Pierwszy porządny build na Ciąge

Dodane przez  DeGreZet 20.10.2013 (13:31)

Chang'e
Podstawowe informacje
ocena
BógChang'e27696
Kupione przedmioty
Podstawowe
Na przebicie
Defensywa
Reklama
Umiejetności
Crescent Moon Dance
1234567891011121314151617181920
Moonlit Waltz
1234567891011121314151617181920
Moonflower Dance
1234567891011121314151617181920
Waxing Moon
1234567891011121314151617181920
Opis Buildu
Wprowadzenie


[OSTATNIO EDYTOWANO - 22/10/13]

Z racji braku dobrego poradnika do Chang'e na tym portalu postanowiłem takowy stworzyć.
Build przeznaczony jest do wspierania, ale dmg jest na tyle dobry, że można spokojnie carrować gry.

Chang'e to jedna z prostrzych postaci w grze, wszystkie jej skille są banalne w użyciu, a ich szerokość sprawia, że ciężko jest nimi spudłować Wystarczy kilka gier by ją ogarnąć.

Plusy i Minusy
+ Okropnie niski cd
+ Ogromny heal
+ Spory dmg
+ Op imunity z drugiego skilla
+ Łatwość gry
+ Bardzo mocny stun z ulti

- Mała obrona
- Brak skoku (chociaż to rekompensuje 2 skill)
- Przeciętne skalowanie obrażeń
Umiejętności
- Jade Rabbit

Całkiem fajny pasyw. Będąc w bazie kupujemy sobie po około 3 potki na manę i 1 potkę na hp i dzięki temu będziemy mogli dłużej trzymać się na linii i wysyłać naszego króliczka do sklepu.

- Crescent Moon Dance

Bardzo dobry skill do farmienia i nękania przeciwników. Z naszymi itemami cd spadnie do około 4s. Używamy go tak by trafiać jak najwięcej nadchodzących minionków i przy okazji zadać obrażenia wrogom. Nie będzie to trudne ponieważ zasięg jak na tego typu skill jest zadowalający.
Druga umiejętność jaką maksujemy. Dostaniemy dzięki niemu spory dmg przy bardzo niskim cd.


- Moonlit Waltz

Przesadzona umiejętność. Kontruje każde czasowe dmg i każde cc. Można bez problemu przenieść się pod wieże i uciec tym skillem. W team fighcie gdy większość wrogów będzie chciała się nas jak najszybciej pozbyć ten skill może znisczyć ich plan. Używamy gdy isnieje zagrożenie ze strony jak najwięszych obrażeń. Marne 8.5s cd z naszą redukcją, czyli Beads + Aegis. :P

- Moonflower Dance

Chyba najwięszy heal w grze. Dzięki niskiemu czasowi odnowienia będziemy mogli spamować tym dość często, a nasi sojusznicy będą nam wdzięczni. Staramy się leczyć tak aby skorzystała na tym jak najwięsza liczba sojuszników i naszych minionów.
Skill ten rozwijamy do końca jako pierwszy bo bedziemy go uzywać najczęściej (na początku).

UWAGA! W przypadku solo lane musimy rozdać trochę więcej pkt. w Crescent Moon Dance.

- Waxing Moon

Bardzo szybki stun o dużym zasięgu, który trwa nawet do 5s zadający całkiem spore obrażenia. Można nazwać go op z racji, że bardzo trudno jest nim spudłować.
Używamy by zainicjować teamfight, dobić uciekającego wroga lub samemu zniszczyć pojedyńczego przeciwnika.




Przedmioty
[PODSTAWOWE]
Kupujemy do gry 1v1, 3v3 oraz 5v5 w przypadku gdy tylko jedna osoba z drużyny wroga kupuje magic defa.

- Shoes of Focus

Redukcja cd o 15% sprawia, że nasze skille będę działać naprawdę często. Spam, spam, spam!
jak każde butki kupujemy na początku.

- Gem of Isolation

Następnym przwedmiotem będzie Gem, dzięki któremu dostaniemy trochę hp i many oraz świetnego pasywa spowalniającego trafionych wrogów.

- Polynomicon

Najlepszy item w grze, więc nie możne się bez niego obyć. Przy naszym cd, będzimy bić naprawdę ogromne dmg - naprzemiennie uderzamy pierwszym skillem i podstawowym atakiem.

- Rod of Tahuti

Podstawa dla niemal każdego (o ile nie KAŻDEGO) ap. Duże zwiększenie obrażeń, kupujemy zaraz po Polynomiconie ze względu na pasyw książki.

- Rod of Ascelpius

Niezłe staty i bardzo przydatny pasyw. Jeszcze bardziej zwiększa i tak duże leczenia.
Kupujemy jako przed ostatni przedmiot ponieważ są ważniejsze.


- Soul Reaver

Dosyć przydatny przedmiot dzięki bardzo dużej ilości dodatkowej mocy magicznej oraz świetnemu pasywowi zadającemu dodatkowe obrażenia zależne od hp wroga.

- Creeping Curse

Slow na długi czas, dzięki temu focusowany wróg nie bedzie miał szans na ucieczkę, a my będziemy mogli go łatwo trafić. Mniej przydatny niż dwa wcześniejsze, ale jednak. Zależnie od tego co jest potrzebne wybieramy pomiędzy dwoma wersjami.

- Girdle of Support

Duże dodatkowe obrażenia dla drużyny. Z racji, że Chang'e będzie trymać się blisko sojuszników by ich leczyć to ten przedmiot idealnie pasuje do tego stylu gry. Kupujemy gdy potrzebne jest większe przebicie, a nie kupiliśmy odpowiedniej wersji przedmiotów, bo przykładowo nagle wrogowie azmienili styl gry.

- Shell of Absorption

Bardzo dobry przedmiot. Pozwala znacząco zwiększyć przeżywalność Chang'e oraz pobliskich sojuszników. Najbardziej pożądany bo najlepiej pasuje do jej stylu gry.

[PRZEBICIE VS TANKS]
Kupujemu gdy u wroga, więcej niż 2 osoby kupiło jakiś item na magic defa lub u przeciwnika są minimum 2 tanki.

>>>

Najmniej przydatny item czyli Gem w tej wersji zamieniamy na lekko defensywny z przebiciem, czyli Focused Void Stone. Kupujemy ponieważ jest to jeden z najlepszych itemów na magiczne przebicie oraz przy okazji daje całkiem sporo defa i pocy magicznej.

>>>

Roda, który dawał nam zwiększenie mocy leczenia zamieniamy na świetny dla Chang'e item czyli Spear of the Magus. Daje 15 przebicia, a do tego redukuje odporność wroga po trafieniu go ze skilla, a z naszym 4s cd dla pierwszego skilla będziemy mogli ten efekt utrzymać.

Z aktywnych usuwamy to na zwiększenie obrażeń ponieważ z naszym przebiciem nie jest już przydatne.


[DEFENSYWA]

- Jedyny item na defa jaki można kupić na Chang'e. Daje bardzo dużo obrony i many oraz ma świetny pasyw, który w połączeniu z naszymi butkami redukuje czas odnowienia umiejętności najbardziej jak tylko się da.
W wersji na przebicie tego itemu nie kupujemy.
Praca zespołowa
[CONQUEST]

Zaczynamy od blue jeśli jest taka możliwość, ale to zależy od dżunglera. Niektórzy idą na blue przeciwnika, a inni zaczynają od środkowych furii. Najlepszymi liniami dla naszej postaci będą duo z ad carry, albo solo lane. Do 5 poziomu spokojnie sobie farmimy na solo, a na duo wspieramy carry, a gdy nadejdzie odpowiedni moment (5lvl) wzywamy naszego carry lub/oraz dżunglera do ataku i rozpoczynamy walkę przy użyciu ulti. Najlepiej jest to zrobić gdy wróg nie masz szans na ucieczkę - nie ma many lub wykorzystał skok bądź ma mało hp.
W mid game staramy się grac agresywniej - to ten moment kiedy mamy już Polynomicon i gankujemu inne linie lub dżunglujących przeciwników. Carrowanie w mid i late game polega na tym, że ściągamy wielu wrogów w jedno miejsce (przykładowo alejka w dżungli) i ciskamy w nich z ulti, a następnie z pierwszego skilla i podstawowego ataku. Przy pomocy carry lub ap z mida zabijemy spokojnie anwet do kilku przeciwników.
Push przy pomocy Polynomicona jest dość przywoity, wystarczy tylko co 2s używać skilla i ciskać z podstawowego ataku w wieżę.
Chang'e ma średni dmg z combo, ale bardzo niski cd, dlatego dobrze byłoby biegać z jakimś wsparciem w postaci carry lub tanka, bo samemu asasynem nie bedziemy.

[3V3]

W tym trybie gry nasza postać jest praktycznie bezużyteczna (pomijając heale) do czasu aż nie kupimy Polynomicona. Wtedy można już ciachać nawet do 3 wrogów na raz. Mimo to na tej jednej linii oraz w wąskiej dżungli ulti sprawdza się genialnie, ale trzeba mieć zgraną i ogarniętą drużynę, bo w przypadku noob premade nie ma co liczyć na łatwe zwycięstwo.
W dżungli zaczynamy z blue, które sobie zabieramy, po czym udajemy się na dmg i jako pierwsi uderzamy te potworki po czym szybko udajemy się na mida i zostawiamy obóz naszym sojusznikom. Takie rozwiązanie daje znacznie większego expa i dzięki niemu będziemy mieli najszybszy 5lvl.
Po zakupie Polynomicona stajemy się abrdzo agresywni i rozpoczynamy team fighty. polecam to robić w ten sposób - atakujemy wrogów z ulti oraz pierwszego skilla alarmując o tym sojuszników lub wbijamy się na hardcora po czym uciekamy 2 skillem i dopiero wtedy gdy wrogowie mają skille na cd to atakujemy z ulti. Heal pozwoli nam wrócić do gry, a przy dobrej współpracy drużyny wszyscy wrogowie będą martwi.
Junglowanie
Póki co nie próbowałem sam dżunglować, ale z niskim cd jest dość prawdopodobne, że się to sprawdzi.
Jeżeli chodzi o buffy to polecam na początku zabrać manę, żeby móc spamować skillami, a w późniejszej fazie gry buffa na obrażenia.
Podsumowanie
STATY

Z racji dużej ilości tekstu mogłem gdzieś popełnić jakiś błąd, więc jakby ktoś znalazł to proszę o informacje o nim oraz mniej więcej miejsce w jakim się znajduje.
Na koniec pozostaje mi tylko życzyć powodzenia, masy fragów i oczywiście dobrej zabawy. ;)



Reklama

Komentarze


avatarNuDzIaRzZ
Szczerze to ci powiem stary ,że na początku korzystałem z tego buildu i rad ale go modyfikowałem bo nie był idealny do mojego stylu gry ;) ale build ogólnie wyśmienity ;p łap 5 *
29.10.2013 (17:01)
avatarRainbowBoy (16)
Dobry bulid......... jak zawsze xD :D. Ale czasem go modifikuje :) Łapaj piąć :DD
19.07.2014 (16:46)
Aby dodać komentarz musisz być zalogowany/zarejestrowany Zarejestruj się!