[Patch Notes] 4.7 - Filary Sukcesu

Dodane przez  PanSIlent 20.04.2017 (10:22)

Nowy Bóg: Ganesha

Bóg Sukcesu (Guardian, Panteon hinduski)

Tapety: 1920 x 1080 | 2056 x 1440 | 3840 x 2160 | 1080 x 1920

 

Pasyw – Good Fortune

Po zabiciu wrogiego boga Ganesha zapewni korzyści z zabójstwa (XP i Złoto) najbliższemu bogowi a sam otrzyma korzyści wynikające z Asysty. Dodatkowo, zasięg Asysty jest zwiększony o 20 stóp a czas trwania wydłużony o 5s.

 

Turn of Fate

Ganehsa przeklina wrógów swoją skoncentrowaną wolą, zadając 90/150/210/270/330 +55% obrażeń. Za każdego wrogiego boga którego trafi, ganesha zapewnia buff do mocy każdemu sojusznikowy w zasięgu 55 stóp. Koszt: 65/70/75/80/85. CD: 14s.

Dodatkowe obrażenia: 2%. (max 10%)

 

Ohm

Ganesha zaczyna medytację w pozycji lotosu, w której jest nieznancznie spowolniony ale może poruszać się we wszystkich kierunkach. Podczas medytacji ucisza wrogich bogów przed nim i zwiększa protekcje sojusznikom.
Koszt: 55/60/65/70/75. CD: 14/13/12/11/10s.

Czas trwania: 1.8s.

Protekcje: 20/30/40/50/60.

 

Remove Obstacles

Ganesha szarżuje naprzód i łapie wroga swoją broną, przytrzymując ich w miejscu i zadając 75/120/160/200/240 +45% obrażeń po czym ich podrzuca. Podczas szarży, Ganesha może przechodzić przez bariery stworzone przez graczy (np. ściana Ymira).
Koszt: 70/75/80/85/90. CD: 15s.

 

Dharmic Pillars

Ganesha przywułuje Cztery Filary Prawości aby uwięzić wrogów. POmiędzy filarami jest utworzone pole energetyczne zadające 95/135/175/215/255 +40% obrażeń. Dodatkowo ono spowalnia i redukuje protekcje na 3s. Koszt: 80/90/100/110/120. CD: 75s.

Spowolnienie: 20/25/30/35/40%.

Czas trwania spowolnienia: 3s.

Redukcja Protekcji
: 15/25/35/45/55.


Ganpati Ganesha

 

 

Nowe skórki

Vampiric Scylla (Exclusive)

Tapety: 1920 x 1080 | 2056 x 1440 | 3840 x 2160 | 1080 x 1920


Modern Messensger Mercury (Exclusive)

Tapety: 1920 x 1080 | 2056 x 1440 | 3840 x 2160 | 1080 x 1920

 

The Sparrow Nike (dostępny cały czas)

Tapety: 1920 x 1080 | 2056 x 1440 | 3840 x 2160 | 1080 x 1920

 

Secret Order Ullr (Exclusive)

Tapety: 1920 x 1080 | 2056 x 1440 | 3840 x 2160 | 1080 x 1920

 

Worldwalker Janus (Exclusive)

Tapety: 1920 x 1080 | 2056 x 1440 | 3840 x 2160 | 1080 x 1920

 

Nowe emotki

Ganesha Klaskanie
 Ganesha Machanie

 

Season Ticket – Summer Split

Zestaw Letnich Rozgrywek SPL 2017 

  • Vampiric Scylla
  • Prawo do głosowania na gry sezonowe
  • Dodatkowe Q wynagradzanie FP.
  • Podwojone FP za mecze.
  • 15 Drużynowych Wspomagaczy FP
  • 15 Drużynowych Wspomagaczy Wyznawców

Zestaw Letnich Rozgrywek SPL 2017 z punktami

  • Wszystko wymienione plus 2500 punktów

Nowe nagrody

  • Season Ticket Jump Stamp – Nowość!
  • AP Sol
  • Motyw Muzyczny SPL
  • Rzymska animacja powrotu do bazy
  • Mercury Modern Messenger

Nagroda za mecze ligowe

  • Letnia animacja powrotu do bazy

 

Ranked – Summer Split

“Nadeszła letnia edycja Smite Pro League i czas na zmiany. Gracze otrzymają łagodny reset swoich pozycji. Gracze któzy byli na szczycie listy rankingowej bogów lub byli w dywizju Grandmaster otrzymają miły prezent w postaci gemów gdy 4.7 wejdzie na główne serwery.

Wraz z resetem do meczy rankingowych dochodzą inne usprawnienia. Na początek zrobiliśmy poprawki dot. kalkulowania i przydzielania graczy do dywizji po ich kwalifikacji. Osiagnięcie Diamentu lub Grandmastera będzie wymagać więcej wysiłku niż dotychczas. W odpowiedniej zakładce będziesz mógł sprawdzić jaki % graczy uzyskało poszczególną dywizję. Gracze również zobaczą zmiany co do naliczania TP i będą mieli wgląd w mechanizm obliczania punktów. Wprowadzamy dodatkowo system który uniemożliwi graczom stałe pozostawanie w jednej dywizji. W momencie osiągniecia dywizji i zaprzestaniu grania, gracz zacznie tracić punkty i może nawet spaśc do niższych dywizji. Wymusza to na graczach aktywne granie meczy rankingowych.

Dodano również ulepszenia co do Picków oraz Banów. Poprzednio do banowania i pierwszego wyboru miał prawo najwyżej oceiany gracz, reszta była ustawiana losowo. Od teraz dwóch najlepszych graczy będą mieli prawo wybrac pierwsi. Zapewni to większą elastyczność i kontrolę nad ostatecznym składem drużyny. Aby ułatwić wymianę bogów między graczami, umożliwiamy wymianę bez wglądu na poziom opanowania danego boga. Aby wejśc na mecze wciąż potrzebujesz odpowiedniej ilości bogów ale od teraz będziesz się mógł zamienić z graczem danym bogiem nawet jeśli nie masz go opanowanego.

  • Łagodny reset
    • Wszystkie konta otrzymały łagodny reset swoich pozycji.
      • MMR graczy zostanie ustawione na średni wartość MMR.
      • Wysoko ustawieni gracze wciąż będą znajdowac się powyżej sredniej wartości.
      • Gracze będą musieli zagrac kolejną serię meczy kwalifikacyjnych aby dostać się do dywizji.
  • Rankingi bogów
    • Gracze na szczycie listy rankingowej danego boga otrzymają bonus gemowy.
    • Listy zostały zresetowane i możliwe jest ponowne wspinanie się na szczyt.
    • Zwiększono liczbę meczy kwalifikacyjnych z 5 do 10.
  • Poprawki
    • Dodano kilka małych poprawek aby uprzyjemnić gry rankingowe.
  • Pozycjonowanie i kwalifikacje
    • Utrudniono dojście do wysokich dywizji graczom po kwalifikacjach.
  • Punkty TP
    • Gracze od teraz będą widzieć ile i jak uzyskali TP po meczu.
  • Rezerwacja bogów
    • Dwaj najlepszi gracze względem MMR od teraz będą na górze i mają prawo do banowania i picko
  • Wybory bogów
    • Gracz od teraz może wybrac każdego boga podczas meczy rankingowych.
    • Minimalna ilość wymagana do wejścia wciąż obowiązuje.
  • Utrata punktów
    • Utrata punktów zaczyna się po 2 tygodniach bez grania i finalizuje się na 6 tygodniach. Rozegranie jednego meczu rankingowego zresetuje licznik. Gracze mogą spaść nawet do Gold V
      • Po 6 tygodniach gracz będzie tracić 10 TP dziennie.
      • Po 5 tygodniach gracz będzie tracić 8 TP dziennie.
      • Po 4 tygodniach gracz będzie tracić 6 TP dziennie.
      • Po 3 tygodniach gracz będzie tracić 4 TP dziennie.
      • Po 2 tygodniach gracz będzie tracić 2 TP dziennie.

 

Pomniejsze zmiany

  • Otrzymując Gemy, Favor lub FP zostaniesz też poinformowany o otrzymanej ilości.

 

Przedmioty - poprawki bugów

  • Relikty – Nowe efekty:
    • Efekty dźwiękowe:
      • Sundering Spear
      • Phantom Veil
      • Horrific Emblem
      • Bracers of Undoing
    • Wizualne efekty:
      • Phantom Veil
      • Bracer of Undoing
      • Cursed Ankh
    • Zaktualizowano ikonę Blink Rune aby odróżnić go od Teleport Glyph
  • Mystical Mail – Poprawiono błąd w którym przedmiot nie zgrywał się z przedmiotami pokroju Runeforged Hammer.
  • Stone of Gaia – Przedmiot powinien zatrzymac Ultimate Aresa

 

Bogowie - poprawki bugów

  • Ah Muzen Cab – Bees!
    • Poprawiono opis umiejętności informujący o zasięgu umiejętności.
  • Arachne – Night Crawler
    • Poprawiono opis umiejętności informujący o zasięgu umiejętności.
  • Athena – Shield Wall
    • Poprawiono opis umiejętności informujący o zasięgu umiejętności.
  • Chaac – Thunder Strike
    • Poprawiono opis umiejętności informujący o zasięgu umiejętności.
  • Erlang Shen – Pin
    • Poprawiono opis umiejętności informujący o zasięgu umiejętności.
  • Fafnir – Ogólne
    • Poprawiono błąd w którym fafnir mógł cofać się do bazy w momencie gdy zmieniał się ze smoka do krasnoluda.
  • Freya – Valkyrie’s Discretion
    • Ultimate od teraz nie powinno się "zacinać"
    • Poprawiono opis umiejętności informujący o zasięgu umiejętności.
  • Hou Yi – Mark of the Golden Crow
    • Poprawiono opis umiejętności informujący o zasięgu umiejętności.
  • Isis – Dispel Magic
    • Poprawiono opis umiejętności informujący o zasięgu umiejętności.
  • Kuzenbo – Sumo Slam
    • Kuzenbo powinien być poprawnie odporny za zakorzenienia podczas umiejętności.
  • Nu Wa – Clay Soldiers
    • Żołnierze nie powinni już skalowac się z mocą fizyczną.
  • The Morrigan
    • Confusion
      • Widmowa Morrigan nie zapewni Isis stacka
    • Changeling
      • Kopia boga stworzona przez Morrigan nie zapewni Isis stacka.
      • Poprawiono błąd w którym Morrigan zmieniona w Awilix miała problemy z łapaniemw wrogów z Ultimate.
  • Xing Tian – Whirlwind of Rage and Steel
    • Poprawiono błąd w którym podrzucone cele nie były łapane przez Ultimate Xinga.

 

Przedmioty - balans

 

 
Belt of Frenzy

“Frenzy powraca. Z tą różnicą, że zwiększa zadawane obrażenia zamiast pasywnej mocy fizyczej i magicznej. Liczymy na bardziej intensywne walki.”

Wszyscy sojuszniczy bogowie otrzymują 10% większe obrażenia i 15% większą Szybkość Ataku. Aktywowany, zwiększa Twoje obrażenia przeciwko celom (Wieże, Feniksy) o 10. CD: 120s

 
Ulepszenie Belt of Frenzy

Zapewnia dodoatkowe 10 Penetracji na czas trwania i zwiększa czas trwania do 8s.

 
Blackthorn Hammer

'Ten przedmiot ma potężny ale sytuacyjny pasyw. Bez silnej podstawy przedmiot nie wyszedł poza fazę eksperymentowania. Zwiększamy zdrowie aby zachęcić graczy do korzystania z tego przeedmiotu."

Zwiększono zdrowie z 250 do 350.

 
Cursed Ankh

“Majac 150s CD i brak dodatkowych opcji Akhn nie był chętnie brany przeciwko drużynom z wysokim stopniem leczenia. Redukujemy CD aby ukrócić zapędy owych drużyn.

Zmniejszono CD ze 150s do 100s.

 
Ulepszenie Cursed Ankh

Zmniejszono CD ze 150s do 100s.


 
Gladiator's Shield

To jest tani i wygodny sposób aby ułatwić sobie życie na linii. Jednakze jako przedmiot Early Game nie zapewniał wystarczających korzyści aby uzyskać przewagę.

Zwiększono Fizyczną Protekcję z 40 do 45

Zwiększono % odzyskiwanego Zdrowia i Many z 2% do 2.5%

 

Lono's Mask

Nowy przedmiot w połączeniu z Watcher's Giftem powinien pozwolić na grę w stylu "Ryzyko-Nagroda". Przedmiot zapewniający Zdrowie i dający złoto to dla Supporta klucz do zwycięstwa.

Koszt: 500 złota

Pasyw: Będąc w zasięgu zgonu miniona lub potwora z dżungli otrzymujesz stack. Jeśli 2 bogów posiada Maskę i stoi w zasięgu - stack otrzymuje ten który stoi bliżej. Każdy stack zapewnia +2 Zdrowia. Stacki utrzymują się na stałe a po uzyskaniu 75 stacków gracz otrzymuje 400 złota.


 

Ten relikt zapewniał sporo korzyści a tryb Assault bez niego jest niemożliwy. Działał na maksymalnym zdrowiu boga. Na niektórych działało to aż za dobrze a na innych pozostawiało niedociągnięcia. Zmieniając ilość zdrowia na stałą wartość łatwiej będzie skalować ten przedmiot w przyszłości.

Leczenie zmnienione z 15% maksymalnego zdrowia do 75 + 12 zdrowia za poziom

Zmieniono przwracaną manę z 30% maksymalnej many używajacego do 30% maksymalnej many celu.


 
Rage

“Wraz z premierą S4 Rage poszedł w odstawkę ponieważ nowa pasywka nie zgrywała sie z buildami pod obrażenia krytyczne. Rage wciąż wymaga zabójstw aby korzystać z jego możliwości ale od teraz będzie zapewniać stały bonus do szansy na obrażenia krytyczne.

Zwiększono koszt z 2200 do 2400

PASYW : Zabójstwo lub Asysta zapewnia Stack. Każdy stack gwarantuje 1% szansy na trafienie krytyczne. Mając ich 5 - szansa jest zwiększona o 10%


 
Runeforged Hammer

Zwiększono Zdrowie z 200 do 250

Zwiększono obrażenia na celach obarczonych CC z 10% do 15%


 
Shield of Regrowth

“Shield of Regrowth przeszła sporo zmian w S4. Wciąż chcemy aby przedmiot zapewniał sporo CDR oraz aby uruchamiał częściej pasywkę. To próba zbalansowania wcześniejszego nerfa przedmiotu. Przywracamy przedmiotowi pierwotne znaczenie związane z redukcją CD. Zapewni to healerom dobre źródło obrony ograniczając tym samym CDR.

Zmniejszono CDR z 20% do 10%

Zwiększono Zdrowie z 200 do 300


 
Shillelagh

Zwiększono Zdrowie z 100 do 200


 
Stone of Binding

“Stone of Binding uruchamia się przy ciężkich efektach kontroli. Zmusza to Supportów do używania tylko dwóch możliwości. Zmieniamy pasywkę tak, aby umożliwić Supportom wygodniejszą grę i kontrolę nad przeciwną drużyną.

Pasywka uruchamia się od teraz na wszystkich efektach kontroli tłumu.


 
Ulepszenie Sundering Spear

Sundering Spear zapewnia zbyt dużą moc we wczesnej fazie gry. Redukujemy DMG i CD aby ograniczyć nieco wybór tego reliktu.

Zmniejszono zwiększenie debufaf obrażeń z 30% do 25%

Zwiększono CD z 90s do 100s

 

Bogowie - balans

Ao Kuang

“Ao Kuang, Izanami i The Morrigan  otrzymują zmiany dla mechaniki ich niewidzialności. Od teraz otrzymanie obrażeń od minionów nie będzie przerywać ich niewidzialności. Niewidzialność zostanie przerwana tylko gdy otrzymują obrażenia ze źródeł które nie są minionami (bogowie, wieże itp.).”

Water Illusion

Obrażenia od minionów nie przerywają już niewidzialności z Water Illusion.

Awilix

“Awilix w early game bardzo szybko ma problemy z brakiem many, przez co jest mniej agresywnym junglerem niż może być. Obniżamy koszty użycia jej umiejętności która posiada największy poke przez co lepiej wpasuje się w early game.”

Moonlit Charge

Zmniejszono koszty użycia many z 85 na wszystkich poziomach do → 60/65/70/75/80

Cabrakan

“Cabrakan stał się jedną z najbardziej pożądanych postaci na scenie e-sportowej od początku Sezonu 4.  Jego moc wywodzi się z zdolności która potrafi szybko wyczyścić pierwszą linię minionów i nałożyć presję na wrogim solo i dżungli. Zmniejszamy zatem obrażenia umiejętności Tremors by wydłużyć czas czyszczenia linii oraz obniżamy nieco jego bazowe fizyczne protekcje. To da wrogiemu solo lanerowi więcej czasu na wyczyszczenie linii i zadanie więcej obrażeń samemu Cabrakanowi.

Ogólne

Zmniejszono bazową fizyczną protekcję z 23 → 20

Tremors

Zmniejszono obrażenia z 25/35/45/55/65 → 22/32/42/52/62


Camazotz

“Camazotz posiada zdolność która potrafi mu pozostać na dłużej w walce. Podczas jego wprowadzenia zastanawialiśmy się czy korzystanie na pełnej szybkości z jego umiejętności pasywnej nie będzie zbyt mocne. Odkąd leczenie się bardzo obniża jego szybkość zdecydowaliśmy się, aby również w trakcie walki leczył się on w takiej samej szybkości.

Umiejętność Devour również przeszła małe zmiany które powinny pomóc w unikaniu niektórych obrażeń. Devour posiadało krótki okres czasu w którym mógł otrzymać CC lub obrażenia. Od teraz od samego początku nie będzie otrzymywać obrażeń”

Essence Drinker

Camazotz od teraz wypija Essence Pools na pełnej szybkości, nieważne czy jest w trakcie walki czy nie.

Devour

Usunięto opóźnienie na skoku. Camazotz od teraz nie będzie otrzymywać obrażeń od razu jak umiejętność zostanie aktywowana.


Cernunnos

“Cernunnos i jego drużyna bardzo mocno korzysta z przemiany wrogów która bardzo ułatwia ich zabijanie. Zasięg jego ultimate pozwala pokryć bardzo wiele miejsca i ogranicza drużynie przeciwnej ruchy. Zdecydowaliśmy się zatem na zredukowanie zasięgu tej umiejętności.”

The Wild Hunt

Zmniejszono zasięg z 30 → 25


Hun Batz

“Hun Batz otrzymał wiele nie bezpośrednio dotyczących jego umiejętności wzmocnień na początku S4. Z zmian w mecie oraz przedmiotach, wraz z swoim niezwykle mocnym ultem w walkach stał się topowym dżunglerem. Dodatkowo jego początkowy clear i możliwość walki już na 1 poziomie pozwalało mu to na nałożenie wiele presji na wrogiej drużynie. Zdecydowaliśmy się więc na zmniejszenie początkowego spowolnienia na umiejętności Somersault oraz na zwiększenie czasu odnowienia umiejętności Fear No Evil. “

Somersault

Zmniejszono spowolnienie z 40% na wszystkich poziomach do → 20/25/30/35/40%

Fear No Evil

Zwiększono czas odnowienia z 90s → 100s


Izanami

 Fade Away

Obrażenia od minionów nie przerywają już niewidzialności z Fade Away

Kuzenbo

“Nene Kappa jest sporym zagrożeniem dla przeciwników w początkowych fazach gry, jednak wraz z upływem czasu staje się niezwykle łatwy do zabicia. ADC bardzo często zabija go nim do nich dobiegnie. Od teraz Kuzenbo będzie dzielił 20% jego zdrowia i protekcji dla Nene Kappy, aby ten stał się jeszcze groźniejszy w dalszych fazach gry. ”

NeNe Kappa

NeNe Kappa  od teraz otrzymuje 20% aktualnego zdrowia i protekcji Kuzenbo jako dodatek do bazowych statystyk Nene Kappy.


Ne Zha

“Universe Ring Toss  jest główną formą czyszczenia linii, dżungli oraz poke’u dla Ne Zhy. Jednakże jest postacią która średnio sobie aktualnie radzi i dodatkowo odbicie powinno pomóc mu w trakcie early game.”

Universe Ring Toss

Zwiększono liczbę odbić z  3/4/5/6/7 → 4/5/6/7/8


Nox

“Jako mag który może na jakiś czas wyłączyć z walki drugą osobę, Nox posiada bardzo wiele kontroli w walce oraz zakłócenia umiejętności poprzez jej wyciszenie. Jednakże, konieczności robienia combo z umiejętności prowadzi  do tego, że nie potrafi zbyt bardzo pomóc drużynie w teamfightach. Zmniejszamy czas odnowienia na umiejętności Night Terror  aby nakładać częściej debuff do obrażeń.”

Night Terror

Zmniejszono czas odnowienia z 90s na wszystkich poziomach → 90/85/80/75/70s


Sol

“Stellar Burst  przeszedł wiele zmian od początku wprowadzenia Sol. Początkowo działał jako podstawowy atak który powodował spowolnienie spowodowane nakładaniem kary na poruszanie się z powodu tego jak działał. Od teraz będzie działał jak normalna umiejętność i kara ta została usunięta. ”

Stellar Burst

Stellar Burst nie posiada dłużej kary na poruszanie się za obrażenia “z ręki” podczas używania tej umiejętności.


Susano

“Hydra’s Lament  pozwalało Susano na zadawanie ogromnej ilości obrażeń dzięki możliwości anulowania Storm Kata, by zadać obrażenia “z ręki”, by następnie zaatakować drugą częścią tej umiejętności i zadać więcej obrażeń znów dzięki temu przedmiotowi. Nie było to tak częstym zjawiskiem przy średnich graczach jednak na scenie e-sportu robiło ogromną różnicę. Usuwamy synergię tego przedmiotu z każdą fazą Storm Kata. Od teraz Hydra’s Lament naliczy się tylko przy pierwszej fazie tej umiejętności co znacznie obniży możliwe obrażenia.”

Storm Kata

Hydra’s Lament od teraz będzie włączał się tylko przy pierwszej fazie tej umiejętności.  

The Morrigan

Confusion

Obrażenia od minionów nie przerywają już niewidzialności z Confusion

Komentarze (9) Czytaj dalej

Reklama

Komentarze


avatarnatkos (10)
Czy dobrze rozumiem, że summer tickety na kolejne sezony trzeba kupywać osobno, czy też kupienie jednego z nich starczy na cały rok, bo da promocje do kolejnych sezonów?
20.04.2017 (10:57)
avatarPanSIlent (1413)
Całość dzieje się tak:

Wraz z nadejściem Summer Splitu do kupienia będzie SPL Bundle zawierający ww przedmioty.
Nie zapewnia promocji na następne, na każdy sezon (split) trzeba kupowac osobno.
20.04.2017 (11:08)
avatarHebiGaming (20)
A to ten skin do Scylli nie jest limited skoro jest z season bundle?
20.04.2017 (12:05)
avatarDamire (70)
Scylla będzie limitowana tak jak ta Nemesis ze Spring splitu. tak mi się oczywiście wydaje.
20.04.2017 (13:50)
avatarBisiek (214)
Powiem tak, guardian, które nie może ksuć to nie guardian xD
A już na pewno nie postać dla mnie
20.04.2017 (16:21)
avatarxKaldrx (16)
Ultimate starej Nu Wy powrócił do gry. Jak miło, chociaż mogliby go oddać Nu Wie xd Co do samego boga, ma bardzo ciekawą mechanikę oddawania killi. Myślę, że łatwo mu będzie nafeedować nawet ADC, który stoi kilka poziomów za słoniem. Popieram mojego poprzednika, guardian bez ksucia to nie guardian XD. Co do skórek myślę, że Janus jest najładniejszy, chociaż Scyllą też nie pogardzę. Co do zmian w bogach, wreszcie Camazotz dostał jakiegoś buffa. Nie jest on znacznie ważny dla rozgrywki, ale z pewnością ułatwi mi i innym graczom nietoperka granie 1vs1. Cernunnos dostał słusznego nerfa... Chyba każdy wiedział, że był on zbyt op na początku jego wprowadzenia. Co do Kuzenbo, jego mały nene teraz jest okropnie silny. Co do reszty to same buffy, może oprócz Susano, ale on to i tak bez tego sobie poradzi.
21.04.2017 (0:41)
avatarMaCaFar (102)
Trochę offtop ale od patcha 4.7 smite wyłącza się po +-5 min od włączenia, tak jakby proces się zamknął. Ktoś wie jak to naprawić? :(
27.04.2017 (15:48)
avatarPanSIlent (1413)
Znany problem. Zrób tak:

Poczekaj. Zajmij się czymś. Uruchom ponownie później.
Lub uruchom jako administrator.
27.04.2017 (16:20)
avatarMaCaFar (102)
Czekałem kilka godzin, resetowałem komputer, reinstalowałem smite i nic :c Nadal nie działa
27.04.2017 (19:19)
Aby dodać komentarz musisz być zalogowany/zarejestrowany Zarejestruj się!