Mage, tank i support w jednym!

Dodane przez  Nakkav 17.11.2016 (23:02)

Zhong Kui
Podstawowe informacje
ocena
BógZhong Kui0830
Kupione przedmioty
Podstawowe
full dmg
sytuacyjne
Reklama
Umiejetności
Expose Evil
1234567891011121314151617181920
Exorcism
1234567891011121314151617181920
Book of Demons
1234567891011121314151617181920
Recall Demons
1234567891011121314151617181920
Opis Buildu
Wprowadzenie
Zhong Kui to bardzo wyjątkowy mag - jego umiejętności mają bardzo krótki zasięg, a sam bóg często znajduje się (w przeciwieństwie do innych magów) w samym środku teamfightów. Nie martwcie się! Z pomocą przychodzi pasywna umiejętność i build, który wam przedstawiam ;)

Nie wstawiam tutaj zbędnych obrazków, napiszę to, co uważam za najważniejsze.
Plusy i Minusy
Plusy:
- bardzo łatwo trafić umiejętnościami (pomimo ich krótkich zasięgów),
- ogromne leczenie z comba 1+2 umiejętności,
- ogromna ilość życia i spora wytrzymałość, a przy tym ogromne obrażenia!
- stun z comba 1+3,
- slow na 1 umiejętności,
- łatwy i szybki push,
- drugi basic atack dzięki pasywce ;3

Minusy:
- niewielki zasięg umiejętności (zwłaszcza 2 i 3),
- ult zadaje ogromne obrażenia, niestety są one rozłożone aż na 5 sekund,
- brak jakiejkolwiek ucieczki (co prawda można liczyć na slowa i stuna w ostateczności).
Umiejętności
1. UMIEJĘTNOŚĆ PASYWNA
Bardzo ważnym elementem gry Zhong Kuiem jest posiadanie naładowanej pasywki. Stacki zdobywa się używając 2 umiejętności na wrogach (bogach, bądź minionach) naznaczonych 1 umiejętnością. Uwierzcie, ilość zmniejszonych obrażeń dzięki magicznej i fizycznej protekcji będzie podobna do "tanków" z waszej drużyny. We wczesnej fazie gry zbierajcie stacki bezpiecznie, w late game nie ma się czego bać - nawet jeśli oberwiemy to duszki wyleczą nas z tych obrażeń. Warto pamiętać, że stacki resetują się po zakończonym ulcie lub po śmierci!

2. UMIEJĘTNOŚĆ NR 1
Expose Evil to bardzo przyjemna umiejętność, która spowalnia wszystkich naznaczonych wrogów i zadaje im obrażenia co sekundę przez 5 sekund. Skill ten ma najdłuższy zasięg ze wszystkich umiejętności boga, dodatkowo naprawdę łatwo nim trafić. Pamiętajcie, że jeśli na naznaczonym przez tę umiejętność przeciwniku użyjecie 2 lub 3 skilla to odpowiednio wyleczycie się lub zwiększycie długość stuna, oraz zadacie natychmiastowe 40% obrażeń 1 umiejętności.

3. UMIEJĘTNOŚĆ NR 2
Główna umiejętność Zhonga. Odbiera natychmiastowe obrażenia w stożku. Używając na 1 skillu zapewnia leczenie. Stosunkowo szybki czas odnowienia umiejętności. Dobra do burstu i pushowania. Dobra do wszystkiego :)

4. UMIEJĘTNOŚĆ NR 3
Zhong kręci wokół siebie pędzlem zadając obrażenia i stunując wszystkich przeciwników dookoła niego. Przydatne do ucieczki. Gdy umiejętność jest załadowana to lata przy nas małe coś strzelające basic atackami razem z nami zadając 50% naszych obrażeń. Latające coś znika, gdy umiejętność się ładuje. Używając na bogu naznaczonym 1 skillem wydłużamy czas zestunowania.

5. UMIEJĘTNOŚĆ "OSTATECZNA" xD
W dosyć sporym obszarze wokół Zhonga wszyscy przeciwnicy otrzymują obrażenia od duszków wylatujących z naszej torby. Obrażenia całkiem spore! Warto być w samym środku teamfightu, rzucić najpierw 3 skill do zestunowania, a następnie w jak największą ilość przeciwników trafić pierwszą umiejętnością. Bogowie są MOOOOCNO spowolnieniu, a my za nimi biegami razem z duszkami i drugą umiejętnością kosząc wszystkich. Dzięki buildowi, który przedstawiam mamy naprawdę ogromną ilość życia i wytrzymałości - gwarantuję, szybko nie zginiecie, a kilka quadra czy pentakilli się wbiło ;)

Możliwe kombinacje:
1+2 - zbieranie stacków do pasywki i leczenie
1+3 - zwiększenie trwania stuna
2>3>1>4 + spam skillami - gdy widzimy, że wrogowie stoją razem, ale są "zajęci" innymi naszymi sojusznikami to śmiało!
1>4>2/3 - bezpieczniejsza wersja kokszenia
Przedmioty
Podstawowy build przedstawia przedmioty, które zapewniają nam dużą ilość życia, przeżywalność, a przy tym ogromne obrażenia i penetrację - zdecydowanie polecam.

Build full dmg to typowy build na maga. Jesteśmy wtedy papierkami, ale obrażenia są jeszcze większe.

Sytuacyjne (w buildzie podstawowym za gem of isolation, gdyż i tak mamy slow w 1 skillu, no ale im więcej tym lepiej ;>):
- Divine ruin, gdy przeciwnicy mają healera,
- Celestial Legion Helm, gdy wśród przeciwników jest dużo postaci atakujących fizycznie, a zwłaszcza kupujących przedmioty pod obrażenia krytyczne,
- Obsidian Shard, gdy wśród przeciwników są same wytrzymałe "grubasy" ;)
Praca zespołowa
Zhong Kui kosi sam, taka prawda, ale oczywiście im więcej cc posiada nasz team tym lepiej. Czasem warto poczekać aż przeciwnicy zużyją "najmocniejsze" umiejętności na naszych sojuszników, potem nam już nie uciekną.

Świetnym junglerem współpracującym z Zhongiem jest Hun Batz, Bakasura i Susano.
Z Odinem, Ymirem, Hadesem, Cupidem, Aresem i Bacchusem również gra się świetnie, właściwie to każdym bohaterem Smite ;)
Junglowanie
Zdecydowanie nie dla Zhonga. Mobilność go wyklucza.
Podsumowanie
Podsumowanie zróbcie sobie sami, zagrajcie, wypróbujcie i oceńcie!


Reklama

Komentarze


Ten artykuł nie został jeszcze skomentowany.

Aby dodać komentarz musisz być zalogowany/zarejestrowany Zarejestruj się!