[Patch Notes] Mam czterogodzinny... <wink><wink>

Dodane przez  PanSIlent 11.03.2015 (9:28)

Skórki:

  • COG Scylla

  • Valkyrie Freya

  • Madame Blade Serqet

  • Ravenous Bakasura

  • Golden/Legendary/Diamond Hou Yi

 

Zaktualizowane karty:

  • Time Lord Chronos

​​

  • Standard Zhong Kui

 

Nowe VP:

  • Madame Blade Serqet

 

Nowe skórki dla wardów oraz ikonki graczy:

  • Spring Ward Skin

 

Emotikony:

  • Thanatos Wave, Clap i Lennyface

 

Nowa rotacja Bogów:

  • Ao Kuang
  • Bacchus
  • Osiris
  • Cupid
  • Bastet

 

UI:

  •  Została przerobiona zakładka z powiadomieniami.
  •  Została przerobiona zakładka z profilem gracza.
  •  Zmieniono nazwę zakładki COMPETITIVE  na LEAGUE.            
  •  Dodano opcje dla daltonistów w UI (Protanope, Deutranope i Trianope).
  •  Okienko z pytaniem zabezpieczającym oraz ocena meczu dostały nowy wygląd.
  •  Dodano informacje o duo queue w opisie Lig.
  •  Odnotowano crashe po kliknięciu T w trakcie meczu.
  •  Poprawiono błąd w którym nie byliśmy w stanie wybrać boga w momencie gdy mieliśmy otwartą zakładkę z kupnem emotikonek w trakcie przejścia do poczekalni meczu.
  •  Poprawiono błąd w którym okienka kupna powodowały spowolnienie gry w poczekalni meczu.
  •  Poprawiono błąd w którym przycisk HOME pojawiał się za licznikiem kolejki gdy lider party nas zakolejkował.
  •  Poprawiono błąd w którym zaproszenia do znajomych nie pokazywały się poprawnie będąc zalogowanym.
  •  Poprawiono błąd w którym w konstruktorze buildów pojawiały się błędne koszty many pokazując nam czas odnowienia umiejętności.
  •  Poprawiono literówkę w historii Bellony.
  •  Poprawiono literówkę w słowie ‘Views’ w informacjach w zakładce SOCIAL.
  •  Poprawiono brakujące ikony dla pakietów nowych bogów.
  •  Poprawiono błąd w którym ikonki graczy poruszały się na liście znajomych.
  •  Poprawiono błąd w którym licznik przenikał przez przycisk HOME na końcu meczu dla członków party.
  •  Poprawiono błąd w którym lista graczy z którymi graliśmy nie ukazywała bogów jakimi grali.
  •  Poprawiono błąd w którym pokazywały się niewłaściwe nazwy graczy podczas zapraszania graczy którzy są  w trakcie meczu.
  •  Poprawiono błąd w którym suwak nie pokazywał się podczas pierwszego otwarcia zakładki z historią.
  •  Poprawiono błąd w którym niektóre elementy ekranu logowania były niewidoczne po DC w końcowym lobby.
  •  Poprawiono błąd w którym podpowiedzi dotyczące RECENTLY PLAYED pokazywały informacje o zaproszeniach do znajomych.
  •  Poprawiono błąd w którym podpowiedzi pokazywały „undefined”.
  •  Poprawiono błąd w którym skróty klawiszowe pokazywały brakujące dane dla umiejętności 1 4.
  •  Poprawiono błąd w którym wyświetlała się błędna ilość emotikon.
  •  Poprawiono błąd w którym czasami gracze nie mogli zobaczyć tablicy wyników.

 

Chat:

  •  Usunięto bąbelkowanie (?) nowych wiadomości do góry.
  •  Dodano godziny w zakładce Party.
  •  Gdy zaznaczysz gracza po wybraniu wiadomości,  pole wprowadzania zostanie automatycznie wypełnione.
  •  Poprawiono błąd w którym czat musiał być ponownie otwarty po powrocie do lobby po meczu w trybie Practice.

 

Poziomy skórek:

  •  Tier 1 – 100gemów bądź 9500 favorów, zmiana kolorów lub po prostu recolor.
  •  Tier 2 – 250 gemów. Pomniejsze zmiany w modelu i poprawki. Posiadają oryginalny VP i motyw np. Valkyrie Freya.
  •  Tier 3 – 400 gemów. Nowy model i nowe motywy. Może mieć pomniejsze zmiany w FX, animacjach oraz często mają własny VP np. Blind Vengeance Nemesis
  •  Tier 4 – 600 gemów. Nowy motyw, zmiany w modelu, duże zmiany w animacjach, nowe efekty oraz zawsze posiadają własny VP np. He Bro.
  •  Tier 5 – Limitowane edycje skórek np. Archon Thanatos.

 

Rozgrywka:

  •  Poprawiono błąd w którym byliśmy zdolni do blokowania ataków w zwarciu FG poprzez umiejętności typu ściana Ymira.
  •  GF i FG – po ponownym pojawieniu się można ją uderzyć dokładnie 5 minut po śmierci.

 

Różne:

  •  Poprawiono błąd w którym stremowanie w grze nie naliczało minut streamerowi.
  •  Poprawiono błąd w którym brakowało niektórych elementów w ekranach Bakasury, Hel i Odyna.
  •  Poprawiono błąd w którym efekty głosowe utrzymywały się w końcowym lobby gdy zostały wyłączone serwery.
  •  Poprawiono kilka tekstur graficznych gdy World Detail został zmieniony z maximum do minimum.
  •  Poprawiono błąd w którym niewidoczne wieże (czyli pewnie zniszczone) pokazywały się jednak gdy byliśmy w trybie spektatora.
  •  Naprawiono błąd w którym niektóre elementy Areny były czarne w trakcie  trybu spektatora.

 

Przedmioty:

  •  Bluestone Pendant – zmniejszono regenerację many z 4% do 3% jej brakujących na sekundę.
  •  Reinforced Shoes – naprawiono błąd w którym opis zawierał ukrócone słowo „Reduction”.
  •  Watcher’s Gift – Obozy w jungli od teraz również zaliczają się do pasywnej umiejętności, dodatkowo od teraz będzie również zapewniać dodatkowe +5 MP5.

 

Bogowie:

  •  Ah Muzen Cab:
    •  Hives Poprawiono błąd w którym elementy namierzania (czyli te nawiasy itp.) nie pojawiały się na ulach.
  •  Ao Kuang
    • Skórki Golden/Legendary/Diamond od teraz poprawnie będą używane w pomeczowym lobby.
  •  Anhur:
    •  Ogólne – różne wizualne poprawki:  brakujące efekty kroków w skórce Diamond, zmniejszono efekty podstawowych ataków, zmniejszono nieprzeźroczystość piasku w obelisku oraz zmniejszono nieprzeźroczystość efektów w Desert Fury.
    •  Impale – znowu będzie zadawać 100% obrażeń dla wszystkich uderzonych.
  •  Awilix:
    •  Ogólne:
      •  Poprawiono błąd w którym Suku czasem była niewidoczna.
      •  Początkowa ilość życia została zwiększona z 450 do 475. Ilość życia otrzymywana co poziom została zwiększona z 75 do 77.
    •  Moonlight Charge – zwiększono obrażenia z 70/110/150/190/230 do 90/130/170/210/250.
    •  Suku – poprawiono błędy – literówka w słowie „Penalty” oraz błąd w efektach po lądowaniu po wykonanym skoku.
    •  Gravity Surge nie pokazuje dłużej bogów którzy posiadają odporność na CC jako cele.
  •  Bakasura – poprawiono brakujące tekstury w pomeczowym lobby.
  •  Bacchus:
    •  Chug – zwiększono otrzymywane Drunk O Meter z 22/28/34/40/46% do 33/35/37/39/41%   taki buffo nerf.
    •  Belch of the Gods – Bacchus jest teraz odporny na podrzucenia w trakcie używania tej umiejętności.
  •  Bellona:
    •  Master of War:
      •  Dodatkowa szybkość poruszania zmniejszona z 6% do 3% za stack.
      •  Otrzymywana ochrona zmniejszona z 5 do 4 za stack.
      •  Czas trwania zmniejszony z 5s do 4s.
    •  Bludgeon – podstawowe ataki młotem zapewniają 33% kradzieży życia zamiast 100%.
    •  Scourge – zmniejszono leczenie z 30/50/70/90/110 do 30/40/50/60/70.
  •  Cabrakan:
    • Seismic Crush – Cabrakan nie będzie dostawać spowolnienia używając podstawowych ataków w trakcie trwania tej umiejętności.
  •  Fenrir – poprawiono kilka błędów graficznych związanych z skórką Frostfang.
  •  Hel   poprawiono brakujące tekstury w pomeczowym lobby.
  •  Hou Yi:
    •  Mark of the Golden Crow – Poprawiono błąd w którym w podpowiedziach widniała błędna liczba otrzymywanej penetracji.
    •  Dive Bomb – Poprawiono błąd w którym Hou Yi otrzymywał debuffa w trakcie lotu nad portalem Janusa.
  •  Kumbhakarna:
    •  Mighty Yawn – zwiększono zasięg z 20 do 25 stóp oraz poprawiono błędną informacje o jego zasięgu.
  •  Neith:
    •  World Weaver – naprawiono błąd w którym strzała mogła zostać zablokowana przez Circle of Protection Isis.
  •  Nox:
    •  Nightfall Raven – czas trwania wyciszenia będzie trwał 2 sekundy na wszystkich poziomach.
    •  Night Terror – Nox będzie posiadać odporność na CC w trakcie używania tej umiejętności oraz ulepszono efekty graficzne dla tej umiejętności.
  •  Odin:
    •  Ogólne    poprawiono brakujące tekstury w pomeczowym lobby.
    •  Lunge – skalowanie fizycznej siły zostało zwiększone z 60% do 70%.
    •  Raven Shout – skalowanie fizycznej siły zostało zwiększone z 50% do 60%.
    •  Ring of Spears – naprawiono błąd w którym włócznie powodowały odporność gdy sojusznicy przez nie przechodzili.
  •  Rama:
    •  Astral Strike – dodano nowy efekt dźwiękowy oraz graficzny gdy Rama podnosi upadłe strzały.
  •  Scylla – poprawiono błąd w którym psy pojawiały się pod piedestałem w trakcie użycia „SPECIAL” skórki Daisy Despair.
  •  Sun Wukong:
    •  Somersault Cloud – poprawiono błąd w którym Sun Wukong nie mógł użyć tej umiejętności przez ścianę oraz błąd w którym umiejętność ta nie zadawała obrażeń dla potworów w obozach w jungli.
  •  Thanatos – poprawiono ucięty opis w Progression.
  •  Xbalanque – Bazowa szybkość ataku została zmniejszona z 1 do 0.95.

Komentarze (27) Czytaj dalej

Reklama

Komentarze


avatarPanSIlent (1424)
Nie zwracajcie uwagi na tytuł. To hermetyczny dowcip krążący na konferencji Adminów i Redaktorów.
Cóż. Nie moja wina, że dostałem ślinitoku na widok skórki Serqet :)

Patch przetłumaczony przez Execution. Niech ci Bóg w dzieciach to wynagrodzi!
11.03.2015 (9:30)
avatarm4rain (93)
W ostatnim patchu był skin dla Scylli, teraz znowu. Kompletnie tego nie rozumiem. Na skin do Serqet czekałem od dawna i sie doczekałem ale zastanawiam się kiedy nim grać skoro na każdej ligówce jest pierwszym banem. Hirez chyba zobaczył ze Anhur jest teraz chyba najsłabszym adc więc przywrócili 100% dmg z dwójki, no zobacyzmy czy to sprawi ze bedzie sie go czesciej widziało. No i cieszy nerf Bellony bo sie nie dało tego wytrzymać.
11.03.2015 (9:42)
avatarQosmoAlone (48)
@m4rain - czego tutaj nie rozumiesz? Hirez wydaje takie skiny postaci, na które ma akurat dobry pomysł, a nie w taki sposób aby każda postać miała swojego skina. A Scylla dostała nowego skina, ponieważ COG wygrało SWC i zażyczyło sobie COG Scylle, co nie ma żadnego związku z normalnym planem wydawniczym skinów. Co tego COG Scylla jest skinem limitowanym, którego można będzie kupić tylko przez pewien okres czasu i nigdy więcej. Taka sama sytuacja była rok temu z TSM Apollo.
Freya wygląda ok, ale bez szału. Praktycznie dodali tylko kilka tekstur do modelu.
Serquet bardzo fajna, steampunk pasuje do jej mechanicznego ogona :3

Yay, buff Watchers Gift ^^
Dobrze, że odrobinę znerfili Bluestone Pendant, bo (nadal) jest zbyt dobrym przedmiotem, którego pasyw daje radę do samego końca gry.
Wow, nerf Bellony - co za zaskoczenie :D Przynajmniej teraz nie będzie tak bzdurnie szybka jak wcześniej. Bellona z FBH lub Winged Blade mogła być przyklejona do ofiary cały czas, teraz przynajmniej jest to 15% różnicy. Co do nerfa LS z młotka - ludzie nie zdawali sobie chyba sprawy z tego, co ona robiła z LS itemem i obszarowymi atakami :D
Fajnie, że buffneli Bachusa - zdecydowanie tego potrzebował. Dzięki temu (i mp5 na watchers gift) zbliżył się do top guardianów.
11.03.2015 (10:48)
avatarCeglus (229)
Już myślałem,że nowy bóg wyjdzie :(
11.03.2015 (11:55)
avatarm4rain (93)
Rozumiem, w takim razie miałem złe info bo słyszałem ze każdy z nich ma podać jednego boga do skina (nawet Barraccudda o tym na fejsie pisał).
11.03.2015 (11:59)
avatarPanSIlent (1424)
Tak, miało być 5 skórek dla COG za SWC, ale na dłuższą metę okazało się to nieopłacalne i czasochłonne, aby wydac 5 skórek w tak krótkim czasie.
Ta informacja została zdementowana przez jednego z pracowników Hi-Rezu
11.03.2015 (12:53)
avatarAdamkazmirowicz (807)
A skin wielkanocny bakasury zostanie odblokowany w następnym patchu czy w tym?
Czekam na niego już 353 dni.
11.03.2015 (14:43)
avatarBallcadeias (1271)
Musze cię rozczarować Królik wylądował w piekle zwanym Skrzynką, musimy mieć nadzieje,że community będzie tak truło dupę Hi-Rezowi aż go odblokują.
11.03.2015 (14:48)
avatarAdamkazmirowicz (807)
k*wa mać jak nie było skrzynek było lepiej :G
Chociaż niech go dadzą za 600 gemów tak jak thanatosa to jest chamskie że go dają do skrzyni ;c
Nie no i tak kupie tyle skrzynek ile trzeba bo musze mieć ten skin no ale...
A ten nowy skin do baki to gówno
300 gemsów czy jakoś tak za remodel nie zmieniający nawet wyglądu skilli,już skin z ligówek jest 100000 razy lepszy
11.03.2015 (14:50)
avatarNukL3 (513)
Po co oni robia kolejne recolory...
11.03.2015 (14:55)
avatarAgraelRaelag (621)
Skin do Scylli 600 gemów tak jak TSM Apollo? Jeśli tak to dziękuje, nie potrzebuje kolejnego czerwonego kapturka. I za ile Serqetka?
11.03.2015 (15:05)
avatarPanSIlent (1424)
Cztery stówki.
Pomimo błędów lokalizacyjnych dźwięków i przerażającego błędu rodem z "Egzorcyzów Emily Rose" to kawał dobrej skórki i chętnie ją kupię.
11.03.2015 (15:13)
avatarkiogu1 (608)
Serqet spasuję, mam uczulenie na steampunk. (a tak właściwie to wzorowali ją na Edwardzie nożycorękim czy raczej laydy dethstrike?)

Scylę tak jak apolla odpuszczę.
Ogólnie freya i bakasura (Dlaczego zawsze kojarzy mi się z mortal kombat? Wolałem starego bake) mi pasują za te 300g.
11.03.2015 (15:26)
avatarAdamkazmirowicz (807)
Dawać 600 gemów za skin wielkanocny baki niezaktualizowany pod nowy model baki tak jak jego skin za 400 gemów.
Od remodelu minęło tyle miesięcy a tu nic
Gj hi rez
11.03.2015 (15:38)
avatarVeniVidiVici (127)
Mam pytanie - ten skin do serqet będzie dostępny zawsze czy przez jakiś czas ? :)
11.03.2015 (16:08)
avatarPanSIlent (1424)
Dostępny cały czas.
11.03.2015 (16:19)
avataraditirex (1069)
Buff nox nie wiem dlaczego i po co ale nie jest jakiś straszny a nox teraz o wiele mniej widuje wiec ok.
Koteł dostał buffa TAK!
Buff awilix, eh no dobra ale jak dla mnie już jest zbalansowana.
Nerf bellony, dziękuje przynajmniej za tą 3.
Buff odyna na chuj?
Co do skinów nie są złe zwłaszcza skin do serqet, a myślałem że bede popierniczał na podstawowym lub legendary przez jeszcze rok:D
11.03.2015 (17:15)
avatarRyszardzislaw (305)
Odyna buffnąć mogli, bo jest mało wybierany na conquesty, ale nie w taki sposób. ;o Jego połączenie skoku+tarczy kruczków i tak jest bardzo op w early i często stanowi więcej około 1/2 hp magów czy asasynów, co dopiero teraz ze zwiększonym skalowaniem (no dobra, nieznacznie, ale nie tędy droga.. prędzej powinni buffnąć 3 skill).
Co do buffnięcia Nox to trochę przesadzili, 2s silence na każdym poziomie kruczka już bezsprzecznie powoduje maxowanie 3 jako pierwszej, a z tak niskim cooldownem może naprawdę denerwować w early. O CC immune na ulcie już nie wspomnę..
Nerf bellony był wiadomy, to też mnie nie dziwi (dobrze że chociaż znerfili w sposób mądry, czyli osłabili pasywkę i heal z 3).
Buff bacchusa jak najbardziej potrzebny, żłopanie wina i tak było raczej maxowane jako ostatnie, teraz już na pewno tak zostanie przy zwiększeniu zdobywanego poziomu pijaństwa już od pierwszego poziomu skilla.
Buff anhura da tyle, że zamiast cupid/xbala, na ligach będziemy widzieli cupid/anhur/xbala, od czasu do czasu Artemis i Ramę.
11.03.2015 (18:31)
avatarkiogu1 (608)
Zamiast dominacji dodadzą nowy tryb. Na arenie pojawią się gladiatorzy zamiast cyklopów i bazyliszek.
Powiecie mi po co? Arena była ciągłym teamfinghtem, a teraz, jeśli okaże się, że to jungleboss zmieni się w conqest bez lini, tytanów i jungli.
12.03.2015 (17:44)
avatarAgraelRaelag (621)
Bo arena ma wrócić do rankedów, a najwyraźniej wg. Hirezu obecna arena się do tego nie nadaje.
12.03.2015 (18:22)
avatarGlacio (553)
Stara, jasna, bez durnych siege, rankedowa arena.
12.03.2015 (18:30)
avatarOm3nov (348)
http://www.galeriapegaz.pl/img/p/442-3328.jpg W oczekiwaniu na rework 3v3. Fajna opcja bylaby mozliwosc dodawania obrazkow w komentarzach albo chociaz hiperlacze zeby bylo :)
12.03.2015 (18:43)
avatarkiogu1 (608)
Glacio; gwarantuje ci, że "stara dobra arena" wyglądała tak jak teraz ;p. Bez durnych wież, i idiotycznej piaskowej kolorystyki, pasującej bardziej do egiptu niż rzymu. Mroczniejsza, i ogólnie ciekawsza (mniej postaci=większa ich znajomość=może nie łatwiejsza ale lepsza gra. )
12.03.2015 (18:52)
avatarNukL3 (513)
Ryszardzislaw, zanim cos napiszesz zaczerpnij nieco informacji. Hirez patrzy na rozgrywki rankingowe. Winrate danego boga powinno oscylowac w granicach 50%. Sa bogowie mocni w obecnej mecie ktorzy maja nawet 56% winrate. A Nox ma tego winrate na Conquescie... 38%. Wiec zanim napiszesz ze Nox nie potrzebowala buffa to doinformuj sie troszke.
14.03.2015 (8:36)
avatarRyszardzislaw (305)
Nukl3 ja dokosnale wiem, na podstawie czego buffią i nerfią danych bogów. Po prostu chodziło mi o to, że zwiększenie trwania wyciszenia na każdym poziomie pierwszej umiejętności + danie CC immune do ulta to według mnie za duży buff jednorazowy, mogliby najpierw dać jedno wzmocnienie, a drugie w następnym patchu po sprawdzeniu jak bardzo wpłynęło na % zwycięstw to pierwsze.
Z resztą w jakich moich słowach wywnioskowałeś, że uważam, że buff Nox się nie należał? "Co do buffnięcia Nox to trochę przesadzili" -opisałem wyżej, co miały znaczyć te słowa. Proponuję przeczytać jedno zdanie 2/3 razy i dopiero później komentować.
14.03.2015 (9:44)
avataraditirex (1069)
Jakby ktoś był ciekawy voica medusy jest tu
bo nie widzę żeby ktoś w newsach go podawał:X
http://smite.gamepedia.com/Medusa_voicelines
14.03.2015 (15:21)
avatarBallcadeias (1271)
Nie muszę go podawać bo spoilerami wali każdy dosłownie wszędzie,od Medusy po dosłownie wszystkie więc artykuły ze spoilerami mijają się z celem, a i nie musiałeś dawać tego voica bo tak jak już mówiłem jest on tu dosłownie wszędzie.
14.03.2015 (15:39)
Aby dodać komentarz musisz być zalogowany/zarejestrowany Zarejestruj się!