Revenge and Justice

Dodane przez  TamSaDrzwi 04.04.2015 (14:50)

Nemesis
Podstawowe informacje
ocena
BógNemesis124784
Kupione przedmioty
Podstawowe
Popitka
Aktywne
Zamienne za Asi
Reklama
Umiejetności
Swift Vengeance
1234567891011121314151617181920
Slice and Dice
1234567891011121314151617181920
Retribution
1234567891011121314151617181920
Divine Judgement
1234567891011121314151617181920
Opis Buildu
Wprowadzenie
Witam was bardzo serdecznie!
W tym poradniku dowiecie się mniej więcej jak grać na arenie jednym z lepszych asasynów w grze, a mianowicie Nemesis.
Krótko o bogu:
Nemesis jest asasynem walczącym w zwarciu, posiadającym niesamowity dmg w późniejszej, a nawet w początkowej fazie gry.
Bogini zemsty i sprawiedliwości - tak na nią mówimy w SMITE.

Nemesis przybyła na arenę! Już nie będą dłużej ckliwe uczynki zanieczyszczać sukcesu, zabójstwa i asysty nie będą dłużej w niepowołanych rękach, nie będzie więcej zabijania sojuszników. Nemesis będzie wyzwalała falę odwetów. Kara za zbrodnię to śmierć.
Plusy i Minusy
Plusy:
+ bardzo mobilna
+ w pojedynkach 1v1 mało kto ma jakiekolwiek szanse
+ tarcza pochłaniająca obrażenia, przy okazji lecząca nas i odbijająca obrażenia we wroga, który je na nas posyła (!)
+ 2 dashe pod pierwszym skillem
+ ulti, które daje nam ogromną przewagę nad przeciwnikiem, który chce się z nami bić

Minusy:
- troszkę papierowa (w sumie to jak większość asasynów)
- podatna na krytyczne ciosy
- w pojedynkach nie uważając na silne skillshoty jest zjadana
- potrzeba do niej wyczucia i dłuższych ćwiczeń

Umiejętności
Scales of fate (pasywka) - Nemesis posiada szalę równowagi. Jest to bardzo dobra pasywka. Już wyjaśniam dlaczego:
uderzając wroga podstawowymi atakami, redukujemy jego fizyczną i magiczną siłę o 3 % oraz dodając ją nam. Czyli zabieramy komuś atak, biorąc go dla siebie. Efekt ładuje się do 3 razy. Czyli bijąc wroga nieustannie, praktycznie cały czas mamy ją naładowaną ;)

Swift Vengeance (pierwszy skill) - Nemesis pędzi w linii prostej zadając niewielkie obrażenia. Można go użyć 2 razy, co jest jego plusem. W praktyce wygląda to tak, że ogółem rzadko kiedy bijemy nim we wroga, chyba że ma jakieś resztki zdrowia, wtedy można dla zabawy go dobić. Bardziej przydaję się jednak w gonitwie lub ucieczce przed wrogiem ze względu na prędkość z jaką się porusza podczas działania tej umiejętności.

Slice and dice (drugi skill) - Nasza postać uderza mieczem zadając obrażenia naprzeciw niej. Wrogowie, którzy są w centrum otrzymują podwójne obrażenia oraz zostają spowolnieni na 2 sekundy. kiedy wymaksujemy to na 5 poziom, spowalniamy aż o 50%. Ta umiejętność jest cenna z 3 powodów:
1) można nią łatwo pushować linie minionów, jak i obozy w jungli
2) ma całkiem przyzwoity dmg, kiedy trafimy tego, kto stoi w centrum uderzenia
3) nakłada potężne spowolnienie, dzięki któremu możemy łatwo podejść do delikwenta i szybko go poobijać, a nawet zabić

Retribution (trzeci skill) - Jest to jej najcenniejszy skill. Tworzymy wokół siebie ''bańkę'', która pochłania otrzymywane obrażenia. Dodatkowo leczymy się częściowo z nich, a jakby tego było mało, odbijamy je w przeciwnika. Jednak nie jest to takie łatwe jak się wydaje. Tarcza działa tylko przez 2 sekundy, dlatego warto się powstrzymać przed jej używaniem na początku walki. Bardzo fajnie się sprawdza, gdy celują w nas postacie, które mają umiejętności bijące szybko i mocno.
Przykładowo:
Anubis wyskakuje nam na głowę nie wiadomo skąd. Powiedzmy, że mamy 25% życia. (pamiętaj, że jego ult jest silny i szybko ładuje w nas dmg! ) Zaczyna w nas ultować, ale my się tym nie przejmujemy, tylko odpalamy tarczę. Co się dzieje? pochłaniamy prawie wszystko, co w nas wrzucił, leczymy się prawie do pełna i częściowo odbijamy to w niego. Nie raz miałem taką sytuację, że taki Anubis cieszył się że mnie ubije ultem, a tu ZONK! wyszedłem z full. Wtedy szybko wprowadziłem w niego dwójkę i dobiłem auto atakami. Aż żałuję, że nie widziałem wtedy jego miny :D

Divine Judgement (ultimate) - Nasza chodząca sprawiedliwość wbija wielki miecz w jednego wybranego przez nas wrogiego boga, obniżając mu zdrowie o 35/40/45/50% . Jest to totalny niszczyciel wszelkich tanków. Dodatkowo wykradamy wrogowi szybkość poruszania się. Jego debuff działa na 5 sekund, a nasz buff działa na 8 sekund. Odradzam stanowczo używania tej umiejętności gdzieś w końcówce walki !!! Im więcej wróg ma hp, tym większe obrażenia zada mu ultimate z racji tego, że jest procentowy.
jest to wielka przewaga nad wrogiem, ponieważ używając ulti oraz dokładając do tego dwójkę, mało kto ucieknie z tych piekielnych sideł.

Twoje combo wygląda następująco: ultimate>dwójka>auto ataki>jeśli masz mało HP to trójka>kiedy ucieka lub nie masz szans, jedynka.

PORADY I UWAGI:
- jedynki używaj z rozwagą, gdyż może Ci pomóc uciec lub dogonić uciekającego przeciwnika
- staraj się ZAWSZE trafiać dwójką wrogów tak, aby byli w centrum uderzenia
- tarcze używaj z wyczuciem odpowiedniego momentu! nie na początku bitwy, tylko pod koniec, gdy jesteś prawie martwy. Pozwoli Ci to odnowić siły i zmiażdżyć zdezorientowanego wroga
- ultimate odpalaj za każdym razem na początku pojedynku, ponieważ da Ci to ogromną przewagę
- mocne krytyczne ciosy automatycznie zdejmują tarczę nawet, gdy dopiero ją odpaliłeś
- Nemesis w tym buildzie posiada penetracje, wykorzystaj to
Przedmioty
Ninja Tabi - buty jak buty, to podstawa. Akurat tutaj zrezygnowałem z Warriorów, ponieważ chciałem dodać troszkę atack speedu.

Rage - Przedmiot, który doda nam zastrzyk energii. Dostajemy damage, szansę na krytyczny cios. Dodatkowo jeśli nie zadamy krytycznego ciosu, za każdym uderzeniem szansa na wyprowadzenie go zwiększa się o 10%. Efekt stackuje się do 5 razy.

Asi - Dodatkowy atack speed nigdy nie zaszkodzi, do tego dochodzi troszkę kradzieży życia i penetracji, co równa się nieco dłuższym siedzeniem na polu bitwy. Jeśli ktoś zbije nam HP do mniej niż 35%, dostajemy 25% więcej kradzieży życia na 5 sekund. Fajna sprawa. Efekt odnawia się 15 sekund.

Deathbringer - Jeden z mocniejszych itemków. Dostajemy dużo ataku, co pozwala na skuteczne obijanie przeciwnika, do tego dochodzi kopniak ze strony krytycznych ciosów. Do całej palety kolorów dochodzi większa szansa na krytyka (auć ?) Ale to nie wszystko: krytyczne ciosy wzmacniane są o 40%. (auuuuć ?)

The Executioner - Fizyczna siła + szybkość ataku + zmniejszenie odporności o 8% i 6 punktów na 3 stacki. Prawie skończyliśmy! ;)

Shifter's Shield - kolejny damage dodany do naszego łowcy bogów + obrona magiczna i fizyczna. Pasywką tutaj jest to, że jeśli mamy powyżej 50% hp, to zyskujemy damage, a jeśli poniżej 50%, to obronę.

(nie radze do niej podchodzić.. ;) )

Praca zespołowa
Cóż, jeśli chodzi o pracę zespołową, to atakujemy albo z naszą drużyną, albo działamy na własną rękę.
Praca zespołowa:
1. Trzymaj się blisko swoich, atakuj kiedy któryś z nich da sygnał
2. próbuj zabijać najwrażliwsze cele, czyli magów, hunterów, a nawet asasyów czy warriorów
3. Jeśli trzeba, ultuj tanka żeby go osłabić. Dobrze by było, gdybyś to Ty pierwszy zaatakował, ponieważ niezależnie ile będzie miał HP czy deffa, Twoje wymaksowane ulti i tak zjedzie mu życie do połowy. A im więcej deffa, tym lepiej dla Ciebie, ponieważ z penetracją zadasz mu jeszcze większe obrażenia.
4. Staraj się współpracować z innymi magami - np ze Scyllą. Kiedy ona złapie np Ra w pułapkę, użyj swojej dwójki żeby spowolnić w razie ucieczki. Wtedy razem ją dobijecie.
5. Nemesis na arenie to lekki złodziej killi, staraj się więc nie kraść ich chamsko.
6. Nie biegaj obok sojusznika, gdy ktoś go bije, tylko mu pomóż.

Praca na własną rękę:
1. Atakuj pojedyncze cele, najlepiej te, które są odizolowane od drużyny. (są kilka metrów itd)
2. Staraj się regularnie robić buffy
3. Jeśli chcesz zaskoczyć kogoś znienacka, warto to zrobić przechodząc po lewej lub prawej stronie od junglowych potworów.
4. Najwrażliwsi są magowie, a najbardziej upierdliwi - hunterzy. Próbuj ich wyeliminować, żeby nie bili z tyłu i poke'owali
5. Nie narażaj się na ataki ze strony minionów (to na początku gry)
6. Na początku oszczędzaj manę, ponieważ jej skille strasznie ją zjadają.
Junglowanie
Na początku możemy wziąć Speed buffa lub Red buffa. Nie powinni nas wyśmiać, jeśli weźmiemy nawet Blue buffa, ponieważ rozgarnięci wiedzą, że Nemesis to pożeracz many. (dwójka, jedynka, trójka i połowy nie ma :/ )

W early jednak polecam wziąć sobie Damage, ponieważ jej dwójka na początku robi całkiem przyzwoite szkody, posłuży nam także do niszczenia minionów, obijania wrogów lub nawet ich dobijania.

Nic nie szkodzi, jeśli wziąłeś manę, przynajmniej nie będziesz musiał latać co 5 minut do bazy. A z drugiej strony jak wyrobisz sobie oszczędność many, to spokojnie możesz w każdej rundzie brać Damage.

W late game polecam wziąć Speed buffa, pomoże Ci to w ucieczce / gonitwie / obijaniu wrogów. Fajnie się złoży z Rage, ponieważ bijesz szybciej, toteż wyprowadzisz więcej krytycznych ciosów.
Podsumowanie
Podsumowując:
Nemesis jest świetną postacią, sprawuje się dobrze na każdej mapie.
Ale najłatwiej jest nią raczej na arenie. Dziękuje wam za poświęcony czas.

Życzę wam Wesołej Wielkanocy !


Reklama

Komentarze


avatarPanSIlent (1428)
Git, wszystko na miejscu. Spory opis, pełno porad i wskazówek.
Nie mam zażaleń.
04.04.2015 (21:48)
avatarBlukk (88)
Aż chyba zacznę grać Nemesis, wszystko dobrze wytłumaczone jak dla mnie, leci ode mnie 5. :D
04.04.2015 (22:10)
avatarTamSaDrzwi (23)
Bardzo się cieszę, że wam się podoba! :)
05.04.2015 (11:10)
avatargucciox (41)
Build nadzwyczaj dobrze napisany. Itemy - przyzwoite. Osobiście zmieniłbym kolejność kupowania (chociażby rage jako 1 item? nie wydaje mi się) Mimo to daję 5.

P.S. Przesadziłeś mówiąc że od anubisa leczymy się z 25% do pełna, ale przyznaję że tarcza działa fajnie na anubisa, kukulkana czy jakieś inne tego typu.
06.04.2015 (16:07)
avatarTamSaDrzwi (23)
cóz, opisałem sytuację, jaka przytrafiła mi się nie raz :P A Rage dąłem jako pierwszy, ze względu na to, że lubię już na początku dość mocno bić magów itd :P
06.04.2015 (18:27)
avatarGlacio (553)
To mania na opisy zaczyna być przesadzona. >+< Fajny opis i w ogóle, ale te itemy to porażka.
Jotun da ci o wiele więcej dmg niż rage w early + cdr na nemezis perfect. Asi to niepotrzebna kupa. Za Executioner lepsze są qinsy, bo ultem ściągasz obronę.

( Build dla nemesis z jotunem... )
06.04.2015 (21:44)
avatarMizumai (19)
Hej :) Nemezis to moja ulubiona bogini i chciałbym do niej jakiś porządny build. Ten, który napisałeś jest troche bezsensowny. Osobiście gram aktualnie z takim o to buildem:

Ninja Tabi > Jotun > Ichaival > Deathbringer > Malice/Rage > Executioner > Qins

Czy może być ? Czy coś zmienić ?
17.09.2015 (14:29)
avatarPitchPL (253)
@Up

Twoje pisanie jest bez sensu.


Patrz na date buildu.

btw twój build też jest bez sensu.
17.09.2015 (15:56)
avatarTamSaDrzwi (23)
Porobie niektóre poprawki, jako że DB dostanie nerfa z 50% na 40%, więc kiedy znajdę czas, naprawie wszystko ;)
Ja gram na tym buildzie, wg mnie jest niezły (nie będę się wychwalać nad innymi, bo to bez sensu, poza tym wiadomo, że każdy lubi coś innego)
Każdy ma swoje zdanie ^^
Mizumai, tak jakby Trój build jest z lekka bezsensowny.. no ale to moje zdanie ;D
22.09.2015 (14:50)
avataradasm95 (201)
W jungli zaczyna się z 1, troszkę większy dmg, a slow na początku nie potrzebny ;)
22.09.2015 (17:22)
avatarTamSaDrzwi (23)
Wątpię przyjacielu, że jak zaczniesz z 1 to masz więcej DMG :) Z prostego względu, że dwójką w centrum uderzasz 2 razy więcej, więc Twój pomysł na jungle jest troszke ciężki :)
A jak uważasz, że slow niepotrzebny, to poczekaj aż całkiem przypadkiem spotkasz w jungli na 1 lvlu bakasure i wyjdzie Ci naprzeciw
zabijesz go 1? :D nie, posieka Cie jak pomidora ;p
niby uciekniesz, ale tak całą grę będziesz wiać ? :v
19.03.2016 (9:32)
avatarTamSaDrzwi (23)
jako, że pare rzeczy w SMITE uległo zmianie, przeredaguje build i pozmieniam to, co wymaga poprawek ^^ DB i te sprawy :D
19.03.2016 (9:36)
Aby dodać komentarz musisz być zalogowany/zarejestrowany Zarejestruj się!