[KONKURS] Agni - co dwie głowy to nie jedna.

Dodane przez  drivcio 08.05.2016 (22:42)

Agni
Podstawowe informacje
ocena
BógAgni251834
Kupione przedmioty
Podstawowe
Druga wersja
Parę zamienników :>
Relikty
Reklama
Umiejetności
Noxious Fumes
1234567891011121314151617181920
Flame Wave
1234567891011121314151617181920
Path of Flames
1234567891011121314151617181920
Rain Fire
1234567891011121314151617181920
Opis Buildu
Wprowadzenie


Sieeeemaneczko Smajtbildowiczki i Smajtbildowicze! :> Dzisiaj przedstawię Wam Agniego, hinduskiego podpalacza stodół i kobiecych serc. Jest to mój pierwszy build, więc możecie mnie równo zjechać w komentarzach aż nie wstanę spod biurka :v Także, zapraszam na seans. Enjoy :)
Plusy i Minusy


Plusy:
- spore obrażenia obszarowe
- nie taki najgorszy stun
- darmowy ult <3
- ucieczka (Path of Flames)
- passywka bardzo pożyteczna w early game
- silny w early, mid jak i w late game
- wypakowana klata
- dwie głowy
- gorący w łóżku

Minusy:
- jak to mag, papierowy
- z początku jest dość trudny ze względy na ulta
- można się poparzyć
Umiejętności
Zanim przejdę do opisu samych skilli chciałbym krótko omówić maxowanie. A szczególnie jeden fenomen. Wiele osób jako pierwszy skill bierze Path of Flames (3). Dlaczego to odradzam? Powód jest prosty. W early game PoF służy nam głównie do ucieczki, a jakoś trzeba sfarmić tą pierwszą falę minonków, co nie? Gdy zużyjemy naszą trójkę na farmę to nie ma mowy o jakiejkolwiek ucieczce. Wtedy nasz przeciwnik może zagrać agresywniej i poważnie nas obić, bądź już zabić na samym początku. Wybierając Flame Wave (2) stoimy dalej od rywala i jesteśmy bezpieczniejsi. A co do samego DMG to przy pomocy pasywki nasza dwójeczka zabiera wysokie obrażenia jak na początek, a na pewno wystarczające. No, starczy paplania, teraz skille.

Combustion - jest to nasza pasywna umiejętność. Co 4 podstawowe ataki Agni dostaje buffa do jego drugiego lub czwartego skilla. Buffa polega na tym, że po trafieniu konkretną umiejętnością przeciwnika podpalamy go zadająca niewielkie czasowe obrażenia. Świetna sprawa na dobicie rywala. Według mnie jednak, ta pasywka jest najbardziej pożyteczna przy farmieniu w early game. Wystarczą 4 basic'i i mamy dodatkowy damage w miniony. Czego chcieć więcej :>

Noxious Fumes - nasz kochany Agni tworzy obszar gazów (nazi Agni?), które zadają maaałe obrażenia. Generalnie ta umiejętność jest po to by stunować bowiem, gdy użyjemy jakiejkolwiek innej umiejętności na tej chmurze to ona wybucha i stunuje przeciwników w niej się znajdujących.

Flame Wave - Agni atakuje falą ognia przeciwników przed sobą zadając obrażenia. Z tego po prostu bijemy po pysiu i tyle. W early game niezbędny do farmy.

Path of Flames - Agni biegnie jak debil z rozwolnieniem przed siebie zostawiając za sobą ścieżkę ognia. Przeciwnik, który w nią wejdzie ( ( ͡° ͜ʖ ͡°) ) zostaje podpalony i otrzymuje czasowe obrażenia. Bardzo ważny skill, gdyż umożliwia nam ucieczkę. Do tego możemy się odwrócić, szybko zestunować rywala za pomocą naszej jedyneczki i dalej uciekać gdzie pieprz rośnie.

Rain Fire - wizytówka naszego zapaleńca. Agni przywołuje meteoryt, która spada w konkretne miejsce zadając obrażenia. No balet, cud, malina, mjut. Cooldown mały jak penis Cupida, stackuje się do trzech i do tego ma ogromne obrażenia. W late game to my tylko chodzimy i nachrzaniamy tym ultem gdzie wlezie. Do tego jest ZA DARMO! Nie mamy many i full zdrowia? Nie szkodzi! Możemy farmić naszym ultem przy pomocy pasywki. Ten ult.. It's kuffa bjutiful.

Combo!!!
---> ---> ---> ---> --->

WAŻNE! Gdy chcesz zestunować rywala to zawsze używaj najpierw ulta, a dopiero jedynki. Wybuch jest w obszarze pierwszej umiejętności tylko. W takiej sytuacji Twój obszar do stuna jest większy, gdyż wystarczy tylko zahaczyć Noxious Fumes o ulta by powstał wybuch. Obszar, w którym możesz zestunować ma 3-krotnie większy promień niż przy opcji stawiania pierwszej jedynki, a później ult.
Przedmioty
Zaczynamy sobie tak: Vampiric Shroud , Tiny Trinket 1x potka na HP i 2x potka na MP . Relikty jakie proponuję na początek to Purification lub Sanctuary
W drugiej wersji zamiast Tiny Trinket kupujemy Lost Artifact i po jednej potce na HP i MP. Dalej kupujemy w takiej kolejności jak pokazałem powyżej oraz na 12 lvl bierzemy Sprint . Oczywiście na koniec sprzedajemy Vampiric Shroud i kupujemy szósty przedmiot. Teraz przejdę do informacji na temat pozostałych przedmiotów.
Podstawa:
Shoes of Focus - Agni ma nogi, więc muszą być buty (biedny Kukulkan). Dlaczego niebieskie? W tej wersji buildu mamy sporo AP i penetracji w reszcie itemków, nie potrzeba nam jeszcze więcej. Do tego te obuwie daje nam 10% CDR i 250 many - użyteczne w early.
Bancroft's Talon - budujemy jako pierwszy. Dlaczego? Za jedyne 2400 mamy aż 100 AP! O.O Do tego 12% LS, które pomaga nam się dłużej (wraz z pasywką) utrzymać na linii.
Spear of the Magus - jak dla mnie core dla dwugłowego. Może 40 AP to nie dużo, ale 15 magicznej penetracji powinno zadowolić, no i ta pasywka <3 Idealna dla naszego podpalacza. Każdy następny skill obniża obronę magiczną o 10. Stackuje się do trzech razy. 3 stacki, 3 ulty Agniego, pszypadeg? Nie sondze.
Rod of Tahuti - co tu dużo mówić? Ma być i tyle. Dla każdego maga jest to core item. Ogrom AP i psywka, która jeszcze te obrażenia nam zwiększa.
Spear of Desolation - baaaadzo fajniusi przedmiot dla magów. Aż 120 AP i 20 magicznej penetracji!! Coś pięknego. Pasywka redukująca nam CD na każdego skilla o 8 po zabiciu wroga jest wręcz idealna do teamfight'ów, które coraz częściej pojawiają się w tej fazie gry. Lecz coś tak pięknego nie może być tanie, bo cena 3800 odstrasza. Ale warto :>
Obsidian Shard - 70 AP i ciekawa, silna pasywka, której działanie jest nadal zagadką dla niektórych graczy smite :v 33% magicznej penetracji. Co to ma znaczyć? Otóż 33% NASZEJ penetracji zostaje nam dodane. Czyli tak jak w tym buildzie mamy jej 30 to dodaje nam jeszcze 33%, czyli 10 i w sumie mamy 40 :> Proste? Proste.

Druga wersja:
Shoes of the Magi - kupujemy fioletowe butki, bo dają nam 20 AP więcej niż niebieskie (a te tracimy na rzecz Chrono's Pendant) oraz penetrację, która uzupełni brak w wyniku wyrzucenia Obsidian Shard.
Chrono's Pendant - jeśli uważamy, że niepotrzebny jest nam lifesteal to kupujemy ten przedmiocik zamiast Bancroft's Talon. Dość tani, 20 CDR i aż 25 MP5, które zaspokoi w pewnym stopniu nasz głód na manę powinno zadowalać.
Soul Reaver - Sporo many, mnóstwo AP i silna pasywka. Co minutę nasza umiejętność zdaje rywalowi obrażenia zwiększone o 15% jego max zdrowia. Dobra sprawa na tanków. Gorrrąco polecam. Nic nie szkodzi na przeszkodzie wstawienia go w miejsce Obsidian Shard z buildu podstawowego. Sam tak często robię i sprawuje się świetnie.

Zamienniki wstawiamy zamiast Soul Reaver, Obsidian Shard lub ewentualnie Spear of Desolation.
Gem of Isolation - ten przedmiot polecam osobom zaczynającym grę Agnim i tym, którzy mają trudności z jego ultem. Slow z pasywki jest bardzo pomocny w tymn przypadku. Wstawiam JAKO TRZECI!! Bardzo ważne, gdyż czym prędzej będziemy trafiać większą ilość "kulek" tym lepiej, czyż nie?
Bulwark of Hope, Genji's Guard - te przedmioty budujemy, gdy boli nas mag w przeciwnej drużynie. Do wyboru do koloru, choć osobiście wolę BoH, gdyż tarcza z pasywki i spora ilość HP mogą okazać się bezcenne.
Spectral Armor, Hide of the Nemean Lion - te zaś budujemy, gdy boli nas assassin, worrior. Przeważnie kupowany będzie Spectral Armor. Dodałem HoNL, gdyż lepiej się sprawdza przy postaciach typu Loki. A sczególnie na tego chudego fallusa xD
Divine Ruin - to kupujemy, gdy mamy do czynienia z healerem. Bardzo ważny item na postaci typu Hel, Chang'e, Aphrodite. Zalecam kupić jako trzeci, maksymalnie czwarty.
Praca zespołowa
Jak grać, panie? Jak grać?! No to już mówię.
Agni jest magiem. On ma zabijać innych magów, assassynów i hunterów. Taka jego rola. Nie inicjujmy walki, dajmy to zrobić supportowi/solo lane. Gdy mamy pewny, silny, zgrany team lub sami czujemy skilla to możemy wbić w centrum walki za pomocą naszej trójeczki, dać stuna i rozrabiać naszym ultem. Lecz gdy nie posiadamy tej pewności to warto na początku obić rywali naszym ulti, zestunować, co pomoże też naszym sojusznikom w załatwieniu rywala i dopiero wpaść za pomocą naszej trójeczki. Pamiętajmy, że to nie jest tylko skill zadający obrażenia, ale też nasza jedyna forma ucieczki. Używajmy PoF rozsądnie. Oczywiście w razie zagrożenia mamy też nasze relikty, ale czasami lepiej dmuchać na zimne, a relikty mają długi cooldown.

A teraz krok po kroku:

Początek, early game:
Na starcie lecimy z naszym duo lane po red buffa, po czym jak najszybciej wracamy na linię po nasze kochane minionki. Po pierwszej fali szybko zasuwamy z naszym junglerem na mid campa. Tam możemy dość szybko zabić przeciwnego middera, junglera. Gdy zauważymy, że rywal ma ok. 50% HP nie bójmy się zaatakować z naszym junglerem. Ale UWAGA! Musimy oznajmić, że atakujemy. Tylko z naszym zabójcą jesteśmy w stanie łatwo zdobyć killa, w innym przypadku to my będziemy martwi. Po mid campie wracamy na linie i farmimy pamiętając o mid campach oraz ważnym red buffie. Róbmy go z naszym junglerem najczęściej jak się da.

Mid game:
Ta faza gry zależy od tego jak sobie radzimy na linii. Jeśli mamy sporą przewagę w złocie i poziomie, zniszczyliśmy wieżę rywala, a on sam nie wie co się dzieje, bo ma 0-4 i pełno w gaciach to starajmy się jak najczęściej schodzić na inne linie i gankować. Rotate to niezwykle ważna rzecz! Jesteśmy na środkowej lini, najbardziej mobilni, mamy blisko do solo jak i do duo lane, warto to wykorzystać i wspomóc sojuszników. Jeśli zaś mamy ciężko na linii, rywal jest silny to staramy się rotate'ować głównie gdy robi to też przeciwnik. Gdy wyczujemy, że rywal jest z górnej półki, nie atakujmy sami, brońmy linii, róbmy red buffa i trzepmy kasę :> Pytajmy o ganki junglera i razem z nim zabijajmy rywala. Zawsze naładujmy naszą pasywkę przed gankiem. Dodatkowe obrażenia są nieocenione w tej fazie gry.

Late game:
Tutaj jest ciągła nawalanka. Przechodzimy z sojusznikami z linii do linii i trzymamy się sposobu gry opisanego na początku. Agni to caster, obija równo każdego swoimi umiejętnościami i sprawia, że HP rywali szybko zbliża się do zera.

Kogo powinniśmy się bać?
- tu nie chodzi o to, że woda gasi ogień, choć przyznam, że ciekawy zbieg okoliczności. Tak jak wspomniałem, nasza jedyna forma ucieczki to PoF (3). Trójeczka Pussydona nam to niestety blokuje, a ult boli jak cholera.
- tej pani to szczerze nienawidzę mieć na linii. Jej jedynka również nam blokuje formę ucieczki, a obrażenia z dwójki są... Są duże :> Do tego sama ma dość dobrą ucieczką za pomocą Shadow Step (3), za pomocą której łatwo ucieka z naszego pola rażenia.
- to małe coś również może zablokować naszą ucieczkę (1) i łatwo spieprzyć (3).
- jej stun przeraża. DMG z dwójki tak samo. A mądrze użyty silence jeszcze bardziej. Jeśli wpadniemy w nią, gdy ma ulta to sorki, ale po nas. Agni po użyciu trójki jest bardzo blisko rywala, dobra Isis na krótkim dystansie niszczy większość magów. Do tego ciężko ją trafić z ulta, gdy używa jedynki.
Junglowanie
Broń Bóg!! Jeszcze by spalił całą junglę.
Podsumowanie
To by było na tyle :> Mam nadzieję, że opis i build przypadną Wam do gustu. Trzymajcie się cieplutko :3



PS.: Dzięki aditirex ;)


Reklama

Komentarze


avatardrivcio (54)
Kuuuurczaczki. Mógłby ktoś podpowiedzieć jak cudownie sprawić by było widać obrazki? Może być na PW, z góry dzięki :>
08.05.2016 (22:45)
avataraditirex (1047)
tudu
[img][/img]
08.05.2016 (23:22)
avatardrivcio (54)
Wszystko tak zrobiłem :
08.05.2016 (23:27)
avataraditirex (1047)
Szczerze jak czytam ten build to takie ''o kużwa'', dlaczego twój styl pisania jest podobny do mojego stylu pisania buildów?XD
Lub po prostu to moja schiza.
Najwyżej wezwę ''trupią wdowe''(te tłumaczenie plis) i cie zestrzeli z snajpy, kiedyś.
08.05.2016 (23:28)
avatardrivcio (54)
Bracia
08.05.2016 (23:29)
avataraditirex (1047)
Moźliwe że za dużo ważą lub są po prostu za duże, albo już nie istnieją na stronach lub coś żle powpisywałeś.
Chyba juz widze o co chodzi brałeś z googla o powinenes kopiować adres obrazu jak np tu
http://hydra-media.cursecdn.com/smite.gamepedia.com/9/9d/Vampiricshroud.png?version=d6e205217dd4f7fc2586ce344a5add12
twoja wersja
https://www.google.pl/search?q=vampiric+shroud&client=opera&hs=VXq&biw=1440&bih=762&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwjqqaGHkMvMAhXDEiwKHV1fAXkQ_AUIBigB#imgrc=uUGBtdGgfR-VSM%3A
08.05.2016 (23:33)
avataraditirex (1047)
Powodzenia w zamienianiu adresu googla na adresy obrazu:D
08.05.2016 (23:38)
avatardrivcio (54)
Okej, działa xDD Wieeelkie dzięki!!!
08.05.2016 (23:39)
avatarSzirka (24)
- gorący w łóżku
Rozje... rozniosłeś system ^^
09.05.2016 (0:54)
avatargucciox (41)
1. Panie adminie - spectral armor ma zły opis

2. Po co ci na 3 levelu Noxious Fumes? Lepiej ulepszyć 2 lub 3 aby czyścić linie a 1 używasz i tak głównie do combo z ultem którego jeszcze nie masz.

3. "W takiej sytuacji Twój obszar do stuna jest większy, gdyż wystarczy tylko zahaczyć Noxious Fumes o ulta by powstał wybuch. Obszar, w którym możesz zestunować ma 3-krotnie większy promień niż przy opcji stawiania pierwszej jedynki, a później ult." - po pierwsze musiałem to przeczytać z 3 razy żeby zrozumieć o co kaman, po drugie jestem na 99% pewny i zaraz idę na jungle practise to sprawdzić że wybucha tylko noxiuos fumes więc żaden obszar stuna się nie zwiększa.

4.polecanie początkującym graczom "wbicie się do walki trójeczką" baaardzo mnie ubawiło, a w plusach: "silny w early" jeszcze bardziej
09.05.2016 (15:51)
avataradasm95 (200)
Nie mam siły czytać wszystkiego, ale Agni na pewno nie jest dobry w early.
Dodatkowo, IMO powinno się iść zawsze pod glass cannona, albo umiesz się pozycjonować albo nie grasz Agnim.
09.05.2016 (16:06)
avataradasm95 (200)
Zapomniałem, popracuj nad składnią zdań, np.
"stunuje przeciwników w niej się znajdujących."
100x lepiej brzmi "stunuje przeciwników znajdujących się w niej"
09.05.2016 (16:07)
avatardrivcio (54)
Gucciox:
2. Po to by w razie ucieczki móc zestunować rywali i mieć większą szansę na wyjście cało z walki. Takie w razie czego. Granie bez tego stuna nie jest złym pomysłem, ale osobiście tak maxuję skille.

3. Hmmm... Kiedy tam jest wszystko dobrze napisane. Obszar DO stuna, nie obszar stuna i obszar, W KTÓRYM możesz zestunować. Czytanie ze zrozumieniem. Dobrze wiem, że stunuje obszar Noxious Fumes.

4. Gram już trochę Agnim i jestem w stanie dobrze określić czy jest dobry w early czy nie. Wg mnie jest dobry, może nie cudowny, ale dobry. Gdyby taki nie był to byłoby w minusach: "słabe early".
09.05.2016 (16:45)
avataradasm95 (200)
Może lepiej popytaj lepszych graczy, np. pro playerów z mida, co sądzą o Agnim w early?
09.05.2016 (17:05)
avatargucciox (41)
3. w takim razie nawet po przeczytaniu tego 3 razy nie zrozumiałem tego polskiego.
2. ile razy ty uciekasz aż tak bardzo że potrzebujesz stuna na 3lvl xD a cleara agni poprostu nie ma w early
4. z tym nie mam siły się kłócić ale uwierz że dla większości ludzi na ziemi agni ma słabe early
09.05.2016 (17:35)
avatardrivcio (54)
Niech i tak będzie, ale chciałbym kilka powodów, które potwierdzą, że ma on słabe early. Mam na nim ponad 1500 workshiperów, gram już trochę i nigdy nie narzekałem na jego początkową fazę gry. Zdobycie 5 lvl to kwestia 4 minut. A z ultem harass jest na tyle okropny, że ciężko przeciwnikowi podejść.
09.05.2016 (17:38)
avatardrivcio (54)
3. To już raczej zależy od każdego z osobna. Jak dla mnie nie jest to zbyt skomplikowane.

2. Tak jest mój sposób gry. Wolę po prostu mieć tego stuna, kto wie na co się przyda. Co do clear'a. Nastackowana pasywka i Flame Wave to nie jest mały DMG. Pamiętaj, że Twoje miniony też biją. Reszta fali po użyciu dwójki to tylko kwestia paru basiców. Zresztą jak u każdego maga w early. Ludzie nie wiedzą ile ta passywka daje na początku gry.

4. No cóż, w takim razie jestem w błędzie, ale dla mnie jego early zawsze było i jest dobre.
09.05.2016 (17:45)
avatarihjasty (888)
Kiedy zrozumiecie że profesjonalni gracze grają na innych profesjonalnych graczy gdzie poziom umiejętności jest porównywalny i próbuje zdobywać się przewagę na pickach. Ja jesteś chujowy to i janus na midzie Ci nie pomoże i Cię jakiś nubek na Sylvanusie przepushuje... Na prawdę grając na zwykłych ludzi byle czym można lepiej pushować jak ktoś inny grając top pickiem. Więcej umiejętności mniej pierdolenia co jest lepsze. Pamiętaj buty adidasa za tysiąc zlotych nie czynią Cię dobrym piłkarzem czy biegacze tylko umki :> a i z umkami w trampkach lepiej zagrasz. Ah te moje porównania ja jebie :D
09.05.2016 (17:57)
avatardrivcio (54)
Fakt, ihajsty ma rację. Nie gram na jakichś prosów, więc stąd może wynikać fakt, że early gra mi się dostatecznie łatwo Agnim.
09.05.2016 (18:18)
avataraditirex (1047)
Przyzywanie waszych ''bożków'' z spl, na temat buildu o agnim to nie najlepszy pomysł. Bo jeszcze się zezłoszczą i zrobią prota na adc albo wymaksują dasha jing na początku, a w wtedy za swoimi bożkami pójdziecie i też będziecie to robić.
09.05.2016 (18:29)
avatarTerc (89)
Pytanie, jest to build przeznaczony na: areny, jousty, siege, clashe, assualt ale nie na conquesta?
09.05.2016 (20:17)
avatardrivcio (54)
^up
Skąd to pytanie? Generalnie można tym buildem grać na każdym trybie, ale z naciskiem na conq.
09.05.2016 (21:29)
avatarTerc (89)
To pytanie z tąd że nie masz żadnych stacków, a dwa najdroższe itemu na maga. A poza tym lifesteal na magach to głównie na solo.
09.05.2016 (21:38)
avatarSzachista (3)
Z matematycznego punktu widzenia obszar do stuna jest 9* większy, a promień tego pola 3* większy
09.05.2016 (22:10)
avatardrivcio (54)
Stąd*
Od kiedy mid laner musi mieć stack item na conq? xD
Bancroft's Talon biorę ze względu na tanie 100 AP. Uzbierać 2400 to nie jest problem, a w dość szybkim czasie zyskujemy ogrom AP. Lifesteal zawsze coś nam pomaga i ułatwia utrzymanie się na linii. A poza tym, jest druga wersja buildu dla osób, które uważają LS za zło.

Prawdę mówisz Szachista, lecz błędu tam nie popełniłem :* "Obszar, w którym możesz zestunować ma 3-krotnie większy promień...". Gdybym napisał, że obszar jest 3-krotnie większy to byłby błąd :>
Chyba serio mój język jest zbyt skomplikowany ;-;
10.05.2016 (0:00)
Aby dodać komentarz musisz być zalogowany/zarejestrowany Zarejestruj się!