[Patch Notes] 4.13 - Półmetek Sezonu

Dodane przez  PanSIlent 13.07.2017 (10:16)

Nowe skórki

Kaijunbo Kuzenbo

Tapety: 1920 x 1080 | 2056 x 1440 | 3840 x 2160 | 1080 x 1920

Foxy Lady Da Ji

Tapety: 1920 x 1080 | 2056 x 1440 | 3840 x 2160 | 1080 x 1920

Ordo Aurora Freya

Tapety: 1920 x 1080 | 2056 x 1440 | 3840 x 2160 | 1080 x 1920

Head Over Heals Cupid

Tapety: 1920 x 1080 | 2056 x 1440 | 3840 x 2160 | 1080 x 1920

Warden Cernunnos

Tapety: 1920 x 1080 | 2056 x 1440 | 3840 x 2160 | 1080 x 1920

Cu Chulainn Złota/Legendarna

Nowe Emotki

agnidanceemote
Da Ji Taniec

 

New Avatars

Awatar Sól

 

Lato ze SMITE

soskeyartpatchnotescrop

"Już czas na kolejną wycieczkę po boskich polach bitewnych! W przeciągu kilku łatek dostarczymy nową zawartość wchodzącą w skład Summer of Smite. Wraz z każdym zakupem otrzymasz możliwość wyboru małej pamiątki związanie z SoS. Wykonaj wtedy dwa zadania i zatrzymaj przedmiot na dobre! SoS będzie się składać z ośmiu przedmiotów i nagrodą limitowaną gdy zbierzesz wszystko: skórka miodowego misia dla Bacchusa, dostepna jedynie podczas tegorocznego SoS!

Nowe przedmioty:

  • Piedestał Akwarium SoS
  • Kaijunbo Kuzenbo
  • Foxy Lady Daji

Tutaj dowiesz się szczegółów o Summer of Smite!

 

Projekt Olimp

Na półmetek sezonu ogłaszamy coś wielkiego. Projekt Olim to zbiór ulepszeń i działań w kierunku zwięskzenia frajdy z gry i wprowadzenia zmian o które gracze prosili od dawna. Projekt wprowadzi olbrzymie zmiany w łatkach 4.13, 4.14, i4.15 dotyczące ulepszeń silnika gry, jakości gry na konsolach, aktualizacji, prestiżu gracza, zakładki z wiedzą i wielu innych! Projekt będzie kontynuowany aż do końca sezonu 4 wraz ze specyficznymi zmianami i zapewni graczom w S5 zupełnie nowe doświadczenia. Aby dowiedzieć się więcej, Kliknij tutaj!”

Aktualizacja silnika graficznego
  • DirectX 11 Beta
    • DirectX 11 wchodzi do SMITE. Używając DirectX 11 ulepszymy możliwości CPU oraz GPU na kartach graficznych zintegrowanych z DirectX 11. Dodatkowo, unifikuje to renderowanie dla PC i Konsol, umożliwiając nam łatwiejsze wprowadzanie zmian.
    • Aby doświadczyć zmian z DirectX 11 Beta wejdź w Ustawienia/Settings -> Opcje wideo/Video Options -> Sprawdź “Use D3D11 (BETA)” i uruchom ponownie grę.
      • W miarę jak możliwości będa znacząco poprawione, zwiększy się również zużycie pamięci. Będziemy kontynuować balans tak, aby gracze nie czuli znaczącego obciążenia.
      • Jeśli trafisz na jakikolwiek błąd graficzny lub niestabilnego klienta gry, zgłoś go nam. jeśli chcesz wyłaczyć opcję i porównać grę bez nich, zwyczajnie wyłącz “Use D3D11 (BETA)”.
  • Paczka tekstur o wysokiej rozdzielczości
    • Gracze będą mieli możliwość pobrania paczki tekstur o wysokiej rozdzielczości w formie DLC zapewniającej więcej detali i bardziej sprzyjającej graczom korzystającym z rozdzielczości 4K.
    • Aby użyć paczki, w kliencie gry kliknij “Manage DLC”. Sprawdź czy jest owa paczka i akceptuj, aby zacząć pobierać. Będąc w grze, upenij się, że ustawiłeś grafikę na maksimum aby w pelni korzystać w dobrodziejstw DLC.
    • Obraz z DLC vs. Obraz bez DLC
  • Skalowanie rozdzielczości
    • Gracze mają możliwość ustawiania i skalowania swojej rodzielczości.
    • Na wartości poniżej 100%, rozdzielczość się obniży zapewniając lepszą płynność gry w momencie gry interfejt pozostanie wyżej aby utrzymać czytelność.
    • Na wartości powyżej 100%, możesz użyć dodatkowej mocy GPU power aby wygenerować rozdzielczość większą niż zalecaną przez Twój system. Zapewni to ulepszony anti-aliasing (supersampling) któy wygląda szczególnie dobrze podczas ruchu i dostarcza bardzo szczegółowych doznań z gry.
    • Obraz wraz z Supersampling vs. Bez Sumersampling
  • Mapowanie paralaks (?)
    • Gracze PC Players grający na ustawieniach b. szczegółowych cieni oraz gracze konsolowi otrzymają mapowanie paralaks. Niektóre tekstury będą charakteryzować się głębią i szczegółowością zapewniając detale w koniecznych miejscach tj. pęknięcia na ścianach.
    • 4.13 dostarcza takich usprawnień tylko w kilku miejscach na mapie Conquest i Joust. Wraz z czasem będziemy dodawać to do innych map.
    • Obraz z głębszymi teksturami  vs. Obraz bez głębi
  • Klient 64-Bitowy
    • Rozpoczynamy testy nowego klienta przystosowanego pod działanie na systemach 64-bitowych. Będziemy go stale rozwijać a gracze dostarczą potrzebnych informacji na temat kierunku zmian w owym kliencie.
    • Aby użyć nowego kielnta 64-bitowego gracze będą musieli uruchomić opcję “Optional Game Command Line Parameters” w kliencie gry. Kliknij zębatkę w klencie gry i napisz “-Use64” w rubryce ““Optional Game Command Line Parameters” i naciśnij “Apply”.

Poziom Prestiżu

  • Gracze od teraz będą mieli możliwość przekroczenia progu poziomu 30. Nowy, maksymalny poziom będzie wynosić 160. Gracze którzy grają po przekroczeniu 30 poziomu zostaną automatycznie dopisani do nowego.
    • Poziomy od 1 do 30 będą miały ustalone wymagania co do doświadczenia aby ułatwić zdobywanie wyższych poziomów.
  • Gracze będa mogli pokazać swój poziom na ramce avatara podczas ładowania gry oraz w menu głównym.
  • Dodano 7 nowych progów:
    • Wierzący Poziom – Osiagnij poziom 31.
    • Akolita PoziomOsiagnij poziom 51.
    • Starszy PoziomOsiagnij poziom 71.
    • Nieziemski PoziomOsiagnij poziom 91.
    • Święty PoziomOsiagnij poziom 111.
    • Nieśmiertelny PoziomOsiagnij poziom 131.
    • Boski Poziom – Osiagnij poziom 151.
    • Ostateczny PoziomOsiagnij poziom 160.

Zakładka z wiedzą i poradnikami

    • Wszystkie klipy wideo zostały zaktualizowane. Opis oraz informacje zawarte w filmikach śa bardziej przyjazne dla nowych graczy.
    • To jeden z pierwszych kroków aby ulepszyć zakłądkę z wiedzą. Będziemy dodawać na bieżąco informacje aby zapewnić nowym graczom stabilny rozwój i naukę gry.

 

Triumfujące Skrzynie

Triumfujące skrzynie to nowy system który wynagrodzi graczy za zwycięstwa w przeciągu tygodnia. Ten system nie zastępuje nagród za Login ani bonusu pierwszego zwycięstwa. Jest dodatkiem. Gracze z długim stażem gry będą mieli szansę na wymianę wielu skrzyń za zebrany favor. Da to Favorowi nowy sens jako walutę.

  • Triumfująca Skrzynia to system wynagradzający w zwykłych skrzynkach wygrywanie gier PVP. Po wygranej otrzymasz skrzynkę ZwycięzcyCzempiona lub Bohatera – każda z nich zawiera rzadkie przedmioty. Zaczynasz z 4 wolnymi slotami a za zapełnienie ich otrzymasz skrzynkę. Otwarcie skrzynki zablokuje slot który zostanie tak do wtorku. Możesz szybciej odblokować skrzynkę za 2750 Favoru lub 75 gemów.
  • Im więcej skrzyń otworzysz, tym lepiej na tym wyjdziesz, kierując się do otwarcia Boskiej skrzyni. ta skrzynia jest otrzymywana za kombinację 20 skrzyń Zwycięzcy, Czempiona i Bohatera i zawiera w sobie najcennieszje rzeczy tj. skórka Head Over Heels Cupid

 

Poprawki Błędów

Pomniejsze:

  • Poprawiono błąd w którym chód boga był widoczny przez mgłę, poza zasięgiem wzroku gracza.
  • Gracze będą mogli zobaczyć wszystkie tryby i kolejki gry w menu.

Bogowie:

  • Cu Chulainn – Poprawiono nieścisłości i błędy w opisie pasywki..

 

Balans Mapy

 
Conquest

Przez pierwszą połowę sezonu wprowadzaliśmy różne zmiany na mapę Conquest. Zaczęliśmy od dominacji w Early game, lecz zorganizowane drużyny wykreowały swoje taktyki celem dominacji w środkowej i późnej fazie gry. Te strategie powodowały impas i brak koordynacji w grach niezorganizowanych (Casual i Ranked) i z Conquesta robił się mały misz-masz skierowany na Early game z elementami Mid i Late.

Zdobywanie XP to sposób na utrzymanie przewagi poziomowej nad innymi a złotem można w całości wygrać grę. Potwory w Jungle których doświadczenie jest dzielone między drużyną otrzymają redukcję na XP w momencie gdy Gold Fury otrzyma nieznanczną redukcję globalnego XP. Drużyny które będą dominowac nad Jungle będą miały przewagę, ale nie tak znaczącą jak wcześniej.

Dodatkowo zwiększamy zdrowie Feniksów i wież drugiego poziomu oraz zdrowie Fenisków powracajacych do życia. Drużyny kierujące się pod walkę w Late Game będą mogły łatwiej się bronić podczas wczesnych ataków i w odpowiednim momencie obrócić szalę gry na swoją korzyść.

To sa dość powazne zmiany więc będziemy na bieżąco obserwować pomysły graczy na życie podczas tej mety.

Ogólne

  • Od teraz będzie globalny odgłos informujący o śmierci Gold Fury i Fire Gianta.
  • Wszystkie miniony zaczną walczyć gdy wybije 30 sekunda meczu.
  • Duży minion nie pojawi się wcześniej niż podczas 3 fali.

Poprawki Jungle

  • Żywiołaki Ognia
    • Zmniejszono XP z 30 do 20
    • Zwiększono zdrowie z 90 do 160
  • Starszy Żywiołak Ognia
    • Zmniejszono XP z 105 do 80
  • Wyrocznia
    • Zmniejszono XP z 85 do 65
  • Mały Cyklop
    • Zwiększono zdrowie z 90 do 160
  • Środkowe Harpie
    • Zwiększono XP z 55 do 58
  • Gold Fury
    • XP decreased from 100 + 10/min → 50 + 5/min

Poprawki Wież

  • Zwiększono zdrowie drugiej wieży z 2000 do 2500
  • Zwiększono zdrowie Feniksa z 2000 do 3000
  • Zwiększono przywracane zdrowie Feniksa z 5% do 25%
  • Zwiększono maksymalne zdrowie Feniksa po odrodzeniu z 40% do 70%

Siege

Siege potrzebuje pilnie aktualizacji. Konsolowi gracze i gracze słabszych PC mieli podobną ilość klatek. Usprawniamy wygląd mapy aby umożliwićtymże graczom przyjemniejszą grę.

Wprowadzamy drobny balans i poprawki błędów. Tryb ułatwia jednostronną grę z efektem snowballu. Dziki Moloch będzie trudniejszy do zabicia a kontrolowane Molochy będą wynagradzać całą drużynę za zabicie ich.

Upelszenia Mapy

  • Ulepszono płynność i jakość tekstur na mapie.

Ogólne

  • Zmniejszono czas na przygotowania przed grą z 90s do 60s
  • Pokonany Moloch nalezący do wrogiej drużyny zapewni 75 XP i 100 złota każdemu członkowi drużyny.
  • Dodano zegary informujace o pojawieniu się buffów w Jungle.

Poprawki w Jungle

  • Poprawiono Fioletowy Buff na Żółty Buff Szybkości Ruchu
  • Zwiększono skalowanie zdrowia dzikiego Molocha o 20%.
  • Dziki Moloch regeneruje zdrowie w momencie przybycia.

Poprawki błędów

  • Poprawiono błąd w którym strzała Hou Yiego mogła zrykoszetowac i utknąć w jednej ze ścian.

Inne

Zarówno w Clash jako i Joust gracze mogli skompletować build przed wbiciem 20 poziomu. Zmniejszamy złoto i XP aby ograniczyć przewagę nad przeciwnikami.

Clash

  • Ogólne
    • Zmniejszono dzielenie się XP z 6 XP do 4 XP

Joust

  • Ogólne
    • Zmniejszono dzielenie się złotem z 8 Gold do 6 Gold

 

Nowe przedmioty

 

Hastened Fatalis

“Sezon 4 to jazda bez trzymanki w przypadku Hastened Fatalis. Fatalis został wzmocniony aby wspomóc postaci opierające się na podstawowych atakach. Jednakże, łowcy którzy posiadali ten przedmiot często dominowali gry, powodując kilka osłabień tego przedmiotu. Przywrócenie początkowego Fatalisa nie pomogłoby rozwiązać problemu więc rozdzielamy Hastened Fatalis na Katanę melee, oraz magiczny pierścień (Hastened Ring). Dla łowców przeznaczony będzie Atalanta's Bow."

 

Przedmiot ten usunięto z gry


 

Hastened Katana

Ponieważ ten przedmiot jest teraz tylko dla postaci walczących w zwarciu mogliśmy dostosować statystyki oraz koszt by lepiej odwzwierciedlać to czego postacie używające tego przedmiotu oczekują."

Budowany z drzewka Thousand Fold Blade

2400 złota

+10% szybkości ruchu

+25 fizycznej siły

+25% szybkości ataku

Pasywka: Trafienie wrogiego boga podstawowym atakiem gwarantuje efekt fatalisa na 1s, powodując, że jesteś odporny na karę poruszania się podczas uderzania podstawowymi atakami.

 

 

Hastened Ring

Hastened Ring zapewni efekt fatalisu tylko na jakiś czas który posiada również swój czas odnowienia. To 4 sekundowe okienko pozwoli Freyi, Sol i Chronosowi na odpowiednie użycie ich najsilniejszych zalet, ale obniży zaś frustrację graczy gdy taki efekt występowałby cały czas. Magiczna siła którą otrzymał ten przedmiot pomoże im podczas gdy efekt Haste będzie niekatywny"

 

Budowany z drzewka Enchanted Ring

2300 złota

+50 magicznej siły


+25% szybkości ataku

+7% szybkości ruchu

Pasywka: Trafienie wrogiego boga podstawowym atakiem gwarantuje ci efekt fatalisa na 4s, powodując, że jesteś odporny na karę poruszania się podczas uderzania podstawowymi atakami. Czas odnowienia: 30s.


 

Hunter's Bow

Budowany z drzewka Short Bow

1200 złota

+10 fizycznej siły

+20% szybkości ataku


 

Atalanta's Bow

Możliwość gonitwy za kimś czy unikanie ataków było niezwykłą cechą którą cenili ADC. Podczas gdy przedmiot ten nie jest aż tak mocny, jest tańszą alternatywą by zmniejszyć karę na szybkość ruchu, tak długo jak będą trafiać podstawowymi atakami wrogów."

 

 


Budowany z Hunter’s Bow

2300 Złota

+30 fizycznej siły

+20% szybkości ataku

Pasywka: Trafianie podstawowymi atakami zwiększa twoją szybkość ruchu o 7% co stach. Można mieć maksymalnie 4 stacki które trwają 2 sekundy.


 

Toxic Blade

“Osłabienie leczenia aplikowane poprzez podstawowe ataki to bardzo mocny efekt, ale gdy znajdował się w Witchblade wydawał się nieco dziwny. Toxic Blade odbiera tą pasywkę Witchblade i paruje ją z statystykami które mogą być przydatne dla ADC czy niektórych Warriorów." 

 


Budowany z  Adventurer’s Blade

2200 złota

+100 zdrowia

+10% szybkości ruchu

+20% szybkości ataku


+10 penetracji

Pasywka: Wrogowie trafieni twoimi podstawowymi atakami mają obniżone leczenie o 20% za stack. Maksymalnie 3 stacki które trwają 5 sekund.


 

Shaman's Ring
Zmieniony

“Shaman’s Ring otrzymuje nową pasywkę która ukazuje ewolucję przedmiotów. Podczas gdy Rangda's Mask, Lono's Mask i Rage posiadają nowe pasywki gdy są całe nastackowane, nie miały żadnego oznakowania że gracz udanie je nastackował. Od teraz gdy gracz nastackuje całość, przedmiot zmieni ikonkę, a w przypadku Shaman's Ring otrzyma zupełnie nową pasywkę. Po zadaniu określonej ilości obrażeń, pasywka ta pozwoli na zadawanie więcej obrażeń noszącemu ten przedmiot dla celów które został uderzone. Świetnie będzie współgrał ten przedmiot z takimi bogami jak Vulcan, Thoth czy Agni".

 

Budowany z  Enchanted Ring

2200 złota

+60 magicznej siły
+10% Szybkości ruchu

Pasywka: Zadanie 100 obrażeń  wrogim bogom gwarantuje ci stack. Przy 50 stackach, Shaman’s Ring ewoluuje otrzymując nową pasywkę która pozwala temu który go posiada zadawanie 10% większych obrażeń dla celów które zostały trafienie umiejętnościami.

 

Zmiany Reliktów

“Relikty i ich ulepszenia zostaną nieco zmienione podczas tego patcha. Poprzednio, niektóre relikty otrzymywały zmniejszenie czasu odnowienia, a niektóre nowe efekty. Zmieniamy niemal wszystkie Relikty (prócz Aegis Amulet i Purification Beads) by otrzymały nowy efekt gdy zostaną ulepszone, podczas gdy zostawiami ich czasy odnowienia na stałym poziomie."

 

 

Aegis Amulet

Aegis Amulet jest niezwykle mocnym reliktem który może uchronić nas od śmierci, ale również pozwalając przemieścić się przez pole wrogów by znaleść się w lepszej pozycji. By dać więcej możliwość kontry i kontrolowania graczy którzy użyli ten relikt nie będzie oczyszczać z Root'ów oraz spowolnień podczas aktywacji."

 

No longer cleanses Roots or Slows


 

Aegis Amulet Upgrade

Od teraz nie oczyszcza z spowolnień i root’ów.


 

Blink Rune

Zmniejszono czas odnowienia z 120s → 100s


 

Blink Rune Upgrade

Zwiększono czas odnowienia  z 90s → 100s

Nowy efekt: Po użyciu tego reliktu otrzymujesz 10% mniej obrażeń przez 2s.  


 

Bracer of Undoing

Bracer Of Undoing stał się niezwykle popularny po ostatnich zmianach. Podczas gdy antiheal jest silną kontrą, dostęp do redukcji czasu odnowienia w podstawowej formie dawał zbyt dużo graczom. Gracze teraz będą musieć zainwestować w ulepszenie by skorzystać z tej dogodności."

Zwiększono czas odnowienia z  100s → 120s

Zatrzymuje efekt obniżenia czasu umiejętności o 3 sekundy.


 

Bracer of Undoing Upgrade

Increased Cooldown from 100s → 120s

Retains the ability to subtract 3s on all Abilities currently on Cooldown


 

Cursed Ankh Upgrade

Zmniejszono redukcję leczenia z  65% → 50%

Zwiększono czas odnowienia z  100s → 120s

Nowy efekt: Bogowie trafieni przez Cursed Ankh mają zwiększono koszt umiejętności o 20%, a umiejętności które użyją mają zwiększono czas odnowienia o 2s na czas trwania tego reliktu.


 

Heavenly Wings

“Heavenly Wings oraz Horrific Emblem były często z sobą połączone podczas gdy jeden kontrował drugiego tworzył się problem. Usunęliśmy Odporność na spowolnienia by ogarnąć to połączenia ale okazało się one nietrafionym pomysłem. Ponownie dajemy odporność na spowolnienia by dać graczom szansę na drużyny mocno opierające się na spowolnieniach."

 

Sojusznicy pod wpływem Heavenly Wings są od teraz odporni na spowolnienia.


 

Heavenly Wings Upgrade

Zwiększono czas odnowienia z  110s → 140s

Sojusznicy pod wpływem Heavenly Wings są od teraz odporni na spowolnienia.


 

Horrific Emblem Upgrade

Zwiększono czas odnowienia z 90s → 130s

Nowy efekt: Wrogowie trafieni przez Horrific Emblem zadają 20% mniej obrażeń.


 

Magic Shell

Magic Shell oraz Meditiation były zawsze problemem matematycznym dla grazcy. Czy Shell złagodzi więcej niż Medytacja wyleczy? Ta odpowiedź zawsze były dyktowana tym co wybierze support. Shell oraz Medytacja otrzymają nowe efekty które lepiej zdefiniuję różnice między nimi. 

 

Shell będzie zapewniać teraz tarczę o krótkim czasie trwania, użyta w dobrym czasie osłabi bardzo wiele obrazeń. Ulepszenie zaś, pozwoli skontrować kilka podstawowych ataków wrogów. Medytacja zaś będzie teraz zapewniać leczenie które może zostać użyte w walce i być efektywne, podczas gdy jej ulepzenie zachęci drużynę do użycia ich umiejętności szybciej by uciec lub dogonić wrogów."

 

Od teraz zapewnia tarczę zdrowia która jest AoE w wysokości 100+15 zdrowia co poziom (tarcza trwa 3 sekundy).


 

Magic Shell Upgrade

Dodatkowo do tarczy zdrowia, sojusznicy znajdujący się w zasięgu otrzymują również dwa stacki “bloku” na czas trwania. Zatrzymują one maksymalnie 2 podstawowe ataki.


 

Meditation Cloak Upgrade

Usunięto wzmocnienie HP5/MP5.

Nowy efekt: Otrzymujesz wzmocnienie na siebie i sojuszników którzy są w zasięgu na 5 sekund powodujący, że koszt użycia umiejętności jest mniejszy o 30%, a czasy odnowienia umiejętności są zmniejszone o 1s.  


 

Phantom Veil

“With the redesign of Magic Shell we had the open space to pair the “Ghostwalk” effect with a buff that compliments its use cases much better: damage mitigation. Phantom Veil will now be even better at keeping your teammates alive if they become trapped by player made walls.”

Usunięto 40% redukcji CC i odporność na podrzucenia.


 

Phantom Veil Upgrade

Zwiększono czas odnowienia z 130s → 150s

Usunięto 40% redukcji CC i odporność na podrzucenia.

Nowy efekt: Sojusznicy trafieni Phantom Veil otrzymują teraz obrażenia zmniejszone o 15% na 5s.


 

Shield of Thorns Upgrade

Zwiększono czas odnowienia z 100s → 120s

Nowy efekt: Wrogowie mogą kraść zdrowie tylko za 50% ich łącznej kradzieży zdrowia.


 

Sundering Spear

“Sundering Spear has been a hot topic during the first half of the Season. Starting out as a weak Relic, teams quickly began realizing the strength it could have leading to heavy usage. As a Relic is was good at both engaging onto the enemy team while being able to secure kills that may have otherwise gotten away. We are changing the way it deals damage to encourage using it at the start of a fight by having it deal a percentage of the targets current health, removing the ability for this relic to kill an enemy on its own. Additionally, the ability to shred a target is on the upgrade only. Players who want this strength will need to invest to obtain it.”

Zmieniono zadawane obrażenia z 30 True Damage + 12 obrażeń co poziom do 15% aktualnego zdrowia celu.

Usunięto osłabienie które powodowało, że cel otrzymywał zwiększone obrażenia.


 

Sundering Spear Upgrade

Zmieniono zadawane obrażenia z 40 True Damage + 12 obrażeń co poziom do 15% aktualnego zdrowia celu.

Zwiększono osłabienie do zwiększonych obrażeń celu z  15% → 20%


 

Teleport Gylph

“Teleport Glyph has long been a staple of the solo lane. Warriors could effectively farm Levels and Gold above the rest of the players and be anywhere at a moment’s notice. We are toning down this strength by only allowing players to Teleport to towers with the base Relic. This will limit the solo lanes ability to rotate unless the invest the Gold into the upgrade (or into other options like Movement Speed).”

Od teraz nie można się teleportować do wardów.


 

Teleport Gylph Upgrade

Zwiększono czas odnowienia 160s → 200s

Zatrzymuje umiejętność teleportowania się do wardów.

 

Zmiany w przedmiotach

 

Rangda's Mask

“Rangda’s Mask was a high risk/reward item that was a bit too risky. We are reducing the stacks required to reach its maximum strength while allowing a more gradual increase in strength until it reaches maximum stacks. Players who want to heavily focus on early game pressure and kills may find the reward to be worth the risk.”

Nowa pasywka: Za każdym razem gdy asystujesz otrzymujesz 1 stacka, a gdy zabijasz 2 stacki. Stacki gwarantują 1% szybkości ruchu i 1% redukcji czasu odnowienia. Przy 10 stackach Rangda’s Mask ewoluuje gwarantując 15 penetracji.

Ikonka przedmiotu zmienia się gdy osiągniesz wszystkie stacki.


 

Frostbound Hammer

“Frostbound Hammer on Hunters has been a point of frustration for many players. We are reducing the strength of this effect on Ranged Basic Attacks to allow players more opportunity to play around slows from a distance.”

Zasięgowe podstawowe ataki aplikują 20% spowolnienia na szybkość ruchu podczas gdy ataki wręcz zachowują oryginalne 30% spowolnienia.


 

Rage

“Rage stats are remaining the same, but it is receiving the Evolve treatment, similar to the new effect of Shaman’s Ring. Lono’s Mask and Rangda’s Mask are also receiving this treatment.”

Ikonka się zmienia gdy osiągniesz maksymalną ilość stacków.


 

Lono's Mask

Ikonka się zmienia gdy osiągniesz maksymalną ilość stacków.


 

Bumba's Mask

“Bumba’s Mask is an item that we have been watching closely. While some teams value building this item on more than just the Jungler, we have seen other strategies compete and don’t want to restrict this item unless it truly becomes a must buy in too many roles. In our Conquest changes, we increased the overall amount of Health (and therefor Healing) in the Jungle, so we are bringing this down a bit to accommodate for the Health increase of the minis.”

Zmniejszono leczenie podczas zabicia potwora w dżungli z 15% → 10%


 

Bancroft's Talon

“Bancroft’s is a current staple for Mages, given its raw power and ease of building due to Tiny Trinket’s price. We are increasing the cost of Bancroft’s and reducing the base Lifesteal this item provides. While it will still be strong, Mages may find other build strategies no longer overshadowed by Bancroft’s Talon.”

Zwiększono koszt z  2300 → 2400

Zmniejszono bazową kradzież zdrowia z 20% → 15%


 

Dynasty Plate Helm

“Dynasty Plate Helm was an incredibly cost efficient item, allowing for a large spike in both offensive and defensive power. A small reduction in its offensive and defensive abilities will keep it from being a must buy and help separate the early game and late game Mage builds.”

Zmniejszono fizyczną protekcję z 30→ 25

Zmniejszono penetrację z 15 → 10


 

Celestial Legion Helm

“Celestial Legion Helm is receiving a new identity as a cheap anti-physical item for Mages. This item will quickly gain stacks of Physical Protection as long as the owner doesn’t take Physical damage from enemy gods. However, in extended or frequent engagements this item will lose effectiveness, making this a strong choice to deal with burst but a less ideal choice when dealing with sustained damage and long fights.”

Nowa pasywka: Co 2 sekundy otrzymujesz stack który posiada 10 fizycznych protekcji. Stacki są usuwane podczas otrzymania fizycznych obrażeń od boga. Stacki mogą być zdobywane tylko wtedy gdy nie otrzymałeś fizycznych obrażeń od bogów przez 5sekund.  


 

Vampiric Shroud

“Vampiric Shroud has always been a defensive and sustain oriented starter, but didn’t offer enough to justify it over Sands of Time or other starting choices. It is being re-designed to provide a small amount of Physical Protection and the ability to restore more health without requiring last hits on minions. Mages or Guardians who often find themselves dealing with Minion or Physical damage in the early stages of the game can pick this up and be more effective in those situations.”

Dodano +10 fizycznych protekcji

Usunięto +4% magicznej kradzieży zdrowia

Nowa pasywka: Trafienie wroga umiejętnością odnawia 6 zdrowia i 3 many. Może wystąpić tylko raz na umiejętność.


 

Ancient Blade

Dodano +50 zdrowia

Zmniejszono szybkość ataku z  10% → 5%


 

Adventurer's Blade

Zmniejszono zdrowie z  150 → 100

Usunięto +10% szybkości ataku


 

Cursed Blade

Usunięto z gry


 

Witchblade

“With Toxic Blade now providing Basic Attack characters with anti-heal, Witchblade is being refocused as a more offensive boxing item. With stats like Attack Speed and Lifesteal to help Basic Attacks be more effective and an aura that reduces nearby enemies ability to box with Basic Attacks, players can pick this up and look for favorable one-on-one scenarios.”

Teraz budowany z  Adventurer’s Blade

2050 złota

Zmniejszono otrzymywane zdrowie z 200 → 100

Zwiększono szybkość ataku z  15% → 20%

Dodano 15% kradzieży zdrowia (magicznej lub fizycznej)

Aura – Wrogowie w zasięgu 55 jednostek mają zmniejszoną szybkość ataku o 20%.

Usunięto pasywkę która zapewniała zmniejszenie leczenia.


 

Winged Blade

Usunięto 10% szybkości ataku


 

Relic Dagger

“Relic Dagger is seeing a slight shift in power. Players can now rely on a Flat reduction of Cooldown for their Relics, while also seeing a bit more Health to make up for the loss of Attack Speed. Guardians and Warriors who often did not have value for the Attack Speed may find the extra tankiness and utility worthwhile, depending on their Relic choices.”

1850 złota

Zwiększono zdrowie z  200 → 250

Usunięto 10% szybkości ataku

Nowa pasywka – Twoje relikty mają zmniejszony czas odnowienia o 30s.


 

Demonic Grip

Zwiększono magiczną siłę z 60 → 65

Zmniejszono szybkość ataku z 20% → 15%

Dodano 7% szybkości ruchu


 

Telkhine's Ring

“Telkhine’s Ring and Shaman’s Ring are no longer Attack Speed oriented items, and so their passives have been adjusted  to apply to more Mages in general. Telkhine’s Ring new passive allows low Cooldown or combo Mages to stack up a large amount of Power, either increasing their damage as a fight becomes extended or allowing for their finishing ultimate to have a large impact. With extra Movement Speed it will also help Mages/Guardians find the right positioning to get this extra damage off.”

Zmniejszono koszt z  2800 → 2700

Zmniejszono magiczną siłę z 80 → 70

Dodano 10% szybkości ruchu

usunięto 20% szybkości ataku

Nowa pasywka: Za każdym razem gdy zadasz obrażenia umiejętnością otrzymujesz stack który gwarantuje ci 20 magicznej siły, maksymalnie 3 stacki trwające 5 sekund.  


 

Enchanted Ring

Zmniejszono koszt z 1400 do 1200

Usunieo 15% Szybkości Ataku

Dodano 5% Szybkości Ruchu


 

Emerald Ring

Zmniejszono koszt z 650 → 600

Usunięto 5% szybkości ataku

Dodano 3% szybkości ruchu


 

Druid Stone

Zmniejszono koszt z  700 → 600

Zwiększono magiczną protekcję z  10 → 20

Zmniejszono magiczną siłę z  20 → 10


 

Ward Stone

Zmniejszono koszt z  1450 → 1350

Zmniejszono magiczną siłę z  30 → 20

Dodano 50 zdrowia


 

Void Stone

“Void Stone (and it’s Tier 2 Ward Stone) now provide bonus Health and less Magical Power. Aggressive Guardians who want to better enable their Mages will find this item more desirable due to the flat health having synergy with their high defenses. In this Patch, we also paired Health with 2 other Magical Protection items, even when their Physical “Counterparts” do not. In general, Magical Protection is a more niche stat due to standard team compositions as well as damage sources on the map. Because of this these items need the additional bump to feel impactful.”

Zmniejszono koszt z  2200 → 2150

Zmniejszono magiczną siłę z 40 → 20

Dodano 150 zdrowia


 

Genji's Guard

“Similar to Void Stone, the added Health increases this item’s ability to serve a defensive role. Additionally, we are increasing the MP5 and Passive to make sure the utility provided by this item feels impactful.”

Zwiększono MP5 z  20 → 40

Dodano 150 zdrowia

Zwiększono pasywną redukcję czasu odnowienia  z 2s → 3s


 

Oni Hunter's Garb

“Oni Hunter’s Garb had a powerful effect, but lacked the raw stats and strength for it to make it into players builds. The additional health and passive adjustments help this item feel impactful when it needs to be.”

Zwiększono MP5 20 → 30

Dodano 100 zdrowia

Zwiększono złagodzenie obrażeń z pasywki z 15% → 20%

Zmniejszono czas odnowienia pasywki z 90s → 60s

 

Bogowie - balans

 

Ao Kuang

“Ao Kuang’s old Passive was a bit clunky when it came to generating Stacks (such as it not following out-of-combat rules) and didn’t help Ao Kuang in fights that went longer than his initial opening. His new Passive rewards successful executes that will give him additional potency throughout the rest of the game and in extended fights. His base stats have also been adjusted to allow Ao Kuang to have a bit more staying power when it comes to his Mana pool.”

Bolt64x64_General

 

 

Ogólne

Zwiększono ilość many z 200 → 240

Zwiększono otrzymywaną manę co poziom z  36 → 38

Zwiększono MP5 z  4.5 → 4.8

Zwiększono MP5 otrzymywane co poziom z  .2 → .41

Ability - King's Sword

Nowa pasywka: King’s Sword

Za każdym razem gdy Ao Kuang udanie wykona egzekucję na bogu otrzymuje on stack który zwiększa jego magiczną siłę i kradzież zdrowia. Maksymalnie 3 stacki. Stacki są trwałe i nie są usuwane.

Magiczna siłą za stack: 15

Magiczna kradzież zdrowia za stack: 5%


 

Bakasura

“Bakasura is seeing targeted changes to help him feel like chore oriented in the jungle (by needing to eat minions on cooldown, or he risks not having enough minions for his ultimate) while also giving him access to his more utility based ultimate more often. By being able to get 2 Stacks of Minions by eating a large monster, Bakasura can prioritize ganking and invading more effectively rather than needing to be by a Minion every time Eat Minion comes up. Additionally, with extra Minions comes bonus utility when it comes to taking objectives or pushing towers (as well as additional confusion when he ults, which also now happens more often).”

Ability - Eat Minion

 

 

Eat Minion

Duże potwory mogą być zjedzone przy 33% zdrowia i gwarantują dwa miniony do Regurgitate.

Ability - Regurgitate

Regurgitate

Zmniejszono czas odnownienia z  90s → 90/85/80/75/70s


 

Bellona

“Bellona has become a very popular pick this Season, with a win-rate in competitive to back up this popularity. We are focusing on bringing her early clear and fighting potential to a more counterable level. With a base power reduction, Bellona will need to invest more time into clearing a Minion wave. This change more drastically affects her Hammer Basic Attacks since the first and last hit increase Damage by 1.5x. In addition, we are reducing the frequency she can Bludgeon early on. Gods that can Silence or Disrupt this Ability will see a better reward for doing so as Bellona will not be able to get the Ability again before their interrupt comes off Cooldown for the first few waves.”

“It is also worth noting that Osiris is not receiving an adjustment this patch. While he was THE popular pick in competitive alongside Bellona, he did not have the same record as Bellona did while also having poor performance across other levels of play. Osiris is often a pro-favorite, but even after his recent buffs he still struggles outside of the competitive scene. We will continue to watch him closely before making any specific adjustments.”

Bolt64x64_General

 

 

Ogólne

Zmniejszono bazową siłę z  39 → 36

Ability - Bludgeon

Bludgeon

Zwiększono czas odnowienia z  10s → 14/13/12/11/10s


 

Chiron

“Chiron is receiving a nice bump to his utility, clear, and overall Ability flow. Training Exercise now applies the Mark for Masterful Shot to targets hit, allowing for a better clear path for the teacher while also increasing his mid and late game poke potential.”

Icons_Chiron_A01

Icons_Chiron_A01

Training Exercise

Od teraz naznacza wszystkich trafionych wrogów dla Masterful Shot.


 

Chronos

“Chronos’ old Passive was entirely an extension of his Accelerate Ability. All of that functionality of the old Passive has now been moved to Accelerate leaving a place for a new Passive. Time Lord gives Chronos additional Magic Power as the game continues on. Not only does this further solidify his identity as a Late Game God, but the pressures of time will be felt by the enemy team.”

Nowa pasywka: Time Lord

Wszystkie części “Wheel of Time” zostały przemieszczone do umiejętności Accelerate.

Chronos staje się coraz silniejszy gdy czas płynie wokół niego. Co 2 minuty otrzymuje on stacka gwarantujący zwiększenie jego magicznej siły. Maksymalnie 25 trwałych stacków.  

Magiczna siła co stack: 3

Accelerate

Zmieniono opis by zawierał wszystkie detale dotyczące Wheel of Time

Ta umiejętność nadal działa na tej samej zasadzie jak przed patchem 4.13.


 

Isis

“Funeral Rites often felt limited as a single death could completely wipe away the Aura. These Stacks are no longer lost on death and Isis players will now receive a reward for successfully reaching maximum Stacks.”

Ability - Funeral Rites

Funeral Rites

Stacki nie są tracone podczas śmierci.

Od teraz Isis otrzyma 10% redukcji czasu odnowienia gdy osiągnie 10 stacków.


 

Kuzenbo

“Kuzenbo is receiving feel good updates and bonus utility effects that should help his performance. NeNe Kappa now Slows targets who are hit by the initial throw, rewarding Kuzenbo players for their accuracy. Sumo Slam is seeing a Cooldown reduction along with a more responsive turn. Finally, Watery Grave will no longer knock targets so far outward. These changes cause the God to provide his team with more controlled disruption more often.”

NeNe Kappa

NeNe Kappa

Wrogowie trafieni Nene Kappą są spowolnieni o 20%.

Sumo Slam

Sumo Slam

Zwiększono zasięg skrętu.

Zmniejszono czas odnowienia z 16s → 16/15/14/13/12s

Watery GraveWatery Grave

Dopasowano podrzucenie z tej umiejętności. Cele będą wyrzucone bardziej w górę i mniej wypychane do boku.


 

Ne Zha

“Ne Zha has long had an interaction where players could beads while under the effect of Wind Fire Wheels, effectively losing their Purification Beads Cooldown before rising into the air. This largely came down to a discrepancy between his visual animation and the animation he plays. Now, players will have a window of opportunity to use Purification Beads (or allies can use effects like Geb Shield) after they have initially been hit to escape their fate. Additionally, there is now protection while on the way up so players should no longer be able to fire a Purification Beads that will no longer help them.”

Ability - Wind Fire Wheels

Wind Fire Wheels

Wróg trafiony przez Wind fire Wheels będzie miał teraz dodatkowe .25 sekundy po uderzeniu aby włączyć Purification Beads. Będzie to lepiej odwzorowywać animację tej umiejętności.

Wrogowie trafieni przez Ne Zhę nie mogą użyć Purification Beads w drodze.


 

Nemesis

“As stated in the 4.11 notes, we are making adjustments to Nemesis to make her feel less frustrating to fight while opening her playstyle up to more than just using her ultimate. Divine Judgement’s protection shred has been reduced to allow defenses to still have some impact while Slice and Dice no longer Slows for 50% at max rank. Players will feel less helpless when afflicted by both effects and should allow for teammates to better assist their debuffed ally. To make up for this, Swift Vengeace and Slice and Dice are seeing Damage increases. This should help Nemesis feel more impactful with stronger pressure against squishy targets with increased Jungle clear. She will still be valued for her unique Ultimate’s ability to shred, but will not be as meta reliant as she once was.”

Ability - Swift Vengeance

Swift Vengeance

Zwiększono skalowanie z  50% → 60% (25 co uderzenie → 30% co uderzenie)

Ability - Slice and Dice

Slice and Dice

Zwiększono bazowe obrażenia z 80/130/180/230/280 → 100/160/220/280/340

Zwiększono skalowanie z  50 → 60%

Zmniejszono spowolnienie z  30/35/40/45/50 → 30%

Ability - Divine Judgement

Divine Judgement

Zmniejszono kradzież protekcji z  50% → 30%


 

Nu Wa

“Clay Soldiers is receiving a massive update that has been requested for some time. Nu Wa players can now mark targets for their Clay Soldiers to pursue allowing Nu Wa players to have confidence when committing to their burst combo. If the Nu Wa player does not want to mark a target they have that option still available to them.”

Ability - Clay Soldiers

Clay Soldiers

Nu Wa może teraz wybrać do którego wroga Clay Soldiers mają podążać najpierw zaznaczając go celownikiem. Zasięg celownika to 40 jednostek.

Clay Soldiers będą podążać za celem dopóki nie zginą.

Nu Wa może włączyć tą umiejętność bez konkretnego celu lub gdy cel wcześniej zginie.  

Clay Soldiers zaatakują wroga który jest najbliżej lub tego który zaatakuje Nu Wę jako pierwszy.

Clay Soldiers będą poruszać się przez inne cele osłabiając je, zatrzymując się na naznaczonym celu.  


 

Raijin

“The long awaited Raijin rework is here! Each Ability has been adjusted with the goal of reducing frustration while empowering Raijin to feel effective in fights. Percussive Storm’s hitbox has been improved and has been moved to the center, allowing this to be a more reliable source of Damage. Raiju now deals his Damage over time so enemies can react to it better, but it will gain the additional utility in the effect of a Slow. Both of these main damaging Abilities have also seen cost reductions, while Raiju has seen a Cooldown reduction. These changes work well with his new Passive which encourages rapid usage of each of his skills. Thunder Crash is also seeing some adjustments allowing players to interact with Raijin while he is still visible before he teleports to his new location.

Finally, Taiko Drums is seeing a reduction in Power on the Taunt and Fear drums. Players will now have to choose between damaging enemies or controlling enemies, and enemies who are controlled will now have more Health once the effect is over. Additionally, all ultimate projectiles will travel more slowly. Raijin will however have a bit more time to make this decision after the Ultimate has been activated. Taiko Drums is also seeing a pass at making the sounds and visuals more distinct for each effect.”

Icons_Raijin_Passive

Nowa pasywka: Charged Tempo

Za każde 5 użytych umiejętności, Raijin ma zmniejszony czas odnowienia (włączając tą umiejętność którą użył) o 1s.

PercussiveStormRaijin

Percussive Storm

Dopasowano pierwsze dwa uderzenia by były bardziej w centrum celowania.

Dopasowano dwa ostatnie uderzenia by były bardziej w centrum celowania. Increased Shot Zwiększono zasięg szerokości z  3 → 4.5

Zwiększono  zasięg długości z  65 → 70

Zwiększono obrażenia z  25/40/55/70/85 → 35/50/65/80/95 co uderzenie

Zmniejszono skalowanie z 30% → 25% co uderzenie

Zmniejszono koszt użycia z  80/85/90/95/100 → 50/55/60/65/70

Icons_Raijuu_Aasdf732oifje93oskdf002

Raiju

Od teraz zadaje obrażenia w czasie.

Zmieniono obrażenia z  60/100/140/180/220 → 15/25/35/45/55 co .5s przez 2.5s

Zmieniono skalowanie z  70% → 13% co .5s przez 2.5s (łącznie 65%)

Od teraz spowalnia naznaczonego wroga o 15%.

Jeśli uaktywnimy Raiju spowolnienie i obrażenia są zadawane również pobliskim wrogom. Spowolnienie wynosi wtedy 30% na naznaczonym celu.  

Zmniejszono koszt z  70/75/80/85/90 → 60/65/70/75/80

Zmniejszono czas odnowienia z 18s → 15/14/13/12/11s

ThunderCrash

Thunder Crash

Raijin jest możliwy do nacelowania dopóki nie pojawi się w nowej lokacji.

Icons_Raijin_A04 (1)

Taiko Drums

Polepszono odgłosy i efekty graficzne by lepiej rozróżnić który bęben jest uderzany.

Zmniejszono szybkość pocisku z  120/s → 100/s

Zwiększono czas przez który możesz używać umiejętności z  4.5s → 7s

Zmniejszono skalowanie z Taunt’u i Fear’u z 50% → 30%


 

Sobek

“Blessing of the Nile is getting a nice quality of life adjustment. Previously, Blessing of the Nile would fall off while in the full duration of Sobek’s Ultimate, which felt awkward. Now, Blessing of the Nile lasts for 6 seconds, allowing more time for Sobek to land a new Ability or fully charge his Ultimate on a target.”

Ability - Blessing of the Nile

Blessing of the Nile

Zwiększono czas trwania wzmocnienia protekcji z  3s → 6s

 

 

Susano

“Susano has gone through multiple adjustments to bring his frustration down. These changes have not been completely successful. His mobility from his Passive combined with his Abilities was very difficult to counter, and in most cases he could get all of his Damage off and escape through raw Movement Speed alone.

His mobility-focused Passive is being replaced by new one: Gathering Storm. Successfully hitting an opponent with an Ability will provide a Stack, and at 4 Stacks his next skill will deal bonus Damage. The amount of Stacks makes it so Susano needs to commit all of his skills onto an enemy to get the full Damage (unless he wants to dedicate his Ultimate as well), but this removes his escape potential. To adjust for this bonus Damage, Storm Kata is seeing a base and scaling Damage reduction, making Passive and safe Susano players deal less Damage overall.”

Icons_Susano_Passive-(1)

Nowa pasywka: Gathering Storm

Za każdym razem gdy Susano zada obrażenia minimum jednemu wrogowi za pomocą umiejętności otrzymuje stack. Przy 4 stackach, jego następna umiejętność zada dodatkowe obrażenia. Stacki trwają 5 sekund.

Dodatkowe obrażenia: 25 + 60% twojej fizycznej siły

StormKata

Storm Kata

Zmniejszono podstawowe obrażenia z  40/70/100/130/160 → 40/65/90/115/140

Zmniejszono skalowanie fizycznej mocy z  65% → 55%


 

Ullr

“Bladed Arrow and Thrown Axe are seeing a large Mana reduction that should open up Ullr’s build options a bit more (as well as being able to spend Mana on his other skills). Additionally, his main stim will now be better at early ranks, allowing Ullr more raw potency until the very late stages of the game.”

Ability - Bladed Arrow (Thrown Axe)

Bladed Arrow / Thrown Axe

Zmniejszono koszt użycia z  50/55/60/65/70 → 50

Ability - Expose Weakness (Invigorate)

Expose Weakness / Invigorate

Zmniejszono czas odnowienia z  18s → 16s

Zmieniono otrzymywaną siłę z  10/20/30/40/50 → 25/30/35/40/45

Komentarze (24) Czytaj dalej

Reklama

Komentarze


avatarPanSIlent (1428)
Musicie wybaczyć na wpół surowy format patcha.
Komentarze Hi-Rezu i estetyka zostaną przetłumaczone i poprawione wkrótce.
Na to obecnie nie możemy sobie pozwolić bo czas nie działa na naszą korzyść.
13.07.2017 (10:24)
avatarSilverMaxy (17)
No cóż patrząc na zmiany to widzę Smite przed 4 latami. Wiele rzeczy, które miały być wprowadzone lub były - wprowadzono teraz. Powrót ,,starego " Fatalisa bez dodatku atack speed, wprowadzono zdrowie do przedmiotów defensywnych, Frostbound Hammer znerfiony dla zasięgowców, “Celestial Legion Helm prawie jak Wall of Absolution tylko zmiksowany ze starą pasywką Oni Hunter's Garb tylko bez ataków bazowych. Nie podoba mi się tylko Rage - po zdobyciu staków jest strasznie silnym przedmiotem krytycznym. Jego stara pasywka może nie była świetna ale dawała tak jakby przewagę w kontrze. Może to wynik tego że teraz każda postać może się zbliżyć do naszego huntera i przerobić go na mielonkę ( Czytaj Erlang Shen ) to siła Rage pewnie jest tu wskazana.

Druga sprawa to niektóre pasywki. Teraz widzę jaśniej, że Casual to już podstawa w każdej grze. Chodzi mi o to że teraz wszystko jest przeniesione na late game. Bakasura, Isis mieli to do siebie, że przy śmierci tracili ładunki. Teraz mają pernament czyli nie stracą w wyniku śmierci. Co do pasywki Bakasury nie zawsze byłem pewien, bo strata stacków powodowała słabość ultimate, ale to że z samej pasywki dostawał duże buffy, to Isis faktycznie średnia jakość tejże umiejętności, chociaż na Assault dobrze się miewa.
Moim zdaniem zwykle jak coś się traci w wyniku śmierci powinno być mocne. Ale jeżeli straci się stacki w late to powoduje frustrację gdyż brakuje właśnie tych cennych współczynników, dlatego robiono tak by ich nie stracić. Teraz to nie ma aż takiej paniki przy umieraniu. Orba da się wyrobić przez stratę połowę ładunków, a przecież ten przedmiot mało kto kupuje.

Co do bogów to Kuzenbo jest silny przez te odbijanie obrażeń przy dodatku Thorns. Teraz Thorns nie są tak frustrujące, ale Kuzenbo będzie częściej wybierany.

Nezha naprawiony. To dobrze. Jego ultimate był zbugowany przez to że używasz Beadsów w złym momencie

Chronos : ech ludzie. Jakby nie mogli dodać czegoś innego. Scylla dostaje 80 magicznej mocy w late a Chronos 75, tylko na innej zasadzie. Ale kotletem z mikrofali nadal jest. Wiem że ciężko jest zbalansować postać, ale jak robili Ultimate Ratatoska to wiedzieli co robią, tutaj to już warzywny festyn.

Ao Kuang : Mówiłem o warzywnym festynie - tutaj mamy ,, brak pomysłu " lub ,, nie mieliśmy od kogo zerznąć " Czy naprawdę trudno jest stworzyć zarąbistą pasywkę, przynajmniej w połowie oryginalną i zbalansowaną ? W sumie zbalansowaną może nie, ale chodzi o to żeby sama w sobie była dobra i rozpoznawalna. Tutaj kisi się na walnięte współczynniki.

Nemesis - jako assassyn działa ona bardziej jak warrior a Shen jako warrior bardziej jako assassyn. W sumie fajny buff, może teraz pójdzie bardziej w def. Żartuje dzięki współczynnikom pójdzie w atak by zadać większe obrażenia. Tak myślę...

Raijin : Powiem wprost - przed nerfami był op bogiem, który niszczył jeden cel szybciej niż Hebo. Po nerfach był średni bez jakikolwiek mocnej strony czy też słabej. Nie posiadał nic co dawałoby mu przewagę. Jedynym co to robiło to obrażenia. Po nerfach stał się warzywem, może teraz będzie miał coś specjalnego dla drużyny i siebie samego.

Nuwa : No cóż fajna zmiana. Chociaż wolałbym aby Ultimate Nuwy zadawał 200/250/300/350/400 obrażeń. Wtedy używanie tego w early ma swoje uzasadnienie a tak to zadasz mniej niż bazowy atak :V Ale dla każdego zjawiska znajdzie się wyjaśnienie

Bellona : Strasznie silna postać w każdej fazie gry. Dostała nerfa na early co zmniejszy jej przewagę w Counqest

Co do reszty nie mam zdania :d
13.07.2017 (11:29)
avatarlapacz (39)
@SilverMaxy Ty się bardziej postarałeś pisząc ten komentarz, niż ja pisząc build do kuzenbo
13.07.2017 (13:23)
avataraditirex (1077)
@lapach No to chyba czas go hehe uzupełnić hehe.(daje ci w tym momencie 3 gwiazdki lul)
13.07.2017 (14:21)
avatarHasira (650)
Mam dziwne wrażenie, że zmiany te są tylko po to by być "by w środku sezonu coś się działo, oh ah". Są kompletnie nie przemyślane.

Pozbycie się tego Fatalisa... Jak już tak strasznie on bolał to mogli go ogólnie jakoś znerfić czy coś, a nie rozbić na 3 różne wersje i "niech się bawią".

W reliktach taki sajgon zrobili, że trudno to w ogóle w jakiś sensowny sposób skomentować. Chcieli zrobić nacisk na ulepszanie ich więc ulepszonym wersjom dodali jakieś dziwne z dupy bonusy (10% redukcji dmg po blinku, wut?). Heh, fajny sposób HiRez. Najbardziej chyba mnie boli nerf Teleportu, który nie dość, że ma cd aż 200 sekund (!!) to jeszcze dopiero ulepszona wersja pozwala teleportować się do wardów. Ten relikt przecież i tak nie uchodził za ultragrywalny - w sumie był używany tylko na Conqueście i tylko przez sololanerów. Po tej zmianie najprawdopodobniej zostanie zastąpiony jakimś innym, opłacalniejszym reliktem.

Jeśli chodzi o zmiany w bogach - na duży + możliwość targetowania dla Nu Wy, oraz naprawienie tego wkurzającego buga z ultem Nezha. Fajnie, że wprowadzili zmiany w Raijinie, ale nadal trudno stwierdzić czy sprawią, że ponownie wróci do mety. zmiany Ao, Susano, Nemesis i Choronsa są w stylu "sprawmy by te postacie stały się bardziej noobfriendly to może więcej ludzi będzie nimi grało (i mniej lamiło)". Tia...

Szczerze to co mnie najbardziej cieszy w tym patchu to klient x64 bitowy i te poprawione tekstury (aczkolwiek nie są to jakieś powalające różnice). To są rzeczy, które HiRez powinien zrobić od dawna bo helloł mamy 2017 rok...
13.07.2017 (16:47)
avatarNeroDero (26)
Mam takie pytanie - pomimo dodania silnika DirectX11, klienta 64-bitowego i tych wszystkich ulepszeń graficznych będzie nadal możliwość ugrania Smite'a na słabszych komputerach? Nigdzie o tym nie znalazłem, a widziałem że w Smite:Tactics już nie wspierają niektórych systemów... Ktoś coś wie?
13.07.2017 (18:33)
avatarlapacz (39)
@aditirex Nie mam możliwości poprawienia buildu bo jestem na wyjeździe:(
13.07.2017 (22:26)
avatarKasztan (11)
Gdzie Artio?
Nie ma jej na liście zmian w Patch Notes, a już mówią o niej na YT.
Czy coś źle zrozumiałem? "...coming to SMITE in Mid-Season patch."
https://www.youtube.com/watch?v=u8hho_oAoz8
Środek jest jeden, a SMITE będzie go więcej? Będzie więcej Mid-Seasonów? Czy po prostu ominięto ją z jakiegoś powodu?
13.07.2017 (22:48)
avatarExecution (405)
On jest jakby rozbity na trzy części żeby nie było zbyt wiele zmian na raz. W 4.14 będzie Artio.
13.07.2017 (23:14)
avatarKasztan (11)
Ok, dzięki.
A wiadomo jeszcze kiedy wychodzi kolejny bilet sezonu?
13.07.2017 (23:40)
avatarJarpan (12)
Ubolewam nad tym co zrobili z Raijinem. Nowa pasywka to żart. Praktycznie na nic się nie przyda a nawet jeśli to już bardziej przydawał się dmg. Jedynka ma trochę większy zasięg i dmg ale z kolei zmniejszone skalowanie co na dłuższą metę raczej wyjdzie na minus. Co do dwójki to slow może się przydać ale co z niego wyjdzie to się jeszcze okaże. Najbardziej boli mnie brak immuna podczas użycia trójki. Już i tak raz to działało a raz nie(np. morrigan mogła go zestunować bez problemu- brawo hi ruz). Ultimate może być chociaż boli zwolnienie prędkości ataków i zmniejszone skalowanie.
Generalnie jestem delikatnie poirytowany całą tą sytuacją. Wygląda na to że będzie jeszcze bardziej znerfiony. Co z tego wyjdzie zobaczę w akcji. Ale wygląda na to że to upadek mojego ulubionego boga.
14.07.2017 (14:02)
avatarlukora (54)
Summer Split jest za 17 dni więc na pewno i wtedy będzie bilet i zapewne Artio
14.07.2017 (18:59)
avatarmedjuluk (141)
TA TIERLISTA NA FB XD
17.07.2017 (23:03)
avataraditirex (1077)
Lepsze komentarze pod tematem.
Chętnie zobaczyłbym tierliste wykonaną przez gościa, który miał 4x GM.
17.07.2017 (23:51)
avatarPitchPL (253)
haha! po co komu jbzd czy kwejk! Wystarczy wbić na forum smitebuilda xD
18.07.2017 (14:46)
avatarHasira (650)
Ma ktoś tego 64 bitowego klienta? Czy trzeba przeinstalować całą grę by go mieć? -_-
18.07.2017 (16:26)
avatarPitchPL (253)
@up

Polecam czytać patchnotsy a nie tylko je komentować.

Aby użyć nowego kielnta 64-bitowego gracze będą musieli uruchomić opcję “Optional Game Command Line Parameters” w kliencie gry. Kliknij zębatkę w klencie gry i napisz “-Use64” w rubryce ““Optional Game Command Line Parameters” i naciśnij “Apply”.
18.07.2017 (16:58)
avatarHasira (650)
No tak, bo dla HiRezu za trudne jest normalne tego ustawienie tylko trzeba pisać komendy niczym jakiś pseudoużytkownik Linuxa. Brawo HiRez, braaawo *odpala nagranie oklasków*.
18.07.2017 (17:06)
avatarPitchPL (253)
Tylko że w tym wypadku Hi-Rez postąpił właściwie. Ustawienie wersji 64-bitowej nie jest aktualnie zalecane, gdybyś uważnie przeczytała patchnotsy dowiedziałabyś się że wszystkie zmiany związane z "silnikiem graficznym/gry" są w stanie bety i są tylko opcjonalne dla użytkownika a nie zalecane.

"No tak, bo dla HiRezu za trudne jest normalne tego ustawienie tylko trzeba pisać komendy niczym jakiś pseudoużytkownik Linuxa."

W takim razie Valve też jest niedouczone?


#pococzytaćpatchnotsy
18.07.2017 (18:02)
avatarKacpi (71)
Kto marnuje czas na czytanie patch notesow , juz lepiej wbijac w tym czasie gwiazdki na lokim i kuzenbo.
18.07.2017 (20:55)
avatarSzakal355 (12)
Czy tylko ja tak mam,że po patchu wczytuje mnie 5 minut do meczu?
19.07.2017 (11:50)
avatarlukora (54)
przed zmianą klienta na 64bit przyznam że lubiało mnie wczytywać minute po minionach ale teraz się nie zdarza
19.07.2017 (16:37)
avatarHasira (650)
Ja miałam jeszcze lepiej, rano odpaliłam smite jak zwykle by odebrać nagrodę, wyłączyłam. Chwile później znajomy "ej ty, cho gwałcić nubów na joustach". No dobra to odpalam smite, najpierw launcher zaciął mi się na 5 minut, a potem jak już wreszcie mogłam kliknąć "play" to... Nic. I tak 20 razy, zmieniłam nawet z powrotem na 32 bitowy i resetowałam kompa. Serio nie wiem co to za downa nagle smite dostał, teraz mam strach go wyłączyć bo znowu go nie włączę. Co ciekawe nie jestem jedyną osobą co miała dziś problem z odpaleniem go. Dziwna sprawa.

Ale te crashe to też widać, że ludzi prześladują, praktycznie nie było dzisiaj meczu żeby nie było w nim jakiegoś dc, a na ogół nawet było dwóch po jednym na każdy team xD
19.07.2017 (20:15)
avatarHebiGaming (21)
A ja powiem wam więcej na 64-bitowym i uładnionym smite ult thanatosa jest bezużyteczny :D W sensie jak używamy ulta i thanatos się wzniesie w powietrze, to obraz mocno ciemnieje, że prawie nic nie widać i zamiast tego kółka z czaszką jest większe czarne koło, naprawdę żeby trafić stojącego przeciwnika trzeba mieć szczęście, bo zwykle lądujemy tuż obok xD
19.07.2017 (23:27)
Aby dodać komentarz musisz być zalogowany/zarejestrowany Zarejestruj się!