Rama Raniema Uniwersalny build na Rame

Dodane przez  Veriadil 10.10.2016 (13:47)

Rama
Podstawowe informacje
ocena
BógRama171380
Kupione przedmioty
Podstawowe
Assault
Relic
Reklama
Umiejetności
Astral Strike
1234567891011121314151617181920
Pick Me Up
1234567891011121314151617181920
Rolling Assault
1234567891011121314151617181920
Astral Barrage
1234567891011121314151617181920
Opis Buildu
Wprowadzenie
Witam wszystkich amatorów masła... znaczy Ramy

Dziś chciałem przedstawić build, którym gram. Jest to build uniwersalny. .

Tak że nie przedłużając. Let's go
Plusy i Minusy
Plusy
-Wysoka szybkość ataku
-Wysokie obrażenia (standard u hunterów)
-Mobilność
-Potężny i wszechstronny ult
-Spowolnienie

Minusy
-Mało życia (też standard u hunterów)
-Na drugiej opcji buildu brak lifesteal
-Ult boski acz niebezpieczny
Umiejętności
Pasyw - Rama posiada super kołczan w którym trzyma nic innego jak zapas masła... znaczy strzał. Jest ich pięć. Co nam dają owe super strzały z super kołczanu zapytasz ? Proste! pozwalają używać naszej jedyneczki. Kołczan generuje strzałę co 12 sec. Każdy podstawowy atak stróca czas odnownia o 2 sec.

Jedyneczka, jedyneczka, smaczna jak.... Nasz cudowny Astral Strike. Zacznijmy od tego, że ów skill nie ma czasu odnowienia, gdyż zalerzy on od pasywki. Astralne strzały zadają dodatkowe obrażenia przy bazowym ataku. Spowalnia przeciwników o 10% z każdym stackiem, tych jest 3. Dodatkowo strzały nie zatrzymują się przy trafieniu co pozwala nam trafić wielu bogów lub wiele minionków.
Podsumowując. jedyneczka przydaje się przy pogoni przeciwników. Czyszczeniu lini, czy walce z wieloma przeciwnikami naraz :)

Pick me up. Skill który posiada pasywkę. Przy trafieniu Astral Strikiem rama ma szansę na stworzenie Strzały (od 10% do 50% zalerzy od pozimu umiejętności) która wylonduje na ziemi. Po podniesieniu jesteśmy strzałę do przodu. Aktywna strona dwójeczki to zwiększona prętkość ataku. Tu nie ma co tłumaczyć jak i kiedy używać.

Rolling Assault. Rama skacze w kierunku w którym się poruszamy. Tak że nie trzeba się obracać żeby wykonać skok. Jest to bardzo przyjemne bo nie tracimy cennych m.sekund. Po skoku rama wykorzysta astralną strzałę (jeśli ją posiada) i zada dodatkowe obrażenia. Oprócz tego pierwszy podstawowy atak nie posiada kary w postaci poruszania się.
Tak że nasz Rolling Assault przyda się do ucieczki i ścigania naszych ofiar.

Astral Barrage. Kwintesencja potengi. Rama wyskakuje w powietrze i strzela 3 razy na dość przyjemny zasięg. Każda następna strzała zadaje większe obrażenia. Dobre do dobijania uciekających przeciwnikó. Gdy jesteśmy w krytycznej sytuacji, a nasz Rolling Assault jeszcze się ładuje możemy podskoczyć do góry, ostrzelać przeciwników, i odskoczyć trójeczką (lecz gdy jesteśmy sami, a nasza drużyna nam nie pomoże cieżko będzie przeżyć). Aczkolwiek jest to niebespieczne, gdyż miejce naszego londowania jest zaznaczone. Łatwo nas wtedy ogłuszyć czy zatrzymać.
Podsumowując. Naszego ulta używamy w niewielkiej ogległości od przeciwników. W przypadku używania go do ratowania się jesteśmy zdani na drużynę bądź szczęście.
Przedmioty
Gauntlet. Przyjemny lifesteal gdy wystacujemy, jakiś dmg.

Warrior tabi. Dlaczego akurat te ? Z naszą dwójeczką osiągamy fajną prętkość ataku, a 20 pkt obrażeń piechotą nie chodzi.

Ichaival. Spora prętkość ataku, pasywka która podnośi nam dmg o 10 przy trafieniu, stackuje się do 3.

Wind Demon. Przyjemne obrażenia, szansa na trafienie ktrytyczne. I boski pasyw (po trafieniu krytycznym mamy zwiększona o 20% szybkość ataku na 5sec). Można go wymienić z rage. Aczkolwiek to sprawa indywidualna czy wolimy prętkość ataku(coś około 0.22) czy większą szanse na krytyka.

Spory dmg, szansa na krytyk i pasyw który zwiększa obrażenia ów trafień. Podstawa każdego builda pod krytyk.

Penetracja ( ͡° ͜ʖ ͡°)

To by było na tyle w itemach.
Praca zespołowa
Hunter. Nic dodać nic ująć
Junglowanie
Nim nie pojunglujemy.
Podsumowanie
Kończąc. Rama to świetny Hunter który rozbi zament w szeregach wroga. Wielki dps, spora prętkośc ataku. Roll. Potężny ult. Aczkolwiek trzeba z nim uważać :)

Tak że mam nadzieje że poradnik okazał się pomocny i nie zawiera rażących błędów.
Czekam na każą konstruktywną krytykę i pochwały (Nadzieję można mieć) :D

Tak że jak to mówi pewiem mądry człowiek, Game On!
Ps. I smarujcie ramą, podobno obniża cholesterol(ale kto by tam wierzył reklamą)



Reklama

Komentarze


avatarBallcadeias (1272)
Kiedy ludzie się nauczą, że trans jest dla ability hunterów na uj Ramie albo Apollo trans? Przecież oni są czystymi Auto-Attack Hunterami walniesz rękawiczkę albo typowy arenowy bild w postaci ichaivala,asi i krytów i już kerujesz grę. Na co ten trans ramie? Dla ulta? Dla pierwszego skilla? Czy może dla dmg z basiców, przecież do tego wystarczy sama rękawiczka. Rozumiem conquest mecz długi to można stackować ale tym transem sobie tak utrudniasz grę, że każdy inny hunter może to wykorzystać .Grałem z tyloma ramami i apollami którzy budowali transa i zostali rozwalani za każdym razem.
10.10.2016 (16:05)
avatarVeriadil (29)
Czyli wykreślamy tranzola i build jest ok ?
10.10.2016 (16:29)
avatarVeriadil (29)
Miszczu mój, oceń teraz :)
10.10.2016 (16:38)
avataraditirex (1084)
''wieżył'' Zmień to zanim crucy z licbazy wróci, ja na to nie mogę patrzeć, a co jak on to zobaczy.
10.10.2016 (16:49)
avatarKacpi (71)
Mnie bardziej razi dobże i drógiej ale to tam szczegół :)
10.10.2016 (16:53)
avatarVeriadil (29)
Danke. Dysortografia i brak autokroekty nie pomagają XD
No ale tak nie patrząc na błędy stylistyczne i orty. Jak oceniacie ?
10.10.2016 (16:57)
avatarKacpi (71)
W sumie to gram bardzo podobnym buildem tyle że zamiast wind demon używam zazwyczaj malice . Błędów masa ale nie patrząc na to, wszystko ładnie opisane więc ode mnie zasłużone 5. Nie jestem zgodny z reliktami, ale to już kto co woli.
10.10.2016 (17:08)
avatarihjasty (908)
Ja tam od s2 prawie zawsze składam transa kiedyś się heartseekera starego składało to były czasy :D u mnie rama to trans>warriory>soul eater>exe>death>rage lub to nowe cudo te shurikeny i jakoś nie narzekam :D ale mi się lepiej tak gra bo mam zeza i nie trafiam hitami wiec musze jebnac raz a porzadnie ;D
10.10.2016 (19:43)
avatarTerc (89)
Jeszcze pamiętam jak się dziwiłem że Heartseeker jest słaby i jakiś nowoczesny trans dobry.
10.10.2016 (19:49)
avatarCrucy (657)
@tir

http://i.imgur.com/5HCPfEk.gif

@autor

Za dużo błędów, aż mi się czytać nie chce. Build ok, może być, ale co z tymi Relicami? ;_;
10.10.2016 (22:59)
avataraditirex (1084)
No są za darmo, a co ma z nimi być?XD
10.10.2016 (23:11)
avatarCrucy (657)
"- rama stop feeding noob
- what the hell can I do against ares + poseidon + susanoo combo??????
- use your aegis or beads
- wtf those useless items????? what with meditation then??? its better noob l2p"
10.10.2016 (23:32)
avataraditirex (1084)
Przecież to proste, medytacja jest na assualta, teleport na conqa, a aegis na wszystko, tak?!
10.10.2016 (23:47)
avatarTygrysor (14)
"Naszego ulta używamy w niewielkiej odległości od przeciwników."
????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????
A gdzie cała satysfakcja gdy zabijemy 3 strzałem na max dystansie?
I co jak co (choć może jest tak tylko na XONE) wg mnie łatwiej trafić z dystansu.
Jak ci się ktoś ustawi pod tobą to go nie trafisz.
11.10.2016 (18:42)
avatarCrucy (657)
@tir

To lekcja polskiego, że mam się bawić w "co autor miał na myśli"?????????????

@Tygrysroar

Celowanie na padzie tym ultem to jakaś tragedia musi być xD
11.10.2016 (19:52)
avatarTygrysor (14)
Zgadłeś ;-}
Na konsoli ult rama jest niemal bezużyteczny razdko kogoś tym się da ubić.
11.10.2016 (20:01)
avatarKacpi (71)
@Crucy to zależy, ja jestem typem konsolowca że tak powiem i dla mnie problem to nie jest (chyba ze kolor limitowany niebieski mojego pada dodaje mi +10 do skilla ) A co do reliktów muszę sie z Tobą zgodzić, beadsy to dla mnie obowiazkowy relikt na ramie to że ma ucieczke nie czyni go cc immune.
11.10.2016 (22:08)
Aby dodać komentarz musisz być zalogowany/zarejestrowany Zarejestruj się!