[Patch Notes] 4.15 - Corrupted Arena

Dodane przez  Execution 10.08.2017 (8:40)

Nowe skórki

 

 

Fabulous Chiron (Exclusive Summer of Smite)

 

Sun Kissed Amaterasu (Exclusive Summer of Smite)

 

Moonlit Artemis (Chest Exclusive)

 

Earl Wubert St. Kongfrey Sun Wukong (Chest exclusive)

 

Drakonkin Skadi (Limited Adventures)

 

Dragon's Rage Kukulkan (Limited Adventures)

 

Noble eSports Zeus (eSports Exclusive)

 

Sun Wukong Złoty/Legendarny/Diamentowy

 

Nowe Emotki

 Amaterasu Taniec

 

Nowa przygoda: Skażona Arena

Majowie zaatakowali i skazili Arenę do cna… Jest teraz znacznie bardziej niebezpieczna. Czy zdołasz uciec gniewowi Smoka Kukulkana i omijać rozpadający się grunt? Sprawdź swoje siły w najnowszej przygodzie: Skażona Arena.

Pakiet z przygody:

Limited Kukulkan Dragon’s Rage
Skórka warda Corrupted
Muzyczny Motyw Corrupted
Corrupted Awatar
Złoty Klucz
Dodatkowo odblokowuje + 2500 Punktów Areny i 2x więcej możliwości zdobywania Punktów Areny

Złota krypta:

Limited Skadi Dragonkin

 

Różne

Triumphant Chests:

Zaktualizowano opis by było jaśniejsze jakie przedmioty znajdują się w konkretnych skrzynkach.

Przedmioty jednorazowego użyku:

Poprawiono błąd w którym gracze którzy mając kupione 5 mikstur, kupując następne tracili złoto.

 

Rozgrywka

“Gracze często mieli problem z ukończeniem swoich buildów przed końcem gry. Kładąc łapki na Lasce Tahuti mając 5 pkt do końca gry nie jest przyjemnym doświadczeniem. Zwiększamy ilość zdobywanego złota aby gracze mogli skompletowac build przed końcem gry i poczuć pełnię sił danego boga.

Pula czasu gier ligowych:

Bank Time od teraz poprawnie zmniejsza się do 60.  

Arena:

Zwiększono złoto za sekundę z 8 → 10

Conquest:

Harpie przy środkowej linii

Zmniejszono ilość doświadczenia z 58 → 55

 

Przedmioty - poprawki błędów

 VAMPIRIC SHROUD

Poprawiono błąd w którym Vampiric Shroud działał wielokrotnie na niektórych umiejętnościach.

 EVOLVED SHAMAN'S RING

Poprawiono błąd w którym Wild Storm Ao Kuanga naliczał dodatkowe obrażenia.

 

Bogowie - poprawki błędów

 ARACHNE

 NIGHT CRAWLER

Poprawiono błąd w którym obrażenia potworom nie zostały zadawane.

 ARTIO

 OGÓLNE

Poprawiono błąd w którym Artio traciła zdolność do zadawania podstawowych ataków lub używania umiejętności.

 CU CHULAINN

 VENT ANGER (Forma berserka)

Poprawiono błąd w którym umiejętność zadawała obrażenia dłużej.

Poprawiono błąd w którym ta umiejętność nie czerpała korzyści z fizycznej siły.

 RAIJIN

 CHARGED TEMPO

Poprawiono błąd w którym ostatnia umiejętność nie miała zmniejszonego czasu odnowienia.

 

Balans przedmiotów

 ICHAIVAL

Hunter builds are all about synergy. Every item needs to build Power, Penetration, and Attack Speed in the right order for Hunters to become late game powerhouses. Ichaival not only provided these synergy stats, but did so for a cheap price and with an early game boxing passive. It became a core item in all Hunter builds. We are decreasing its overall potency so it is still a strong boxing item but it will no longer be a core stat source of all Hunter builds. This nerf creates a large change in overall Hunter strength. To make up for this hit to core Hunter builds other hunter items are seeing slight buffs.

  • Zmniejszono szybkość ataku z  30% → 25%

  • Zmniejszono buffa do fizycznej siły i debuffa z 10 fizycznej siły co stack do → 7 fizycznej siły co stack

 SILVERBRANCH BOW

Silverbranch Bow will receive similar changes as Ichaival. The key difference is that it will retain the full 15 Magical Power debuff it applies to enemies. We want to highlight these items for their boxing potential and to keep this item as a strong counter to Magical gods playing the ADC role.

  • Zmniejszono szybkość ataku z  30% → 25%

  • Zmniejszono buffa i debuffa do fizycznej siły  i debuffa z 10 fizycznej siły do → 7 fizycznej siły co stack

 CURSED GAUNTLET

  • Zmniejszono koszt z 1450 → 1400

 DEVOURER’S GAUNTLET

Devourer’s Gauntlet has struggled to be a relevant Hunter choice. With being both slow to ramp up and the core changes to Lifesteal in Season 3, players have shifted to alternatives in Transcendence and Ichaival rushes. Not only will it be easier to start with Cursed Gauntlet, but Devourer’s Gauntlet is receiving a slight power buff on both its base form and it’s fully stacked form while taking slightly less time to stack. This power will synergize well with both Attack Speed and Critical Strike builds and should have clear rewards and pitfalls versus the early game Transcendence or Ichaival rush.

  • Zmniejszono koszt z  2050 → 2000

  • Zwiększono fizyczną siłę z 25 → 30

  • Zwiększono fizyczną siłę za stack z  .4 → .5

  • Zmniejszono maksymalną ilość stacków z  75 → 70

    • Statystyki po nastackowaniu:

      • Fizyczna siła zwiększona z  30 → 35

      • Zmniejszono kradzież zdrowia z 15% → 14%

 ASI

Asi is seeing a slight bump to lifesteal and a cost reduction to make it a more attractive Hunter pickup. It now fits into the price category of true Tier 2 bridge Items like Ichaival and Gladiator’s Shield.

  • Zmniejszono koszt z  1750 → 1700

  • Zwiększono kradziez zdrowia z  15% → 20%

 BLOODFORGE

Bloodforge is a luxury late game Physical Lifesteal and Power item, but it’s situational usage was limited. It is receiving a minor cost adjustment to better balance its cost and overall strength.

  • Zmniejszono koszt z  2850 → 2800

 THE EXECUTIONER

The Executioner serves as a Hunter’s tool for shredding through high protection targets in the late game while also providing a good amount of Attack Speed. This item synergized very well with Ichaival and with that item being toned down, The Executioner is receiving a bit of power to help it solidify its own spot in Hunter builds.

  • Zwiększono fizyczną siłę z  30 → 35

 DEATHBRINGER

Critical Strike has been largely absent from Hunters since the beginning of Season 4. Especially with the Shuriken tree receiving Attack Speed it was largely expected to be the standard, but since then we have seen a large shift away from Critical Strike. While Devourer’s Gloves being more viable would help Critical Strike, we also wanted to bring up the power of Deathbringer to further help this type of build see success.

  • Zmniejszono koszt z  3200 →  3000

 POISONED STAR

Some builds are especially successful because they have extra flexibility. Critical strike builds rarely had that advantage. Poisoned Star serves a utility role in a Critical Strike build but in its current state it is underwhelming, especially when a Hunter’s Main role is Damage. We are increasing the Critical Strike Chance so it better synergizes with Critical Strike builds as a whole while allowing for a more viable utility option.

  • Zwiększono szansę na trafienie krytyczne z  15% → 20%

 TITAN’S BANE

Titan’s Bane and Obsidian Shard are both receiving a cost reduction. Both these items took nerfs due to their potency at hurting Guardians and Warriors, but the pendulum may have shifted the other way. We want to ensure Mages, Assassins, and Hunter’s have the tools to deal with heavy defense. At 2150 Titan’s Bane and Obsidian Shard will be even more attractive when facing tank-heavy comps.

  • Zmniejszono koszt z  2300 → 2150

 OBSIDIAN SHARD

  • Zmniejszono koszt z 2300 →  2150

 STONE OF GAIA

Stone Of Gaia’s passive was originally created to provide a counter to a specific type of Crowd Control, and for that purpose, it did its job. However, as a consequence, it limited the viability of certain gods. Ares, Fenrir, Tyr, and Xing Tian were some of the gods heavily impacted by this item countering their main combos or Ultimates, and players had a hard time justifying these picks when such a strong counter exists. We have changed the passive to now provide a bonus heal when hit by these effects rather than negating the effects entirely. This fits with the item’s overall theme of regeneration and should bring more gods into viability.

  • Nowa pasywka

  • Jeśli zostaniesz trafiony podrzuceniem, odepchnięciem, przyciągnięciem leczysz się za 10% maksymalnego zdrowia przez następne 10 sekund. Może wystąpić raz na 90 sekund.

  • Wciąż regeneruje 2% twojego maksymalnego zdrowia co 5 sekund.

 SHIFTER’S SHIELD

Shifter’s Shield is a very flexible item that provides both a large amount of Power and a large amount of Magical and Physical Protection. This item not only had no weakness but encouraged tanky warriors to build a large amount of offense while being able to shrug off enemies attempts to fight back. As an item that is in the Physical Power and Physical Protection tree, it seemed a bit odd for this item to suddenly become equally good against Mages as well. To give this item some counterplay, we are removing the Magical Protections provided by the base item. Warrior’s will still receive offensive and defensive strength, but Mages will now have an opportunity to play against this item.

  • Usunięto +15 magicznych protekcji.

  • Zaktualizowano opis by klarownie ukazywał, że przedmiot ten oferuje +35 magicznych i fizycznych protekcji.

 GLADIATOR’S SHIELD

Gladiator’s Shield fulfilled a similar role to Ichaival for Warriors. Cheap Protections, Power, Cooldown Reduction, and a strong boxing/sustain passive have really boosted Warrior’s overall effectiveness in both the Early and Late Game. We are toning down the Physical Protections this item provides to make Warrior’s who build this a bit more susceptible to Early game pressure while also lowering their total defensive power in the Late Game.

  • Zmniejszono fizyczne protekcje z 45 →  35

 HEARTSEEKER

Heartseeker has struggled to find a place in Assassin and aggressive Warrior builds alike. While it should synergize well with bursty characters, the raw Power it provided and cost made it less attractive that other items from the Katana or Mace tree. We are slightly reducing the cost and increasing the Power to bring it more into line with other staple Physical Power items.

  • Zmniejszono koszt z  2400 →  2300

  • Zwiększono fizyczną siłę z  25 →  30

 

Balans bogów

 ARTIO

Since her release, Artio has not let up on her enemies. Her ability to consistently apply pressure and control while simultaneously keeping herself alive has limited the ability for players to fight against her. We are increasing the cooldown on her primary damage skill while also making an adjustment to how the cooldown for Entangling Vines is calculated. Additionally, Ferocious Roar will provide fewer protections in the later stages of the game allowing Artio to be a bit more vulnerable. These changes should create more opportunities to fight against Artio while also lowering her consistent pressure during teamfights.

 ENERGY SURGE (MAUL PREY)

Zwiększono czas odnowienia z  10s → 12s dla obydwóch umiejętności

 ENTANGLING VINES (FEROCIOUS ROAR)

Entangling Vines od teraz przejdą na Cooldown dopiero gdy umiejętność się skończy, a nie od razu.

Zmniejszono buff do protekcji z Ferocious Roar z 10/20/30/40/50 → 10/15/20/25/30

 

 CAMAZOTZ

Camazotz has a strong early game through his gank potential and also a strong late game due to his sustain, chase, and poke. His early game was especially difficult to deal with due to his ability to deal a large amount of damage that is easy to confirm. We are toning this down to bring his early ganks into a more manageable state.

 BAT OUT OF HELL

Zmniejszono obrażenia co uderzenie z  140/180/220/260/300 → 120/165/210/255/300

 

 FREYA

In 4.14 Freya not only receives base kit buffs but also a large improvement to her itemization. This transformed a Goddess who was quite low in all stats to a one of the highest in the game. Her balance as a hyper-carry mage was over adjusted. In this patch we are fully reverting the increase to her Base Attack Speed (especially since Demonic Grip and Hastened Ring are seeing heavy use) while toning back the strength of Pulse. We still feel she needed a bit of help to get through the early game, just not 10 per rank level of help.

 OGÓLNE

Zmniejszono bazową szybkość ataku z  1.0 → .95

 PULSE

Zmniejszono obrażenia z  30/40/50/60/70 → 25/35/45/55/65

 

 RAMA

Rama is the only Hunter we are adjusting this patch directly. His ability to pressure jungle camps, combined with his ability to itemize with Devourer’s Gauntlets were something we wanted to preemptively tone down. As with all Hunters, this patch we are going to watch these changes closely and make adjustments to both Hunters and Items, new builds and strategies develop.

 ASTRAL STRIKE

Zmniejszono dodatkowe obrażenia z  15/25/35/45/55 → 10/20/30/40/50

Komentarze (7) Czytaj dalej

Reklama

Komentarze


avataraditirex (1047)
Amaterasu skin
Amaterasu dance emote

Tak poza tym, po 2 latach ogarneli że ichaival to dobry itemekXD
10.08.2017 (18:13)
avatarxSeNsix (94)
nie w temacie ale wiecie moze kiedy moge za zwyciestwo otrzymac skrzynie czempiona zamiast zwyciezcy? doprowadzilem ten licznik do 0 i dupa :/
10.08.2017 (22:12)
avatarLewitas (34)
A próbowałeś potem wygrać jeden mecz z wolnym slotem na skrzynie?
11.08.2017 (13:58)
avatarSzakal355 (7)
Jak doprowadziłeś licznik do zera to za następną wygraną z wolnym slotem dostaniesz boską skrzynie.
A skrzynia zwycięzcy ,bohatera i czempiona to wydaje mi się że dropią losowo
11.08.2017 (14:08)
avatarLukiOo (38)
Ehh polityka Hi-Rez na skiny 5x Exclusive, 2x Limited i Sun Wukong Złoty/Legendarny/Diamentowy.
12.08.2017 (20:15)
avatarbatonik69 (10)
Hej, czy orientuje się ktoś w jaki sposób działa event wakacyjny? Kupiłem skin by mieć piaskowy dolar, misje wykonałem a i tak nie mogę odblokować w tym przypadku tła. O co z tym chodzi?
16.08.2017 (19:33)
avatarSilverMaxy (16)
@batonik69
Do zdobycia nagród musisz wykonać dwa zadania na każdą nagrodę i piaskowy dolar. Może zrobiłeś tylko jedną misję z dwóch
17.08.2017 (14:22)
Aby dodać komentarz musisz być zalogowany/zarejestrowany Zarejestruj się!