ULLER NI TO SIN NI ADEKER - Ullr Clash/Joust/Siege... Conquest maybe.

Dodane przez  CzerwonyFeniks 17.10.2016 (0:45)

Ullr
Podstawowe informacje
ocena
BógUllr11908
Kupione przedmioty
Podstawowe
RELIKTY
CORE
Sytuacyjne za exe lub jotun
Reklama
Umiejetności
Bladed Arrow / Thrown Axe
1234567891011121314151617181920
Expose Weakness/Invigorate
1234567891011121314151617181920
Hail of Arrows / Glory Bound:
1234567891011121314151617181920
Wield Axes / Wield Bow:
1234567891011121314151617181920
Opis Buildu
Wprowadzenie
Jako iż na bakier byłem z tym oto dziwnym typkiem przez dosyć długi czas lecz jak to ja jak kimś grać nie umiem i lamie to gram nim do upadłego aż podłapie mechanikę oraz jakiś ciekawy build. Ullr jest w 75% Hunterem a pozostałe 25% o ile umiem liczyć to jego assasynowa część.




W tym poradniku będę używał słów który mogą być większości znane.
Legenda poniżej.

Steroid/Buff - Bonus wzmacniający postać pod różnym względem może to być np: bonus do prędkości ruchu/ataki czy do obrony.

Basic Attack base/Abillity base - pierwsze to postać bazująca na atakach podstawowych tzw Basic atakiem. Drugie analogicznie do pierwszego tylko tutaj chodzi już o siłę w umiejętnościach postaci.

Mobilność - Umiejętność przemieszczania się względem innych bogów. Np: Ullr jest bardziej mobilny niż ymir ponieważ ma skok i buff do szybkości ruchu. Ymir zaś może ruch gracza blokować ścianą.

Stancja - Tryb w którym jest aktualnie ullr może być stancja z łukiem lub toporami. Zmienia ją się ultem- umiejętnością 4

Stun/CC - Stun ogłuszenie wróg nie jest w stanie nic zrobić przez czas trwania. CC - Crowd control kontrola tłumu np Stun, Slow Root.

Stackowanie - Wzmacnianie przedmiotu poprzez zabijanie minionków graczy.

Tier 1/2/3 - Poziom tutaj używany do określania poziomu w drzewku z przedmiotami. W
przypadku Warrior Tabi to tier 1 to Shoes lecz tier 3 to skończony item czyli Warrior Tabi

Early/Mid/Late Game - Są to określenia etapu rozgrywki. Analogicznie...

Early - Wcześnie oznacza wczesną grę gdzie wszyscy nie maja wysokich poziomów, mają po 2 itemy i starają się farmić, postacie abillity base bardzo silne..
Mid - Środek czyli środkowa faza gry około 12 poziomu. Gracze mają kilka itemów niektóre postacie są silniejsze niektóry jeszcze słabsze.
Late - Późna faza gry. Większość graczy powinna mieć wszystkie itemy zbudowane postacie bazujące na umiejętnościach mogą być słabsze o tych co posługują się basic atakami.
Plusy i Minusy
Plusy
Dobry zarówno w early - mid jak i late game.
Moblność - Skok i steroid w postaci dodatkowy procent do szybkości poruszania się.
Uniwersalność - Zabójczy z umiejętności i basic ataków ma wszystko czego mu potrzeba.
Wysokie obrażenia.


Minusy
Z początku manożerny.
Trudny do opanowania.

Umiejętności
Umiejętność Pasywna - Po użyciu umiejętności z jednej stancji, czas ładowania umiejętności tzw CDR jest zmniejszony o 1 sekunde.
Umiejętność 1
Podstawowa umiejętność Ullr'a w zależności od wybranej stancji używana do stuna lub zadania obrażeń.
Umiejętność 2
Przydatna dopiero od mid gamu. W postaci Buffa do szybkości ruchu lub ataku.
Umiejętność 3
Trudna do opanowania umiejętność w jednej stancji skok który przy okazji trochę bije, w drugiej zabójcza nawet w late.
Umiejętność 4
Ultimate którego tak naprawde nie ma, do zmiany stancji, dodatkowe steroidy passywne w postaci kradzież życia topór. szybkość ataku łuk.
Przedmioty
Zacznę od starterów.
Sam nie wiem co lepsze, kupuje to na co mam ochotę.
Z doświadczenia wiem że jest różnie.

Raz kupując Bluestone Pendant byłem do przodu bo ten item dał mi te 2 kille z 3 umiejętności ŁUK. A czasami nie kupując go plułem sobie w brodę bo przeciwnikowi zostało 10 życia które ten item by z łatwością zabrał. Ciekawie się robi jeżeli taka sytuacja zdarzy się trzy razy w ciągu 3 minut początkowej gry.

Deathtool - Nie lubię tego przedmiotu na Ullrze ale czasami się przydaje jeżeli wiesz że przeciwnik będzie agresywny.

Bez startera. Też jest dobrze, kupując tier 2 transendence mamy tyle samo mocy fizycznej jak z bluestone + tier 1 transedence lecz jeszcze 800 zł w kieszeni co pozwoli szybciej nam wrócić do bazy i skończyć item by zacząć go stackować.

Relikty.
Bezpieczna opcja: Sanctuary i Purufication - Wiecie o co chodzi.
Opcja z healerem u wrogów - Weaking. Może się przydać.
Combo slow. Np. Ah puch. Skadi, Posaidon z gem of isolation. Sprint ;)


CORE ITEMY
- Może troche ryzykowowne i mówiące sorry ja muszę najpierw się wystakować kupić buty i jotuns wrath by coś naprawde robić... NIEPRAWDA
Ullr robi dmg z umiejętności jak i basic ataków już po zakupieniu Transendanta. Z całym core obrażenia są KOSMICZNE> Zwłaszcza w early-mid game.

PODSTAWOWE

Zapewniają nam dużo mocy fizycznej. Penetracji jak i kradzież życia, soul eater dodatkowo movement speed i ciekawy pasyw ktory ratuje czasami przed śmiercią. Attack speed early niski, Mid jest okej. Late wysoki sięga 2.0

(nie)Małe wyjaśnienie odnośnie połączenia titan's bane i executionera.
Tak to prawda że executioner osłabia działanie titan's bane ale jednak nie na tyle by obrażenie były mniejsze, a dlaczego? Grając ullrem polegamy w większości na swoich umiejętnościach które biją więcej jeżeli mamy executioner i titans bane razem. Biją więcej przeciwnikom którzy mają dużo obrony. Różnica z titans + executioner a titans + quins to około 25% na korzyść executioner. Natomiast jeżeli chodzi o basic attacki to sprawa ma się troche odwrotnie. Z quins i titans uderzymy więcej ale róznica jest minimalna. Jak testowałem było to około 12 za hita(liczone z obrażeniami z pasywa), co prawda executioner potrzebuje czterech stacków i nawet z tym bijemy delikatnie mniej za basic attack. Lecz umiejętności z quinsami są słabsze. No ale co z tego? NIC. Quinsy od początku były w sytuacyjnych tak więc równie dobrze można je sobie wymienić. Budować to z czym się lepiej gra. Potestować oba warianty i wybrać odpowiedni dla danego stylu gry.


Sytuacyjne.
Wymiana za Executioner.

Fatalitis. Jeżeli przeciwnicy nie mają dużo obrony można go wymienić, W late game łatwiej ścigać danego boga jeżeli np nie trafi się ze stuna.

Qins Sais
. Jeżeli przynajmniej dwóch przeciwników ma dużo życia lecz około 200 obrony. Procentowe zadawane obrażenia
od życia pozwolą łatwo nam przeciwnika zjeść

Witch blade. Przydaje się w sytuacjach 1-1 ale również na niektórych meczach 5-5 gdy u przeciwników są takie postacie jak Ravana, bellona lub przeciwny adeker zapomniał o mocy fizycznej i poszedł w attack speed. Zapewnia ochrone, szybkość ruchu i redukuje moc fizyczną przeciwnika o 30.

Winged blade. Jeżeli kupiliśmy Purification i Sanctuary a przeciwnicy mają dużo slow'a. Pomocny w inicjowaniu walki 1-1 z przeciwnikiem ze slowem. Może zostać zastąpiony przez SPRINT.

Brawler's bead stick - częściej się na niego decyduje w sytuacjach 1-1 lub jeżeli przeciwny team ma bardzo dużo leczenia. Wymienne za executioner bądź jotun's wrath jeżeli potrzebny będzie wcześniej.
Praca zespołowa
Proste jak barsz. Trzymamy się z dala. Na lini staramy się uszkadzać przeciwnika z 1 i 3 umiejętności ŁUK. Lecz tak aby nie wyssać się z many po 2 falach minionków.

Sęk w tym aby grać nim troche jak asassyn troche jak hunter.

COMBO!

Kiedy nadarzy się okazja na kila, przeciwnik jest sam i np nie ma stuna albo ucieczki to skaczemy na niego zadając obrażenia ze skoku zadajemy 1 basic atak z topora następnie stun z 1. Po czym szybko zmieniamy stancje na łuk. Uderzamy 3 następnie 1 i basic attack. W early i zbijemy przynajmniej 75% życia. W mid game powinien to być kill.

Przeciwnik jest na połowie życia i jest papierem. Stun/Zmiana stancji/3/1/Basic attack.

Przeciwnik ma odrobinę życia i ucieka lub cofa się pod wieżą. . Można łatwo dobić 3 abilitką ŁUK. Wymaga praktyki. Ale działa.
Chciałem jeszcze dodać że gdy w przypadku kiedy przeciwnik z mała ilością życia stoi jeszcze pod wieżą a my nie mamy naszej 3 umiejętności załadowanej. Możemy łatwo skrócić sobie czas ładowania nawet o 3 sekundy pomagając sobie pasywem i przełączajać się na stancje topór następnie marnując 3 nasze umiejętności, co zredukuje nam czas ładowania KAŻDEJ umiejętności w stancji łuk o 3 sekundy. Po przełączeniu się na łuk. Umiejętność powinna być gotowa lub bliska załadowania.

Z tego pasywu można także korzystać jeżeli potrzebna jest ucieczka, a my właśnie uciekamy lecz nasz skok będzie dopiero za kilka sekund. Przełączamy na stancje ŁUK marnujemy umiejętności i wracamy na topory. Skok jak i steroid do szybkości ruchu załadują się szybciej ;)

W late gamie można zjeść przeciwnika z samych basic ataków wspomagająć się steroidem z 2 lub NIE.

Wystarczy byle stun lub slow i mamy killa.

Jest masa combo na niego. Opisałem tylko te ciekawsze i te które przynoszą mi frajde jeżeli z nich trafie i dostane upragnionego killa.
Junglowanie
Da rade czemu nie. Grałem lecz wole siedzieć nim na linii.
Podsumowanie
Ullr to piekielnie trudna postać z często niewykorzystanym potencjałem przez gracza który albo go nie opanował albo nie zna buildu który na nim działa.

Ja bardzo długo się z nim zaprzyjaźniałem. Nie wiedziałem co zbudować, nie potrafiłem trafić z 1 w OBU stancjach.
Na szczęście moje użycie 3 było ok, co zachęciło mnie do praktyki. Teraz mogę stwierdzić że potrafię grać ullrem. Dlatego też chciałem się tym z wami podzielić. ;)


Reklama

Komentarze


avataraditirex (950)
Czy wiesz że ullr ma również pasywe która po użyciu abilitki na jednym stancie zmniejsza cd o 1s na drugim?
17.10.2016 (14:36)
avatarCzerwonyFeniks (31)
Tak wiem. Zapomniałem dodać. Już poprawiam ;)
17.10.2016 (16:23)
avatarTygrysor (13)
Jottun i soul eater na ule?
Titan jakoś przejdzie trans i exe zdecydowanie tak.
17.10.2016 (16:23)
avatarCzerwonyFeniks (31)
Tygrysor. Polecam zagrać kilka gier z takim buildem. Jotun daje nam nie tylko zastrzyk do powera jak i CDR lecz także flat pen. Co daje kopa na do early lecz bardziej mid game. Dodatkowo zgrywa się z pasywem co daje nam bardzo szybko ładowanie skilli a to może pozwolić na wybaczenie nam kilku missów z umiejętności które przecież nie są aż tak łatwe do trafienia. Wszystko zależy jak szybko złapiemy feeda. W late game jotun wcale nie przeszkadza poprzez ultimate który na łuku daje na attack speed który tracimy kupująć jotunsa.
Co do soul eater zastanawiałem sie nad bloodforgem jak i asi bo rękawiczka odpada, to nie meta na double stacking.
Bloodforge traci tym że nie daje attack speedu. A asi tym że według mnie passyw soul eatera jest troszke lepszy od pasywu asi jak i tym że soul eater daje dodatkowy movement speed. Ktory zawsze się przyda zwiększając naszą przydatność w walce.
17.10.2016 (16:40)
avatarkruliks12 (19)
Dla mnie build super opisane zwiezle i dokladnie, poradnik jest wiec daje 5
17.10.2016 (16:48)
avatarNirwel (133)
Kiedyś spotkałem się z komentarzem typu, że nie warto brać titan's bane'a i executionera razem, bo ten 2 obniża obronę przeciwnika przy czym pierwszy zadaje % z jego obrony czyli reasumując exe osłabia trochę titansa, więc lepiej 1-ego z nich zamienić z np qinsami.
Również widziałem też jakiś tip na Ullra, że po jakimś lvlu(2/3?) jego 3 skilla, dmg na tylnej fali (łucznicy) minionów będzie wystarczający, by później naszym skokiem je zabić tym samym nie dając możliwości przeciwnikowi ich wyczyszczenia u nas, co może pomóc w jego zabiciu po stunie.
Ogólnie build i poradnik spoko, łap piąteczkę
17.10.2016 (17:44)
avatarCzerwonyFeniks (31)
Nirwel, tak to prawda executioner osłabia titan's bane ale co z tego? I tak bije się więcej.
Niewiele ale jednak. Do tego może to działać też w taki sposób że same titsy na umiejętności basic attacki juz executioner+titans.
17.10.2016 (19:54)
avatarNirwel (133)
Spodziewałem się takiej odpowiedzi, że większej różnicy to nie zrobi, ale żeby nawet samemu się przekonać to sprawdziłem wszystko w jungli. Nie chce mi się rozpisywać numerków dmgu ile co z czym wynosiło, bo to może sobie każdy sprawdzić sam, ale napiszę tylko, że na ten przykład mając standardowy build/full stacki i 20lvl do zabicia Ra mając exe i titan'sa potrzeba 7 strzałów, a zamieniając jeden czy drugi item na qinsy tych basiców wystarczy 6. Napiszesz, co za różnica 1 basic w te czy w tamte, ale wydaje mi się, że im bardziej tankowaty będzie przeciwnik tym bardziej przełoży się to na ilość basiców którymi będziesz musiał trafić. Napiszesz, że Ullr i tak większość wali z abilitek, prawda, ale i tak porównując zamianę tylko między tymi 3 itemami, najwięcej dmgu wyciąga quins+titan's.
17.10.2016 (22:10)
avatarCzerwonyFeniks (31)
Tak wiem dlatego quinsy są w sytuacyjnych ;)
18.10.2016 (17:01)
avatarTygrysor (13)
Brakuje trochę krytycznych. Dlaczego? Otóż pomyślałem że przetestowanie tego buildu może być dobrym sposobem na przypomnienie sobie Ulli. Wchodzę i grałem jako ADC (niektórzy grają Ullem solo).
Mój przeciwnik? Freja.
No i zaczynam. Obyło się bez rewelacji, taki some gold, podobny exp.
Ok. Trans, butki, Jotun, titan, exe wybudowane. Wtem spotkałem się z Freją w dżungli. Myślę wezmę ją 1vs1 a nuż zabiję, a jak coś to się wycofam.
Podchodzę do tematu poważnie trafiam jeden, trafiam trzy.
No i (oczywiście) Freya jak nie walnie swoje 2. Niedość że mnie spowolniło i trudniaj unikać to fatalis działa i jeszcze lifesteale ją utrzymuje.
Mimo że trafiłem niemal wszystko to i tak mnie zabiła i jeszce trochę HP miała.
A gdybym miał krytyczne....

To i tak nic z tego Freya najbardziej OP bóg w grze.
19.10.2016 (20:01)
avatarTerc (89)
Brawo! Reddit potrzebuje ludzi takich jak ty!
19.10.2016 (20:32)
Aby dodać komentarz musisz być zalogowany/zarejestrowany Zarejestruj się!