Support Athena [Conquest]

Dodane przez  QosmoAlone 05.07.2014 (16:12)

Athena
Podstawowe informacje
ocena
BógAthena174173
Kupione przedmioty
Podstawowe
Główny build
Aktywne
Alternatywne za Magis Blessing
Reklama
Umiejetności
Preemptive Strike
1234567891011121314151617181920
Confound
1234567891011121314151617181920
Shield Wall
1234567891011121314151617181920
Defender of Olympus
1234567891011121314151617181920
Opis Buildu
Wprowadzenie
Witam. Od kilku tygodni intensywnie pogrywam supportami, a jedną z moich ulubionych postaci jest przesłodka Athena - wg. obecnej mety TOP3 guardian po Kumbie i Gebie. W dobrych rękach postać ta potrafi ustawić walkę drużynową tak, że mag trzymający się z tyłu spokojnie może dziabnąć tripla, a może nawet więcej.

Co do samego poradnika to mój pierwszy na tej stronie, więc opanowanie formatowania dopiero przede mną.
Plusy i Minusy
Plusy:
+ Dash, który spowalnia przeciwnika
+ Genialny Taunt
+ Odporność, podbita dodatkowo passiviem [parowanie basic attaków]
+ Całkiem wysoki dmg 3jki i przeszywający atak dystansowy na basic attaku po użyciu jakiejkolwiek umiejętności
+ Globalny Ult, który chroni sojuszników, lub umożliwia ucieczkę
- Dash + Ult = ogromna mobilność
- Jako, że Athena posiada ogromną mobilność nie potrzebuje Blinka, dzięki czemu może posiadać Weaking/Enfeebling Curse, co zdecydowanie podnosi jej wartość przeciwko postaciom leczącym lub drużynie skupionej na atakach podstawowych.
- Jako, że w late game Geb/Kumba opierają swoją inicjację na blinku Athena ma tutaj przewagę, ponieważ blink ma CD 45sek, a Dash z CDR poniżej 10sek.
+ Przesłodki Voice Pack

Minusy:
- Jej podstawowa mechanika dash+taunt w naturalny sposób naraża ją na skupienie uwagi na sobie, co często może skończyć się śmiercią, szczególnie w okolicach 10-15minuty, gdy mamy już pokaźną odporność na fizyczne ataki, ale brak nam odporności magicznej. Ogólnie rzecz biorąc Athena w początkowych minutach gry zdecydowanie nie jest najlepszym supportem, ale już w mid i late game błyszczy.
- Bardzo głośny dźwięk ładowania dasha, co utrudnia gankowanie np. mid lane. Na szczęście umiejętność tą możemy załadować wcześniej. W ogóle samo ładowanie dasha jest minusem. Daje to czas na reakcję przeciwnika np. odskoczenie lub w przypadku ucieczki tracimy na to cenny czas.
- Do użycia jej ulta potrzebujemy sojuszników - wiem, że to brzmi dziwnie, ale w sytuacjach 1v1 lub 1v1+ ult jedyne, co nam daje to ucieczkę. Np. taki Kumba ma zawsze jedną więcej umiejętność więcej do cc i zadania dmg. Minusem jest również sposób celowania tą umiejętnością,. analogiczny do tego Neith - w ferworze walki, zdarzyć się może, że źle wycelujemy - życzyłbym sobie, żeby zmienili ten system i pozwali się teleportować jak do wardów, klikając na minimapie.
- Brak superskutecznej mechaniki kradzieży GF/FG. Geb/Kumba/Bachus ze swoimi 360*cc są w tej materii lepsi. Do tego przy pomocy dasha nie można pokonywać przeszkód terenowych, co dodatkowo utrudnia kradzież. Do Atheny nie pasuje również Blink, więc kradzież jest jeszcze trudniejsza.
Umiejętności
Maksujemy oczywiście Taunta, a lvlowanie 1 i 3 pozostawiam oczywiście już według własnego uznania.


Pasywka - po użyciu umiejętności nasz podstawowy atak staje się dystansowy i przeszywający, oraz ma dodatkowy dmg - nie licząc rzadkich przypadków, gdzie musimy dobić przeciwnika umiejętność ta dla supporta jest bezużyteczna.


Dash - nasza umiejętność mobilna, która głównie będzie służyć do błyskawicznego przybliżenia się do przeciwnika, spowolnienia go, a następnie sprowokowania do ataku tauntem. W przypadku, gdy przegrywamy walkę posłuży nam oczywiście do ucieczki. Jeżeli walka jest beznadziejna i wiemy, że na pewno poniesiemy śmierć nie bójmy się szarżować w głąb jungli przeciwnika - w sporej części przypadków drużyna przeciwnika porzuci naszego adc i ruszy za nami mając przed oczami łatwy cel i pewny kill.
Czwartą zdolnością tej umiejętności [po przemieszczeniu, dmg i slowie] jest nabijanie passiva Atheny - blokowanie podstawowych ataków przeciwnika. Ten 1 do 3 strzałów potrafi zrobić sporą różnicę w late game, dlatego używajmy tej umiejętności często.


Prowokacja, czyli jej podstawowa i najważniejsza umiejętność jako supporta. Jako cc służy nam do rozpoczynania walki, a w jej trakcie do ochrony naszych sojuszników. Najprawdopodobniej najskuteczniejsza umiejętność cc [obok tarczy Geba] przeciwko celom ukrywającym się pod wieżą/feniksem [ponieważ możemy ich stamtąd wyciągnąć na krótką chwilę]. Dla nas jako supporta to niewielka różnica, ale dla naszych delikatnych sojuszników ten jeden, czy dwa potencjalne strzały z wkurzonej wieży mogą znaczyć naprawdę wiele. Nikt nie jest bezpieczny, gdy Athena jest w pobliżu :D Czas odnawiana się tej umiejętności jest długaśny, dlatego redukcja CDR jest tutaj konieczna - zresztą CDR red u każdego tanka jest według mnie KONIECZNOŚCIĄ.


Podstawowa umiejętność do zadawania obrażeń u naszej kochanej bogini mądrości. W związku z tym, że umiejętność ta atakuje DWA razy należy wcześniej unieruchomić wcześniej przeciwników prowokacją. Dzięki naprawdę dużym obrażeniom ułatwia czyszczenie siedlisk minionów, czy obrażanie przeciwników. Jeżeli nasza drużyna jest zajęta swoimi sprawami w innej części mapy nie bójmy się czyścić siedlisk minionów w jungli, szczególnie siedliska małych harpii. Mocny support to dobry support.


Ostateczna umiejętność Atheny, której podstawową funkcją jest chora mobilność i możliwość pomocy każdej postaci na mapie. W trakcie długiego ładowania [4.2sek] nasz cel otrzymuje zmniejszone o 20% obrażenia, a po pojawieniu się Atheny zadajemy całkiem spore, obszarowe obrażenia. Niestety nasz sojusznik musi być blisko przeciwnika, ale ma to swój plus, ponieważ odstrasza to często np. junglera od naszego celu, Kolejną funkcją tej umiejętności jest również możliwość ucieczki od niechybnej śmierci, gdy pozostaliśmy samotni na placu boju. W czasie dłuższych potyczek, gdy nasze zasoby są na wyczerpaniu, a w sakiewce zalega złoto możemy powrócić do bazy, wyleczyć się, przywdziać nowy element zbroi, dokupić wardy i powrócić na linię frontu w mniej niż 10 sekund. MOBILNOŚĆ, drodzy państwo.
Do pełnej skuteczności tej umiejętności jak i całej postaci wymagane jest skupienie i ogromna świadomość całej mapy, dzięki czemu zawczasu możemy teleportować się na inną linię. Zawsze komunikujmy drużynie, że nasza umiejętność jest na CD lub jest już gotowa.



Przedmioty
Jako, że gram supportami od dłuższego czasu eksperymentowałem z różnymi zestawami początkowymi jak i zestawami głównymi. Dodatkowo śledzę większość meczów turniejowych, dzięki czemu moje doświadczenie w tej materii jest jeszcze ciut większe. Moje wnioski:


Najskuteczniejszy na start i trzeci najważniejszy przedmiot dla supporta w grze. Wiele razy próbowałem rashować np. zbroję z CDR, ale po prostu się to nie sprawdzało. Dzięki wysokiej regeneracji i dodatkowemu hp 'Podarunek" wystarcza w zupełności w pierwszych minutach gry jako przedmiot defensywny. Oczywiście tylko wtedy, gdy jesteśmy ostrożni. Drugą funkcją tego przedmiotu jest szybszy przyrost złota, dzięki czemu mimo teoretycznie zerowego lasthitowania 'pozostaniemy w grze' pod względem pieniążków. Jeżeli rashujemy inne przedmiotu lub kupiliśmy Mark of Vanguard to musimy być agresywni i jeżeli nie wygramy linii to w late game będziemy do tyłu w stosunku do przeciwnego supporta.


Najważniejszy przedmiot supporta w grze - HOG. Na początku posłuży nam do oczyszczenia niebieskiego siedliska, po 90 sekundach wspomoże czyszczenie linii i da możliwość skuteczniejszego ataku na przeciwników, a od 3ciej minuty będzie pomagać przy midcampach. Od 10 minuty będzie niezbędny do pewnego czyszczenia GF i FG. Wraz z upływem czasu [w początkowych minutach gry] zwracajmy baczną uwagę na supporta drużyny przeciwnej - jeżeli kupił HOG3 to zakomunikujmy to drużynie, zróbmy to samo i postawmy warda przy Złotej Harpii.

Do dwóch powyższych początkowych przedmiotów zacząłem od niedawna kupować 2 wardy i 5 fioletowych potionów. Dzięki temu możemy zdominować linię i dysponujemy wardami, które umieszczam zazwyczaj dopiero po kilku minutach. Szansa na gank przed 3 minutą jest minimalna.


Buty:

Zazwyczaj kupuję buty Midasa, dzięki czemu przyrost forsy jest znaczący i ciągłe kupowanie wardów nie jest tak uciążliwe. Jeżeli zdominowaliśmy totalnie linię i jesteśmy do przodu z forsą to zamiast butów Midasa kupuje buty defensywne. Są cholernie drogie, ale za to mają solidne statystyki. W pierwszym przypadku buty wymieniam w late game, na samym końcu po skompletowaniu 5 przedmiotów.


Drugi najważniejszy przedmiot supporta. Najlepsza zbroja w grze. Koniec i kropka. 85 fizycznej i 20 magicznej obrony, 400 hp i aura odporności.


Ten przedmiot kupuje jako jako trzeci lub czwarty. Duża fizyczna odporność, mana i CDR potrzebne do długaśnych CD naszych umiejętności.


Pierwszy przedmiot do magicznej obrony. Dzięki hp5, mp5 i pasywnej zdolności nasza przeżywalność będzie ogromna. Wraz ze wzrostem hp pasyw tego kamyczka będzie jeszcze skuteczniejszy.

Ten i powyższe przedmioty to 'core' każdego mojego supporta. Poniższe przedmioty zależą już od tego, z czym mamy do czynienia.


450hp i 60 odporności magicznej oraz pasyw tego przedmiotu poskutkuje prawdziwe trollową regeneracją/przeżywalnością naszej postaci. Jest to drogi zestaw, ale dzięki niemu będziemy mogli naprawdę tankować kilka postaci. Oczywiście jeżeli w drużynie przeciwnika przeważają fizyczne obrażenia to ten przedmiot nie będzie najlepszym wyborem.


Obok Sovereignty i Breastplate of Valor najlepszy defensywny przedmiot w grze. Dodatkowe zdrowie, troszkę obrony i skrócenie cc jest naprawdę dobre, a pasyw jest wprost genialny. Ten przedmiot jest najlepszą kontrą na Kumbę. CD pasywa jest równy CD Blinka, dzięki czemu nie tylko będziemy odporni na cc, ale również da nam świadomość czasową częstotliwości blinkowania.

Powyższe dwa można wymienić na inne przedmioty np. Pestilence [vs heal], Hide of the Nemean Lion [vs aa team], Gem of Isolation [dodatkowy slow], Spirit Robe [defensywa i CDR], Witchblade [szybkość i defensywna aura]..


-Jako drugi aktywny przedmiot kupuje w 95% przypadków Weaking/Enfeebling Curse. Obszarowe spowolnienie, anty heal lub spowolnienie aa jest idealną zdolnością dodatkową u supporta.
-Jeżeli gram przeciwko Aresowi lub Hadesowi mogę rozważyć wykupienie Beadsów, ale to naprawdę w skrajnych przypadkach.
- Od kiedy podstawowe wardy kosztują 50g nie opłaca się inwestować w Eye of Providence.
- Bardzo opcjonalnie można kupić Shell of Absorbtion [który jest potężny, zalecałbym go np. przeciwko Hadesowi] lub Heavenly Agility, ale ten ostatni powinna kupić inna postać.
- Nie widzę sensu kupować Blinka u Atheny ze względu na jej hipermoblilność, ale kto wie - może warto poeksperymentować?

A teraz przyszedł czas na omówienie najbardziej OP przedmiotu w całej grze. Nie ma drugiego tak przegiętego przedmiotu jak ten. Jest to prawdziwy must have supporta, ale tak po prawdzie to każdej postaci w grze. WARD.
To maleństwo kosztuje jedynie 50 złota a daje nam najważniejszy zasób każdego pola walki. WIEDZĘ. Wiedzę, gdzie znajduje się przeciwnik i czym się zajmuje. Podstawowym celem warda jest ostrzeżenie przed nadchodzącym junglerem, czyli daje nam bezpieczeństwo na linii. Wardujemy przede wszystkim okolice niebieskich siedlisk - jeżeli dominujemy linie to okolice siedliska przeciwnika, jeżeli bronimy się - okolice naszego siedliska. Następnym celem są midcampy - chronią one przede wszystkim midlane, ale również junglera, pomagają zabezpieczać midcampy, ale chronią również przed gankami midlanera na boczne linie. Nie ma nic bardziej frustrującego jak Poseidon/Zeus, który wpadł na boczną linię odpalić ulta, po czym wraca spacerkiem na swoją linię mając na koncie killa lub double killa.
Od 10 minuty koniecznie wardujemy okolice Złotej Furii - przez cały czas. Jako support zwracam zawsze uwagę, czy przeciwnik dysponuje HOG3 i Sentry Ward. Od jakiejś 15-20 minuty wardujemy Ognistego Giganta.
Wardy kupujemy ZAWSZE, gdy wracamy się do bazy. Jeżeli brak nam forsy to czekamy chociaż na tego jednego warda. Z 'Podarunkiem' i 'Butami Midasa' 50g nabije się nam w sakiewce błyskawicznie.
Praca zespołowa
I. Początkowy etap gry:
- Hogowanie niebieskiego siedliska, siedzenie na linii, wardowanie niebieskiego siedliska, wędrowanie, co 3 minuty do midcampu, informowanie drużyny o ruchach drużyny przeciwnej [VFx/VIx/VTx]. Pamiętajmy, że przed opuszczeniem naszego adc należy mu to zakomunikować [VB/VR] - szczególnie Athena, która nagle może znaleźć się po drugiej stronie mapy. Niestety nie raz spotykałem się z sytuacją, gdzie pomogłem solo lane, a mój durny adc zamiast grzecznie cofnąć się pod wieżę to walczył 1v2,. Nie opuszczamy linii, jeżeli nasz adc jest w potencjalnym niebezpieczeństwie/jest blisko wieży przeciwnika. Przed opuszczeniem linii upewnijmy się, że niebieskie siedlisko jest owardowane. Nigdy nie przesiadujmy pod wieżą przeciwnika bez warda. Nie lasthitujmy minionów, szczególnie jak mamy Watchers Gift. Jeżeli to możliwe to oddajmy killa naszemu adc/junglerowi, ale nie bójmy się dobijać przeciwników. Bogaty i wyexpiony support to dobry support. Nie dajcie sobie wmówić, że KillSECURE to killsteal. Zresztą w tej grze najważniejsza jest farma, a nie kille. Lepiej grać bezpiecznie, ale skutecznie farmić, niż nurkować pod wieżę, mając nadzieję na potencjalnego killa.

II. Środkowy etap gry
- Wszystko powyższe, plus poniższe: Jeżeli dominujemy to wardujmy żółte/czerwone siedlisko przeciwnika, co da nam wiedzę, co robi przeciwni jungler i pozwoli go ewentualnie zaskoczyć, w momencie kiedy to czuje się najbezpieczniej i jest najmniej skupiony. Od 10 minuty wardujemy Złotą Furię. Po 10 minucie kupujemy HOGa3 - informujemy jakiego posiadamy/jakiego posiada przeciwnik HOGa. Po HOGu możemy pomyśleć o Weaking Curse. Dopiero w MidGame warto pomyśleć o CDR, wcześniej nie jest to konieczne. W tym okresie należy jako support bacznie uważać na magów, zazwyczaj nie posiadamy wtedy magicznej ochrony i wbrew pozorom mogą zrobić z nas pasztet.

III. Końcowy etap gry
Przede wszystkim wardowanie FG i bycie na przedzie całej drużyny, inicjowanie walk. Tyle.
Aha - życzę wam abyście nie natrafili na tak kretyńską drużynę jak ja, kiedy to w 35minucie gry poszedłem wardować FG, a moja drużyna wdała się w walkę 4v5 i krzyczała na mnie, że jestem noobem [akurat grałem wtedy Gebem]. Zawsze komunikujcie, co zamierzacie zrobić i dajcie sygnał do ataku kiedy to zamierzacie dashować w kierunku drużyny przeciwnika. Jedną z najbardziej żenujących sytuacji jaka może was spotkać to taka kiedy zaszarżujecie, sprowokujecie 2-4 cele, rzucicie weaking curse, a zdolności reszty drużyny będą na cooldownie.... Tak więc ważna jest nie tylko świadomość otoczenia/mapy, ale również świadomość gotowości naszej drużyny.
Junglowanie
Jako support niewiele tutaj można napisać.
1. Oddawanie niebieskiego siedliska dla adc.
2. Rotacja do midcampów do 3 minuty.
3. Wardowanie i HOGowanie campów, GF/FG.
4. Jeżeli nasza drużyna jest zajęta swoimi sprawami w innej części mapy nie bójmy się czyścić siedlisk minionów w jungli, szczególnie siedliska małych harpii. Żółte/czerwone oczywiście pozostawcie w spokoju. W late game niebieski buff może być dla nas przydatny, zawsze to CDR.
5. Zwracajcie uwagę na przeciwnego junglera, nie przesiadujcie pod wieżą przeciwnika, jeżeli nie wiecie, gdzie znajduje się jungler.
Podsumowanie
Athena to obecnie jeden z najlepszych supportów w grze, dzięki której możemy ustawiać walki pod nasze dyktando, całkiem skutecznie chronić naszą drużynę [ale Gebem nie jesteśmy], a także mamy dostęp do cudownego, globalnego ulta. Nasze możliwości są ogromne, tylko trzeba nauczyć się je wykorzystywać. Być może Athena jest słabsza od innych postaci w początkowym okresie gry, ale w środkowej i końcowej fazy gry błyszczy jako złoto.
Tak więc życzę udanych gier i spamowania jej przesłodkim voicepackiem m/


Reklama

Komentarze


avatarAdamkazmirowicz
Świetny build leci 5 :)
05.07.2014 (16:35)
avatarGlacio
Do opisu ulta i ogólnie do strategii dodałbym jeszcze, że athena jako jedyny tank może uratować sojusznika skupiając na sobie 3+ wrogów, najpierw używamy 2, nasz sojusznik zdąży uciec, a my zostajemy sami i odpalamy ulta. Niestety często nobki nie znające mechaniki atheny, zamiast uciekać kiedy przyjmujemy za nich obrażenia zamiast uciekać, atakują wroga, no ale co zrobisz.

"Do dwóch powyższych początkowych przedmiotów zacząłem od niedawna kupować 2 wardy i 5 fioletowych potionów. Dzięki temu możemy zdominować linię i dysponujemy wardami, które umieszczam zazwyczaj dopiero po kilku minutach. Szansa na gank przed 3 minutą jest minimalna."
Musimy zwardować zaraz po starcie gry obszar obok naszego blue buffa, żeby nie doszło do ataku, szczególnie, że czasem ( gdy po naszej stronie jest red ) go solujemy i jesteśmy jescze bardziej osłabieni.

Dodałbym jeszcze, że jako athena musimy jak najwięcej gankować inne lane ze względu na to, że mamy jak już wspomniałeś świetną mobilność. Możemy przez to trochę odstawać w expie i goldzie, ale nafedowany mid/jungler/solo czy adc jest o wiele lepszy niż nafeedowany tank.

"4. Jeżeli nasza drużyna jest zajęta swoimi sprawami w innej części mapy nie bójmy się czyścić siedlisk minionów w jungli, szczególnie siedliska małych harpii"
To już zależy, nie raz jak miałem słaby team i musiałem się feedować junglami, a ganki były ograniczone, ze względu na 0 odezwu podczas ganku to naprawdę wkurzające było jak tank zbierał mi małe kampy, a czasem nawet adc.

ŚCIANA TEKSTU MIŁEJ LEKTURY
05.07.2014 (16:54)
avatarCuYba2 (168)
Dawno nie widziałem tak dobrego builda i poradnika na tej stronie :)
Chociaż w teorii jakby nie patrząc jej ult może się bardzo dobrze sprawić do kradzieży FG/GF w przypadku gdy któryś z naszych sojuszników jeszcze jest przy życiu, Naprawdę możemy stworzyć niezłe zamieszanie w szeregach wroga
05.07.2014 (17:25)
avatarInfidel (25)
Niezły bulid no i oczywiście świetny i czasochłonny poradnik :)
05.07.2014 (17:54)
avatarBIgi (636)
Fajnie napisanie, a ateny ult jest opopopop dziś przegrałem assaulta przez ogarniętego chacca i atene. Zaczynam nią grać!
05.07.2014 (18:41)
avatarQosmoAlone (48)
[i]"Musimy zwardować zaraz po starcie gry obszar obok naszego blue buffa, żeby nie doszło do ataku, szczególnie, że czasem ( gdy po naszej stronie jest red ) go solujemy i jesteśmy jescze bardziej osłabieni.
Dodałbym jeszcze, że jako athena musimy jak najwięcej gankować inne lane ze względu na to, że mamy jak już wspomniałeś świetną mobilność. Możemy przez to trochę odstawać w expie i goldzie, ale nafedowany mid/jungler/solo czy adc jest o wiele lepszy niż nafeedowany tank."[/i]
Tak, przy opisie miałem bardziej na myśli sytuacje, gdzie zaczynamy na lewej linii. Gdy zaczynam na prawej faktycznie warto rzucić tego warda.
Zazwyczaj używam ulta defensywnie, ale jeżeli np. solo/mid laner prosi o ganka na linie to nie widzę wtedy problemu. Generalna idea jest taka, że support może być najmniej nafeedowany, fakt - bycie do tyłu z expem jest jak najbardziej ok, gorzej z goldem. Jeżeli będziemy odstawać za bardzo to albo będziemy musieli oszczędzać na wardach albo będziemy to tyłu np. z magiczną obroną i przy większych teamfightach magowie będą nas mielić na pasztet.

"To już zależy, nie raz jak miałem słaby team i musiałem się feedować junglami, a ganki były ograniczone, ze względu na 0 odezwu podczas ganku to naprawdę wkurzające było jak tank zbierał mi małe kampy, a czasem nawet adc."
Zabieranie tych kampów jest, jak mówię opcjonalne - jeżeli nie ma nikogo w pobliżu to można śmiało, ich respawn jest śmiesznie krótki i często zapomina się o nich, co jest po prostu nieekonomiczne.
05.07.2014 (19:48)
avatarZdjęcie
Ponętne zdjęcie :3
05.07.2014 (21:19)
avatarBIgi (636)
Tja Atena z noga uciętą w kolanie :D
05.07.2014 (21:37)
avatarGlacio
Nie wiem czemu, ale to zdjęcie przypomina mi Heroes, zayebista gra.
05.07.2014 (21:57)
avatarBIgi (636)
Heroes 3 na zawsze w sercu
05.07.2014 (22:37)
avatarAgral
Mi najbardzien przypadła do gustu 5, zayebista, cukierkowa grafika :D 6 też spoko, w 3 nie za dużo grałem.
05.07.2014 (23:41)
avatarBIgi (636)
Ja tam pamiętam całe dnie grania w 3, rozwalałem wszystkich aż w końcu nikt nie chciał zemną grać ;( 5 też fajna wkurzyło mnie tylko to że dwa 2 wydano osobno i trzeba było wydać 3 razy hajs. Orki zawsze na propsie.a
06.07.2014 (9:31)
avatarAgraelRaelag
W buildzie jest jeden błąd nie ma itemu Magi Cowl jest tylko Magi Blesing, a tak to spoko ;)

@Bigi
Mi tam w 5 najbardziej przypadła do gustu Akademia, Elfy i Lochy (chodzi mi tu głównie o jednostki i zamki. 1 raz widzisz zamek Akademii - :O, albo zamek Lochów z tą kobitką :D). Najgorszą rasą według mnie byli Krasnoludy, może mieli duży def, ale ataku nie mieli w ogóle. W 5 nie spodobało mi się, że prawie każda rasa miała jako najlepszą jednostkę - smoka.
06.07.2014 (12:12)
avatarok
build ogólnie świetny, ale ostatnio wcale się nie przydaje...
Co gram supportem to zaraz w połowie gry trzeba się przebudowywać na ap bo taki plebs gra że szkoda gadać.
Ostatnio midera z bumba mask na midzie widziałem, loki i arachne na solo lane...
Albo ukochana nieth która po kradzieży buffa przeciwnikom greeduje pod wieża przeciwnika i pada od wieży...
Athena to bóg z potencjałem, buffa idzie zajumać ale samemu nią gry nie wycarrujesz.
07.07.2014 (13:30)
avatarNoowak (3)
Build super, bardzo porządny opis, ode mnie leci 5(tylko popraw Magi Cowl na Magi Blessing, ktoś już o tym mówił). Dodałbym co prawda Hide of the Urchin do alternatywnych, ale to nie mój build.

@AgraelRaelag
Nie prawie każda, tylko połowa. Przystań, Inferno, Akademia i Twierdza(orkowie) nie mieli smoków. Co do krasnoludów, same w sobie były może i słabe, ale ratowały ich runy(zasobów niestety na to szło sporo :( )
07.07.2014 (15:10)
avatarGlacio
"loki i arachne na solo lane..."
Loki to częsty solo laner, a arachne sprawdza się tam świetnie #potwierdzoneinfo.
07.07.2014 (15:45)
avatarBIgi (636)
To arachne gdzieś się jednak sprawdza? o.O

Ja tam akurat krasnali zaraz po orkach lubiałem, mam na kompie 5 Dzikie hordy i 6 w której nawet 5 misji nie przeszedłem, chyba trza będzie se odświeżyć. W sumie to 3 ze wszystkimi dodatkami też mam.....
07.07.2014 (18:27)
Aby dodać komentarz musisz być zalogowany/zarejestrowany Zarejestruj się!