[Patch Notes] 4.1 - Przeciążony Silent

Dodane przez  PanSIlent 20.01.2017 (11:08)

Remodel Vamany - wizualna poprawa wizerunku

Tapety: 1920 x 1080 | 2056 x 1440 | 3840 x 2160

  • Zaktualizowano model i karty dla podstawowego skina, recoloru oraz masterek.

  • Nowy voicepack

 

Vamana Divine Protector

Tapety: 1920 x 1080 | 2056 x 1440 | 3840 x 2160

Złoty/Legendarny Vamana

ccf10537aed7209876bf8775da9c1b221a

Tapety: 1920 x 1080 | 2056 x 1440 | 3840 x 2160

 

Nowe skórki

Such Cold Skadi

Tapety: 1920 x 1080| 2056 x 1440 | 3840 x 2160

 

Modern Mercenary Nemesis

Tapety: 1920 x 1080 | 2056 x 1440 | 3840 x 2160

Iron Tyrant Xing Tian

Tapety: 1920 x 1080 | 2056 x 1440 | 3840 x 2160

NRG Ao Kuang

Tapety: 1920 x 1080 | 2056 x 1440 | 3840 x 2160

Złota/Legendarna Nike

Tapety: 1920 x 1080 | 2056 x 1440 | 3840 x 2160

Złoty/Legendarny Ullr

Tapety: 1920 x 1080 | 2056 x 1440 | 3840 x 2160

 

Nowa zawartość Undying Chest 2017

 

Full Metal Vulcan

Tapety: 1920 x 1080 | 2056 x 1440 | 3840 x 2160

 

Encore Agni

Dragonsbane Ullr

Agony Bellona

Terror-dactyl Camazotz

iDusa Elite Medusa

 

Nowe avatary

Cutesy Doge

 

Nowe emotki

Vulcan Taniec

 

Nowe emotki globalne

Diamentowy Adept/Półbóg/Mistrz

Season Ticket 2017

 

Nowe ramki ładowania

Ramki Ładowania Iron Tyrant podzielone na dywizje

  • Diament Conquest

  • Diamoent Joust

  • Masters Conquest

  • Masters Joust

  • Platyna Conquest

  • Platiyna Joust

Season Ticket 2017 Loading Frame

 

Nowe animacje powrotu do bazy

  • Diamond Adept Recall FX

  • Diamond Mistrz Recall FX

  • Diamond Bóg Recall FX

Season Ticket 2017 FX

 

Nowe skórki wardów

NRG Ward (NRG eSprots Bundle)

 

Nowe osiągnięcia

Mirror Match
  • Jako Morrigan zabij boga w którego się zmieniłeś przy pomocy umiejętności Changeling.

3v3
  • Jako Morrigan traf trzech wrogów umiejętnością Three Aspects w tym samym czasie.

 

Aktualizacje klienta

Powrót klawisza T

  • Tabela ukryta pod klawiszem T opokazuje od teraz najlepszą ilość zabójstw, zajwiększa ilość złota, największe zadane obrażenia i największe złągodzone obrażenia. Dodatkowo, tabela służy jako raport w którym możesz zobaczyć ilość obrażeń które zadałeś i otrzymałeś oraz obrażenia które mogły doprowadzić do śmierci.

Mastery Features

  • Po osiągnięciu poziomu X na danym bogu gracz otrzyma gwiazdkę symbolizującą 1000 wyznawców. Gwiazdki pokazują się na ramce podczas ładowania i nie posiadaja górnej granicy.

Diamond Mastery Rewards

  • Każdy gracz otrzyma "Diametowy Licznik"

  • Gracze ktorzy osiągną poziom X na wielu bogach odblokują nowe animacje powrotu które bęa tym bardziej wyróżniające się im gracz ma więcej poziomów X.

 

Sezon 3: Nagrody za mecze ligowe

  • Gracze w dywizji Złoto V lub wyższej otrzymają skórkę Iron Tyrant dla Xing Tiana. Termin upływa 31 stycznia wraz z końcem sezonu trzeciego.

  • Gracze w dywizji Platyna V otrzymają ramkę dostosowaną do trybu i poziomu gry. Termin upływa 31 stycznia wraz z końcem sezonu trzeciego.

    • Xing Tian Iron Tyrant

    • Iron Tyrant Ramki Ładowania:

      • Diamond Conquest

      • Diamond Joust

      • Masters Conquest

      • Masters Joust

      • Platinum Conquest

      • Platinum Joust

 

Sezon 4: Aktualizacja ligowych meczy

  • Wszystkie statystyki MMR zostały zresetowane. Każdy zaczyna Sezon 4 z taką samą wartością.

Aktualizacja kwalifikacji

  • Zaktualizowano algorytm kwalifikacji aby przydzielać graczy do adekwatnych dywizji.

Splity

  • Cały system Ranked został podzielony na różne Splity które będą naśladować scenę ESportową.

  • Na końcu każdego Splita zostaną przydzielone nagrody i zostanie zrobiony mały reset drabiny Rankedowej prowadzący do następnego Splita.

Usuniecie gier "promo"

  • Posiadając 100 punktów i wygrywając mecz gracz zostanie przeniesiony stopień wyżej i zacznie nową dywizję z otrzymaną ilością punktów.. (przykład:: Po wygranej gracz ma 108 punktów i znajduje się w Silver II - wygrywając gracz zostaje przeniesiony do Silver I i zaczyna dywizję z 8 punktami.) Gracz musi zdobyć 101 punktów aby awansować zamiast zdobyć 100 punktów i wygrać znowu.

  • Po awansie gracz otrzyma tymczasową ochronę aby uniemożliwić mu spadek o dywizję.

Aktualizacja czasu poczekalni

  • Drużyny w wyborze Draft otrzymają więcej czasu na wybór bogów i fazę banów. Jeśli czas zejdzie do zera, licznik zacznie pobierać dodatkowy czas. Dodatkowy czas jest wspólny dla fazy banów i fazy wyboru.

Pauza rankeda

  • Gracze mogą zatrzymać grę na kształt mechanizmu poddania się. Drużyna chcąca zatrzymać grę uruchomi głosowanie. Po udanym głosowaniu, każdy gracz zostanie oznaczony jako "Poza walką" a pauza potrwa minutę.

  • Taki mechanizm może być uruchomiony tylko raz przez drużynę w meczu.

Nowe rankingi

  • Wszystkie rankingi zostaną podzielone na regiony.

  • Zaktualizowano dywizje Grandmaster i przywrócono dywizję Master.

    • Dywizja Master znajduje się międzyDiamond a Grandmaster.

    • Dywizja Grandmaster przyjmuje tylko 25 najlepszych graczy z dywizji Master.

  • Rankingi bogów:

    • Gracz może zobaczyć swoje statystyki dotyczące konkretnego boga w porównaniu z innymi.

    • Po 5 meczach kwalifikacyjnych danym bogiem zostaniesz umieszczony w rankingu i będziesz mógł porówać swoje wyniki względem innym.

    • W zależności od położenia zostaniesz przydzielony do jednego z trzech poziomów. Poziom dnego boga zostanie pokazany po wyborze danego boga w lobby.

Nagrody za Ranked

  • Każdy Split będzie wynagradzać graczy za starania. Kwalifikacje zapewnią losowanie skrzynki a wygranie 25 meczy zapewni animację powrotu adekwatną do splita w którym gracz się znajduje.

  • Dla 25 najlepszych graczy w danym Splicie zostaną zapewnione nagrody gemowe.

    • Najlepsza 5 graczy otrzyma 3500 gemów.

    • Najlepsza 6 - 20 graczy otrzyma 2500 gemów.

    • Najlepsza 21 - 25 graczy otrzyma 1500 gemów.

  • Rankingi bogów również zostaną wynagrodzone. 3 najlepszych graczy danym bogiem otrzyma:

    • Najlepszy: 800 gemów

    • Drugi: 400 gemów

    • Trzeci: 200 gemów

Poprawione AI MM dla graczy z mało zaludnionych obszarów.

  • W momencie braku odpowiednich graczy z preferowanego regionu - system wyszuka graczy spoza obszaru biorąc pod uwagę ping danego gracza.

  • Ten mechanizm zostanie uruchomiony dopiero w momencie braku odpowiednich osób

 

Season Ticket 2017 – Letnie rozgrywki

Nagrody odblokowywane za kupno biletu.

  • Modern Mercenary Nemesis

  • Możliwość głosowania na mecze aby zdobyć FP

  • Stały steryd do zdobywanych FP

  • 15 drużynowych sterydów

    • W poczekalni gracz może aktywować drużynowy steryd aby zapewnić całej dużynie dodatkowych wyznawców. Steryd zapewni 2x więcej wyznawców za mecz.

  • Zestaw zadań zapewniających 1500 FP

Nagrody za progres:

  • Cutesy Chest

  • Enigma Chest

  • Season Ticket 2017 Spring Recall FX

  • 2017 Season Ticket Ramka

  • Enigma Chest

  • Undying Chest 2017

  • Przeurocza emotka globalna

  • Nevercake AP

  • Enigma Chest

  • Swarm Sentry Ah Muzen Cab (Dostępny w 4.2)

Zawartość Undying Chest 2017

  • Full Metal Vulcan

  • Encore Agni

  • Dragonsbane Ullr

  • Agony Bellona

  • Terror-dactyl Camazotz

  • iDusa Elite Medusa

 

Aktualizacja Clasha

Nowy styl mapy

  • Egipski styl

  • Nowi tytani

  • Nowe miniony

  • Nowe wieże

  • Nowe feniksy

Zmieniono mechanizm mapy

  • Rozszerzona cetralna arena

  • Nowe ścieżki do centrum

  • Poprawki innych ścieżek.

Apophis - nowy boss mapy

  • Dośw. ustawione na 50. W późniejszej fazie wynosi ono 100.

  • Złoto ustawione na 100. W późniejszej fazie wynosi ono 150.

  • Zdrowie Apophisa wynosi 3200 HP.

  • HP5 ustawone na 130. W późniejszej fazie wynosi 175 HP5.

  • Zastępuje FG i GF.

  • Wychodzi w centrum po wybiciu 10 minuty.

  • Zadaje olbrzymie obrażenia i odrzuca bogów po przybyciu.

  • Zapewnia buff drużynie któa go zabije. W późniejszej fazie buff jest mocniejszy.

    • Zapewnia moc fizyczną/magiczną. Wrodzy bogowie trafieni umiejętnościami otrzymają obrażenia równe części ich Max HP przez 4s

Nowymechanizm Jungle

  • Nowe obozy Jungle

    • Nowe istity dla czerwonego i niebieskiego buffa.

  • Nowe feniksy

    • Nowe feniksy atakują szybciej ale słabiej.

  • Zmiany za zabójstwa i eliminacje

    • Zabijając wroga otrzymujesz odpowiednio przeskalowany XP (20% XP * różnica w poziomie)

 

Aktualizacja Conquesta

  • Drobne poprawki do Jungle. Poprawiono odległości do głównych celów mapy dla obu drużyn.

    • Camp Szybkości dla drużyny Porządku i Camp Obrażeń dla drużyny Chaosu zmieniły nieco pozycję aby mieć mniejszą odległość do Mid Lane.

      • Gracze nie mogą patrzeć na owe Campy będąc na Mid Lane.

2017-01-18

  • Zmiany rozgrywki

    • Gra zaczyna się na -1:30

    • MIniony wychodzą o 0:00

    • Wszelkie mobki w Jungle wychodzą o 0:30

  • Zmiany za zabójstwa i eliminacje

    • Zabijając wroga otrzymujesz odpowiednio przeskalowany XP (10% XP * różnica w poziomie

Miniony

  • Swordsman

    • XP zmniejszono z 65 do 60

  • Archer

    • XP zmniejszono z 45 do 40

  • Brute

    • XP zmniejszono z 65 do 60

 


 

Jungle

  • Poprawiono błąd w którym HP potwora skalowało się podwójnie podczas zgonu.

    • Przeskalowano HP wszystkim potworom. Dopilnowano aby wszystkie potwory miały identyczne HP w momencie wyjścia.

  • Dziki

    • Usunięto.

  • Harpia

    • XP zwiększono z 30 do 45

    • Złoto zwiększono z 13 do 28

    • Zdrowie zmniejszono z 425 do 375

    • Zdrowie na minutę zwiększono z 25 do 50

  • Starsza Harpia

    • XP zmniejszono z 110 → 55

    • Złoto zmniejszono z 45 do 38

    • Zdrowie zmniejszono z 550 do 470

    • Zdrowie na minutę zwiększono z 30 do 70

  • Łotr Cyklop - NOWY

    • XP - 160

    • Złoto - 60

    • Zdrowie na minutę - 150

    •  
    • Upuszcza Purpurowy Buff (NEW)

      • AURA – Bogowie w odległości 55 stóp mają zredukowane Protekcje o 10..

  • Mały Łotr Cyklop NOWY

    • XP - 40

    • Złoto - 20

    • Zdrowie - 90

    • Zdrowie na minutę - 90

  • Pozostałe Cyklopy

    • XP zwiększono z 150 do 160

    • Zdrowie zmniejszono z 960 do 790

    • Zdrowie na minutę zwiększono z 65 do 150

  • Żywiołak ognia

    • Zdrowie zmniejszono z 180 do 100

    • Zdrowie na minutę zwiększono z 40 do 80

  • Starszy Żywiołak

    • XP - 105

    • Złoto - 46

    • Zdrowie - 760

    • Zdrowie na minutę - 165

 


 

Harpia Wyrocznia (Nowość)

  • Nowy rodzaj celu zapewniający przewagę w złocie i doświadczeniu.

    • 2 wyrocznie

      • XP - 85

      • Złoto - 42

      • Zdrowie - 760

      • Zdrowie na minutę - 165

    • Znajdują się przy Gold Fury

    • Wychodzą o 0:30

    • Czas respawnu: 3 minuty

    • Nagrody:

      • Jeśli drużyna zabije obie harpie otrzymają widok na Gold Fury na 90s.

        • Nie można skontrować wizji Sentry Wardami

        • Wizja wyroczni nie ujawnia wrogich wardów i niewidzialnych bogów

        • Gdy zabójstwa są podzielone - żadna drużyna nie otrzyma wizji

      • Całkowite XP - 170

      • Całkowite złoto - 84

 


 

Demon Portalu

  • Nowy rodzaj celu zapewniający przewagę w złocie i doświadczeniu.

    • Demon Portalu NOWY

      • Drużynowe XP - 100

      • Drużynowe złoto - 150

      • Zdrowie - 2500

      • Zdrowie na minutę - 410

    • Naprzeciw FG

    • Wychodzi: 10 minuta

    • Czas respawnu - 5 minut.

      • Zabity demon tworzy portal jednostronny łączący bazę z FG trwający minutę.

 


 

Gold Fury

  • Zwiększono początkowe nagrody za Gold Fury ale nie zmieniono późniejszej nagrody.

  • Startowe złoto zwiększone z 150 do 190

  • Zmniejszono złoto co minutę z 10 do 8

  • Zmniejszono zdrowie z 2700 do 2200

  • Zwiększono zdrowie co minutę z 216 do 380

 


 

Fire Giant

  • Zdrowie zmniejszono z 7000 do 3750

  • Zdrowie co minutę zwięksozno z 130 do 520

 

S4 Przedmioty Wielokrotnego Użytku

 

Rytuały

  • Do użycia dopiero na poziomie 10

  • Jedno użycie na zakup.

  • Zapewnia relikt jednokrotnego użytku lub coś podobnego do umiejętności.

  • W sklepie znajdują się przy potionach, w dziale "Late Game Consumables"

Flickering Ritual

  • Koszt: 750 Gold

  • Aktywowany, teleportuje cię na 55 stóp naprzód. Może być użyty w walce.

 


 

Frenzied Ritual

  • Koszt: 750 Gold

  • Zwiększa sojusznikom DMG o 25% i AS o 20% na 10s.

 


 

Rallying Ritual

  • Koszt: 750 Gold

  • Po 4s teleportuje cię do wybranego boga. Może być przerwany ciężkim CC. Rytuał wtedy jest tracony.

 


 

Revealing Ritual

  • Koszt: 750 Gold

  • Aktywowany pokazuje położenie wrogow na mapie przez 5s. Dodatkowo ujawnia wrogie wardy w odlegóści 70 stóp od użytkownika.

 

 

 

Kielichy

  • Działają jak potiony wielokrotnego użytku.

  • Czas trwania jest odświeżany.

  • Mają jasno określone maksymalną ilość

  • Stacki są uzupełniane po powrocie do bazy.

  • Można je znaleźć w sklepie przy wardach i potionach.

  • Sprzedaż nie przyniesie złota jeśli kielich zostanie użyty lub gdy opuścisz bazę.

Chalice of Healing

  • Koszt: 300

  • Max stacków: 3

  • Przywraca 250 HP przez 25s

Chalice of Mana

  • Koszt: 300

  • Max stacków: 3

  • Przywraca 150 MP przez 25s

Chalice of the Oracle

  • Koszt: 300

  • Max stacków: 2

  • Stawia warda

 

Aktualizacja starych potionów

 

Potion of Magical Might

  • Czas trwania zwiększony z 3m do 5m

 

Potion of Physical Might

  • Czas twrania zwiększony z 3m do 5m

 

S4 Relikty

  • Reorganizacja widoku reliktów

  • Aktualizacja opisów

  • Relikty można ulepszać

    • Wybierz relikt który posiadasz i ulepsz go za 500 złota.

Frenzy

  • Relikt został usunięty na korzyść nowo dodanego rytuału.

 


 

Scout

  • Relikt został usunięty na korzyść nowo dodanego rytuału.

 

Aegis Amulet

  • Wcześniej znany jako Sanctuary

  • Można go ulepszyć:

    • CD zmniejszone ze 160s do 130s

 


 

Blink Rune

  • Wcześniej znany jako Blink

  • Można go ulepszyć:

    • CD zmniejszone ze 120s do 90s

 


 

Cursed Ankh

  • Wcześniej znany jako Curse

  • Zwiększono czas redukcji leczenia z 5s do 10s

  • Nie spowalnia

  • Można go ulepszyć:

    • Redukcja leczenia zwięksozna z 50% do 65% a czas trwania zwiększony z 10s do 15s

 


 

Hand of the Gods

  • Wcześniej znany jako Wrath

  • Zadaje 300 obrażeń +10 obrażeń co poziom pojedyńczemy minionowi lub potworowi Jungle. Trafiony będzie cel z największą ilością HP. Cd reliktu zmniejszy się o 30s jeśli zabijesz nim potwora w Jungle. Nie zadaje obrażeń Jungle Bossom.

  • Można go ulepszyć:

    • Ogłusza wszystkich bogów w zasięgu na 1s.

 


 

Heavenly Wings

  • Wcześniej znany jako Sprint

  • Niweluje aktywne spowolnienia ale nie uodparnia na nowe.

  • Można go ulepszyć:

    • Wszyscy sojusznicy w zasięgu otrzymują brak kary do poruszania się podczas ataków bazowych.

 


 

Magic Shell

  • Wcześniej znany jako Shell

  • Protekcja zmniejszona z 45 do 30

  • Łagodzenie obrażeń zmniejszone z 15% do 5%

  • Można go ulepszyć:

    • Zwiększa protekcję z 30 do 45 a łagodzenie obrażeń z 5% do 10%

 


 

Meditation Cloak

  • Wcześniej znany jako Meditation

  • Można go ulepszyć:

    • Zapewnia Buff 45 MP5 i 15 HP5 na 30s

 


 

Phantom Veil

  • Wcześniej znany jako Phantom

  • Nowe FX

  • Usunięto brak kary do poruszania się podczas ataków bazowych

  • Zapewnia 40% redukcji CC i odporność na podrzucenia na czas trwania.

  • Można go ulepszyć:

    • Czas trwania zwiększony z 5s do 10s

 


 

Purification Beads

  • Wcześniej znany jako Purification

  • Można go ulepszyć:

    • CD zmniejszone ze 160s do 130s

 


 

Shield of Thorns

  • Wcześniej znany jako Thorns

  • Zwiększono odbijany DMG z 40% do 50%

  • Można go ulepszyć:

    • Czas trwania zwiększony z 5s do 8s a CD zmniejszony ze 120s do 100s

 


 

Sundering Spear

  • Wcześniej znany jako Sunder

  • Aktualizacja audio

  • Debuff do szybkość ataku i protekcji usunięty, zamiast tego zwiększa obrażenia zadawane celowi o 30% na 5s.

  • Można go ulepszyć.

    • Zwiększono obrażenia z 40 +14 co poziom do 60 +20 co poziom a CD zmniejszono ze 120s do 100s

 


 

 

Teleport Glyph

  • Wcześniej znany jako Teleport

  • Zwiększono CD ze 180s do 200s

  • Można go ulepszyć:

    • Zmniejszono CD z 200s do 160s

 

Horrific Emblem - NOWOŚĆ

  • Użycie tego reliktu spowalnia wrogów o 40% i redukuje ich AS o 25%. Trwa 5s. CD - 150s

  • Można go ulepszyć:

    • CD zmniejszono ze 150s do 120s

 


 

Bracer of Undoing

  • Użycie reliktu zabiera 3s ze wszystkich umiejętności na CD i przywraca 50% Zdrowia i Many stracone w przeciągu 3s. CD - 120s

  • Można go ulepszyć:

    • Czas zwiększony z 3s do 5s




 

Aktualizacja przedmiotów S4

  • Od teraz można sortować przedmioty w sklepie również poprzez Crowd Control Reduction %

  • Nowa statystyka: Penetracja
    Można je znaleźć w przedmiotach dostępnych dla wszystkich bogów. Zapewnia odpowiednio doskalowaną penetrację do statystyk w zależności od zakupionego przedmiotu Magicznego lub Fizycznego





 

Przedmioty startowe

 

Bluestone pendant

  • Zmniejszono ilość many z  100 → 50

  • Dodano 5 MP5

 


 

 

Bumba’s Mask

  • Zmniejszono cenę z 800 → 500

  • Usunięto HP5

  • Dodano 50 zdrowia

  • Dodano 50 many

  • Zwiększono True DMG bazowych ataków na potworach w dżungli z 10 → 15

  • Zwiększono obrażenia zadawane jako dodatkowe z umiejętności na potworach w dżungli z 10% → 15%

  • Usunięto dodatkowe złoto które otrzymywało się podczas dzielenia się obozem.

  • Dodano 4 złota i 25 many za zabicie potwora w dżungli.

 


 

Death's Toll

 

  • Zmniejszono siłę fizyczną z 15 → 10

  • Zwiększono ilość otrzymywanego zdrowia z 90 → 100

  • Zwiększono leczenie z pasywki z 6 → 8 Zdrowia

  • Zwiększono ilość przywracanej many z pasywki z  2 → 3 Many

 


 

Rangda's Mask

 

  • Koszt - 500 złota

  • +5 MP5

  • PASYWKA - Za każdą asystę otrzymujesz stack lub dwa stacki za zabójstwo. Przy 8 stackach przedmiot ten zapewnia 7% szybkości ruchu oraz 10% redukcji cooldown’u. Przy 16 stackach przedmiot ten zapewnia 15 penetracji, 10% szybkości ruchu i 15% CDR.

 


 

 

Sands of Time

 

  • Koszt - 800 złota

  • +20 magicznej siły

  • +5 MP5

  • +10% CDR

  • PASYWKA – Ten przedmiot zapewnia 1 dodatkowe MP5 za każde 10% brakującej many.

 


 

Soul Stone

 

  • Nowa PASYWKA  która wzmacnia wszystkie twoje umiejętności po wykorzystaniu stacków. Wzmocnienie trwa 3 sekundy i zapewnia zwiększoną siłę na wszystkie umiejętności podczas trwania. Dodatkowo usunięto MP5 za stacki lecz odnawia manę podczas wykorzystania stacków.  


     

 

Swift Wing

 

  • Koszt - 800 złota

  • +100 zdrowia

  • +10 HP5

  • +5% szybkości ruchu

  • PASYWKA – Podczas opuszczania fontanny zyskujesz bonusowe 40% szybkości ruchu na 15s.

 


 

 

Vampiric Shroud

  • Dodano 4% magicznej kradzieży zdrowia.

 


 

 

Rangda's Mask

 

  • Koszt - 800 złota

  • +10 fizycznej siły

  • +100 zdrowia

  • +5 MP5

  • PASYWKA –  Będąc w zasięgu zabitego miniona lub obozu w dżungli nie zabijając go własnoręcznie odnawia 5 zdrowia i 5 many wszystkim sojusznikom w odległości 55 jednostek, dodatkowo zapewnia posiadaczowi przedmiotu stackujący się buff zapewniający 1% szybkości ruchu i 1% szybkości ataku (za stack) który trwa 3 sekundy.

 


 

 

Watcher's Gift

 

  • Dodano 5 fizycznej protekcji.

  • Dodano 5 magicznej protekcji.  

  • Usunięto 5 HP5

  • PASYWKA – Zwiększono otrzymywane zdrowie z 7 → 12 i many 7 → 10

  • PASYWKA – Zwiększono otrzymywane złoto za asystę z 4 → 5




 

Przedmioty magiczne

Drzewko przedmiotów z magiczną kradzieżą zdrowia

 


 

 

Tiny Trinket

  • Zwiększono koszt z  540 → 550

  • Zmniejszono magiczną siłę z 20 → 15

  • Zwiększono magiczną kradzież zdrowia z 4% → 6%

 


 

 

Enchanted Trinket

  • Zwiększono koszt z 1000 → 1100

  • Zwiększono magiczną kradzież zdrowia 10% → 12%

 


 

 

Polynomicon

  • Zwiększono magiczną kradzież zdrowia z  10% → 12%

 


 

 

Divine Ruin

  • Usunięto ten przedmiot z tego drzewka.

  • Przerobiono ten przedmiot tak aby zapewniał magiczną penetrację.

 


 

Pythagorem's Piece

 

  • Zmniejszono koszt z 2400 → 2300

  • Od teraz tworzony z Enchanted Trinket

  • Zapewnia od teraz 200 many

  • NOWA AURA – Sojusznicy w zasięgu 70 stóp otrzymuję 15% magicznej kradzieży zdrowia i 30 magicznej siły lub 10% fizycznej kradzieży zdrowia i 20 fizycznej siły.

 


 

 

Talon Trinket

  • Zwiększono koszt z 1370 → 1400

 


 

Bancroft's Talon

  • Zmniejszono magiczną kradzież zdrowia z 12% → 10%

  • PASYWKA – pd teraz zapewnia również aż do 15% dodatkowej kradzieży zdrowia. Kradzież zdrowia jest skalowana z brakującej ilości zdrowia.  

 


 

 

Book of the Dead

 

  • Koszt - 1600 budowany z Talon Triket (łączny koszt 3000)

  • +100 magicznej siły

  • +15% magicznej kradzieży zdrowia

  • +200 Zdrowia

  • PASYWKA –  Jeśli zadasz obrażenia do wroga i posiadasz pełną ilość zdrowia otrzymujesz tarczę. Tarcza nie może być większa niż 20% twojego aktualnego zdrowia.  

 

Drzewko magicznej penetracji

 

Magic Focus

  • Zmniejszono koszt z 760 → 650

 


 

Enchanted Spear

  • Zmniejszono koszt z 1550 → 1450

 


 

Obsidian Shard

  • Zwiększono koszt z 2050 → 2300

 


 

 

 

Divine Ruin

 

  • Koszt - 2400 złota

  • Od teraz budowany z Enchanted Spear

  • +80 magicznej siły

  • +15 magicznej penetracji

  • PASYWKA – Wrogowie uderzeni twoimi umiejętnościami mają zredukowane leczenie i regenerację zdrowia o 50% na 8 sekund.

 


 

Spear of Desolation

 

  • Zmniejszono koszt z 3800 → 2700

  • Zmniejszono magiczną siłę z 120 → 70

  • Dodano 10% CDR

  • Usunięto pasywkę

 


 

 

Ward Stone

  • Usunięto z drzewka

  • Od teraz budowane z drzewka Druid’s Stone.

 


 

 

Void Stone

  • Usunięto z drzewka

  • Od teraz budowane z drzewka Druid’s Stone.

 

NOWE: Magiczna siła i magiczna protekcja

 

 

Druid Stone

  • Koszt - 700 złota

  • +20 magicznej siły

  • +10 magicznej protekcji

 


 

 

Stone of Binding

 

  • Koszt - 1700 złota

  • +20 magicznej siły

  • +30 magicznej protekcji

  • +30 fizycznej protekcji

  • +10% CDR

  • NOWA PASYWKA – Udane trafienie boga za pomocą Hard Crowd Control spowoduje wzmocnienie sojuszników w zasięgu 70 jednostek. Wzmocnienie to zapewnia 10 penetracji na 5s.

 


 

 

Sage’s Stone

  • Koszt - 1400 złota

  • +40 magicznej siły

  • +20 magicznej protekcji

 


 

 

Stone of Fal

 

  • Koszt - 2900 złota

  • +70 magicznej siły

  • +40 magicznej protekcji

  • +10% CDR

  • NOWA PASYWKA – Za każdym razem jeśli zostanie ci zadane ponad 30% twojego maksymalnego zdrowia, obrażenia zostaną zredukowane do dokładnie 30%. Ten efekt może wystąpić raz na 60s.

 


 

 

Ward Stone

  • Od teraz budowane z drzewka Druid’s Stone

 


 

 

Void Stone

  • Od teraz budowane z drzewka Druid’s Stone

  • Magiczna protekcja zwiększona z 60 → 70

 

Drzewko magicznej siły i fizycznej protekcji

 

Celestial Legion Helm

 

  • 60 magicznej siły

  • 30 fizycznej protekcji

  • 20 MP5

  • NOWA PASYWKA – Jakikolwiek sojusznik który zostanie przez Ciebie uleczony otrzyma 20 fizycznej lub magicznej siły na 5s.

 


 

 

Jade Emperor's Crown

 

  • Koszt - 2150 złota

  • +20 magicznej siły

  • +60 fizycznej protekcji

  • +100 Zdrowia

  • AURA – Wrogowie w zasięgu 55 jednostek mają obniżoną fizyczną siłę o 30.

 

Drzewko magicznej siły oraz regeneracji many

 

Restored Artifact

  • Zmniejszono koszt z 1900 → 1600

  • Zwiększono MP5 z 10 → 20

 


 

 

Chronos' Pendant

 

  • Koszt zwiększono z 2400 → 2900

  • Zmniejszono magiczną siłę z 75 → 60

  • NOWA PASYWKA – Co każde 10s Pendant się aktywuje odejmując 1s z wszystkich umiejętności które są aktualnie na cooldownie.

 


 

 

Rod of Tahuti

  • Zmniejszono koszt z 3320 → 3300

  • Zwiekszono MP5 z 15 → 30

 

Drzewko magicznej siły i many

 

Soul Reliquary

  • Zmniejszono koszt z 700 → 650

  • Zmniejszono magiczną siłę z  30 → 20

 


 

 

Soul Trap

  • Zwiększono koszt z 1590 → 1600

 


 

 

Soul Reaver

  • Zwiększono koszt z 2940 → 2950

 

Drzewko magicznej siły i zdrowia

 

Uncommon Sash

  • Zmniejszono koszt z 700 → 650

  • Zmniejszono magiczną siłę z 20 → 15

  • Zmniejszono ilość zdrowia z 100 → 75

 


 

 

Fortified Scepter

 

  • Koszt - 1350 złota

  • +50 magicznej siły

  • +150 zdrowia

  • +5% redukcji kontroli tłumu

 


 

 

Gem of Isolation

  • Od teraz budowany z Fortified Scepter

  • Usunięto manę

  • Dodano 10% redukcji kontroli tłumu

 


 

 

Ethereal Staff

 

  • Koszt - 2700 złota

  • Od teraz budowany z Fortified Scepter

  • +90 magicznej siły

  • +200 zdrowia

  • +20% redukcji kontroli tłumu

  • NOWA PASYWKA – twoje umiejętności zadają od teraz dodatkowe magiczne obrażenia w wysokości 5% maksymalnego zdrowia wroga. Efekt ten może wystąpić tylko raz na danego wroga na umiejętność.

 


 

 

Rod of Healing

 

  • Zmniejszono Aurę zwiększonego leczenia z  10% → 5%

  • DODATKOWA AURA – Jeśli znajdujesz się w walce, zapewniasz 10% zwiększonego leczenia dla sojuszników w zasięgu 70 jednostek.

 


 

 

Rod of Asclepius

  • AURA – Zmniejszono bonus do leczenia z 25% → 10%

  • DODATKOWA AURA – Jeśli znajdujesz się w walce, zapewniasz 20% zwiększonego leczenia dla sojuszników w zasięgu 70 jednostek.

 

Drzewko magicznej siły i szybkości ataku

 

Emerald Ring

  • Zmniejszono cenę z 690 → 650

 


 

 

Enchanted Ring

  • Zwiększono koszt z 1075 → 1400

  • Zwiększono szybkość ataku z 10% → 15%

 


 

 

Demonic Grip

  • Zwiększono koszt z 2280 → 2300

  • Szybkość ataku zmniejszona z 25% → 20%

 


 

 

Telkhines Ring

 

  • Zwiększono koszt z 2125 → 2800

  • Zwiększono magiczną siłę z 45 → 80

  • Zmniejszono szybkość ataku z 30% → 20%

  • Usunięto starą pasywkę

  • NOWA PASYWKA – Udane trafienie wroga lub struktury z podstawowych ataków gwarantuje Ci 10 magicznej siły. Wzmocnienie to może się stackować 5 razy i trwa 5s.

 


 

 

Shaman’s Ring

 

  • Koszt - 2400 złota

  • +40 magicznej siły

  • +30% szybkości ataku

  • PASYWKA – Każdy podstawowy atak który trafi wrogiego boga gwarantuje Ci zwrócenie 3% twojego maksymalnego zdrowia i many za uderzenie.




 

FIZYCZNE PRZEDMIOTE

Fizyczna kradzież zdrowia

 

Bound Gauntlet

  • Usunięto szybkość ataku

  • Dodano 75 many

  • Dodano 10% redukcji kontroli tłumu.

 


 

 

Soul Eater

 

  • Zwiększono koszt z 2000 → 2200

  • Usunięto szybkość ataku

  • Dodano 200 many

  • Dodano 20% redukcji kontroli tłumu

  • NOWA PASYWKA – Trafienie wrogiego boga podstawowym atakiem leczy cię za 3% twojego maksymalnego zdrowia.

 

Fizyczna penetracja

 

Mace

  • Zmniejszono koszt z 750 → 650

 


 

 

Warrior's Bane

  • Zwięksozno koszt z 1450 → 1500

 


 

Titan's Bane

  • Zwiekszono koszt z 2050 → 2300

 


 

 

Brawler's Beat Stick

 

  • Zmniejszono koszt z 2400 → 2200

  • Zmniejszono penetrację fizyczną z 20 → 15

  • PASYWKA – Redukcja leczenia zwiększona z 40% → 50%

 


 

 

The Crusher

 

  • Koszt - 2300 złota

  • +30 fizycznej siły

  • +15% szybkości ataku

  • +15 fizycznej penetracji

  • PASYWKA – Udane trafienie wrogiego boga podstawowym ataku usuwa 1 sekundę z wszystkich aktywnych cooldownów. Efekt ten może wystąpić raz na 5s.

 

Fizyczna siła i fizyczna protekcja

 

Round Shield

  • Zmniejszono koszt z 890 → 650

  • Zmniejszono fizyczną siłę z 15 → 10

 


 

 

Spiked Shield

  • Zmniejszono koszt z 1610 → 1600

 


 

 

Shield of Regrowth

  • Usunięto z tego drzewka

  • Od teraz budowany z  Glowing Emerald

 


 

 

Gladiator’s Shield

 

  • Koszt - 1700 złota

  • +25 fizycznej sił

  • +40 fizycznej protekcji

  • + 10% CDR

  • NOWA PASYWKA – Za każdym razem gdy trafisz wroga za pomocą umiejętności odzyskujesz 2% twojego maksymalnego zdrowia i many.

 

Fizyczna siła i magiczna protekcja

 

Enchanted Buckler

  • Zmniejszono koszt z  700 → 650

 


 

 

Runic Shield

  • Zwiększono fizyczną siłę z  25 → 35

  • Usunięto redukcję szybkości ataku z aury.

  • Usunięto efekt graficzny

 


 

 

Ancile

  • PASYWKA – Cooldown zmniejszony z 60s → 30s

  • Od teraz posiada efekt graficzny na posiadaczu tego przedmiotu jeśli cooldown jest aktywny.

 

Fizyczna siła i mana

 

Morningstar

  • Zmniejszono koszt z 650 → 550

 

Fizyczna siła i zdrowie

 

Cudgel

  • Zmniejszono koszt z  750 → 650

  • Dodano 5 fizycznej siły

 


 

 

Runeforged Hammer

 

  • Zwiększono fizyczną siłę z 30 → 40

  • NOWA PASYWKA – Wrogowie otrzymują 10% dodatkowych obrażeń od posiadacza jeśli ci sa pod wpływem jakiegokolwiek CC.

 


 

 

Shillelagh

 

  • Koszt  - 1500 złota

  • +10 fizycznej siły

  • +100 Zdrowia

  • +100 Many

 


 

 

Blackthorn Hammer

 

  • Koszt -2300 złota

  • +30 fizycznej siły

  • +200 Zdrowia

  • +200 Many

  • PASYWKA –  Jeśli posiadasz poniżej 30% HP, wszystkie twoje czasy odnowienia są skrócone o 3s, a wszystkie umiejętności kosztują 0 many przez kolejne 5 sekund. Efekt może wystąpić raz na 60s.

 

Fizyczna siła i szybkość ataku

 

Light Blade

  • Zmniejszono koszt z  700 → 600

 


 

 

Asi

  • Zmniejszono koszt z 1780 → 1750

 

Fizyczna szybkość ataku

 

Short Bow

  • Zwiększono koszt z 600 → 650

 


 

 

Hunter's Bow

  • Koszt - 1150 złota

  • Budowany z Short Bow

  • +25% szybkości ataku

 


 

 

Silverbranch Bow

 

  • Koszt - 1700 złota

  • Budowany z Hunter’s Bow

  • +10 fizycznej penetracji

  • +30% szybkości ataku

  • NOWA PASYWKA – Każdy udany podstawowy atak zwiększa twoją fizyczną siłę o 10 i redukuje magiczną siłę celu z przedmiotów o 10 na 3s (Max 3 stacki).

 

Fizyczna siła i szybkość ruchu

 

 

Katana

  • Zmniejszono koszt z 800 → 700

 


 

 

Masamune

 

  • Koszt 2500 złota

  • +50 fizycznej siły

  • +100 zdrowa

  • +10% szybkości ruchu

  • PASYWKA – Za każdego wrogiego boga w odległości 55 stóp otrzymujesz stackującego się buffa któy zapewnia 5 magicznej i 5 fizycznej protekcji. Maksymalnie 5 stacków.


     

 

Heartseeker

  • Zwiększono koszt z 1800 → 2100

  • Dodano 10 fizycznej penetracji

  • Usunięto starą pasywkę

  • NOWA PASYWKA – Każdy udany podstawowy atak dodaje ci 1 stack skupienia. Przy 5 stacków kolejna umiejętność usunie je ale zada dodatkowe 100% obrażeń z twojej fizycznej siły pierwszemu trafionemu bogowi.

Fizyczna siła i szansa na uderzenie krytyczne

 

Hidden Dagger

  • Zwiększono koszt z 670 → 700

 


 

 

Rage

 

  • Zwiększono koszt z  2400 → 2600

  • Usunięto starą pasywkę.

  • NOWA PASYWKA –  Zdobycie zabójstwa lub asystę napełnią twoją furię, zwiększając szansę na uderzenie krytyczne o 20%. Wzmocnienie to można nastackować 3 razy i trwa 5s.

 

Szybkość ataku i szansa na trafienie krytyczne

 

 

Shuriken

  • Zmniejszono cenę z 900 → 650

  • Zmniejszono fizyczną siłę z  15 →10

  • Dodano 5% szybkości ataku.

 


 

 

8-Pointed Shuriken

  • Dodano 10% szybkości ataku

 


 

 

Wind Demon

  • Dodano 10% szybkości ataku

 


 

 

Poisoned Star

  • Dodano 15% szybkości ataku

 

Drzewko szybkości ataku i szybkości  ruchu

 

Ancient Blade

  • Zmniejszono koszt z 580 → 550

 


 

 

Ritual Dagger

 

  • Usunięto starą pasywkę

  • NOWA PASYWKA – Otrzymujesz 20% CDR dla twoich reliktów.  

 


 

 

Hastened Fatalis

 

  • Dodano 10 penetracji.

  • Zmniejszono szybkość ataku z 30% → 20%

 


 

Cursed Blade

 

  • Usunięto fizyczną protekcję

  • Dodano 100 zdrowia

  • Zwiększono szybkość ataku z 10% → 15%

  • Dodano 5% szybkości ruchu

  • NOWA PASYWNA AURA – Wszyscy wrogowie w zasięgu 55 jednostek mają zmniejszoną szybkość ataku o 10%.

  • Usunięto efekt graficzny aury.

 


 

 

Witchblade

 

  • Usunięto fizyczną protekcję

  • Dodano 200 zdrowia

  • Dodano 10% szybkości ruchu

  • AURA – Usunięto redukcję fizycznej siły.

  • NEW PASSIVE – Wrogowie uderzeni twoimi podstawowymi atakami są Przeklęci i otrzymują 15% mniej leczenia. Efekt stackuje się do 3 razy i trwa 5s.

 

Zdrowie i protekcje

 

 

Cloak

  • Zmniejszono koszt z  700 → 650

 


 

 

Cloak of Concentration

  • Zmniejszono koszt z  1515 → 1500

 


 

 

Spirit Robe

  • Zwiększono koszt z 2460 → 2500

 


 

 

Magi's Cloak

  • Zmniejszono koszt z 1230 → 1150

 


 

 

Magi's Blessing

  • Zmniejszono koszt z 2150 → 2050

 


 

 

Armored Cloak

  • Zmniejszono koszt z  1585 → 1550

 


 

 

Hide of the Urchin

  • Zmniejszono koszt z  2400 → 2350

 

Fizyczna protekcja i zdrowie

 

Iron Mail

  • Zmniejszono koszt z 725 → 650

  • Zmniejszono zdrowie z 100 → 75

  • Zmniejszono fizyczne protekcje z 20 → 10

 

Fizyczna protekcja i mana

 

 

Breastplate

  • Zmniejszono koszt z 555 → 500

 


 

 

Silver Breastplate

  • Dodano 10 MP5

 


 

 

Breastplate of Valor

  • Zmniejszono fizyczne protekcje z 75 → 65

  • Dodano 10 MP5

 


 

 

Hide of the Nemean Lion

  • Zmniejszono fizyczne protekcje z 90 → 80

  • Dodano 20 MP5

  • Zwiększono odbicie obrażeń z 20% → 25%

 


 

 

Spectral Armor

  • Zmniejszono fizyczne protekcje z  80 → 70

  • Dodano 10 MP5

  • Zmniejszono CCR z 25% → 20%

  • NOWA PASYWKA – Jeśli otrzymasz fizyczne obrażenia od boga, wrogowie w zasięgu 30 jednostek otrzymują efekt Fear na 1s. Ten efekt może wystąpić raz na 60 s.

 

Magiczne protekcje i zdrowie

 

Talisman

  • Zmniejszono koszt z  725 → 650

  • Zmniejszono zdrowie z 100 → 75

  • Zmniejszono magiczną protekcję z 25 → 15

 


 

 

Silver Talisman

  • Zwiększono koszt z 1225 → 1250

 


 

 

Bulwark of Hope

  • Zwiększono koszt z  2525 → 2550

 


 

 

Talisman of the Relentless

 

  • Koszt - 2250 złota

  • +50 magicznej protekcji

  • +200 Zdrowia

  • +20% redukcji kontroli tłumu

  • PASYWKA –  Za każdym razem gdy jesteś uderzony przez Hard CC stajesz się bardziej bezwzględny zdobywając stacki. Przy 3 stackach kolejne Hard CC uczyni cię odpornym na CC na 1s. Może wystąpić raz na 90s.

 

Magiczna protekcja i mana

 

Enchanted Kusari

  • Zmniejszono koszt z 800 → 650

  • Zmniejszono magiczną protekcję z 30 → 20

 


 

 

Genji's Guard

  • Zmniejszono magiczne protekcje z  80 → 70

 


 

 

Oni Hunter's Garb

  • Usunięto starą pasywkę.

  • NOWA PASYWKA – Jeśli zadajesz obrażenia dla wrogiego boga, i jeśli w zasięgu 55 jednostek jest minimum dwóch wrogów otrzymujesz 15% złagodzenia obrażęń na 5s. Może wystąpić raz na 90s.


     

 

Shogun's Kusari

 

  • Koszt - 2400 złota

  • +60 magicznej protekcji

  • +20 MP5

  • +10% CDR

  • +20% redukcji kontroli tłumu

  • AURA – Sojusznicy w zasięgu 70 jednostek otrzymują dodatkowe 15% szybkości ataku.

 

Zdrowie i HP5

 

Stone of Gaia

 

  • Usunięto starą pasywkę.

  • NOWA PASYWKA – Jeśli jesteś uderzony przez umiejętność powodującą podrzucenie lub odrzucenie stajesz się odporny na CC na 1s i regenerujesz 10% twojego maksymalnego zdrowia i many w ciągu 5s. Może wystąpić raz na 90s.

 


 

 

Shield of Regrowth

 

  • Usunięto fizyczną protekcję

  • Usunięto fizyczną siłę

  • Dodano 400 zdrowia

  • Zwiększono CDR z 10% → 20%

  • Dodano 10 HP5

  • Dodano 10 MP5

  • Zwiększono pasywny buff szybkości ruchu z 35% → 40%

 


 

 

Gauntlet of Thebes

 

  • Usunięto starą aurę

  • NOWA PASYWKA – AURA – Magiczna i fizyczna protekcja sojuszników w zasięgu 70 stóp jest zwiększona o 20.



 

Bogowie - balans i poprawki

 

Aphrodite

Ogólne

Zwiększono podstawową ilość zdrowia z  355 → 380

Back Off

Zwiększono skalowanie z  60% → 80%

 


 

 

Apollo

 

So Beautiful

Usunięto efekt który powodował że kolejni wrogowie otrzymywali zmniejszone o 15% obrażenia.

Across the Sky

Zwiększono czas odnowienia z 110/105/100/95/90 → 110s na wszystkich poziomach

 


 

 

Bakasura

 

Regurgitate

Zwiększono spowolnienie z 15/20/25/30/35% → 20/25/30/35/40%

Zmniejszono czas trwania spowolnienia do 4s zamiast aplikowania go tylko na obszarze ult’a.

Zwiększono czas trwania ataków w stożku z 5s → 6s

 


 

 

Chang'e

 

Jade Rabbit

Zwiększono szybkość biegu króliczka do bazy z 1.7x Szybkości gracza → 3.5x szybkości gracza, zmniejszając przez to czas podróży do fontanny i spowrotem z ~44s → ~34s posiadając buty i będąc na środkowej linii.

Moonlit Waltz

Umiejętność włącza się teraz bez lekkiego opóźnienia.

Moonflower Dance

Zmniejszono skalowanie magicznej mocy na leczeniu z 40% → 30%

Zwiększono skalowanie magicznej siły na obrażenia z 30% → 50%

 


 

 

Chronos

 

Ogólne

Zwiększono bazową szybkość ruchu z 355 → 360

Accelerate

Od teraz ta umiejętność nie zapewnia efektu Fatalisa.

Zmniejszono czas odnowienia z 17s → 15s

 


 

 

Erlang Shen

 

Pin

Ta umiejętność od teraz nie nakłada Cripple.

 


 

 

Freya

 

Valkyrie’s Discretion

Zmniejszono obrażenia z 120/150/180/210/240 → 100/135/170/205/240

 


 

 

Guan Yu

 

Conviction

Zmniejszono leczenie z 65/95/125/155/185 → 50/75/100/125/150

Zmniejszono wzmocnione leczenie z  130/190/250/310/370 → 100/150/200/250/300

Warrior’s Will

Zmniejszono koszty użycia z 60/70/80/90/100 → 60/65/70/75/80

Zmniejszono spowolnienie z 30% → 20%

Zmniejszono wzmocnione spowolnienie z 60% → 40%

Cavalry Charge

Zmniejszono obrażenia z  75/100/125/150/175 → 85/115/145/175/205

 


 

 

Hel

 

Ogólne

Zwiększono podstawowe zdrowie z 345 → 380

Decay/Restoration

(Dark Stance) Ta umiejętność przechodzi przez cele zadając obrażenia. Dodatkowo na maksymalnym zasięgu lub po spotkaniu się z ścainą eksploduje.

(Light Stance) Ta umiejętność nie zadaje teraz obrażeń wrogom. Od teraz aby uleczyć musisz trafić sojusznika. Wtedy leczysz go i siebie.

Leczenie sojusznika: 60/90/120/150/180 +30%

Leczenie siebie: 60/90/120/150/180 +30%

Hinder / Cleanse

(Light Stance) Długość odporności CC zwiększono z 1.25s → 1.5s

Repulse / Inspire

(Light Stance) Ta umiejętność leczy teraz mniej ale co sekundę przez 6s.

Leczenie: 5/10/15/20/25 + 5%skalowania

Switch Stances

MP5  aplikuje się teraz na ciemnej i jasnej formie. Zmniejszono również MP5 z 15/20/25/30/35 → 5/10/15/20/25

Jasna strona zapewnia teraz dodatkową magiczną i fizyczną protekcję 5/10/15/20/25

 


 

 

Hercules

 

Strength From Pain

NOWY:  Za każdym razem gdy Hercules otrzymuje obrażenia od wrogów zyskuje on 5 fizycznej siły + 1 pomnożony przez twój poziom, stackuje się do 3 razy i trwa 5s.

Earthbreaker

Zmniejszono koszty użycia z 70/75/80/85/90 → 60/65/70/75/80

Mitigate Wounds

NOWY:  Podczas aktywacji, Hercules leczy się od razu, a następnie dodatkowo w trakcie 5 s. Dodatkowo, Hercules otrzymuje magiczne i fizyczne protekcje na czas trwania.

Początkowe leczenie 75/100/125/150/175

Leczenie w czasie 75/100/125/150/175 (15/20/25/30/35 za tick)

Protekcje 10/20/30/40/50

Zmniejszono czas odnowienia z  17s → 15s

Zmniejszono koszty użycia z  60/65/70/75/80 → 60 na wszystkich poziomach.

 


 

 

Hun Batz

Overhand Smash

Zwiększono skalowanie fizycznej siły z 85% → 95%

Somersault

Zmniejszono spowolnienie z 50% → 40%

 


 

 

Jing Wei

 

Ogólne

Zmniejszono skalowanie zdrowia co poziom z 78 → 72

Zmniejszono bazową szybkość ruchu z 370 → 365

Rapid Reincarnation

Zmniejszono czas trwania z 5s → 4s

Agility

Od teraz nie zapewnia efektu Fatalis’a.

Zmniejszono koszty użycia z 75 na wszystkich poziomach → 75/70/65/60/55

 


 

 

Khepri

 

Solar Flare

Zwiększono obrażenia z 40/80/120/160/200 → 50/100/150/200/250

Scarab’s Blessing

Zwiększono czas odnowienia z 90s → 110s

 


 

 

Medusa

 

Lacerate

Zwiększono obrażenia z 80/120/160/200/240 → 80/130/180/230/280

Zwiększono redukcję leczenia z 10/20/30/40/50% → 50% na wszystkich poziomach

Petrify

Zwiększono obrażenia dla celów odwróconych od Meduzy z  50% → 75%

 


 

 

Ne Zha

 

Universe Ring Toss

Zwiększono czas odnowienia z 12s → 14s

Flaming Spear

Zmniejszono czas odnowienia z 18s → 18/17/16/15/14s

Armillary Sash

Zmniejszono czas odnowienia z 18/17/16/15/14s → 14s na wszystkich poziomach

 


 

 

Nike

 

To Victory

Zmniejszono bonus siły z pasywki z 8/10/12% → 6/8/10%

Rend

Zmniejszono skalowanie fizycznej siły z 50% → 40% per hit

 

Sentinel of Zeus

Zmniejszono skalowanie fizycznej siły z 80% → 70%

 


 

 

Nu Wa

Clay Soldiers

Podstawowe ataki żołnierzy zadają od teraz magiczne obrażenia zamiast fizycznych.

 


 

 

Ra

 

Solar Blessing

Zmniejszono leczenie z 20/30/40/50/60 → 10/20/30/40/50 co tick

Zmniejszono skalowanie magicznej siły leczenia z 15% → 10% co tick

Teraz zapewnia 10/15/20/25/30 magicznej i fizycznej protekcji do sojuszników znajdujących się w środku umiejętności.

 


 

 

Rama

Rolling Assault

Zwiększono czas odnowienia z 12/11/10/9/8 → 11s na wszystkich poziomach.

 


 

 

Serqet

 

Catalyst

Zwiększono obrażenia za zdjęcie dwóch trucizn z 10% → 15% maksymalnego zdrowia celu

Zwiększono obrażenia za zdjęcie trzech trucizn z 20% → 25% maksymalnego zdrowia celu

 


 

 

Skadi

 

Ogólne

Zwiększono podstawową szybkość ruchu z 370 → 375

Rune of the Hunt

Zmniejszono obrażenia podstawowych ataków Kaldra z 50/70/70/90/90% → 40/50/60/70/80% siły podstawowych ataków Skadi.

Permafrost

Zwiększono szybkośc poruszania się z 25% → 40%

 


 

 

Sol

 

Disapparate

Od teraz nie zapewnia efektu Fatalis’a.

Zwiększono wzmocnienie szybkość ruchu z 20/25/25/25/30% → 20/25/30/35/40%

 


 

 

Sun Wukong

 

Undefeated Body

Zwiększono wymagany próg zdrowia na włączenie efektu z 35% → 40%

Nie zapewnia od dłużej szansy na trafienie krytyczne.

Od teraz zapewnia 10 fizycznej siły + 2 fizycznej siły za każdy poziom.

Somersault Cloud

Zwiększono obrażenia z 140/190/240/290/340 → 200/250/300/350/400

 


 

 

Susano

 

Wind Siphon

Zwiększono skalowanie fizycznej siły z  25% → 60%

Jet Stream

Zmieniono opis umiejętności by pokazywała ona poprawną ilość obrażeń 20/35/50/65/80 → 20/30/40/50/60

Zmieniono skalowanie fizycznej siły aby odpowiadała tej w opisie umiejętności z Changed the Physical Damage Scaling to correctly match the Ability Description from 35% → 30% co  tick (140% zamiast 120%)

Typhoon

Dodatkowo zadaje dodatkowe obrażenia podczas ładowania się dodatkowo do podstawowych obrażeń. Maksymalnie 100 obrażeń na wszystkich poziomach.

 


 

 

Sylvanus

 

Verdant Growth

Od teraz zapewnia redukcję protekcji 5/10/15/20/25 na 5s dla wszystkich trafionych celów.

Wisps

Zmniejszono podstawowe leczenie z 25/30/35/40/45 → 15/20/25/30/35 co tick

Zmniejszono skalowanie magicznej siły leczenia z 15% → 10% co tick

 


 

 

Terra

 

Force of Nature

Zwiększono obrażenia z  60/100/140/180/220 → 60/110/160/210/260

Monolith

Zmniejszono leczenie z  5/10/15/20/25 → 3/6/9/12/15 co tick.

Terra’s Blessing

Zmniejszono leczenie z  100/200/300/400/500 → 100/150/200/250/300

 


 

 

Thoth

 

Evade and Punish

Od teraz nie spowalnia wrogów tylko ogłusza na sekundę na wszystkich poziomach.

Glyph of Pain

Zwiększono bonus do dodatkowych obrażeń podstawowych ataków sojuszników z 5/10/15/20/25 → 10/15/20/25/30

Zwiększono skalowanie bonusu do dodatkowych obrażeń podstawowych ataków sojuszników z  5% → 10%

Final Judgement

Zmniejszono obrażenia z 360/440/520/600/680 → 360/430/500/570/640

Zmniejszono skalowanie magicznej siły z 140% → 120%

Zwiększono czas odnowienia z 75s → 90s

Komentarze (12) Czytaj dalej

Reklama

Komentarze


avatarPitchPL (253)
Musiało to trochę zająć :P
Dzięki za tłumaczenie.
20.01.2017 (11:36)
avatarPanSIlent (1424)
Osobiście myślałem nad pisaniem wszelkich PN w Docsach na Dysku Google.
20.01.2017 (11:39)
avatarAdamkazmirowicz (807)
Przy ramkach powinny być też nagrody za duel,na streamie mówili że zapomnieli dopisać
20.01.2017 (11:43)
avatarHasira (649)
Co oni mają z tymi skinami do Nemesis w ticketcie? ;_; To mega trudna postać i potem taki koleś idzie nią grać "bo nowego skina ma" i grę zamienia w koszmar. Plis HiRyż Staph, daj skiny do innych assasinów też w tickecie...
20.01.2017 (12:34)
avatarBallcadeias (1271)
Fizyczny lifesteal jest broken za hita abilitki można się healać nawet po 150
20.01.2017 (13:46)
avatarellixp (7)
Ale uwielbiam takie skiny w stylu Skadi ♥ Jest przepiękny, w dodatku Kaldr to pieseł, muszę go mieć :D

Jestem bardzo ciekawa wyglądu Vamany. Ogólnie uważam, że był bardzo fajny, prędzej wolałabym redraw Anhura lub Posejdona. Mam nadzieję, że nadal będzie takim krasnalem B)
20.01.2017 (16:36)
avatarTerc (89)
@up
Możesz obejrzeć filmy z ptsa i zobaczyć go w akcji, widząc go na ulcie jestem ciekaw co powiedzą ludzie którzy twierdzą że od współczesnego zbiera się na wymioty.
20.01.2017 (17:09)
avatarNeroDero (26)
Nawet nie zdążyłem się jeszcze zapoznać z tymi wszystkimi zmianami bo zwyczajnie jest ich za dużo, a już jest ich tłumaczenie na polski... Dziękujemy Pan Silent!
20.01.2017 (21:31)
avatarPitchPL (253)
Na co komu heal skoro można użyć clear wave skilla~Season Four
20.01.2017 (23:15)
avatarm4rain (93)
Te Rytuały wydają sie byc bardzo bardzo bardzo OP. To całkowicie zmieni grę. Tylko czekac az nerfy na to zrobią.
22.01.2017 (21:04)
avatarm4rain (93)
wezmy np Rallying Ritual. Po timfajcie jeden gosc zostaje, reszta wraca do bazy, kupuje eq, leczy sie, kupuje to i w 5 sekund znowu jest na drugim krancu mapy. Wszyscy! kazdy kto miał 750 golda zeby kupic. i tak mozna cały czas.
22.01.2017 (21:06)
avatarPitchPL (253)
Na dodatek można zrobić triple blink.

Niemal pewne jest nerf shieldb of underword i sundera.
22.01.2017 (22:23)
Aby dodać komentarz musisz być zalogowany/zarejestrowany Zarejestruj się!