[Patch Notes] 4.14 - Ursa Major (PC)

Dodane przez  PanSIlent 27.07.2017 (13:29)

Nowa bogini: Artio

Niedźwiedzia Bogini (panteon Celtycki, klasa: Guardian/Stróż)

Tapety: 1920 x 1080 | 2056 x 1440 | 3840 x 2160 | 1080 x 1920

Umiejętność pasywna: Decompose

Bogowie trafieni druidycznymi lub niedźwiedzimi umiejętnościami Artio zaczną się rozkładać. Zmniejsza im to fizyczne oraz magiczne protekcje. Efekt kumuluje się do 8 razy.

  • Zmniejszenie protekcji: 3%
  • Czas trwania: 4s

 

energy-surge

Energy Surge (Druid)

Artio uderza wrogów falą energii która zadaje (70/100/130/160/190 +35%) obrażeń. Uleczy siebie i sojuszników o (60/80/100/120/140 + 25%) za każdego boga trafionego tą umiejętnością.

  • Koszt: 50/55/60/65/70
  • CD: 10s

 

maul-preyMaul (Niedźwiedź)

Artio dwukrotnie uderza pazurami zadając (50/80/110/140/170 + 35%) każdym ciosem.

 

entangling-vinesEntangling Vines (Druid)

Artio otacza się polem pnączy które uniemożliwia wrogom używanie umiejęności mobilnych (Cripple) i zmniejsza im moc fizyczną lub magiczną tak długo jak znajdują się w polu działania.

  • Czas trwania: 6/6.5/7/7.5/8s
  • Zmniejszenie mocy: 5/10/15/20/25%
  • Koszt: 50/55/60/65/70
  • CD: 14s

 

fercious-roarFerocious Roar (Niedźwiedź)

Artio wyzwala potężny ryk ogłuszajacy wrogów i zwiększający jej protekcje na 4s.

  • Czas ogłuszenia: 1/1.1/1.2/1.3/1.4
  • Wzmocnienie protekcji: 10/20/30/40/50

 

life-tapLife Tap (Druid)

Artio kieruje na wprost swą moc wysysając życie z wrogów. Zadaje tym samym (15/25/35/45/55 +10%) obrażeń pięcokrotnie i leczy się o (15/20/25/30/35 +10%) również pięć razy. Każde trafienie spowalnia wrogów a całkowite trafienie uniemożliwia ruch przeciwnikom (Root) na 1s.

  • Koszt: 50/55/60/65/70
  • CD: 15s

 

heavy-chargeHeavy Charge (Niedźwiedź)

Artio szarżuje przed siebie przez 3s. Wrogowie trafieni szarżą otrzymują (70/120/170/220/270 +50%) obrażeń i są spowolnieni na 2s.

  • Spowolnienie: 10/15/20/25/30%

 

shapeshift-druidShapeshift (Druid)

 

AktywnieArtio swobodnie przełącza się między formą niedźwiedzia a człowieka.

Pasywnie: Za każdym razem kiedy Artio trafi wroga z umiejętności wzmacnia swoją moc i zwiększa swoją szybkość ruchu i MP5 o 5 za każdy stack. Stackuje się do 8 razy i trwa 4s.

  • Szybkość ruchu: 1/1/2/2/3
  • MP5: 2/4/6/8/10
  • Koszt: None
  • CD: 1s

 

 

Den Mother Artio

Tapety: 1920 x 1080 | 2056 x 1440 | 3840 x 2160 | 1080 x 1920

Nowe skórki

 

Dr. Madlove Cupid (Limitowana skórka dostępna za zakup jesiennej edycji biletu)

Tapety: 1920 x 1080 | 2056 x 1440 | 3840 x 2160 | 1080 x 1920

 

Critical.DMG Ne Zha (Ekskluzywna skórka dostępna za zdobycie Fantasy Points)

Tapety: 1920 x 1080 | 2056 x 1440 | 3840 x 2160 | 1080 x 1920

 

Midnight Dove Awilix (stale dostępna skórka warta 600 gemów)

Tapety: 1920 x 1080 | 2056 x 1440 | 3840 x 2160 | 1080 x 1920

 

Freaky Tiki Ah Puch (Ekskluzywna skórka z Summer of Smite warta 400 gemów)

Tapety: 1920 x 1080 | 2056 x 1440 | 3840 x 2160 | 1080 x 1920

 

SPF 666 The Morrigan (Ekskluzywna skórka z Summer of Smite warta 400 gemów)

Tapety: 1920 x 1080 | 2056 x 1440 | 3840 x 2160 | 1080 x 1920

 

Crystalline Terra (Stale dostępny Tier 2 wart 250 gemów)

Tapety: 1920 x 1080 | 2056 x 1440 | 3840 x 2160 | 1080 x 1920

 

Bruiser Cu Chulainn (Stale dostępny Tier 2 wart 250 gemów)

Tapety: 1920 x 1080 | 2056 x 1440 | 3840 x 2160 | 1080 x 1920

 

Złoty/Legendarny Cupid

Tapety: 1920 x 1080 | 2056 x 1440 | 3840 x 2160 | 1080 x 1920

 

Nowe emotki

agnidanceemote
Taniec Awilix
agnidanceemote
Taniec Ah Pucha

 

Projekt Olimp

 

Aktualizacja meczy rankingowych - edycja jesienna

Wrowadzamy drugą część zaplanowanych zmian. Mecze rankingowe to ważny element gry pozwalający graczom na rywalizację ze sobą i zdobywanie wyższych poziomów (oraz zwiększenie ryzyka raka - dop. Silent). Poświęciliśmy sporo czasu na ulepszenie obecnego systemu i zapewniliśmy graczom większy wpływ na planowane zmiany dot. Matchmakingu.

Nowa faza wybierania i banowania: Planowanie

Pierwsza główna zmiana w fazie wybierania i banowania to ‘Faza Planowania’. Ten etap pozwoli na lepszą komunikację pomiędzy graczami, zwłaszcza na wersji konsolowej gdzie komunikacja jest utrudniona.” 

  • Dodano fazę planowania. W tm krótkim, 30-sekundowym odstępie czasowym gracze mogą zaznaczyć bogów którymi chcą grać oraz podświetlić tych, których chca zbanować. Jeśli kilkoro graczy wybierze tego samego boga do zbanowania, obok portretu pojawi się numer pokazujący ile graczy poleca zbanowanie tego boga. Celem jest ulepszenie komunikacji i ułatwienie wybórów głównie na wersji konsolowej.
  • Skrócono główny czas o 30 sekund aby zrobić miejsce dla fazy planowania.

New Matchmaking Division

W grach rankingowych SMITE to nie dywizja decyduje o przydzielaniu do gry a Twoje umiejętności.

Poprzednio gracze starający się o dywizje otrzymywali normalną rangę oraz drugą, ukrytą wpływającą na przydzielanie do gier. W miarę jak system był pewniejszy pozycji i umiejetności gracza t rangi zaczęły się łączyć. Powodowało to zmieszanie graczy z dywizji Silver który na swojej drodze do Platinum spotykał graczy z dywizji Platinum.

Z tym Patchem, "ukryta" ranga przestaje być ukryta. Z tą informacją gracze będa lepiej rozumieli system przydzielający ich do gier.

  • Gracze od teraz będą mogli zobaczyć swoją dywizję MatchMaking podobnie jak zwykłą dywizję. Ta dywizja będzie wpływać na dobieranie graczy do meczów (tak jak system weryfikuje twoje umiejętności) w momencie gdy zdobyta dywizja (Silver, Gold) będzie mierzyć progres.
  • Ta dywizja będzie widoczna tylko dla gracza i nie będzie upubliczniona.

God Leaderboard Points

Wprowadzony na początku S4 system rankingu bogów stwarzał drobne problemy dla graczy. Do rankingu dodajemy system punktujący pokazujacy dodatkowe obliczenia które skutkowały położeniem gracza w rankingu. Ta formułą będzie brac pod uwagę jak trudny był dany mecz, jakie były rangi graczy oraz wynik meczy danym bogiem. Co znaczy, że gracz z wynikiem 10-0 w dywizji Bronze znajdzie się pod kimś z wynikiem 7-3 jeśli mecz został rozegrany na poziomie Masters a nowy system ułatwi wgląd

  • Gracze będą mieli wgląd w wartość punktową w rankingu danego boga która ma znaczący wpływ na pozycję gracza. Każde zwycięstwo zapewni graczowi odpowiednią ilość punktów bazując na trudności i poziomie gry. Porażki redukują punkty. To ułatwi pokazywanie graczy na tym rankingu.

Przekazywanie Fantasy Points

Czy spotkałeś kiedyś kogoś kto faktycznie poprowadził Cię do zwycięstwa lub był po prostu świetnym graczem? Od teraz możesz mu podarować FP w ramach podziękowania! Na koniec gry gracz będzie mógł zapewnić część zdobytych przez siebie FP danemu graczowi a reszta otrzyma informację o poradunku. Jeśli chcesz zarobić więcej FP, możesz po prostu zacząć być uprzejmy.

  • Gracz od teraz może podarowac zdobyte FP innym graczom. Jesli gracz był miły, pomocny lub świetnie się sprawdził w grze, możesz mu podarowac FP w ramach podziękowania.
  • Przycisk pojawi się w Poczekalni po zakończeniu meczu.
Aby dowiedzieć się więcej o Projekcie, kliknij tutaj!

 

Season Ticket: Edycja Jesienna

Zestaw Jesienny 2017

  • Dr. Madlove Cupid;
  • Prawo do głosowania na mecze;
  • Dodakowe zadania za FP;
  • Podwójne FP za gry;
  • 15 Drużynowych wspomagaczy FP
  • 15 Drużynowych wspomagaczy wyznawców

Zestaw Jesienny 2017 z punktami

  • Wszystko co wyżej wymienione +2500 FP

Dodane nagrody:

  • Critical.DMG Ne Zha
  • Powrót do bazy - Greek Pantheon
  • Powrót do bazy - Egyptian Pantheon
  • Nowość: Efekty dźwiękowe przy osiagnięciu poziomu; "Hype Time!"

 

Edycja jesienna rozgrywek

Gładki restart

  • Gracze przeszli przez gładki reset statystyk. Po raz kolejny muszą rozegrac 10 meczy kwalifikacyjnych. Osiagnięcia z poprzedniej edycji mają wpływ na położenie.

Poprawki dywizji i Matchmakingu

  • Dywizje otrzymały poprawki dot. wartości MMR pod kątem informacji o graczach. To powinno poprawić przydzielanie do dywizji i procentową ilość graczy w danej dywizji.
    • Conquest przeszedł drobne poprawki w czasie kiedy Joust i Duel zostały powaznie poprawione. Tryby te odczują większa różnicę a najlepsi gracze tych trybów będą mieli ułatwione osiagnięcie najwyższych dywizji bez konieczności grindu małych ilości TP.

Nagroda za Rankeingowe mecze

  • Jesienny powrót do bazy.
O Season Ticket możesz dowiedzieć się więcej TUTAJ!

 

Poprawki błędów

Pomniejsze

  • Pod koniec meczu zostaniesz powiadomiony o ilosci otrzymanego doświadczenia, jeśli twój poziom jest mniejszy niż 160.

Rozgrywka

  • Odrodzone feniksy mają zmienione animacje i odgłosy aby odzwierciedlić mniejsze obrażenia przez nich zadawane.

Stone Cutting Sword

  • Poprawiono błą w którym gracze nie otrzymywali stacka po zadaniu śmiertelnego ciosu.

Athena

  • Poprawiono błą powodujacy brak opisu umiejętności pasywnej

 

Item Changes

 
Bracer of Undoing

“Zmniejszamy przywracane HP i MP. Gracze mogli szybko skontrować wczesną agresję a twardsi bogowie otrzymywali znaczącą ilość zwrotu. Od teraz relikt powinien być łatwiejszy do skontrowania.

Zmniejszono regenerację HP i MP z 50% do 40%


 
Ulepszenie Bracer of Undoing

Zmniejszono regenerację HP i MP z 50% do 40%


 
Atalanta's Bow

“Atalanta’s Bow zapewnia bogom AA szybszą mobilność pozwalajac im na pościgi lub uniki. Czas trwania był za krótki aby odczuć moc przedmiotu. Zwiększając ten czas gracze będą mieli więcej możliwości podczas gry bogami AA.”

Zwiększono czas trwania buffa z 2s do 3s


 
Demonic Grip

“W poprzednim patchu większość pierścieni straciła Szybkość Ataku a otrzymała w zamian Szybkość Ruchu. Toxic Blade oraz Witchblade otrzymała bardziej agresywne statystyki ale opierają się na użyteczności dla drużyny niż czystej korzyści właściciela. Poprawiamy Demonic Grip aby opierał się bardziej na szybkości ataku kosztem mocy magicznej.

Zmniejszono koszt 2300 → 2150

Zmniejszono moc magiczną z 65 do 40

Zwiększono szybkość ataku z 15% do 30%


 
Hastened Ring

“Hastened Ring zapewnia magom znaczący bonus do ataków bazowych. 4-sekundowe przyśpieszenie na 30-sekundowym CD było odrobinę niewygodne. Zwiększenie czasu przyśpieszenia i zmniejszenie CD powinno zachęcić graczy do częstszego korzystania z tego przedmiotu.

Zwiększono czas przyśpieszenia z 4s do 6s

Zmniejszono CD z 30s do 25

 

Bogowie - buffy i nerfy

 
Anhur

“Anhur to agresywny Hunter który nie cieszył się popularnością podczas rozgrywek. Zwiększamy korzyści płynące z agresywności jak i redukujemy CD na Ultimate.”

Disperse

Zwiększono obrażenia z 50/90/130/170/210 do 70/110/150/190/230

Desert Fury

Zmniejszono CD z 90s do 75s


 

 

Cernunnos

“Nareszcie! Znienawidzony przez wielu bóg otrzymuje nerfy. Horn Charge będzie zadawać mniej obrażeń co zmniejszy agresywność graczy jak i Letni bonus otrzyma znaczące osłabienie. Dodatkowo CD na Ultimate zostaje zwiększone. Ultimate o tak znaczącym CC powinno być utrzymane w ryzach i używane tylko kiedy jest to potrzebne.”

Shifter of Seasons

Zmniejszono skalowanie mocy na Letniej Fazie z 10% do 5%

Horn Charge

Zmniejszono obrażenia z 90/140/190/240/290 do 70/125/180/235/290

The WIld Hunt

Zmniejszono CD z 90s do 100s


 

 

Freya

“Freya miała problemy ze znalezieniem miejsca po zmianach z poprzedniego patcha. W czasie kiedy Chronos i Sol posiadali alternatywne buildy, Freya polegała na przedmiotach zapewniających szybkość ataku i przyśpieszenie z Fatalisa. Hastened Ring i Demonic Grip otrzymują buffy, a sama Freya również otrzyma buffa aby urosnąć w oczach graczy.

Zwiększenie bazowej szybkości ataku pomoże jej w powrocie do łask a zwiększenie mocy na Pulse pomoże jej na linii i w pojedynkach.

Bolt64x64_General

Ogólne

Zwiększono bazową szybkość ataku z .95 do 1.0

Pulse

Zwiększono obrażenia z 20/30/40/50/60 do 30/40/50/60/70


 

 

Osiris

“Judgement Tether zapewnia poważną redukcję obrażeń. Na wysokopoziomowych rozgrywkach umiejętność była używana nie tylko do ogłuszania wrogów ale także do niwelacji agresji ze strony graczy. Zmniejszamy jego wytrzymałość usuwając ten bonus.Osiris znajduje się w ciekawym położeniu i otrzyma kolejne zmiany w balansie w zależności od jego efektywności w grach.

Judgement Tether

Usunięto bonus do redukcji obrażeń.


 

 

Raijin

“Wg. graczy zmiany Raijina pogorszyły jego pozycje w grze. Jednakże będąc irytującym przeciwnikiem psuł przyjemność z gry. Te zmiany zapewnią nieco mocy w te nie-irytujące elementy jego umiejętności. Zwiększamy użyteczność jego umiejętności. Charge Tempo otrzyma redukcję CD, Percussive Storm pomoże w eliminacji minionów na linii a Taiko Drums ułatwi kontrolę nad przeciwnikami. Pomoże to Raijinowi nieco wznieść się z domniemanego grobu gdzie wg. graczy się obecnie znajduje.

Charged Tempo

Zwiększono redukcję CD z 1s do 2s

Percussive Storm

Pociski od teraz przechodzą przez wrogów.

Taiko Drums

Zmniejszono spowolnienie Raijina z 40% do 20%


 

 

The Morrigan

“The Morrigan ma sporo do powiedzenia na wysokopoziomowych rozgrywkach. Jej zmiana w innych bogów może zmienić losy gry, jednakże jej głównym atutem jest niemal nieskończona niewidzialność. Mając jedynie sekundę przerwy pomiędzy niewidzialnością w odpowiednich rękach The Morrigan jest bardzo niebezpiecznym przeciwnikiem. Zwiększamy koszt w manie oraz zmniejszamy czas trwania niewidzialności aby ją ograniczyć i zmusić graczy do ostrożnej gry.

Confusion

Zmniejszono czas trwania niewidzialności z 4/5/6/7/8s do 4/4.5/5.5/6

Zmieniono koszt w manie z 70 do 60/65/70/75/80

Komentarze (7) Czytaj dalej

Reklama

Komentarze


avatarLewitas (34)
Przy planowaniu rankedów zostawiłeś kawałek zdania po angielsku, a przy morrigan przy zmianie długości jej niewidzialności napisałeś zmianę dla 4 leveli, a nie dla 5.
27.07.2017 (13:46)
avatarPanSIlent (1413)
Akurat liczby przy Morrigan były kopiowane z patcha na stronie HR. To oni nie napisali całości. Nie poprawię tego, gdyż nie znam piątej wartości.
27.07.2017 (14:06)
avataraditirex (1048)
http://plays.tv/video/5979c1393fe101723d/iksde
A taunta do nox usunęli.
PEGI 12
(Tak te gemy są za bycie adminem na stronie)
27.07.2017 (14:12)
avatarHasira (642)
Nie będę ukrywać, że cena tej Awilix... Boli ;_; Chyba pozostanie poczekać na przecenę czy coś. Chociaż ruchable jest mocno.

Ten nerf Cernnunosa, jeszcze trochę a będzie z tym jak z modą na sukces "nerf 5679". Buff do dmg na lecie zmniejszony do 0% incoming :v

Patrząc na Freye i widząc ją kilka razy w akcji stwierdzam, że... Dobrze jej tak, bo była tyle czasu OP AF, niech więc sobie trochę posiedzi na ławce rezerwowych jak chociażby Raijin ostatnimi czasy. Wcale za nią nie tęsknie, dziękuję barc. *szydłofejs* https://www.youtube.com/watch?v=SVCQAIvfsvQ
27.07.2017 (14:54)
avatarHebiGaming (20)
Artio wydaje się być op, ale zobaczymy jak będzie wyglądać to w grze, jednak jej animacje troszkę amatorszczyzną śmierdzą, ale mam nadzieję, że podczas gry nie będzie to się tak rzucało w oczy.
Jak wychodził community skin do Chronosa to nie było tak, że kosztował 400 gemów, ale za jakieś zadanie lub coś dostawało się zniżkę do 100 gemów? Szczerze mówiąc liczyłem, że Awilix też tak będzie miała, bo skin jest naprawdę śliczny :/
27.07.2017 (15:32)
avatarPanSIlent (1413)
Patch 4.14 jest już możliwy do pobrania a serwery działają i są gotowe do gry.
Przygotujcie się na zalew Guardianów w drużynach ;)

Co do innych wiadomości:
* Ostrożnie z kupowaniem nowo wprowadzonych przedmiotów z Summer of Smite. Istnieje ryzyko, że zakupiony przedmiot nie pojawi się w kolekcji.
* Jeśli znikąd otrzymałeś/aś 400 gemów, wyjaśniam - Eliminator Ravana został usunięty z gry (prawdopodobnie naruszenie praw autorskich) a nagły zastrzyk gemów to pokrycie strat.
01.08.2017 (13:13)
avatarHasira (642)
Ta Artio to jakiś żart. OP żart. Aż mi się złe czasy starego Guana przypomniały, przez którego zresztą porzuciłam tą grę na ponad rok. Artio jest wszystkim - adc, mag, jungler, solo, assasin, tank... Jej motto powinno brzmieć "po co wybierać swoją rolę skoro można być wszystkim".

Przegrałam nią wczoraj cały dzień na joust. Krótko - ggez no rekt. Dłuższy komentarz - tylko raz przegrałam mecz na enemy, którzy nie mieli Artio u siebie (ale winny tu był warzywny Rama w naszym teamie). Enemy nie mieli Artio = sromotna porażka. Żeby było śmieszniej to towery, feniksy czy nawet Tytan nie są wstanie uchronić ich przed niedźwiedzicą, która w późniejszych fazach gry może tankować dosłownie wszystko, wliczając w to 3 enemy na sobie i zabijając jeszcze jednego z nich (Gubis pamiętamy [*]), a potem uciekając na swoim przesadnie długim dashu (tak, przeżyłam to).

Szczerze sama chyba poprzestam gry dopóki jej nie znerfią (albo będę grac tylko nią i patrzeć jak ludzie wykrwawiają się od raka) CC z 3, zarówno w formie druidki jak i misia (slow) są absolutnie do usunięcia i zostanie sam hea/dash. Nad mesmerem na misiowej 2 też mocno się zastanawiam, powinni go w sumie także skrócić.

Na tablicach wyników na końcu meczu niby nie ma nigdy top dmg, ale to nie dmg robi u niej robotę (aczkolwiek jak na guardiana ma duży) tylko właśnie niekończący się CC chain w połączeniu z chorym sustainem. Nie potrzebuje dobrego dmg by zabić papiera, wystarczy, że ten wypstryka się z combo a jej nie zabierze nawet połowy życia i potem powoli, spokojnie zabije go nawet 1v3.
02.08.2017 (11:59)
Aby dodać komentarz musisz być zalogowany/zarejestrowany Zarejestruj się!