[Patch Notes] Grunt to zdrowie!

Dodane przez  PanSIlent 28.07.2016 (10:33)

Nowa bogini - Terra, Matka Ziemia (Stróż, Romański)

 

 

Icons_Terra_PassivePasyw – Standing Stones

Umiejętności Terry tworzą monolity. Dopóki te kamienie znajdują się na polu bity, Terra jest odporna na podrzucenie a jej ataki bazowe spowalniają. Gdy Terra zniszczy kamienie, buff utrzyma się jeszcze przez 3s.

Icons_Terra_A01Force Of Nature

Terra rozpędza się, przebija się przez wrogów i zadaje na swojej drodze obrażenia. Terra może przebić się przez własne kamienie, niszcząc je. Jeśli przechodząc zniszczy kamień, moze użyć umiejętności ponownie w przeciagu 3s

  • Obrażenia: 60/100/140/180/220 (+30%)
  • CD: 15s
  • Koszt: 50

Icons_Terra_A02 (1)Crushing Earth

Terra stawia dwa kamienie po przeciwległych stronach zaznaczonego celu i spowalnia wrogów między nimi o 20%. Dopóki kamienie stoją, Terra może aktywować umiejętność ponownie aby zmiażdzyć cele między kamieniami, zadając obrażenia i ogłuszając wrogów na 1,5s. Kamienie mogą być roztrzaskane w formie stożka odłamków po użyciu umiejętności Force of Nature.

  • Czas trwania: 5s
  • Obrażenia za zmiażdzenie: 50/85/120/155/190 (+35%)
  • Obrażenia odłamków: 60/110/160/210/260 (+35%)
  • CD: 15s
  • Koszt: 60/65/70/75/80

Icons_Terra_A03Monolith

Terra przywołuje monolit pulsujący żywą energią. Monolit leczy każdego boga w pobliżu co 0.5s. Terra może zniszczyć monolit umiejętnością Force of Nature aby zakorzenić wrogów na 1.5s i utworzyć obszar zadający ciągłe obrażenia.

  • Czas trwania: 10s
  • Leczenie: 5/10/15/20/25 (+5%)
  • Obrażenia: 15/20/25/30/35 (+5%)
  • CD: 18s
  • Koszt`: 60/70/80/90/100

Icons_Terra_A04 (1)Terra’s Blessing

terra przekierowuje swoją energię do całego świata, buffując sojuszników na 10s. Gdy aktywowana, umiejętność zapewnia dla Terry i sojuszników zwiększony MS Movement Speed, zmniejszony koszt umiejetności i zwiększoną redukcję CD. Jesli Terra lub sojusznik otrzyma obrażenia podczas trwania buffa, bedą oni uleczeni. Każdy bóg ma swój próg liczby obrażeń.

  • MS: 30%
  • 100% redukcja kosztu w manie
  • CDR: 20/25/30/35/40%
  • Leczenie: 100/200/300/400/500 (+30%)
  • CD: 90s
  • Koszt: 100

 

Nowe skórki

Firma Terra

Enchanted Chang'e

Pool Party Jing Wei

Lord of Silence Osiris

 

Osiągnięcia

Isis
Silenced

 

Ucisz piętnastu wrogów w jednym meczu używając Dispel Magic.

Stay in the Circle

 

Ulecz trzech sojuszników i zabij jednego wroga podczas jednego użycia Circle of Protection.


 
Serqet
It’s Spreading

 

Zabij wroga trucizną Last Breath i zaraź truciznę na dwóch kolejnych bogów.

Critalicious

 

Wszystkie trzy trafienia Deathbane mają być trafieniami krytycznymi.


 
Tyr
I Like To Juggle

 

Złap i podrzuć trzech wrogów kombinacją Fearless i Power Cleave.

Bringing Down the Law

 

Zabij 15 wrogów obrażeniami z umiejętności Lawbringer.

Summer of SMITE 2016

 

  • Dodano nową zawartość:
    • Pool Party Jing Wei
    • Floaticorn - skórka warda
    • Bonus: F. Announcer Pack

Pomniejsze

 

  • Zmiany w interfejsie Drużyny
    • Członkowie drużyny będa pokazani na dole ekranu, umożliwiając zapraszanie i wypraszanie członków z poziomu głównego menu.
  • Dodano przycisk podglądu dla zestawów muzycznych.
  • Zwiększono czas wymiany bogów w Assaulcie do 15.
  • Poprawiono lokalizację użycia emotek globalnych, aby uruchamiały się w miejscu użycia.
  • Poprawiono animację ramki Summer of Smite.
  • Poprawiono błąd gdzie Vulcap'n Redbeard odtwarzał tą samą kwestię podczas użycia dwóch innych komend VGS.
  • Poprawiono prawą rękę Briar Queen Artemis.
  • Poprawiono brak widoczności niewrażliwości na CC na skórce Nu Wa Challenger i Ace.
  • Poprawiono błąd w którym Ultimate Sylvanusa pokazywało błędny tekst.
  • Zwiększono czas respawnu w trybie Duel/Pojedynek
  • Zmniejszono regenerację zdrowia Tytanów w trybie Duel/Pojedynek
  • Dodano możliwość ustawiania rozmiaru i przeźroczystości pasków HP z poziomu edytora HUD.

 

Zmiany w przedmiotach 

 
 Death's Toll
  • Zwiększono regenerację many za cios z 1 do 2.

 Cursed Gauntlet
  • Zmniejszono koszt z 1465 do 1450.

 Spiked Gauntlet
  • Zmniejszono koszt z 650 do 600.

 Potion of Magical Might

  • Moga być kupione tylko od 7 poziomu.
  • Zwiększa moc magiczną o 60 i redukuje Cooldown o 5% na 3 minuty lub do czasu zgonu. Trafiienie boga umiejętnością zwraca 5% maksymalnej many i redukuje CD umiejętności o 1s.

 Potion of Physical Might
  • Moga być kupione tylko od 7 poziomu.
  • Zwiększa moc fizyczną o 30 i fizyczną penetrację o 5 na 3 minuty lub do czasu zgonu. Dodatkowo umiejętności zadają ciągłe obrażenia przez 2s i zapewniają 20% spowolnienie pierwszego trafionego boga. Obrażenia wynoszą 25% twojej mocy fizycznej i sa zadawane 3 razy przez 2s

 

Bogowie - balans i poprawki

 

 

Aphrodite

Ogólne

Poprawiono wizualizację pasywki.


 
Artemis

General

Bazowa moc fizyczna otrzymywana co poziom zwiększona z 2.05 do 2.5.

Bazowa szybkość ataku otrzymywana co poziom zwiększona z 1.4 do 1.7.


 
Bacchus

 Intoxicate

Skrócono czas debuffa z 8s do 6s.


 
Erlang Shen

General

Poprawiono błąd w którym Pies nie otrzymywał wzmocnienia od Stone Cuttting Sword.

9 Turns Blessing9 Turns Blessing

Poprawki FX.

Leczenie zmniejszone z 150/240/330/420/510 do 150/225/300/375/450.

Skalowanie zmniejszone z 20% do 15%.


 
Fafnir

cursedstrengthCursed Strength

Poprawiono błąd w którym 5 poziom umiejętności nie zapewniał spowolnienia.


 
Hercules

Earthbreaker

Zwiększono obrażenia z 60/110/160/210/260 do 80/125/170/215/260.


 
Jing Wei

Bolts

Zmniejszono koszt z 70 do 50 na każdym poziomie.

AgilityAgility

Cast time zmniejszony z .2s do 0s.

AirStrikeAir Strike

Cast time zmniejszony z 1s do .7s.


 
Mercury

Made You Look

Zwiększono obrażenia z 90/115/140/165/190 do 90/120/150/180/210.

Skalowanie zwiększone z 50% do 60%.


 
Ne Zha

Ogólne

Dodano licznik czasowy do pasywki.


 
Ra

Celestial Beam

Zmniejszono koszt w manie z 70/80/90/100/110 do 60/65/70/75/80.

Skalowanie mocy zwiększone z 70% do 80%.

Divine Light

Skalowanie zwiększone z 30% do 40%.


 
Ratatoskr

Acorn of Yggdrasil

Skalowanie mocy leczenia zmniejszone z 30% do 15%.

Dart

Zmniejszono obrażenia z 80/120/160/200/240 do 70/105/140/175/210.

Zmniejszono skalowanie z 80% do 70%.


 
Skadi

Ogólne

Poprawiono błąd w którym Skadi mogła uruchomić Ultimate ponownie podczas trwania burzy, uniemożliwiając jej bazowe ataki.

Komentarze (25) Czytaj dalej

Reklama

Komentarze


avatarMonten (39)
No i teraz to już każdy będzie grał Osirisem na solo :]. A co do tych potek to ja się nawet nie wypowiadam... Aaa i w końcu Rata dostał jakiegoś nerfa :]
28.07.2016 (10:41)
avatarBallcadeias (1270)
No takie tam 3-4 nerfy pod rząd robiące go bezużytecznym po raz 2 no ale nerfy dla wiewiórki.
28.07.2016 (10:55)
avatarbatonik69 (10)
Kiedy zmiany zawitają na serwer?
28.07.2016 (10:58)
avatarPanSIlent (1414)
Zmiany wejdą na serwer we wtorek. Póki co zawartość jest na PTS, ale są jakieś problemy z pobieraniem.
28.07.2016 (11:04)
avataraditirex (1048)
Hirez zaczyna robić coraz bardziej ciekawe postacie, czyżby znaleźli sposób na wymówkę''silnik nam nie pozwala''
Tak po za tym, milf xdddd
28.07.2016 (11:13)
avatarR3krut (17)
Jak czytałem na oficjalnej stronie smite to miałem wrażenie ,że oni nie grają w tą gre i nie wiedzą w czym jest problem. Atemis ma zły buff. Będzie przesadzona. Bacchus może być. Erlang świetnie. W herculesie nie wiedzą w czym problem. Jing ma za słabe basiki a nie skille. Mercury really hi rez???Ra ma ciekawy buff. Sczur był ok, a teraz go wyrzucili. Poty przesadzone
28.07.2016 (12:26)
avatarSharothar (250)
Już widzę wysyp Terry na każdym trybie. Na Assault wydaje się być OP, ale wyjdzie to w praniu :P Czo ten Hirez ma teraz z leczeniem Fafnir, Erlang Shen teraz Terra. No ale to przynajmniej taki guardian jak khepri, a nie mag z dużą ilością życia :P
28.07.2016 (12:34)
avatarCRINEDO (42)
Wydaje się, że Terra bedzie op. O potkach się nie wypowiem bo i tak dostaną na pewno jakieś zmiany jeszcze. Co buffów i nerfów: Buff dla Artemis może boleć, zwłaszcza kiedy dostanie dodatkowy AS ze skilla. Jakby bez tych buffów Ra nie był wystarczająco silny. No i kolej nerf dla Ratatoskra. Logika hi rezu: Przed reworkiem nie był w ogóle grany. Po reworku widywało się go znacznie częściej. Teraz z prawie każdym kolejnym patchem dostaje nerfy co doprowadzi do tego, że znowu będzie najgorszym bogiem w grze.
28.07.2016 (13:43)
avatarAgraelRaelag (621)
Wow, w końcu jakaś ciekawa postać, brawo hirez, może powrócę do gry, bo tylko ticket się marnuje. Wiadomo coś może o golden bow? Wróci jeszcze jak te potki?
28.07.2016 (13:52)
avatarNeroDero (22)
Wyobraźcie sobie na przykład takiego He Bo na Joust z takim potkiem, tak jakby wcześniej był za mało rakotwórczy. :D
28.07.2016 (13:58)
avatarPitchPL (249)
Nigdy więcej golden bowa i raka na duellach .
28.07.2016 (14:19)
avatarPupit321 (3)
Wiedziałem, że kiedy usuną Golden Bowa to posypią się buffy Merca :/
28.07.2016 (19:29)
avatarkiogu1 (608)
Wygląda ciekawie. Może wrócę do smite na miesiąc-dwa.
28.07.2016 (23:01)
avatarCrucy (609)
"Bazowa moc fizyczna otrzymywana co poziom zwiększona z 2.05 do 2.5."
xDDDDDDDDDDDDDD
28.07.2016 (23:26)
avatarCrucy (609)
make smite great again
28.07.2016 (23:35)
avatarPanSIlent (1414)
Zmiana zbyt mała, aby pisać news na portalu. Dotyczy ona Czerwonych i Niebieskich potek. Hi-Rez wciąż nie zna się na balansie swojej własnej gry, ale powoli idzie w dobrym kierunku:

Potion of Physical Might
Zwiększono koszt z 450 do 500.
Poprawiono passyw i usunięto spowolnienie.
Aktualizacja: Trafienie boga z umiejętności zada dodatkowe 25% obrażeń. Uruchamia się raz na umiejętność, ale efekt może objąć kilku bogów na raz.

Potion of Magical Might
Zwiększono koszt z 450 do 500.
Poprawiono pasyw i usunięto redukcję CD.
Aktualizacja: Trafienie boga z umiejętności zwróci 3% maksymalnej many. Uruchamia się raz na umiejętność, ale efekt może objąć kilku bogów na raz.

Przykładowo: Trafienie 3 wrogów z umiejętności Crush Scylli zwróci 9% many, lecz trafienie pojedyńczego wroga z umiejętności Death Gaze Anubisa zwróci tylko 3%, bez znaczenia czy trafiłeś jednym czy całą sekwencją swojego Ultimate.
30.07.2016 (12:52)
avatarMonten (39)
Crucy, ty masz 5 lvl ;_;
30.07.2016 (15:26)
avataraditirex (1048)
Nazwa cruciego to nie crucy, To je crucifying!
30.07.2016 (15:51)
avatarMonten (39)
Aaaa, już widzę. :)
30.07.2016 (17:29)
avatarMonten (39)
O której ten patch wejdzie, bo już się niecierpliwie? ;p
02.08.2016 (11:19)
avatarOm3nov (348)
W oczekiwaniu na nerf dmg Erleng Shena... W ogóle po co warriorzy w tej grze niech sklasyfikują ich, albo jako guardianów, albo jako assassinów.... Bo tak chyba nie wiedzą co do końca z tą klasą zrobić i potem wychodzą kwiatki w stylu Erleng Shena i nie tylko, że ma wpisane niby warrior a wali dmg takie jak ADC czy Assassin.
02.08.2016 (18:53)
avatarihjasty (888)
Ozyrysem nie grałeś :D
02.08.2016 (18:59)
avatarAgraelRaelag (621)
Ostatnio w smite grałem na wersji 3.11, teraz w związku z Terrą powróciłem(jednak postać kijowa) i mam strasznie słabe fpsy, ktoś ma podobnie? Mój laptop tak osłabł czy SMITE stał się jakiś bardziej wymagający?
03.08.2016 (15:12)
avatarAdamkazmirowicz (807)
Postać nie jest kijowa :) Mi tam wszystko dobrze działa
03.08.2016 (15:13)
avatarPitchPL (249)
Jak masz nVidie to się nie dziw :D Są już karty z serii 10xx a wiadomo że nvidia robi downgrade sterowników :)

Ale na karcie AMD też straciłem kilka FPS :(
03.08.2016 (15:16)
Aby dodać komentarz musisz być zalogowany/zarejestrowany Zarejestruj się!