[Patch Notes] Powrót Silenta do gry

Dodane przez  PanSIlent 23.01.2016 (10:51)

PATCH NOTES 21.01.2016

 

Nowa mapa trybu Joust:

  • Nowa oprawa, styl i tematyka
  • Nowy główny przeciwnik w Jungle
  • Nowy styl Tytanów, Wież, Feniksów, Minionów oraz istot w Jungle.

Notka: Drobne znaczniki tj. znaczniki buffów wciąż są poprawiane

 

Nowe skórki:

  • Shining Heaves Amaterasu (Tier 2, 250 gemów)

     
  • Shield of the Gorgon Athena (Tier 2, 250 gemów)


     
  • Sir Pentsworth IV, ESQ. Kukulkan (Exclusive)

     
  • Souless Machine Sol (Limited, nagroda za Japanese Odyssey)


     
  • Berzerkullr Ullr (Limited, nagroda za osiągnięcie dywizji Gold V lub wyższej na Ligach)

     
  • Irezumir Ymir (Exclusive)

 

Nowe VP:

  • Sir Pentsworth IV, ESQ. Kukulkan
  • Souless Machine Sol
  • Berzerkullr Ullr
  • Irezumir Ymir
  • Kaiju Sobek (aktualizacja)

 

Aktualizacja kart:

  • Mastery Chang’e

     
  • Mastery Tyr

 

Nowe skórki Wardów:

  • Japanese Temple Ward

 

Nowe awatary graczy:

  • Japanese Avatar

 

Osiągnięcia:

  • Amaterasu
    • Reflect the Heavens
      • Naładuj w pełni swoje zwierciadło w jedną sekundę
    • My Offense is Dazzling
      • Traf trzech lub więcej wrogów ostatnim ciosem swojego Ultimate
         
  • Artemis
    • Stunville
      • Ogłusz trzech lub więcej wrogów jednorazowym wypuszczeniem dzika
    • It’s a Trap
      • Złap 25 bogów w swoje pułapki – Transgressors Fate
         
  • Ravana
    • Watch my Moves
      • Zabij 10 wrogów swoim Ultmiate
    • Feel the Rush
      • Uwolnij się z Roota za pomocą niewrażliwości na DMG dzięki swojej umiejętności Overhead Kick

 

Dzienne Questy oraz Interfejs:

  • Każdego dnia otrzymujesz dwa nowe zadania do wykonania
  • Wykonanie wynagradza gracza Favorem i zwiększa postęp na panelu zadań
  • Po wykonaniu określonej ilości zadań gracz otrzymuje nagrody gemowe
  • Usunięto trójwymiarowe animacje w Lobby

 

Ogólna rozgrywka:

  • Conquest
    • Jungla przeszła zmiany polegające na szerszym otwarciu buffów.
    • Buff na Szybkość Ataku został usuniety
    • Buff na Szybkość Ruchu zmienił położenie i został zmieniony
      • Sam Buff został podzielony na 3 buffy w postaci żywiołaków ognia otaczające Fire Gianta. Pokonywanie żywiołaków wynagradza buffa w postaci 7% Szybkości Ruchu i Ataku. Pokonanie większej ilości żywiołaków zwiększa % do buffa, maksymalnie do 21% Szybkości Ruchu i Ataku
    • Buff na Regenerację Many został przeniesiony w stare miejsce Buffa Szybkości Ruchu
    • Małe Harpie zostały przeniesione bliżej środka mapy.
       

Notka: Drobne znaczniki tj. znaczniki buffów wciąż są poprawiane
 

Ważne: Tryb Widza nie otrzymał jeszcze aktualizacji.
 

  • Lifesteal
    • W sezonie 3 nie można uzdrawiać się większą ilością życia od obecnie posiadanej ilości życia celu. Przykładowo: Cel z 200 ilością życia zginął otrzymując atak za 500. Zabójca otrzyma % zdrowia liczony tylko z 200 zdrowia.
       
  • Opcje podświetleń
    • Można to teraz ustawić w opcjach Cieniowania na Średni lub Wysoki
       
  • Poziom trudności Co-Op został zwiększony
  • Zwiększono AI botów podczas omijania przeszkód stworzonych przez gracza
  • Ikony Buffów i Debuffów zostały ujednolicone
  • Poprawiono błąd w którym zgłoszenie gracza uniemożliwiało zgłaszanie innych.
  • Wyciszenie gracza wyciszy również emotikony

 

Relikty:

Aktywne przedmioty przechodzą do historii.

  • Miejsce aktywów zajęły relikty
  • Relikty są darmowe
  • Pierwszy relikt jest otrzymywany na poziomie 1 a drugi na poziomie 12
  • Nie mogą być ulepszane na wyższe poziomy

 

  • Teleport
    • Po użyciu możesz się przenieść do swojego Warda lub wieży. CC przerywa proces. CD: 180s
       
  • Purification
    • Usuwa CC i zapewnia niewrażliwość na CC na 1 sekundę. CD: 160s
       
  • Sanctuary
    • Niewrażliwość na obrażenia przez 2s. Możliwe poruszanie się. CD: 160s
       
  • Blink
    • Teleport na krótki dystans. Nie możesz otrzymać obrażeń przez 5 sekund przed użyciem. CD: 120s
       
  • Curse
    • Wrogowie otrzymują redukcję Szybkości Ruchu o 40% na 5 sekund. Ich leczenie jest zredukowane o 65%. CD: 140s
       
  • Scout
    • Umożliwia postawienie pojedynczego Warda. CD resetuje się po powrocie do bazy. CD: 140s
       
  • Wrath
    • Zadaje 480 obrażeń jednemu stworowi lub potworowi w Jungle. Celem zawsze będzie ten z najwyższą ilością życia. Zadaje 1000 obrażeń głównym przeciwnikom. Ponowne użycie przez sojusznika zada 50% tychże obrażeń. CD: 60s
       
  • Sprint
    • Zwiększa Szybkość Ruchu posiadacza i sojuszników o 40%. Posiadacz jest niewrażliwy na spowolnienia. CD: 140s
       
  • Shell
    • Posiadacz i sojusznicy otrzymują +45 Obrony na 5 sekund. Wszelkie obrażenia są zmniejszone o 15%. CD: 140s
       
  • Frenzy
    • Sojusznicy otrzymują 20% więcej mocy oraz 20% większe obrażenia głównym przeciwnikom. CD: 120s
       
  • Meditation
    • Posiadacz i sojusznicy otrzymują 35% maksymalnej Many posiadacza oraz 15% maksymalnego Zdrowia posiadacza. CD: 120s
       
  • Sunder
    • Wystrzeliwuje strzałę zadającą 40 obrażeń „True” +14 obrażeń za każdy poziom gracza.  Dodatkowo redukuje obronę wroga o 25%. CD: 120s

 

Przedmioty jednorazowego użytku:

  • Sentry Ward
    • Zasięg zmniejszony z 60 do 45 stóp

 

Przedmioty defensywne:

  • Breastplate of Valor (T3)
    • Zmiejszono redukcję CD z 25% do 20%
       
  • Spectral Armor (Nowość) (T3)
    • +80 Obrony Fizycznej, +300 many, +25% redukcji CC
    • Lifesteal jest mniej efektywny o 50%. Dodatkowo jest 30% szansy na otrzymanie 20 Obrony Fizycznej. Efekt może wystąpić raz na 20s
    • Koszt: 2300
       
  • Hide of the Nemean Lion (T3)
    • Nie zapewnia Zdrowia
    • Obrona Fizyczna zwiększona z 80 do 90
    • Zapewnia 200 Many
    • Koszt zmniejszony z 2250 do 2200
       
  • Steel Mail (T2)
    • Zmniejszono Obronę Fizyczną z 40 do 20
       
  • Mystic Mail (T3)
    • Zwiększono zdrowie z 220 do 300
    • Zmniejszono Obronę Fizyczną z 60 do 30
       
  • Midgarian Mail (T3)
    • Zmniejszono Obronę Fizyczną z 60 do 30
       
  • Sovereignity (T3)
    • Zmniejszono Obronę z 50 do 30
    • Aura zapewnia +20 Obrony Fizycznej i +25 HP5
       
  • Glowing Emerald (Nowość) (T1)
    • +100 Zdrowia, +10 Hp5, Koszt: 750
       
  • Emerald Talisman (T2)
    • Nie zapewnia Obrony Magicznej
    • Zwiększono Zdrowie ze 100 do 200.
    • Zwiększono Hp5 z 15 do 20
       
  • Stone of Gaia (T3)
    • Zwiększono Zdrowie ze 100 do 350
    • Nie zapewnia Obrony Magicznej
       
  • Silver Mail (T2)
    • Nie zapewnia Obrony Fizycznej
    • Zmniejszono koszt z 1515 do 1400
    • Zapewnia +10 HP5

  • Mail of Renewal (T3)
    • Nie zapewnia Obrony Fizycznej
    • Zmniejszono redukcję CD z 15% do 10%
    • Zwiększono Zdrowie z 250 do 350
    • Zapewnia +10 HP5
       
  • Gauntlets of Thebes (Nowość) (T3)
    • +400 Zdrowia, +25 HP5
    • Pasywnie: Wszelkie leczenie jest zwiększone o 20%
       
  • Pestilence (T3)
    • Zmniejszono Zdrowie z 300 do 200
    • Zwiększono Obronę Magiczną z 65 do 80
       
  • Heartward Amulet (T3)
    • Zmniejszono Zdrowie z 300 do 200
    • Zmniejszono Obronę Magiczną z 50 do 40
    • Aura zapewnia +20 Obrony magicznej i +20 MP5
       
  • Bulwark of Hope (T3)
    • Zmniejszono Zdrowie z 450 do 200
    • Redukuje efekty CC o 20%
    • Zmieniona Pasywka: Otrzymanie obrażeń będąc poniżej 30% Zdrowia skutkuje pojawieniem się tarczy zapewniającej 150 Zdrowia +15 za każdy poziom. Efekt występuje raz na 60s.
       
  • Enchanted Kusari (Nowość) (T1)
    • +30 Obrony Magicznej, +5 Mp5, Koszt: 800
       
  • Spellbound Kusari (Nowość) (T2)
    • +50 Obrony Magicznej, 10% redukcji CC, +15 Mp5, Koszt: 1250
       
  • Genji’s Guard (T3)
    • +80 Obrony Magicznej, 20% redukcji CC, +20 MP5.
    • Pasywnie: HP5 jest zwiększone o 150% oraz Szybkość Ruchu jest zwiększona o 20% na 5 sekund gdy otrzymujesz magiczne obrażenia. Efekt może wystąpić raz na 30s
    • Koszt: 2600
       
  • Oni Hunter’s Garb (T3)
    • +60 Obrony Magicznej, 15% redukcji CC, +20 MP5
    • Pasywnie: Co każde 10 sekund po walce otrzymujesz +15 Obrony Magicznej, maks. 3 stacki. Po otrzymaniu magicznych obrażeń jeden stack jest usuwany.
       
  • Runeforged Hammer (T3)
    • Nie zapewnia Obrony Fizycznej
    • Zapewnia 30 Mocy Fizycznej
    • Zmniejszono Zdrowie z 350 do 200
    • Zwiększono koszt z 2050 do 2700
    • Pasywnie: Umiejętności zadają dodatkowe 15% obrażeń magicznych równe 15% twojej Siły Fizycznej. Spowolnieni i Zakorzenieni wrogowie otrzymują 30% obrażeń.
       
  • Smithy Hammer (T2)
    • Usunięto  z gry
       
  • Heavy Hammer (T2)
    • Usunieto pasywkę
    • Zwiększono Siłę Fizyczną z 18 do 20
    • Zwiększono Zdrowie ze 100 do 150
       
  • Shield of Regrowth (T3)
    • Zwiększono Siłę Fizyczną do 30
       
  • Shifter Shield (T3)
    • Obrona Magiczna i Fizyczna zwiększona z 15 do 20
       
  • Void Shield (T3)
    • Zwiększona Siła Fizyczna z 25 do 30
    • Aura redukcji Obrony Fizycznej zwiększona z 15 do 20
       
  • Ancile (T3)
    • Redukcja CD zmniejszona z 15% do 10%
    • Pasywka: Otrzymujesz 0,5% fizycznej mocy za każdy 1% utraconego zdrowia.
       
  • Spirit Robe (T3)
    • Redukcja CD zmniejszona z 15% do 10%
    • Zapewnia 10% redukcji CC
       
  • Hide of The Urchin (T3)
    • Obrona zmniejszona z 45 do 35
    • Obrona zapewniana przez asysty I zabójstwa zwiększona z 2 do 3
       
  • Cloak of Unrelenting Sorrow (Nowość) (T3)
    • +60 Obrony Fizycznej I Magicznej, 15% Redukcji CD
    • Pasywnie: Otrzymując obrażenia majac poniżej 30% Zdrowia uwalniasz falę uderzeniową ogłuszajacą wrogów na 1 sekundę w zasięgu 20 stóp. Dodatkowo zyskujesz niewrażliwość na CC na 1s. Efekt może wystąpić raz na 90s.
    • Cena: 3600

 

Przedmioty Ofensywne:

  • Soul Eater (T3)
    • Nie zapewnia Zdrowia
    • Szybkość Ataku zwiększona z 15% do 30%
    • Zabójstwo wroga zapewnia 0,5% Lifesteala i 0,5% Szybkości Ruchu. Maksimum 20 stacków. Otrzymując obrażenia mając poniżej 50% Zdrowia wszystkie stacki regenerują 1% Zdrowia za każdy stack
       
  • Bound Gauntlet (T2)
    • Nie zapewnia Zdrowia
    • Zwiększono Szybkość Ataku z 7% do 15%
       
  • Katana (Nowość) (T1)
    • +10 Siły Fizycznej, +5% Szybkość Ruchu, Koszt: 800
       
  • Thousand Fold Blade (Nowość) (T2)
    • +15 Siły Fizycznej, +8% Szybkości Ruchu, Koszt: 1300
       
  • Masamune (Nowość) (T3)
    • +30 Siły Fizycznej, +10% Szybkości Ruchu
    • Pasywnie: Zadajesz dodatkowe obrażenia celom z większą ilością zdrowia, równe 1 punkt Mocy za każde 10 punktów Zdrowia różnicy, do maksymalnie 50 obrażeń.
    • Koszt: 2400
       
  • Stone Cutting Sword (Nowość) (T3)
    • +50 Siły Fizycznej, +10% Szybkości Ruchu
    • Pasywnie: Bazowe ataki redukują Obronę FIzyczną wroga o 10 I zwiększa twoją Obronę Fizyczną o 10 na 3s. Maks. 3 stacki
    • Koszt: 3100
       
  • Heartseeker (T3)
    • +25 Siły Fizycznej, +15% Szybkosci Ruchu
    • Pasywnie: Każdy atak bazowy zwiększa twoją Szybkość Ataku o 3%, maks. 5 stacków. Mając 5 stacków, następna umiejętność zada dodatkowe 40 siły fizycznej
    • Koszt: zmniejszony z 1890 do 1800
       
  • The Executioner (T3)
    • Pasywnie: Bazowe ataki redukują Obronę Fizyczną o 6% na 3s, maksimum 6 stacków.
    • Zwiększono Szybkosć Ataku z 20% do 25%
       
  • Qin Sais (T3)
    • Zwiększono Siłę Fizyczną z 30 do 40
    • Zmniejszono Koszt z 2850 do 2700
       
  • Jotunn’s Wrath (T3)
    • Zmniejszono redukcję CD z 25% do 20%
    • Zmniejszono Penetrację z 11 do 10
       
  • Brawler Beat Stick (T3)
    • Redukcja działa na atak umiejętnościami zamiast bazowymi atakami
       
  • The Crusher (T3)
    • Pasywka zwiększa 10% Szybkosci Ataku i +5 penetracji za stack.
    • Pasywka nie zapewnia szybkości ruchu
       
  • Hydra’s Lament (T3)
    • Zwiększono dodatkowe obrażenia z 25% do 30%
       
  • Morningstar of Speed (T2)
    • Usunięto z gry
       
  • Doom Orb (T3)
    • +40 Mocy Magicznej, +200 Many, +7 MP5
    • Pasywnie: Otrzymujesz 2 Magiczniej mocy za stack. 5 stacków za zabójstwo boga, 1 za miniona. Połowa stacków znika po zgonie. Max 50 stacków
       
  • Demonic Grip (T3)
    • Pasywka: Bazowe ataki redukują Obronę magiczną celu o 6% na 3s (max. 6 stacków)
       
  • Telkhines Ring (T3)
    • Zwiększono Szybkość Ataku z 10% do 30%
    • Zmniejszono dodatkowe obrażenia z 40 do 35
    • Nie zapewnia już Zdrowia
       
  • Void Stone (T3)
    • Zwiększono redukcję Magicznej obrony z 15 do 20.
       
  • Spear of Desolation (Nowość) (T3)
    • +130 Mocy Magicznej, +30 Magicznej penetracji
    • Pasywnie: Po zabiciu boga wszystkie CD są zredukowane o 8s. Efekt może wystąpić raz na 30s. Koszt: 3700
       
  • Polynomicon (T3)
    • Zwiększono dodatkową moc z 60% do 75%
       
  • Dynasty Plate Helmet (T2)
    • Zwiększono Moc Magiczną z 30 do 40
       
  • Celestial Legion Helmet (T3)
    • Zwiększono Obronę Fizyczną z 50 do 70
       
  • Ethereal Staff (T3)
    • Moc pasywki zwiększona z 2% do 2.5%
    • Zmniejszono zdrowię z 600 do 400
       
  • Shuriken (Nowość) (T1)
    • +10 SiłyFizycznej, +10% Szansy na trafienie krytyczne
    • Koszt: 900
       
  • Throwing Dagger (T2)
    • Zwiększono szansę na trafienie krytyczne z 7% do 10%
       
  • 8-Pointed Shuriken (Nowość) (T2)
    • +15 Siły Fizycznej, +15% Szansy na trafienie krytyczne
    • Koszt: 1500
       
  • Wind Demon (Nowość) (T3)
    • +40 Siły Fizycznej, +20 Szansy na trafienie krytyczne
    • Pasywnie: Trafienia krytyczne redukują leczenie wroga o 40% na 3s.
    • Koszt: 2800
       
  • DeathBringer (T3)
    • Koszt zwiększony z 2150 do 3200
       
  • Rage
    • Zmniejszono koszt z 2755 do 2600
    • Zmniejszono szansę na trafienie krytyczne z 30% do 20%
    • Zwiększono ilość stacków na pasywce z 5 do 6.
       
  • Malice
    • Zwiększono koszt z 2900 do 3000

 

Bogowie – balans i poprawki

 

  • Ah Puch
    • Hollow Ground
      • Zmniejszono leczenie z 6% do 5%
         
  • Amaterasu
    • Dazzling Offensive
      • Dodano dźwięk dzwonka podczas ataków.
         
  • Ao Kuang
    • Ogólne
      • Skalowanie zdrowia zwiększone z 74 do 82 za poziom
      • Startowe Hp5 zwiększone z 7 do 10
      • Skalowanie Hp5 zwiększone z 0,48 do 0,7 za poziom
      • Skalowanie obrony magicznej zwiększone z 0 do 0,9
      • Skalowanie ataków bazowych zwiększone z 1,7 do 2,4
         
  • Artemis
    • Caledonian Boar
      • Czas szarży dzika zmniejszona z 1,5 do 0,5s
         
  • Bellona
    • Bludgeon
      • Dodatkowe obrażenia młota zmniejszone z 30% do 25%
    • Scourge
      • Czas rozbrojenia zmiejszony z 2/2,25/2,5/2,75/3 do 1,4/1,6/1,8/2/2,2
         
  • Bakasura
    • Ogólne
      • Skalowanie bazowej mocy fizycznej zwiększone z 36 do 38
    • Eat Minion
      • Czas trwania buffa Obrony zwięskszonyz  5s do 10s
      • CD zmniejszone z18/17/16/15/14 do 15 na każdym poziomie
      • Koszt w manie zmniejszony z 75 do 55
         
  • Chiron
    • Herbal Medicine
      • Wielkrotne użycie pasywki nie stackuje leczenia, tylko odświeża efekt
    • Masteful Shot
      • Cd zwiększone z 14 do 16s
         
  • Guan Yu
    • Ogólne
      • Bazowa prędkość ruchu zwiększona z 365 do 375
    • Cavalry Charge
      • Poprawiono błąd w którym umiejętność nie przechodziła na CD jeśli Guan został wskrzeszony przez Khepriego w trakcie szarży
         
  • Hades
    • Ogólne
      • Zmieniono klasę ze Stróża na Maga
         
  • Kali
    • Marked for Death
      • Kali jest teraz wynagradzana za asysty
      • Za asystę przy zabójstwie oznaczonego celu Kali otrzymuje 15% maksymalnego zdrowia
      • Zwiększono bonus w złocie z 25% do 30%
         
  • Khepri
    • Rising Dawn
      • Zmnieszono Redukcję CD z 10/15/20/25/30% do 5/10/15/20/25%
    • Scarab Blessing
      • Poprawki opisu
      • Zasięg zmniejszony z 65 do 60
         
  • Odin
    • Ogólne
      • Bazowa szybkość ruchu zwiększona z 365 do 375
    • Ring of Spears
      • Czas trwania zwiększony do 6s
      • Odin może swobodnie opuszczać klatkę
         
  • Ravana
    • Prana Onslaught
      • Zmniejszono skalowanie z 95% do 80%
    • 10 Hand Shadow Fist
      • CD zwiększone z 15s do 18s
         
  • Nemesis
    • Scales of fate
      • Zmiana pasywki: Każdy bazowy atak zmniejsza moc wroga o 4% za każdy atak oraz zwiększa jej własną o 4%. Maks 4 stacki
    • Divine Judgement
      • Zmniejszono CD z 90s do 70s
         
  • Serqet
    • Ogólne
      • Zmniejszono bazową szybkość ruchu z 380 do 370
    • Deathbane
      • Zwiększono CD z 10s do 12s
    • Ambush
      • Zwiększono CD z 15s do 18s
         
  • Sol
    • Stellar Burst
      • Umiejętność ta już nie spowalnia wrogów
         
  • Thor
    • Warrior Madness
      • Zmniejszono dodatkową siłę fizyczną z 15 do 10
    • Tectonic Rift
      • Zwiększono CD do 17s na każdym poziomie
         
  • Vamana
    • Ogólne
      • Zwiększono bazową szybkość ruchu z 365 do 380
    • Colossal Fury
      • Zwiększono promień obrażeń z 12 do 16
         
  • Xing Tian
    • Furious Roar
      • Zwiększono Cd z 15/14/13/12/11 do 14s na każdym poziomie
    • Hook Slam
      • Obrażenia Topora zmniejszone z 30/45/60/75/90 do 25/40/55/70/85
      • Obrażenia upadku zmniejszone z 60/90/120/150/180 do 50/80/110/140/170
    • Sky Cutting Axe
      • Zwiększono CD z 14s do 15s
         
  • Ymir
    • Ogólne
      • Porpawiono rzadki błąd z brakiem animacji zgonu.

 

 

Komentarze (49) Czytaj dalej

Reklama

Komentarze


avatarPanSIlent (1414)
Kwestia wyjaśnienia. Jeśli ktoś nie posiada komputera który uniemożliwia mu wszelkie czynności na portalu - nie poganiajcie go do roboty która wymaga komputera :O
Serio, to jak wymaganie od osoby ze złamaną nogą aby przebiegła maraton.

Teraz komputer wrócił do życia i działa jak złoto. Czas zrobić wszystko, co zalegle.
23.01.2016 (10:52)
avatarSensei (7)
Skoro patch wchodzi w życie 21stycznia, dlaczego go nie ma? :)
23.01.2016 (11:22)
avatarPanSIlent (1414)
Mój bląd. Uznałem datę na początku patcha za premierę.

Tydzień bez kompa źle działa na mnie :D
23.01.2016 (11:27)
avatarRunini (72)
Sranie w banie. Bez kompa też wszystko można tylko "trzeba chcieć". pzdr A po tylu dniach to już śmiało mogleś skopiować xd
23.01.2016 (12:02)
avatarPanSIlent (1414)
Nie kopiuję kiepskich jakości. Nie kopiuję w ogóle. I poza tym - niewygodnie mi się pisze na tablecie.
NIE KUPIĘ OD CIEBIE TEJ JEBANEJ WKŁADKI QWERTY!
23.01.2016 (12:08)
avatarOm3nov (348)
Hahaha Ares, Xing tier SSSSSS, beadsy cooldown 160 ciekawe jak mam się czymkolwiek obronić? To co teraz każdy będzie śmigać z blessingiem może? :V

Jak dla mnie te relikty to jest jakaś kpina.
23.01.2016 (12:27)
avatarHasira (642)
Dzisiaj rano grał HiRez PonPon na nowym joust, dostał takie wciry od Aresa grając Vamaną, że może da to Hirezowi coś do myślenia... Nie mogłam ze śmiechu oglądając ten stream, smutny PonPon. Dobrze im tak za debilne pomysły i wymyślenie skillsetu Aresa :v
23.01.2016 (12:30)
avatarNukL3 (513)
Usunięto trójwymiarowe animacje w Lobby tzn?
23.01.2016 (12:31)
avatarOm3nov (348)
Teraz do mnie dotarło, że Blessing+Beadsy to i tak będzie mało :D Jeżeli ich celem było zbuffowanie tego typu postaci no to GG HiRez :D
23.01.2016 (12:32)
avatarOm3nov (348)
To znaczy, że nie będzie tam pokazanych Bogów wraz z nowymi skinami, wiesz wcześniej jak był jakiś nowy bóg czy skin to pojawiał się po prawej stronie tak w 3D, teraz tego nie będzie.
23.01.2016 (12:33)
avatarHasira (642)
Wydaje mi się, że zrobili to dla buffa bańki i CC reduction, które tak naprawdę nic nie będą dawać, community jest mega wk**** na Hirez co było widać na streamie PonPona.

@NukL: Menu główne będzie wyglądać jak to z Xboxa - czyli brak tych przeskakujących scen z nowym bogiem, skrzynkami, eventami itp. bo za dużo roboty z tym było ;)
23.01.2016 (12:35)
avatarPanSIlent (1414)
Chce ktoś kupić moje konto? xD
23.01.2016 (12:39)
avatarSokrates (13)
Jak by nie patrzeć to nie tylko zrobili jednostronną grę dla bogów z mocnym CC, ale też mapy zrobili strasznie niezbalansowane, głównie chodzi mi o conquesta gdzie teraz każdy się będzie bił o speed buffa i sam początek gry będzie przesądzał o tym która drużyna wygra.
23.01.2016 (12:54)
avatarCrucy (609)
Bańka powinna mieć teraz pasywkę co 30s B)
23.01.2016 (13:08)
avatarlukora (53)
Ehh widzę że za dużo czasu dałem Smiteowi na poprawe jak po jednym patchu gra się zmieni na tyle że moje 3;5roku idą w pizdu...
Pewnie mnie wszyscy skrzyczą ale jak dla mnie Paragon lepszy od Smite :/
23.01.2016 (13:48)
avatarDemokop (181)
A grałeś chociaż w ten Paragon? z tego co wiem to on jeszcze nie wyszedł? (nie wiem nie interesowalem sie)
23.01.2016 (13:51)
avatarMatiPL (19)
@Demokop Z tego co wiem to do można chyba zapisywać się do zamkniętej bety.

Tak poza tym to chyba znalazłem błąd bo Deatbringer nie kosztuje 2150 tylko 3150

"DeathBringer (T3)
Koszt zwiększony z 2150 do 3200"
23.01.2016 (14:16)
avatarihjasty (888)
Silent zerknij na forum bo zaszły pewnie zmiany m.in Purification
Usuwa CC i zapewnia niewrażliwość na CC na 1 sekundę. CD: 160s zmienili na 2 s immune CC

http://forums.smitegame.com/showthread.php?112495-PTS-Issues-Thread-for-3-1-Season-3-Phase-1-UPDATE&p=573704#post573704
23.01.2016 (14:28)
avatarihjasty (888)
Ares będzie miał 120 sec na blinku, więc wątpie aby nadal był tak częstym guardianem na arenie, nie oszukujmy się dobry taunt od atheny co 15 sec zrobi więcej jak ten Ares, moc Aresa polegała na częstotliowści ulta, wbijało się CD na 45 sec i blinka na 40 sec i spamowało tak często że nie kiedy beads łącznie z immune na ulatach nie wyrabiał.
23.01.2016 (14:32)
avatarlkuszal (34)
Buff hydry, żeby loki na motdach kosił jeszcze mocniej.
Buff poly żeby sol dochodziła do 100k dmg na arenie
Nerf blinka, żeby nikt bez doskoku nie był w stanie gankować
Cena deathbringera wywalona w kosmos
Ta gra właśnie spada z rowerka xD
23.01.2016 (14:36)
avatarihjasty (888)
Przesadziłeś 50g to cena wywalona z kosmosu? Death zdrożał z 3150 do 3200, blink ma 120 cd jestem przekonany że częście ganka nie zrobisz, bo robisz też jungle po drodze.
23.01.2016 (15:05)
avatarLysyLuki (38)
Podzielę się swoimi reakcjami na niektóre zmiany:

Bellona: "hehehe, nerf na młotek."
Khepri/Xing: "Serio, Znowu nerfy?"
Odin: "Może być."
Ravana: "Jednak był zbyt op."
Vamana: "No świetnie, może ktoś zacznie nim grać"

Buff hydry: "Cholera, raj dla lokiego."
Nerf lifesteala: "Ciekawe"
Buff quinsów: "Niech quinsy będą ze mną grając ravaną, osirisem, kali, baką.
23.01.2016 (15:21)
avatarlkuszal (34)
@ihajsty: fakt, po prostu jest błąd w patchnotesie, gdzie widnieje, że z 2150 do 3200
Problem jest taki, że gankuje się też na arenie, czy choćby żeby Aresem ładnie puścić ulta. W tym momencie nawet nie ma zbytniego sensu kupowanie fullcd na Aresa, bo zanim blink się załaduje już i tak zdążyłbyś 3 ulty puścić.
Sezon 3 jak dla mnie zapowiada się, bardzo, bardzo źle
23.01.2016 (17:12)
avatarihjasty (888)
Nie ma czegoś takiego jak gankowanie na arenie, assulcie czy innych trybach z jedna linnią wiesz co to gank? :P Błąd błędem, ale każdy gracz grający już trochę zauważy że jest tam błąd bo to core każdego adc.
23.01.2016 (17:17)
avatarCrucy (609)
@Ikuszal zapowiada się źle, bo patrzysz na to względem sezonu drugiego. Mi też zmiany się nie podobają, ale wystarczy się do nich przystosować i będzie git. Nowy gracz nie będzie narzekał, a za to znajdzie nowy sposób na ogrywanie innych.

Bardzo duża ilość taktyk się zmieni, a zmiany będzie można oceniać dopiero po kilku miesiącach, bo obecnie jest to tak samo głupie, jak hejtowanie rządów PiSu.
23.01.2016 (17:23)
avatarHasira (642)
To porównanie z rządami PiSu mnie zniszczyło i powiedziałabym coś na ten temat, no ale wolności słowa w tym kraju już nie ma, więc przymilknę... xD

Co do zmian to tak czy siak przez pierwszy miesiąc (albo i dłużej) raczej Smite będzie mało grywalne a Hirez się trochę napoci przy wydawaniu balanced patchy bo na pewno nie będzie to wyglądać tak jak teraz. Albo muszą poważnie zastanowić się nad tym wszystkim albo określenia "Smite było fajne za czasów sezonu 2" będzie prawdziwe i takie samo jak było przy LoLu...
23.01.2016 (18:15)
avatarmedjuluk (140)
Pograłem dzisiaj na ptsie. Joust wygląda fajnie. Ale jego mechanika to żenada. Tak samo jak żenujący będzie s3.
23.01.2016 (19:08)
avatarGodOfPros (46)
Ja nie wiem co wy tak płaczecie... Wasze role wam z nerfili? No trudno... Jejku z sezonu na sezon to nie będzie ta sama gra tylko ma się różnić. No i się z tym pogódźcie bo patrzenie w przeszłość w niczym nie ma sensu... Gracie w "nowego smitea s3" albo nie, a nie będziecie płakać jak to kiedyś było... Za czasów Imperium Osmańskiego też było fajnie #potwierdzoneinfo ale co to zmienia
23.01.2016 (19:37)
avataraditirex (1048)
Za czasów Piłsudskiego, było lepiej.#potwierdzoneinfo
23.01.2016 (19:40)
avatarHasira (642)
Ja właśnie nieogarniam tego zmieniania gry co sezon. To jest robienie graczy w bambuko - komuś podoba się sezon 2, nerdzi, wydaje gemy, przychodzi sezon 3 i rzuca grą tak długo aż nie nadejdzie nowy sezon, który się mu spodoba. To w końcu nadal ma być Smite a nie "Smite 3". Ja rozumiem jakieś nowe itemy, nawet zmiany tych buffów na Conq można zaakceptować, ale ta likwidacja mety tanków i mocny buff postaci z CC (tak jakby kiedyś były słabe) to jakiś żart.
23.01.2016 (20:02)
avatarBisiek (214)
Likwidacja mety tanków? To prawda, ale o ile dobrze pamiętam dużo osób narzekało na ten fakt przez cały drugi sezon :)
Też nie cierpię zmian, ciekaw jestem jaka będzie teraz meta na 1v1, ale trzeba się przystosować.
Za czasów liberum veto było gorzej #potwierdzoneinfo
23.01.2016 (20:47)
avatarGodOfPros (46)
Gra nie zmieniając się dużo nie osiągnie a Smite biorąc pod uwagę, że to dopiero 3 sezon to musi najpierw zgromadzić więcej graczy żeby się ustatkować. Nie wiem Hirez robi eksperymenty i sprawdza co lepiej wychodzi. Ja nigdy nie zrozumiem decyzji o usunięciu dominiona bo to był jedyny Mod dający dużo świeżości który nie polegał tylko na pushowaniu (no niby jeszcze jest arena) i był klimatyczny. Nie wiem usuwają taki mod a dodają mało kreatywne 4v4 (brakuje tylko 2v2 mapy) i obrobioną mapę wzięta z conquesta która ma te same buffy i w sumie to niczym się nie różni ale żeby coś się działo. No nic muszę to zaakceptować i cieszyć się tym co mam.
23.01.2016 (20:48)
avatarAveEwenement (99)
@up Nic nie musisz, pamiętaj ;)
23.01.2016 (20:52)
avatarkiogu1 (608)
Wrażenia z justa? Skin sol bez VP.
Minotaur znacznie słabszy niż pisali. Jeśli sol na 8 z 2 skończonymi i jednym napoczętym itemem mogą mu zjechać 1/2 hp w 15s to co dopiero sol z adc i tankiem?

Linie ok, ale teraz będzie sporo ostrzeżeń o "invade". Pojawią się też wardy.
Ogólnie teraz ludzie muszą nauczyć się grać ostrożniej. No i red buff jest ważniejszy.
23.01.2016 (22:21)
avatarDovahkiinP98L (134)
To kiedy wyjdzie ten patch?
24.01.2016 (1:20)
avatarihjasty (888)
Zapewne po zakończeniu sezonu 2, więc na 90% 2 lutego we wtorek. Obecnie jeszcze testują więc drobne zmiany mogę być.
24.01.2016 (10:50)
avatarPitchPL (249)
@kiogu1


Pamiętaj o 1v1
24.01.2016 (10:58)
avatarkaroru (13)
Jak dla mnie relikty sa najlepszym rozwalnianiem ponieważ w koncu beda ludzie brali coś co spowoduje ze gra będzie bardziej strategiczna a nie pchanie sie na kille. Bo mam wrażenie że tak to wygląda na ten moment.

Dlaj oczywiście brak jakiego kol wiek nerfienia Apłasza
26.01.2016 (18:42)
avatarkaroru (13)
Jak dla mnie relikty sa najlepszym rozwalnianiem ponieważ w koncu beda ludzie brali coś co spowoduje ze gra będzie bardziej strategiczna a nie pchanie sie na kille. Bo mam wrażenie że tak to wygląda na ten moment.
Dlaj oczywiście brak jakiego kol wiek nerfienia Apłasza
26.01.2016 (18:43)
avatarHasira (642)
Relikty może, ale reszta zmian sprawia, że ta gra nie będzie już strategiczna tylko "który team picknie więcej postaci z hard CC - wygrywa" ;)
26.01.2016 (18:55)
avatarkaroru (13)
Może i racja że tak to bedziew wyglądać. Ale jak dla mnie wszystko zależy od Tjim Fajtu gdzie w większości meczy prawie leży. A wygląda przepięknie w drużynie przeciwnej. ;_;
A co do hadesa to śmiechłem, zamienili go na maga jak i tak każdy buduje go na maga, będzie tylko szybciej ginął w ulcie, to wszystko.
26.01.2016 (19:10)
avatarihjasty (888)
https://www.youtube.com/watch?v=vhMT4BVyBFk
26.01.2016 (19:59)
avatarkaroru (13)
hades a hebo to co innego.
26.01.2016 (20:07)
avatarHasira (642)
Zrobili wreszcie ten taki dokument do wpisywania co się nam podoba a co nie, warto chyba umieścić do niego link gdzieś na stronie, oby tylko wzięli pod uwagę to co się tam pisze.

Jako postać najbardziej wymagająca nerfa polecam wpisywać Aresa ( ͡° ͜ʖ ͡°)

https://docs.google.com/forms/d/1txxIlMOjOgkhR4rLEVHhp1D0tD3EUuhpvinau6KBDWs/viewform
27.01.2016 (11:40)
avataraditirex (1048)
HEJ HASIRA znerfili ARESA!XDDD
Ult nie ma stuna i ma cd 100XD
30.01.2016 (13:06)
avatarLysyLuki (38)
@up Ult Aresa ma dalej stuna, tylko nie wydłuża go za każdego złapanego.
30.01.2016 (13:08)
avataraditirex (1048)
Ah zawsze cośXD.
30.01.2016 (13:25)
avatarHasira (642)
Właśnie wiem, raduje się me serce, ale i tak mogliby go usunąć. ( ͡° ͜ʖ ͡°)
30.01.2016 (15:49)
avatarDemokop (181)
Ty nie masz serca, zapomniałaś?
30.01.2016 (21:03)
Aby dodać komentarz musisz być zalogowany/zarejestrowany Zarejestruj się!