie prędkości ataku powera i pene . Wybór pada na ten właśnie przedmiot, przy okazji obniżamy power naszemu przeciwnikowi . Teraz już naprawdę omijaj Kali szerokim łukiem nawet grając tankiem.
- Cap na speedzie prawie siedzi, ale starczy nam tego dobrego. Skupiamy się na tym aby to, że szybko machamy nie sprawiło, że ktoś będzie czuł się jakby go ktoś drapał po plecach. Kupujemy % pene i jazda z nimi!
- Ostatni przedmiot w końcu krytyki, pewnie niektórzy już myśleli, że zjeb*** ten build i do kosza, ale spokojnie kryty jak 6 przedmiot to tylko szybsze i bezlitosne miksowanie papierów.


Nie wrzucam żadnych zamienników, bo według mnie to bez sensu tak samo jak kombinowanie w buildach ADCków. Aktywów też nie wrzucam , bo (chyba) każdy ma mózg i potrafi czytać co i jak działa.
Praca zespołowa
Co by tu napisać, postać na pewno nie jest na elary game. Jeśli ktoś ma sapy na czacie, czemu nie gankujesz napisz mu że masz wyje*** na team i zbierasz ziemniaki. Pomijając te suchary, powiedzmy sobie szczerze. Mamy nieśmiertelność te 5 sekund, ale jak dostaniemy jakieś mocne CC od kilku kolesi na raz jesteśmy trupem. Współpraca to dla niektórych obcy termin, ale bez tego możecie wbić na Kali co najwyżej kolejny Multi Lose of the Day. Kali w dobrych rękach to carry teamu. Prędkość z jaką to cholerstwo zabija nie równa się niczemu czym do tej pory grałem, fakt nie gram conquestów, bo rozgrywka dla mnie jest zbyt długa, a jak ktoś gra po 2h na dzień to szkoda czasu. Testowałem Kali na assuncie, arenie i joust 3v3. Na wszystkich wygrywał zdrowy rozsądek i umiejętności. Jeśli ktoś będzie miał to samo na CQ na pewno będzie grał podobnie. Kończąc te wywody w pracy zespołowej chciałbym podkreślić, że jeśli team da, wycarrujemy mu to, jeśli nie to jak to mówię „Jeb** to wbije jakieś ogarnięte staty i nara”. Mało napisane, bo w sumie nie wiem co tu napisać więcej. Mamy wejść wyeliminować wszystkie papiery i tyle, zawsze priorytet to pasywka chyba, że to tank jakiś.

Junglowanie
Hmm no co kupujemy Bumba Maska ulepszamy Lash jako pierwszy i farmimy harpie, pomagamy campy, pomagamy midowi , jak jest okazja to kasujemy kogoś i tyle ważne , aby nie robić głupstw, bo chęć zdobycia killa często kończy się także naszą śmiercią w early, więc jeśli mamy do wyboru zabić i i zdechnąć to idziemy dalej farmić harpie :).

Podsumowanie
Postać dobra, można nawet łatwo ją skontrować. Serqet, Odyn czy Ozyrys potrafią skutecznie zdusić jej zapędy. Jednakże jest w niej potencjał, może na ligach raczej ciężko o wyniki, tak na jakiś Arenkach, 3v3 dość łatwo carrować grę. Podsumowując postać warta uwagi i spróbowania. Mi się spodobała, może komuś innemu także przypadnie do gustu.



Reklama

Komentarze


avatarmeksyk (17)
Sam rage to troche słaba opcja, quinsy nieco drogie jak na drugi item, dodałbym jeszcze jakiś LS jednak no i popraw "elary game"
04.10.2015 (13:41)
avatarNirwel (131)
Warto też na kali kupić blinka jak nie potrzebujemy innego aktywa bardziej, łatwe wbicie w przeciwników, stun, kill i zawsze mamy jeszcze skok jakby coś nie pykło.
04.10.2015 (15:12)
avatarihjasty (812)
blink racja ciekawa opcja choć teraz z tym CD trochę słabe, no ale do czasu do czasu nie zaszkodzi ^^. Właśnie chwilę temu wbiłem pente na tym właśnie buildzie to chyba jednak działa. Nie jestem jakimś ekspertem od tej postaci, ale Quinsy kupuje zwykle pierwsze i nawet nie odczuwam, że to kosztuje 2.8kg, a item po prostu musi być, 25% LS mamy z Lasha więc dodatkowy LS nam nie potrzebny. Rage jak wyżej napisałem jest wykończeniem można go także wymienić na jakaś bańke czy wingeda. Podsumowując jak na razie jestem zadowolony z tego buildu, na renki assulty 3v3 działa świetnie reszta nie testowana :)
04.10.2015 (20:41)
Aby dodać komentarz musisz być zalogowany/zarejestrowany Zarejestruj się!