Przyczajona łowczyni Artemis

Dodane przez  grawers 05.02.2015 (23:55)

Artemis
Podstawowe informacje
ocena
BógArtemis102494
Kupione przedmioty
Podstawowe
Spelle
Reklama
Umiejetności
Transgressors Fate
1234567891011121314151617181920
Vengeful Assault
1234567891011121314151617181920
Suppress The Insolent
1234567891011121314151617181920
Calydonian Boar
1234567891011121314151617181920
Opis Buildu
Wprowadzenie
Chciałbym na początek powiedzieć że to mój pierwszy build i prosiłbym o wyrozumiałość i chętnie przyjmę cenne uwagi od bardziej profesjonalnych graczy.

Artemis to mocny ad range który cechuje się wysoką szansą na trafienie krytyczne i dobrą kontrolą tłumu ja na tego typu boga. To jeden z moich ulubionych bogów a więc przygodę na tej stronie postanowiłem zacząć od niej.
Plusy i Minusy
Plusy:
-Wysokie obrażenia
-3 skille posiadające CC, konkretnie 1, 3, 4
-Ultimate może ogłuszyć kilka osób po kolei, dobrze zfarmiona Artemis może dzięki temu dosłownie przemieszczać się pomiędzy celami ;)
-Dzięki pasywce w wymianach na auto-attacki zada zazwyczaj wygrywa.

Minusy:
-Brak dasha co= słaba ucieczka i nie do końca udane pościgi.
-Niska wytrzymałość ja to łowca
-skill nr 1 to nie jest gwarantowanie unieruchomienie
Umiejętności
1-transgressors fate. Dobry skill do niwelowania wszelkich ganków a czasami idealnie sprawdza się w ucieczkach. Wystarczy postawić to pułapkę wąskim przejściu z linii do jungli, mamy ok. 90% pewności że przeciwkin w nią wejdzie, dodatkowe 2 sekundo na ucieczkę ;)
2-Vengeful assault: Idealny skill do szybkiego wykończenia przeciwnika, gdy wejdzie w skill nr1 jak najszybciej dodajesz sobię masę as i obijasz przeciwnika.
3-Suppress The Insolent: Ojej, 1 się skończyła ? Nie ma problemu masz masę dmg i slowa z 3 ^^ Idealny skill do obijania przeciwnika w fazie lane'u i spowalniania w czasie pościgu niwelując jego szansę na ucieczkę.
4.Calydonian Boar: Bijesz ile wlezie, a przeciwnik nadal ci ucieka ? Co za uparciuch... Niech posmakuje twojego ultimate'a ! Tak stun i trochę dmg za jedyne 100 many! (ok. 100 many). Skill na każdą okazję do ucieczki pościgu i team fightu, nie czekaj... używaj !
Przedmioty
Warrior tabi- Myślę że podstawowy item na większość ad, co tu dużo pisać trochę speeda dodatkowy dmg czego chcieć więcej od butów ? Moje dają tylko +5 do fame'u ;))

Deathbringer- Co tu dużo opowiadać ? przynosi śmieeeerć. 50 ad i 20% crit chance to wszystko czego potrzeba do early game'u. Pasywka tego przedmitu kombi się z pasywką Artemis. Myślę że na tą postać to podstawowy item.

Qin's sais- Attack speed i dmg plus przyjemna pasywka. Dobry item na wiele ad postaci, można grać ewentualnie to drugie (znaczy się executioner) jeżeli szybko potrzebujecie dmg, bo niestety ale qin's jest bardzo drogi a jego 2 wczesne formy nie dają zbyt wysokich buffów. Dlatego zalecam budować go na końcu

odysseus's bow: Dosyć nietypowy item (tak sądzę) jednak moim zdanie idealny wręcz na artemis. Dzięki temu itemowi przy skillu nr 2 mamy ponad 2.00 attack speeda, dodatkowo te niewyobrażalne kryty dzięki beathbringer, czysta poezja !

Malice: Dobry dmg dodatkowe kryty, dobry item czyż nie ? A tak konkretnie 50 dng i 20 cryt chance to dobre bonusy za taką cenę i przyjemna pasywka na dodatkowe wykańczanie celów

Devourer's gauntlet: Po krótkim namyśle ten item znalazł się na początku świadomość tego że stacki dają nam pokaźną sumę ad i ls (+ jest dość tani) wydaje mi się że jest to idealny itwm na sam początek.
Praca zespołowa
Zwykła mapa 5v5: W pracy zespołowej można tylko powiedzieć że Artemis zawsze przyda się mocna obstawa, jeżeli chodzi o supporta na lane to nie potrzebuje kogoś z kontrolą tłumu ponieważ sama jej dużo ma, myślę że ktoś typu chang'e pomagająca nam utrzymać się na lini dzięki swojemu healowi (ponieważ Artemis nie traci zbyt dużo many), albo afrodyta która dodatkowo pomoże nam w pościgach i ochornie przed gankami dzięki movement speedowi.

Arena: Artemis może działać na arenie jak przyczajony zabójca (dystansowy loki ? czemu nie !) Gdy twój team bije się z przeciwnym blisko buffów ty wychodzisz zza ściany ze swoim jakże epickim ultem dodatkowo stawiasz pułapke aby zrobić niespodziankę komuś kto chce uciec oraz atakujesz innych ze skilli 2 i 3. Dobre combo na tf, zalecane również na normalnej mapie 5v5.
Junglowanie
Nie wiem co tu dużo pisać. Wszystko o junglowaniu napisałem w pracy zespołowej :( Tak jak napisałem, wychodzisz zza węgła castujesz ulta i przeciwnik ginie dzięki tobie i twojemu sojusznikowi :)
Podsumowanie
Artemis- Silny ad range z wysoką kontrolą tłumu który jest dobry do każdej sytuacji. Mimo iż gra informuje nas że Artemis to trudna postać to nie ma w niej większej filozofii. Nie trzeba być zbyt dobrym graczem aby wygrywać nią gry jednak trzeba pamiętać że jeżeli nie ma się dobrze wypracowanej techniki ucieczki to będziemy na początku często ginąć (brak dasha boli :C) Btw. przepraszam za wszelkie usterki stylistyczne, ortograficzne itd. :))


Reklama

Komentarze


avatarStormy (10)
Tak, łapka na stacki powinna być na początku. Ewentualnie po butach. Jako item wieńczący build, że tak to ujmę, słabo się nadaje. Razi mnie brak Rage i wrzuciłbym w miejsce Malice. Nie lubię qinów na adc, osobiście. Wolę executionera. Jest o wiele tańszy. Odysseus Bow, hmm. Raz czy dwa go kupiłem i powiem, że jednak wolę Asi. Ls, penetra i tylko 10% mniej as.
Podałem typowy, oklepany i niestety chyba jedyny (z małymi wyjątkami) build na adc.

Teraz zajmiemy się opisem.

"Deathbringer- Co tu dużo opowiadać ? przynosi śmieeeerć. 50 ad i 20% crit chance to wszystko czego potrzeba do late game'u." Late game, a item składasz jako drugi. Coś tu nie pasuje. ;)

"4.Calydonian Boar: Bijesz ile wlezie, a przeciwnik nadal ci ucieka ? Co za uparciuch... Niech posmakuje twojego ultimate'a ! Tak stun i trochę dmg za jedyne 100 many! (ok. 100 many). Skill na każdą okazję do ucieczki pościgu i team fightu, nie czekaj... używaj !" Nawijka jest, jak z reklamy. :D Btw. 100 many to mniej więcej tyle ile u każdego adc (jeśli nie każego boga w grze).

"Btw. przepraszam za wszelkie usterki stylistyczne, ortograficzne itd." Wybaczam i przytaczać ich zaniecham. :D

Teraz ocena. Nie chcę być surowy. Jednak trochę czasu Cię to kosztowało. 2/5? Pozdrawiam.
(Zaraa mnie zjadą, że się nie znam, a build op ;_;)
06.02.2015 (2:09)
avatarBallcadeias (1271)
Zjeżdżam cię a build op ( ͡° ͜ʖ ͡°)
06.02.2015 (3:06)
avatarNektarynek05 (252)
Ope, ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Do usunięcia lub poprawienia
06.02.2015 (11:16)
avatargrawers (4)
stormy co do deathbringera to dzięki wielkie że zwróciłeś na niego uwagę ! Zamierzałem tam napisać early game a nie late jednak te dwa słowa zawsze mi się mylą tak samo jak after z before xD
Build mi dużo czasu nie zajął smutna prawda jest taka że w zasadzie byłem zmuszony napisać go w niecałe 1,5 h :D
Dzięki za wszystkie uwagi i zabieram się za poprawki :D
06.02.2015 (11:18)
avatarNektarynek05 (252)
To napisz "taktyki", jak grać tą postacią w early, mid , late game, jak współpracować, na co zwracać uwagi itp :)
06.02.2015 (11:30)
avatargrawers (4)
Bardzo ciekawy pomysł ale muszę to najpierw przemyśleć i poukładać sb a więc szybko tego nie napiszę :D
06.02.2015 (11:33)
avatarShirei (1313)
Stormy, ale jeśli chodzi o Malice, to jest dobry wybór. Rage nie jest potrzebny, bo Artemis ma swoją własną pasywkę.
06.02.2015 (11:41)
avatarAgraelRaelag (621)
Tak samo można powiedzieć, że Odyseus Bow nie jest potrzebny, bo Artemis ma speed attack od jej 2.
06.02.2015 (12:32)
avatarkiogu1 (608)
A ja się nie wypowiem, bo każdy ma swój sposób budowy arte, nawet jeśli nie ma fatalista i wratha.
06.02.2015 (13:04)
avatarMadlenka (9)
Dałam pięć, bo sama używam podobnych przedmiotów. Nie licząc spelli. Z tego co widzę, będzie jednak trzeba się w nie pobawić.
24.07.2015 (15:18)
Aby dodać komentarz musisz być zalogowany/zarejestrowany Zarejestruj się!