[Patch Notes] Season 2 - zmiany

Dodane przez  PanSIlent 24.01.2015 (12:48)

Nowa mapa Conquest
Przetłumaczone przez użytkownika PanSilent - administratora portalu Smitebuild.pl

  • Strona Chaosu jest jaśniejsza. Poprawiono bugi z oświetleniem powodujace całkowicie czarne drzewa, skały, itp. Dodano pomniejsze efekty świetlne.
  • Strona Porządku również została pojaśniona. Dostała pomniejsze efekty, aby wydawała się bardziej przestrzenna.
  • Dodano dziką faunę. Nie jest to ukończone.
  • Poprawiono chmurę popiołu z wulkanu i dodano inne filtry bazujące na odległości., dzięki czemu chmura jest jaśniesza gdy stoimy po stronie Porządku, a ciemniejsza, gdy po stronie Chaosu. Dostała również opcję płynności dla słabszych komputerów.
  • Dodano znaczniki panteonów na flagach oraz portrety bogów przy podestach. Jednakże to jest niedokończone, gdyż opcja miała sporo błędów.
  • Poprawiono błąd graficzny związany z niewidocznym zasięgiem obozów (Kamienny pierścień).
  • Poprawiono tekst informacyjny przy obozie Szybkości Ataku.
  • Różne zmiany i poprawki tłumaczeń.



Pomniejsze
Przetłumaczone przez użytkownika PanSilent - administratora portalu Smitebuild.pl

  • Możesz wprowadzić znacznik wyszukiwania bogów (np. Rzymski, Dystansowy) aby można ich było łatwiej wyszukać. Filtr nie pokaże żadnych bogów, jeśli nie wypiszesz pełnych słów.
  • Dodano opcję Jakość Cieni
  • Dodano nową opcję pozwalającą grze na wykrycie odpowiednich ustawień dostosowanych do Twojego komputera. Nowy przycisk pozwala modyfikować zasugerowane ustawienia wedle życzenia użytkownika..
  • Obozy i miniony od teraz nie będą zaczynać walki ze sobą.
  • Trwają poprawki wizualne buffów oraz ich pasów. Mogą wystąpić pewne dziwne błędy.



Ogólna rozgrywka
Przetłumaczone przez użytkownika PanSilent - administratora portalu Smitebuild.pl

  • Tytani:
    • Tytani nie będą otrzymywac obrażeń od umiejętności, jeśli nie ma przeciwników w zasiegu.
  • Mechanika linii: 
    • “Tagowanie” lub zadanie obrażeń minionom i obozom będzie normalnie wynagradzać gracza w złocie i EXP gdy cel zginie, nawet gdy gracz będzie poza zasięgiem.
    • Wieże zabieraja całe złoto, jeśli samodzielnie pokonają miniona.
    • Zasięg asysty zmniejszony z 80 do 60. Lul, po co jak Supp to teraz wspomnienie przeszłości ;)



Nowe przedmioty
Przetłumaczone przez użytkownika PanSilent - administratora portalu Smitebuild.pl

  • Manikin Scepter (Starter)
    • +20 Mocy Fizycznej.Wrogowie uderzeni przez Twój atak bazowy są podpaleni i otrzymują 10 obrażeń fizycznych co 1 sekundę przez 2 sekundy i są spowolnieni o 8%. Efekt stackuje się do trzech razy. Koszt - 800.
  • Lotus Crown
    • +40 Mocy magicznej, +30 Ochrony fizycznej, +20 MP5, PASYW: Wszelcy bogowie których uleczysz otrzymują +20 Ochrony Fizycznej na 3 sekundy. Efekt działa co 10 sekund. Koszt - 2250.
    • To przedmiot poziomu trzeciego wywodzący się z Jade Mountain Helm.
  • Temporal Purification
    • Użycie tego przedmiotu usuwa wszelką kontrolę tłumu działającą obecnie na Ciebie i zapobiega nałożeniu następnych przez 1 sekundę. Dodaktowo redukuje czas użycia wszystkich umiejętności o 5 sekund. CD - 90 sekund. Koszt - 900.
    • To przedmiot poziomu trzeciego wywodzący się z Purification Beads.
  • Shield of the Underworld
    • Po aktywacji odbija 40% obrażeń do atakującego w formie prawdziwych obrażeń. Gdy działa, przeciwnicy nie moga kraść Ci zdrowia. CD - 60 sekund. Koszt - 600.
    • To nowy aktyw z nowym drzewkiem.
      • Znane są błędy dźwiękowe, są obecnie dopracowywane.
  • Achilles’ Spear
    • Po aktywacji otrzymujesz 25% Szybkości Ataku oraz 35% Fizycznej Kradzieży Życia na 5 sekund. Otrzymujesz dodatkowo 30% więcej obrażeń ze wszystkich źródeł. Koszt - 600.
    • Przedmiot posiada własne drzewko, jest dostępny jedynie dla Fizycznych Bogów.
      • Znane są błędy dźwiękowe, są obecnie dopracowywane.
  • Heartward Amulet
    • 60 Ochrony Magicznej, 300 Zdrowia, AURA: +20 Ochrony fizycznej, +20 MP5. Koszt - 2100.
    • Nowy przedmiot wywodzący się z Silver Talisman
  • Soul Stone (Starter)
    • +30 Mocy Magicznej, +90 Zdrowia, PASYW - Twoja umiejętność zadająca obrażenia przeciwko wrogiemu bogowi zadaje czasowe obrażenia w wysokości 2% zdrowia celu przez 2 sekundy. Efekt działa raz na 10 sekund. Koszt - 800.
  • Bluestone Pendant (Starter Item)
    • +15 Mocy FIzycznej, +90 Zdrowia, PASYW - Regeneruje 4% utraconej many co 5 sekund. Koszt - 800.
  • The Crusher
    • +40 Mocy Fizycznej, +20 Fizycznej Penetracji, PASYW - Każdy bazowy atak przeciwko wieżom i feniksom zapewnia stack, który podnosi Twoją Szybkość Ataku o 4% i Szybkość Ruchu o 2% na 2 sekundy. (Maksimum 5 stacks). Koszt - 2300.
    • Przedmiot wywodzi się z drzewka Heavy Mace.



Zmiany w przedmiotach
Przetłumaczone przez użytkownika PanSilent - administratora portalu Smitebuild.pl

  • Zmiany butów dla Fizycznych bogów:
    • Boots (Poziom 1)
      • +6% Szybkości Ruchu, Koszt - 300.
    • Combat Boots (Poziom 2)
      • +12 Szybkości Ruchu, +10 Mocy Fizycznej, Koszt - 900
    • Warrior Tabi (Poziom 3)
      • +18% Szybkości Ruchu, +30 Mocy Fizycznej, +12% Szybkości Ataku. Koszt - 1550.
    • Reinforced Greaves (Poziom 3)
      • +18% Szybkości Ruchu, +15 Mocy Fizycznej, +100 Zdrowia, 30% Redukcji kontroli tłumu. Koszt - 1400.
    • Ninja Tabi (Poziom 3)
      • +18% Szybkości Ruchu, +30 Mocy Fizycznej, +15% Redukcji CD. Koszt - 1500.
    • Talaria (Poziom 3)
      • +18% Szybkości Ruchu, +10 Mocy Fizycznej, +28% Szybkości Ruchu i 25 HP5 jeśli jesteś poza walką. Koszt - 1500.
  • Zmiany butów dla Magicznych Bogów
    • Shoes (Poziom 1)
      • +6% Szybkości Ruchu, Koszt - 300.
    • Magic Shoes (Poziom 2)
      • +12 Szybkości Ruchu, +20 Mocy Magicznej, Koszt - 900
    • Shoes of the Magi (Poziom 3)
      • +18% Szybkości Ruchu, +50 Mocy Magicznej, +250 Many, Koszt - 1550.
    • Reinforced Shoes (Poziom 3)
      • +18% Szybkości Ruchu, +20 Mocy Magicznej, +100 Zdrowia, 30% Redukcji kontroli tłumu. Koszt - 450.
    • Shoes of Focus (Poziom 3)
      • +18% Szybkości Ruchu, +30 Mocy Magicznej, +15% Redukcji CD. Koszt - 1500.
    • Travelers Shoes (Poziom 3)
      • +18% Szybkości Ruchu, +30 Mocy Magicznej, +28% Szybkości Ruchu i +25 HP5 jeśli jesteś poza walką. Koszt - 1400.



 

  • Aegis Pendant
    • Nie zapewnia redukcji obrażeń po zakończeniu niewrażliwości.
  • Ancile
    • Bazowo zapewnia 8% redukcji CD.
    • Stackowana Redukcja CD zmniejszona z 0.25% do 0.2%.
  • Asi
    • To teraz przedmiot poziomu drugiego
    • Koszt zmniejszony z 1850 to 1780.
  • Celestial Legion Helm
    • Zmieniona pasywka: Absorbuje następny atak krytyczny. Efekt może wystąpić raz na 15 sekund. Otrzymujesz 40 Mocy Magicznej na 3 sekundy.
    • Koszt zmniejszony z 3250 do 2850.
  • Charged Bow
    • Zmniejszona Szybkość Ataku z 25% do 20%.
    • Zmneijszony koszt z 1350 do 1200.
  • Charged Morningstar
    • Przedmiot nie zapewnia MP5
    • Moc fizyczna zmniejszona z 25 do 20.
    • Mana zmniejszona z 200 do 150.
    • Koszt zmniejszony z 1715 do 1200.
  • Cloak
    • Nie zapewnia już Zdrowia.
    • Cena zmniejszona do 700.
  • Death’s Toll
    • Nie zapewnia już 3% Szybkości Ataku.
  • Doom Orb
    • Koszt zmniejszony z 1900 do 1790.
    • Teraz to przedmiot poziomu drugiego.
  • Draining Blade
    • Usunięto z gry. Asi przesunięto na poziom drugi.
  • Dynasty Plate Helm
    • To teraz przedmiot poziomu drugiego.
    • Koszt zmniejszony z 1900 do 1750.
  • Fist of the Gods
    • Przedmiot ma osobne drzewko.
    • Przedmiot ogłuszy przeciwnika na 1 sekundę. CD - 90. Koszt - 700.
      • Znane są błędy dźwiękowe, są obecnie dopracowywane.
  • Frost Bound Hammer
    • Zdrowie zmniejszone z 400 do 300.
    • Przeciwnicy mają równiez obniżoną Szybkość Ataku. Nie łączy się z innymi przedmiotami redukującymi Szybkość Ataku.
  • Greater Aegis
    • Nie może zostac użyty podczas wpływu efektów kontroli tłumu.
  • Greater Purification
    • Przedmiot nie redukuje CD o 5 sekund.
    • Koszt zmniejszony z 900 do 800.
  • Hunters Bow
    • Usunięto z gry.
  • Hydra’s Lament
    • Koszt zmniejszony z 2850 do 2150.
    • Zmniejszono moc fizyczną z 50 do 30.
    • Czas odnowy zmniejszono z 4 sekund do 3 sekund.
    • Zmniejszono skalowanie następnego ataku z 50% do 25%.
    • Opcja działa przy następnym ataku bazowym, niekoniecznie udanym.
  • Hydra’s Star
    • Koszt zmniejszony z 1400 do 1000.
    • Zmniejszono moc fizyczną z 30 do 20.
    • Czas odnowy zmniejszono z 4 sekund do 3 sekund.
    • Zmniejszono skalowanie następnego ataku z 25% do 10%.
    • Opcja działa przy następnym ataku bazowym, niekoniecznie udanym.
  • Ichaival
    • Zapewnia 10 Fizycznej Penetracji
    • Cena zwiększona z1650 do 1700.
    • Od teraz to przedmiot poziomu drugiego.
  • Light Blade
    • Szybkość Ataku zwiększona z 10% do 15%
  • Mark of the Vanguard
    • Zdrowie zwiększone ze 100 do 150.
  • Morningstar of Speed
    • Usunięto z gry.
  • Odysseus’ Bow
    • Cena zmniejszona z 2650 do 2450.
  • Polynomicon
    • Czas odnowy zmniejszono z 4 sekund do 3 sekund.
    • Zwiększono skalowanie nastepnego ataku z 50% do 60%.
    • Opcja działa przy następnym ataku bazowym, niekoniecznie udanym.
  • Protected Recall
    • Usunięto z gry.
  • Pythagoras’s Piece
    • Przedmiot nie zapewnia Many.
    • Zapewnia 10% Redukcji CD.
    • Wywodzi się z Talon Trinket.
  • Qin’s Sais
    • Zmniejszona Szybkość Ataku z 25% do 15%.
    • Efekt pasywki zmniejszony z 5% do 4%.
  • Radiant Orb
    • Usunięto z gry.
  • Runic Shield
    • Przedmiot ma nową pasywkę.
    • Przeciwnicy w zasięgu 55 stóp mają zmniejszoną szybkość ataku o 15% a moc magiczną o 50. Nie kumuluje się z innymi przedmiotami redukującymi Szybkość Ataku.
  • Shield of Regrowth
    • +20 Mocy Fizycznej, +20 Ochrony Fizycznej, +10% Redukcji CD. Po uzdrowieniu się umiejętnością, zyskujesz 25% Szybkości Ruchu na 2 sekundy. Efekt może wystąpić co 10 sekund. Koszt - 1800.
  • Spiked Shell
    • Usunięto z gry.
  • Spirit Robe
    • Fizyczna Ochrona zwiększona z 10 do 45.
    • Magiczna Ochrona zmniejszona z 55 do 45
    • Nie zapewnia Zdrowia.
  • Sovereignty
    • Zmniejszono FIzyczną Ochronę z 65 do 30.
    • Zdrowie zmniejszone z 450 do 200.
    • Cena zmniejszona z 2550 do 2050.
    • Aura zapewnia +25 HP5 zamiast Magicznej Ochrony.
  • Tower Shield
    • Przedmiot nie zapewnia Magicznej Ochrony.
    • Moc Fizyczna zmniejszona z 30 do 20.
    • Koszt zmniejszony z 1500 do 1200.
  • Transcendence
    • Przedmiot nie zapewnia MP5.
  • Void Shield
    • Koszt zmniejszony z 2700 do 2600.
  • Warlock’s Sash
    • Bazowe Zdrowie zmniejszone z 300 do 200.
    • Zdrowie co Stack zwiększone z +3 do +4.
    • Moc co Stack zmniejszona z 0.6 do 0.5.
  • Watcher’s Gift
    • Przemodelowanie przedmiotu.
    • +100 Zdrowia, PASYW: Będąc w zasięgu 60 stóp od śmierci Miniona otrzymujesz dodatkowe 4 złota i 10 Zdrowia.
  • Winged Blade
    • Zdrowie zmniejszone z 350 do 300.
  • Witch Blade
    • Poprawiony opis przedmiotu.




Gods - Balance/Updates/Fixes
Przetłumaczone przez użytkownika PanSilent - administratora portalu Smitebuild.pl

  • Anhur 
    • Impale
      • Pierwszy przeciwnik otrzymuje normalne obrażenia, następni otrzymują zmniejszone o 50%
      • Koszt many zwiększony z 70/75/80/85/90 do 70/80/90/100/110.
  • Ao Kuang
    • Dragon Call
      • Zmniejszono Magiczne Skalowanie z 28% do 20%.
  • Apollo
    • General
      • Szybkość Ataku co poziom zwiększona z 1.2% do 1.5%.
    • So Beautiful
      • Pierwszy przeciwnik otrzymuje normalne obrażenia, następni otrzymują zmniejszone o 25%
      • Koszt many zwiększony z 70/75/80/85/90 do 70/80/90/100/110.
    • Across the Sky
      • Umiejętność nie podrzuca przeciwników.
  • Chronos
    • Stop Tim
      • Już nie może zostać oczyszczone za pomocą niewrażliwości na spowolnienie i jest uznawane za ogłuszenie dla usuwania kontroli tłumu.
      • Złapane cele mają zmniejszoną Szybkość Ataku o 25%
      • CD zwiększone z 16/15/14/13/12/11 do 18/17/16/15/14.
      • Hi-Rez nie zostawi Tima w spokoju :)
  • Cupid
    • Share the Love
      • Koszt many zmniejszony z 60/65/70/75/80 do 50 na wszystkich poziomach.
    • Flutter
      • Znany problem - Często umiejętność nie zapewniała bonusu do Szybkości Ataku. Zostanie to wkrótce poprawione.
    • Fields of Love
      • Umiejętność nie wymusza zmniejszonego zwrotu, gdy nakłada obie formy CC (?).
  • Hou Yi
    • Ricochet
      • Zwiększono szybkość odbicia.
    • Divebomb
      • Hou Yi jest teraz w pełni odporny na obrażenia i leczenie podczas umiejętności.
  • Kukulkan
    • Whirlwind
      • Czas trwania efektu tornada zwiększony z 2 sekund do 2.5 sekund.
  • Neith
    • Spirit Arrow
      • Umiejętność nie zadaje zmniejszonych obrażeń każdemu trafionemu i unieruchomionemu przeciwnikowi.
  • Nox
    • Siphon Darkness
      • Zwiększony CD z 3 sekund do 4 sekund.
      • Zmniejszone skalowanie z 60% do 50%.
    • Night Terror
      • Czas użycia umiejętności zwiększony z 0.25 sekundy do 1 sekundy.
      • Poprawka dźwięków i animacji.
  • Rama
    • Astral Strike
      • Pierwszy przeciwnik otrzymuje normalne obrażenia, następni otrzymują zmniejszone o 75%
  • Sobek
    • Blessing of the Nile
      • Protekcje za Stack zwiększone z 5 do 7.
    • Lurking in the Waters
      • Spowolnienie zwiększone z 15% do 15/20/25/30/35%.
  • Xbalanque
    • Branching Bolas
      • Umiejętność nie wyłącza się gdy Xbalanque jest pod wpływem silnego CC.

Przetłumaczone przez użytkownika PanSilent - administratora portalu Smitebuild.pl

Komentarze (55) Czytaj dalej

Reklama

Komentarze


avatarbartek (27)
Duuuże zmiany, gra wreszcie nabierze koloru. Watcher’s Gift od teraz bedzie rowny dla wszystkich supportów . Podoba mi się.
Hi-rez Duży +
24.01.2015 (13:14)
avatarAgraelRaelag (621)
Zmiany umiejętności hunterów do czyszczenia minionów są jakieś z dupy.
Najbardziej się cieszę z buffa Sobeka
24.01.2015 (14:06)
avatarRyszardzislaw (304)
No co do astral strika Ramy to chyba całkiem ich pogięło, równie dobrze mogli całkiem skasować tego skilla.. 25% dmg to przecież jakaś kpina, nie da rady wyczyścić minionów Ramą w żaden sposób na niskich lvl-ach.. Rozumiem, że ma to służyć urozmaiceniu adc na conq, żeby nie powtarzali się w kółko Apollo, Anhur oraz Rama, ale nie tędy droga Hi-Rez...
24.01.2015 (14:25)
avatarOm3nov (348)
Ależ nerf na Soverginity. A w sumie zmiany w butkach mi odpowiadają.
24.01.2015 (14:42)
avatarVeniVidiVici (124)
Ciekaw jestem czy teraz loki będzie zabijał z ulta po tym okropnym nerfie hydry ^^
24.01.2015 (14:56)
avatarm4rain (93)
kiedy ten patch bedzie wprowadzony i kiedy zaczyna się drugi sezon koledzy oraz koleżanki?
24.01.2015 (15:33)
avatarPanSIlent (1414)
Jak każdy normalny patch. Środa.
24.01.2015 (15:51)
avatarWonlann (212)
Żadnych skinów nie będzie? :C



P.s Nowe przykłady dajecie w tych mnożeniach? xd o trafiłem jakieś nowe :d
24.01.2015 (16:36)
avatarMorgothGraff (23)
Będą resetowane konta? :(
24.01.2015 (16:49)
avatarbartek (27)
Jak zagrac na PTS:)?
24.01.2015 (17:17)
avatarWirexus (1)
Zmiany jak najbardziej na... No właśnie. Szczerze, średnio mi do gustu przypadły (nie licząc nowej mapki).

@offtop
Co autor miał na myśli pisząc, że support to wspomnienie przeszłości?
24.01.2015 (18:43)
avatarBallcadeias (1270)
http://forums.smitegame.com/showthread.php?7952-PTS-Intructions-and-Limitations ^
24.01.2015 (18:45)
avatarNukL3 (513)
Nie wiem. Jestem troche zdegustowany. Hirez zaczyna chyba bawic sie w Riot squad. Zabieraja sie za rzeczy niepotrzebne i niepotrzebnie rowniez psuja obecne rzeczy ktore sa dobre. Dla przykladu moglibysmy isc droga, ktora wyeliminuje sytuacje w ktorej kazdy Guardian czy Hunter ma ten sam build jak to jest obecnie w Smite jak i w lolu z tym ze lol mnie juz nie obchodzi. Przykladowo mamy Soverginty ktore jest w ekwipunku kazdego Guardiana (mowa oczywiscie o Conquescie) wiec wprowadzmy ze 2 itemy ktore beda dzialac podobnie dajac zarazem wybor z 1 itemka do 3. Co robi Hirez nerfi Soverginty o ponad POLOWE dajac nam drugi podobny item ktory rowniez jest slaby. Co za tym teraz idzie, wymusza na Guardianach zakup obu tych itemow dajac nam niewiele wiecej niz samo stare Soverginty. Kolosalny nerf Hydras Lament etc to juz tez przegiecie. Dalsze glupie rozumowanie czyli zamiast zwiekszyc ilosc itemow to albo zostaje tyle samo albo ilosc ta jest sukcesywnie zmniejszana. Dodali niby z 6 itemow ale co z tego jak tyle samo zostalo usunietych z gry.

Co do Conquesta to nie powinno byc czasem pol na pol czyli pol jasnej mapy i pol ciemnej? Obecnie ciemnej strony ktora mi sie mniej podoba jest 60% a jak dodamy dym z wulkanu ktory zajmuje prawie cale niebo to wychodzi kipsnia.
25.01.2015 (11:00)
avatarkiogu1 (608)
Co do patcha o warto wspomnieć o nowym skinie dla posejdona, czarnobrody.
Zmiany są jakie są, czas się z nimi pogodzić. Ciągle liczę, że zastąpią FG albo tytana, Surturem, Chaosem albo chociaż tyfonem.
25.01.2015 (18:52)
avatarPanSIlent (1414)
Co do skórek to pikuś, bo to akurat mniej ważna zawartość. W tym skórka dla Neith która wyraźnie pokazuje, ze morderstwo aktorów głosowych to czasami interesujące wyjście.

Co do samych zmian w przedmiotach:
* Ja, Exe i Ball zagraliśmy zwyczajny Conquest. Po przeczytaniu zmian ja narzekałem na buff Herca związany z Shield of Regrowth. Poszedłem Guanem na Solo i to nie było takie złe. Budowałem się jak zawsze, z tym wyjatkiem, że Shield of Regrowth zapewnia Szybkość Ruchu na bardzo krótko. Pomimo tego bonusu Thanatos mógł mnie bez problemu dogonić.
* Exe nie zgłaszał żadnych zastrzeżeń co do gry Supportem. Więc poszło gładko. Później poszedłem sam na rolę Supporta i teraz zmiana Watcher's Gift wymusza obecność Supporta przy ADC. Uprzyjemnia to nieco mu życie.
* W ostatniej grze zagrałem Bakasurą na Jungle. Zamiast klasycznej Bumby zdecydowałem się na Manikin Scepter. O ile początek z obozami był trudny, to dzięki nowemu przedmiotowi można szybko zgarnąć zabójstwa dzięki połączeniu Manikina i trzeciej umiejętności Bakasury. To przedmiot dla Bardzo Agresywnych Junglerów.

TL;DR: Nowe przedmioty i zmiany w starych wymuszają ostrożniejszą i bardziej taktyczną grę. Na Conqueście chodzi właśnie o strategię i współpracę, więc takie zmiany są na plus.
25.01.2015 (19:42)
avatarAgraelRaelag (621)
Co do Manikina to bardziej bym powiedział, że jest to przedmiot dla agresywnych solo lanerów(właśnie dla takiego baki). Bumba pewnie będzie nadal grana przez większość junglerów, bo dzięki niej szybko czyścimy jungle i pozwala na mniejsze cofanie się do bazy. Jestem za to ciekaw jakby Manikin sprawdził się na Thanie zamiast Death Tolla, ale nie mam PTSa :(

"Co do patcha o warto wspomnieć o nowym skinie dla posejdona, czarnobrody.
Zmiany są jakie są, czas się z nimi pogodzić. Ciągle liczę, że zastąpią FG albo tytana, Surturem, Chaosem albo chociaż tyfonem."
Skiny jak zwykle słabe, a co do zmian FG czy Tytana to jest to raczej niemożliwe, bo musieliby zmienić znowu komendy głosowe ;) Może jedynie poprawią wygląd czy coś w ten deseń.
26.01.2015 (11:42)
avatarRyszardzislaw (304)
A Surtura to niech dadzą jako Boga, żeby można było pograć, takie przeciwieństwo Ymira (no w sensie, że to olbrzym ognisty, ale to chyba każdy wie), ale nim będzie siekanina. :D
26.01.2015 (12:05)
avatarkiogu1 (608)
Z surturem jest ten problem, że na assulcie występuje, tzw surtur minion, więc raczej nie liczyłbym na grywalną postać.

Co do przeciwieństwa do Yrmira, to czy on (surtur) czasem nie walczył mieczem, w tej nie "z chrystianizownej" wersji Ragnaroku? Ten motyw z zabiciem brata freyi i zniszczenie świata z pominięciem dodanego potem kawałka o drzewie, które przetrwało razem z dwójką ludzi?
26.01.2015 (12:31)
avatarRyszardzislaw (304)
Kiedyś będzie, wierzę w to. :> A surtur minion, w sensie, że słudzy Surtura, bo przecież on własną armię miał mieć. :D

Chodziło mi tylko o przeciwieństwo żywiołowe, że Ymir jest lodowym, a Surt ognistym i fajnie by to wyglądało np. w jednej drużynie w Smite. :D

A co do reszty zgadza się, miał on zabić freya, zniszczyć obecny świat i być największym zalążkiem zła (w sumie to jedynym, bo zarówno Fenrir, Loki, Wąż Midgardu [Jormungand], jak i inne bestie mieli podczas Ragnaroku zginąć) w nowym świecie (tzw. Gimlei). Jest dużo wersji tego jak miał ten nowy świat wyglądać, jedna jest taka, że przeżyje tylko kilku bogów i oni dadzą nowy początek, inna taka, że powróci kilku starych bogów z Niflheimu jak Baldr, który wraz z Nanną mają władać Gimleą, a jeszcze inna, że to Ull będzie się tym wszystkim opiekował. Najbardziej "oficjalna" jednak jest chyba wersja, że przeżyje dwójka ludzi, która spała w jakimś tam lesie (imion nie pamiętam, nazwy lasu też nie, musiałbym zerknąć do mitologii znów), którzy dadzą nowy początek ludziom, a nowy początek wśród bogów nastąpi gdy córka Sol (słońca) zaświeci na niebie, po tym jak jej matkę pożarł syn Fenrira. Przeżyć mieli też synowie Odyna, jak i Thora, którzy mieli pobudować świątynie i odbudować Asgard, wraz z bogami, którzy powrócili z królestwa Hel. :D
26.01.2015 (13:15)
avatarAdamkazmirowicz (807)
To jutro są te nagrody za ligówki tak?
26.01.2015 (15:54)
avatarOrlik123 (13)
Jaki będzie nowy bóg ktoś wie ?
26.01.2015 (17:43)
avatarNukL3 (513)
Na pewno fajny.
26.01.2015 (17:46)
avatarPanSIlent (1414)
Nowy bóg to będzie Bellona - Rzymska/Grecka Wojowniczka. Ewentualnie Strażniczka.
Wyjdzie za jakieś dwa tygodnie, bo obecnie mają nawał roboty z nowymi przedmiotami.
26.01.2015 (17:58)
avatarRyszardzislaw (304)
Bellona jest typowo Rzymska, nie wiem skąd Ci się wzięło to grecka po ukośniku. xd Byłą żoną (lub siostrą, różne wersje) Marsa, czyli greckiego Aresa. Była więc ona prawdopodobnie odpowiedniczką greckiej Atheny.
26.01.2015 (19:12)
avatarMissRedhead (148)
Odpowiedniczką Atheny jest Minerwa, Bellona jest boginią wojny, Minerwa za to mądrości.
26.01.2015 (21:14)
avatarMissRedhead (148)
Aczkolwiek z Belloną to chyba już potwierdzone info:
http://smitedatamining.com/smite-datamining-new-goddess-bellona-artemis-cavegirl-neith-carnival-and-more/
skiny do Neith i Posejwonsa się pojawiły więc całość wygląda wiarygodnie.
Co nie zmienia fakty, że to lekki bezsens i wizualnie może być zbyt podobna do Atheny.
Ja za to zastanawiam się jaki będzie nowy panteon, skoro Hi-Rez potwierdził, że w tym roku takowy ma się pojawić, to trzymam kciuki za Słowiańską :)
26.01.2015 (21:23)
avatarRyszardzislaw (304)
Athena też była niejako boginią wojny przecież. :> Można stwierdzić, że Rzymianie rozbili sobie jej postać na 2 (Minerwę i Bellonę). A co do panteonu to raczej na pewno będzie to słowiański, biorąc pod uwagę to, jak Smite jest popularny wśród słowian. Nie zdziwi mnie jednak, jeśli będzie to panteon powiedzmy aztecki (co z tego, że większość pokrywa się z majańskim, to samo przecież jest grecki i rzymski). No bo we wprowadzenie mitologii japońskiej (mimo, że też wiele osób by ją chciało ze względu na Naruto) to ja akurat nie wierzę. :D (Chociaż też mogę się zdziwić..)
26.01.2015 (22:17)
avatarMissRedhead (148)
No można tak stwierdzić:)
Poza tym nie mogę się doczekać pierwszego kobiecego warriora - a tym właśnie ma być Bellona:)
Co do panteonu, czy wśród Słowian jest mało popularny Smite? Hmm, po wypowiedziach z reddita wnioskuję, że większość stawia właśnie na słowiański albo japoński, więc może tak źle nie jest.
26.01.2015 (23:07)
avatarkiogu1 (608)
Co do panteonu to nie lekceważył bym persów i celtów. Słowiański jest trochę podobny do nordyckiego czy germańskiego.
Atena była boginią wojny sprawiedliwej i mądrości. Szczerze to nieźle wygląda arte z triceratopsem, ale na serio to na ten moment mało kto nią gra (po co skoro są neith, apollo, xba i anhur, z podobnym cc ale mobilniejsi bez konieczności noszenia fatalista).

Przypominam o powrocie dominacji i szansie na (w końcu) zapowiedzianego przy izydzie seta.
27.01.2015 (10:55)
avatarRyszardzislaw (304)
Mitologia perska zbyt dużo bóstw nie liczy, to też ciężko byłoby ten panteon w miarę często uzupełniać. A podobieństwa pomiędzy słowiańską a germańską mitologią są znikome.. (Powiedziałbym, że większe są już między celtycką a słowiańską, gdzie głównym bogiem u celtów był Dagda [w tłumaczeniu Dobry Bóg], a u słowian Dadźbóg [znaczenie praktycznie to samo]). Nie ma co się dziwić, że mitologie te są podobne, w końcu występowały one wszystkie na jednym i tym samym "barbarzyńskim" terenie. Wodzowie, którzy podbijali dane plemię pozwalali im zachować własną wiarę, a nie raz nawet sami pobierali coś z tej wiary, żeby nie doprowadzić do zbyt dużych buntów. Tak samo robili właśnie Rzymianie. ;) Jak dla mnie istnieje tylko dwóch faworytów do miana nowego panteonu -mianowicie słowiański i japoński, ale jaki jest Hi-Rez każd chyba wie, więc równie dobrze może to być mitologia mongolska, czy mezopotamska.. My możemy jedynie gdybać i przypuszczać, a dowiemy się w swoim czasie. :D
27.01.2015 (12:06)
avatarBeregond (3)
Sporo pozmieniali w tych itemkach :o Niektóre będą fajne na assaulta
28.01.2015 (10:23)
avatarWonlann (212)
Nie czytam wszystkich komentarzy więc nwm czy ktoś to już pisał :p
Nowy skin do Artemis i podane statystyki Bellony



http://smitedatamining.com/smite-datamining-new-goddess-bellona-artemis-cavegirl-neith-carnival-and-more/
28.01.2015 (13:10)
avatarNukL3 (513)
Do 27 byly ligi. Wchodze do gry 28 servery down cos sie sciaglo. Wchodze a tu nic nie ma. Robia z ludzi debili. Jedynie Skin do Bakasury Neith i Poseidona.
28.01.2015 (13:50)
avatarm4rain (93)
no dokładnie. ciekawe kiedy te wszystkie zmiany wprowadza. i kiedy w koncu ten drugi sezon sie zaczyna?! wkurza mnie to wszystko juz.
28.01.2015 (14:13)
avatarNukL3 (513)
Nikt nie ma takiego szczescia jak ja. 2 razy pod rzad afk a teraz wyjebalo znowu servery. Swoja droga smite ma tak kurewsko niestabilne servery ze czasami juz chcialem zakonczyc przygode z ta gra zwlaszcza jak na siege co 2 gre trzeba grac versus full clan premade. Niestety nie ma na co sie przerzucic jak by bylo na co to juz dawno bym w to nie gral.
28.01.2015 (14:25)
avatarAvanimus (26)
Patch ze zmianami bedzie na 99.9% na nowy sezon a do takiego zostalo chyba z 17 badz 16 dni Niestety nwm dokladnie ale w zakladce o rankedach pisze dokladnie ile wystarczy spojrzeć :)
28.01.2015 (14:31)
avatarkiogu1 (608)
Co do stabilności serverów to nie wiem, miałem problemy z tym na starym necie (ping 300-400), potem zmieniłem na lte i było jeszcze gorzej. Obecnie mam w orange czy tam tp te 10mb/s. Teraz tnie się tylko w niedziele i większe święta ;p
Co do serverów to zdarza się, że wywali ale od kiedy zmniejszyłem detale na low (z moim xp raczej nie mam szans na lepsze)
i jakoś mnie nie wywala.
28.01.2015 (15:09)
avatarkiogu1 (608)
Co do przedmiotów to są bardzo sytuacyjne. Lotus crown przyda się tylko przy 4-5 fizycznych, w innej sytuacji lepiej stawiać na asklepiosa. Crusher raczej nikt nie kuupi (item na 4 tryby i tylko do bica wież,) Tak czy inaczej dobrze, że smit sie rozwija.

P.S. Na stronie podanej przez wonlana podane są promocje na skiny na najbliższy miesiąc. Przypominam, że skiny z promocji da się kupić w paczkach (zwykle 300-400 gemów zwrotu) lub oddzielnie za pół ceny. Np. w styczni solstic do hel za pół ceny.
28.01.2015 (15:17)
avatarMielech (53)
Wie ktoś kiedy będą dostępne serwery?
28.01.2015 (15:56)
avatarWonlann (212)
Kiedy ta mapa ma być wprowadzona?
28.01.2015 (16:55)
avatarShirei (1308)
Zapewne jak skończy się sezon, czyli za ponad 2 tygodnie.
28.01.2015 (20:26)
avatarAvanimus (26)
Dostaliście już skiny do baki ??
28.01.2015 (21:10)
avatarL4s3c7k4 (49)
A za co ten skin? :)


i btw. wiecie moze jak sprawdzic staty ludzi na na smiteguru bez wpisywania ich nickow? jest w ogole jakis patent ? :p czy trzeba nicki pisac? :)
28.01.2015 (21:50)
avatarAvanimus (26)
Skin za golda V lub wyzej a do tego ramka za platyna V.
raczej niema takiej opcji :D ale zamiast smiteguru mozesz uzywac aplikacji smite na androida i tam sprawdzac (mniej szczegolowe niz smite guru ale pokazuje naj informacje o dywizji elo etc. )
28.01.2015 (21:55)
avatarNukL3 (513)
Ligi mialy byc do 27 jest 28 i co w chuja polecieli. Nie wyrobili sie jak zwykle i przesuneli koniec sezonu do 12 lutego chyba. Z conquestem i itemkami chyba tez nie ogarneli za bardzo. Na oslode dali na odpierdol skina do poseidona i neith.
28.01.2015 (22:33)
avataradasm95 (200)
Skin do posejdona świetny, zwłaszcza ult, jak ta rybka wyskakuje
29.01.2015 (21:00)
avatarL4s3c7k4 (49)
nowe zmiany http://forums.smitegame.com/showthread.php?55355-Season-2-PTS-3-Changes-Jan-30th-2015&p=251724#post251724
30.01.2015 (20:44)
avatarMissRedhead (148)
Przestaną nerfić przedmioty?:/

Magi’s Blessing
Cost increased from 2100 to 2250.
Removed Crowd Control Reduction from this item.

Ninja Tabi
Decreased Physical Power from +30 to +20
Removed Cooldown Reduction from this item
Added +15% Attack Speed

to już dla fizycznych bogów nie ma butów z CDR...
30.01.2015 (23:03)
avatarvasper (27)
Witch Blade: This item no longer provides movement speed - cudowny pomysł. Teraz ten item nie będzie się do niczego nadawał.
Nie wiem, co oni chcą zrobić z tą grą, ale ja chyba podziękuję za takie "udoskonalenia"...
30.01.2015 (23:54)
avatarOm3nov (348)
Czy oni są tam normalni? Serio zdjęli CC reduction z Blessing, to czym mamy się bronić przed postaciami ze stunem, przecież beadsy mają za długi cooldown. Nie dość, że usunęli CC to item jeszcze podrożał *oklaski*
31.01.2015 (9:34)
avatarPanSIlent (1414)
Super, dzięki za to, że nie muszę tłumaczyć. Sami sobie poradziliście i zrozumieliście.
Zmiany są u mnie na średnio - cieszę się z usuniecia i zmian pewnych przedmiotów, ale inne mnie niepokoją...
Ale uwaga - już wyjaśniam. Magi Blessing - ten przedmiot traci tylko 40% redukcji CC jako wbudowaną opcję. Bańka pozostaje nienaruszona.
31.01.2015 (9:44)
avataraditirex (1048)
Ale nadal ma 450hp co mnie trochę smuci ale przynajmniej jakiś nerf na ten item, bo jak się spotyka cały przeciwny team z bańką, puri i aegis to można kurwicy dostać.
31.01.2015 (10:50)
avatarbartek (27)
350hp a nie 450hp:)
31.01.2015 (12:15)
avataraditirex (1048)
A no sory pomyłka:). Ale i tak nadal to całkiem dużo trzeba przyznać.
31.01.2015 (13:15)
avatarOm3nov (348)
Ah to ja w takim razie źle zrozumiałem. Ale to jak zwykle bez sens zdjęli CC reduction i podnieśli cene -.-
31.01.2015 (15:50)
Aby dodać komentarz musisz być zalogowany/zarejestrowany Zarejestruj się!