[Patch Notes] Mount Up!

Dodane przez  PanSIlent 13.12.2014 (11:45)

 

Nowa Bogini: Awilix, Bogini Księżyca i Nocy (Zabójca, panteon Majów)

 

  • Initiative - Passive
    • Pierwszy cios Awilix zadany po wyjściu z walki ma zwiększoną moc fizyczną o 30% przez 2.5 sekundy.

 

  • Summon Suku
    • Awilix ujeżdza swoją panterę Suku, zwiększając szybkość ruchu, ale obniżając manewrowość. Awilix może zeskoczyć z Suku zadając 80/130/180/230/280 obrażeń +80% mocy fizycznej przeciwnikom w obszarze doskoku. Anulowanie umiejętności nie uruchomi CD. Koszt: 50/55/60/65/70. CD: 15 sekund.

 

  • Feather Step
    • Awilix skacze nad ostatnim przeciwnikiem którego uderzyła w przeciągu ostatniej 1,5 sekundy, zadając 60/90/120/150/180 obrażeń +50% mocy gdy skacze nad nimi. Obrażenia umiejętności są skalowane i uwzględniają zwiększone obrażenia z podstawowych ataków Awilix, tj. 1x/1.5x/2x. Jeśli w jej sekwencji ataków ten atak będzie trzeci z kolei, obrażenia zostaną zadanie przeciwnikom w niewielkiej odległości od głównego celu. Koszt: 60/65/70/75/80. CD: 8 sekund.

 

  • Moonlight Charge
    • Suku pomaga Awilix, zadając przeciwnikom przed sobą 70/110/150/190/230 obrażeń +60% mocy. Jeśli przeciwnik został zaatakowany od tyłu, czyli w plecy, zostaje podrzucony w górę. Koszt: 85 CD: 12 sekund.

 

  • Gravity Surge
    • Awilix wzywa moc księżyca do pomocy, aby przyciągnąc do siebie przeciwnika sprzed siebie. Działa to na bogów, którzy są podrzuceni lub w trakcie wykonywania skoku. Cel po przyciągnięciu otrzymuje 200/250/300/350/400 obrażeń +100% mocy gdy wyląduje. Po przyciągnięciu Awilix oświetlona ksieżycem otrzymuje 30/40/50/60/70% Szybkości Ataku i 20/30/40/50/60 mocy fizycznej na krótki czas. Koszt: 100. CD: 90 sekund.

 

Nowe Skórki

 

  • Archon Thanatos
  • BuccaNeith Neith
  • Standard Awilix
  • Blood Moon Awilix
  • Nerd Rage Cabrakan


Nowe Voicepacki
 

  • Awilix
  • Archon Thanatos
  • BuccaNeith Neith
  • Nerd Rage Cabrakan


Nowe skorki Wardów i Ikony graczy
 

  • Temple of Kukulkan Ward
  • Mayan Icon


Nowa Rotacja:

  • Zeus
  • Tyr
  • Bacchus
  • Cupid
  • Loki


Nowe Emotki:
 

  • Awilix Clap i Wave
  • Ao Kuang Clap i Wave


Pomniejsze poprawki:

 

  • Poprawiono problem z pomijaniem Tutoriali i informacji dla nowych graczy.
  • Naprawiono błąd z niewyraźnymi paskami zdrowia wież, feniksów, Fire Giganta i Gold Fury.
  • Wybór skórki dla boga będzie odtwarzać przypisaną linię dźwiękową, jeżeli istnieje.
  • Naprawiono błąd, gdzie członkowie Party widzieli niepasujace nazwy, jeśli Lider zabrał ich do pokoju Custom.
  • Naprawiono błąd z brakujacymi liniami dźwiękowymi.
  • Wyłączenie AutoSystemu w grze nie zmieni ustawień i może zostać ponownie włączony w Lobby.
  • Poprawiono rzadki błąd z brakiem wyboru skórki dla Wardów.
  • Poprawiono problem z pomocami wychodzącymi przy animacji zwycięstwa/porażki.
  • Usunięto błędną wiadomośc przy opuszczaniu pokoju Custom.
  • System zapamięta wybory graczy i nie uruchomi automatycznie AutoSystemu, jeżeli gracz wyłączył go poprzednio.
  • Dodano czcionki Rosyjskie, Polskie i Tureckie
  • Drobne poprawki AI w trybie Co-Op
  • Animowane logo Smite'a dodane.


Obserwator:
 

  • Zamiana połozenia Aktywów i Potionów w panelu obserwatora.
  • Można obserwować graczy którzy już są w Match Lobby.
  • Poprawiono związłość mgły Nu Wy.
  • Zielony licznik od teraz jest interaktywny
  • Nazewnictwo graczy można zmienić, lecz tylko dla własnego użytku.
  • Możliwośc ustawienia wysokości kamery.
  • W trybie wolnej kamery ustawiono kolizyjność.
  • Naprawiono problem z bogami zmieniającymi nastawienie (Hel, Ullr, Tyr) i nie aktualizowaniem ich ikon.


Bogowie - poprawki, nerfy, buffy
 

  • Ao Kuang
    • King’s Sword
      • Od teraz gdy Kuang używa ładunków miecza, poprawnie zostaje pobierany jeden ładunek oraz wciąż jest zapewniany bonus do obrażeń.
    • Dragon Call
      • Skalowanie mocy ataków bazowych zmniejszone z 30% do 28% za smoka.
      • Wysyłanie smoków naprzód ma mniejszone obrażenia z 20/30/40/50/60 do 15/20/25/30/35 za smoka.
    • King of the Eastern Seas
      • Poprawiono błąd egzekucji. Kuang mógł zabić Kumbakharnę, pomimo jego pasywnej umiejętności. Od teraz Kuang nie przeprowadzi egzekucji, jeśli Kumba ma pełen pasyw.
  • Aphrodite
    • Ogólne
      • Dodano brakujące ścieżki dźwiękowe.
  • Arachne
    • Ogólne
      • Dodano brakujące ścieżki dźwiękowe.
  • Artemis
    • Ogólne
      • Poprawiono błąd z kolorem włosów w skórce Convention 2012.
  • Cabrakan
    • Seismic Crush
      • Poprawiono opis umiejętności,
    • Refraction Shield
      • Poprawiono opis umiejętności.
  • Chang’e
    • Waxing Moon
      • Poprawiono opis umiejętności.
  • Kumbhakarna
    • Passive
      • Poprawiono błąd, gdzie Kumba mógł zginąć z ręki Ao Kuanga pomimo aktywnej pasywki.
  • Loki
    • Ogólne
      • Usunięto Lokiego z gry.
  • Neith
    • World Weaver
      • Poprawki błędów w tekście.
  • Ne Zha
    • Armillary Sash
      • Poprawiono opis umiejętności.
  • Nox
    • Flame of the Night
      • Zmiana umiejetności. Za każdą świeczkę Nox otrzymuje 4% złagodzenia obrażeń. Świeczki gasną, gdy Nox otrzymuje obrażenia.
    • Shadow Barrier
      • Redukcja obrażeń wynosi 90% na każdym poziomie.
      • Długość trwania bariery zwiększona do 2 sekund.
      • CD zmniejszone z 18 sekund do 18/17/16/15/14 sekund.
    • Nightfall Raven
      • Obrażenia zmniejszone z 70/140/190/240/290 do 70/120/170/220/270.
      • Milczenie przedłużone z 1.0/1.1/1.2/1.3/1.4s do 1/1.25/1.5/1.75/2 sekund.
    • Siphon Darkness
      • Obrażenia zmniejszone 90/120/150/180/210 do 90/110/130/150/170.
      • Koszt many zmniejszony z 50/55/60/65/70 do 50.
    • Night Terror
      • Brak limitu zasięgu. Nox pozostaje cały czas podłączona, niezależnie od odległości od celu.
      • Gdy czas Ultimate się skończy, cele zostają ogłuszone na 1 sekundę i otrzymują obrażenia ostatni raz.
      • Zwiększona szybkość strzału z 110 do 160.
      • Zasięg zwiększony z 55 do 70.
  • Osiris
    • Lord of the Afterlife
      • Osiris jest teraz całkowicie odporny na CC przez czas trwania skoku.
  • Serqet
    • Cobra’s Kiss
      • Skrócono czas trwania szału z 1/1.25/1.5/1.75/2 do 1/1.1/1.2/1.3/1.4.
  • Scylla
    • General
      • Poprawiono targetowanie skórki Lil' Red.
  • Ullr
    • Switch Stance
      • Poprawiono drobne problemy z utykaniem w poprzedniej pozycji.
  • Vamana
    • Colossal Fury
      • Zmniejszono bonus do mocy fizycznej z 40/65/90/115/140 do 40/55/70/85/100.
  • Vulcan
    • Magma Bomb
      • Umiejętność nie ogłusza przy podrzuceniu.
      • Zasięg zmniejszony z 65 do 60.
      • Dodano znacznik informujący o miejscu wylądowania bomby.

 

 

USUNIĘTO LOKIEGO Z GRY

U JELLY, BRO?

Komentarze (85) Czytaj dalej

Reklama

Komentarze


avatarShirei (1313)
"Zadany po walce"
"Zadany po wyjściu z walki" brzmiałoby lepiej, ale to tylko taka mała sugestia.
13.12.2014 (11:50)
avatarPanSIlent (1424)
Mistrz polecił mi unikać niepotrzebnych walek. Do widzenia Panu.
13.12.2014 (11:52)
avatarHoneey (265)
usunieto lokiego z gry xD
13.12.2014 (11:54)
avatarHalbaradDunadan (14)
Jak to usunięto xdd?
13.12.2014 (11:54)
avatarMister (42)
"Loki
Ogólne
Usunięto Lokiego z gry."

Jeszcze tak spokojnie to powiedziane :P
13.12.2014 (11:59)
avatarAgraelRaelag (621)
"Loki
Ogólne
Usunięto Lokiego z gry."

OMG, Dzięki Bogu! Zmieniam zdanie, jednak świetny patch!
13.12.2014 (12:12)
avatarShirei (1313)
Silent, coś ty ćpał?
Źródło proszę.
13.12.2014 (12:20)
avatarDanio0o0 (17)
Ciekawe czy jeśli faktycznie usuną lokiego z gry to czy mi oddadzą 800 gemsów za VP + skiny . ;]
13.12.2014 (12:23)
avatarExecution (405)
Poniektórzy chyba zamiast sprawdzić angielską wersję patch notes wierzą wszystko w co jest tu napisane. Zwykły troll, jak widać całkiem udany, jak nie wierzycie wbijajcie na PTS zobaczycie, że Loki nadal jest. Łatwowierni ludzie :)
13.12.2014 (12:28)
avatarDanio0o0 (17)
Nowa rotacja :
Loki

Loki
Ogólne
Usunięto Lokiego z gry.
13.12.2014 (12:28)
avatarseeeetttt (1)
Aha, ciekawy patch note?! Loki usunięty rotacja loki?
Oryginal: https://docs.google.com/document/d/18NIjWJP6zzhs6YERdw8LJVyfKoYGlVHeSp4XIWrHeic/pub
I nasza wersja w PL: https://www.facebook.com/smitegamepol/posts/629929833796441
13.12.2014 (12:34)
avatarAgraelRaelag (621)
To raczej ty Exe jesteś łatwowierny skoro uwierzyłeś, że ktoś uwierzył w usunięcie Lokiego ;) ZTROLLOWANY
13.12.2014 (12:38)
avatarPanSIlent (1424)
No nareszcie. Ludzie potrafią łączyć fakty!
Ja tu mam bekę tygodnia, a wy tylko nakręcacie.
Dzięki za uprzyjemnienie roboty :)
13.12.2014 (12:39)
avatarAgraelRaelag (621)
VVGW ;)
13.12.2014 (12:40)
avatarExecution (405)
@up uwierz, że znalazłoby się parę takich amancypantów co by w to uwierzyło. U większości dzieci w tych czasach leży czytanie ze zrozumieniem :P
13.12.2014 (12:44)
avatarExecution (405)
Aha, będzie nowa skórka dla Apolla kiedyś tam w przyszłości :P
http://hydra-media.cursecdn.com/smite.gamepedia.com/5/5b/T_Apollo_Curse_Card.png?version=338ce85c75d15e7392cba513873734a5
13.12.2014 (12:48)
avatarmaverik89 (14)
maskara... A dopiero co Hi Rez zrobił promocje na Likiego Infiltratora :D hahaha! W sumie... To będzie brakować lokiego :). Mam nadzieję że jednak wróci kiedyś. Być może w nowej odsłonie, ale jako jeden z najpopularniejszych boków nordyckich nie powinno go zabraknąc w tej grze :)
13.12.2014 (12:58)
avatarOrlik123 (13)
a może zamiast lokiego dadza awilix i czemu jak dodaje build to go później nie widać?
13.12.2014 (13:15)
avatarAdamkazmirowicz (807)
Przez tych 2 ludzi powyżej zwątpiłem w rasę ludzką.............
;_;
13.12.2014 (13:46)
avatarmaverik89 (14)
oki. Dałem się wkręcić :P. Przyznaję :D. Ale Hi Rez nie raz już zaskakiwał różnymi rzeczami. Np moim zdaniem kompletnie niepotrzebna przemiana NuWy. Jak dla mnie tamta NuWa była o wiele lepsza. Moja ulubiona postać na solo line w conqescie. I świetnie współpracowała przy swoim ulti z resztą ekipy. Odin - kolejna postać pozmieniana. Tym razem myślę że na lepsze akurat. Bynajmniej... Skoro Hi Rez robi różne poprawki i "ulepszenia" dlaczego nie miałby usunąć lokiego i później zwrócić go w nowej odsłonie?? Fakt faktem żart się udał i zostałem wkręcony :D heh. Nieźle ;) pozdro :P
13.12.2014 (14:05)
avatarPanSIlent (1424)
Tak się składa, że Hi-Rez ma guzik do tego.
Informacja o usunięciu Lokiego to była moja improwizacja.
Jak widzicie powyżej, jest sporo półgłówków, którzy w to uwierzyli, a tylko nieliczni sprawdzili fakty i nie dali się nabrać.
13.12.2014 (14:31)
avatarMelpi (23)
Jeszcze mi powiedzcie że dadzą oprócz Cabrakana skina dostanie Kukulkan czy Hun którzy mają ciągle dostępne skiny a Xbal będzie dalej z 2 których nie będzie mozna juz kupic i jednym który czasem bedzie w skrzynce :_:
13.12.2014 (15:29)
avatarBallcadeias (1271)
Kukulkan ma skina starego Ao Kuanga dla swojego aktualnego modelu nie ma żadnego, ale kto wie może Xbala pojawi się na Odysei.
13.12.2014 (15:37)
avatarMelpi (23)
No ja myśle, gemy na niego mam od 3 miesięcy odłożone ._.
13.12.2014 (15:38)
avatarBallcadeias (1271)
@Melpi ja mam zachowane 1100+ gemów na Janusa i Kukulkana Janusa wyczuwam w następnym patchu bo mówili aby przesyłać concepty a Kuku nie mam pojęcia.
13.12.2014 (16:07)
avatarKarleManate (80)
Cabrakan Nerd xD. Padłem.

@Silent przecież ten post ma mówić o faktach ze Smita ;_;. To tak jakbyś mówił, że powinienem sprawdzić wiadomości na paru kanałach aby się przekonać czy na pewno nie kłamią.
13.12.2014 (16:38)
avatarPiterator (46)
Na prawdę daliście się nabrać? Gdybyście czytali ze zrozumieniem, to by nie było problemu. Loki jest w rotacji, a poniżej piszę, że go usunęli... wiadome staje się, że to troll. No ale to dobrze, że ludzie mają trochę humoru :)
13.12.2014 (16:43)
avatarHasira (649)
Możecie mi już dziękować i całować stopy albowiem to dzięki mnie usunęli Lokiego z gry. To ja napisałam do HiRezu by usunęli ten shit. Następny mój cel - Scylla, zapewne podobną wiadomość o niej otrzymacie w kolejnym patch notes

*odlatuje na swoim tęczowym raptorze w stronę gwiazd*
13.12.2014 (17:09)
avatarKarleManate (80)
Hasira w krainie jednorożców pierdzącymi tęczą ;_;
13.12.2014 (17:13)
avatarOrlik123 (13)
Ciekawe czy z tymi czcionkami chodzi o to że będzie smite w języku polskim. Gdyby smite był w każdym języku na pewno fani lola przestali by grać w lola i zaczęli grać w smite.

oooooooooooo oooooooooo
0 0 0 0
0 00000000000000 0 NERD CABRAKAN xD. TO ZNACZY 8 ]
0 0 0 0
0ooooooooooo0 0 ooooooo

| |
|_______________________________|
|_________________________________
13.12.2014 (17:15)
avatarGandlafpl (120)
Szkoda vamany, nie zasługiwał na nerfa. Dobrze że Nox dostała lekką zmiane skilli.
13.12.2014 (17:29)
avatarmateo (69)
z tym lokim to trzeba bylo byc niezlym korkiem, zeby uwierzyc xD na kazdym streamie pierdyliard komow z takimi trollami, na reddicie to samo ;d trzeba troche ogarniać ludki :D

A ja mam pytanie do kogos, kto używa PTS. Widze, że mozna wbic i w ogole, ale gemsów mi nie dodalo. A z tego co pamietam, zawsze cos kolo 7k na drobne wydatki dawali :)
13.12.2014 (18:36)
avatarkiogu1 (608)
Skin neith niezły, ale liczyłem na anhura. Postać wydaje się spoko. Thanathos -aniołek do mnie nie trafi - Za tyle kasy to ja sobie kupię nową mysz i klawiaturę.
13.12.2014 (18:52)
avatarAgraelRaelag (621)
Tez liczylem na anhura, 1 skin do neith juz mam a 2 skiny do tej samej postaci to strata gemosow.
13.12.2014 (20:49)
avatarAgraelRaelag (621)
OFFTOP: Ogarnia ktoś LP dawane na rankedach? Miałem serię zwycięstw i dawało mi po 17 lp, potem kolejny win ale już tylko 16. Kiedy w końcu przegrałem zabrało mi 6 lp, po czym zwycięstwo i znowu 17 lp. Im większa seria zwycięstw tym mniej punktów dają? A może nie dało mi 17, żeby zaokrąglić lp(17+17+16=50)?
W ogóle te elo na rankedach to bezsens. Brązy powinny grać z brązami, a diamenty z diamentami i tyle.
13.12.2014 (21:02)
avatarAgraelRaelag (621)
*Nie LP tylko TP
13.12.2014 (21:03)
avatarAgraelRaelag (621)
Matchmaking naprawdę ssie
https://smite.guru/match/118021221
Typ z kwalifikacji i 2100 elo, śmieszny ten system.

(ALE SPAM, ZARAZ BANA DOSTANE EHEHE)
13.12.2014 (21:07)
avatarPiterator (46)
Vamana nie zasługiwał na nerfa? Niby dlaczego? Według mnie jest jednym z najbardziej op bogów w grze. Serqet nie zasługiwała na nerfa jak już :D
13.12.2014 (21:14)
avatarOrlik123 (13)
Czemu jak dodaje build to on później znika ?
13.12.2014 (21:28)
avatarBallcadeias (1271)
Nie zrobiłeś w nim nic kompletne zero i ty się dziwisz, że on zniknął? Wiadomo, że administracja to usunęła.
13.12.2014 (21:32)
avatarNukL3 (513)
Pierwszy cios Awilix zadany po wyjściu z walki ma zwiększoną moc fizyczną o 30% przez 2.5 sekundy. Najbardziej zjebany pasyw jaki widzialem.
13.12.2014 (22:48)
avatarShirei (1313)
NukL3, masz na myśli, że mocny, czy jak? To dosyć dobre, bo jak jesteś poza walką i potem kogoś uderzysz, to z odpowiednim attack speedem masz sporą przewagę na te 2.5 sekundy.
13.12.2014 (23:32)
avatarNukL3 (513)
Chyba raczej żenada. PO WYJSCIU z walki czyli musze zaczac sie bic potem uciekac wrocic i dopiero znowu sie bic?
13.12.2014 (23:58)
avatarShirei (1313)
Zacznijmy od tego, że najpewniej sprawdzi się ona w dżungli. Gdy skończy bić moby, to wyjdzie z walki i wtedy gankując wroga srogo mu przyłoży dzięki pasywce. W angielskiej wersji jest "out of combat". Chodzi ogółem o to, że jak jesteś poza walką, to po jej rozpoczęciu aktywujesz buffa. Lepiej?
14.12.2014 (1:00)
avatarWonlann (212)
Nerd
14.12.2014 (12:21)
avatarmateo (69)
swoją drogą, VP tego przyszlego skina Apollo jest powalający.

http://smite.gamepedia.com/Curse_Apollo_voicelines

Zwróćcie uwage na to, że w Directed Taunts jest jeden kierowany w stronę... uwaga... Meduzy. Hmmm... czyzby po prostu troll HiRezu?
14.12.2014 (13:18)
avatarkiogu1 (608)
Ten pasyw jest naprawdę mocny. Czyli kiedy nikt cię nie trafił, a ty trafisz jako pierwszy. Podejrzewam bulidy pod hydry, i atc speed.
14.12.2014 (13:20)
avatarNukL3 (513)
Przeciez mamy tylko 2,5 sekundy na zadanie dmg po wyjsciu np z jungli...
14.12.2014 (14:51)
avatarShirei (1313)
NukL3, to nie tak, że pasyw się odpala, jak wyjdziesz z walki, tylko jak wejdziesz do walki. Tylko najpierw musisz być "Out of Combat", czyli poza walką, aby owy pasyw odpalić przy wejściu do walki...
14.12.2014 (15:40)
avatarNukL3 (513)
To znowu zle polskie tlumaczenie czy jak.
14.12.2014 (15:42)
avatarShirei (1313)
Niezupełnie... po angielsku jest opornie wyjaśnione.
"If Awilix strikes first from out of combat, she increases her total physical power by 30% for 2.5s."
Chodzi o pierwszy atak zadany po wyjściu z walki. Czyli jeśli nie biliśmy się przez jakiś czas i zaatakujemy, to na 2.5 sekundy otrzymujemy buffa. Mam nadzieję, że jest teraz jasne.
14.12.2014 (15:45)
avatarNukL3 (513)
Gdzie tam przetlumaczyles z angilskiego ze chodzi o pierwszy atak rotfl.
14.12.2014 (16:00)
avatarNukL3 (513)
Po mojemu doslowne tlumaczenie ze jesli to my zaatakujemy to mamy ad zwiekszone o 30% na 2,5 sek gdzie wy tu macie cos o jednym ataku?
14.12.2014 (16:01)
avatarNukL3 (513)
"
Initiative - Passive
Pierwszy cios Awilix zadany po wyjściu z walki ma zwiększoną moc fizyczną o 30% przez 2.5 sekundy.
"
A tlumaczeniem to chyba powinien sie zajac ktos inny:D
14.12.2014 (16:03)
avatarShirei (1313)
"Strikes firsts", to o to chodzi... Rzeczywiście, w tłumaczeniu u góry jest, że pierwszy cios ma zwiększoną moc, a powinno być, że pierwszy cios zwiększa nam moc na 2.5 sekundy, ale nie zmienia to faktu, że jest wzmianka o pierwszym ciosie, a dokładniej o tym, że Awilix musi uderzyć pierwsza.

Czyli jakby to ładnie napisać...
"Jeśli Awilix uderzy pierwsza po wyjściu z walki, zwiększa swoją maksymalną siłę fizyczną o 30% na 2.5 sekundy" - Czy tak jest ładnie i zrozumiale?
14.12.2014 (17:04)
avatarMaCaFar (106)
"Jeśli Awilix uderzy pierwsza po wyjściu z walki" To brzmi tak jak mówił NukL3.
Moim zdaniem powinno być
"Jeśli Awilix nie jest w trakcie walki, jej trafiony atak podstawowy zwiększy maksymalną siłę fizyczną Awilix o 30% na 2.5 sekundy"

I tyle xD
14.12.2014 (17:20)
avatarPanSIlent (1424)
Oeeeezzzu, każdy jakoś ogarnął. Dzięki za propsy... Ale ludzie i leniwce uczą się całe życie i Patch Notesy będą lepiej tłumaczone w przyszłości. Chyba.
Jak masz problem z rozumieniem niektórych umiejętności to odwiedzaj PTS lu czytaj oryginalne Patch Notes.
Nie musisz zaraz na mnie naskakiwać i żądać zmiany tłumacza. Tłumaczę jak umiem. Robię to charytatywnie i nie mam z tego żadnych profitów, prócz możliwości zrobienia sobie beki.
14.12.2014 (17:32)
avatarNukL3 (513)
No beka wyszla niezla :D Ja to zrozumialem tak ze jesli jestem poza walka i zaatakuje 1 to mam na 2,5 sek dmg zwiekszone o 30%. Jesli ktos inny mnie zaatakuje pierwszy, to pasyw sie nie uruchamia.
14.12.2014 (20:47)
avatarShirei (1313)
Możliwe, że właśnie tak to działa.
14.12.2014 (21:17)
avatarPanSIlent (1424)
Tak, jeśli ktoś ciebie zaatakuje, to passyw nie uruchomi się.
Dopiero jak ty wykonasz atak to masz przez 2.5 sekundy podwyższony DMG.
14.12.2014 (21:19)
avatarWirla (10)
Nawet nie sprawdziłam o Lokim, tylko popatrzyłam na komentarze :) Nie dałam się nabrać dzięki rotacji. Może w innym patchu taki żart bardziej byłby się udał :D
15.12.2014 (15:52)
avatarCeglus (229)
Gra ktoś ? dodawać do znajomych :)
15.12.2014 (18:48)
avatarPanSIlent (1424)
Aktualizacja! Dzięki śledzeniu Twitcha i FanPage'a na FB znamy dokładny wygląd anielksiej skórki dla Thanatosa.
Dołączę do grona osób, które uwazają, że powinien mieć kaptur w ostatniej formie. Ale co ja się tam znam...
15.12.2014 (20:25)
avatarOrlik123 (13)
Gdyby wyszła nowa postać to dałoby się zmienić avatara ?
15.12.2014 (21:43)
avatarPanSIlent (1424)
Zmiana avatara jest niemożliwa. Jaki wybrałeś przy rejestracji, taki masz do końca.
Uprzedze drugie pytanie - miniaturki skórek bogów jako avatary są niemożliwe. Sam żałuję.
Chyba, że Wixa lub Ikuś coś pokombinują i będzie można edytować. Ale to mało prawdopodobne.
15.12.2014 (21:47)
avatarOrlik123 (13)
A z tymi czcionkami będzie chodzić o to że smite będzie w tych językach ?
15.12.2014 (21:51)
avatarNukL3 (513)
Jedyne wytlumaczenie czemu nie ma kaptura w ostatniej formie to ze w kapturze to chodzila smierc a nie aniol a widac ze jak by sie przeobraza z 1 formy na 4 niczym pokemon :)
16.12.2014 (9:12)
avatarAgraelRaelag (621)
Pokemony zazwyczaj miały 3 różne formy, czasem mniej, ale nigdy więcej :P
16.12.2014 (16:33)
avatarTakiJeden (65)
Teee... Panie Silent umieść pan newsa dla nas dość ważnego żeby i inni wiedzieli, że będzie w najbliższym czasie Smite po Poksku :)
16.12.2014 (16:57)
avatarPanSIlent (1424)
Jestem przeciwnikiem tego, aby Smite było w pełni spolszczone.
Nie zaszkodzą polskie teksty w menu, ale całkowite spolszczenie - głosy bogów, itd. - to zabójstwo klimatu i smaczków w grze.
Poza tym ja nie słyszałem ani słowa o spolszczaniu Smite, a odwiedzam Twitcha i Reddita dosyć często.
16.12.2014 (17:28)
avatarShirei (1313)
Sam do końca nie wiem o co chodzi z tym "polish fonts". Font to czcionka, ale... O znaki na pewno nie chodzi, bo można normalnie pisać "ą", "ę" i tak dalej.
16.12.2014 (17:39)
avatarVeniVidiVici (127)
@Shirei

To chyba chodzi o to że jak ktoś ma nazwe z polskim znakiem ( np. ZjęCię ) to w grze jak np. on zdobędzie kila zamiast polskich znaków pokazują się okienka ... i to zmienią ( chyba, tak sądze )
16.12.2014 (17:43)
avatarAgraelRaelag (621)
OFFTOP
Jak myślicie, czy reinstal SMITE poprawiłby działanie gry? Bo teraz mam tak, że co patch to mniej fpsów, a gdyby SMITE był "czysty"?
16.12.2014 (18:41)
avatarMaCaFar (106)
To by nie był brudny hęhęhęhę
Może pomóc, przynajmniej mi to pomogło :d
16.12.2014 (19:05)
avatarTakiJeden (65)
@PanSilent

Naprawdę? Mi się bardzo ten news na twitterze rzucił w oczy :d

https://twitter.com/schisam/status/544626013251330048

Obstawiam, że raczej będzie spolszczony tylko tekst, a już na pewno na początku bo jak news podaje będzie to BETA. Tak jak powiedziałeś - spolszczone głosy zabiją klimat (, ale i tak nie sądzę żeby komuś się chciało podkładać głosy pod wszystkich bogów i ich skórki xd).
16.12.2014 (19:32)
avatarShirei (1313)
Oooo, rzeczywiście. Przepraszam, że nie napiszę newsa, jestem dość leniwy. Mam jedynie nadzieję, że nie przetłumaczą nazw itemków. To by było okropne, bo trudniej się porozumieć z ludźmi. Ale nie mam nic przeciwko polskim opisom.
16.12.2014 (20:12)
avatarNektarynek05 (252)
"(, ale i tak nie sądzę żeby komuś się chciało podkładać głosy pod wszystkich bogów i ich skórki xd)." sypną kasą i ludzie będą lecieć jak komary do światła :)
16.12.2014 (20:39)
avatarBallcadeias (1271)
Przecież to jest wiadome, że spolszczą wszystko nawet głosy taki newbie i w smite i w ingliszu gra i słucha, że postać nawala po ingliszu nie rozumie o czym bredzi i milion pytań siada o co jej chodzi. A bardziej doświadczeni w angielskim zostaną przy nim, koleś nie może się dogadać? Jego problem niech ruszy dupsko na wikipedie smite lub zmieni na angielską wersję i ma luz każdy głupie wie, że Anglik nie zrozumie Polskiego więc używając mózgownicy sięgnie po Angielskie nazwy. Ja zmienię sobie język na polski z beki żeby posłuchać i przeczytać te Perfect Polskie nazwy.
16.12.2014 (21:57)
avatarPanSIlent (1424)
Gdyby spolszczyli głosy bogów w Smite to wszelkie smaczki i żarty słowne, w tym najważniejszy powód kupna Infinity Wave - Uranus - straciłyby sens.
Słuchałem ostatnio Gameplaya z LoLa, który, jak wiadomo, jest w pełni spolszczony i wg. mojej opini tylko kilkunastu bohaterów na prawie 130 ma świetnie podłożone głosy pasujące do charakteru i nastawienia.
Nie chcę mieć jakichś pokracznych dźwięków imitujących głosy moich ulubionych postaci w Smite.
Nie zaszkodzą drobne tłumaczenia typu opisy przedmiotów lub historie bóstw. Z możliwością wyboru języka.
16.12.2014 (22:05)
avatarBallcadeias (1271)
Jak chcesz smaczków to zostań przy Angielskiej wersji w launcherze wybór języka jest więc problemu nie ma no chyba, że podczas gdy postać gada to mają ci na pół ekranu wywalić napisy jak w filmie.XD
16.12.2014 (22:15)
avatarExecution (405)
W niemieckiej wersji językowej Smitea wszystkie nazwy itemków, skilli są po angielsku. Wszystkie głosy są w języku angielskim również, aczkolwiek na czacie już są po niemiecku.
16.12.2014 (23:17)
avataradiaknti (23)
Tłumaczenie takie fajne :). najbardziej podoba mi się "Krwawa Kuźnia" (Bloodforge) oraz polska nazwa minionów - sługusy XDDD
17.12.2014 (12:53)
avatarExecution (405)
A mi Pchacz jako pusher oraz pakiety mowy jako VP :D Naprawdę nie wygląda to najlepiej... Na uczelni za takie tłumaczenia powiesili by mnie za jaja.
17.12.2014 (12:56)
avatarm4rain (93)
TABI WOJOWNIKA ! Zamiast asysty to 'udzielone wsparcie' . W ogole nazwy itemów powinny zostać, opisy Ok. Jednak pamietajmy ze to nadal BETA
17.12.2014 (13:00)
avatarExecution (405)
Powinni być konsekwentni to raz, jeśli tłumaczymy nazwy przedmiotów to nazwy umiejętności także, jeśli nie tłumaczymy jednego to drugie też zostawiamy. Miło, że cokolwiek zrobili, ale momentami wygląda to jak google translator, ktoś totalnie zapomniał o czymś co nazywa się nieprzetłumaczalność :(
17.12.2014 (13:03)
Aby dodać komentarz musisz być zalogowany/zarejestrowany Zarejestruj się!