[Mini patch Notes] Zmiany na Conqueście

Dodane przez  PanSIlent 17.01.2015 (18:07)

Wkrótce zostanie wprowadzona nowa mapa Conquest. Jako, że ja dziś byłem na PTS, jestem szczerze zauroczony grafiką, teksturkami, nowymi modelami Phoenixów i wież. Oraz latającą tu i ówdzie Gold Fury :)

 

Ale... Są pewne obiekcje...

Źródło: http://smiteskins.net/post/conquest-v2-pts-footage

 

OBOZY:

Wszystkie campy, wliczając Gold Fury oraz Fire Giant nie są nieśmiertelne, gdy nie będą mieli w swoim zasięgu graczy. Od teraz leczą się 10% swojego życia co 1 sekundę i mogą ponownie walczyć, jeśli zostaną sprowokowane.
Gdy nie ma graczy w zasięgu obozów, potwory nie będą otrzymywały obrażeń z zewnętrznych źródeł.
Buff Siły i Buff Szybkości po stronie Dobrej zostały zamienione miejscami, aby zachowac symetrię.
Buff Szybkości zapewnia tylko szybkość poruszania się. Nie zapewnia szybkości ataku.
Oba Buffy Many przy Duo Lane zostały zamienione. Od teraz są to Buffy Szybkości zapewniające 15% szybkości ataku.

 

FIRE GIANT:

Fire Giant używa ataków z bliska oraz dystansowych.
Fire Giant otrzymał dwie nowe umiejętności.

Lava Flow

Potężny cios dystansowy w linii który zadaje olbrzymie obrażenia i podrzuca wrogów.

Magma Pool

Wezwanie gorejącej lawy pod stopy każdego gracza w zasięgu Fire Gianta. Zadaje średnie obrażenia.

Gracze, którzy wyszli z zasięgu obozu nie otrzymają asysty, nawet jeśli uczestniczyli w walce.
Gracze wciąż otrzymują normalny bonus Last-hit
Zasięg Asysty zmniejszony z 80 do 60.

Wieża nie zabiera całego złota za miniona jesli sama go zabije. Gracz otrzyma tylko 50% złota za pokonanego miniona.

I krótki filmik wyjaśniajacy:

MIŁEGO GRANIA NA NOWEJ MAPIE!

//PanSilent

Komentarze (13) Czytaj dalej

Reklama

Komentarze


avatarKarleManate (80)
Teraz żałuje, że gram na minimalnych ustawieniach...
17.01.2015 (20:07)
avatarVeniVidiVici (127)
Mam pytanie - ale to teraz wszędzie speed buff nie dodaje AS ? czy tylko na conq ? ^.^
17.01.2015 (20:36)
avatarWonlann (212)
Czyli wychodzi na to że na całej mapie będą tylko 2 mana buffy? A jeżeli tak to tylko no solo bo na duo jest speed i dmg tak ? xD
17.01.2015 (20:53)
avatarPanSIlent (1428)
Z tego co wiadomo, to tylko na Conquest nastąpił podział buffów.
Co do Duo to tłumacza to zachowaniem balansu i wymuszaniem farmienia samymi atakami bazowymi.
Przez to, że jako ADC musisz farmić bazowymi, to dali tam buff na AS.
17.01.2015 (21:02)
avatarShirei (1313)
W takim razie powód idiotyczny, bo taka "1" Apolla najlepiej nadaje się właśnie do farmienia, a nie zadawania obrażeń. Na wroga dobre jest to, że przechodzi przez miniony. Tyle że kiedy już będziemy mieć wysoki poziom i mniejsze problemy z maną, to będziemy bić z basiców tyle, że możliwość użycia skilli mało co nam da... Więc trochę słabo pomyślane. Taki Ah Muzen to samo... O Ramie nie wspominając..
17.01.2015 (21:46)
avataradiaknti (23)
Wiadomo kiedy mapa wejdzie do gry?
17.01.2015 (22:59)
avatarShirei (1313)
Osobiście nie spotkałem się z takimi informacjami, ale kto wie. Jest teraz na PTS'ie, więc może zobaczymy mapę nawet w tą środę.
18.01.2015 (8:51)
avatarsaVek (15)
Shirei nie zgodzę się co do Apolla bo to właśnie on po tej zmianie będzie miał prawdopodobnie najlepszy push z powodu jego boost'a do AS, lepiej pomyśl o postaciach z normalnym AS jak Neith czy AMC których push opierał się jedynie na spędzaniu many, Ullr tak samo. Do tego mi osobiście bardzo podobają się zmiany wprowadzi to dużo więcej strategicznego rozgrywania DuoLane a nie jak teraz skill minionki zbite i czekasz na następną fale. Skillami nadal będziesz czyścił, ale będzie to od cb wymagać zastanowienia się kiedy ten push będzie dobry i da możliwość wprowadzenia minionów pod wieże przeciwnika.
18.01.2015 (9:48)
avatarShirei (1313)
Chodziło mi o sens posiadania skilli. ADC tyle robią basiców, że skille są głównie do pushowania. Inaczej przydają się tylko mając jakieś efekty, jak np. root, stun, slow itp. itd. Dobre tu jest to, że przechodzi przez miniony jak już wspomniałem, ale tak to? Tym skillem zrobi mniej, niż basicami, zwłaszcza w późniejszym etapie gry, gdy już będzie miał manę na swobodne używanie skilla. Tyle że wtedy już mu się tak nie przyda.
18.01.2015 (10:30)
avatarGlacio (553)
Neith przez całą grę używa skilli. I jest to w sumie jej główna przewaga nad innymi adc.
18.01.2015 (11:17)
avatarkiogu1 (608)
Tak, ale neith jest niezwykła;P.
AMC w end game-ie potrzebuje tylko miodu do slowa i ulta aby uniemożliwić skok.
Apollo używa tylko ulta do ataku, a reszta skilli to w dużej mierze ucieczki.
Ulr tak samo z tym, że bazuje na sunie.

Natomiast neith ma root, slow+run i 2 skill (najlepsze cc) który sprawia, że na arenie mało kto buduje ją pod lifestell.
Tak samo arte, dzik trap slow i 2.
Porównywanie adc ma taki sam sens jak porównywanie frey, ao i np. zeusa. Wszyscy to magowie i na tym kończą się podobieństwa.
18.01.2015 (12:32)
avatarShirei (1313)
Akurat wymieniłeś kiepskich magów, jeśli nie chcesz porównywać... Bo u nich porównania można znaleźć.

1)Wszyscy są magami
2)Wszyscy polegają bardziej na basicach, niż na skillach
3)Ao i Freya biją więcej po uzyciu skilli(w przeciwieństwie do Zeusa, który bije sporo dzięki pasywce)
4)Każda z tych postaci posiada skilla, który spowalnia
5)Zarówno Ao jak i Freya mogą na swoich ultach wzlecieć do góry
6)Każdy z nich ma AOE ultimate(Ao tylko po zmianie w smoka)

Może jest coś jeszcze, ale nie chce mi się doszukiwać. W każdym razie ja nie porównuję ADC, a mówię o sensie skilli, SENSIE! Część sklli już taka jest, że najlepiej się sprawia w pushowaniu, a nie w walce z wrogiem, a teraz twórcy to utrudniają.
18.01.2015 (12:46)
avatarm4rain (93)
Drybear właśnie wrzucił gre na nowej mapie! https://www.youtube.com/watch?v=SgDKHwwOH74
18.01.2015 (16:55)
Aby dodać komentarz musisz być zalogowany/zarejestrowany Zarejestruj się!