MagicMiir - YOU SHALL NOT PASS [KONKURS#2]

Dodane przez  cake 15.06.2013 (14:31)

Ymir
Podstawowe informacje
ocena
BógYmir61998
Kupione przedmioty
Podstawowe
Opcjonalne
mid-late game
Itemy Startowe
Reklama
Umiejetności
Ice Wall
1234567891011121314151617181920
Glacial Strike
1234567891011121314151617181920
Frost Breath
1234567891011121314151617181920
Shards of Ice
1234567891011121314151617181920
Opis Buildu
Wprowadzenie
Witam ^^
Dziś przedstawię wam poradnik do Ymir'a, jednego z najlepszych tanków w grze.
Z góry przepraszam za to, że poradnik to tylko ściana tekstu, ale możliwości na stronie są dość ograniczone, więc starałem się zrobić to jak najlepiej potrafię :P
Tutaj parę objaśnień:
CDR - cooldon reduction
Zoning
Bodyblock - przytrzymywanie przeciwników lub creepów ciałem
CC - crowd control
HoG - Hand of the gods


Plusy i Minusy
Plusy:
+ Praktycznie najlepsze podstawowe staty w grze - duuuużo życia i Def'a
- Niesamowity DMG z auto w early game'ie dzięki pasywce oraz dużej ilości Physical power'a.
- Świetny inicjator/Disabler
- Duże ciało dobre do Bodyblock'ów (genialne z jego ścianą )
+ Dobry Base Dmg umiejętności
+ Jeden z najlepszych zoner'ów w grze
Minusy:
- Po zużyciu ściany/stuna (których przeważnie używamy jako inicjacja) praktycznie nie ma ucieczki, jest łatwym celem (chociaż i tak wytrzymały jak cholera xD )
-Ulti niesamowicie trudne do trafienia
-Słaby scaling umiejętności
Umiejętności
0) Frost Breath Pasywka
Daje nam dobry Dmg w early game'ie oraz umożliwia zbudowanie Ymira pod AD (AWWWWW YEAH)
1) Ice Wall Ściana
YOU SHALL NOT PASS - Jedna z ciekawszych umiejętności. Pozwala nam odciąć przeciwnikom drogę ucieczki (szczególnie dobre w dżungli), spowolnić ich (zatrzymać na tyle, aby znaleźli się w zasięgu stun'a), oraz służy jako nasza ucieczka ( w trakcie biegu po prostu stawiamy ścianę pod siebie UWAGA: NIE DZIAŁA GDY JESTEŚMY ZESLOWOWANI ). Dodatkowo możemy nią rozdzielić walczących sojuszników od wrogów i uratować im tyłek ^^
2) Glacial Strike Kolce
Dobra umiejętność - ma spore obrażenia oraz niezłego slow'a. Bardzo trudno nią trafić bez wcześniejszego zestunowania przeciwnika - najczęściej używamy z [3].
3) Frost Breath Stun
YOU SHALL NOT PASS - chyba najlepszy stun w grze. Duży zasięg i trwa 2s. najlepsza umiejętność Ymir'a, jednak jej długi cooldown jest uciażliwy.
4) Shards of Ice Ulti
Dość specyficzne ulti. Służy głównie do zone'owania przeciwników. przydatne jest również 30% slow'a które oferuje. Jeśli mamy na linii partnera z dobrym CC, możemy maxować je wcześniej, jednak ja preferuje wpierw wymaxować nasz stun i kolce.

Co do zagrań, to mamy parę opcji:
-jeśl mamy blink'a: blink> [3] >[2]
- [1] do odcięcia drogi (nie używamy ścian gdy przeciwnik ma wyskok, zablokuje to tylko i wyłącznie nas) potem [3] i [2]
- [3], potem [1], podbiegamy do ściany w taki sposób, aby przyblokować przeciwnika >[4]
- w dżungli: [1] > [4] ( pamiętamy o wyskoku)
Jest to tylko parę zagrań, ale do reszty dojdziecie sami. To sprawa wprawy. Pamiętajcie jednak że potrzebna jest współpraca z Carry, bo bez niego nie będziemy mieli dużych obrażeń.
Przedmioty
EARLY GAME
-Zaczynamy standardowo Vanguardem, do tego HoG (ewntualnie Girdle of might, jednak HoG ma lepszą synergię z Blink'iem i stunem Ymira) oraz Blink. Umijętności ulepszamy według uznania, jednak polecam wczesne kupienie 2/3 poziomu Blink'a oraz kupienie 2/3 poziomu HoG'a jak tylko zaczną się walki na Gold Fury i Fire Giant'cie.
-BUTY - mamy do wyboru Celerusy albo Butki Tanka. generalni reguła jest taka - jeżeli mamy przewagę w farmie/killach możemy kupić celerusy (Dają nam lepszą prędkośc, czyli lepszą kontrole nad wrogiem, dodatkowy CDR, do tego są dość tanie, więc szybciej kupimy następny przedmiot, jednak przed kupnem Hide'a (lub innego itemka pod Def) jesteśmy dość mało wytrzymali, na co warto zwrócić uwagę.)). Jeżeli walka jest wyrównana, lub przeciwnik ma nad nami przewagę, kupujemy Reinforced Boots (podstawowy Def przeciwko obydwu typom obrażeń i dobry Sustain). Jeśli chcemy wcześnie gankować boga AP na midzie, również polecam butki tanka.
-PHYS. PROT. - Po butkach czas na WIĘCEJ DEF'A!!! Jeżeli nie mamy akurat silnego castera na lini, lub nawet dwóch bogów magicznych, proponuje zacząć od obrony fizycznej (jeżeli trafi nam się caster/dużo magii na linii to kupujemy Magic D i potem wracamy tutaj). Moim zdaniem najlepszym wyborem jest Hide of the nemean lion na drugim poziomie ( jeżeli przeciwnika ma bogów z silnymi auto atakami (Anhur,Xbal Nezha itp. ) możemy wymaxować nasz hide. Nie jest to jednak zawsze konieczne, ponieważ jego 3. poziom daj nam stosunkowo mały bonus za dość wysoką cenę, a ważniejsza w nim jest pasywka. Jeśli więc z niej nie korzystamy, możemy przejść do następnego przedmiotu i później dopiero dokończyć Hide . Generalnie kupujemy Magiczną i fizyczną obronę na zmianę, aby utrzymać dobry balans, jeśli przeciwnik ma dużo bogów jednego typu (Mag./Phys.), możemy skupić się bardziej na jednym typie Def'a . Po kupieniu czegoś pod Magic D mamy do parę opcji do wyboru:
-Breastplate of Valor - dobry Phys Prot. i CDR
-Sovereignity -NIESAMOWICIE MOCNY ITEM, daje gigantyczną ilość życia i obrony nam i sojusznikom, jest jednak dość drogi, więc kupujemy gdy mamy dość spory zapas złota.
- Midgardian Mail - dobry Def i HP, świetnie kombinuje się z pasywką Hide'a, jednak kupowałbym tylko w sytuacji gdy nie będziemy w stanie przetrwać starcia z AD carry przeciwnika, ponieważ daje nam dobrą możliwość ucieczki

-MAGIC PROT - Generalnie mamy dwa itemy do wyboru - Bulwark albo Magi's blessing. Kupujemy je zależnie od sytuacji Magi's gdy druga drużyna ma dużo CC i innych combosów ( przykładowo Anubis - pochłaniamy jego stun i już nic nam nie zrobi),a Bulwark gdy nie ma takiej potrzeby i bardziej przydałaby się dodatkowa ochrona. Na Ymir'rze wolę generalnie Magi's, bo nie mamy skoku do inicjacji, więc łatwo nas powstrzymać.

Jeśli w przeciwnej drużynie jest dużo slow'ów śmieszny jest też winged wand.
Przez całą grę, od +-5 minuty kupujemy Wardy
Praca zespołowa
Co do "Pracy zespołowej", to warto pamiętać że Ymir jest Tankiem, czyli żyje tylko po to, żeby ratować dupsko swojemu Carry i pomagać drużynie.Jeśli uratujemy tyłek partnera i zginiemy, jest ok. Jego życie jest ważniejsze niż nasze.
Przeciwnik inicjuje? STUN TO DA FACE. Przeciwnik jest w niewygodnej pozycji? STUN TO DA FACE. Przeciwnik próbuje uciec? Stawiamy mu ścianę, a potem STUN TO DA FACE.
Obrażeniami zajmie się nasz carry.
Zabezpieczamy lub kradniemy GF i FG HoG'iem i ultem.
Wardujemy WAŻNE
Dajemy naszemu Carry jak najwięcej farmy ( dajemy Buffy/ lasthity)


Junglowanie
NIE , no chyba że idziemy w AD :P
Podsumowanie
YMIR MIAŻDŻYĆ, YMIR ROZWALAĆ
TL;DR
Ymir to jeden z najlepszych Tanków/Supportów w grze. Miota przeciwnikami jak szatan( chociaz to może bardziej sobek :P), ale i tak jego stun i ściany zapewniają carry bezpieczeństwo, a zarazem Miir może robić z przeciwnikiem co chcę. Duże obrażenia i kontrola w "timfajtach" dzięki stunom, kolcom, ścianom i ulti.
To chyba na tyle, może napiszę coś o innych tankach, albo o tankach ogólnie w przyszłości.
Sorry za literówki :P
Liczę na konstruktywną krytykę i mam nadzieję że poradnik się przyda
Pozdrawiam
Cake :D


Reklama

Komentarze


avatarCake
JAKIE DODANE PRZEZ GOŚĆ?! Wylogowało mnie w trakcie pisania? Czuje się oszukany :'(
15.06.2013 (14:32)
avatarWhite (35)
Fajny... Bardzo się rozpisałeś :D
15.06.2013 (16:00)
avatarWhite (35)
Jesteś głodny ? STUN TO DA FACE
16.06.2013 (10:57)
avatarWixa (1253)
Cake, build przypisałem już do Ciebie ;) Następnym razem pisz poprzez "Kontakt", a zajmę się tym szybciej :)
17.06.2013 (12:13)
avatarcake (5)
Dzięki
17.06.2013 (13:18)
avatarpawlo
czy to aktualne?
30.11.2013 (16:25)
Aby dodać komentarz musisz być zalogowany/zarejestrowany Zarejestruj się!