Scylla, precyzja to podstawa

Dodane przez  ihjasty 26.05.2015 (10:43)

Scylla
Podstawowe informacje
ocena
BógScylla116472
Kupione przedmioty
Podstawowe
Aktywne
Bez tego ani rusz
Reklama
Umiejetności
Sic'Em
1234567891011121314151617181920
Crush
1234567891011121314151617181920
Sentinel
1234567891011121314151617181920
I'm a Monster
1234567891011121314151617181920
Opis Buildu
Wprowadzenie
Scylla według mnie obecnie topka magów tej gry, mistrzyni w sianiu zniszczenia. Postać w dobrych rękach potrafi poustawiać całą grę, prześwietnie spisuje się teamfightach. Opiszę wam na czym skupiać uwagę na co uważać itd...

Plusy i Minusy
Plusy:
- Mocne skille
- Świetna pasywka
- Dwie umiejętności z kontrolą tłumu
- Jeden z najlepszych systemów ucieczki
Minusy:
- Manożerna
- Papier (wiadomo)
- Wymaga trochę więcej niż tylko klikania :)
Umiejętności
- Quick Learner, każda umiejętność ma dodatkowy efekt który opisany jest na dole. Dodatkowo za każdy skill na maksymalnym poziomie otrzymujemy 20 mocy, razem 80 mocy za darmo :)

- Sick 'Em, nasza pierwsza umiejętność cechująca się dość dobrą kontrolą tłumu i świetnymi obrażeniami. Scylla wysyła dwa psy na przód, które unieruchamiają przeciwników i nie pozwalają im użyć mechanizmów ucieczki. Dodatkowo na ostatnim poziomie możemy złapać na raz 3 przeciwników jeśli są dostatecznie blisko. Początkujący gracz może mieć problemy z trafieniem przeciwnika.

- Crush, to z kolei nasza druga umiejętność, Scylla tworzy magiczny okręg w którym przeciwnicy zostają spowolnieni o 30%, oczywiście możemy aktywować drugą część tej umiejętności czyli jej wybuch wciskając klawisz umiejętności jeszcze raz, zadaje wtedy dość przyzwoite obrażenia, jest to umiejętność do pushowania linii, a także obijania przeciwników. Ciekawą rzeczą w tej umiejętności jest także to że na ostatnim poziomie zdejmujemy z przeciwnika 25% magicznej obrony i spowalniamy ich o 30% na 1 s.

- Sentinel, trzecia umiejętność naszej mini apokalipsy. Scylla wysyła swojego strażnika w wyznaczone miejsce gwarantując nam widoczność na danym obszarze, możemy się przenieść do strażnika klikając jeszcze raz na umiejętność. Obecnie chyba najlepszy system ucieczki w grze, no może Janek bije ją na głowę, ale Janek potrzebuje ścian a my tylko ziemi która jest wszędzie :). Jeżeli umiejętność nie jest w CD dostajemy bonus MP5 co stanowczo ułatwia nam pracę na linii.

- I'm a Monster, moim zdaniem top1 ultimate w grupie postaci magicznych. Po prostu nie ma tak drugiej potężnej umiejętności jaką jest I'm a Monster! W dobrych rękach przy odrobinie szczęścia wbijamy pente jedną za drugą. Scylla ujawnia swoją prawdziwą naturę (tak, mała dziewczynka) i zmienia się w potworka :) siejącego spustoszenie. Umiejętność cholernie OP! jednak wymaga najwyższej wprawy w celowaniu i przewidywaniu ruchów, ponieważ musimy trafić dość malutkim okręgiem w przeciwnika, który może np. przed nami uciekać żeby tego było mało czas pomiędzy użyciem umiejętność, a uderzeniem trochę trwa no i to rysujące się koło informujące przeciwnika :/, ale ale jeśli już zgładzimy jednego ult się nie kończy i możemy zabić kolejnego :) i tak aż do momentu kiedy wszyscy uciekną lub nas nie zabiją lub co nas bardziej interesuje nie wbijemy penty :). Dodam że na uderzenie mamy 6 s (po każdym zabiciu także) zwiększa nam się prędkość ruchu i jesteśmy nie wrażliwi na jakąkolwiek kontrolę tłumu.

Przedmioty
- Przedmiot który daje nam potężną porcję magicznych obrażeń po zebraniu wszystkich stacków dostajemy dodatkowo około 30 magicznej mocy łącznie 130 nie wliczając many z podstawy. Dodatkowo dostajemy Mp5 które wraz z pasywką z 3 umiejętności ładnie działa i możemy stać na linii nie martwiąc się o manę.

- Doom Orb przedmiot wracający do łask przywrócona została mu pasywka, więc orze jak kiedyś :). Przedmiot ten ma swoje plusy i minusy, ale wydaje mi się że na magów z escapem jest jak najbardziej na plus, przedmiot jest tani kosztuje około 2 tyś golda posiada po wystacowaniu 140 powera, sam przedmiot posiada na start 200 many i 7 MP5, jedyny minus że jeśli się komuś zdarzy paść to stacki spadają o połowę :). Jak najbardziej polecam na ciut bardziej doświadczonych graczy.

- Buty, dość ważny przedmiot dający nam mobilność, manę i moc magiczną. Buty wybieramy wedle uznania, niebieskie dadzą nam CD, fioletowe dadzą nam 10 wiecej mocy i trochę penetracji. Jeśli widzimy mocno tankowaty team przeciwnika fiolecik będzie jak najbardziej na +. Ja osobiście wybieram fiolet

Spear of Desolation - Przedmiot na prawdę wart swojej ceny dzięki zaoszczędzeniu na doom orbie możemy sobie pozwolić na to cudo, 120 powera 20 flat pene, dodatkowo pasywka dzięki której po zabiucu przeciwnika zmniejsza nam sie CD na umiejętnościach.

- Przedmiot dający nam moc magiczną, ale co ważniejsze to MP5 aż 25! I skrócenie CD 20%, dobry wybór na assulta.

- Kolejny zastrzyk mocy magicznej, i to cholernie mocny zastrzyk nie dość że dostajemy 125 mocy to w dodatku kolejne 25% z całej naszej mocy. Czyli jeśli mamy około 500 mocy dostajemy 125 +125 = 250!!!. Przedmiot bez którego mag to nie mag.

- Przedmiot dający nam 70 mocy magicznej, ale nie o moc już nam chodzi tylko o penetracje, której dostajemy aż 33%. Pozwala to nam eliminować postacie z obroną magiczną, może nie na strzała ;), ale trochę napsujemy krwi.

- Gem of Isolation, nasz przedmiot ostateczny slow, HP, kolejny zastrzyk mocy to wszystko na pewno nam się przyda. Slow sam w sobie ma za zadanie spowolnić przeciwnika kiedy to złapiemy go 1 lub uderzymy 2 aby łatwiej było trafić ultem. Można sie jeszcze bawić w jakieś Soul Reavery, ale ta postać z tym buildem ma takiego kopa ze w zupełności Soul nam jest nie potrzebny.


Mógłbym jeszcze dodać jakieś przedmioty okazyjne, rzadko cokolwiek zmieniam czasami Divine na assaulta i tyle, Scylla ma bić osłaniać się za tankiem a nie sama zbroić w obronę, takie mam zdanie ;). Jeszcze parę zdań do aktywów:

Sanctuary na pewno przyda się nam na Poseidona, po prostu nie kupienie go przeciwko takiemu przeciwnikowi to świadome wbijanie gwoździ do swojej trumny :). Kupujemy go także na podobnych działaniem magów.

Purpification to przedmiot który kupujemy co by się nie działo kogo by nie było, zawsze w którymś momencie uratuje nam tyłek.

Meditation jedynie na assaulta, ale na tym trybie musi być, niech nikt nie mówi że nie ma golda...

Sprint- Na tych wszystkich którzy opierają swoje skille na potężnych slowach jak Ah Puch.

Praca zespołowa
Praca zespołowa hmm... muszę tu coś napisać, bo powiedzą że się tu nie rozpisałem i guide do śmietnika, choć na każdym magu wygląda to podobnie, czyli trzymać się z tyłu nie robić yolo akcji nie ścigać ludzi którzy nie mają Hp jeśli coś nam grozi, czekać na odpowiedni moment nie feedować itd. itp. No, ale ok napiszemy coś, nie będę opisywał 50 raz jak się gra na CQ na midzie, bo jak ktoś otworzy obojętnie który lepszy build na maga mid to będzie miał opisane. Napiszę jak używać skilli na co zwracam uwagę itd na jakich bogów uważać i którzy są w naszym zespole pomocni dla nas.

A więc tak, umiejętność numer jeden używamy, aby kogoś złapać dla naszego junglera który gankuje lub jeśli my chcemy go złapać pod Crusha lub ulti. Zawsze staramy się przewidywać ruch wroga na 1s do przodu ponieważ około tyle nasza umiejętność będzie w jego stronę podążać. W pracy zespołowej jest to dość ważne aby łapać uciekających czy nawet 3 na raz, aby jakiś nasz kolega z drużyny mógł ich obić, zabić. Crush jest umiejętnością która spowalnia wrogów co jest ważne na przeciwników bez mechanizmów ucieczki. Spowalniamy takiego a nasza drużyna bądź my robimy resztę. Dodatkowo warto już na ostatecznym poziomie obić z tej umiejętności kogoś aby obniżyć mu obronę dla naszych kompanów. Sentinelem może się okazać ogólnie nie przydatnym skillem do pracy drużynowej jednakże daje nam wiedzę jest przenośnym wardem którym możemy obserwować (gdy nasze wardy znikną) co się dzieje na mid campach, Złotej Harpii lub na Ognistym Gigancie. Ultimate nasza wisienka na torcie, broń specjalna, perła ultimetów tej gry. Jeden dobry Monsterek może przesądzić losy meczu zapewniając na Decide. Z ulta powinniśmy nie pudłować, a także nie uruchamiać go kiedy pół przeciwnego temu to widzi, najlepszy jest atak z zaskoczenia ult zza ściany zaa pleców itd...

Postacie na które warto uważać to Poseidon (przez jego wirek), Janus, Ah Puch, Isis wszyscy inni bogowie ze skillami które mogą nas zakorzenić lub pozbawić możliwości użycia Sentinela. Postacie z którymi dobrze będziemy współpracować to wszystkie z mocnym CC, mocnym slowem, rootem które po prostu wystawią nam na pożarcie przeciwnego maga,assasyna adc ogólnie papiera. :). Szczególnie Ares, Hades, Odyn, Athena, Ymir. Ne Zha, Freya

Junglowanie
Jungla czemu nie :)

Take this jungle buff


Podsumowanie
Scylla potężny twór od HiRezu z mocnymi skillami, dobrymi pasywkami, utrzymaniem na linii, pushem. Jednak ciężka do opanowania. Poradnik może nie wykonany w sposób mistrzowski, głównym założeniem było odświeżenie tej postaci i jak ją budować. Jak coś sobie przypomnę to dodam w międzyczasie. Przepraszam za jakiekolwiek literówki lub dziwne składnie zdań nie kiedy myśl wyprzedza to co się piszę i tak wychodzi, będę edytował jak coś zobaczę lub napiszecie.

http://smite.guru/match/hr/225475838 Scylla OP



Reklama

Komentarze


avatarBallcadeias (1262)
Brak obrazków, Brak jakiegokolwiek tekstu, Stare itemy które nie są w grze + błąd bo pasyw daje 1000 dmg + ult jest dawno dawno znerfiony bo po zabiciu już nie można go używać 2/10
26.05.2015 (13:59)
avatarShysHestPlay (270)
Bardzo dobry build, zaczęciłeś mnie do zagrania scyllą. Ballcadeias wtf? To troll czy jesteś naprawde [cenzura] .
26.05.2015 (16:27)
avatarPanSIlent (1363)
1/5, bo się skraca! Ktoś chyba nie wie co znaczy Kappa :)
26.05.2015 (16:44)
avatarLuterox (5)
Build dobry!Nie wiem czy w tym momencie sensowna jest książka na manę.
Ogólnie build dobry.Dobrze rozpisane w pracy zespołowej.Nic tylko dać 5.
26.05.2015 (22:41)
avatarBallcadeias (1262)
@ShysHest Tak jestem cenzurą wydało się
26.05.2015 (23:41)
avatarShirei (1308)
Znalazłem błąd w pasywce. Otóż dostajesz moc umiejętności za wymaksowanie skilla, nie za dodawanie punktu w ulta. Innymi słowy za każdy zmaksowany na 5 poziom skill dostajesz 20 magical powera, co łącznie daje 80. Reszta bardzo ładnie.
30.06.2015 (1:58)
avatarShirei (1308)
Czkam na poprawę i obym długo nie musiał szczekać, bo chciałbym ten build umieścić w topowych. :)
01.07.2015 (0:12)
avatarihjasty (812)
Aktualizacja 1.0.

- Dodany Bancroft's Talon jako przedmiot zastępczy.
- Drobne zmiany w buildzie (usunięty Doom Orb).
- Poprawka opisu umiejętności pasywnej.
- Inne mniej znaczące zmiany.
17.11.2015 (23:21)
avatarPitchPL (221)
Twitch Ymira już nie zdobędziesz od około roku ;)
18.11.2015 (16:21)
avatarPitchPL (221)
@up pomyłka :P nie ten news/build
18.11.2015 (16:22)
avatarihjasty (812)
Aktualizacja 2.0 sezon 3

- Dodane nowe przedmioty: Doom Orb, Spear of Desolation
- Usunięte przedmioty: Bancroft's Talon, Soul Reaver
- Drobne poprawki
14.02.2016 (12:02)
Aby dodać komentarz musisz być zalogowany/zarejestrowany Zarejestruj się!