[Patch Notes] 4.5 - Niebiańska Podróż

Dodane przez  PanSIlent 23.03.2017 (12:11)

Poseidon - Remodel

Tapety: 1080 x 1920 |1920 x 1080 | 2056 x 1440 | 3840 x 2160

  • Zaktualizowano podstawowy model i karty (LDN Consp, Złota, Recolor) Poseidona
  • Zaktualizowano model Krakena

 

The Earthshaker Poseidon

poseidonv2recolorpatchnotecard

 

London Conspiracy Poseidon

poseidonv2ldnconspriracypatchnotecard

 

Golden/Legendary Poseidon

poseidonv2goldpatchnotecard

 

 

Nowe skórki

Star Lancer Anhur (400 gemów, event Celestal Voyage)

Tapety: 1080 x 1920 | 1920 x 1080 | 2056 x 1440 | 3840 x 2160

 

Star Tamer Bastet (400 gemów, event Celestal Voyage)

Tapety: 1080 x 1920 | 1920 x 1080 | 2056 x 1440 | 3840 x 2160

 

Star Eater Khepri (400 gemów, event Celestal Voyage)

Tapety: 1080 x 1920 | 1920 x 1080 | 2056 x 1440 | 3840 x 2160

 

Star Strike Neith (400 gemów, event Celestal Voyage)

Tapety: 1080 x 1920 | 1920 x 1080 | 2056 x 1440 | 3840 x 2160

 

Star Scribe Thoth (Limitowany, event Celestal Voyage)

Tapety: 1080 x 1920 | 1920 x 1080 | 2056 x 1440 | 3840 x 2160

 

Złota/Legendarna Bastet

 

Nowy Event - Celestial Voyage

Odkryj świat starożytnych hierolifów dołączając do niebiańskiej podróży wraz z egipskimi bogami! Podczas jej trwania odkryjesz sekrety, rozwiążesz wyzywające zagadki i zyskasz cenne nagrody. Jeden sekret można powiedzieć z miejsca - jest wieje nagród dla tych co pragną podróżować między gwiazdami.

Na swojej drodze napotkasz 12 zadań, każde wynagrodzi cię jednym hieroglifem który możesz wykorzystać do odblokowania nagród. Aby je zdobyć, zakup dostępne skórki i zdobąćz tokeny. POłączone z odpowiednimi hierpglifami w odpowiedniej kolejności - portal się aktywuje i zbliży cię do kolejnych nagród. Upewnij się, że postępujesz wg wskazówek!

 

Dostępne do kupienia od razu:

  • Star Lancer Anhur (Exclusive)
  • Star Tamer Bastet (Exclusive)
  • Star Eater Khepri (Exclusive)
  • Star Strike Neith (Exclusive)

Dostępne po kompletacji eventu

  • Star Scribe Thoth (Limited)

Bonusowe nagrody:

  • Ramka gracza (Limitowany)
  • Tło ładowania (Limitowany) - (NOWOŚĆ)
  • Piedestał (Limitowany)
  • Motyw muzyczny (Limitowany)

 

Osiagnięcia

cernunnos_piggingout
Pigging Out

Jako Cernunnos zabij jednego boga który został zmieniony w dzika po użyciu twojego Ultimate The Wild Hunt

 cernunnos_seasonsshift
Seasons Shift

Jako Cernunnos zabij jednego boga który ma na sobie debuff z pory jesiennej mając uruchomioną inną porę roku.

 

Pomniejsze

  • Wszystkie przedmioty, umiejętności i relikty postępują wg nowo wprowadzonej zasady kumulowania spowolnienia:
    • Spowolnienie z przedmiotów ma priorytet. Tzn. że najsilniejsze spowolnienie będzie jedyne które wpłynie na boga (Przykładowo, mając w buildzie Frostbound Hammer i Poisoned Star - spowolnienie z Poisoned Star będzie ignorowane, jako, że jest słabsze od spowolnienia Frostbound Hammer). Przedmioty będą współgrać wraz z umiejętnościami i reliktami.
    • Umiejętności będą współgrac ze spowolnieniami ze wszystkich żródeł.
    • Relikty będą współgrac jak umiejętności bogów, jednak nie będą się kumulowac same ze sobą (Przykładowo, dwukrotne użycie Horrific Emblem zostanie uwzględnione jako jedno)
  • Zaktualizowano listę reliktów które będą pojawiać się na czacie w momencie zakupu.
    • Magic Shell
    • Meditation
    • Phantom Veil
    • Frenzied Ritual
    • Void Shield
    • Spiked Shield
    • Runic Shield
    • Usunięto Sage’s Stone
    • Usunięto Stone of Fal
  • Banowanie klanowe
    • Liderzy klanu mogą banować graczy używając komendy /clanban <nazwa gracza> oraz odbanować go używając komendy /clanunban <nazwa gracza>. Zbanowani gracze nie mogą wysyłać próśb o dołączenie do klanu.
    • Gracz musi zostać wpierw usunięty z klanu aby mógł zostać zbanowany.
  • Poprawiono błąd w którym złoto i doświadczenie otrzymywane w momencie gdy bóg jest martwy nie liczyło się do drużynowego złota i doświadczenia w ostatecznym raporcie.

 

Zmiany w przedmiotach

 
Flickering Ritual

>>W patchu 4.3 relikt otrzymał niezaplanowany nerf. Po testowaniu zauważono, że prócz zwiększenia ceny reliktu został zmniejsozny zasięg teleportu. HR obserwował zachowanie i opinie graczy dotyczące zaplanowanej zmiany ceny reliktu oraz tej nieplanowanej zmiany zasięgu. Uznali, że zmiany są dobre i pozostawili relikt w obecnej formie.<<

  • Poprawiono informację o tym, że relikt zapewnia teleportację na 40 stóp

 
Hydra's Lament

>>Hydra Lament to główny przedmiot w wielu buildach dla zabójców którzy planują szybko zdobyć większą pulę mocy fizycznej i mieć przewage we wczesnej fazie gry. HR planuje utrudnić dostęp do tego przedmiotu aby zachęcić graczy do używania innych taktyk. 2 poziom przedmiotu nieco podrożał po to, aby gracze sprawdzili inne przedmioty w buildach zanim zakupią Hydrę.<<

  • Koszt Hydra Star został zwiększony z 1000 do 1200.

 
Mantle of Discord

>>HR jakiś czas temu korygował redukcję CD w przedmiotach po to aby łatwiej było je łączyć i osiągnąć 40% redukcję CD bez potrzeby przekraczania maksymalnej możliwej redukcji. HR zmniejsza redukcję CD aby dopasować się do planowanych zmian i zmniejszyli cenę aby dostosować wartość do zmiany.<<

  • Zmniejszono redukcję CD z 15% do 10%
  • Zmniejszono koszt z 3100 do 2900

 
Mark of the Vanguard

>>Na wysokopoziomowych rozgrywkach zauważono powtarzający się schemat składania wielu MotV aby zapewnić sobie większą przeżywalność we wczesnej fazie gry. HR redukuje nieco korzyści przedmiotu aby zachęcać do testowania innych możliwości, łączenia buildów oraz składu drużyny po to aby profesjonalna scena gry pozostawała w dobrym stanie z różnymi wariacjami.<<

  • Zmniejszono zdrowie ze 150 do 100.

 
Masamune

>>Masamune to interesujący przedmiot hybrydowy który wynagradza ciekawymi bonusami za agresywniejszą grę. Przedmiot otrzymuje zwiększenie protekcji na pasywce aby przynosił większe korzyści graczom którzy potrafią agresywnie korzystać z jego dobrodziejstw.<<

  • Pasywnie: Zwiększono zapewnianą protekcję za stack z 5 do 7.

>>HR zauważył, że relikty i ich ulepszenia mogły się kumulować tworząc dziwny styl gry którego nigdy nie zamierzali osiagnąć. Zachęcało to graczy do nieulepszania reliktów gdy widzieli, że ich sojusznik i tak już go ulepszył. HR naprawił to i od teraz relikty i ich ulepszenia się nie kumulują.<<

Wszystkie relikty zostały zaktualizowane tak aby nie kumulowały się ze swoimi ulepszeniami:

  • Cursed Ankh
  • Heavenly Wings
  • Horrific Emblem
  • Magic Shell
  • Meditation Cloak Upgrade
  • Phantom Veil
  • Sundering Spear

 
Greater Sprint
  • Relikt zapewni brak kary do poruszania się podczas ataków bazowych nawet wtedy kiedy buff do poruszania się był usuniety z celu.

 
Rod of Asclepius
 
Rod of Healing
  • Pasywne zwiększenie leczenia nie będzie się już kumulować. Od teraz priorytet przejmie większy procent.

 
Enchanted Spear

>>W patchu 4.5 HR chce zachęcić graczy do korzystania z przedmiotów z tego drzewka. Zmniejszają cenę aby można było zdobyć je wcześniej.<<

  • Zmniejszono koszt ze 1450 do 1400
  • Cena Spear of the Magus i Divine Ruin pozostaje bez zmian.

 
Spear of Desolation

>>Spear of Desolation zapewnia świetne statystyki potrzebne wielu magom ale cen przedmiotu zniechęca ich do umieszczania przedmiotu w buildach. HR zmniejsza cenę aby zwiększyć popularność przedmiotu.<<

  • Zmniejszono koszt z 2800 do 2600

 
Spear of the Magus

>>Spear of the Magus oraz Obsidian Shard to dwa popularne przedmioty zapewniajace penetrację magiczną, jednak w porównaniu do Sharda, opcje zapewniane przez Spear of The Magus wypadają nieco blado. HR zwiększa redukcję tak, aby bogowie posiadający DoT cześciej wybierali Spear zamiast Sharda.<<

  • Pasyw: Zwiększono ilość stacków z 3 do 5.

 
Soul Trap

>>Gracze decydujący się na wczesny zakup Soul Trap mieli trudności ze zdobyciem przewagi we wczesnej fazie gry. HR redukuje koszt przedmiotu aby ułatwić im łatwiesze i szybsze zdobycie wymaganej mocy do dominacji w później fazie gry.<<

  • Zmniejszono koszt ze 1600 do 1400
  • Cena Book of Thoth i Soul Reaver zostaje bez zmian.

 

Bogowie - zmiany i poprawki

 
Aphrodite

 Kiss

  • Poprawiono błąd w którym sojusznik dwukrotnie pocałowany przez Afrodytę uzyskiwał stały buff do szybkości ruchu.

 
Ares

>>Ares jako jeden z agresywnych supportów miał trudności z rozwijaniem się we wczesnej fazie gry. HR zwiększa jego obrażenia łańcuchów aby umożliwić bardziej doświadczonym graczom łatwiejszy rozwój.<<

 Shackles

  • Zwiększono obrażenia zadawane minionom z 25/45/65/85/105 do 50/70/90/110/130

 
Cernunnos

>>Wejscie Cernunnosa poważnie zmieniło metę. HR chce aby nie odstawał na tle innych Hunterów, dlatego zmniejszają mu bazową moc fizyczną oraz lifesteal na umiejętności Shifter of Seasons. Główną zmianą jest usunięcie spowolnienia na Bralmble Blast po to, aby zmniejszyć efektywność trzymania wrogów na dystans. Zmiany te osłabią go we wczesnej fazie gry i HR ma nadzieję, że Rogaty Bóg stanie się mniej irytującym przeciwnikiem na linii.<<

 Osólne

  • Zmniejszono bazową siłę z 40 do 37

 Shifter of Seasons

  • Zmniejszono kradzież zdrowia na wiosennej porze roku z 8/11/14/17/20% do 5/7.5/10/12.5/15%.

 Bramble Blast

  • Umiejętność już nie spowalnia.

 
Hercules

>>Zmiany dot. Herculesa w S4 zmieniły jego obraz, czyniac go lepszym niż w S3. Lepiej radzi sobie na linii oraz ma duży wpływ na walki drużynowe. HR widzi jak wpływają na niego inne zmiany - m.in Shield of Regrowth - i nie są zadowoleni z jego możliwości leczenia i przeżywania cieżkich walk. Redukują CD na jego umiejętności leczniczej aby umożliwić graczom łatwiejsze posłanie Herculesa do grobu.<<

 Mitigate Wounds

  • Zwiększono CD z 15s do 17s

 
Jing Wei

>>Wraz z premierą S4 i otrzymaniem kilku znaczących nerfów Jing Wei znalazła się w grupie rzadziej wybieranych Hunterów. Jako, że Jing Wei ma unikalny styl gry i mechanikę HR chce przywrócić ją do mety. Przywracają jej część starych statystyk aby umożliwić jej lepsze życie na linii i ułatwić walkę z przeciwnikiem. HR ma w planach buffy Jing Wei ale będa mieli na oku graczy aby wiedzieć czy Strażniczka Przysiąg nie stanie się zbyt mocnym wyborem na linię.<<

 Ogólne

  • Zwiększono bazowe Zdrowie co poziom z 72 do 78
  • Zwiększono bazową szybkość ruchu z 365 do 370

 Explosive Bolts

  • Zmniejszono CD z 16s do 14s

 
Nemesis

>>Swift Vengeance Nemesis jest prostą umiejętnością. Gdy gracz anuluje umiejętność po pierwszym dashu, przejdzie ona na CD a gracz straci możliwośc drugiego dasha. Teraz anulowana umiejętność zapewni graczom dwusekundowe okienko aby umożliwić im zadanie bazowego ataku lub nawet umiejętności. Bardziej zaawansowani gracze Nemesis skorzystają z tej zmiany aby stać się bardziej nieprzewidywalnym.<<

 Swift Vengeance

  • Gracz od teraz ma dwie sekundy przerwy na użycie bazowego ataku lub umiejętności pomiędzy sekwencjami Swift Vengeance. Po upływie 2 sekund umiejętność norlanie przejdzie na CD.

 
The Morrigan

 Changeling

  • Poprawiono błąd w którym gra nie przenosiła do poczekalni jeśli Ultimate Morrigan zakończył się dokładnie na koniec meczu.
  • Poprawiono błąd w którym Morrigan wciąż mogła używac swoich bazowych ataków będąc w postaci innego boga.

 
Thoth

>>Prowokowanie graczy do zużywania swoich ucieczek i Aegisów poprzez głośnie ładowanie Ultimate było sztampową taktyką graczy. Było to frustrujące dla innych, ponieważ gracze Thotha mogli anulować umiejetność bez żadnych konsekwencji. Od teraz za anulowanie Ultimate gracze poniosą koszt w manie.<<

 Final Judgement

  • Zwiększono koszt w manie z 90 do 100
  • Anulowanie umiejętności w dowolnym momencie kosztuje 30 many.

 
Vamana

 Ogólne

  • Zaktualizowano ikony umiejętności.

 
Zhong Kui

>>W Patchu 4.4 HR zapewnił większe obrażenia umiejętności Expose Evil. Jednak przeliczniki uwzględniały to z bazowych obrażeń i skalowało obrażenia inaczej niż powinno. Pomimo, że to był mały błąd, zmiana w 4.4 znacżąco mu pomogła wrócić do mety. HR będzie mieć oko na Zhonga w związku z tymi buffami i ich odzwierciedleniem w rzeczywistej grze.<<

 Expose Evil

  •  Umiejętność od teraz powinna zadawać pozostałe 75% obrażeń z pozostałego skalowania.

Komentarze (14) Czytaj dalej

Reklama

Komentarze


avatarPanSIlent (1428)
W tym patchu pozwoliłem sobie na tłumaczenie dopisków przy nerfach i buffach, które zazwyczaj usuwam. Tym razem je przetłumaczyłem aby użytkownicy wiedzieli czym kierował się Hi-Rez przy danym buffie i nerfie. Nie wahaj się i wyraź swoją opinię czy było warto.
23.03.2017 (12:30)
avataraditirex (1077)
''Tło ładowania (Limitowany)''
Czyli sprzedajemy grę dalej na części, co gościu od modów mógł by zrobić w 2s dodając cokolwiek w tle. Czekamy aż hi rez doda dwie karty podstawowe do postaci, poruszającą się, jak na stronach hirezu i normalną jak jest teraz, Coś ala gwint.
23.03.2017 (12:17)
avatarHebiGaming (21)
W ogóle wczoraj na wieczór odkryłem buga grając kukulkanem przeciwko cernunnosowi, otóż jeśli użyjemy dwójki i oberwiemy ultem, to po zmianie w tę świnię model się nie porusza po prostu oglądamy sunący model świni.
23.03.2017 (12:32)
avatarHasira (650)
Nudzem się to sobie pokomentuje patcha, a co mi tam.

Remodel Poseidona ogólnie ok. Potrzebował go ale może nie aż tak na gwałt jak np. Bachus który ciągle jest jaki jest niestety.

Stargazery;

Anhur - ładny, a zważywszy na to, że ta postać generalnie nie ma zbyt dużo skinów o jakiejś sensownej dostępności (Dzentelmen jest ze skrzynek, kosmiczny jest limited...) to z pewnością na +.

Bastet - podoba mi się przede wszystkim za zmienione efekty skilli, są ładne. Kotkom też nic nie brakuje, ogólnie skin całkiem spoko.

Khepri - Niestety mocno meh, dziwną ma głowę i ten "portal" na grzbiecie jakoś tak postawiony bez przemyślenia. Strasznie pokraczny.

Neith - Mega standardowa, fajne ma efekty na ulcie ale tak to jakoś nie wyróżnia się na tle innych swoich skinów. No i ludzie słusznie narzekają, że zamiast kolejnego skina do Neith mogliby dać jakiś do Ozyrysa czy Sobka.

Thoth - Mega porażka jak na limitowany skin. Na pierwszy rzut oka wygląda jak swój recolor (bardzo podobną kolorystykę ma) wyróżnia go w sumie tylko książka i inna "podłoga" pod nogami. Zmieniony wygląd skilli jest na tyle słabo, że osoba, która Thohtem nie gra 24/h (pozdrawiam Zyrhoesa) nawet nie zauważy różnicy...

Zmian u bogów i w itemach nie chce mi się zbytnio komentować, aczkolwiek moja uwagę zwróciła ta niby niewielka zmiana u Nemesis, ale dla pro-graczy to tak naprawdę ogromny buff. Na całe szczęście na moim poziomie rzadko na nich trafiam więc nie powinnam się bać...

No i fajnie, że teraz Thoth będzie płacić kare za spamowanie ultem bo szału szło dostać z tym "łooooooo"
23.03.2017 (17:32)
avatarihjasty (907)
Mi tam się podoba mój klimat kupię wszystko, a limited hmmm i tak jest teoretycznie za darmo więc w czym rzecz?
23.03.2017 (19:39)
avatarBisiek (229)
No nie no, Tuta zepsuli. Nie będę już mógł wkurzać moich ziomków z klanu tym nieustannym, słodkim spamem :(
23.03.2017 (20:49)
avatarmedjuluk (141)
Przecież masz karę na kompa od mamy. XD
24.03.2017 (16:15)
avatarxSeNsix (95)
Co jest z serwerami????!
24.03.2017 (20:44)
avatarDovahkiinP98L (135)
Patch całkiem spoko, przydałby się remodel skinów dla hadesa bo są jakieś takie wczorajsze :p

a co do samej zmiany w patch notesach to Silent, jak najbardziej na plus, nie każdy będzie chciał to czytać bo niektórzy wolą krótko i zwięźle ale dlatego ładnie jest to wyróżnione, ale dla tych ciekawskich to miła zmiana, ja lubię poczytać czym się kierowali itd :)
25.03.2017 (4:22)
avatarHasira (650)
Te hieroglify przy bonus rewardach trzeba ułożyć w jakiejś kolejności czy obojętnie jak? I jak się je źle ułoży i kliknie craft to Smite wybuchnie i za kare trzeba zapłacić dodatkowe 10k gemów, tak? :v
28.03.2017 (16:11)
avatarmemeq (1)
Skorki spoko ino gemow trza:d znacie jakiegos sellera?bo tabas ma blocka na paypalu
30.03.2017 (11:03)
avatarihjasty (907)
noirrrr pytaj go
30.03.2017 (11:24)
avatarihjasty (907)
To nazwa skype
30.03.2017 (11:24)
avatarButcher (11)
@memeq

Możesz również skontaktować się ze mną :). Napisz na https://discord.gg/Ftfp8SN lub moje PW.
01.04.2017 (1:22)
Aby dodać komentarz musisz być zalogowany/zarejestrowany Zarejestruj się!