[Patch Notes] Lisica o dziewięciu ogonach

Dodane przez  Execution 18.05.2017 (9:12)

Nowy bóg: Da Ji (Zabójca, panteon Chiński)

Lis o dziewięciu ogonach

Tapety: 1920 x 1080 | 2056 x 1440 | 3840 x 2160 | 1080 x 1920

icons_daji_passivePassive – Torture Blades

Ostre pazury Da Ji powodują krwawienie wrogów poprzez jej podstawowe ataki. Obrażenia te spowodują, że wróg będzie krwawić co 1s na 2s. Krwawienie może się nastackować wielokrotnie na tym samym celu.

icons_daji_a01Horrible Burns

Da Ji rozgrzewa swoje pazury powodując, że następny trafiony podstawowy atak podpali cel zadając od razu dodatkowe obrażenia oraz zapewnia obrażenia w czasie co 1s na 3s.

icons_daji_a02One Thousand Cuts

Da Ji atakuje pazurami pobliskich wrogów. Wykonuje 4 uderzenia w ciągu 2 sekund i trafia wszystkich wrogów w zasięgu. To uderzenia aplikują krwawienie z Torture Blades. Podczas gdy ta umiejętność jest aktywna Da Ji zyskuje szybkość ruchu, odporność na spowolnienie, a jej ogony zmniejszają obrażenia które są zadawane jej z tyłu.

icons_daji_a03Spirit Link

Da Ji wybiera sojusznika lub wroga I teleprtuje się do tej lokacji. Podczas ataku wroga zadaje obrażenia i aplikuje krwawienie z Torture Blades do wszystkich wrogów wokół niej.

icons_daji_a04Pao Lao

Da Ji przywołuje jej narzędzie tortur – Pao Lao. Wznosi się ona na nie i atakuje wrogów trzykrotnie łańcuchami. Trafieni bogowie otrzymują obrażenia, są trzymani łańcuchami i spowolnieni. Na koniec tej umiejętności, wrogowie trzymani łańcuchami są przyciagani do Pao Lao, ogłuszani i otrzymują dodatkowe obrażenia trzykrotnie w trakcie 2s. Jeśli trafiony wróg stanie się odporny na CC zrywa on łańcuch Da Ji.

 

Nowe skórki

VIxen Da Ji

 

Stone Sentinel Camazotz

Tapety: 1920 x 1080 | 2056 x 1440 | 3840 x 2160 | 1080 x 1920

 

Nebula Medusa

Tapety: 1920 x 1080 | 2056 x 1440 | 3840 x 2160 | 1080 x 1920

 

Shino-Bo Kuzenbo

Tapety: 1920 x 1080 | 2056 x 1440 | 3840 x 2160 | 1080 x 1920

 

Storm Raven Jing Wei

Tapety: 1920 x 1080 | 2056 x 1440 | 3840 x 2160 | 1080 x 1920

 

Ganehsa Złoto/Legendarna

 

Nowe emotki

Klaskanie Da Ji
 Machanie Da Ji
agnidanceemote
Taniec Camazotza

 

Pomniejsze

  • Gracze nie mogą od teraz anulować pauzy na Rankedzie dopóki nie upłyną 3 sekundy.
  • Poprawiono błąd w zakładce “Standings” w Ticketcie gdzie wyniki drużyn wskazywały “0-0”.

 

Poprawki błędów

  • Stone of Binding
    • Poprawiono błąd w którym Banish I spowolnienie nie aktywowało pasywki.

 

  • Runeforged Hammer
    • Poprawiono błąd w którym spowolnienia nie aktywowały pasywki.

 

  •  Ganesha
    • Dharmic Pillars: Poprawiono ultimate Ganesh’y który nie podświetlał wrogów znajdujących się w rogach tej umiejętności.  

 

Zmiany w rozgrywce

W poprzednim patchu omawialiśmy zmiany które mają na celu zmniejszenie snowball’u na Conqueście. Dla większości graczy, sytuacja ta nie jest jednak wiodącym problemem. Posiadamy metryki które określają jak bardzo snowball jest rozwinięty w danym sezonie i sytuacja w obecnym jest i tak lepsza niż w S3. Czas gry nieco się zwiększyl,a  bogowie nastawieni na late game jak np. Kali sprawdzają się bardzo dobrze (nieco słabiej w diamencie i masters).

Zmiany które wykonujemy mają na celu określone cele. Zmniejszenie ilości doświadczenia potrzebnego na wbicie drugiego poziomu pozwoli na więcej opcji czyszczenia i atakowania wrogów. Po poziomie 4, wartości doświadczenia nie są zmieniane więc musieliśmy jakoś dostosować je do zmian w early. Złota Furia i Portal Demon zostaną osłabione. Te cele oferuję wygrywającej drużynie jeszcze większe prowadzenie, a osłabienie ich sprawi, że nie będzie ono tak duże i słabsza drużyna będzie mieć więcej opcji w walkach. Zmiany te są skupione na zredukowaniu zwiększenia prowadzenia lepszej drużyny zbyt szybko.

Chcemy również odnieść się do pomysłów które wysyłaliście podczas PTS 4.8.

Dlaczego nie znerfić tylko małych ogrów? By znerfić je tak, aby nie otrzymać drugiego poziomu, musielibyśmy je znerfić zbyt mocno. Gdybyśmy to zrobili całe doświadczenie które można zdobyć w dżungli byłoby zbyt zredukowane. Jeśli spróbowalibyśmy to nadrobić nowymi miejscami w dżungli, zmiany te mogłyby pójść za daleko.

Dlaczego fale minionów nie mogą przybyć o tym samym czasie? To inny problem nad którym myśleliśmy jak rozwiązać. To gdzie jungler pójdzie jest często dyktowane które miniony przybędą wcześniej na mid lane. Chcemy zrobić pewne poprawki do szybkości minionów i ich czasu przybycia ale musimy to przetestować nieco dłużej.

Mid Season nadchodzi i już pracujemy nad zmianami w owym patchu. W trakcie zbliżania się do środka sezony będziemy obserwować czy te zmiany które wykonaliśmy pomogły, ale będziemy również wysłuchiwać Waszych sugestii co do zmian. Chcemy zobaczyć jak meta ewoluuje przed podjęciem jakichkolwiek decyzji.

Włączyliśmy tryb obserwatora na PTS by pozwolić drużynom i ich trenerom aby pomóc w zrozumieniu nowych mechanik doświadcenia przed nadchodzącym SPL.”.

 

  • Doświadczenie graczy
    • Zmniejszono ilość potrzebnego doświadczenia do zdobycia drugiego poziomu z 308 → 225
    • Zwiększono ilość potrzebnego doświadczenia do zdobycia 3 poziomu z 363 → 430
    • Zwiększono ilość potrzebnego doświadczenia do zdobycia 3 poziomu z 418 → 434

 

  • Zmiany Złotej Furii
    • Zwiększono bazową ilość zdrowia z 2250 → 2550
    • Zmniejszono bazową ilość złota z 190 → 150

 

  • Zmiany Portal Demon’a
    • Zmniejszono otrzymywane złoto z 150 do 100

 

Zmiany w przedmiotach

 
  • Mark of the Vanguard
    • “Mark of the Vanguard  dodaje wiele obrony podczas wczesnej fazy gry. To może spowodwać ciężką sytuację dla graczy które wolą nieco agresywniejszą grę (np. Zaczynajac z Bluestone). Redukujemy zatem zmniejszenie obrażeń z pasywki aby nieco ułatwić grę tym ofensywniejszym graczom.”
  • Zmniejszono zmniejszenie obrażeń z pasywki z  5 → 4

 


 
  • Chronos Pendant
    • “Chronos Pendant jest luksusowym przedmiotem  pozwalający graczom na pokonanie 40% CDR w specyficzny sposób. Początkowo wahaliśmy się, czy nie będzie to zbyt mocny przedmiot jednak często zainteresowanie graczy nim jest nikłe. Zwiększamy zatem Magiczną siłę co lepiej odzwierciedli cenę tego przedmiotu.”
  • Zwiększono magiczną siłę z 60 → 80

 
  • Emerald Mail
    • “Przeskok z Glowing Emerald do Emerald Mail oferował tylko 100 Zdrowia za 650 złota. Spowodowało to, że kupowanie tego przedmiotu było niezwykle kosztownie, zdecydowaliśmy się zatem na zwiększenie zdrowia w tym drzewku.”
       
  • Zwiększono otrzymywane zdrowie z 200 → 250

 
  • Gauntlet of Thebes
    • “Gauntlet of Thebes stał się stałym przedmiotem w buildach z Aurami. W przeciwieństwie do podobnych mu przedmiotów oferuje on oby dwa typy protekcji i dużą ilość zdrowia. Przedmiot ten stał się efektywny w wielu przypadkach, redukujemy zatem nieco ilość otrzymywanego zdrowia.”
       
  • Zmniejszono otrzymywanie zdrowie z 400 → 350

 
  • Stone of Fal
    • “Stone of Fal jest przedmiotem który ma zadanie kontrować dużą ilość obrażeń, ale jego koszt sprawia, że mało kto go wybiera. Obniżamy zatem jego koszt aby uatrakcyjnić ten przedmiot.”
       
  • Zmniejszono koszt z 2900 → 2700

 

Thousand Fold Blade

  • Podobnie jak Emerald Mail, uleepszanie Thousand Fold Blade jest bardzo kosztowne, a oferuje małe zmiany. Zwiększamy zatem otrzymywaną fizyczną siłę, aby budować to drzewko w lepszy sposób.”
    •  
  • Zwiększono fizyczną siłę z 15 → 20

 

Shifter’s Shield

“Shifter’s Shield  zmnienia się z ofensywnego przedmiotu przy dużej ilości zdrowia do defensywnego podczas jego małej ilości. Chcemy podkreślić zaanie tego przedmiotu, wzmacniając pasywkę tego przedmiotu. Spowoduje to, że otrzymamy mniej protekcji podczas dużej ilości zdrowia (i dużo fizycznej siły) i mniej fizycznej siły przy małej ilości zdrowia (ale za to więcej protekcji).”
 

  • Zmniejszono siłę z 40 → 35
  • Zwiększono pasywny bonus do fizycznej siły z 20 → 35
  • Zmniejszono fizycznie protekcje z 20 → 15
  • Zmniejszono magiczne protekcje z  20 → 15
  • Zwiększono pasywny bonus do protekcji z 20 → 35

 

Zmiany u bogów

 

 Cernunnos

  • “Obrażenia zadawane w ciagu gry przez Cernunnosa były znacznie wyższe niż innych ADC. Głównie letni tryb pierwszej umiejętności i Bramble Brast zadawały bardzo dużo obrażeń. Bramble Brast zatem otrzyma nerf na czas odnowienia, a skalowanie obrażeń letniego efektu zostanie zmniejszone, aby nieco wyrównać late Cernunnosa z innymi ADC.”

Shifter of Seasons Shifter of Seasons

  • Zmniejszono skalowanie fizycznej mocy na letnim trybie z 20% → 10%

Bramble Blast Bramble Blast

  • Zwiększono czas odnowienia z 13s → 15s

 
Chang'e

 Chang'e

“Chang’e wytańczyła sobię drogę do mety w Sezonie 4. Jej umiejętności są wszechstronne, a stałe i szybkie obrażenia były wiodącym czynnikiem jej sukcesu. Moonlit Waltz oraz Moonflower Dance otrzymają zatem osłabienie w postaci zwiększonego czasu odnowienia.”.

Ability - Moonlit Waltz Moonlit Waltz

  • Zwiększono czas odnowienia z  20/18/16/14/12 → 20/18.5/17/15.5/14

Ability - Moonflower Dance Moonflower Dance

  • Zwiększono czas odnownienia z 10s → 12s

 

 Erlang Shen

  • “Erlang Shen przeszedł wiele zmian by zbalansować ilość kontroli tłumu jaką może zaoferować w trakcie walki, a dodatkowo ilość obrażeń. Po uwzględnieniu tych zmian, Erlang Shen zaczął sobie radzić sobie słabo. Zwiększamy zatem jego bazowe statystyki by lepiej radził sobie jako warrior pod podstawowe ataki.”

 Ogólne

  • Zwiększono bazową siłę z 38 → 39
  • Zwiększono szybkość ataku otrzymywaną co poziom z .8 do 1

 
Guan Yu
  • “Guan Yu radził sobie słabo w tym sezonie. Podczas gdy posiadał dobrą opcję do leczenia swoich I zadawania obrażeń wrogom, było ciężko aby wywrzeć jednak presję na początku gry. Zwiększamy zatem obrażenia na Warrior’s Will, pozwalając również na dłuższe trwanie osłabienia protekcji z Taolu Assault’s. To z pewnością pomoże Guan’owi by dać więcej drużynie w teamfightach.”

Ability - Warrior's Will Warrior’s Will

  • Zwiększono skalowanie fizycznej siły z 50% → 60%

Ability - Taolu Assault Taolu Assault

  • Zwiększono czas trwania obniżenia protekcji z 3s → 3/3.5/4/4.5/5s

 
Hades
  • “Hades  przeszedł wiele zmian i buffów podczas 4.6. Od tego czasu Hades stał się top pickiem na casualach, jak i również na rozgrywkach o wyższym poziomie. Jego nowys tyl gry jako mag o ogromnych obrażeniach ale bliskim zasięgu jest tym który chcemy rozwijać, ale również nie osłabiać jego obrażeń.  Zamiast tego skupiamy się na umiejętności która rozpoczyna walkę lub ją kontruje. Death from Below będzie miało dłuższy czas odnowienia i będzie musiało być używane ostrożniej, a Devour Souls otrzyma mniejsze skalowanie, co spowoduje, że Hades będzie mniej leczyć. Obniżenie czasu odnowienia Shroud of Darkness pozwoli mu na nakładanie Blight podczas gdy nie może on zacząć ataku od Death from Below.”

Ability - Death From Below Death From Below

  • Zwiększono czas odnowienia z  12s → 14s

Ability - Shroud of Darkness Shroud of Darkness

  • Zmniejszono czas odnownienia z 15/14/13/12/11 → 14/13/12/11/10s

Ability - Devour Souls Devour Souls

  • Zmniejszono skalowanie magicznej mocny na detonowanym leczeniu z 15% → 10%

 
Odin
  • "W poprzednich patchach robiliśmy poprawki do warriorów by wyrównać ich poziom na solo i nieco wzmocnić słabsze picki. Gugnir’s Might zasługuje zatem na trochę miłości przez co zwiększamy obrażenia i dodajemy jeszcze jedno spowolnienie.”

Ability - Gungnir's Might Gungnir’s Might

  • Zwiększono bazowe obrażenia z  35/50/65/80/95 → 45/65/85/105/125
  • Drugi obrót podczas Gungnir’s od teraz również spowalnia.

 
Susano
  • “Typhoon zapewnia bardzo wiele obrażeń w umiejętnościach Susanoo. Redukujemy zatem siłę przyciagania by pozwolić graczom na łatwiejsze opuszczenie jego zasięgu.”

typhoon_ability_susano Typhoon

  • Zmniejszono siłę  wiru Typhoon’u z 115 → 88
  • Zmniejszono karę szybkości poruszania się celom w środku Typhoon z 40% → 10%
  • Obie te zmiany pozwolą graczom na szybsze poruszanie się i zwiększą ich szansę na opuszczenie zasięgu tej umiejętności.

Komentarze (8) Czytaj dalej

Reklama

Komentarze


avatarmedjuluk (139)
Ta gra się stacza w niesamowitym tempie.
18.05.2017 (15:58)
avatarHebiGaming (17)
Jak oglądałem wczoraj tego streama to myślałem, że żartują z tym modelem Da Ji ;_; Te ogony ;_;
18.05.2017 (21:30)
avataraditirex (1020)
Te jej ogony, to powiększony ogon z skinna foxy amaterasu, ale nie wiecie tego ode mnie. Resztę ukradła z garderoby serqet, tego również nie wiecie ode mnie.
Cycki UUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU
18.05.2017 (21:48)
avatarHebiGaming (17)
Też fakt, na czacie widziałem, że ktoś doszukał się w jej ruchach animacji właśnie od serqet i arachne, także też nieźle.
18.05.2017 (22:05)
avatarxKaldrx (12)
Mi się ta Da Ji bardzo podoba. Szczególnie ten jej 3. skill... Według mnie jest nawet, nawet zbalansowana (nie to co Cernunnos...). Ten jej ult jak go poprawią też będzie użyteczny. Chociaż najśmieszniejszy jest ten jej 2. skill. Mało dmg coś zadaje, chociaż może on jest bardziej do dogonienia kogoś. Ja z przyjemnością będę nią grał xd
20.05.2017 (19:43)
avatarHasira (618)
Widzę, że nie tylko ja mam sporo zastrzeżeń do Da Ji. Z wygląda to taka Serqet 2.0 (Ma większe cycki xD), a skillset jak dla mnie ma nudny i bez polotu - ten ult to w ogóle taki z czapy trochę, niezbyt mi pasuje do assasina. Generalnie inaczej ją sobie wyobrażałam - jako astralną lisicę albo coś w tym stylu (kitsune i te sprawy) a to po prostu zwykła Kleopatra, królowa tortur co drapie pazurkami :( Mocne rozczarowanie.
23.05.2017 (12:51)
avatarPanSIlent (1390)
Mam dwóch chętnych co zajmą się pisaniem Rzutów Srebrnego Oka. Użytkownicy mają ostateczne zdanie co do poziomu ich wiedzy i umiejętności pisania.
Oni powinni trochę skrócić pazury Da Ji i umieścić ją w odpowiednim tierze.
23.05.2017 (13:01)
avatarHebiGaming (17)
Mi się wydaje, że ten jej ult będzie bardziej użyteczny na jakichś assaultach czy joustach, gdzie przeciwnicy siedzą pod wieżą, wtedy ult i wyciąganie ich, chociaż i tak myślę, że bardziej by pasował do jakiegoś guardiana czy warriora. Generalnie jej skill set jest... dziwny. Jedynkę sobie odpuszczę, bo szkoda gadać. Dwójka jest dla mnie rozczarowanie, jak usłyszałem, że jest nazwany tysiąc cięć, to myślałem nad serią dashy na określonym terenie, a nie 3-4 uderzeniami pazurami :/ Trójka to po prostu ult lokiego tylko, że można go również używać na sojusznikach. Pomysł spoko, wykonanie średnie
23.05.2017 (13:12)
Aby dodać komentarz musisz być zalogowany/zarejestrowany Zarejestruj się!