Xbalanque - księżycowa zemsta (Conquest build)

Dodane przez  szymonek12 15.03.2016 (21:42)

Xbalanque
Podstawowe informacje
ocena
BógXbalanque211901
Kupione przedmioty
Podstawowe
Pierwszy Build
Drugi Build
Relikty
Reklama
Umiejetności
Branching Bola
1234567891011121314151617181920
Poison Darts
1234567891011121314151617181920
Rising Jaguar
1234567891011121314151617181920
Darkest Of Nights
1234567891011121314151617181920
Opis Buildu
Wprowadzenie



Xbalanque - postać przez wielu niedoceniana, ale może i dobrze. Idealnie nadająca się na late game oraz według mnie jedna z oryginalniejszych jako hunter bo nie zauważyłem żeby dużo ludzi nią gra. Mam wam do przedstawienia dwa stałe buildy jakich ostatnio używam i testuje. Ogólnie to osobiście ustawiam tą postać nie pod skile, tylko pod ogromny i bardzo szybki autoatak, w dodatku z dużą prędkością poruszania się, ponieważ ja preferuje mobilną, oraz szybką i dynamiczną postać.

Poradnik tworzę w oparciu o własne doświadczenie związane z tą postacią.
Okej, to zaczynamy!
Plusy i Minusy
PLUSY
-świetna pasywka
-ogromna mobilność
-największy DMG z hitów z ADC
-ulti
-bardzo dobry late game
-dość łatwa farma


MINUSY
-troche trudny early game
-bardzo duże zużycie many
Umiejętności

Passive: Dead Of Night
Po zabójstwie Boga otrzymujemy 5 PP. Możemy mieć max 6 stacków czyli aż 30 PP więcej. Pasyw bardzo dobry jednak wymusza na nas konieczność zabijania już od samego początku, a co za tym idzie agresywnej gry. Zabijać oczywiście trzeba zawsze i to każdym Bogiem, ale w naszym przypadku jesteśmy za to dodatkowo wynagrodzeni, bo np jak uda nam sie zabić duo lane w early to 10 PP więcej za doublekilla i to na samym początku gry to naprawdę bardzo dużo.


1. Branching Bola
Umiejętność którą możemy ciągle włączać i wyłączać, daje do naszych autoataków dodatkowy DMG (na max poziomie 50). Dodatkowo po trafieniu celu, bola, rozdziela się na 2 ataki i zadaje pobliskim, trafionym bogom 30% naszych obrażeń. Chyba zrozumiale to wytlumaczyłem. Jego minus to pożeranie dużej ilości many na każdy autoatak. Ja biorę tą umiejętność dopiero na 3lvl i maxuje zaraz po wymaxowaniu naszego 2. skila. Bardzo dobry skill do czyszczenia jak i zadawania obrażeń nie tylko jednemu Bogu. Radzę wam starać się go używać w taki sposób, że jeśli stoją np 3 miniony obok siebie to bić w tego środkowego, osiągniemy max korzyści wtedy.


2. Poison Darts
Nasz główny skill. Strzelamy chyba 10 rzutkami w dość dużym stożku i zatruwamy nasze cele zadając im obrażenia oraz spowalniamy przeciwników. Trucizna trwa 3s i zadaje obrażenia co 0,5s (czyli 6 razy). Dodatkowo poprzez to otrucie zwiększa nasze obrażenia z 3. skila o 30%, czyli wniosek nasuwa się sam. Jest jeszcze wzmianka, że wrogiego Boga możemy trafić max 3 rzutkami z czego 2 zadają 30% obrażeń. Maxujemy jako nasz pierwszy skill. Ten skill to nasze główne kombo z naszą 3. Używamy 2 a potem odpalamy 3 skill. Ciężko z niego trafić wszystkie miniony, chyba że atakujemy je jak jeszcze dochodzą do naszych minionów. Proponuje używając go podejść maxymalnie ile możemy od boku minionów a najlepiej jeszcze zahaczyć wrogich Bogów, ale tak, żeby oni nas nie skosili.


3. Rising Jaguar
Nasz skill ideał. Świetny do obijania jak i ucieczki. W ostatnim czasie maxuje go jako drugi skil. Jest to taki nietypowy dash. Nietypowy? A no tak ponieważ całą drogę naszego dashu możemy kontrolować. Łatwo się tego nauczyć. Zadaje obrażenia, w dodatku dzięki 2. skilowi zadajemy 30% wiecej DMG jak już wspominałem. Według mnie to jest to jeden z kluczowych elementów przez które Xb staje się tak mobilny. Podczas używania jesteśmy odporni na CC, jednak dam wam wskazówkę. W pierwszej fazie skila, czyli zanim jeszcze się porządnie wybijemy i lecimy do przodu niestety nie jesteśmy odporni na CC. Trzeba tego skila używać z głową i z dużym wyczuciem. Ja robie tak że np jak widzę, że biegni już do mnie ymir i jest ku temu powód żeby unikać ataków to już jak widzę że wchodzi w mój zasięg autoataków to używam skila, przeważnie konczy sie to tym że ymir po prostu ohara wszystkie miniony oprócz mnie :) Używajcie tego skila bardzo agresywnie. Druga moja rada, ale jest ona związana z kombo 2+3 skila, to używajcie go do obijania, W early naprawdę porządnie obija i sprawia że to nie wy sie musicie bać i cofać pod towera. Tak na moje oko to jeśli już na 2-3 lvl wbijacie się z 2 i 3 w Boga to zabieracie przeciwnemu ADC około 1/4 hp. Dużo? Sami oceńcie. Dzięki temu zdobędziecie przewagę i dominację na lini, bo przecież w końcu skończą im sie potki na HP i bedą musieli albo campić pod towerem albo wrócić do bazy. Jeśli używacie tego komba to to ma wyglądać tak że: uderzacie 2 i od razu 3 tak żeby złapać tym dashem wrogich Bogów, ale w fazie cofania tego skila wracacie się w stronę swojego towera a nie za plecy wroga (no chyba że wiecie że miniony was nie zabiją a przeciwnik umrze).


Ultimate: Darkest Of Nights
Nasze ulti. Działa tak, że używając go przez 3s wrogów otacza ciemność i nad ich glowami jest zegar. Jeśli zegar skończy odliczanie a wróg sie rusza to bedzie zestunowany na 1,5s. Dodatkowo zwiększa nasz movementspeed oraz zasięg o aż 40% a to bardzo dużo ale wyjaśnię później. Na 5lvl dajemy tylko 1pkt i maxujemy jako ostatni skil bo jedyne co się zwiększa to movementspeed. Idealny do ganków, pomocy, ucieczki, dobijania. Dlaczego wspomniałem że zwiększony zasięg to bardzo dużo? A no dlatego, że ja np nie raz robię tak, że mam już wroga bardzo obitego ale on już się zdążył schować za towera, wejść nie wejdę bo tower mnie zabije więc odpalam ulta i mój zasięg sie tak zwiększa że spokojnie moge dosięgnąć wroga. Jedyny mankament że w tym przypadku wychodzi na jaw nasza umiejętność shootowania, jeśli jesteśmy już ograni ADC i mamy "tego" cela to jesteśmy w stanie trafić i dobić wroga. Osobiście sie przyznam że mimo że gram bardzo dużo tą postacią jak i innymi ADC to moja skuteczność w tym przypadku wynosi jakieś 60-65%. To że ult jest bardzo dobry użyty w odpowiednim czasie to juz wiecie bo inny pisali, więc nie będe sie powtarzał. Dam wam za to radę ode mnie. Nie zostawiajcie tego ulta na "tą jedyną" chwile. Spamujcie nim. Nauczcie się oprócz pilnowania i dominacji swojej lini, patrzenia cały czas na minimapke i obczajania sytuacji na innych liniach. Ja np jak widzę że solo/mid zaczyna sie ostro bić, to od razu ulta używam, tak samo jak widze że jungler zbliża się do lini lub jak jestem sam na swojej lini a gdzieś w jungli zaczyna sie teamfight to nawet się nie zastanawiam tylko od razu używam. Naprawdę jeśli chcecie aby to ulti było cały mecz użyteczne i to dla wszystkich to patrzcie na mapke. Bo jakby nie patrzeć to to ulti jest na wszystkich wrogów a nie na pojedynczego. Jeszcze jedna wskazówka która dotyczu ulta, to jeśli je użyjecie to patrzcie kamerką na całą mapę (nie minimape) bo będziecie widzieć mniej więcej gdzie są wrogowie, poznacie ich po odliczających okrągłych zegarach oraz napisie stun lub immunite w punkcie kulminacyjnym.


Oprócz tego komba 2+3 skil nie ma tu jakiegoś sztywnego. Możecie przed albo po tym kombie dodać jeszcze ulta, ale to już sami musicie wyczuć i ocenić sytuacje. To jest ADC, tu bardziej chodzi o hity ;)
Przedmioty
Nie będę tu wstawiać nudnych opisów itemów, co dają, jakie mają staty itp. Skupię się na tym, co dla naszej postaci dawają te itemy, dlaczego te a nie inne i jakie korzyści z nich czerpiemy.

Każdą grę zaczynamy od kupna Transcendence na 2lvl, do tego abilitka na Sprint, 2 potki na Heala i 1 na Mane.

Abilitki jakie ja preferuję to:
Sprint – ratuje dupe nam jak i innym (często w około 2 minucie używam bo np. sup się za bardzo wystawił i muszę ja go ratować)
Curse - mamy slowa, a slow pomaga nam trafiać, ogólnie jakoś się przyzwyczaiłem że ją biorę, poza tym fajnie wku*wia przeciwników i śmiesznie to wygląda jak próbują uciec a nie mogą (także kolejne +10 do zajebistości) :)
Albo jakie inne chcecie, abilitki to kwestia gusty. Zrobione teraz zostały na wzór lola. Każdy raczej ma swoje ulubione, które wybiera więc ja wam tylko przedstawiłem swój gust.


1. Transcendence - Nasza podstawa do tworzenia buildu. Wybierany do większości ADC, jednak w naszym przypadku jest to konieczność a nie wybór. Bierzemy go ze względu, jak już wcześniej pisałem, naszą ogromną manożerność. Z nim ciężko, pod względem many, jest przetrwać dłuższy teamfight a co dopiero jakbyśmy go nie złożyli. Konieczny przez nas ze względy na naszą 1 umiejętność która po prostu zeruje naszą mane w połączeniu z wysokim atack speedem (szczególnie w late game). Poza tym że zapewnia nam sensowną grę naszym Xb to daje bardzo dużego kopa do DMG bo na 20lvl aż 95 PP – dlatego właśnie to jest nasza podstawa u Xb.


2. Ninja Tabi - No butki. Drugi build to te podstawowe, wybierane po prostu przez wszystkich dlatego się nawet nie będę rozpisywał. Jednak nasz pierwszy build to co innego. Po pierwsze zyskujemy szacun za oryginalność, druga sprawa to niezła nazwa butków „Ninja Tabi” więc możemy się wczuć w role Ninji ;) Ale teraz na poważnie, zamieniamy 20 PP na 15% atack speedu. Co nam to daje? Po złożeniu drugiego itemu mamy już zwiększony Atack speed. Żeby w końcowej fazie rozgrywki osiągnąć dobry atack speed na poziomie 1,81 (według mnie optymalne u Xb).


3. Soul Eater – I tu pewnie zostanę zjechany za to po co to, że to gówno itp. Ale to jest mój build, więc… Co nam daje? A no oprócz tego, że mamy już duży atack speed oraz ogromny lifesteal, to po nastackowaniu popylamy jak Bolt na 100m :) W dodatku nie zauważymy tego, jak pasywka tego itemu będzie nam ratować dupe w kryzysowych sytuacjach gdy owe 20 stacków doda nam nagle 20% naszego max HP. Chcecie to składajcie sobie „pro” Asi, ale ja jestem zwolennikiem Soul Eatera przez te wszystkie plusy które wypisałem. Poza tym jak złożycie zamiast tego Asi, to ten build straci swój potencjał poprzez niski atack speed.


4. Rage – Mamy atack speed, mamy mobilność ale zaczyna nam brakować DMG. A co jakby tak to DMG jeszcze pomnożyć? Czy to nie brzmi jak dobra promocja w burdelu... Zboczeńcy! :D Raga nie dość że daje jakiś tam PP to bardzo ważne kryty, do których ten build dąży. 10% kryta za nieudany kryt a hita to bardzo dużo. No jak wyciągnę średnią to co 4 hit to na pewno kryt, więcej wam nie naliczy tych jego pasywek. W late game ta wartość spada do 3 stacków, ale osobiście z doświadczenia powiem, że co drugi hit to będzie u was kryt (dla szczęściarzy każdy hit = kryt).


5. The executioner – No już w tej fazie gry zaczynamy prawie gówno robić i suportowi i solo (chyba że solo nie składa defa). Dzięki temu itemowi osiągamy z góry przeze mnie założony atack speed oraz penetracje, która nawet przeciwko ADC, junglerowi i midowi zwiększy nasz hit.


6. Deathbringer – No i złożyliśmy nasz pro build. Nie dość że mamy dużo PP, to jak już wcześniej pisałem kryt siada co 2-3 hit. W dodatku ten kryt jest powięksozny o aż 40% a uwierzcie że taki hit w połączeniu z naszym atack speedem na poziomie 1,81 odczuje nawet najtwardszy (fajne słówko :D) sup, który będzie zbierał od 200 do coś powyżej 300 DMG (w zależności ile on ma tego swojego pancerza).

Podsumowując w tym buildzie w obrońców bijemy po około 200-300, jungler pewnie do 400 bo też będzie mieć pancerz, enemy ADC po 500, czyli schodzi na 4 hity, a mida ściągniecie na 3 hity z ewentualnością dobitki poprzez np. nasz 3 skil ;) Testowane, a nie wyssane z palca.





1. Transcendence – Tu to samo co pisałem wyżej.


2. Warriot Tabi – Podstawowe butki które po prostu muszą być, bez butów się nie obejdzie (-5 do fejmu)


3. Soul Eater – Tu jest podobnie jak wyżej z tym, że akurat w tym buildzie jak już naprawdę się uprzecie to możecie wziąć to Asi bo w tym buildzie z Soul będziecie mieć na koniec 1,95 atack speeda.


4. Deathbringer – Pewnie myślicie, że mnie pogięło, bo ten item i to w dodatku tak wcześnie... a no tak wcześnie dlatego, że zwiększy nasz DMG, w dodatku będziemy sypali w miarek krytami. Troche lipa, bo jak nie koximy to długo będziemy go składać, bo jednak jest drogi, ale uwierzcie, ze jest niezbędny w tym buildzie.


5. Ichaival – Według mnie to jest dobra opcja. Nie dość, że podnosi nam atack speed, daje penetracje to w dodatku jego pasywka świetnie na nas wpłynie. Oprócz zwiększenia nam PP to zabierze go przeciwnikowi jeśli będziemy w niego trafiać hitami. Przez to będziemy na trochę lepszej pozycji niż np. enemy ADC. Ja ten build testowałem właśnie z tym itemem i świetnie mi szło, naprawdę jest to taki uniwersalny build, jednak jeśli wy macie jakieś lepsze pomysły zamiast tego itemu, to możecie śmiało go zamienić.


6. The executioner – Tu to samo co wyżej. Mamy już koniec meczy więc przyda się nam penetracja jak i zwiększenie Atack Speeda.


Co tu dużo gadać, ten build sprawdza się w sytuacji kiedy większość enemy teamu ma bardzo duży pancerz, bo jak zauważyliście jest tu więcej itemów i obniżających pancerz przeciwnika jak i dających nam penetracje. Ja uważam, że jest on taki bardzo uniwersalny i dlatego wymyśliłem coś oryginalniejszego jak mój pierwszy zaproponowany wam build. W dodatku tym się gra jeszcze przyjemniej bo atack speed na poziome 1,95 u Xb to naprawdę pogrom (minus to zużycie many i to GIGANTYCZNE przy tym atack speedzie).
Praca zespołowa
Wydaję mi się, że bardzo dużo o tym napisałem przy omawianiu skilli. Skopiuje tu coś z innego poradnika, na którym się w sumie wzorowałem:
Grajmy agresywnie, ale w granicach zdrowego rozsądku. Nie lecimy ślepo za killem, lepiej jest odpuścić i przeżyć niż zabić wroga, ale zginąć samemu podczas egzekucji, Musimy wyrobić sobie „instynkt”. Zadać sobie pytanie:
a) Czy na pewno dam radę go zabić?
b) Czy nie zabiją mnie miniony/wieża/cokolwiek innego?
c) Czy gdzieś w pobliżu mój cel nie ma wsparcia?

Poza tym Xb nie ma raczej jakiegoś lepszego supa dla siebie, ani gorszego. Według mnie z każdym możemy się zgrać, każdy będzie dobry. Poza tym jak tak gram, to supa przeważnie mam tylko przez około 5-10min, potem zaczyna rotować i pomaga naprzemiennie każdej z linii.

Grając ADC, musimy się trzymać na tyłach drużyny, ale tak, żeby mieć wroga w zasięgu hitów. Jednak jednymi postaciami musimy być bardziej wycofani np. Artemis, a innymi mniej, tak jak w przypadku Xb. Napierając na wroga z naszym 1 skilem, będą się oni sami cofać, przez to że DMG będziemy zadawać nie jednemu, a nawet do 3 wrogów. Dlatego możemy sobie pozwolić na bardziej ryzykowną grę i trzymanie się trochę z przodu, jednak nie przesadzajmy z tym, szczególnie gdy coś nam na początku nie poszło i nie jesteśmy wycerowani. Pamiętajmy o używania ulti najczęściej jak to się da, szczególnie do pomocy innym, nawet pojedynczemu solo albo midowi.

Ważna sprawa, którą ja ostatnio wcielam w życie to zagrania niekonwencjonalne. Dam wam przykład: Jeśli cofacie się do bazy, to zamiast wracać, jak to każdy zakłada i robi na swoją linie i ślęczeć tam godzinami, to zaskoczmy wroga i zaczajmy się na mida, a jeszcze lepszym pomysłem byłaby solo lane. Pomyślcie, mając już 5lvl gank ze strony Xb byłby po prostu nie do odparcia. Jesteście na tyłach wroga w jungli, załączacie ulta, on się pewnie cofa, wasz kumpel z drużyny aktualnie na niego leci, wy macie zwiększony movementspeed i zasięg hita, podlatujecie i używacie waszego komba, a potem to już tylko hity. Nawet jak się nie uda zabić to popatrzcie jaką presje wywołujecie na wrogu. Pewnie będzie on się musiał cofnąć bo hp będzie miał mało, a zanim ktoś przyjdzie mu pomóc to może nawet zdążycie puschnąć towera. Do tego zagracie na jego psychikę, że już będzie się bał napierać na swojej linii oraz będzie gapil się caly czas na mapke, bo nie będzie pewny czy akcja się nie powtórzy. Wtedy by się przydało żeby nasz sup, albo jungler pilnował naszej linii, bo na pewno nie zdążymy wrócić z ganku.
Druga propozycja to np. jak po rozpoczęciu gry, zrespi się wasz xp camp przy linii, to wróćcie się żeby go niby zabić. Dlaczego niby? A no dlatego, że większość będzie myślała, że wy tam poszliście, może nie ostrzegą swoich kompanów, że was nie ma. Wtedy udajcie się od razu na mida, nawet we dwóch, na plecy wroga i gankujcie ile wlezie. Nie będziecie mieć wtedy ulti, ale to jest początek gry (około 3lvl), więc kto się będzie spodziewał ganku i to w dodatku ze strony duo lane? Sprawicie tym zagraniem to samo co wypisałem przy ganku na solo (presja+strach). Jednak w tym przypadku, mida to wy raczej zabijecie, bo to straszny papier.
SMITE to gra na myślenie, a nie tylko pożeranie czasu. Szybkie podejmowanie decyzji, niekonwencjonalne zagrania, kreatywność i wiele innych cech. No chyba, że gracie tylko po to żeby sobie polamić a potem wyzywać wszystkich ;)
Junglowanie
Nie wiem, nie próbowałem, ale to jest ADC a nie assasin
Podsumowanie
Ogólnie przed rozpoczęciem jakichkolwiek przygód z ADC nauczcie się po pierwsze trafiać hitami, a po drugie LASTHITOWAĆ. To drugie w naszym przypadku jest najbardziej konieczne w early game, żeby nie dość mieć dużo kasy i szybciej budować itemki, to szybko nastackować Transcendence, bo niestety nie możemy oprzeć się tylko na tym że skile wyczyszczą farme w początkowych fazach gry. Potem to już co innego, bo nasza manożerna jedynka załatwia cały problem, no ale mówię, początek mamy lekko utrudniony.

Przedstawiłem wam właśnie taki a nie inny build, ponieważ ja preferuje:
1.Szybkiego ADC (atack speed)
2.Mobilną postać (movement speed w soul eater)
3.Robiącą krzywdę innym poprzez hity a nie skile (według mnie od skilowania jest mag/jungler i w połowie solo)
4.Nienawidzę apatycznych postaci (zawsze muszę być szybszy od innych, a prędkość poruszania się jaką mamy tylko z butkami to dla mnie za mało – bo zapierdalać trzeba ;d )
5.Taka naprawdę minimalna granica dla mnie, u wszystkich ADC to 1,7 atack speedu, w przypadku Xb to musi być coś koło 1,8. Ja po prostu nie umiem inaczej grać jakimkolwiek ADC.
6.Według mnie żeby mieć dobry DMG z hitów trzeba mieć kryty, a żeby mieć dobre kryty to pierwszy build będzie pod to idealny.


Reklama

Komentarze


avatarihjasty (869)
Popraw obrazki a będzie 5, oczywiście buildu nie oceniam bo to dość sporna kwestia każdy gra jak uważa sam poradnik wygląda dosyć dobrze. Doszukałem się też parę błędów, ale mało kto to przeczyta (wiem z doświadczenia).
16.03.2016 (0:00)
avatarihjasty (869)
Btw tak powinny wyglądać poradniki to powinno wisieć na głównej i jak ktoś nie ma choć w 75% takiej ilości tekstu to powinno to być kasowane a użytkownik banowany perm po IP i jeszcze wezwanie do sądu pocztą :)
16.03.2016 (0:03)
avatarm4rain (88)
Xbal to moja pierwsza X, mam za sobą kilkaset gier, miałem napisac taki długi poradnik do niego ale mnie wyręczyłeś :) Dodam tylko kilka wskazówek od siebie, dopełnie to co napisałeś.
1. Uzywać Bola trzeba się nauczyc, wiedziec kiedy on/off ze względu na mane, zwłaszcza w early. Trzeba to wyczuć. Jeśli nie ma wrogiego adc na linii, wystarczą hity bez tego skilla, ale też nie zawsze się to tyczy. Ja osobiście cały czas mam palca na jedynce i co chwile manewruje. Nie miejcie tego cały czas włączonego bo nie zawsze potrzeba a mana leci jak głupia.
2. NIE UŻYWAJCIE DWÓJKI DO CZYSZCZENIA LINII. To nie jest skill na miniony. Szkoda many, żeby trafić wszystkich trzeba sie ustwawić bokiem, podejśc, otworzyć się. Nie nie nie. Jedynka w zupełności wystarczy. Osobiście w każdym ADC pushuje głównie basicami i świetnie to wychodzi. To jest świetny skill na rozpoczącnie ataku na kilku wrogów.
3. Tu również potrzeba wprawy ze względu na dwie rzeczy- Sterowanie Xbalem w powietrzu oraz immune, które pojawia się bedąc w powietrzu. W early 2 i 3 daje świetne połączenie. Pierwszy punkt w 2, po zrobieniu kampów w 3 i na drugim poziomie wychodząc na linie można od razu zrobić combo na wrogie duo. Przy pomocy minionów obaj bedą mieć
23.03.2016 (9:25)
avatarCrucy (591)
Ogólnie jest taki myk, że jak ucina, to daję zawsze wstecz i wraca mi do strony, gdzie mam całą treść xD Polecam.
Przy pomocy minionów obaj bedą mieć
23.03.2016 (11:07)
avatarPanSIlent (1382)
Nigdy nie zrozumiem jak to możliwe, że ucina wam komentarze. Piszę komenty i niusy od 2 lat i nigdy nie miałem "ucięcia".
Takimi wspaniałymi Mat-Fizami jesteście, że uzupełniacie działanie nieświadomie?
23.03.2016 (15:21)
avatarHasira (613)
Z tego co wiem ucina komentarze kiedy stosuje się znak mniejszości/większości (niepotrzebne skreśl) już to też przerabiałam kilka razy :P
23.03.2016 (15:34)
avatarCrucy (591)
@PanSilent przywileje admina :/
23.03.2016 (16:20)
avatarPanSIlent (1382)
Admin nie ma nic do rzeczy. Po prostu komentarz trzeba umieć pisać.
Najpierw napisz komentarz, potem uzupełnij działanie.
23.03.2016 (16:37)
avatarCrucy (591)
Kłamiesz!!!! Piszesz to specjalnie, aby ośmieszyć wszystkich użytkowników!!
23.03.2016 (16:45)
avatarm4rain (88)
DOBRA JUZ WIEM ! Napisałem znak mniejszosci i tam ucielo. Zgłaszam błąd na stronie Panie Adminie. Podziękowania dla Hasiry za rozwiązanie zagadki. Zatem mój piękny komentarz w całej okazałości.

Xbal to moja pierwsza X, mam za sobą kilkaset gier, miałem napisac taki długi poradnik do niego ale mnie wyręczyłeś :) Dodam tylko kilka wskazówek od siebie, dopełnie to co napisałeś.
1. Uzywać Bola trzeba się nauczyc, wiedziec kiedy on/off ze względu na mane, zwłaszcza w early. Trzeba to wyczuć. Jeśli nie ma wrogiego adc na linii, wystarczą hity bez tego skilla, ale też nie zawsze się to tyczy. Ja osobiście cały czas mam palca na jedynce i co chwile manewruje. Nie miejcie tego cały czas włączonego bo nie zawsze potrzeba a mana leci jak głupia.
2. NIE UŻYWAJCIE DWÓJKI DO CZYSZCZENIA LINII. To nie jest skill na miniony. Szkoda many, żeby trafić wszystkich trzeba sie ustwawić bokiem, podejśc, otworzyć się. Nie nie nie. Jedynka w zupełności wystarczy. Osobiście w każdym ADC pushuje głównie basicami i świetnie to wychodzi. To jest świetny skill na rozpoczącnie ataku na kilku wrogów.
3. Tu również potrzeba wprawy ze względu na dwie rzeczy- Sterowanie Xbalem w powietrzu oraz immune, które pojawia się bedąc w powietrzu. W early 2 i 3 daje świetne połączenie. Pierwszy punkt w 2, po zrobieniu kampów w 3 i na drugim poziomie wychodząc na linie można od razu zrobić combo na wrogie duo. Przy pomocy minionów obaj bedą mieć ponizej 50% hp i muszą sie cofac. Ale trzeba dobrze wyczuć, dobrze posterować :)
4. Co do ulti, wyżej jest bardzo dobrze opisane, podkreśle tylko to że warto pomagać nim teamowi. Jungler idzie na solo robić gank? Pomoz im ultem, szansa na powodzenie wzrasta.

I ogólna rada. Będąc 1v1 na duo skille zostawcie na sam koniec. Basic to główna broń. Bola on i jazda. Gdy przeciwnik jest obity dopiero wtedy dwójeczka tudzież trójeczka. Czy to ulti. Ewentualnie wszytsko :D

Xbala trzeba jak najszybciej nastakowac na pasywce. Pasywka plus Bola równa się największe hity Hunterów. To wymaga agresywnej gry. Również do nauki. Pamiętam że moje początki tą postacią były wyjątkowo trudne, ale jak się go nauczycie widząc w lobby FUCKING XBAL zobaczycie że było warto.
23.03.2016 (16:49)
avataraditirex (1002)
Czyli dlatego nie mogłem pisać serduszek, Tyle komentarzy zepsutych przez jeden znak, adminoszkodnicy najlepsze troleXD.
23.03.2016 (18:31)
avatarMerci (3)
Build słaby. Jest tyle minusów, zaczynając od randomowych itemów, że aż nie chce mi się ich wypisywać. Zanim zaczniecie pisać buildy nauczcie się grać.
26.03.2016 (18:25)
avatarszymonek12 (4)
OOO MISZCZÓ, naucz mnie grać BŁAGAM!
26.03.2016 (18:36)
avatarMerci (3)
Najpierw naucz się pisać.
26.03.2016 (18:41)
avatarszymonek12 (4)
W tym Ty moglbyś mnie podszkolić bo piszesz tak dobrze i umiesz "poprzeć swoje wypowiedzi sensownymi argumentami" :)
26.03.2016 (18:57)
avatarMerci (3)
Ciężko się rozmawia ludziom którzy posiadają całkowicie odmienny poziom doświadczenia, więc nie zamierzam przedłużać tej dyskusji ani pisać wypracowania dotyczącego herezji pojawiających się w tym buildzie, bo po prostu mi nie uwierzysz.
Jak chcesz coś profesjonalnego to może zacznij oglądać jakieś mecze na wysokim poziomie i przypatrz się jak ludzie budują hunterów (i grają nimi).
PS Nie chcę wyjść na zarozumialca ale dla kogoś kto gra rankedy sytuacje w których opisałeś ganki wydają się raczej śmieszne niż prawdopodobne.
26.03.2016 (19:31)
avatarszymonek12 (4)
wiesz co, właśnie wychodzisz na takiego buca. Nie wiem czy wiesz ale takie poradniki są przeważnie skierowane dla osób ciekawych i przeważnie które zaczynają grać. Wątpie żeby ktoś kto ma duże doświadczenie wchodził i patrzył na takie coś skoro ma sam duzą wiedzę, to są poradniki dla początkujących i szukających troche odmiany a nie dla profesjonalnych graczy. Więc Ty chyba tu czegoś nie załapałeś ;)
Nie wszyscy grają w tą gre z "zawodu", "bo muszą" itp, niektórzy to traktują jako rozrywkę i miłą zabawę, więc skoro Ty tu przyszedłeś, to sory, ale moim skromnym zdaniem śmiem wątpić że masz taką wiedze i jesteś taki doświadczony ;)
26.03.2016 (20:02)
avatarszymonek12 (4)
PS. Nie psuj innym zabawy swoim "profesjonalizmem". A dla Twojej wiadomości, oglądam sobie filmiki ;) Zauważyłem jednak zupełnie coś innego: oprócz tego że mój build jest "zje*any" - ekstrawagancki, to żeby grać profesonalnie to po pierwsze oni budują sie sytuacyjnie a nie stale tak samo, a po drugie w bardzo dużej mierze liczy sie doświadczenie a nie sam build ;)
26.03.2016 (20:10)
avatarPolikShadow (30)
Merci, założyłeś konto, tylko po to, żeby napisać, że build jest "słaby"? Jak już tak się wypowiadasz, że coś Ci nie pasuje, to byś wypisał co. Jeżeli nie masz zamiaru, to się wcale nie udzielaj.
"Jak chcesz coś profesjonalnego to może zacznij oglądać jakieś mecze na wysokim poziomie i przypatrz się jak ludzie budują hunterów (i grają nimi)." - A Ci "profesjonalni" gracze to jacyś bogowie czy co, że za wyrocznie ich mamy brać? Co Ci nie pasuje? Krytyki/Soul Eater/Exe? Że teraz zaczęli grać bez krytów, na Asi i Quinsach wcale nie oznacza, że to jedyny prawilny build. Lel... Śmiać mi się chce, jak widzę takie bezmózgie yeti powielające toczka w toczke czyjeś zachowania. Pieprzeni wannabe... Żeby grać jak "profesjonalni gracze" trzeba mieć skilla jak oni, a i tego dość często tym z eSPeeLa brakuje, gdy grają samemu, bez swojej drużyny.
"Ciężko się rozmawia ludziom którzy posiadają całkowicie odmienny poziom doświadczenia (...)" - to się polonista znalazł.
Nie pozdrawiam.

@Szymonek - ode mnie 4/5. elo
26.03.2016 (20:58)
avataraditirex (1002)
Śmiechłem, rozwala mnie to jak ktoś buduje to co zbudował baracuda czy jakiś tam andzej z jechowa. Zgaduje że tacy ludzie nawet by poszli za ''Profesjonalistą'' jakby zrobił na adc jakieś totalne gówno, ale miał dobre staty. A później widać takie mózgi na rankedach i normalach z winded bladem czy innym itemkiemXD. BO PRZECIEŻ BARA TO ROBIŁ TO NAPEWNO DOBRY BUILD NA ADC, NIE ZNASZ SIĘ!ONEONE
26.03.2016 (22:26)
avatarZataron123456 (2)
Dla mnie fajny build. Zgadzam się z tym ja tak samo lubię w ADC dobry Speed Atack. Może wypróbuję go, thx za fatygę i stworzenie fajnego opisu :D
26.12.2016 (16:15)
Aby dodać komentarz musisz być zalogowany/zarejestrowany Zarejestruj się!