[Patch Notes] Medussssssssa tzw. Sum Olimpijczyk

Dodane przez  PanSIlent 24.03.2015 (8:56)

Nowy Bóg - Meduza

 

Meduza

  • Sidewinder - Meduza podczas poruszania się nie otrzymuje kary za poruszanie się na boki i otrzymuje tylko połowę kary za poruszanie się do tyłu.
  • Viper Shot - Meduza strzela 3 żmijami w krótkim odstępie czasowym, które zatruwają cel zadając 10/18/26/34/42 (+30% fizycznej siły) jako obrażenia co 0.5s przez 1.5s Cooldown 10s. Koszt: 40/45/50/55/60
  • Acid Spray - Meduza wypluwa kulę kwasu, zadającego 120/180/240/300/360 (+70% fizycznej siły) obrażeń i spowalniając szybkość ataku pierwszego trafionego celu o 20/25/30/35/40 na 3s i rozpryskując kwas w stożku zadająć 75% obrażeń dla każdego trafionego rywala. Cooldown 14s. Koszt 70/75/80/85/90
  • Lacerate - Meduza szybko ślizga się naprzód chwytając i tnąc pierwszego napotkanego Boga (przechodzi przez miniony) zadając 120/150/180/210/240 (+80% fizycznej siły). Uderzenie zostawia przeciwnika w bólu redukując leczenie o 10/20/30/40/50% na 3s. Cooldown 15s. Koszt 85.
  • Petrify - Meduza zdejmuje maskę ukazując swoje prawdziwe oblicze, wyzwalając potężny podmuch z jej przerażającego spojrzenia Gorgony. Wrogowie w srożku otrzymują 300/400/500/600/700 (+100% fizycznej siły) i są ogłuszeni na 2s gdy są odwróceni w stronę meduzy. Wrogowie nie patrzący na Meduzę otrzymują połowę obrażeń i są spowolnieni o 50% na 3s. Bogowie zabici przez spojrzenie Meduzy zamienią się w kamienny posąg by straszyć nnych wrogów. Cooldown110/100/90/80/70Koszt 100.

 

Nowe Skórki Bogów:

  • Athena Liberte
  • Medusa Black Gorgon
  • Standard Medusa
  • Thor Wrath of Valhalla
  • Vulcan Warforged
  • Vamana Cangeraceiro

 

Nowe Voicepacki:

  • Athena Liberte
  • Medusa
  • Vamana Cangeraceiro

 

Nowe Wardy i Ikonki Gracza:

  • Box Cat Ward
  • Medusa ikona gracza

 

Zaktualizowane karty

  • Chaac Standard
  • Neith Standard

 

Nowa Rotacja:

  • Ao Kuang
  • Bacchus
  • Bastet
  • Cupid
  • Osiris

 

System Klanu:

  • Dołączanie do klanu
  • "Open joining" jest teraz obsługiwany. Klany o tym statusie będą automatycznie akceptowały wszystkie prośby o przyjęcie.
  • "Allows Application" jest teaz obsługiwany. Klany o tym statusie mogą akceptować prośby o przyjęcie od graczy, jeśli zostaną one zatwierdzone.
  • "Invite Only" jest teraz obsługiwany. Klany o tym statusie mogą dodawać nowych członków tylko poprzez zaproszenia.
  • Wyszukiwanie klanów
  • Wprowadzony jest nowy system wyszukiwania klanów, który obsługuje system "Recommended Clans" jako domyślną.
  • Limit członków klanu
  • Nowozałożone klany mają limit 30 członków i są zdolne do zapraszania większej ilości członków na wyższym poziomie klanu.
  • Klany, które są już obecnie w systemie są oznaczone jako "Grandfathered" i mogą mieć członków tylu ile posiadają obecnie (ponad limit), ale nie mogą dodać nowych, dopóki nie zwolni się miejsce.
  • Opuszczanie klanu
  • Członek musi opuścić obecny klan zanim wyślę prośbę o przyjęcie do innego.
  • Członek opuszczający klan zachowuje wszystkie Punkty Honoru, które zarobił w tym klanie, ale nie zacznie zbierać tych punktów, dopóki nie dołaczy do nowego klanu.
  • Jeżeli lider klanu opuści klan bez wyznaczenia nowego lidera klanu, członek z najwyższą rangą i najdłuższym stażem w klanie zostanie nowym liderem.
  • Lider klanu, który będzie niedostępny przez 21 dni zostanie automatycznie zdegradowany, a nowy lider zostanie wyznaczony przez powyzsze reguły.
  • Zdobywanie Honoru
  • Punkty Honoru zdobywane są zarowno dla gracza, jak i dla klanu. Możesz je zdobywać tylko, gdy jesteś w jakimś klanie. Jeśli gracz opuści klan,   zarówno gracz jak i klan zachowują punkty, kttóre gracz zdobył podczas pobytu w tym klanie. Są 4 sposoby zdobycia Honoru:
  • Wygrywanie: Za każdym razem, gdy gracz wygra mecz PvP w obojętnym trybie gry zyskuje 10 Punktów Honoru. Każdego razu, gdy gracz wygrywa mecz Ligowy otrzymuje on punktów 20.
  • Party bonus
  • Granie w drużynie stworzonej z członków klanu zwiększa ilość otryzmywanych punktów:
  •                                    Drużyna z 2: 1.5x
  •                                    Drużyna z 3: 2x
  •                                    Drużyna z 4: 2.5x
  •                                    Drużyna z 5: 3x
  • Jednorazowy bonus za poziom gracza: Gracz zarabia 10 Punktów Honoru za każdym razem, gdy zdobywa kolejny poziom (max 300).
  • Jednorazowy bonus za poziom masterki Bogów: Gracz zarabia jednorazowe Punkty Honoru za każdym razem, gdy osiągnie poziom masterki na jakimś Bogu:
  •                                    Mastery 1: 20 Honor Points.
  •                                    Mastery 2: 40 Honor Points.
  •                                    Mastery 3: 60 Honor Points.
  •                                    Mastery 4: 80 Honor Points.
  •                                    Mastery 5: 100 Honor Points.
  •                                    Mastery 6: 120 Honor Points.
  •                                    Mastery 7: 140 Honor Points.
  •                                    Mastery 8: 160 Honor Points.
  •                                    Mastery 9: 180 Honor Points.
  •                                    Mastery 10: 200 Honor Points.
  • Poziomy klanów:
  •             Podczas, gdy członkowie klanu zarabiają Punkty Honoru klan osiąga poziomy. W przyszłości będą                     odblokowywane specjalne odznaczenia za te poziomy.
  • Zadania klanowe:
  •             Każdego tygodnia klany otrzymają zadania dla ich członków, które po ukończeniu zapewniaja dodatkwoe             Punkty Honoru.

 

UI

  •             Lobby meczowe zostało zaktualizowane.
  •             Strona Bogów została zaktualizowana.
  •             Profil gracza został zaktualizowany.
  •             Dodano Modyfikator Poziomu do zakładki stastyk Bogów, pozwalający graczom zobaczyć podstawowe               wartości bazowe.
  •             Ulepszenia zostały dodane do Emocji i zostały przeniesione one nad stronę Bogów i Skórek.
  •             Naprawiano zamrożenie klienta, który szukał w zakładce profilu z użyciem spacji.
  •             Naprawiano 0/0/0, które występowało czasem w historii meczów.
  •             Naprawiano nieprawidłowe ustawienia zapisywane, gdy resetowano ustawienia Video bez zapsywania.
  •             Naprawiono lagi pojawiające się podczas skrollowania tabeli Worshippers w Profilu.
    • Spectator
  •             Naprawiano kierowanie gracza w złym kierunku.
    • Chat    
  •             Rozmiar czcionki został nieznacznie zredukowany.
  •             Naprawiono błąd, w którym wiadomości zostały kierowane do złych okien.

 

Różne

  • Zostało dodane okienko informujące o odzyskaniu 1$ dolara za każdą sprzedaną skórkę.
  • W kolejce dodano video pokazujące po krótce mapę i wyjaśniające tryb gry.

 

Przedmioty

  • Death's Toll
  •             Naprawiono błąd, gdzie punkty many czasem nie były dodawane.
  • Mail of Renewal
  •             Naprawiono pasyw działający przeciw zniszczeniu wieży lub zabiciu phoenixa.
  • Shield of the Underworld
  •             Naprawiono obrażenia odbijane od wieży.

 

Bogowie - Balans/Ulepszenia/Błędy

  • Anubis
  •             Naprawiono czerwone efekty pojawiający się w lobby wraz z Golden i Legendary skinem.
  • Anhur
  •             Naprawiono włócznię pojawiającą się pod piedestałem gracza w lobby.
  • Ares    
  •             Naprawiono miecz i tarczę widoczne po śmierci.
  • Artemis
  •             Caledonian Boar
  •                        Dodano 40 stopniowy stożek do celownika skilla, pozwalający Tuskiemu na sprioretyzowanie celu znajdującego się w obrębie stożka.
  • Bakasura         
  •             Takedown
  •                        Naprawiono problem, gdzie Bakasura wykonywął podwójny obrót.
  • Cupid
  •             Fields of Love
  •                        Naprawiono przeszkody stawiane przez Bogów, które blokowały obrażenia i kontrolę tłumu.
  • Fenrir
  •             Brutalize
  •                        Naprawiono błąd, gdzie Fenrir podążał za Hou Yi podczas jego Dive Bomb.
  • Hou Yi
  •             Ricochet
  •                        Naciąganie strzały zostało usunięte(teraz Hou może strzelac odrazu).
  • Kumbhakarna
  •             Epic Uppercut
  •                        Skorygowano czas na ukończenie czasu z 0.7s do 0.4s, czyniąc jego szarżę szybszą.
  • Odin
  •             Ring of Spears
  •                        Usunięto błąd, gdzie Odyn nie mógł użyć umiejetnośći podczas kolizji.
  • Serqet
  •             Cobra's Kiss
  •                        Naprawiono błąd, w którym ikona wizualnie stackowała się kilkukrotnie.
  • Sun Wukong
  •             Somersault Cloud
  •                        Naprawiano błąd, w którym klon nie był zabijany przez Banish oraz Odrzucenia/Odepchnięcia.
  • Thor
  •             Anvil of Dawn
  •                        Dodano licznik na ziemnym celowniku, który określa jak dużo czasu zostało Thorowi do wylądowania.
  • Vamana
  •             Clear the Path
  •                        Dostosowanie efektów specjalnych do czasu kończenia umiejętności, co sprawi, że moment zakończenia będzie lepiej widoczny.
  • Xbalanque
  •             Dostosowano niektóre efekty w lobby dla skórek Footballer.
  •             Rising Jaguar  
  •                        Animacja umiejętności została zaktualizowana, żeby zredukować wysokość skoku Xbalanque podczas animacji, by usunąć wrażenie robienia przez niego okręgu.
  • Ymir
  •             Ice Wall
  •                        Zwiększono celność, z jaką ściana zatrzymywała graczy.
  •  

Komentarze (14) Czytaj dalej

Reklama

Komentarze


avatarPanSIlent (1424)
Dodać jak najszybciej! Poprawki właśnie są nanoszone :)
24.03.2015 (8:57)
avatarBallcadeias (1271)
Ten Viper Shot to mini ulti anubisa na 100% będzie znerfiony
24.03.2015 (10:59)
avatarOm3nov (348)
ADC ze skillami assassina/maga ok :D
24.03.2015 (11:18)
avatarNukL3 (513)
Ult laduje sie z tego co widze przynajmniej 0,6 sekundy wiec bedzie bardzo latwo kontrowalny.
24.03.2015 (11:40)
avatarvasper (27)
No teraz Hou Yi to już do niczego nie będzie się nadawał...
24.03.2015 (13:28)
avatarAgraelRaelag (621)
Dziwne, że znerfili huya...
24.03.2015 (14:39)
avatarBallcadeias (1271)
blub
24.03.2015 (16:31)
avatarAdamkazmirowicz (807)
ball czm buff to zmniejszenie obrażeń? :D
24.03.2015 (17:40)
avatarxxTrinaPLxx (152)
coo znerfili? chyba zbufowali hou iego. Teraz strzela od razu zamiast czekać... lol
24.03.2015 (17:48)
avatarAgraelRaelag (621)
lol x 2. Wcześniej było napisane, że od teraz obrażenia z 1 skilla przy odbiciu się od ściany nie zwiększają się. Nie wiem co się "staneło" że ta informacja została zmieniona(chyba jakiś błąd w tłumaczeniu?)
24.03.2015 (18:31)
avatarExecution (405)
@up pomyłka się wkradła ale już wszystko jest wsio ok.
24.03.2015 (18:37)
avatarTopornik (24)
Ciekawe postacie wypuszcza ten hi rez ostatnio. Najpierw awilix potrafiąca złapać przeciwnika w locie, hou yi z rykoszetem, bellona ze zmianą broni a teraz medusa łowca z chyba najsilniejszym ultem ( w porównaniu do innych hunterów). Zobaczymy czy zrobi zamieszanie w grze. Fajnie też wyglądają te zmiany w klanach. Po za tym wiele poprawek kosmetycznych i skromne buffy dla arty i hou yiego. Dla mnie patch na +
25.03.2015 (21:42)
avatarRyszardzislaw (305)
Ciekawą postacią to dopiero będzie Ah Puch (który wyjdzie po Meduzie), będzie on używał zwłok do leczenia siebie samego, a na ulcie będzie mógł wskrzesić miniony. :D
25.03.2015 (22:09)
avatarxxTrinaPLxx (152)
a nie wiem czy widzieliście w patch notesach ale podobno jak meduza zabije kogoś z ulta to jego zwłoki z kamienia będą stały chwilę na polu bitwy. To też może być niezłym motywem, może np kogoś zblokować :D
26.03.2015 (6:32)
Aby dodać komentarz musisz być zalogowany/zarejestrowany Zarejestruj się!