Niezbyt piękny, ale niebezpieczny-Osiris solo lane build

Dodane przez  Regivo 15.12.2016 (1:00)

Osiris
Podstawowe informacje
ocena
BógOsiris5620
Kupione przedmioty
Podstawowe
Alternatywne
Może się przydać
Reklama
Umiejetności
Sickle Strike
1234567891011121314151617181920
Spirit Flail
1234567891011121314151617181920
Judgement Tether
1234567891011121314151617181920
Lord of the Afterlife
1234567891011121314151617181920
Opis Buildu
Wprowadzenie
Chciałbym wam przedstawić build Ozyrysa na solo lane, moim zdaniem jest on jednym z lepszych wojowników, zapraszam do czytania.
Plusy i Minusy
Plusy:
-slow i przyspieszenie szybkości ruchu
-tani koszt umiejętności
-dość duże CC
-pasyw pozwala nam przenikać przez przeszkody(klatka Odyna, mur Thora itp)
-blokada leczenia na 6s.

Minusy:
-jedyny skill do ucieczki to ult
-ciężki do trafienia ult
-w late game bez dmg dość słaby
-nawet ciężki do ogarnięcia
Umiejętności
Fragmented

Umiejętność pasywna, po użyciu skilla spala się część jego ciała(max 8) za każdą spaloną część dostaje złagodzenie obrażeń fizycznych o 2% i magicznych o 1%, gdy jest duchem może przenikać przez przeszkody(klatka Odyna itp), postać ducha działa przez 6 udanych auto-ataków.

Sickle Strike

Ozyrys rzuca przed siebie sierp zadając obrażenia pierwszemu napotkanemu przeciwnikowi i spowalnia go o 20% na 3s. CD-5s

Spirit Flail

Skill dystansowy, obszarowy. Ozyrys uderza w wybrane przez nas miejsce zadając obrażenia i dając nam 20% MS na 3 s. Gdy na wrogu jest efekt Sickle Strike zostaje on skasowany i nasz oponent zostaje spowolniony o 40% na 4s. CD-10s

Judgement Tether

Ozyrys rzuca swoimi bandażami we wszystkie strony i zmniejsza otrzymywane obrażenia od 10% do 30% + 5% na każdą sekundę.
Jeżeli bóg pozostanie w zasięgu bandaża przez 4s, zostanie on ogłuszony na 1,4s. CD-15s

Lord Of The AfterLife

Ozyrys rzuca się przed sobie zadając obrażenia w obszarze 15. Podczas używania ulti jest odporny na CC i natychmiastowo otrzymuje formę ducha po użyciu ulti. Jeżeli trafi boga ultem dostaje on blokadę leczenia na 6s. Miniony oraz campy z jungli otrzymują podwójne obrażenia. CD-90s



Przedmioty
Żniwo śmierci

Startowy item, za każdy udany atak podstawowy przywraca nam 6 pkt zdrowia i 2 pkt many.

Tabi Wojownika

Moim zdaniem jedyny słuszny wybór na Ozyrysa, daje nam siłę i MS.

Napierśnik Odwagi

Ozyrys potrzebuje defa, tutaj akurat fizycznego, moim zdaniem idealny, 75 phy defa,300 many i 20%CD

Bastion Nadziei

Tym razem magiczny deff, kupuje ten przedmiot ze względu na pasywkę, po za tym daje nam 60 magical defa, 200 hp oraz 20% redukcji kontroli tłumu

Mroźny Młot

Przedmiot stosowany na większości wojowników, nie muszę się tłumaczyć z wyboru tego itemu.

Qin's Sais

Item bardzo ważny, bez niego Ozyrys w late game pozostaje prawie bez dmg, dodatkowo jeszcze szybkość ataku przy naszych walorach połączonych z pasywką tego itemu.

Mistyczny Pancerz

Jeszcze trochę phy defa oraz 300 hp, w połączeniu z naszymi slowami i ogłuszeniami zabójcza pasywka.

Skóra Urchina

Jeżeli mamy problem z utrzymaniem się na mapie i wydaje się nam papierkowy zalecam podmienienie w zamian za Mistyczny Pancerz.

Zaczarowane Ostrze

Iteam zazwyczaj biorę jeżeli mamy w przeciwnym teamie 2/3 osoby o wysokiej szybkości ataku(np. Erlang Shen, Kali oraz adc)
Daje nam phy defa oraz dodatkową szybkość ataku, pasywnie zmniejsza szybkość ataku wrogich bogów o 20% i osłabia ich siłę fizyczną o 30 pkt w promieniu 55 stóp.

Tarcza Runiczna

Rzadko kupowany item na Ozyrysa, lecz przydaje się hdy mamy Sol, Kronosa w przeciwnym teamie, działa na podobnej zasadzie jak Zaczarowane Ostrze, zmniejsza siłę magiczną i szybkość ataku u wrogów. Daje nam 50 magical defa i 25 siły.

Zaraza

Item zastępczy za Bastion Nadziei, przydaje się nam kiedy w wrogim zespole znajduje się healer, po za tym daje nam więcej magical defa niż Bastion bo aż 80, tyle samo hp ale nie posiada zmniejszenia efektów kontroli tłumu.
Praca zespołowa
Ozyrys doskonale się sprawdza a team fightach, ponieważ posiada slow, stun oraz blokadę leczenia.
Co do slow'a, jest przydatny gdy kogoś gonimy, przeciwnik porusza się wolniej, przez co możemy go dogonić i zanotować fraga bądź asystę.
Ogłuszenie, zastępujemy tym supporta(np. ymira) gdy nie ma go w pobliżu ułatwiamy naszemu teamowi atak na przeciwnika.
W końcu blokada leczenia, idealne do team fightów, oczywiście ciężki skill do trafienia ale jak ogarniemy już go to możemy zrobić ogromną przewagę, gdy wrogi team posiada healera(np. Afrodytę) to jest ona praktycznie martwa.
Junglowanie
Dobrze też się nim gra na jungli, lecz preferuje go na solo lane.
Podsumowanie
Mam nadzieje że mój build przekonał was do Ozyrysa i przetestujecie go. Dziękuję za przeczytanie :)
Jeżeli są jakieś błędy proszę o napisanie w komentarzu


Reklama

Komentarze


avatarSzachista (3)
Mystical Mial na ostatni itemek to troche kiepski pomysł
15.12.2016 (10:55)
avatarRegivo (4)
częściej kupuje zaczarowane ostrze, ale mistyczny pancerz moim zdaniem też spoko wybór, kwestia gustu
15.12.2016 (15:40)
avatarPitchPL (221)
40 DMG w early to dużo damage. 40 dmg w late jednak już nie .
15.12.2016 (15:55)
avatarTygrysor (13)
Wg mnie sai quin trzeba kupić trochę wcześniej.
A witchblade nie tylko na Kali i Erlanga, ale także Rawanę, Bellone i wrogiego Osirisa.
15.12.2016 (17:18)
avatarokon12345 (7)
moim zdaniem napiersnik wystarczy i mistyczny jest zbedny, lepiej kupic witchblade i ich troche spowolnic i zabrac im troche dmg, ale to jest moje skromne zdanie :D
23.12.2016 (17:29)
Aby dodać komentarz musisz być zalogowany/zarejestrowany Zarejestruj się!