Whatever obstacle stand before us will be removed - Poradnik do Ganeshy

Dodane przez  NeroDero 04.09.2017 (16:09)

Ganesha
Podstawowe informacje
ocena
BógGanesha111509
Kupione przedmioty
Podstawowe
Optymalny build na Conquest
Arena/Joust/Clash - Off tank
Arena/Joust/Clash - Full tank
Reklama
Umiejetności
Turn of Fate
1234567891011121314151617181920
Ohm
1234567891011121314151617181920
Remove Obstacles
1234567891011121314151617181920
Dharmic Pillars
1234567891011121314151617181920
Opis Buildu
Wprowadzenie
Witam!
Miło Cię widzieć - zresztą, kto nie lubi zdecydowanych supportów pickujących w razie potrzeby pasującego guardiana?
Zanim jednak zaczniemy, chciałbym wypunktować kilka największych atrybutów Ganeshy, które sprawiają, że nie jest on przez większość chętnie wybierany:
- Przez pasywkę Twój licznik zabójstw będzie prawie zawsze równy zeru (jako że każdy tryb oprócz duela wymaga pracy zespołowej)
- Pretensje graczy (najczęściej randomowych adc z którym jesteś na linii), a mam na myśli oczywiście zarzuty odnośnie słabych statystyk (wiecie, 0/7/32 wygląda inaczej niż 8/9/21 ;-) )oraz kradzieży farmy (tego chyba nie muszę komentować)
- Przyda się znajomość umiejętności innych bogów, jako że posiadamy na nim wszechstronne uciszenie, które trzeba wiedzieć kiedy użyć
- Jest to chyba najprawdziwszy support w grze, razem z Kheprim oraz Gebem (to znaczy że nie posiada combo potrafiącego skasować wroga - oprócz jednego, o którym wspomnę później)
- Częsta NIEWDZIĘCZNOŚĆ ze strony innych graczy - oczywiście najczęściej osoby które solidnie nafeedujesz :-)
Ale jednak!
Jeżeli masz gdzieś powyższe przykłady, to zapraszam do przeczytania poradnika do Ganeshy - hinduskiego boga sukcesu.



Jeżeli jednak zainteresowany jesteś kim był ów Ganesha - wyjaśnię to pokrótce:
W mitologii indyjskiej był on bogiem mądrości i sprytu, wspierał uczonych, opiekował się księgami, szkołami. Ganesha usuwa z drogi wszelkie przeszkody, i zapewnia powodzenie w różnych sytuacjach życiowych. Jest przedstawiany jako sympatyczny, tęgi mężczyzna z głową słonia. Posiada cztery ręce, z czego w jednej z nich znajduje się tacka ze słodyczami, na drugiej kieł, który został mu odrąbany oraz bronie które trzyma w pozostałych. Ponadto jest uznawany za boga obfitości i dobrobytu (co widać po brzuchu). Ciekawostką jest, że został ulepiony z woskowiny usznej przez swą matkę Parvati, która nie mogła doczekać się zapłodnienia przez Śiwę. (który odciął przyszywanemu synkowi głowę z zazdrości, kiedy zobaczył go podglądającego kąpiącą się Parvati - nie mógł przytwierdzić mu z powrotem jego głowy, kiedy dowiedział się, że to jego syn - dlatego dał mu głowę pierwszego zwierzęcia które wyszło z lasu - słonia)

fuck logic
Plusy i Minusy

PLUSY
- Potrafi kontrolować team fighty
- całkiem dobre CC
- nienajgorszy clear
- gra nim jest niezwykle łatwa i całkiem przyjemna
- jego kit nie wymaga szczególnych umiejętności aby został opanowany
- całkiem dobra ucieczka
- VEW



MINUSY
- nazwijmy to... Syndromem Sobka - kiedy skasztanisz dash, praktycznie zawali się całe combo (w przypadku ADC z ucieczką)
- zazwyczaj polega na innych sojusznikach, zwłaszcza w końcowym etapie gry
- po zużyciu wszystkich umiejętności jest słaby i narażony na wrogów
- kiedyś rzeźnik potworów z jungli, niestety został znerfiony
- złapany w Jungli ma nikłe szanse na ucieczkę

Umiejętności

Good Fortune
Oprócz tego, że zwiększa zasięg możliwości uzyskania asysty oraz czas potrzebny do jej zdobycia (co w uproszczeniu znaczy, że może być dalej od zabitego gracza oraz czas po którym straci zysk za asystę wydłuża się o 5 sekund) każdy zabity bóg oraz minion zapewnia zyski dla Boga stojącego najbliżej ciebie.

Jeżeli widzisz nad HUDem głowę Ganeshy - oznacza to, że za zabójstwo bogów lub minionów to Ty otrzymasz korzyści, ponieważ nie ma w wystarczającej odległości jednego z twoich sojuszników.


Ten znak oznacza natomiast, że w obrębie działania twojej pasywki znajduje się sojusznik, który dostanie korzyści za zabójstwo, a ty otrzymasz asystę:


---

Turn of Fate
Typowa umiejętność do czyszczenia linii - Ganesha koncentruje swoją wolę w postaci kuli. Ponadto, każdy trafiony wróg daje buffa zapewniającego dodatkowe obrażenia dla sojuszników w pobliżu, naliczającego się do pięciu stacków.
Każdy stack daje odpowiednio 2% zwiększonych obrażeń z każdych źródeł zadawanych przez sojuszników.
---

Ohm
Ommmm to nic innego jak uciszenie, najmocniejsza i najlepsza forma CC którą posiada Ganesha. Mało tego, na czas medytacji oprócz uciszenia wrogów w zasięgu stożka przed nim, zwiększa protekcję sojuszników w pobliżu. Podczas działania umiejętności Ganesha ma zmniejszoną prędkość ruchu, ale może obracać się na wszystkie strony.

Świetnie działa do przerywania dashów chcących uciec wrogów, albo do uniemożliwienia ulta wrogiego boga, który będzie musiał spędzić najdłuższe dwie sekundy życia w totalnej agonii, wymachując swoim kijem, różdżką, czy co tam ma, gdyż uciszenie właśnie tyle trwa.

Ponadto!
Uciszenie przerywa wcześniej wykonane dashe naziemne (na przykład Agni, Hercules), oraz wykrywa cele niewidzialne, dzięki temu nasz sympatyczny słonik może nasrać z premedytacją do ryja takim postaciom jak Loki, The Morrigan.

Jest to kluczowa umiejętność, często ważniejsza od ultimate.
---

Remove Obstacles
Ganesha pędzi przed siebie trąbiąc. W tym przypadku również nazwa umiejętności mówi sama za siebie - ponieważ podczas tej szarży przenika przez wszystkie przeszkody, postawione przez graczy, takie jak klatka Odina, pilar Anhura, ściana Ymira.
W przypadku trafienia szarżą wroga, Ganesha uderza go kilka razy oraz podrzuca w miejscu.
---

Dharmic Pillars
Ahh... Stary dobry ult Nu Wy, aż się łezka w oku kręci. :))
Ganesha rozstawia cztery filary połączone energią elektryczną. Wrogowie, którzy przekroczą tę barierę, dostaną obrażenia, a ich protekcje zmniejszą się. Ponadto, obrażenia można dostać kilka razy. Przy dobrym połączeniu z szarżą, potrafią z m a s a k r o w a ć nieważnego przeciwnika. Ale o tym później.

Świetna umiejętność do team fightów. Dosłownie zamyka wrogów w klatce. Co prawda da się z niej wyskoczyć, ale od czego mamy uciszenie i podrzucenie? Postać która nie posiada żadnej formy ucieczki a ma mały pasek żywotności, jest zmuszona na 6 sekund unikania kamieniowania przez przeciwników, co zazwyczaj kończy się dla niej tragicznie.
Przedmioty
W tej części objaśnię wybór przedmiotów w moim buildzie oraz ewentualne zamienniki.
Zacznijmy od buildu na Conquest.

Podstawa na Conquest

Lono Mask
Przedmiot stworzony wprost dla Ganeshy. Co prawda nie jest to must have, ale w związku z tym, że pasywka przekazuje zyski sojusznikowi w pobliżu, można szybko sobie nastackować życie z tego przedmiotu oraz otrzymać bonus. Osobiście bardzo polecam,dobrze sprawuje się w połączeniu z...


Watchers Gift
Ten przedmiot daje kolejne korzyści za asystowanie w zabijaniu minionów, co sprawia początkowe farmienie niezwykle łatwe i przyjemne. Dzięki temu na samym początku gry Ganesha może w szybki sposób zregenerować życie oraz sobie je zwiększyć.

Mikstury wedle uznania, ja jestem zwolennikiem dzielenia ich 50:50.

Na początek również dobrze sprawują się

Travelers Shoes
Bo w połączeniu z powyżej podanymi przedmiotami sprawuje się nadzwyczaj dobrze, ponadto większa mobilność przy gankach oraz kolejne bonusowe złoto.

Oczywiście tych butów nie trzymamy całą grę, zamieniamy na sam koniec na dowolne inne buty, w zależności czy potrzebujemy bardziej
-cooldown reduction
-magicznej siły
- crowd control reduction

Optymalny build na Conquest

Sovereignty
Chroni nas najbardziej przed atakami junglera (O ILE JEST AD) oraz wrogiego ADC. No i daje kolejne HP5 i HP do już wcześniej zebranej kolekcji. ;)


Heartward Amulet
To natomiast ochroni naszych sojuszników przed atakami magów, oraz zapewni trochę MP5.
Uwaga, w przypadku niestandardowych ułożeń drużyny wroga, można zamienić z poprzednim itemem.
Dla przykładu, na podwójnej linii może być Ymir + Sol. Wtedy nie opłaca nam się kupować fizycznej protekcji.
Wszystko zależy od ułożenia drużyny!


Jade Emperors Crown
Polecam ten przedmiot przy standardowym ułożeniu wrogiej drużyny, to jest 3xAD (solo, jungle, adc).
Potrafi on nieźle osłabić wrogów w team fightach oraz zapewnić jeszcze większą ochronę w połączeniu z wcześniej kupionymi przedmiotami oraz protekcjami z naszego wyciszenia.


Jako że naszym głównym zadaniem jest feedowanie naszego adc, ten przedmiot jest jak znalazł. Bo kiedy myślisz że już ulepszyłeś swojego adc wystarczająco, tutaj wyskakuje ten item. Polecam głównie jeżeli w drużynie są co najmniej 2 postacie polegające na podstawowych atakach.
Dzięki niemu jesteśmy również mniej bezbronni kiedy pozbędziemy się wszystkich umiejętności, okładamy wtedy przeciwników wszystkimi czterema rękami. Taka trochę fat Kali. xD

Jeżeli uznasz że nie warto -
bulwark of hope może być też przydatny, ewentualnie antiheal.


Ethereal Staff
Jest to przedmiot podbijający nieco nasze obrażenia na końcowym etapie gry, kiedy jesteśmy już mniej użyteczni. Nie jest to obowiązek i można śmiało zastąpić dowolnym bardziej pasującym przedmiotem.

Tryby inne niż Conquest
Drugim buildem który opiszę jest ten na off tanka.
Każdy wie, że supportowanie cały czas jest nudne jak flaki z olejem. Dlatego na casualach, ewentualnie na rankedach joust warto przyłożyć trochę do pieca.


Stone of Binding
Moim zdaniem MUST HAVE na każdym casualu oprócz Conquesta. Daje nam zarówno protekcję, jak i zwiększa penetrację sojuszników w pobliżu. A zważając na to, że na takiej arenie wszyscy trzymają się zazwyczaj razem, a w naszym kicie aż trzy umiejętności nasz przedmiot uruchamiają, jest to bardzo dobry i tani wybór.


Hide of the Urchin
Warto wyposażyć się w ten przedmiot na początku, jako że nasz poprzedni był tani. W przypadku jeżeli c#uj k#rwa je#ać guardiana, gram assasinem, zalecam kupienie na to miejsce Ethereal Staff, na sam koniec kończąc build Rod of Tahuti bądź innym przedmiotem dla maga.


Mantle of Discord
Jako że daje to nam dodatkowe protekcje i stuna w razie zagrożenia, jest to bardzo dobry pomysł aby zbudować go w środkowej fazie gry tuż po Ethereal Staff, które pominąłem żeby teraz wspomnieć o jego synergii z drugim przedmiotem.


Ethereal Staff


Soul Reaver

Te dwa przedmioty zastosowane w naszym buildzie dają nowy wymiar możliwości naszej tak zwanej klatki.
Każdy, kto będzie chciał ją sforsować, dostanie porządnego kopa w dupę, zmniejszającego dodatkowo protekcję i uruchomiając jednocześnie penetrację z Stone of Binding. Tworzy to w pewien sposób aluzję do walki na ringu, w klatce - wyjdziesz, przegrywasz (dlatego czekamy na wydanie skina Ganeshy - Zapaśnika który jest pomysłem jak znalazł).

No, chyba że złapiesz Anhura z całym paskiem życia.
Wtedy przygotuj się na
VER
VER
VER
VVW
VVX


Innymi przedmiotami ofensywnymi do zastosowania w tym buildzie są:
Gem of Isolation
Void Stone
oraz jeszcze niepróbowane przeze mnie Shamans Ring.

Z aktywek polecam Meditation a później Sprinta, ale to już wedle uznania, w końcu support ma wachlarz aktywek do wyboru.
Praca zespołowa
Nasz sympatyczny słonik dobrze współpracuje z większością bogów.
To znaczy, że prawie z każdym bogiem wyciągnie jakieś profity..
Jest to tak dlatego, że dash w połączeniu z uciszeniem wystawia złapanego przeciwnika na bicie, którego może dopuścić się zarówno zaprzyjaźniony mag, asasyn albo nasz własny adc.
Ciężko mi wybrać postacie z którymi nie szedłby w parze. W końcu wszystko zależy od umiejętności.

Za to bogowie którzy NAJLEPIEJ współpracują z Ganeshą to:

Ganesha jest powodem, dla którego Xbalanque budzi się w nocy z plamą na łóżku i potem na plecach.
Pomimo tego, że obecnie postać ta jest dość rzadko pickowana, to dobrze idzie w parze z Ganeshą.
Oczywistym faktem jest, że nie będziemy w stanie zabrać killa Xbalanque zatrzymując postęp jego pasywki.
Ale jego kit dobrze współgra również z naszym. Połączenie obydwu ultów sprawi że wrogowie nie będą wiedzieli czy uciekać, czy się zatrzymać.


Oprócz tego, że ułatwia nam łapanie przeciwników z naszym combo, to jeszcze my dobrze ją ochraniamy. Ma dobry kit współgrający z Ganeshą, ponieważ po złapaniu przeciwnika przez naszego grubasa Artemis może zużyć cały kit jaki ma, co kończy najczęściej się killem.


W przypadku Cupda jest podobnie jak z Artemis. Ale mało tego, jego ult puszczony w naszą klatkę uniemożliwi wyskoczenie z niej bez użycia beadsów. Również dzięki naszemu dobremu clearowi, tak samo jak w przypadku Artemis, pomożemy mu wybić się ponad i nie obrywać od minionkowych archerów.


Ah Muzen Cab to kolejna postać, która nieźle daje sobie radę przy boku Ganeshy. Unieruchomienie w miejscu oraz uciszenie zdecydowanie ułatwia trafienie przeciwnika z żądła, ponadto połączenie spowolnień oraz obrażeń w czasie jest dobre do ścigania niedobitków.

W przypadku hunterów bez ucieczki albo nadmiaru postaci we wrogiej drużynie z typowo spowalniającymi ultami takie jak Poseidon, Ah Puch, Bakasura, Bastet - zalecam wzięcie Sprinta jako aktywki.

Natomiast jeżeli we wrogiej drużynie są postacie z egzekucją na ulcie, albo umiejętnościami stopniowymi (tzn. ult połączony jest z innym skillem) na przykład Chiron, Rama, Thanatos, Ao Kuang - jako pierwszą aktywkę bierzemy Meditation
.

Bariera (tarcza) jako aktywka to przedmiot uniwersalny, ale nie bierze się go w przypadku postaciami z egzekucją w przeciwnej drużynie.

Godnymi uwagi są również Neith oraz Hou Yi.
Podczas czyszczenia linii najpierw swojego skilla puszcza Ganesha, dopiero potem po nim nasz ad carry. Dostanie on zwiększenie obrażeń więc szybciej będzie można wyczyścić linię.

Uwzględniłem tutaj tylko łowców, ponieważ jakby nie patrzeć z wieloma postaciami Ganesha mógłby dobrze współpracować.
Na chwilę obecną przychodzi mi na myśl na przykład Nox (postrach joustów), Agni albo Anubis.

Ganesha szczególnie dobrze kontruje postacie polegające zazwyczaj na dobrym ulcie (Hun Batz), na umiejętności typowej do czyszczenia linii (Bacchus, Bellona) albo ze sporym CC w formie dasha (Tyr, Hercules), ponieważ jeżeli zachowamy umiejętność uciszenia na odpowiedni moment, będziemy w stanie zatrzymać umiejętność wroga, przez co przejdzie ona na CD.

Ganesha jest bogiem zarówno pasywnym jak i ofensywnym. W przypadku nieoświetlonej mapy warto trzymać się blisko sojusznika, aby uratować go leczeniem albo poprzez wyciszenie odciągnąć od ulta wrogiego junglera.

Nasze główne combo wygląda następująco:
->->->

Co w formie opisowej wygląda tak:
podchodząc do wrogiego boga, puszczamy uciszenie, żeby uniemożliwić mu natychmiastową ucieczkę. Umiejętność trwa DWIE sekundy, jednak ja polecam przerywać ją prawym przyciskiem myszy w połowie i zaskakiwać wroga. Od razu po uciszeniu szarżujemy zatrzymując wroga w miejscu, i tuż po zakończonej animacji puszczamy pierwszą umiejętność. Dobrze byłoby, jakby wróg był przy linii minionów, wtedy zada to jeszcze większe obrażenia. Klatkę stawiamy kiedy bóg/bogowie zaczną uciekać/ zmarnują umiejętności do uciekania.
Wtedy będą mieli wybór - zostać w miejscu i unikać, albo przejść przez barierę i zostać narażonym na łatwiejsze złapanie.

Ale istnieje też combo z ogromnym (jak na Ganeshę) dmg, które wygląda następująco:
->->

I po raz kolejny opisowo to wyjaśnię:
stawiamy z zaskoczenia klatkę, i wyczekujemy na moment, kiedy wróg będzie chciał przekroczyć barierę naszego ulta (znajdował się na jego linii) i wtedy używamy naszego dasha. Oprócz tego, że zadajemy obrażenia od dasha, przeciwnik dostanie również dodatkowe obrażenia z prądu, które DODATKOWO zmniejszą mu protekcję i sprawią go jeszcze łatwiejszym celem do zabicia.

JEDNAKŻE!
To combo jest dość ciężkie do wykonania i wymaga wprawy. Nie tak łatwo złapać przeciwnika dashem, a co dopiero złapać go w odpowiednim miejscu i w odpowiednim czasie!

Jest to jednak bardzo satysfakcjonujący sposób na łapanie killi i w przypadku Ganeshy pod dmg na casualach wbija się w złapanego wroga niczym rozpędzona ciężarówka.

Pamiętajmy również, że naszym ultem możemy też DOBIJAĆ.
Jeżeli przeciwnik uciekł posiadając małą ilość życia, lecimy za nim (z nieużytym jeszcze ultem) i korzystając z podglądu umiejętności, stawiamy PRAWY GÓRNY FILAR naprzeciwko uciekającego wroga. Ten, niespodziewający się niczego, będzie cały czas szedł do przodu, a więc dostanie obrażenia z ulta więcej niż raz. Jeżeli miał mało życia to padnie na miejscu.

Junglowanie
Nie próbowałem, ale myślę że przy dobrym połączeniu Movement Speeda oraz Atack Speeda byłoby to całkiem całkiem możliwe. ;-)
Podsumowanie
Miło mi, że poświęciłeś/aś trochę swego czasu by przeczytać ten build.
Granie Ganeshą nie musi być takie nudne i monotonne, jak się wydaje.

VEW
VEW
VEW
VEW
VEW


VVGQ...

VVX
VEW
VEW

(pozdro dla kumatych ;d)



Reklama

Komentarze


avatarNyggative (8)
Wyrzuciłbym tego staffa, te 5 % to niewiele, a resztę buildu i tak jest pod def. Do tego odpuściłbym sobie jedną aurę (najlepiej Sovereignty).
04.09.2017 (16:46)
avataraditirex (1084)
https://www.youtube.com/watch?v=a-BgREkkjcg
My się chyba znamy z casuali, nie?
Wybrałeś boga którym akurat prawie nie grałem i wymagasz ode mnie żebym ocenił cie jak innych? ty fallusie.
Powiem tak, po przeczytaniu tego buildu NA PEWNO bym wiedział, przynajmniej w teorii, jak działa ten tłusty słoń.(nawet jak rzadko gram conqi)
Grasz suportem, który nie może brać fragów dla siebie i jeszcze grasz prawie wszystkimi itemami pod team, chociaż, że cie wszyscy wyzywają? Szanuje.
Szczerze jako random grający jakieś ''casuale dla nubuw'' nie mam do czego się przyczepić. Jest tu jakiś main słonia który coś tu dopowie bo nerodero mnie wymiótł z sceny.
Śmiechłem z lokiego i morigan.
Czy na prawdę potrzeba jakiegoś słabego skinna do xby żeby zrobić coś takiego?(moje zdanie nie flejmić mnie)
@Nyggative nero sam przecież napisał, że można to wymienić(np na cdr czy coś).
04.09.2017 (17:55)
avatarNeroDero (27)
Nyggative, ja to powiem tak - zawsze jak gram tankiem staram się budować itemy po równo, po dwa dla każdej protekcji. Ten ostatni item jest bardziej itemem wolnym i trzeba go podporządkować pod najbardziej groźnego wroga, dlatego dałem tę różdżkę która jest taka jakby neutralna, bo daje trochę dmg i trochę życia. :D

Racja aditirex! Najbardziej kojarzysz mi się z areną, i jak dobrze pamiętam to tam Cię właśnie widziałem najczęściej, w roli asasyna (Serqet, DaJi). Wtedy było VET VET VET VET albo VEL VEL VEL ale to Ty byłeś częściej w roli kata na mojej drużynie. xD
Szczerze mówiąc już samo bycie supportem to niewdzięczna rola.. Z Ganeshą jednak jest ten problem że nie wycarryuje gry samemu tak jak to może robić Bacchus czy Ymir - on musi być bardziej pasywem a jego adc dominantem (hehe) a nie na odwrót.
04.09.2017 (19:48)
avatarihjasty (908)
10 lat temu pomyślałem sobie, że mój 900 komentarz będzie pod jakimś wartościowym buildem na tej stronie i proszę bardzo doznaj tego wyróżnienia. Poradnik w top 3 tego roku według mnie dziękuje dobranoc.
04.09.2017 (23:21)
avatarMaCaFar (106)
@ihjasty A które to te dwa inne w tym top 3? ( ͡° ͜ʖ ͡°)
05.09.2017 (15:56)
avatarihjasty (908)
Atena, kobieta mnie bije S4 SUPPORT
Scylla, precyzja to podstawa S4 DMG BUILD
Neith na CQ, Joust, Siege - Sezon Trzeci [będzie aktualizacja do S4]
Kali robi sałatkę [będzie aktualizacja do S4]
Freja All for One S4
O Skór wielu nietopesz poćcziwy
Nike [będzie aktualizacja do S4]
Thoth czyli nędzna podróbka Kukulkana z czterema paskami

Te wyżej razem top 1, a MaCaFar i Nero są w typ top3 mieszcząc się na pozostałych miejscach ( ͡° ͜ʖ ͡°) xD
05.09.2017 (20:10)
avataraditirex (1084)
Ale większość tych buildów nie jest z tego roku. Poza tym zrobił to jakiś no name, który jeden z dwóch buildów, z tego roku, tylko przetłumaczył.
05.09.2017 (20:30)
avatarihjasty (908)
INSPIROWAŁ SIĘ !!! Przeczytałem guide na smitefire wziąłem itemki z tamtego builda i opisałem po swojemu czemu tak :P za szkalowani do gulagu wysyłają
05.09.2017 (20:50)
avatarRyszardzislaw (311)
Build spoko, nie ma się do czego przyczepić. W bogach, z którymi Ganesha dobrze współpracuje dodałbym jeszcze Muzena. Powiem więcej, jeśli chcesz grać Muzenem na conq w dzisiejszym czasach, to tylko z Ganeshą jako supp (no ewentualnie Keper/Geb). 3 Ganeshy i szansa na trafienia ulta Muzenem =100%. Nawet jeśli Ganesha ma Ohm na cooldownie, cripple Muzena sprawi, że wróg nigdzie nie spieprzy i po prostu będzie się musiał poddać.
07.09.2017 (22:48)
avatarNeroDero (27)
Wielkie dzięki za wszystkie komentarze! Działają nawet bardziej mobilizująco, niż skin do szibalki. ;-)
Faktycznie Ryszardzisław, zapomniałem o Ah Muzenie - dodałem go do opisu jako że też się zgadzam z ich dobrą synergią.

Co prawda w każdym patchu nerfią jakieś przedmioty (dla przykładu po wyjściu Ganeshy dobrym uzupełnieniem było Gauntlet of Thebes tuż po dwóch pozostałych itamkach z aurami) więc nie gwaratnuję że za jakiś czas ten build będzie aktualny jak teraz.. W każdym razie Ganesha na conquest polega w większości na aurach i tak zostanie.
09.09.2017 (13:37)
avatarPanSIlent (1428)
Adi wybrał także ten build.
Kod jest na mailu.
11.09.2017 (11:02)
Aby dodać komentarz musisz być zalogowany/zarejestrowany Zarejestruj się!