MageNeith

Dodane przez  Grey 27.04.2015 (20:23)

Neith
Podstawowe informacje
ocena
BógNeith72227
Kupione przedmioty
Podstawowe
Ostatni
Aktywy
Reklama
Umiejetności
Spirit Arrow
1234567891011121314151617181920
Unravel
1234567891011121314151617181920
BackFlip
1234567891011121314151617181920
World Weaver
1234567891011121314151617181920
Opis Buildu
Wprowadzenie


Build nastawiony jest na skille. Jest grywalny może nie na conqueście ale na joust(3v3/1v1 do platyny) i siege daje rade.
Gra taką Neith jest zabawna ale też efektowna przy teamie nastawionym na combo.
Plusy i Minusy
+Wysoki dmg ze skili.
+Dobry suistan (2 + Asi)
+Ucieczka
+Przyjemna do gry
+Łatwa i przyjazna dla nowych graczy adc (nie wymaga tak bardzo AA)

-Papier jak każdy hunter
-Podatna na CC (brak żadnego immue)
-Jeżeli spudłujemy 1 nie możemy wymieniać ciosów z przeciwnymi adc.
Umiejętności
(Paasive) - Złamana nić pojawia się w ostatniej lokalizacji każdego umierającego wroga. Jej zdolności mają skutki uboczne, kiedy użyjesz ich na złamaną nić. Te nici trwają przez 1 minutę.

Czyli zabity przeciwnik zostawia nić która wzmacnia nasze 1 i 2. Można stworzyć używając 3.

Spirit Arrow(1) - Neith wystrzeliwuje pocisk. Pierwszy wróg otrzymuje obrażenia i jest unieruchomiony. Kolejni wrogowie otrzymują 75% obrażeń i czasu trwania unieruchomienia. Jeśli Spirit Arrow natrafi złamaną nić, detonuje, zadając dodatkowe 100% obrażeń i zadając obrażenia dla wszystkich przeciwników w okolicy.

Główne źródło dmg u mage-neith. Łatwa do trafienia umiejętność która unieruchamia dzięki której możemy łatwo nałożyć autoataki i 2.


Unravel(2) -Neith wypuszcza nici, które implodują zadając obrażenia i lecząc ją (do 3 celów) zmniejszając jednocześnie ich prędkość ataków, jeżeli złamana nić jest w obszarze działania skila daje to neith dodatkowe leczenie.

Skill dzięki któremu ten build jest możliwy, rekompensuje brak wczesnego lifesteala. Posiada dobry dmg, debuff a użyty na pasywce daje ogromne leczenie.


BackFlip(3) - Neith robi salto do tyłu w powietrzu, tworząc złamaną nić, gdy skacze zadaje obrażenia i spowalnia wrogów w obszarze przed nią.

Ucieczka Neith która spowalnia przeciwników ale także zadaje obrażenia więc jeżeli przeciwnik kręci się wokół minionów możemy go wykończyć naszą 3. Zostawia passywkę przez co jeżeli przeciwnik nie ma na początku butów możemy wykonać kombo 3-1.

World Weaver(4) - Neith ładuje się i wystrzeliwuje strzałę, szukając swojego celu i przechodząc przez wszystkie przeszkody. Zadając wrogowi obrażenia i ogłuszając go, kiedy złamana nić jest trafiona zastosuje te same skutki dla wszystkich w okolicy. Strzała może być zwolniona szybciej ze zmniejszonymi obrażeniami.

Umiejętność która ma wiele zastosowań najbardziej popularnym jest dobijanie, ale możemy także ogłuszyć wroga który goni naszego sojusznika lub wysłać ult na inną linię gdy np. ktoś gankuje inną linię. Ładujemy ult do końca kółka jeżeli tylko możemy. I pamiętamy że chang'e jest praktycznie nie zabijalna dla nas z ulta.
Przedmioty
Przedmioty mamy o góry, od siebie napiszę że otrzymujemy z nich podstawowy cooldown i szybkość ataku. Ogółem build jest nastawiony na siłe i penetrację aby maksymalnie wykorzystać potencjał przeliczników które są wysokie 90/80/80/120%.

Ostatni przedmiot zależy od tego czego potrzebujemy.

Hydra oferuje passywkę pomocną w pushu wież i zabijaniu przeciwnika na prawie kombo.

Rage - Nasza szybkość ataku nie jest zła buty i Asi dają jej troche więc jest też dobrym przedmiotem kontra silnych adc(głównie nafeedowanych)

Magi - bańka jest bardzo użyteczna przeciwko Aresowi/Chang'e/Artemis ponieważ jeżeli nikt jej nie zbije zablokuje ich jedyny CC z ulta.
Praca zespołowa
Neith dobrze współpracuje z drużyną z wysokim CC, posiada bardzo dobry push przez co umożliwa wybranie maga ze słabszym pushem na jousta (np.Freya). Naszym zadaniem jest postawienie jeżeli to możliwe nici z 3 i przysparzanie ogromnych szkód z dystansu. Pamiętajmy że nasz ult bije w late około 900~ w papiera więc wystarczy zniżyć przeciwnika na 30% i ultować w najgorszym wypadku obijemy jego sojusznika lub zużyjemy aegis co ułatwi naszej drużynie walkę.

Junglowanie
Joust 1v1 Bany

Baka(criple które nie pozoli nam na ucieczkę, jest ogromnie szybki i na pewno jak raz się przyklei to się nie odklei.) Must ban

Chronos - Bardzo wymagający przeciwnik ze względu na ogromną szybkość poruszania się, wielki dmg na wieże i ult który cofa jego cd i zdrowie w czasie. Banujemy lub próbujemy uciekać i walczyć kiedy nie ma aktywnej 2. Sprint to obowiązek.

Freya - Słabsza wersja Chronosa która nie posiada takiego dmg na wieże i walczy wręcz bez używania 2. Mimo tego jej dmg jest ogromny i każdy banish musi być od razu kontrowany przez nas odskokiem. Trzymamy ją na dystans unieruchomieniem i kryjemy się za minionami jeżeli włączy 1+2 gdyż wtedy nie posiada AOE a potem jest bezbronna.

Loki - Bardzo silny burst, jungluje aby prześcignąć nas w lvlu i zburstować a kiedy mu się nie uda zacznie wybijać miniony i backdoorować kukiełką i hitem lub tylko bedzie czyścić i czekać aż zrobimy błąd warto uzbroić się w beads/magi i nemean lion i shield of underworld które odbiją część w niego przez co niekiedy sam może paść.

Kali ostrożnie trzymamy na dystans kupujemy beads i sprint.





Podsumowanie
Postaram się dodać obrazki. Proszę o konstruktywną krytykę a nie "Zły build adc bez rękawiczki ssie noob daje 1". Prawdopodobnie coś jeszcze dopisze bo mało mi się zdaje


Reklama

Komentarze


avatarihjasty (907)
E tam łapy, srapy neith ma taką dwójkę ze lapy to nie jej core. Może i bijesz ze skilli po 900 czy ile, ale krytyki na hitach bija tyle samo, hity masz co sekunde ulta co 90 sec czy ile tam piszę przybliżoną wartość. Dobrze kombinujesz coś nowego, ale adc jest taka specyficzna postacia ze nie ma co kombinowac zalozyc klasyk jak na kazdego innego i niszyc hitami i popisywac sie unikami :) Masz 4 na zachęte za opis postaci i skilli.
27.04.2015 (21:46)
avatarRyszardzislaw (308)
Akurat Neith jest jedynym takim adc (może teraz jeszcze medusa), gdzie można ją budować troszkę inaczej. Nie raz na Neith budowałem transescedence zamiast rękawiczki (właśnie ze względu na heal z dwójki) i spisywało się to całkiem nieźle. Jotunna też testowałem i też się nawet dobrze spisywał, 1 sama w sobie jest mocna, a jak można używać jej częściej to pogrom. Jeśli jednak chcesz budować Neith inaczej zalecałbym jednak wyrzucić titans bana. Zwłaszcza, że prócz jotunna kupujesz asi, co sprawia, że z tymi 3 przedmiotami osiągasz limit penetracji -trochę strata bonusu. Zamiast Titana polecałbym deathbringer+malice lub deathbringer+rage.

Daję 5, za całokształt pracy. Naprawdę radzę spróbować transescedence (jak się kupuje go jako 1 to bezsens też trochę kupować bluestone, z maną problemów mieć nie będziemy), ninja, jotunn, asi, deathbringer, malice. Również powinien się spisywać całkiem dobrze. :>
27.04.2015 (22:33)
avatarQosmoAlone (48)
"Jeśli jednak chcesz budować Neith inaczej zalecałbym jednak wyrzucić titans bana. Zwłaszcza, że prócz jotunna kupujesz asi, co sprawia, że z tymi 3 przedmiotami osiągasz limit penetracji -trochę strata bonusu." - słucham?
Titans Bane nie daje ci penetracji jako takiej, tylko obniża obronę ofiary. Tak więc build pod względem mechaniki jest jak najbardziej w porządku.

Niestety minusem buildu jest słaby lategame, o ile nie trafisz 2jką wrogiego adc to po prostu przegrasz wymianę ciosów.
27.04.2015 (22:49)
avatarRyszardzislaw (308)
Tak, jest w porządku, o ile każdy wróg w przeciwnej drużynie ma po 200+ fizycznych protekcji, inaczej też jest to moim zdaniem marnowanie miejsca. Adc ma na zadaniu eliminowanie magów, wrogich adc oraz asasynów. Do tego lepiej już będzie sieknąć raz a porządniej krytem z basika, niż pozbawić ich aż 10 (w porywach do 30) protekcji. Mając tyle penetracji z asi i jotunna tanków i tak skille będą bolały. Warto też wspomnieć, że deathbringer, czy malice dodają więcej fizycznej siły niż titan's bane, więc skuteczność skilli wcale tak nie ucierpi, natomiast siła basików wzrośnie baaaardzo. A tak jak wspomniałeś, minusem jest late game -mając 2 itemy pod kryta i w late można namieszać.
27.04.2015 (22:59)
avataraditirex (1071)
Cóż build nowy ale no adc bez krytów? Powiedzmy że walczysz przeciwko innemu adc, tyle że on ma kryty, ty walisz z basica z 230, a on wali ci kryta po 800, bo może, z przeciwnym adc wygrasz tylko wtedy, jak trafisz na nuba nie umiejącego trafiać basicamiXD. Co do podsumowania no i co z tego że nie masz rękawiczki? Trasedence BUFFUJE CI HEALA Z 2! Z 3 archerów możesz se wyhealować CAŁE ŻYCIA bo to niff. Jak dla mnie niff nawet żadnego itema pod kradniecie życia nie potrzebuje XD. Taki build jaki ty zrobiłeś, zrobiłem kiedyś na arenie dla zwały, kampiłem na lewej "jungli" z ultem i czekałem aż ktoś będzie miał low healta i komuś ukradnę fraga XD.
daje 3/5 bo da się z takim buildem grać na początku meczu, później jak koleś zrobi kryty i jeszcze jak to banan, 800 kryta za darmo i nawet ten livesteal ci nie pomoże. No chyba że to gościu nie umiejący trafiać basicami. I jeszcze coś jak marudzisz na ulta artemis pamiętajmy o bardzo użytecznym przedmiocie jak puri, oraz skillu backflip który przenosi cię na drugi koniec lini. ;)
28.04.2015 (14:40)
avatarmeksyk (17)
Jak dla mnie build bez sensu, adc nie bedzie magiem. Zero crytów, każdy ogarnięty adc wygrywa. Jakoś nie jestem w stanie uwierzyć, że ktokolwiek dałby radę dojść do platyny na tym buildzie, dodaj jakieś screeny z meczów ligowych. Jak dla mnie neith jest zbyt srednia na ten tryb (1v1). Co do banów: Chronos nie tylko bije basicami, opis dotyczący kali nic nie wnosi, dobrze wykorzystany doskok+ stun + creeping curse i po sprawie. Zapomniałeś jeszcze o paru top pickach jak np: He bo, Chang`e, Mercury, Herc, no i Osiris, który idealnie cię skontruje.
28.04.2015 (20:31)
avatarMondraker (6)
Lubię buildy które są inne, więc spędziłem dzisiaj z 30 min w Excel'u robiąc masę obliczeń, żeby znaleźć zastosowanie dla tego buildu i oto do czego doszedłem:
- Build bez Rage'a zadaje średnio jakieś 30% mniej obrażeń niż build z Rage'em
- Zakładając że trafisz wszystkie skille i basici, Twój build potrzebuje 11 sekund żeby zabić moją Athenę oraz 7 sekund na typowego solo Vamanę (standardowy hunter build odpowiednio - 8 sekund i 5,5 sekundy)
ALE:
- Crity nie działają na wieże, więc twój build będzie lepszy do pushowania

Moja propozycja to zmienić zastosowanie z adc na solo (skoro jest to mage-neith)
- Zamienić Jotunn's na Breastplate (550 mana = 15 power dzięki Tanscendence)
- Rage przed titan's bane

Dzięki obronie, przy wymianie cisosów 1vs1 ze standardowym hunterem są równe szanse (jak wszyscy trafią wszystko to on wygra, ale zostanie mu 100 hp)
01.05.2015 (12:43)
Aby dodać komentarz musisz być zalogowany/zarejestrowany Zarejestruj się!