[Patch Notes] 4.6 - Wyścigowe Szaleństwo

Dodane przez  PanSIlent 06.04.2017 (9:19)

Nowe skórki

 

Winner Circle Apollo

Tapety: 1080 x 1920 1920 x 1080 | 2056 x 1440 | 3840 x 2160

 

Amazon Athena

Tapety: 1080 x 1920 1920 x 1080 | 2056 x 1440 | 3840 x 2160

 

Intergalactic Chang'e

Tapety: 1080 x 1920 1920 x 1080 | 2056 x 1440 | 3840 x 2160

 

Eager Ratatoskr

Tapety: 1080 x 1920 1920 x 1080 | 2056 x 1440 | 3840 x 2160

 

Serpent Slayer Susano

Tapety: 1080 x 1920 1920 x 1080 | 2056 x 1440 | 3840 x 2160

 

Cernonnos Złota/Legendarna/Diamentowa

 

Nowe emotki

agnidanceemote
Ratatoskr Dance Emote

 

Przygoda SMITE – Wyścigowe Szaleństwo Apolla

Witaj na Wyścigowym Szaleństwie Apolla, całkowicie nowym trybie gry który zostanie wprowadzony na określony czas, podobnie jak Nike Valley of Victory. Wraz z trybem zostanie dodany zestaw który umożliwi zdobycie lepszych nagród.

Bundle:

  • Skórka Winner’s Circle Apollo
  • Piedestał Racer
  • Ward Racer 
  • Motyw muzyczny
  • Złoty Klucz

 

Pomniejsze

  • Poprawiono błąd w którym niektórzy bogowie pokazywali niewłaściwie swoje statystyki ataków bazowych po wciśnięciu klawisza "K".

 

Zmiany w przedmiotach

 
Rod of Asclepius

Wraz z kontynuacją S4, HR zauwazył obecność healerów w wielu drużynach i rosnący priorytet wyboru bogów z umiejętnością leczenia zarówno na gry zwykłe jak i ligowe. przyzyniły się do tego m.in przedmioty tj. Rod of Asclepius oraz Shield of Regrowth. SoR została odrobinę zmieniona aby nieco ograniczyć healerów, jednak Asclepius wciąż jest problemem który należy rozwiązać tak aby nie osłabić healerów bezpośrednio.

  • Zmniejszono bonus do leczenia w walce z 20% do 10% (Całkowity bonus zmniejszony z 30% do 20%).

 
Rod of Healing
  • Zmniejszono bonus do leczenia w walce z 10% do 5% (Całkowity bonus zmniejszony z 15% do 10%).

 
Runic Shield

Runic Shield to świetny przedmiot aby trzymac na dystans wrogich Guardianów i Magów ale zbyt często był wykorzystywany jako przedmiot defensywny. Nowy dodatek powinien nieco zmienić tą funkcję.

  • Dodano 100 Zdrowia.

 
Shield of Thorns
  • Poprawiono błąd  w którym przedmiot pokazywał niewłasciwy % odbitych obrażeń.

 

 

Bogowie - balans i poprawki

 
Athena

 Ogólne

  • Poprawiono błąd w którym Athena mogła skolidować się z sojusznikami podczas użycia swojego Ultimate.

 
Awilix

 Ogólne

  • Poprawiono błąd w którym Awilix zatrzymywała się w pozycji "T" po trafieniu z ultimate Cernunnosa.

 
Hades

Król Podziemi ma długą historię w grze i w ostatnim czasie ma problemy ze znalezieniem dla siebie miejsca. Obecny Patch umocji jego pozycję jako Maga kosztem jego statystyk Guardiana. Nowa sekwencja ataków pozwoli mu na większą przewagę na linii i większe znaczenie w walkach drużynowych.

 Ogólne

  • Zmniejszono skalowanie ochrony fizycznej z 3.2 do 2.6.
  • Zmniejszono bazowe zdrowie z 490 do 450.
  • Zwiększono bazową szybkośc ataku z 0.87 do 0.95.

 Death From Below

  • Zwiększono obrażenia z 50/85/120/155/190 do 70/120/170/220/270.

 Shroud of Darkness

  • Zmniejszono koszt w manie z 80 do 60.

 Devour Souls

  • Umiejętność zadaje detonowane obrażenia celom noszącym zarówno Blight oraz celom wokół niego.
  • Zmniejszono koszt w manie z 65/75/85/95/105 do 60/65/70/75/80.
  • Dodano nowe efekty wizualne i dźwiękowe detonacji oznaczonych celów.
  • Dodano nowe efekty wizualne i dźwiękowe początkowej sekwencji.

 Pillar of Agony

  • Bazowe protekcje zwiększone z 60/65/70/75/80 do 60/70/80/90/100.
  • Umiejętność nie zużywa Blight.
  • Cele noszące Blight od teraz stracą część magicznej ochrony zanim umiejętność zada obrażenia.

 
Hou Yi

S4 nie był łaskawy dla Hou Yiego. Jego umiejetności są silne, ale bazowe staty odstawały od innych Hunterów. Te zmiany powinny przywrócić go do szeregu.

 Ogólne

  • Zwiększono bazwą szybkość ataku z 0.9 do 0.95.
  • Zwiększono bazową moc z 38 do 40.

 
Kukulkan

 Ogólbe

  • Poprawiono błąd w którym Kukulkan nie posiadał efektów wizualnych bazowych ataków.

 
Medusa

 Ogólne

  • Poprawiono błąd w którym Lacerate mogło podświetlić zaatakowane miniony.
  • Poprawiono błąd w którym Acid Spray nie podświetlało zaatakowanych wrogów za posągami Medusy.

 
Nemesis

 Ogólne

  • Poprawiono błąd w którym Nemesis nie mogła użyć drugiej sekwencji Swift Vengeance jeśli nie miała wystarczającej ilości many.

 
Raijin

 Ogólne

  • Poprawiono błąd interakcji pasywki Raijina z jego Raiju.

 
Ravana

Zmiany co do ultimate Ravany są spowodowane zwiększeniem jego przydatności w starciach. Redukcja obrażeń Ravany oraz zwiększenie obrażeń celom Mystic Rush powinny pomóc Ravanie i jego drużynie uporać się z Guardianami i lepiej skoncentrowac siły na słabszych celach trzymających się z tyłu. Mechanika połączenia została usunięta jako że była dość trudna w użyciu i robiła zamieszanie w walce, błędnie koncentrując atak się na połączonym celu.

 

 Mystic Rush

  • Zwiększono obrażenia ze 150/225/300/375/450 do 200/275/350/425/500.
  • Mechanika połączenia z celem została usunieta.
  • Od teraz zapewnia 50% redukcję obrażeń po lądowaniu.
  • Trafieni wrogowie otrzymują 10% większe obrażenia ze wszystkich źródeł.
  • Umiejętność zdaje obrażenia minionom.

 
Skadi

Niewielka zmiana Skadi pomogła jej wzbić się na wysoki poziom rozgrywek zwykłych i ligowych deklasyfikując innych Hunterów. Zmiana ta jest spowodowana nadchodzacym LAN'em. HR wierzy, że Skadi pzestanie być Top Pickiem na rolę ADC i liczy na większą różnorodność podczas gier.

 Winter’s Grasp

  • Kaldr nie jest już niewrażliwy na obrażenia w czasie trwania tej umiejętności ale zaczyna ją z pełnym zdrowiem.

 
The Morrigan

 Ogólne

  • Porpawiono błąd w którym relikty Morrigan pokazywały niewłaściwy czas użycia w trybie widza.

 
Zeus

 General

  • Poprawiono błąd w którym ładunki Zeusa nie pojawiały się tak jak powinny.

Komentarze (12) Czytaj dalej

Reklama

Komentarze


avatarHasira (649)
Ło panie ten nerf na Skadi... Obawiam się, że ją teraz zupełnie skreśli. 5 HP na wilku to mało, teraz przeciwnicy zamiast spieprzać skokami, dashami, beadsami czy aegisem od Kaldra to będą go po prostu bić, zbijając mu szybko te 5 HP. A warto dodać, że cd na ulcie Skadi ma wysoki, a jej nie buduje się pod cd reduction (W ogóle jakiegoś huntera się buduje?), wiec... Oczywiście pominę zupełnie fakt, że nie ma wilkeła, nie ma Skadi.

Z drugiej jednak strony tą postać generalnie trochę trudno zbalansowac. Z wilkiem jest za mocna, bez niego jest praktycznie useless. To jej główny problem.
06.04.2017 (11:14)
avataraditirex (1069)
Jak nerfią go tak, to powinni przywrócić skalowanie pieseła, bo teraz skadi bedzie w tierze -z. Któryś z tych skinów jest za gold key? Bo dla mnie ten apollo jest chu*** jak nie wiem co, więc nie chce mi sie wydawać hajsu na to. A change mógł bym nawet wziąć z gold key, chociaź i tak nie pobije lunar tango. Hades będzie coś robił wow, każdy buff hadesa karmi terrorhadez wcześniej znany jako nightmarehades. Hi rez powinien przywrócić starego ulta ravany, z tym samyn dmg co wtedy, niech sie zacznie upokarzanie wrogów.
06.04.2017 (11:26)
avatarDamire (70)
Niepotrzebny ten nerf do Skadi naprawdę... :/

Poza tym jestem naprawdę ciekawa tego całego Racingu xDDDD I jako kolejny tryb SMITE Adventure mogliby dodać Labirynt skoro tak się bawią. Egipski, pełen pułapek, minimum 3 mapy(bo 1 mapa to już graczom by się znudziło) i do kogo należałby ten labirynt? Do Ozyrysa może...? :) I Oczywiście bez mini-mapy w gameplayu.
06.04.2017 (14:01)
avatarcichy (22)
@Hasira Najciekawiej CDR buduje się na Ullrze , koncentrując się na jego Ultimate . #potwierdzone_info
06.04.2017 (15:00)
avatarVeniVidiVici (127)
" (...) Mechanika połączenia została usunięta jako że była dość trudna w użyciu i robiła zamieszanie w walce, błędnie koncentrując atak się na połączonym celu. "
yyy serio?
Moim zdaniem to idiotyczne... W grze powinno być jak najwięcej mechanik i każda postać powinna mieć inną, unikatową... A w ten sposób gra tylko ubożeje...

Tak samo bolało mnie kiedy ratatoskr dostał prawie identiko 3 thora... -,-

Buff Houa będzie niezauważalny, ale może faktycznie coś mu pomoże... teraz widać tylko skadi i meduse...

Czy ta trójka hadesa będzie działać dookoła niego i działać dodatkowo, jak 3 zeusa? -,- Co to ja tam mówiłem o kopiowaniu skilli? xD

A nerf skadi jest za mocny :v
06.04.2017 (16:19)
avataraditirex (1069)
@VeniVidiVici cóż nie chce ci psuć marzeń, ale większość postaci ma bardzo podobne abilitki. Jest tylko zmieniana animacja, szybkość poruszania się abilitki i jej efekty, jak slow, zmiejszenie prota itd, no bo wiesz silnik ich ograniczaXDD
06.04.2017 (17:08)
avatarLewitas (34)
Kurczę teraz skadi już nie będzie top pickiem. Za mocny nerf. Jak dla mnie mogli by zmniejszyć jej spowolnienie z umek.
06.04.2017 (19:28)
avatarihjasty (906)
Mogli dać że Kaldr dostaje podwójną ilość życia na ulcie i już by było dobrze, eh ja mam hi rez balansu uczyć...
06.04.2017 (20:18)
avatarellixp (7)
Teraz z kolei zepsuli Skadi... Ten pies nawet nie zdąży dobiec, bo już będzie zabity. Tym bardziej, jeśli przeciwnik jest pod wieżą :/ Teraz ultimate będzie kompletnie niepotrzebny. Zgadzam się z Lewitasem, powinni zmniejszyć spowolnienie, zwłaszcza z pierwszej umiejętności.
06.04.2017 (21:59)
avatarmedjuluk (141)
Smajtbildowicze jeszcze rekrutuja?
06.04.2017 (22:47)
avatarPanSIlent (1424)
@mejduluk - Zależy co przez to rozumiesz. Odezwij się na PW.

A co do tematu - PTS otwarty, czas zdać raport skórkowy:
Winner's Circle Apollo
Limitowany, zawartość Racing Bundle za 900 gemów, jak wczesniej Nike;

Amazon Athena
Exclusive, najpewniej skrzynka (International?);

Intergalactic Chang'e
LImited, dostępna jak wcześniej "Guandalf" - 1 Złoty klucz którym otworzy się skarbiec;

EGR Ratatoskr
Exclusive, początkowo dostępny za 400 gemów, potem zyska faktyczny status Exclusive;

Serpent Slayer Susano - stale dostępny Tier 2 za 250 gemów.
08.04.2017 (10:11)
avatarxSeNsix (95)
Do kiedy bedzie chronos dostępny EGR???
08.04.2017 (15:11)
Aby dodać komentarz musisz być zalogowany/zarejestrowany Zarejestruj się!