[KONKURS] Agni conquest middle lane build

Dodane przez  gucciox 03.05.2016 (13:37)

Agni
Podstawowe informacje
ocena
BógAgni5973
Kupione przedmioty
Podstawowe
Late Game
Alternatywne
Reklama
Umiejetności
Noxious Fumes
1234567891011121314151617181920
Flame Wave
1234567891011121314151617181920
Path of Flames
1234567891011121314151617181920
Rain Fire
1234567891011121314151617181920
Opis Buildu
Wprowadzenie
Witam. Po przeczytaniu o konkursie zacząłem poszukiwania postaci, którą umiem grać i nie ma zbyt dużo buildów (skinięcie głową w stronę Goobisa). Długo nie szukałem, bo oto jest AGNI - hinduski bóg ognia i SWAGu. Build jest typowo na Conquest, bo innych trybów nie gram, lecz nie bronie spróbować go na innych trybach.
Plusy i Minusy
+ Dash
+ Bardzoi duże obrażenia, zwłaszcza w lategame
+ Ult, który nie zużywa manny i ma śmieszny cooldown

- Bardzo słaby clear w early
- Dash użyty przez początkujących graczy do ataku = 99% śmierć
- Podczas dasha nie jesteśmy CC immune więc gdy ktoś go przerwie jesteśmy w... no wiadomo
- Ogółem trudna postać
Umiejętności
Pasyw - po 4 autoatakach użycie umiejętności nr 2 lub 4 podpali przeciwnika i będzie otrzymywał śmieszne obrażenia czasowe. Napisałem śmieszne, bo do momentu w którym mamy około 500 mocy, 6 razy po 5dmg + 10% naszej mocy nie za wiele uczyni.

Noxious Fumes - Agni tworzy kółeczko oparów, które wybuchają i stunują gdy zetkną się z ogniem z umiejętności nr 2,3 czy 4. Kółeczko zadaje również jakieś obrażenia na sekundę, ale szału nie ma.

Flame Wave - Agni wypuszcza przed siebie falę ognia o dość małym zasięgu i zadaję spore obrażenia.

Path of Flames - Agni dashuje do przodu zostawiając za sobą ścieżkę ognia. Ścieżka zadaje czasowe obrażenia gdy ktoś w nią wejdzie. Obrażenia są nawet spore, zwłaszcza gdy przeciwnik przejdzie przez płomienie kilka razy. Do szybszej ucieczki można ustawić "instant casting" aby zaraz po naciścnięciu "3" Agni dashował, ale z tym ostrożnie bo trzeba się przyzwyczaić do instant castingów.

Rain Fire - Agni strzela w niebo meteorem, który po chwili spada na ziemię zadając obrażenia. Cios nie zużywa manny i każdy z 3 meteorów ma około 20 sekund cooldownu, więc jest genialny do spamowania.
Przedmioty
1. Buty na cdr - w tym buildzie jest to jedyny przedmiot na cooldown, który mimo krótkiego czasu oczekiwania na ulta jest dość przydatny.

2. Doom Orb - tani przedmiot a daje bardzo dużo mocy, troche MP5 i manny co jest bardzo przydatne, zwłaszcza w earlygamie. Przedmiot traci jednak połowę stacków po śmierci więc nie należy go kupować, gdy dużo się ginie.

3. Dynasty Plate Helmet - pomysł zaczerpnięty od profesjonalistów. Byłem zaskoczony gdy go zobaczyłem na mistrzostwach, ale po przeczytaniu co robi i ile kosztuje -SUPER. Jest bardzo tani a daje obronę fizyczną dzięki której junglerzy nie będą tak boleć, trochę mocy i penetrację.

4. Warlock Sash - dobra mamy buty, mamy 2 tanie przedmioty ale trochę życia by się przydało. Warlock daje Życie, moc, mannę. Według mnie jest bardzo dobrym przedmiotem na magów. Dzięki niemu nie jesteśmy tak papierowi a zarazem daje troche mocy. Jeśli jednak ktoś czuje się bardzo pewnie może zamienić go na Book of Thot.

5.Obsidian Shard - no bo penetracji nigdy za mało + również tani.

6. Rod of Tahuti - jak to się mówi - na dobre pierd*lnięcie.

7. Spear of Desolation - w lategame mamy dużo pieniedzy z którymi nie ma co co zrobić. Ten przedmiot kosztuje 3800. No cóż. Można w late kupić go zamiast Sharda lub Helmeta, bo daje on więcej penetracji i mocy, a do tego redukcja cooldownów po zabiciu przeciwnika.

8. Soul Reaver - czytaj: Rod of Tahuti

9. Genji Guard - gdy w early dostajemy po mordzie. Kupujemy zamiast Helmeta. Daje MP5, dużo obrony magicznej, redukcje cooldownów nie tylko ze statystyk, ale również po otrzymaniu magicznych obrażeń. No panie! Tyle cooldownu w tym buildzie, że Chronos Pendant może się schować.

10. Punification , Sanctuary - no bo dash czasem nas nie uratuje do końca.
Praca zespołowa

Ale teraz czas na Combosy:

Za każdym razem gdy widzę początkującego Agniego mam mord w oczach, bo nie wiedzą o najważniejszym:

1.PODSTAWOWE COMBO NA AGNIEGO TO 4-1 (NIE 1-4!!) - Najpierw wypuszczamy meteor, który spada dość długo więc mamy czas na wypuszczenie ciosu nr 1 w miejsce w które spadnie meteor co natychmiastowo zestunuje przeciwnika. Typowy początkujący najpierw daje cios nr 1 z któego przeciwnik zdąży dawno się ulotnić zanim meteor łupnie o ziemię.

2. Fajnym combo (ale za razem bardzo niebezpiecznym) jest 3-1-2 lub 3-1-4, czyli dashujemy na zaskoczonego przeciwnika i od razu wypuszczamy nasze gazy ( ͡° ͜ʖ ͡°) z ciosu nr 1 na ścieżkę z ciosu nr 3 aby zestunować przeciwnika. Dokończyć możemy jak wspomniałem 2 lub 4

3. Cios nr 1 przydaje się do zone'owania. Przeciwnik czai się w dżungli lub przed twoją wieżą, więc stawiamy 1 na przeciwnika. Wtedy albo się wycofa albo zostanie zestunowany i zabity.

4. Po użyci ciosu nr 3 zostaje ścieżka ognia. Gdy przeciwnik wciąż nas goni można obrócić się i użyci ciosu nr 1 na ścieżkę i przeciwnika natychmiastowo go stunując.

5. Gdy jesteśmy 100% pewni śmierci od np załóżmy że atakuje nas arachne, mamy mało życia i dash na cooldownie. Wtedy polecam (jeśli mamy) nawalać wszystkimi meteorami z ulta na siebie. A nóż a widelec zginie albo kto ją dobije ;)
Junglowanie
Jungle Agni? Nie ten build, ale da się i jest śmieszne. Polecam ;)

Co do junglowania na midzie:

1.Startujemy z Lost Artifact (każdy widział każdy wie) lub z Tiny Trinket, który da nam troche lifesteala na początek i trudniej będzie zginąć. Jako drugą rzecz oczywiście Vampiric Shroud lub jeśli czujemy się pewni siebie można kupić Soul Stone, nieźle łączący się z pasywem.
2. Idziem na red buff.Tam ustawiamy się tak aby dash zahaczył o back harpie robione przez ADC i o naszego red buffa.
3. Idziem na linię. Tu najtrudniejsza w całej postaci rzecz - wyczyścić pierwsze linie minionów. 90% początkujących graczy Agnim giną w pierszej minucie meczu, bo nie umieją dasha ;-; Otóż, stajemy pomiędzy łucznikami a resztą minionów wroga i używamy dasha. Dash zostawi ognistą ścieżkę podpalając zarówno łuczników za nami jak i miniony przed nami. Można poprawić ciosem nr 2. trudność polega na tym, aby nie dać się zabić przez ciosy takie jak: wir poseidon czy silence nox, który przerwie nasz dash no i będzie troche pszypał :o
4. Potem pomagać nam w lini powinie jungler. Jeśli nie czekamy aż wróg wyczyści linię. Wtedy podchodzimy , obracamy się i dashujemy po wieżę. Kończymy ciosem nr 2.
5. Oczywiście kiedyś idziemy też na harpie z naszym junglerem.
6. Na back harpiach aby nie tracić czasu polecam zostawić cios nr 1 na harpiach i wrócić na linię. XP i złoto dostaniemy a czasu nam to nie zajmię. Potem można zamienić cios nr 1 na ulta.
Podsumowanie
Agni wymaga trochę praktyki, ale jest niesamowicie mocnym magiem. Mam nadzieje, że build się podobał. Good luck and Have fun!

P.S. Serdecznie pozdrawiam człowieka, który pół minuty po dodaniu buildu ocenił go na 1/5. Podziwiam twoje zdolności szybkiego czytania. Nie chcę być niemiły czy chciwy ale no kurcze...


Reklama

Komentarze


avatarNirwel (134)
Sądzę, że ta 1 to głównie od pasywki którą źle opisałeś (4 skill nie 3) i soul reaverze który na agnim średnio się sprawdza (przy kombie 1+4 soul reaver straci pasywke na gazach). Warlock na 4 przedmiot też chyba trochę lipnie, zakładając, że to już będą team fighty i trochę mniej czasu na zfarmienie 100 stacków, lepiej zastąpić to np zegarkiem, a buty wziąć na penetrację. Pomijając genjiego, którego w ogóle nie widzę w buildzie jakiegokolwiek maga na conqu.
03.05.2016 (15:32)
avatargucciox (41)
1. zły opis przyznaję ale był to misclick i już poprawione xd

2. warlock na 4 przedmiot tak bo doom orb i helmet kosztują coś koło 2000 więc są bardzo tanie i szybko je zbudujesz. Warlock wcześniej nie wydaje mi się aż tak potrzebny bo w early nie gra się zbyt agresywnie aby potrzebować tego życia.

3.genji wypróbowałem i dobrze się sprawdza bo daje obronę w przypadkach gdy po drugiej stronie jest jakaś agresywna postać (np isis) i boisz się wyjść z pod wieży.

4. "zegarek" jeśli mówisz o chronos pendant wydaje mi się słabym itemem. Dałby on cooldown i jakąś znikomą ilość mocy. Przez to jesteś papierowy czego nie chiałem osiągnąć a cooldownu nie potrzebuje aż tyle.

5. "Soul reaver traci pasywke na gazach" ale niby jak? "uderzając z umiejętności przeciwnik traci dodatkowo 15% życia". co to za różnica czy straci ją z gazów czy ulta?

6. co do tej 1 to nie chodzi mi o to że mam ten build jest superduper i wgl ale dodałem go i dosłownie 30 sekund później już ktoś dał 1 więc na 100% nawet go nie przeczytał tylko jest trollem.
03.05.2016 (17:24)
avatarNirwel (134)
2. Sam nie wiem, razem doom i helmet kosztują 3750, pomijając wcześniejszy wydatek na buty, przy czym sam warlock to dodatkowe 2650, więc nie wiem czy zdążysz go złożyć i nastackować przed większymi team fightami. Kiedyś miałem mecz gdzie kupiłem warlocka może jako 3/4 item, co prawda wtedy kiepsko nam szło, przeciwnicy zaczęli szybko gankować mida, i po stracie wież i częstych bójkach po jungli nie miałem czasu go nastackować (pomijając, że jeszcze team po opuszczeniu w większości swoich linii kradł mi stacki na midzie)

3. Akurat isis to można łatwo skontrować agnim, stun na jej 1 i sama ma problemy z czyszczeniem linii. Genjiego nie próbowałem na żadnym magu,więc nie wiem czy faktycznie się sprawdza chociaż wydaje mi się że średnio. Załóżmy, że jest tak jak założyłeś, dostajemy po dupie od przeciwnego maga, lub po prostu się go obawiamy i postanawiamy kupić w early genjiego zamiast doom orba, dmg'u nie mamy żadnego (jak kupiliśmy do tego buty na cd), kiedy wrogi mag skończy sobie stackować jakąś np książkę to my będziemy mogli dopiero zacząć. Obrona pozwoli nam przetrwać, ale co nam po tym jak nasi sojusznicy padną, bo nie damy rady zadać porządnego dmg'u wrogom?

4. W tym sezonie przestałem kupować zegarek na magach u których go używałem wcześniej, ale jak gram agnim to lubię go wziąć ze względu na jego możliwość częstego stunowania przeciwników, co do ilości mocy to nie wiem czy 75 mocy to jest jakaś znikoma ilość. Co do cd dlatego dodałem, że wtedy dobrze wziąć buty pod penetrację. A bycie papierowym na agnim to nie jest jakiś duży problem, ma on dobrą ucieczkę + stuna do niej, więc można szybko się oddalić od jakiegoś niebezpieczeństwa.

5. Z soul reaverem to faktycznie, trochę spaliłem, dawno se musiałem ubzdurać, że prócz % życia jest też % od zadanego dmg'u, a później no cóż, już nie czytałem opisu ;x

6. Nom, akurat trollów to tu nie brakuje xd
03.05.2016 (18:34)
avatargucciox (41)
No może rzeczywiście ten Genji guard by się przydało trochę później kupić tu się zgodzę. Co do warlocka nie miałem zbytnio problemów ze stackowaniem więc taka jest moja propozycja. Jeśli komuś jungler czy ktoś tam kradnie stacki nie bronię kupić warlocka wcześniej.
03.05.2016 (18:40)
avatargucciox (41)
A jeszcze co do "bycie papierowym agnim to nie jest duży problem" no właśnie w tym rzecz że mi się słabo gra tak papierowym bogiem zwłaszcza że do każdego meteoru z ulta musisz się zatrzymać.
03.05.2016 (18:46)
Aby dodać komentarz musisz być zalogowany/zarejestrowany Zarejestruj się!