[Patch Notes] 4.8 - Wesołe Drzewa

Dodane przez  PanSIlent 04.05.2017 (14:25)

Nowe skórki

Bob Ross Sylvanus

Tapety: 1920 x 1080 | 2056 x 1440 | 3840 x 2160 | 1080 x 1920

Queen Guard Erlang Shen

Tapety: 1920 x 1080 | 2056 x 1440 | 3840 x 2160 | 1080 x 1920

Cosmic Sol

Tapety: 1920 x 1080 | 2056 x 1440 | 3840 x 2160 | 1080 x 1920

Vizier Thoth

Tapety: 1920 x 1080 | 2056 x 1440 | 3840 x 2160 | 1080 x 1920

Honorbound Kuzenbo

Tapety: 1920 x 1080 | 2056 x 1440 | 3840 x 2160 | 1080 x 1920

Obey Thanatos

Tapety: 1920 x 1080 | 2056 x 1440 | 3840 x 2160 | 1080 x 1920

 

Nowe emotki

 agnidanceemote
Taniec Kuzenbo

 

Nowy avatar

cutesy_scylla_256
Cutesy Scylla

 

Osiągnięcia

ganesha_ohm

Ohm!

Jako Ganesha, wycisz 3 lub więcej wrogów podczas jednego użycia umiejętności Ohm.

ganesha_pacifist

Pacifist

Jako Ganesha oddaj jedno (lub więcej) zabójstwo do sojusznika.



 

Event Twitch Bob Ross

Pakiet Bob Ross

  • Bob Ross Sylvanus
  • Ramka ładowania
  • Ekran ładowania
  • Paint Splatter Jump Stamp

 

Przedmioty - poprawki bugów

Phantom Veil

  • Poprawiono błąd w którym skrzydła Isis mogły być niewidzialne.

 

Ogólny balans

Snowballing stał się problemem któremu przyglądaliśmy się od samego początku sezonu 4. Strategie używane na początku tego sezonu w porównaniu do tych aktualnych, pokazują, że gracze nauczyli się ich i dostosowali się do nich. Nawet jeśli tak jest, to uczucie, że początkowe fazy gry posiadają zbyt wiele wpływu na cały przebieg gry. Nie zoabczyliśmy jednak zmian w długości gry czy statystyk by pokazać, że jest to faktycznie uniwersalny stan rzeczy, odnotowaliśmy, że kluczowy moment gry może być frustrujący i zniechęcający, a chodzi nam o poziomy 1 i 2.

Na duo lane, linia która czyści miniony szybciej, zyskuje dużą przewagę poprzez możliwość zabicia dwóch małych potworów z red buffa i purple buffa. To powoduje, że osiagają oni drugi poziom i mają dodatkową umiejętność do pushowania linii podczas gdy przeciwna dwójka wciąż ma 1 poziom. Powoduje to, że kolejna linia jest jeszcze trudniejsza dla nich co powoduje coraz większą frustrację.

Podobnie sprawa ma się na solo linii. Solo laner z lepszym czyszczeniem linii ma możliwość zabicia dwóch małych Żywiołaków Ognia by zdobyć drugi poziom. To powoduje, że walka o dużego jest później trudna dla przeciwnej drużyny, a dla solo lanera trudne jest czyszczenie drugiej linii będąc w tyle tak szybko.

W celu rozwiązania tego problem zauważyliśmy również, że Gold Fury jest zbyt łatwa do zabicia na początku gry, a posiada dużą nagrodę dla tych którzy ją zabili co powoduje, że drużyna ta ma dużo większą swobodność w tworzeniu przewagi.

Widzimy jednak, że można się odbić po słabym początku, aczkolwiek ma to i tak zbyt dewastujący wpływ na przebieg gry. Aby nieco polepszyć sytuację zmniejszamy potrzebną ilość doświadczenia do zdobycia drugiego poziomu z 308 do 225. Oznacza to, że pierwsza fala minionów, nawet dzielona na dwóch graczy wystarczy do zdobycia drugiego poziomu. Gold Fury również stanie się nieco trudniejsza do zdobycia, a nagrody za zdobycie jej w wczesnej fazie gry zostaną zmniejszone, by nie zdobyć tak szybko ogromnej przewagi.
Rozumiemy, że to może spowodować, że gracze będą mieć nieco więcej opcji jak zacząć linię, lub gdzie zaczną na mapie.

Ta zmiana będzie wprowadzona na 4.8 PTS, ale nie będzie włączona na normalnych serwerach w patchu 4.8. Jeśli wszystko pójdzie dobrze, te zmiany ukażą się w patchu 4.9.

 

  • Doświadczenie potrzebne do zdobycia poziomu

Zmniejszono ilość doświadczenia potrzebnego do zdobycia drugiego poziomu z 308 → 225

Zwiększono ilość doświadczenia potrzebnego by uzyskać poziom 3 z 363 → 430

Zwiększono ilość doświadczenia potrzebnego by uzyskać poziom 4 z 418 → 434

  • Zmiany Gold Fury

Zwiększono bazowe złoto co minutę z 8 → 10

Zmniejszono bazową wartość otrzymywanego złota za zabicie z 190 → 150

Zmniejszono zwiększanie zdrowia co minutę z 280 → 270

Zwiększono bazowe zdrowie z 2250 → 2550

 

Bogowie - poprawki błędów

 Bastet

Cat Call

Zaktualizowano opis by zawierał on lepsze informacje o tym zwierzęciu.

 Ganesha

Dharmic Pillars

Poprawiono błąd w którym ta umiejętność miała sprzeczny hitbox.

Poprawiono błąd w którym ta umiejętność zadawała obrażenia graczom którzy zmienili wysokość w środku tej umiejętności.

 Hades

Blights

Poprawiono błąd w którym ikonka debuff’u Blight nie wyświetlała się.

 Khepri

Fortitude

Zaktualizowano opis aby pokazywał poprawny zasięg tej umiejętności.

 Kuzenbo

NeNe Kappa

Zaktualizowano opis by zawierał on lepsze informacje o tym zwierzęciu.

 Nu Wa

Clay Soldiers

Zaktualizowano opis by zawierał on lepsze informacje o tym zwierzęciu.

 Rama

Astral Barrage

Zaktualizowano opis by wyświetlał poprawny zasięg tej umiejętności.

 Ravana

Mystic Rush

Poprawiono opis aby poprawnie ukazywał czas trwania wzmocnień z tej umiejętności na wszystkich poziomach.

 The Morrigan

Confusion

Poprawiono błąd w którym klon używał ikony Nox.

 

Zmiany w przedmiotach

Emperor's Armor

“Emperor’s Armor zapewnia unikalne źródło siły poza standardowymi przedmiotami zapewniającymi aury.  Jednak mała ilość protekcji nie dawała odpowiedniego powodu dla kupna tego przedmiotu. Zdecydowaliśmy się więc na wzmocnienie głównych zalet tego przedmiotu.”

  • Zwiększono fizyczne protekcje z→ 40
  • Zwiększono wzmocnienie dla szybkości ataku swoich wież z 30% → 40%

Hastened Fatalis

“Usunięcie kary szybkości dla podstawowych ataków jest mocnym efektem. Hastened Fatalis pozwala na gonienie za wrogiem czy robieniem lepszych uników. Jednak budowanie go na każdym ADC i nie tylko, zaczynało być coraz bardziej frustrujący. Zmieniamy ten przedmiot z taniego przedmiotu na nieco droższy.”

  • Zwiększono koszt z 2300 → 2600
  • Zwiększono szybkość ataku z 20% → 25%

Shogun's Kusari

“Zmiana Shogun’s  jest podobna do zmiany Emperor’s Armor. Przedmiot ten może zapewnić więcej agresji ze strony swojej drużyny, ale koszt i statystyki nie przemawiały za tym, żeby przedmiot ten uwzględniać w swoim buildzie. Zmniejszamy zatem koszt i wzmacniamy aurę, aby zapewnić więcej opcji w buildach dla supportów.”

  • Zmniejszono koszt z  2400 → 2200
  • Zmniejszono magiczne protekcje z 60 → 50
  • Zwiększono aurę szybkości ataku z  15% → 25%

 

Bogowie - balans

 
Ares

Celem Aresa jest częsta i wczesna walka. Mając najmniejszą ilość bazowych protekcji ma poważne problemy ze zdobyciem przewagi na linii będąc pod ciągłym ostrzałem minionów. Niewielka zmiana protekcji pomoże mu utrzymywac się na linii dłużej i bardziej wpasować sie pod kategorię Guardiana.

Bolt64x64_General Ogólne

Zwiększono bazowe protekcje z 17 do 20


 
Chronos

Chronos nie jest bogiem pod Early Game. Przez większość czasu (hehe) czeka na odpowiedni moment i build aby stać się postrachem Late Game. Dostaje on niewielkie buffy aby pomóc mu przeboleć fazę Early. Stop Time będzie zadawać więcej obrażeń aby zwiększyć jego umiejętności czyszczenia i poke'a. Rewind otrzyma redukcję CD. Te zmiany pomogą mu zwiększyć przydatność i przeżywalność.

Ability - Stop Time Stop Time

Zwiększono obrażenia z 40/60/80/100/120 do 50/70/90/110/130

Ability - Rewind Rewind

Zmniejszono CD z 120/110/100/90/80s do 100/95/90/85/80s


 
Izanami

Fade Away - jak wiele umiejetności ucieczkowych - jest rozwijana jako ostatnia. Jest nieuczciwa, pobierając 90 many na samym początku  Redukujemy koszt do stałej wartości aby umożliwić Izanami lepsze dysponowanie zasobami many.

Fade Away Fade Away

Zmniejszono koszt w manie z 90/85/80/75/70 do 70.


 
Jing Wei

Ci co czekali na buff Jing Wei - wasz czas czekania już się zakończył. Agility to podstawowa umiejetność mobilności JIng Wei. Usuniecie efektu Fatalisa spowodowało, że Jing cierpiała na braki efektywości względem innych Hunterów. Od teraz Jing Wei będzie miała zapewniony bonus do mocy i szybkości po użciu umiejętności. Efekt będzie mocniejszy jeśli umiejetność zostanie użyta w powietrzu. Od teraz Gracze będa musieli wybierać czy powinni poswięcić dobrą formę ucieczki kosztem większej agresywności.

Agility Agility

Zmniejszono CD z 20/19/18/17/16s do 18/18/17/17/16s

Umiejętność zapewnia 10/15/20/25/30/ Mocy Fizycznej i 20% Szybkości Ruchu po użyciu. Użyta w powietrzu zapewnia 20/25/30/35/40 Mocy Fizycznej i 30% Szybkości Ruchu.

 
Kukulkan

Kukulkan to przeciwnieństwo Izanami. Whirlwind to umiejętność którą każdy rozwija jak najszybciej. Z kosztem 110 many za użycie, umiejętność jest wymaksowana zanim gracz zbuduje dobry przedmiot na manę lub MP5. To ograniczało możliwości Kukulkana, dlatego otrzymuje zmniejszenie kosztu umiejętności w manie.

Ability - Whirlwind Whirlwind

Zmniejszono koszt w manie z 70/80/90/100/110 do 70/75/80/85/90


 
Ravana

W patchu 4.6 Ravana zmienił się nie do poznania. Z nowym Ultimate zapewniającym 50% redukcji obrażeń i zwiększenie obrażeń celom o 10% ze wszystkich źródeł stał się niebezpiecznym inicjatorem. Trochę zbyt niebezpiecznym. Zmniejszamy jego redukcję obrażeń i obrażenia z umiejętności 10-Hand Shadow Fist aby lepiej go umieszczac w meczach.

10 Hand Shadow Fist 10-Hand Shadow Fist

Zmniejszono obrażenia z 120/155/190/225/260 do 100/140/180/220/260

Mystic Rush Mystic Rush

Zmniejszono redukcję obrażeń z 50% do 40%


 
Serqet

Serqet to jungler wielofunkcyjny. Z niezłym clearem i umiejętnością szybkich eliminacji może wybierać pomiędzy samodzielnym atakiem na cel lub zrobieniem szybkiego zamieszania i bezpieczną ucieczką. Planujemy nieco ograniczyć jej możliwości. Dwie trucizny Catalyst wracają do stanu z sezonu 3 w momencie kiedy trzy trucizny zostają bez zmian. Dodatkowo jej Ultimate otrzymuje zmniejszone obrażenia aby ograniczyć olbrzymią przewagę w Early Game.

Ability - Catalyst Catalyst

Zmniejszono obrażenia dwóch trucizn z 15% do 10% maksymalnego zdrowia celu.

Ability - Last Breath Last Breath

Zmniejszono obrażenia z 228/342/456/570/684 do 210/330/450/570/690


 
Sun Wukong

Małpi król to solidny wybór jednak jego umiejętności blakły w późniejszej fazie gry. Zwiększamy skalowanie jego dwóch pierwszych umiejętności. Podobnie jak zmiany Ozyrysa w 4.3 powinny one umożliwić mu zwiększenie efektywności w środkowej i późnej fazie gry.

Ability - The Magic Cudgel Magic Cudgel

Zwiększono skalowanie z 50% do 60%

Ability - Master's Will Master’s Will

Zwiększono skalowanie z 50% do 65%


 
Terra

Terra wróciła na scenę gier ligowych jako zbalansowany support kontrolny i agresywny. Ze zwiększonymi obrażeniami Monolith i szybkością zapewnianą przez Terra’s Blessing była częstym wyborem na Masters LAN. Zmniejszamy szybkość zapewnianą przez Ultimate aby umożliwić przeciwnikom reakcję na użycie umiejętności.

Icons_Terra_TerrasBlessingSlj494jfkleklsd;lf0020k Terra’s Blessing

Zmniejszono Szybkość Ruchu z 30% do 20%

Komentarze (11) Czytaj dalej

Reklama

Komentarze


avatarlapacz (37)
Ta nazwa patch notes... "Wesołe drzewa". Tak wesołe że można o tym k**wa kabaret napisać.
04.05.2017 (19:07)
avatarTerra (1)
Nerfy mnie nie powstrzymają ^^
04.05.2017 (19:49)
avatarPanSIlent (1424)
Dorwałem się do PTS'a. Korzystając z wolnej chwili mogę zdać raport skórkowy:

* Bob Ross Sylvanus - zestaw Bob Ross zawierający skórkę, ramkę i ekran ładowania oraz Jump Stamp. Kosztuje 700 gemów. Dla posiadaczy Twitch Prime jest darmowy.

* Cosmic Sol - Exclusive z Season Ticketu. Jest jedną z ostatnich nagród na tą chwilę, aby ją zdobyć należy mieć 20 poziom Ticketu - 20 tysięcy punktów.

* Vizier Thoth - stale dostępny do kupienia skin za 400 gemów

* Honorbound Kuzenbo - stale dostępny do kupienia skin T2 za 250 gemów.

* Queen Guard Erlang Shen - Exclusive ze skrzynki. Sama skrzynka zawiera prócz Erlanga 5 skórek: Wyrm Slayer Ullr, Fire Lord Ne Zha, Hellrider Chiron, Scarlet Coven Isis, Brynhildr Bacchus.

* Obey Thanatos - dostępny jak każdy inny skin E-Sportowy. Bundle za 400 gemów ze skórką, wardem oraz 300 FP.
04.05.2017 (21:00)
avatarlapacz (37)
Czemu rawana? Co on wam zrobił?
04.05.2017 (21:18)
avatarButcher (11)
@PanSilent
Bundle nie jest, prawdopodobnie, darmowy dla posiadaczy Twitch Prime. Jest po prostu dostępny do kupna poprzez aplikację Twitch.

The bundle can be purchased for 700 gems in-game or $9.99 on Twitch Commerce and includes the Bob Ross® Sylvanus skin, loading frame, and jump stamp.
05.05.2017 (1:23)
avatarPanSIlent (1424)
Cóż. Moje źródła mówiły co innego. Chyba czas je opierdolić.

Dzięki za korektę.
05.05.2017 (2:13)
avatarxxdazo (3)
Po zainstalowaniu update gra się zacina, czyli jak gra się włączy to mam ekran startowy i ładują się wszystkie "obrazki" przez kilka sekund i gra się zacina. Any advice?
09.05.2017 (18:19)
avatarSzakal355 (11)
xxdazo, mam to samo
09.05.2017 (20:07)
avatarGandlafpl (120)
Ja też mam ten błąd.
09.05.2017 (20:29)
avatarxxdazo (3)
Grzebałem trochę w necie na temat tego błędu i znalazłem to https://twitter.com/SmiteGame/status/861974051031588867 i to http://forums.smitegame.com/showthread.php?165777-Smite-not-responding/page9
09.05.2017 (20:31)
avatarCrucy (632)
Głosujcie na community skina
https://t.co/BxU8DTIK5H
09.05.2017 (23:31)
Aby dodać komentarz musisz być zalogowany/zarejestrowany Zarejestruj się!