[Patch Notes] Ravana do A+

Dodane przez  PanSIlent 10.07.2015 (23:09)

Pomniejsze
 

  • W innych wersjach jezykowych Sprint miał stary opis.
  • Poprawiono błąd w nagrodach Favoru dla nowych graczy.
  • Naprawiono rzadki błąd związany z guzikiem "Referral".


 




Rozgrywka
 

  • Gold Fury
    • Podwyższono wartość Gold Fury w złocie z 100 +10 co minutę do 150 +10 co minutę. Maksimum wciąż wynosi 350.


 




Przedmioty
 

  • Wrath of the Gods
    • Podwyższono obrażenia Gold Fury i Fire Gianta z 900 True Damage do 1000.

     / 
  • Heartseeker / Doom Orb
    • Wartości się zaokrąglają jeśli gracz miał nieparzystą ilośc stacków. Minimalnie może zostać zredukowany do 1 stacka.


 




Bogowie - Poprawki i buffy
 

  • Nox
    • Shadow Lock
      • Poprawiono błąd, gdzie Nox mogła dwukrotnie użyć umiejętności.
      • Nox może użyć Aktywów InstantCast podczas używania umiejętności.
      • Umiejętność ignoruje redukcję CC zapewnianą przez Reinforced Shoes/Greaves.

  • Chang’e
    • Jade Rabbit
      • Królik zainwestował w dopalacze i biega do sklepu znacznie szybciej..

  • Ratatoskr
    • Flurry of Acorns
      • Poprawiono opis CD poziomu pierwszego umiejętności informujący o 8s zamiast 12s.
  • Ravana
    • Pasyw: Chain of Blows
      • Zwiększono mnożnik z 7.5% do 10% za stack. (Maksimum z 60 do 80).
    • Basic Attacks
      • Poprawiono animację bazowych ataków i ich synchronizację.
    • Overhead Kick
      • Ravana ma odporność na CC podczas tej umiejętności.
    • 10-Hand Shadow Fist
      • CD zmniejszone z 18s do 15s.
      • Leczenie zmniejszone z wartości procentowej na wartości stałe równe 10/15/25/40/60 za uderzenie.
    • Mystic Rush
      • Umiejętność skaluje redukcję obrażeń ze stałej wartości 40% do 40/45/50/55/60%.
      • W chwili inicjacji podwaja posiadanie stacki z umiejętności pasywnej.

Komentarze (26) Czytaj dalej

Reklama

Komentarze


avatarPanSIlent (1424)
Patch maluteńki, dlatego przetłumaczyłem w kwadransik. No i tyle...
10.07.2015 (23:12)
avatarNektarynek05 (252)
Ravana niby taki buffik, ale za mały. Dalej będzie słabiutki, bo bez ucieczki.
10.07.2015 (23:26)
avatarRyszardzislaw (305)
To nie fakt braku ucieczki czyni go słabym. On ma po prostu za niski dmg ze skilli.. Dmg z ulta to jest jakiś nieśmieszny żart. Herc jedynką, Bellona dwójką, czy Odyn skokiem zadają po dwa razy większe obrażenia.
11.07.2015 (9:42)
avatarihjasty (906)
Kali czy Ozyrys też nie zadają kosmicznych obrażeń ze skilli, a buffa nie dostali. Postać oparta na basicach bardzo podobna do Ozyrysa. Przydałby mu się skill dystansowy i dało by radę grać.
11.07.2015 (9:53)
avatarHasira (649)
Ozyrys dostał niedawno buffa do podstawowych statystyk, zresztą jego skille są bardziej użyteczne dla teamu niż aktualnie Ravany. Fajnie, że trochę go zbuffowali ale czemu nie dostał buffów do dmg ze skilli/przeliczników, ten HiRez... Szczerze to zawiodłam się trochę.

I dobrze, że u Nox naprawili tego buga z podwójnym Shadow Lockiem bo kilka razy widziałam właśnie jak go używałam dwa razy pod rząd i takie "what!?".
11.07.2015 (9:59)
avatarRyszardzislaw (305)
Zarówno Kali, Ravana jak i Ozyrys mają skille, które pomagają utrzymać się przy atakowanym przez nas wrogu. U Kali jest to stun i skok, Ozyrys ma slowy, stun i skok, u Ravany natomiast root trwający niecałą sekundę, slow z 1 i dash na ulcie. Problem jest taki, że skille zarówno Ozyrysa, jak i Kali wciąż biją więcej niż skille Ravany. U Króla Demonów najmocniej bijącym skillem jest 1 (200 dmg +70% fizycznej siły +pasywka), dwójka zadaje dmg równie śmieszny jak ult (195+70%, 175+35%), trójka też nie powala (215+55%). Sam dash Kali zadaje 270+80% siły fizycznej, więc jest mocniejszy niż jakikolwiek skill Ravany (dwójki i ulta nie przeliczam, bo damage per tick zależne są bardziej od protekcji rywala). Ozyrys natomiast przy Ravanie zadaje dmg wręcz szalony. 620 + 80% na ulcie, czy 280 + 50% z dwójki mówią swoje.

Ravanie potrzebne jest jak pisałem wzmocnienie dmg ze skilli (zwłaszcza ulta), jego umiejętności nie są ogółem źle skonstruowane = ma heala i roota, całkowity immune, jedynkę, która z pozoru ma duzo bić i ulta, który ma wspomóc nas w walce z jednym rywalem dzięki obniżeniu zadawanych przez wrogów obrażeń i doskoczeniu do niego. Skille nie są złe, ale dmg jakie zadają już tak. Nic nie da tu dodanie różnych bajerów do tych skilli, jedyne co trzeba zrobić to delikatnie zwiększyć bazowy dmg skilli (nie mówię tu o dużych ilościach, proszę mnie źle nie rozumieć) i postać już będzie dużo bardziej grywalna.
11.07.2015 (10:11)
avatarGandlafpl (120)
Kiedy ten path wyjdzie?
11.07.2015 (11:14)
avatarPanSIlent (1424)
Następny wtorek.
11.07.2015 (14:29)
avatarNukL3 (513)
Kilka miesiecy temu nie wiem moze luty moze marzec, hirez napisal na twitterze ze najblizsze miesiace beda "INSANE" dla smite. Minelo kilka miesiecy i jak oni maja zamiar taki patch wprowadzac to ja dziekuje.
A tak apropo polacam sprawdzic gierke Nosgoth.
11.07.2015 (16:48)
avatarHasira (649)
Chyba INSANE rzadko, bo częstotliwość patchy chyba ostatnio zmalała albo mi się tak wydaje. Strasznie dłuży mi się czas oczekiwania na Khepriego... A za tydzień jadę na wakacje więc pewnie wtedy go dodadzą żeby mnie wkurzyć, na pewno tak będzie, zobaczycie. HiRez będzie mi się śmiać w twarz, jeszcze napiszą mi perfidnego sms "Khepri już jest, jak tam na wakacjach, co? Łahaha". zUy HiRez, bardzo zUy.

Właściwie ostatni taki większy patch to aktualizacja Areny. Dominion mógłby już wreszcie wrócić, egipski bogowie są poszkodowani. Feniksy ciągle nie zaktualizowane na reszcie map (tak wiem, piszę to już tryliardowy raz), hunterzy nadal nie znerfieni bo raczej nerfem nie można nazwać tych zmian w itemkach, które uderzają głównie w jungerów/assasinów.

Słabo dosyć, aczkolwiek chyba i tak jak na razie Smite rozwija się najbardziej prężnie ze wszystkich MOBA.
11.07.2015 (19:13)
avatarDovahkiinP98L (134)
Niech zoptymalizują te serwery, dziś se gram z kumplami i nagle wywala wszystkich do ekranu logowania bez możliwości powrotu do meczu, a w historii meczu nie ma śladu po grze, triple kill poszedł się mnożyć... I fajne by było gdyby dodali trym dominion lub jakiś inny bo powoli nudzi mi się ta gra ciągle to samo :c
12.07.2015 (0:45)
avatarkiogu1 (608)
@UP HAHAHAHA. Przed chwilą miałem mecz, w którym ostro feedowałem. Ale nie to jest najlepsze. Pod koniec wywaliło wszystkich poza mną i fenrirem przeciwnika (2 ostatnie osoby na liście)
PRZEZ 10 MIN GRALIŚMY ARENĘ 1VS1. hahaha . Wygrałem mimo gorszych statów. Ale nie to jest najlepsze. Pod koniec gdy wyświetlił mi się napis victory zwiesiła mi się gra. Po 5 min feedu i 10 min gry areny 1vs1 ZWIESIŁA MI SIĘ GRA.
Jeśli stracę goodwill to piszę do hi reazu.
Ostatni raz coś takiego miało u mnie miejsce po wyjściu janusa, ale wtedy ludzie wrócili do meczu. Ale nawet wtedy grałem arenę 2vs1 a potem 4vs1 (biedna neith) pod koniec gra pokazała normalne wyniki.
12.07.2015 (1:57)
avatarkiogu1 (608)
Sorry za interpunkcje, ale jestem wkurzony. Ten wypadek z neith i 4vs1 miał misce przy Janusie, czyli W BECIE. To jakiś krok wstecz?
12.07.2015 (2:00)
avatarAntroks (11)
Mnie też wylogowało a grałem 1v1 i już feniksa zdobyłem. Loguje się i nie ma meczu nie ma przycisku play ani lobby, meczu w historii nie ma, ide spać.
12.07.2015 (2:22)
avatarAdamkazmirowicz (807)
Janusa dodano po becie :) w maju
12.07.2015 (6:19)
avatarPitchPL (253)
Co wy płaczecie nad tymi casualami...

A godwilla zdobywa się w max 2h.
12.07.2015 (9:00)
avatarHasira (649)
Fakt, niby poprawili te serwery bo widać, że jest lepiej ale mimo to ciągle zdarzają się przypadki, które mają jakieś problemy. AFK typu 4v5 to w sumie norma, zresztą sama ostatnio grając Ozyrysem miałam takiego buga, że nic nie mogłam kupować w sklepie ani pisać na chacie, ale sama rozgrywka wyglądała dobrze, mogłam używać skilli, nie teleportowało mnie itp. Mimo to musiałam zrobić reloga bo nie mogłam kupować itemów xD

Często też się zdarza, że gra nie startuje już w oknie logowania, po prostu widać to bo nikogo nie ładuje i jak zrobisz reloga to tak jakby jej nigdy nie było. Szkoda, że dzieje się to zwykle jak są fajne picki (pszypadek? Nie sondze)

Z tym zawieszaniem się gry w oknie winu to też stary problem, sam Suntouch (sławny streamer Smite) go często ma i nazywa to "Klątwą winscreena". I faktycznie godwill czasem się resetuje przy tym. Mi jednak ostatnio ten bug nie pojawia się.
12.07.2015 (9:36)
avatarCeglus (229)
Przecież to wszystko przez wasze "drewniane" komputery jak ja tak napisałem,że mam takie problemy to dostałem odpowiedz ,że przez mój drewniany komputer tak się dzieje ale wiadomo...wszystko wina Hi-rezu :)
12.07.2015 (9:45)
avatarPitchPL (253)
Polecam komende /reconnect
12.07.2015 (9:47)
avatarSharothar (250)
Mi Smite dobrze działa. Ostatnio nawet aktualizowałam wszystkie sterowniki na kompie + nie mam drewnianego internetu ale laga się zdarza i musze wyjść żeby wrócić czasami nie chce wpuścić ;/ i goodwill idzie się wiecie co xD
Ale zauważyłam że zawsze jedna osoba albo afkuje albo wychodzi. A najbardziej wkurzają mnie kłótnie. Zamiast grać to się kłócą że ktoś tam nie wziął czegoś na Arene i potem foch jedna osoba wyjdzie. Ostatnio miałam tak że grałam z Neith, Tanatostem xD , Nox i coś tam jeszcze. To zaczeli się kłócić jak Neith pierwszy raz zdechła, że to noob jak na X można zdychać jako pierwszy, że niszczy gre, że nie wzieła jakiegoś Tanka i jak chce sobie grać to niech sobie weźmie do party znajomych. To Neith wyszła z gry i nie wróciła. Ja tam to olewam spokojnie Nubisem leje minionki bo nikt nie pilnuje, to zaraz fale hejtu na mnie że czemu nie zabijam przecież jestem X. No tak brawo inteligencie mam iść sama na 5 bo wy się kłócicie pod bazą -.- Oczywiście przegraliśmy. Ale mnie drażnią tacy Pro Gejmerzy jak coś idzie po nie ich myśli to zaraz od Nubów wyzywa i rzuca miesem na prawo i lewo. Przecież to tylko gra...
12.07.2015 (12:20)
avataraditirex (1069)
pitch jak się mają żalić to niech się żalą, i tak nic nie zmienią pisząc tutaj jakie serwery są do dupy:D.
Wracając do tematu adc których hasira tak nienawidzi i chciała żeby dostały nerfa na nie wiadomo co i walili z krytów 100 a z basiców 25, bo nie umiem unikać ich strzałów. Dmg z abilitek, no bez przesady neith wali z 1 tyle samo co anhur na 2 a nikt na niego nie płakał. Nerf adc to też nerf sprinta których assasyni praktycznie nie używają(połowa assasynów idzie na abilitki).Co do nerfa hoga, hog jest potrzebny tylko asasynowi i tankowi na początku, ponieważ później wszystko niszczy na abilitke lub basici, a ludzie teraz fajnie myślą nad zamianą hoga na coś innego typu buff na dmg lub spear na aktywy, przez co gra jest trochę trudniejsza na początku ale jak dla mnie fajniejsza. Przypomnę też co to znaczy adc, attack damage CARRY. Dodajmy to że większość assasynów kupuje prota(którego tak nienawidze), przez co kryty adc zmniejszają się o połowe, z 600 do 300 czy nawet 200. Dziękuję dobranoc.
12.07.2015 (12:25)
avatarNukL3 (513)
Hasira "Słabo dosyć, aczkolwiek chyba i tak jak na razie Smite rozwija się najbardziej prężnie ze wszystkich MOBA."
Najszybciej w dalszym ciagu rozwija sie lol i dota 2. Na 3 miejscu jest hots od blizzarda. Smite usiadl na laurach i gowno robi.
12.07.2015 (12:44)
avatarRyszardzislaw (305)
LoL i DOTA2 się szybciej rozwijają? ;o Przecież tam wychodzi jeden patch na miesiąc i czasem niewiele zmienia. Nie wspomnę już o nowych czempionach w LoL-u, którzy wychodzą dużo rzadziej niż nowi bogowie w Smite. Tryby gry to samo -nieaktualizowane od dawna.
12.07.2015 (13:01)
avatarUnshx (23)
hots od blizzarda to nadaje się do... Ciężko tą grę wgl nazwać MOBA. Jeżeli ktoś widzi jakiekolwiek pozytywy w tej grze to nie wiem co z nim nie tak. Kompletne dno, wieje tak prostotą, że szkoda czasu i miejsca na dysku na taki szit. Umiejętności indywidualnych nie ma żadnych w tej grze, skillshoty przypuszczam, że nawet ślepiec by trafiał (chwileczkę jakie skillshoty hm). Grałem ponad tydzień, oczekiwałem czegoś fajnego, ale po prostu załamaliśmy się ze znajomym, a najgorsze jest chyba to, że taka błaha gra nadal ludziom sprawia problemy, gdzie jedynym kluczem do zwycięstwa w tej grze jest tp i odpowiednia rotacja. Samo to, że nie ma tam nawet itemów, których złożenie pod przeciwny team wymaga "jakiegoś" wysiłku umysłowego jest już bardzo złym rozwiązaniem. Podsumowując blizzard chyba targetuje z tą grą w przedział wiekowy 5-15 lat max. Co do smite to nie grałem przez jakiś czas i zauważyłem wiele zmian, perspektywa 3os daje ogromne możliwości, gra ma potencjał, szkoda tylko, że nadal nie jest tak mocno popularna jak inne produkcje, a jest tego warta.
12.07.2015 (13:54)
avatarHasira (649)
@aditirex: ja nie płacze, że adc są OP tylko community i HiRez wielce obiecywał, że coś z tym zrobi a nic nie zrobił. Przytoczyłam tą sprawę tutaj żeby pokazać jak ten HiRez ostatnio się leni i wydaje failpatche (patrz ten z Ravaną) a nie robi żadnego INSANE o którym wspomniał NukL.

Druga sprawa, że jak nie jesteś Meduzą to nie dasz rady uniknąć wszystkich strzał adc, który zwykle ma szybkość strzelania powyżej 2.0 a wystarczy, że trafi cię jedną strzałą to siada crit za 600 i GG. Magowie ze skilli zadają dużo większe dmg (patrz ult Kukulkana, chyba jeden z zadających najwięcej dmg w grze) ale jak wypstrykają się ze skilli to są na kilka sekund useless, a adc nie jest useless nigdy - no chyba, że dostanie disarma od Bellony/AMC.
Warto wspomnieć, że w late przeżywalność mają taką samą - zarówno magowie jak i adc giną w sekundę, niemniej nadal bardziej OPowaci są ci drudzy. Zwłaszcza jak mają lfiesteal!

Nie łudzę się, że HiRez w ogóle to jakoś zbalansuje bo nie czarujmy się - adc są OP w każdej MOBA, w Dota 2 to już w ogóle sieją taki zamęt, że spokojnie wygrywają 5v1 (nie, to nie jest bujda, grałam trochę w dote 2 i HoN to wiem), ale to niech siedzą cicho a nie zgrywają Kapitana Amerykę "Ok, zaraz to naprawimy!"
12.07.2015 (14:29)
avatarZirean (54)
Wybaczcie że pisze to tutaj ale nie wiem gdzie. Jak włączam Smite to wyskakuje mi ''smite.exe przestał działać'' z automatu po wciśnięciu ''play'' kiedy gra ma się maxymalizować. Reinstall nie pomógł, zabawa supportem też, nie wiem co robić, pomocy ludzie!
12.07.2015 (20:04)
Aby dodać komentarz musisz być zalogowany/zarejestrowany Zarejestruj się!