[konkurs#1]Full support Ymir

Dodane przez  STATYK 27.05.2013 (16:07)

Ymir
Podstawowe informacje
ocena
BógYmir02449
Kupione przedmioty
Podstawowe
Alternatywne
Reklama
Umiejetności
Ice Wall
1234567891011121314151617181920
Glacial Strike
1234567891011121314151617181920
Frost Breath
1234567891011121314151617181920
Shards of Ice
1234567891011121314151617181920
Opis Buildu
Wprowadzenie
Ymir jest jednym z najlepszych tanków i zoonerów dostępnych aktualnie w grze. Postaram się w skrócie napisać co kupujemy, kiedy i dlaczego.

Zaczynając grę kupujemy Mark of the Vanguard + Hoga ALBO Goma oraz Po 5 potionów many i hp lub kupujemy drugi aktywny item Blink albo Creeping Curse - ten pierwszy pozwoli nam genialnie zainicjować walkę, a drugi jeżeli w przeciwnej drużynie znajduje się sporo postaci, które posiadają leczenie oraz szybko się poruszają lecz Blinka polecam bardziej ). + 3 poty z hp i 2 many.

Przy pierwszym zejściu do bazy kupujemy wardy, z jednego potiona many, a za resztę buty. Jeżeli przeciwna drużyna posiada cała masę stunów np: Thor;/Ymir/Anubis itp oraz nie czujemy się komfortowo grając Ymirem kupujemy Reinforced Boots. Boots of Celerity polecam bardziej doświadczonym graczą - mimo iż nie dają nam jakiegokolwiek defa to zmniejszają nam Cooldown umiejętności o 15% na 3 poziomie oraz znacznie zwiększają naszą szybkość co pozwoli być nam bardziej mobilnym.

Następnie jeżeli w przeciwnej drużynie znajduje nadwyżka graczy fizycznych, a zwłaszcza carry kupujemy, Hand of the Nemean Lion albo Mystikal Mark ( jeśli zdecydowaliśmy się na ten pierwszy nie kupujemy MM z racji tego, że jest to drogi item, a jego kupno jest nie opłacalne w late game ). Natomiast w przypadku nadwyżki graczy magicznych np: w przeciwnej drużynie znajduje się Anhur oraz Odyn, a reszta to magiczni to mamy 4 itemy do wyboru. Kolejność według zalecanych według mnie.
1) Bulwark of Hope - 450 hp + wspaniały pasyw - koszt 2525 - 3 poziom
2) Magi's Blessing - 350 hp i many oraz pasyw, dzięki któremu możemy absorbować jedną umiejętność przeciwnika raz na 30 sec. - koszt 2600 - 3 poziom
3) Stone of Gaia - 25hp/s + 15many/s + pasyw, który regeneruje 2% naszego hp co 5 sec - koszt 2250 - 3 poziom
4) Voidstone - 50 magical power + pasyw, który obniża magiczną obronę przeciwnika o 25 w zasięku 55 stóp - koszt 2350 - 3 poziom

Naszym 4 itemem ( liczę Mark of the Vanguard z racji tego, że bardzo rzadko będzie nam dane skompletować cały build dla Ymira ) powinien być item czysto sytuacyjny. Jeżeli czujemy się mocniej obijani przez bogów fizycznych kupmy Sovereignty aby dodatkowo wspomóc naszych sojuszników pasywem ( + 20 magicznej i fizycznej obrony w obszarze 40 stóp ) natomiast jeśli ciężko biją magiczni kupujemy któryś z pozostałych, których nie kupiliśmy jako nasz 3.

5 i 6 itemem to już zależy od tego jak się gra rozwija schemat powinien wyglądać mnie więcej tak
Legenda :
M- magiczny def
F - fizyczny def
S - starter ( Buty + Vanguard )
Przeciwna drużyna składa się z 3 carry
S - F - F - M - F
- | | - z 2 carry
S - F - M - F - ( F lub M w zależności co nas bardziej bije )
- | | - z 1 carry
S - M - M - F - ( F lub M w zależności co nas bardziej bije )

Jeśli chodzi o abilitki to staramy się jak najszybciej ulepszyć w kolejności od najważniejszych:
1) Hog
2) i 3) Blink lub Gom ( to drugie jeżeli nasz kompan radzi sobie trochę gorzej niż przeciwnik )
4) Creeping Curse

Plusy i Minusy
PLUSY :
- Zoonowanie
- Bardzo duża wytrzymałość
- STUN !!

MINUSY :
- Brak dmg ( wyjątek stanowi dobre ulti )
- Słaba farma
Umiejętności
1) Ściana - Do blokowania drogi przeciwników, zonowania
2) Spowolnienie - jak nazwa wskazuje spowalnia przeciwników na 4 sec o 35% zadając niewielki dmg
3) Stun ( freeze ) - najważniejsza umiejętność do opanowania dla ymira. Nie marnujemy go na moby ( no chyba, że nikogo nie ma na lini i nikt do nas nie zmierza ).
4) Ulitimate ( powiedzmy, że jest to erupcja ) - używamy po stunie na przeciwnika, gdy nasz sojuszniK jest ścigany możemy podbiec do niego i użyć naszego ulti w celu zaprzestania poścgu ( przeciwnki, a w szczególności melee ad raczej nie będzie chętny do bicia się w naszym ulti ). Jeżeli czujemy, że nie mamy z niego dużego użytku można np zrobić CDR buff.
Przedmioty
Wszystkie przedmioty są zaznaczone w buildzie oraz napisane i wyjaśnione w buildzie.
Praca zespołowa
Ymir jako wspaniały zoner, tank, inicjator ( szczególnie z Blinkiem ) zawsze powinien stać na przedzie drużyny. W przyapadku robienia celów mapy caly czas obserwujemy minimapę starając się nie dopuścić przeciwników do naszych carry/magów, a jeśli do tego doszło użyć naszego ulti. W late game nie bójmy się tankować wieży czy feniksów. Starajmy się zostawiać farmę naszym carry ( jeżeli np na lane z przeciwnej drużyny został sam tank ), a w przypadku ganku za wszelką cenę go bronić.
Pamiętajmy, że "wymiana" nas za carry z przeciwnej drużyny zawsze jest na +
Junglowanie
Tą postacią nie junglujemy - wyjątek stanowi CDR buff, ale tylko w przypadku gdy mamy Hoga lub jest ktoś z naszej drużyny kto ma dobra farmę i będzie uprzejmy go nam zostawić i pomóc zrobić. Xp camp robimy normalnie chyba, że ktoś z carry czy magów zbiera stack albo ma niższy lvl od przeciwników.
Podsumowanie
Ymir jest to moim zdaniem ( i zapewne nie tylko ) top 3 tank na miejsu z Sobkiem i Baccusem. Wymaga pewnych umiejętności, ale opanowanie go z pewnością będzie opłacalne dla całej drużyny.


Reklama

Komentarze


Ten artykuł nie został jeszcze skomentowany.

Aby dodać komentarz musisz być zalogowany/zarejestrowany Zarejestruj się!