Kumbhakarna-standardowy Support

Dodane przez  Archont 29.04.2014 (11:07)

Kumbhakarna
Podstawowe informacje
ocena
BógKumbhakarna185046
Kupione przedmioty
Podstawowe
Start
Reklama
Umiejetności
Throw Back
1234567891011121314151617181920
Groggy Strike
1234567891011121314151617181920
Mighty Yawn
1234567891011121314151617181920
Epic Uppercut
1234567891011121314151617181920
Opis Buildu
Wprowadzenie
Powyżej prezentuję standardowy build na guardiana Kumbhakarnę w trybie gry Conquest.
Plusy i Minusy
+Sporo CC
+Choć sytuacyjny,to jednak mocny Pasyw
-Wytrzymałość
+Mocny jak na guardiana DMG
+Krótki CD na ulti
-Czasem łatwo uniknąć ulti
-Jak każdym guardianem-ciężko samemu wygrać grę
Umiejętności
Pasyw-Gdy HP Kumbhakarny spadnie poniżej 1,to zamiast umrzeć zapadnie on w sen.Jeśli nie otrzyma 6(+1 co 5 lvli) ataków w przeciągu 8 sekund,to obudzi się z 25% hp i many.Skill ten posiada statyczny(nieredukowalny) cooldown 240 sekund.Podczas snu można użyć skilla nr.3.-Dosyć sytuacyjny skill,nie zawsze przydatny ale czasem potrafi uratować skórę,czy zaliczyć dodatkowego killa.
1-Kumbhakarna szarżuje na krótki dystans,zadając obrażenia i zatrzymując się na pierwszym napotkanym wrogim bogu.Jeśli uderzy w miniona,to wyrzuci go przed siebie.Każdy,kto zostanie trafiony przez taki "pocisk" otrzyma dodatkowe 20 obrażeń.-Dobry skill,dzięki niemu mamy mocną inicjację i czasem potrafi uratować skórę.Na początku zadaje całkiem spore obrażenia,co możemy wykorzystać do harassu wroga.Maksujemy jako pierwsze ze względu na obrażenia.
2-Kumbhakarna przygotowuje się przez krótką chwilę do potężnego uderzenia,które zada obrażenia i unieruchomi wszystkich wrogów w linii na 1,5 sekundy.-Umiejętność ma świetną synergię z naszym ulti i dwójką.Nie jest to długie unieruchomienie,ale czasem może być przydatne(np. może pomóc sojusznikowi w wycelowaniu skilla we wroga).Maksujemy jako ostatnie,ze względu na to,że czas unieruchomienia nie zmienia się z lvlem a obrażenia są niewielkie.
3-Kumbhakarna ziewa,usypiając pobliskich wrogów.Uśpiony wróg nie może wykonywać żadnych akcji,ale jeśli otrzyma obrażenia od boga,to obudzi się będąc spowolnionym o 40% na parę sekund.-Jeden z najmocniejszych skilli Kumbhakarny.Przydatny do ucieczek,inicjacji,pogoni,wycelowania skilli przez twoją drużynę.Maksujemy jako drugie ze względu na mocne CC.
4-Kumbhakarna biegnie przed siebie będąc odpornym na CC.Jeśli trafi na wrogiego boga,to wyrzuci go w powietrze na kilka sekund.Po wylądowaniu bóg otrzyma duże obrażenia,a także zada je i odepchnie wszystkich wrogów w pobliżu miejsca lądowania-Bardzo mocny ultimate z niewielkim czasem odnowienia-tylko 60 sekund.Przydatne w każdej sytuacji,zadaje spore obrażenia i wyłącza wroga z gry na parę sekund .Jedyny minus polega na tym,że Kumbhakarna biegnie na tym dość wolno,więc lepiej użyć tego kiedy jest się naprawdę blisko wrogiego boga-inaczej może uciec.Maksujemy kiedy tylko się da,ze względu na mocny przyrost obrażeń co lvl..

EWENTUALNIE-jeśli nie potrafisz się zgrać ze swoim adc,lub mocno obrywacie na linii to lepszym wyborem będzie maksowanie 3 zamiast 1,w celu łatwiejszej obrony.
Przedmioty
Startujemy z Watcher's giftem lub Mark of the Vanguard(według własnego uznania-osobiście polecam ten pierwszy) oraz z pierwszym poziomem hand of the gods i eye of providence.Razem z naszym hunterem robimy blue za pomocą hand of the gods,stawiamy wardy aby uchronić się przed gankiem.Budujemy przedmioty które podałem w zakładce "podstawowe" wedle potrzeby-zazwyczaj najlepszym rozwiązaniem jest szybki zakup butów i Sovereignty,ale jeśli mocno wygrywasz linię to możesz pójść np. w void stone.
Praca zespołowa
Gramy jak standardowy guardian-wbijamy się pierwsi,ochraniamy ciałem bardziej miękkie cele z naszej drużyny,staramy się uprzykrzyć życie wrogom za pomocą naszego wachlarza CC.Nie last hitujemy i staramy się oddawać kille naszym partnerom z drużyny,zazwyczaj jest to dla nich bardziej opłacalne.Kumbhakarna posiada również bardzo mocną inicjację-w teamfighcie powinniśmy wbić się z jedynki,uśpić pobliskich wrogów a potem wybić z ulti w powietrze najmocniejszy cel wroga.Najlepiej używać go na miękkich przeciwnikach.
Junglowanie
Prawdopodobnie Kumbhakarna nie był by takim złym junglerem,ale to jest poradnik dotyczący supporta.
Podsumowanie
Mam nadzieję,że mój poradnik był dla Was przydatny.Dziękuję za uwagę.


Reklama

Komentarze


avatarDeGreZet (713)
Mystical Mail nie jest na Kumbę bo wtedy natychmiast zadajesz obrażenia wrogom w pobliżu i twoje mermerize nie działa - czyli tak jakby zabijasz jeden ze swoich skilli. ;__;
29.04.2014 (12:33)
avatarArchont (12)
O,faktycznie,nie wziąłem tego pod uwagę.Już usuwam z builda
29.04.2014 (12:42)
avatarAgraelRaelag
Sugerowałbym buty pod cd i chyba bym maxowal 3 jako pierwszą skoro to build pod tanka supportującego ADC.
29.04.2014 (14:47)
avatarArchont (12)
Od CD mamy breastplate of Valor,a co do maksowania 3 to szkoda marnować sporej bazy z jedynki.No i na linii nasz ADC i tak obudzi wroga podczas walki,maksowanie 3 przydałoby się tylko na megapasywną grę.
29.04.2014 (14:51)
avatarAgraelRaelag
Co do 3 to może masz racje, ale z butami to się nie zgodze ;)
29.04.2014 (15:33)
avatarGlacio
A, bo dłuższe uśpienie nie przyda się jak ucieka twój adc. Zapomniałem, że tank ma mieć dmg, a nie bronić, dzięki za przypomnienie.
29.04.2014 (15:43)
avatarup
Jak nie umiesz grać supportem albo twój hu nter nie umie grać to maksuj 3 żeby ratować mu dupe. Kurde. Ale logiczne.
29.04.2014 (15:47)
avatarsuperg2 (77)
widzisz czyli nie tylko ja kupowałem mysthicala na kumbe a wy mnie tak hejtowliscie ;_______;
29.04.2014 (15:51)
avatarDeGreZet (713)
Nie hejtowali tylko pisali Ci, ze nie umiesz grać, dając sensowne rady.
Bosze dzieci nie potrafią zrozumieć, że ktoś może wiedzieć lepiej....
29.04.2014 (16:01)
avatarTripiston (258)
Ooooo święte słowa DeGreZet =]
29.04.2014 (16:07)
avatarArchont (12)
Już dodałem sprostowanie w rozdziale "umiejętności" na temat maksowania trójki.
29.04.2014 (16:17)
avatarDeGreZet (713)
I chwała Ci za to! W końcu ktoś kto potrafi wykorzystać rady starszych wyjadaczy, a nie tylko olać je i nazwać hejtem.
29.04.2014 (16:20)
avatarsuperg2 (77)
ok , ale pisalem z czekotupka i bede z nim mial 1vs1 http://www.twitch.tv/czekotupka
29.04.2014 (16:28)
avatarShirei (1308)
Jako że robisz się pod full tanka na duo z ADC, to proponowałbym zmienić Void Stone'a na coś innego, bo twojemu ADC i tak nie przyda się zmniejszona redukcja obrażeń magicznych u wroga. Możesz spytać tych "wyjadaczy" co by ci polecili, osobiście brałbym ten przedmiot jako ostatni sytuacyjny. Jeśli masz takich wrogów, że potrzebujesz wszystkiego po trochu to polecam Hide of the Urchin.
29.04.2014 (16:44)
avatarArchont (12)
Nie uważam void stone za zły pomysł,bo zazwyczaj zdobywamy go wtedy,gdy już dawno jesteśmy poza linią.A on ładnie boostuje nam(i magicznym sojusznikom)dmg oraz zwiększa nieco wytrzymałość.Poczekam aż ktoś inny się wypowie na temat hide of the urchin,ale dla mnie to trzeba by go szybko zrushować,żeby w pełni wykorzystać potencjał,a do rushu wygodniejsze jest dla mnie sovereignity.
29.04.2014 (16:47)
avatarDeGreZet (713)
Void jest kupowany w late game, więc przyda się w teamfightach.
29.04.2014 (17:24)
avatarAdamkazmirowicz
DeGreZet w late game obniżenie czyjejś obrony o 15 to naprawdę dużo no nie? Super item pod late game!
Pestilence lepsze na late game aby obniżyć HP5 / Healing wrogów w TF`ach jest to o wiele lepsze niż te 15 defense`a które można zastąpić redukcją Leczenia o 40%
29.06.2014 (20:00)
avatarArchont (12)
No,z tym hp/5 to żeś dowalił.To przecież najgorsza statystyka w grze,kompletnie nieprzydatna w walce.A na healujących się wrogów lepiej jest,żeby ktoś inny z teamu kupić weakening cursa,niż marnować slota na DWADZIEŚCIA,nie czterdzieści procent obniżonego healowania.I wbrew pozorom,na papierach te 15 obrony to bardzo dużo,nierzadko prawie połowa ich obrony.
15.07.2014 (1:18)
Aby dodać komentarz musisz być zalogowany/zarejestrowany Zarejestruj się!