Thor: Wrath of Berserker (Full Penetration)

Dodane przez  Groxxar 05.05.2013 (17:21)

Thor
Podstawowe informacje
ocena
BógThor718369
Kupione przedmioty
Podstawowe
Reklama
Umiejetności
Mjolnir's Attunement
1234567891011121314151617181920
Tectonic Rift
1234567891011121314151617181920
Berserker Barrage
1234567891011121314151617181920
Anvil of Dawn
1234567891011121314151617181920
Opis Buildu
Wprowadzenie
Thor: Wrath of Berserker (Full Penetration)
Jak zapewne zauważyliście w moim buildzie skupiam się na penetracji i na czystej mocy fizycznej niż na szybkości czy szansy na kryta.. Osobiście uważam że Thor jako carry ma wpaść zestunawać i zabić bez zbędnego przeciągania..
Dlaczego nie warto iść Thor'em pod speed'a? A no dla tego że Thor posiada bardzo ciekawy skill jakim jest "Berserker Barrage" który atakuje z bardzo dużą prędkością dokładnie to 1 cios co 0.4s o nam daje 2,5 ciosów na 1s. czyli osiągamy największą szybkość jaką można osiągnąć z itemami.
Plusy i Minusy
Plusy:
+ Spore obrażenia,
+ odpowiedni def zarówno na magic jak i physical.
Minusy:
- brak lifesteal'a co uniemożliwia nam prowadzenie dłuższych walk.
Umiejętności
1. [Mjolnir's Attunement] - Dla sprawnych strzelców bardzo niebezpieczna umiejętność. Skuteczna umiejętność do pogoni czy ucieczki. Z racji że robi bardzo sporo obrażeń zalecam wymaksowanie go zaraz po "Berserker Barrage".

2. [Tectonic Rift] - Stun i ściana. Należy używać bardzo rozważnie w teamfight'ach. Nie puszczać bezmyślnie na początku walki ponieważ siana może nie tylko przyblokować wrogów ale też sojuszników. Nieważne czy walczycie w jungli czy na linii 2 należy używać tylko jeśli ktoś ucieka albo jeśli jeden z przeciwników carry za bardzo napalił się na jednego z naszych i oczywiście w innych wyjątkowych sytuacjach.

3. [Berserker Barrage] - Bardzo potężna umiejętność. Jak już wspomniałem przy wprowadzeniu zadaje spore obrażenia z dużą częstotliwością. Dodatkowo maksowanie tej umiejętności na początkowych poziomach początkowo będzie zadawała więcej od naszych podstawowych ataków. Ale jeśli gra już trochę trwa i jesteśmy nafedowani nasze podstawowe ataki będą zadawały więcej niż skill co nie znaczy że staje się on bezużyteczny. Jeśli walczymy z więcej niż jednym przeciwnikiem najprościej w świecie używamy skilla, podobnie jeśli ktoś nam ucieka również używamy skilla, ponieważ podczas trwania skilla utrzymujemy stałą prędkość a nasze ataki z ręki spowalniają nas. Jednak istnieje możliwość przerwania nam tego skilla przez stun lub silence należy .rozważnie dobierać czas użycia ponieważ jeśli wpadniemy w kogoś i zaczniemy się kręcić ta osoba lub inna zaraz nam przerwie zabawę i tracimy (w zależności od naszych itemów i lvl) połowę lub większość obrażeń.

4. [Anvil od Dawn] - Najlepiej się sprawdza kiedy nasz przeciwnik się tego nie spodziewa. Czyli ganki. Thor jest jedną z najlepszych postaci do gankowania. Warto zapamiętać że Thor nie powinien inicjować team fight'ów powinien dobrze wyczuć swojego tanka w wejść zaraz po nim, skupić się na carry przeciwników. Najlepiej tych którzy trzymają się na tyłach. Tak na tyłach! Jest to ryzykowne gdyż stajemy się łatwym celem jako odosobniona jednostka. Ale jeśli nasza grupa nie będzie wzlekała i wejdzie zaraz po tanku, nasza pozycja będzie mieć znaczenie strategiczne. Zabijamy carry przeciwników i dołączamy do reszty. Pozycja na tyłach wroga uniemożliwi ucieczkę przeciwnikom używając ściany.
Przedmioty
Od razu powiem że można zmieniać kolejność kupowania itemów ale tylko itemy które sąsidują ze sobą to znaczy że można kupić najpierw [Voildblade] a potem [Jotunn's Wrath] ale nie możecie kupować zaraz po butach [Eye of Retaliation] to się nie sprawdza.

Oczywiście początek buildu jest przygotowany na jungle na Conquest. Build na inne tryby typu arena jest taki sam tylko bez Bumba's Mask'a, potak na siłe i Heartseeker'a.

Na start kupujemy Bumba's Mask'a, Potion of Physical Might i jeden Healing Potion.
Następnie lecimy tak jak pokazane na górze
Warrior Tabi >> Heartseeker >> Focused Voidblade >> Jotunn's Wrath >> Bulwark of Hope >> Sprzedajemy Bumba's Mask i kupujemy Deathbringer, prędzej czy później może zdarzy się że zginiemy, Jeśli tak sięstanie to niema sensu ponownie stakować Heartseeker'a więc go sprzedajemy i kupujemy Titan's Bane.
Praca zespołowa
Większa część została powiedziana przy omawianiu skilli. Najważniejsze co trzeba zapamiętać to zabić przeciwnika zanim on zabije Ciebie. No i nie być samolubnym czy zbyt pazernym. I jako Carry macie święty obowiązek kraść kille swoim ziomkom z team'u bo nafedowany carry to zawsze lepiej niż nafedowany tank.
Junglowanie
Jungla wbrew pozorom nie jest taka łatwa jak się wydaje. Żadko kiedy udaje się działać zgodnie ze schematem bo każdy mecz jest inny. Ale wstępy plan można określić.



Zaczynamy oczywiście od nr 1. Pwinien nam w tym pomagać mider i solo lub double linia. NIE UŻYWAĆ HOGA! jest was tam dość żeby te harpie zginęły bez wspomagaczy.
Potem zmierzamy do nr 2. Teraz powinniśmy wypić potka i użyć hoga. Zabieramy red'a i idzemy do nr 3.
Blue zostawiamy ziomkowi z lini.
W czasie kiedy my robiliśmy red'a blue. Przeciwnik z prawej strony mógł nieźle pushnąć prawą linie. Jeśli tak się stało to jest to doskonały moment na nasz pierwszy gank. Jeśli nasz przeciwnik był ostrożniejszy i linie nie jest spushowana można poczekać te kilka sekund żeby tak się stało i wtedy go zaatakować.
Czy nam się to uda czy nie idziemy do nr 3. i nr 4. itd.
Po zrobieniu 6 i 7 które mogą trafić w ręce naszych kompanów. powinien nastąpić kolejny gank na lewej lini.
Podobnie jak my zrobiliśmy nr 1 tak samo nasi przeciwnicy zrobili nr 8. Oba gold campy mają taki sam respawn czyli 100 sec. i są one jedną z najważniejszych capków które zawsze powinniśmy robić.
Dalszy przebieg gry jest ciężki do przewidzenia. Jako Jungler musimy często gankować linie i mieć jakiegoś buff'a. Oczywiście nie wpadamy bez namysłu i tłuczemy wroga. Musimy dobrze się zastanowić czy gank na daną postać wyjdzie czy nie. Nasi towarzysze też powinni wiedzieć że nie mogą pushować bez przerwy i dać wam szanse na zabicie wroga.
Musicie pamiętać że jeśli szanse na niepowodzenie gank'u jest wysokie to nie warto nawet iść w tamtym kierunku. Jako Jungler nie dostajemy tyle samo expa i golda w porównaniu do naszych ziomków. Nie możemy tracić czasu na gankowanie jeśli sukces nie jest pewny. Bo jeśli akcja się nie powiedzie to możemy sporo stracić.
Pamiętajcie że nie wolno zawsze działać schematycznie. bo przeciwnicy mogą nas przejrzeć to się tyczy wszystkich, nie tylko junglera.

Warto wykuć na pamięć czas respawnu wszystkich mobów w jungli.
A oto one:
1 i 8 - 100 sec.
2, 3, 6 i 7 - 240 sec
4 i 5 - 100 sec.
Gold Fury - 300 sec.
Fire Giant - 300 sec.
Podsumowanie
Wraz ze zmianą skilli czy itemów może dochodzić do zmiany buildu ale na pewno niezbyt drastycznych.
To tyle na ten temat. Jeśli macie jakieś pytania lub uwagi a pro po build chętnie je przedyskutuje..
Pamiętajcie To nie build wygrywa mecz tylko gracze.


Reklama

Komentarze


avatarSuchaBulka (3)
Chyba coś ci się w skilach pomyliło bo ulti na 10 a ie na 9
24.07.2013 (11:37)
avatarSuchaBulka (3)
Ziomek jeszcze jedno jak kupuje te itemy to od razu je maxsować czy kupować następne?
24.07.2013 (13:44)
avatarWixa (1253)
Od razu maxowac
24.07.2013 (14:12)
avatarShirei (1308)
Nie żeby coś, ale ulti jest na 9...
24.07.2013 (15:37)
avatarSuchaBulka (3)
ty ps dobra robota
24.07.2013 (17:17)
avatarIshOne
Ciekawy build napisany przez kompetentnego i bardzo doświadczonego gracza. Polecam śledzenie jego artykułów.
07.09.2013 (17:32)
avatarpatrycjusz08 (1)
Czesc!
Co najlepiej użyć zamiast Focused Voidblade?
Pozdrawiam!
22.08.2014 (20:13)
Aby dodać komentarz musisz być zalogowany/zarejestrowany Zarejestruj się!