[Patch Notes] Aktualizacja do Arenki

Dodane przez  Ryszardzislaw 06.05.2015 (20:24)

Tą skromną aktualizację patcha przedstawiam ja, ponieważ Silent jest obecnie na niepłatnym urlopie. ;) Tak jak pisałem, patch wejdzie w życie wraz z tą aktualizacją 12 maja, we wtorek. Dla tych co upierali się, że ma wejść dzisiaj -tak, faktycznie, wchodził dziś, ale na X-Boxa.

 

Bogowie

 

  Killer Bee Ah Muzen Cab (tier 2) teraz używa standardowych efektów dźwiękowych.

   Zaktualizowano portret postaci.

   Zaktualizowano wygląd efektu skilla Mummify dla Gravehounda.

    Zaktualizowano wygląd efektu skilla Grasping Hands dla Stargazera.

   Dodano emocję klaskania.

   Pounce od Kawaii Pop odtwarza teraz prawidłowy dźwięk. 

   Zaktualizowano obszar obrażeń zadawanych przez Tectonic Shift, żeby był celniejszy.

   Zmniejszono zasięg 1 fazy Acid Spray (pocisk) z 55 do 40, zmniejszono kąt rozwarcia stożka w drugiej fazie z 90 stopni do 70.

    Zmniejszono spowolnienie na ulcie, gdy wróg się odwróci z 50% na kazdym poziomie do             20/25/30/35/40%.

   Nemesis Executioner ma teraz odpowiednią poświatę podczas trwania CC immune.

 

Przedmioty

 

          Zwiększono zasięg działania pasywki Watchers Gift z 60 do 80 stóp.

 

Ogólne

 

Naprawiono "skybox" podczas ekranu logowania.

Wszystkie nowe skiny posiadają teraz prawidłowe ikony.

Kupowane ikonki gracza są teraz automatycznie ubierane.

Startowa strona Solid Hornet przekierowuje teraz do zakładki achievemnts.

E-Sportowe skiny zyskały poświatę podczas trwania CC immune.

Zaktualizowano stworki na Arenie do finalnych nazw.

Obrazek Areny został zaktualizowany w okienku Custom meczy.

Zaktualizowano minimapę Areny.

Zaktualizowano czas odnowienia się kampów na Arenie.

 

Komentarze (12) Czytaj dalej

Reklama

Komentarze


avatarPhantz (17)
Medusa dostaje kolejnego nerfa, a Bellona dalej chodzi prawie nietknięta (prawie, bo ten ostatni jej nerf w sumie nic nie zmienił)
06.05.2015 (22:17)
avatarPanSIlent (1425)
Wspominałem o tym wcześniej. Dostała pseudonerfa do byle szajsu na który nikt nie zwraca uwagi.
Wydłużyć CD do 90s i osłabić DMG z młotka. Tyle. Takie to trudne?
06.05.2015 (22:27)
avatarBisiek (228)
Nie ryczcie już na tą Bellonę... Ja jakoś nie spotykam jej zbyt często, czy na zwykłych conq czy ligówkach (gold III jestem) a jak już, to nie rozwala systemu za bardzo. Bardziej się przejmuję Ah puchem.... slow 40% na 3s na pierwszym skillu to troszku za dużo biorąc pod uwagę szybkość poruszania się tych zwłok dla porównania kuku ma podobną umiejętność, ale trudniej nią trafić. Dlategoż bardziej obawiam się zalewu ah puchowego na ligówkach. Teoretycznie nie ma on za bardzo możliwości ucieczki, ale te jego slowy miażdżą system :/ A jak się weźmie gem of isolation i przeciwnik nie ma dasha albo immune na slowy no to papa :D
06.05.2015 (22:54)
avatarBallcadeias (1271)
Mimo wszystko przesada Medusa nie jest OP giga bogiem który soluje całą 5, już tego slowa mogli zostawić ale to je Hi-Rez oni nie ogarniają balansów daje 400 gemów jak się okaże ,że Set będzie najbardziej OP bogiem którym nawet największy gamoń będzie potrafił zrobić Pente gdzie do następnego patcha bo po co szybciej, walnąć tryliard miliardów nerfów redukując to co przydatne i fajne do stopnia ''tego już nie maksuje bo to znerfiony nie przydatny syf''.
06.05.2015 (23:07)
avatarPhantz (17)
Ja sam bardzo często gram Belloną, co w sumie za bardzo mi nie przeszkadza jej OPewatość, ale sam widzie jakim jest OP ścierwem. dmg z młotka troszke zmniejszyć, i cd ulta wydłużyć. zastanawiam się czy leczenia z bicza jej też nie zredukować ale jednak niech będzie tak jak jest.

Co do ah Pucha też nim gram to stwierdzam tak, sama dwójka słaba, 2 trupy to już ładnie dwójka bije, za to w liczbach 3+ to jest jakaś kpina za preproszeniem, razem z ultem które ma tak przegiętego slowa jest on maszyną do wbijania pent. chociaż zauważyłem że na arenie tak jakoś średnio mu idzie za to w 3vs3 czy assaulcie jest prawdziwym potworem.
07.05.2015 (12:23)
avatarRyszardzislaw (308)
Na arenie idzie mu gorzej, bo jest 2x więcej minionków niż na innych trybach. Miniony zaś skutecznie blokują jego 1 skilla, więc nie jest już Ah Puchowi tak łatwo skupiać się wrogich bohaterach.
07.05.2015 (12:38)
avatarShirei (1313)
Właśnie heala to Bellonie powinni zwiększyć, bo jest gówniany. Zmniejszyć zaś powinni obrażenia z "2" skilla i z BASICÓW. Te basici są naprawdę przegięte. Nie dość, że młotek cholernie bije, to jeszcze ma takie skalowanie do basiców, że szok, a już ich bazowa wartość jest wystarczająco duża. Tak samo np. basici są przesadzone u Merca, Bakasury i Chronosa, którzy bez używania skilli potrafią ci nieźle przetrzepać dupę już w early game. Kali wraz z pasywką też robi niezłą rzeź, ale musi chociaż spełniać ten warunek, aby mieć ciebie jako cel.
07.05.2015 (22:31)
avatarDovahkiinP98L (134)
W Bellonie mnie najbardziej wkur*ia ten zasrany stun, no i do tego te obrażenia, przecież ona mi walnie stuna potem walnie młotem i mnie nie ma ;_; dla niej jak najbardziej nerf
08.05.2015 (4:48)
avatarkiogu1 (608)
A wiadomo już jak będzie z remodelem arachne? Tzw "kiedy będzie arachne v3?
08.05.2015 (11:20)
avatarPanSIlent (1425)
Nope, nie wiadomo.
Mają ważniejsze rzeczy do roboty niż modelowanie pajęczycy.
Np. powstrzymywanie gównoburzy na Reddicie po usunięciu MOTD.
08.05.2015 (11:28)
avatarkiogu1 (608)
Lol w datamingu była mowa o arachnev3 nie wiem czy to re work (kolejny?) czy w końcu remodell, ale jak wiecie yeti, ravana , wiewiór i ravana zostali rozdzieleni na 2-3 pathe. Chodzi mi o to czy spodziewać się go przy wiewiórze czy goobisie.
09.05.2015 (19:44)
avatarExecution (405)
Dwa razy Ravana raczej nie wejdzie w życie :p
09.05.2015 (21:44)
Aby dodać komentarz musisz być zalogowany/zarejestrowany Zarejestruj się!