Ymir Twardy jak ssssupport

Dodane przez  DeGreZet 20.06.2013 (23:26)

Ymir
Podstawowe informacje
ocena
BógYmir48772
Kupione przedmioty
Podstawowe
W walce z mocnym ad
Przeciwko ap teamowi
Gdy mamy w drurzynie junglera
Reklama
Umiejetności
Ice Wall
1234567891011121314151617181920
Glacial Strike
1234567891011121314151617181920
Frost Breath
1234567891011121314151617181920
Shards of Ice
1234567891011121314151617181920
Opis Buildu
Wprowadzenie


[Ostatnia aktualizacja - 02.07.13]

Dzisiaj chciałbym przedstawić Wam mój build na Ymira. Jest to build stworzony do grania jako support, więc więcej tutaj defa i przydatnych pasywów niż jakiegokolwiek dmg.
Postać ta ma całkiem niezłe obrażenia przy niesamowitej wytrzymałości, jednak największą zaletą Ymira jest jego mocna kontrola tłumu. Stun trwający 2.25 sec + 2 skille ze spowolnieniem obszarowym + ścianka, która teoretycznie nie zalicza się do kontroli tłumu, ale może służyć do blokady wrogów, więc dlatego ją tutaj umieszczam.

Plusy i Minusy
+ Bardzo duża wytrzymałośc na ataki
+ Mocna kontrola tłumu
+ Ogromne dmg z ulti

- Niskie dmg z innych skilli
- Mała mobilność
Umiejętności
[ICE WALL] - Skill ten tworzy ściankę w zaznaczonym miejscy, która nie robi nic po za samym jej istnieniem. Można w ten sposób zablokować wrogom drogę ucieczki lub wesprzeć uciekającego sojusznika. Ścianka świetnie spawdza się gdy asystujemy w grze Anhurowi ponieważ może on przybić wroga do niej. Wygląda to tak - robimy stuna naszym 3-im skillem po czym tworzymy ściankę a Anhur ciska dzidą we wroga tak by go przygwoździć. Śmierć papierowej postaci gwarantowana.

[GLACIAL STRIKE] - Skill polega na stworzeniu krótkiej ścieżki, na której po chwili pojawiają się kolece jednorazowo raniące i spowalniające trafionych wrogów. Ten skill świetnie współpracuje ze spowolnieniem z Frostbound Hammer ponieważ najpierw robimy stuna po czym możemy mocno spowolnić wroga taką kombinacją pasywów. Jest to szególnie zabójcze w walce z postaciami, które nie mają umiejętnośći szybkiego skoku.

[FROST BREATH] - Najlepszy skill Ymira, który totalnie niszczy wrogów. Powoduje 2.25 sec stuna u wszystkich wrogów, którzy znajdowali się na obszaże w kształcie stożka. Ważny jest moment użycia ponieważ kiedy zepsujemy coś to będziemy musieli czekać aż 15-18 sec do odnowienia. Przydaje się gdy chcemy zainicjować atak na wroga (genialna rzeź w połączeniu ze stunem Neith i Anhura) lub gdy chcemy uciec przed przeciwnikiem bądź ocalić sojusznika.

[SHARDS OF ICE] - Trudne w użyciu, ale niezwykle potężne ulti. Bardzo długo się ładuje, ale za to zadaje bardzo duże dmg. Najlepszym combo na udane ulti jest stun + ścianka i dopiero ulti jak najbliżej wroga. Łączenie ze stunami innych postaci daje jeszcze lepsze efekty i to kolejny powód dla, którego warto wybrać Neith lub Anhura. Jeśli chcemy zaskoczyć wrogów możemy przed combo dodać jeszcze użycie Blink.
Przedmioty
PODSTAWOWE PRZEDMIOTY (kupujemy je zawsze)

- Item, który przydaje się praktycznie tylko na początku i do czyszczenia linii gdy zostajemy sami w obronie, ale dzięki niemu nasz carry będzie miał mocny start z dwoma buffami i expem. Kupujemy go na samym początku wraz z pierwszym poziomem butów i kilkoma miksturami.

- Dobre buty dla tanko-supporta daje całkiem sporo obrany i mają przydatny pasyw, który skraca czas stunów. W late game bardziej przydatne niż buty na redukcję cd. Pierwszy przedmiot jaki ulepszamy maksymalnie.

- Kupujemy go przy pierwszym powrocie do bazy. Dzięki niemu będziemy mogli robić szybkie i zaskakujące stuny naszym trzecim skillem.

- Kupujemy ten przedmiot ze względu na dużą ilość many i redukcję cd (czasu odnowienia umiejętności), ale obrona również bardzo się przydaje. Staramy się to jak najszybciej wymaksować.

- Okropnie dużo defa i hp, a do tego pasyw, który pozwala jeszcze bardziej zwiększyć obronę. Mocny item na tanka.

- Jako, że jesteśmy postacią wsparcia to pasyw redukujący obronę magiczną pobliskich wrogów to dobry wybór. Dodatkowo ten przedmiot dodaje nam również sporo mocy i obrony magicznej.

VS. MOCNE AD TEAM (gdy u przeciwnika przeważają postacie zadające obrażenia psychiczne.)

- Dużo defa i świetny pasyw dla supporta.

- Tutaj również nieprzydatne ad, ale za to świetny pasyw zmniejszający szybkość ataku pobliskich wrogów, a dodatkowo trochę obrony.

VS MOCNE AP TEAM (gdy u przeciwnika przeważają postacie zadające obrażenia od czarów/magii)

- Wyżej. W wersji vs. ap również przydatny bo to najlepszy item na tanków w grze. :P

- Średnio przydatny pasyw, ale za to bardzo duża ilość życia i odporności na magię.

EWENTUALNIE

- Zamieniamy Hand Of The Gods na CC gdy mamy w drurzynie postać junglującą, żeby nie wybić jej pół jungli. Ten aktywny przedmiot jest o tyle przydatny, że na w miarę długi czas spowalnia wrogów i to dość znacząco.
Praca zespołowa
Na początku kupujemy Hand Of The Gods ponieważ dzięki temu aktywnemu przedmiotowi będziemy mogli bez większych problemów zrobić 2 buffy z prawej strony (zawsze starajmy się chodzić na tę stronę) dla naszego carry. Ten item jest oczywiście od razu wykluczany gdy mamy w drurzynie junglera ponieważ w takim wypadku nie możemy mu zniszczyć jungli.
Jeśli mamy możliwość wyboru carry to powinniśmy zaproponować by nasz sojusznik wybrał Anhura lub Neith. Te dwie postacie najlepiej komponują się z naszym lodowym gigantem. Pierwszy powrót do bazy staramy się wykonać dopiero tuż przed ponownym odrodzeniem buffa do prędkości ruchu i ataku. Wtedy gdy będziemy mogli dać go naszemu carry w drodze powrotnej.



W mid- i lategame wspieramy wszystkich sojusznikównaszymi stunami w team fightach, a gdy wrogowie są np. w jungli (fire gigant/gold furry itp.) to wskakujemy w nich używając Blinka i po stunie i odpowiednim postawieniu ściany atakujemy z ulti.
W takiej sytuacji niemal gwarantowane jest, że conajmniej część wrogów zostanie poważnie ranna.
Junglowanie
Jedynie Ymir ad dał by sobie radę w jungli, ale to nie ten build;. XD
Supp-tank po prostu nie dał by rady.

Podsumowanie
Ymir jest po prostu stworzony do bycia supportem!
Genialne cc (kontrola tłumu), świetna wytrzymałość i do tego potężne ulti.
Moim zdaniem najlepszy support w grze.

Czekam na ewentualne sugestie co do przedstawionego przeze mnie builda.

Pozdrawiam.



Reklama

Komentarze


avatarDeGreZet (713)
Po 2 godzinach męczarni z bugami udało się.
20.06.2013 (23:27)
avatarCake
http://www.quickmeme.com/meme/3uxfoq/
Co do Voidstone'a to raczej kupiłbym Magi's albo bulwark, chyba że w teamie nikt nie ma void'a. Ochrona przed CC pomoże w inicjacji, a dzięki tarczy bulwarka dłużej zostaniemy w walce (+HP od obydwu). Obie te rzeczy są u ymira bardziej przydatne niż ten dodatkowy dmg + pen. Chociaż jeśli mamy dużo bogów AP i 0 voidstone'ów to koniecznie void. Ogólnie fajny poradnik, brakowało mi tylko sov'a gdzieś tam na końcu :D. Teraz to i tak trzeba zamienić buty na midasy, MIDAS BOOTS OP
Cake ^^
20.06.2013 (23:35)
avatarriten (60)
kolejny smutny żart.
02.07.2013 (0:17)
avatarDeGreZet (713)
Jaki żart? Czyj? Bo nie za bardzo rozumiem.
09.07.2013 (14:25)
Aby dodać komentarz musisz być zalogowany/zarejestrowany Zarejestruj się!